» »

Prizgane luci na avtu in poraba goriva xD

Prizgane luci na avtu in poraba goriva xD

«
1
2 3 4

-valvoline- ::

Torej debata je kolk se poveca poraba goriva zarad przganih luci podnevi. Zame je tole itak idiotizem,saj ne verjamem da v nobenem primeru przgane luci podnevi kakorkol vplivajo na varnost. Negativnih efektov pa precej(povecana poraba goriva,crkovanje akumulatorjev in zarnic,crkovanje raznih delov sistema za osvetlitev...) Baje se poraba poveca tudi do 5%.
Kaksno je vase mnenje. Jaz bi napisal peticijo da se z idiotizmom preneha.

:))

pingo76 ::

Kako pa naj bi luči vplivale na porabo?

joze28 ::

110W moči jemlje motorju.

BlaY0 ::

Direktno ne... lahko pa alternato odklopiš (jermen stran) in vidiš kaj se bo zgodilo, oziroma za koliko bo poraba padla... na koncu se boš ustavil, ker v akumulatorju ne bo več đusa in sploh ne bo več porabe :P

shinko ::

Moč jemlje motorju ali akumulatorju? Drugače pa se strinjam s pravilom prižganih luči podnevi, saj so tako nasproti vozeči avti prej opazni. Sicer pa če ima avto moč 70kw je 110w ki jih porabijo luči približno 0,15%, kar je pa zanemarljivo. Nevem od kod 5%? Moje mnenje.

imagodei ::

Seveda se pozna na varnosti. :\

Mogoče res ne ob svetlem dnevu in lepi vidljivosti, takoj ko pa so pogoji suboptimalni (oblačno vreme, bleščanje sonca, dež...), se pokažejo prednosti.

Osebno sem doživel, da sta se zaletela zaradi neprižganih luči voznika 15m stran od mene. Zunaj je bilo še prav lepo svetlo, sonce sicer že dokaj na zahodu, tip se je vključeval levo iz stranske ulice tako, da je gledal proti zahodu in je gladko spregledal avto temno sive barve, ki je vozil brez prižganih luči. Kljub zaviranju se je voznik, ki je vozil po prednostni cesti, zaletel v drugega tako močno, da je moral ta izstopiti na sovoznikovi strani.

Kar se tiče porabe... Dvomim, da je dejansko tako velika razlika. Na motor je itak stalno priklopljen alternator. In ta verjetno proizvede toliko viška "đusa", da prižgane luči ne pomenijo nobene tragedije. IOW, hočem rečt, da če ne bi imel porabnikov, bi ta višek energije, ki se itak ne bi mel kje shraniti (akumulator bi bil hitro poln, remember), enostavno šel v nič.

Lahko pa, da narobe razumem.
- Hoc est qui sumus -

-valvoline- ::

shinko je izjavil:

Moč jemlje motorju ali akumulatorju? Drugače pa se strinjam s pravilom prižganih luči podnevi, saj so tako nasproti vozeči avti prej opazni. Sicer pa če ima avto moč 70kw je 110w ki jih porabijo luči približno 0,15%, kar je pa zanemarljivo. Nevem od kod 5%? Moje mnenje.

No ja,podatek verjetno velja ko masina lavfa v prostem teku.Ce je dost mestne voznje in semaforjev baje se poraba res poveca.

imagodei je izjavil:

Seveda se pozna na varnosti. :\

Mogoče res ne ob svetlem dnevu in lepi vidljivosti, takoj ko pa so pogoji suboptimalni (oblačno vreme, bleščanje sonca, dež...), se pokažejo prednosti.

Osebno sem doživel, da sta se zaletela zaradi neprižganih luči voznika 15m stran od mene. Zunaj je bilo še prav lepo svetlo, sonce sicer že dokaj na zahodu, tip se je vključeval levo iz stranske ulice tako, da je gledal proti zahodu in je gladko spregledal avto temno sive barve, ki je vozil brez prižganih luči. Kljub zaviranju se je voznik, ki je vozil po prednostni cesti, zaletel v drugega tako močno, da je moral ta izstopiti na sovoznikovi strani.

Kar se tiče porabe... Dvomim, da je dejansko tako velika razlika. Na motor je itak stalno priklopljen alternator. In ta verjetno proizvede toliko viška "đusa", da prižgane luči ne pomenijo nobene tragedije. IOW, hočem rečt, da če ne bi imel porabnikov, bi ta višek energije, ki se itak ne bi mel kje shraniti (akumulator bi bil hitro poln, remember), enostavno šel v nič.

Lahko pa, da narobe razumem.

Kje pa.
:D

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Luči se ne morejo poznati na porabi! Alternator itak vedno proizvaja več energije kot naj bi jo porabili vsi el. porabniki v avtu skupaj, tako da nima veze a imaš prižgane ali ugasnjene.

WarpedGone ::

Čisto v nič nebi šel. Dejansko prižgane luči pomenijo nekaj višjo porabo goriva le da se ta "nekaj" meri v kapljicah. Povprečna moč, s katero dela motor, je ranga 10 kW. Prižgane luči tako pomenijo manj kot 1% skupne porabe. Če si mal več na AC ta procent še precej pade.

Hkrati pa luči BISTVENO doprinesejo k hitrejši in zanesljivejši opaznosti avtomobila. Mogoče ne sredi sončnega dne ampak če stvar ni obvezna praktično nobena baba nebi vklopla luči v mraku al pa oblačnem dnevu. Kakšna temna barva na mokrem asfaltu v oblačnem dnevu zna bit precej stealth.

Še sedaj, ko je zadeva obvezna, jih večina bab ne vklaplja. Tut na blentanje se ne odzivajo spljoh.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

BlaY0 je izjavil:

Luči se ne morejo poznati na porabi! Alternator itak vedno proizvaja več energije kot naj bi jo porabili vsi el. porabniki v avtu skupaj, tako da nima veze a imaš prižgane ali ugasnjene.

Sedi 1. Akumulator je obremenjen glede trenutne porabe,vec stroma k proizvaja bolj tezko se suce.V trenutku k je aku poln,in ni przganih luci je obremenitev 0(razn racunalnika in sistem za vzig)

amigo_no1 ::

Še dobro da imajo pešci in kolesarji kot najšibkejši udeleženci na glavi svetilnik, drugače se jih sploh nebi videlo :P.

BlaY0
Luči se ne morejo poznati na porabi!

Tako je, ko prižgeš luči ima avto večjo moč :)) !
Ti nisi še nikoli prostega teka nastavljal na motorju/mopedu, kajne ;) ?

s1m0n ::

Itak, da se porablja gorivo za prižgane luči vendar je zanemarljiva :)
Za vsak el. porabnik v avtu se poveča poraba goriva saj vsa energija prihaja iz motorja in s tem iz goriva.

Jaz se za dodaten 1% če sploh je tolko ne bi sekiral. Bolj pazljivo uporabljaj klimo...

Blinder ::

Nekateri ljudje bi zaradi varčevanja ali malomarnosti prižigali luči šele takrat ko zaradi teme nebi več videli ostalih vozil v prometu. Luči se prižgejo preden je tema zato da te ostali v prometu vidijo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PaX_MaN ::

-valvoline- ::

joze28 je izjavil:

110W moči jemlje motorju.

Glih okrog tega je precej za debatirat. to bi verjetno drzalo v idealnih okoliscinah. Zguba na samem alternatorju je dobrih 50%(mogoce se vec),v primeru przganih luci alternator je skoz obremenjen,potle so zgube na kablih zarad upora so tudi velike(saj mamo nizko napetost kar pomen zelo majhen izkoristek),pa mamo notrajno osvetlitev armature,stikala itn. Jaz mislim da je stevilka najmanj 300W porabe.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

@valvoline: Pojdi kdaj v kako državo, kjer dnevne luči niso obvezne (hint: Srbija), pa boš še kako vesel, da jih pri nas moramo imeti. Opaznost vozil je neprimerno boljša.
No grave is deep enough to keep us in chains.

-valvoline- ::

PaX_MaN je izjavil:

Poraba goriva se poveča za od 68 funtov do 160 funtov na leto.

:D
Zanimljiv link. Bo treba tole nekakor prakticno testirat kaksna bo res razlika. Sicer pa 100e na avtu letno je gromozanska stevilka.Za drzavni proracun seveda. xD

PaX_MaN ::

Še en citat:
The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) estimates that only a fraction of a mile per gallon will be lost, depending on the type of system used. GM estimates the cost to be about $3 per year for the average driver. Transport Canada estimates the extra annual fuel and bulb replacement costs to be $3-15 for systems using reduced-intensity headlights or other low-intensity lights and more than $40 a year for DRL systems using regular low-beam headlights.

-valvoline- ::

djordjevic je izjavil:

@valvoline: Pojdi kdaj v kako državo, kjer dnevne luči niso obvezne (hint: Srbija), pa boš še kako vesel, da jih pri nas moramo imeti. Opaznost vozil je neprimerno boljša.

Se vedno trdim da je prziganje luci podnevi bullshit glede varnosti.

PaX_MaN ::

Tretji:
New Scientist magazine reported last year that fuel bills for drivers travelling 9,000 miles a year would increase by an average of nearly ?25 if they used headlights all the time, compared with ?5 for LEDs.

djordjevic ::

-valvoline- je izjavil:

djordjevic je izjavil:

@valvoline: Pojdi kdaj v kako državo, kjer dnevne luči niso obvezne (hint: Srbija), pa boš še kako vesel, da jih pri nas moramo imeti. Opaznost vozil je neprimerno boljša.

Se vedno trdim da je prziganje luci podnevi bullshit glede varnosti.

Ti kar trdi. Sej na kurilca se tud voziš. Nisi ravno merodajna oseba na temo prometa.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Vikking ::

valvoline: sej odgovor je čisto jasen. Kaj pa je potem avtoakustika. Odstrani iz vozila avtoradio in zvočnike. Tako odstraniš porabnika iz vozila ki presega porabo žarnic, večkrat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

dzinks63 ::

Novi sodobni avtomobili imajo dnevne led luči, katere porabijo bistveno manj. Seveda nekateri v svoje stare gare (ker imajo že matirane fokuse in matirano in posivelo zunanjo plastiko na lučeh) in nasploh zanič luči, tlačijo noter še močnejše žarnice z porabo 100W+ ali pa celo na avtomobil namontirajo še par ali dva dodatnih luči, to pa že ni več mačji kašelj.

-valvoline- ::

Vikking je izjavil:

valvoline: sej odgovor je čisto jasen. Kaj pa je potem avtoakustika. Odstrani iz vozila avtoradio in zvočnike. Tako odstraniš porabnika iz vozila ki presega porabo žarnic, večkrat.

Pr normalni uporabi je avtoakustika zanemarljiv porabnik stroma,saj clovesko uho zazna glasnost logaritemsko.(razn ce ne spanas skoz na max) Drgac pa je tam 10W je standardna poraba za avtoakustiko(ce ni dodatnih ojacevalcev itn)

Zgodovina sprememb…

T0RN4D0 ::

djordjevic je izjavil:

@valvoline: Pojdi kdaj v kako državo, kjer dnevne luči niso obvezne (hint: Srbija), pa boš še kako vesel, da jih pri nas moramo imeti. Opaznost vozil je neprimerno boljša.


Čestitam za tvoj namig, v Srbiji se moraš že nekaj časa tudi podnevi voziti s prižganimi lučmi.


Sicer pa ja, prižgane luči so že vredu, takoj ko se pogoji malo poslabšajo. Na porabo seveda vplivajo, ampak po mojem nekje v rangu spucan/usran avto, malo manj/bolj napihnjene gume (bohnedej da gremo v širše/ožje/večje/material, ima vsaka stvar posebej tolk vpliva kot luči)... Skratka, bullshit da bi komu kaj manjkalo zato, ker ima prižgane luči.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

djordjevic ::

My bad, ko sem bil nazadnje doli, jih ni bilo treba imeti. Takrat se je celo odsvetovalo, da si jih prižgal, ker so tako nadebudni policisti hitro pogruntali, kdo je 'naivčina od turista'. :D
No grave is deep enough to keep us in chains.

amigo_no1 ::

dzinks63 je izjavil:

Novi sodobni avtomobili imajo dnevne led luči, katere porabijo bistveno manj. Seveda nekateri v svoje stare gare (ker imajo že matirane fokuse in matirano in posivelo zunanjo plastiko na lučeh) in nasploh zanič luči, tlačijo noter še močnejše žarnice z porabo 100W+ ali pa celo na avtomobil namontirajo še par ali dva dodatnih luči, to pa že ni več mačji kašelj.

Naštej nekaj modelov in cene vozil.


Imajo v Zda, Indiji, Kitajski, Avstraliji, Braziliji, Rusiji, Singapurju, Arabskem svetu tudi to sranje z dnevnimi lučmi ?
Na Hrvaškem so recimo obvezne med 25.11 in 27.3.

PaX_MaN je izjavil:

Poraba goriva se poveča za od 68 funtov do 160 funtov na leto.

Vsaj nekdo, ki še razmišlja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Vikking ::

kakrokoli valvoline. Luči so super zaradi varnosti, če pa se ne moreš sprijazniti z prižganimi lučmi v prometu, potem pa se preseli v drugo državo. Jaz podpiram podnevi prižgane luči, saj je že dosti to kot je pri novih vozilih, da majo tiste fancy ledice spodaj.

Prestarga si kupu :) sej ti že drugi ves čas to pravjo.

dzinks63 ::

Imajo v Zda, Indiji, Kitajski, Avstraliji, Braziliji, Rusiji, Singapurju, Arabskem svetu tudi to sranje z dnevnimi lučmi ?

Saj tudi pri nas nimamo tega od pamtiveka, le nekaj zadnjih let, nabrž po EU direktivi, ali kako že to gre. Sicer pa morajo sedaj vsi novi avtomobili v EU imeti že serijsko vgrajene dnevne led luči, pa čistejši izpuh in še marsikaj, kar pred leti nismo niti sanjali.

amigo_no1 ::

Moj sskj pravi za direktivo tole:

direktiva -e ž (i) nav. mn. smernica, navodilo za
delo, ravnanje, ki ga daje višji organ nižjim: dati,
dobiti direktive; delati po direktivah; politična
direktiva vodilnih organov; izvrševalec direktiv /
direktive od zgoraj

http://bos.zrc-sazu.si/cgi/a03.exe?name...

Torej ne gre za zakone, temveč smernice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

PaX_MaN ::

Daytime Running Lights (DRL): A review of the reports from the European Commission :
There was very little evidence presented in the EC reports on the justification of the estimates of environmental dis-benefits in terms of increased fuel consumption and emissions. However, an independent assessment of those effects using a sophisticated computer modelling technique has suggested that the values of 0.5% to 1.5% increase in fuel use and carbon dioxide emissions appear reasonably accurate and possibly even slightly higher than justified.

Originalno poročilo EUja je pravilo (stran 13):
The final report (TNO, 2003) of the EU daytime running lights (DRL) project comments on the effect of DRL on fuel consumption:
"For both aspects, an increase in the order of 0.5-1.5% was estimated"

Niso jim čisto verjeli, zato so šli in vzeli podatke ene švicarske študije o vplivu električnih porabnikov na porabo goriva in povečanje emisij. Ven so dobili en "real world efficiency factor", ki so ga potem vtaknl v
DRL CO2 % increase = DRL watts x[(CO2 % increase from 160w /160 + CO2 % increase from 623w//632)/2]

Za dvoje porabnikov
42W lights
(i.e. dedicated DRL) and with the addition of 160W lights (i.e. dipped headlights

so dobili te cifre (stran 21 spodaj):
Method 2 predicts that dedicated DRL and dipped headlights would increase CO2 emissions by 0.46% and 1.76%, respectively. Due to a near linear relationship between fuel consumption and CO2 emissions, this would also produce similar increases in fuel consumption.

Taiste podatke so vtaknili še v PHEM:
(Passenger car and Heavy-duty Emission Model) - estimates fuel consumption and emissions (CO, THC, NOx and PM) based on the instantaneous engine power demand and engine speed during a driving cycle specified by the user. The model combines steady-state engine maps with correction functions for transient operation

Izpljunjene številke so naslednje:
The analysis using the PHEM emission model predicted similar increases in fuel consumption. Dedicated DRL result in about a 0.5% increase in fuel consumption whereas dipped headlights increase fuel consumption by 1.8 to 1.9%. There is also a small increase in all exhaust emissions.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Gregor P ::

Edin večji strošek skoz prižganih luči je po mojem ta, da ko ti (pri novejših vozilih) crkne ena ksenonka, moraš zamenjati kar obe ker sicer ne svetita enako (sam originalen servis tega pa je kar drag, preko ker rabiš biti vsaj na pol avtomehanik, da jih lahko zamenjaš sam); torej ob domnevni, da se zaradi daljšega delovanja iztrošita hitreje (lahko pa se tudi ob vsakokratnem prižiganju in ugašanju, ne vem):D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

-valvoline- ::

Vikking je izjavil:

kakrokoli valvoline. Luči so super zaradi varnosti, če pa se ne moreš sprijazniti z prižganimi lučmi v prometu, potem pa se preseli v drugo državo. Jaz podpiram podnevi prižgane luči, saj je že dosti to kot je pri novih vozilih, da majo tiste fancy ledice spodaj.

Prestarga si kupu :) sej ti že drugi ves čas to pravjo.


lool. xD. Avto je spica,nic ni narobe z lucmi. Debata se je zacela vceraj z frendom,njegova punca ima daewoo matic in se je temu pokvaril alternator. Pa mu je elektricar reku da se taksnim avtom zelo rad kvarijo alternatorji ker so premajhni,in se prevec segrevajo(sploh poleti ker je vroce) podnevi zarad obremenitve k so przgane luci.
Makes sence to me.

oracle ::

A ste pozabl da je moč motorja pogojena z obrati?

Luči so dons zlo močne in več k požrejo elektrike, bolj alternator obremenjuje mašino in zvečuje porabo. Po istem kopitu vse električne komponente. Luči in gretje so verjetno največji porabnik.

amigo_no1 ::

http://www.lightsout.org/docs/DRL7_RPT....

RESULTS:
No difference was found in the risk of two-vehicle opposite-direction fatal crashes comparing vehicles
with DRLs versus vehicles without DRLs. Data from the 1995-1997 Fatality Analysis Reporting
System were used . Two statistical approaches to explore fatality risk were examined and neither
approach showed a statistically significant difference between the two groups of vehicles (DRL versus
non-DRL).

stran 2

šernk ::

a zaradi tega ljudje smerokazov ne uporabljajo ker šparajo na bencinu?

manjše gume in pravilen tlak, precej bolj vpliva na porabo, kot pa 2 luči.
aja ne gume je treba imet max velikost (ker si bolj kul), tlak pa itak pri vulkanizerju prav nastavijo.

luči dokler je vse ok niso potrebne, ko pa daš kombinacijo prometnega znaka, sonca in ogledala, avta brez luči ne vidiš niti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PaX_MaN ::

Nemški "Zvezni Highway Research Institute je raziskovalni inštitut v Zvezno ministrstvo za promet, gradbeništvo in urbanizem" (gugl translejt FTW :P ) je takenako naredil oceno/izračunal(stran 70) (ne da se mi brat vsega :P ) porabo luči v l/100km:

kratke luči DRL DRL-LED
bencinar 0.207 0.052 0.021
dizel 0.142 0.036 0.014

odstotkvono povečanje pa je(stran 71):

kratke luči DRL DRL-LED
bencinar 1.57 0.039 0.016
dizel 0.133 0.033 0.013

djordjevic ::

Za to pa je že vredno it na okope! ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

Vikking ::

-valvoline- je izjavil:


lool. xD. Avto je spica,nic ni narobe z lucmi. Debata se je zacela vceraj z frendom,njegova punca ima daewoo matic in se je temu pokvaril alternator. Pa mu je elektricar reku da se taksnim avtom zelo rad kvarijo alternatorji ker so premajhni,in se prevec segrevajo(sploh poleti ker je vroce) podnevi zarad obremenitve k so przgane luci.
Makes sence to me.


Res ne rabimo podpisovat peticij za dejvuja.

amigo_no1 ::

Ej stari, meni sploh ni jasno, kako smo se lahko prej 40 let vozili brez dnevnih luči :)).
Verjetno Ubermensch generacija :D.

Aplicirati značilnosti Skandinavcev, kjer imajo polarne noči, za celotno Evropo, je idiotizem.


How much extra gasoline would Americans use if daytime running lights were mandatory?
http://auto.howstuffworks.com/fuel-effi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Vikking ::

amigo_no1 je izjavil:

Ej stari, meni sploh ni jasno, kako smo se lahko prej 40 let vozili brez dnevnih luči :)).


Pred 40 leti niso rabili niti semaforju na križiščih. Vlak ter avtobus je bilo glavno prevozno sredstvo.

T0RN4D0 ::

oracle je izjavil:

A ste pozabl da je moč motorja pogojena z obrati?

Luči so dons zlo močne in več k požrejo elektrike, bolj alternator obremenjuje mašino in zvečuje porabo. Po istem kopitu vse električne komponente. Luči in gretje so verjetno največji porabnik.


Ma kake močne, 60W žarnice so spredaj. Pa zadaj mislim da 10W. Za gretje avtomobila se uporablja odvečna toplota motorja, tako da to ne vpliva na porabo. (Razen zadnja šipa pa če imaš kakšne sedeže ogrevane itd) :)

1%.Big F woof.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

mihec87 ::

Ta zakon sploh nebi bil potreben če bi ljudje imeli samoiniciativo da bi ob deževju ipd slabših razmerah sredi dneva prižgali lučit...Tako pa pač je skos prižgane pa konc,vsaj ni pričkanja gdaj prižgati pa gdaj vgasniti....

Upam da se furate brez oz z vgasnjeno klimo te šele dodajo k porabi..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

amigo_no1 ::

Ja, semaforje so po tvojem verjetno izumili 10-15 let nazaj ali kako 8-) ?
In klimo 7 let nazaj, ko je tudi koncern VW spoznal, da za klimo ne moreš zaračunati 3k DEM ?


Ma kake močne, 60W žarnice so spredaj

Izkoristek imajo kar 100% ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

T0RN4D0 ::

Kaj ima izkoristek veze s tem, da so žarnice 60W? Izkoristkek imajo mizeren, ampak to pomeni da spremenijo 3W v svetlobo, ne da kurijo 2 kW.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

-valvoline- ::

Vikking je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


lool. xD. Avto je spica,nic ni narobe z lucmi. Debata se je zacela vceraj z frendom,njegova punca ima daewoo matic in se je temu pokvaril alternator. Pa mu je elektricar reku da se taksnim avtom zelo rad kvarijo alternatorji ker so premajhni,in se prevec segrevajo(sploh poleti ker je vroce) podnevi zarad obremenitve k so przgane luci.
Makes sence to me.


Res ne rabimo podpisovat peticij za dejvuja.


Zakon je totalni fail v vsakem pogledu (razn za filanje drzavnega korita). Povecana poraba,razne okvare,crkovanje akumulatorjev,alternatorjev in zarnic,vec CO2... Tole pripovedovanje o izboljsani varnosti je navadn nateg.

Zgodovina sprememb…

T0RN4D0 ::

Ja, zjoči se.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

RejZoR ::

Vsi ki govorite, da je uporaba luči čez dan nesmisel ste eni navadni kretenčki (pardon my french).

Ko boste naslednjič v sončnem dnevu spregledali siv avto brez luči in se razkantali kot budale se spomnite na moj post. Oz bo nekdo drug spregledal vas in se vam nalepil v preljubi pleh.
In verjemite, kadar vidim avto brez luči je to avto v sivem, srebrnem ali črnem odtenku. Še nikoli nisem videl živo rdečega brez luči. Ali pa živo rumenega. Najprimernejše barve, da jih spregledaš v betonski in asfaltni okolici. Oz katerokoli barvo ko pripeka sonce in se vse blešči (tudi čez sončna očala). Kar bi morali narediti je izboljšati te luči, torej manjša poraba. Kar se počasi izboljšuje z LED tehnologijo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

imagodei ::

amigo_no1 je izjavil:

Ej stari, meni sploh ni jasno, kako smo se lahko prej 40 let vozili brez dnevnih luči :)).
Verjetno Ubermensch generacija :D.

Aplicirati značilnosti Skandinavcev, kjer imajo polarne noči, za celotno Evropo, je idiotizem.


How much extra gasoline would Americans use if daytime running lights were mandatory?
http://auto.howstuffworks.com/fuel-effi...


Z naraščanjem prometa narašča tudi nevarnost. Pred petindvajsetimi leti sem jaz tudi sam, brez spremstva staršev, hodil v 700m oddaljen vrtec (malo šolo), čez glavno cesto. Potem so pa pogruntal, da je prometa toliko, da ga 6-letniki ne obvladajo dobr in so malo dvignili mejo, kdaj lahko otrok sam hodi po cesti. Makes sense.

K so taprvi avtomobili ven prišli, tudi nisi rabil delat izpita. Gotovo so se po uvedbi obveznega izpita ljudje spraševali isto, kot ti zdaj.


Je pa res, da je ta špas igra velikih številk. 1% od povprečne slovenske plače je tako malo, da se človek ne razburja. Taisti procent od bistveno večjega zneska, npr. od višine slovenskega proračuna, je pa že lepa cifra.

Kaj hočem rečt: meni kot posamezniku tist procent pri gorivu ne pomeni nič; oz. sem še celo vesel, če je zato manj možnosti, da me v križišču nekdo spregleda, izsili. Taisti 1% bi pa državi, ki jo kao skrbi za okolje in CO2 izpuste, pa za naraščajoče stroške energentov, moralo pomenit ogromno. Edino pravilno je torej, da se od proizvajalcev zahteva montažo "dnevnih" luči, ki porabijo manj. Brca v temo je razmišljanje v smeri ukinitve obveznega prižiganja luči čez dan.

Kot so že pred mano napisal: ustrezen tlak in manjše pnevmatike, bolj zmerna vožnja s čim manj sunkovitih pospeševanj, vožnja po omejitvah, pa čim manj prižigat klimo - to je vse za kakšno magnitudo večji prihranek, kot ugasnjene luči.
- Hoc est qui sumus -

-valvoline- ::

RejZoR je izjavil:

Vsi ki govorite, da je uporaba luči čez dan nesmisel ste eni navadni kretenčki (pardon my french).

Ko boste naslednjič v sončnem dnevu spregledali siv avto brez luči in se razkantali kot budale se spomnite na moj post. Oz bo nekdo drug spregledal vas in se vam nalepil v preljubi pleh.
In verjemite, kadar vidim avto brez luči je to avto v sivem, srebrnem ali črnem odtenku. Še nikoli nisem videl živo rdečega brez luči. Ali pa živo rumenega. Najprimernejše barve, da jih spregledaš v betonski in asfaltni okolici. Oz katerokoli barvo ko pripeka sonce in se vse blešči (tudi čez sončna očala). Kar bi morali narediti je izboljšati te luči, torej manjša poraba. Kar se počasi izboljšuje z LED tehnologijo.

Kaj se hecas,tole spregledaš edino če si slep,al pa ima omenjen avto klingonski cloak mode.
:))

Zgodovina sprememb…

«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9423256 (20584) krneki0001
»

Težave v prostem teku

Oddelek: Na cesti
367277 (5728) tony1
»

akumulator dci1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5519972 (15230) tireleap
»

Lahko akumulator odpove sredi vožnje?

Oddelek: Na cesti
389087 (7502) Engineer_

Hydrogen on demand (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24637230 (34259) imagodei

Več podobnih tem