Forum » Na cesti » Lahko akumulator odpove sredi vožnje?
Lahko akumulator odpove sredi vožnje?
ProGo ::
Kot je pojasnil njegov zagovornik Franci Matoz, ga je Janša zjutraj obvestil, da mu jo je med vožnjo zagodel akumulator in da čaka na vlečno službo.
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/sojen...
Je to možno?
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/sojen...
Je to možno?
- premaknil iz Znanost in tehnologija: bluefish ()
pegasus ::
Med vožnjo bolj težko, ker ti štrom zagotavlja alternator. Edino če motor ugasneš, ga potem ne moreš več zagnat in obstojiš.
hojnikb ::
hmm, kake so šanse da odpove akumolator in alternator hkrati (oz. v nekem ozkem intervalu) ?
#brezpodpisa
Utk ::
Prekleto velike, če ti najprej odpove alternator, ti bo tudi akumulator v roku 5-10 minut, stoprocentno.
pegasus ::
Brez alternatorja (počil jermen) sem bp naredil prek 300km v dveh dneh, s 7 let starim akumulatorjem.
Da odpove oboje skupaj moraš imeti nekje en konkreten kratek stik in skupaj zašvasane varovalke ;)
Da odpove oboje skupaj moraš imeti nekje en konkreten kratek stik in skupaj zašvasane varovalke ;)
hojnikb ::
jap, delajo brez kakršne koli elektrike
In verjetno tudi kak starejši avto brez elektronike bi načelno mogo delat.
In verjetno tudi kak starejši avto brez elektronike bi načelno mogo delat.
#brezpodpisa
šernk ::
Saj delajo ampak pri novem za vse skupaj skrbi elektrika in brez nje si gotov no ali pa ne prideš do sodišča in si rešen.
Da bi akumulator crknil med samo vožnjo še nisem slišal, vedno je posledica okvarjenega alternatorja ampak ti ponavadi že prej pokaže novoletno jelko na armaturni v primeru okvarjenega alternatorja.
pa AMZS bi verjetno gratis ga 3x peljali na sodišče, samo da do tja pride! Pa verjamem, da bi se dalo tudi policijsko spremstvo dobit, tudi štop bi prišel v poštev, če bi na karton napisal rabim prevoz do sodišča
vsekakor pa vemo kako se naslednjič izognit sodišču, akumulator mi je crknu, starega za rezervo bom imel pa vedno v garaži, če bodo želeli dokaz
Da bi akumulator crknil med samo vožnjo še nisem slišal, vedno je posledica okvarjenega alternatorja ampak ti ponavadi že prej pokaže novoletno jelko na armaturni v primeru okvarjenega alternatorja.
pa AMZS bi verjetno gratis ga 3x peljali na sodišče, samo da do tja pride! Pa verjamem, da bi se dalo tudi policijsko spremstvo dobit, tudi štop bi prišel v poštev, če bi na karton napisal rabim prevoz do sodišča
vsekakor pa vemo kako se naslednjič izognit sodišču, akumulator mi je crknu, starega za rezervo bom imel pa vedno v garaži, če bodo želeli dokaz
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Engineer_ ::
seveda lahko. Ob vžigu je bil akumulator že zjeban, potem pa ga ni bilo več možno dovolj napolniti. Ob vžigu je imel ravno toliko energije še, da je zagnal motor, potem pa je krepnil.
Sem nekoč imel primer, ko mi je crknil akumulator povsem (zaradi mraza) in sem avto vžgal na kable. Ko sem se vozil je avto delal relativno normalno ko sem tiščal gas, če pa sem vozil z prenizkimi obrati, pa je motor dobesedno umiral. Na semaforju sem moral nujno držati gas.
Je pa bilo to nekoč, ko so bili avti bistveno slabši kot danes.
ps.: Scenarij je možen če ima bencinarja, če ima dizla pa to ni mogoče, saj med delovanjem ne potrebuje akumulatorja.
bi blo zanimivo pri kakšnem novem dizlu izklopit akumulator in videti kaj se zgodi. V teoriji bi moralo vse delat normalno, saj so altenatorji več kot dovolj močni za vso elektroniko v vozilu in še nekaj meglenk zravn ;)
Sem nekoč imel primer, ko mi je crknil akumulator povsem (zaradi mraza) in sem avto vžgal na kable. Ko sem se vozil je avto delal relativno normalno ko sem tiščal gas, če pa sem vozil z prenizkimi obrati, pa je motor dobesedno umiral. Na semaforju sem moral nujno držati gas.
Je pa bilo to nekoč, ko so bili avti bistveno slabši kot danes.
ps.: Scenarij je možen če ima bencinarja, če ima dizla pa to ni mogoče, saj med delovanjem ne potrebuje akumulatorja.
jap, delajo brez kakršne koli elektrike
In verjetno tudi kak starejši avto brez elektronike bi načelno mogo delat.
bi blo zanimivo pri kakšnem novem dizlu izklopit akumulator in videti kaj se zgodi. V teoriji bi moralo vse delat normalno, saj so altenatorji več kot dovolj močni za vso elektroniko v vozilu in še nekaj meglenk zravn ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
težko, ker med deluje tako alternator in ne akumolator.
ni nujno. Če recimo na terencu vklopiš preveč 100 wattnih meglenk postane altenator hitro prešibak in štrom črpaš iz akumulatorja.
ČE imaš dizla to ni problem, pač se akumulator izprazne in se nazaj napolni ko ugasneš luči. Če pa imaš bencinarja pa se preobremeni altenator ko izprazniš akumulator, rezultat pa ni ravno prijeten.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Jst ::
Mogoče je pa g. Janša takšen kot jaz: pojma nimam o avtomobilih, poznam samo princip delovanja "internal combustion engine" in če mi avto pove, da je nekaj narobe (začne svetiti kakšna lučka), grem na servis. Kje se mi pa da ugotavljati kaj ga muči. Edino za "low fuel" vem kaj pomeni. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
pirat ::
Sam sem imel pred leti podoben primer. Crknil je alternator in tekom voznje se je akumulator pocasi spraznil ( prizgane luci, radio, itd...), potem pa je avto pocasi ugasnil sredi klanca navzgor. Da je crknil alternator je ugotovil sele mehanik.
šernk ::
seveda lahko. Ob vžigu je bil akumulator že zjeban, potem pa ga ni bilo več možno dovolj napolniti. Ob vžigu je imel ravno toliko energije še, da je zagnal motor, potem pa je krepnil.
akumulator bo odpovedal na dva načina: ali je toliko izmučen da se ga ne da več dovolj napolnit da bi vžgal avto, ali pa bo prišel v stik. Ne v prvem ne drugem primeru avta ne boš prižgal več, no v prvem mogoče še brez ostalih porabnikov. Da pa med vožnjo crkne edino če je alternator fuč in mu je popolnoma zmanjka elektrike.
bi blo zanimivo pri kakšnem novem dizlu izklopit akumulator in videti kaj se zgodi. V teoriji bi moralo vse delat normalno, saj so altenatorji več kot dovolj močni za vso elektroniko v vozilu in še nekaj meglenk zravn ;)
bencinarju smo odklopli akumulator, pa je delal normalno v prostem teku. Malce je pojavkal edino ko smo priklopili drugega praznega in ga je začelo polnit ampak je ostal med nami (tko je ko ne moreš kablov dobit nikjer) ).
v vsakem primeru če imaš za prist na sodišče, nekdo te bo že do tja spravil
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Engineer_ ::
seveda da boš prišel, je butast izgovor da ne prideš ker ti "avto crkne". Me zanima če bi tako lepo prestavli vse če bi kateremu od nas crknil in ne bi prišli na sodišče.
seveda, ker altenatorja niste preobremenili.
bencinarju smo odklopli akumulator, pa je delal normalno v prostem teku. Malce je pojavkal edino ko smo priklopili drugega praznega in ga je začelo polnit ampak je ostal med nami (tko je ko ne moreš kablov dobit nikjer) ).
seveda, ker altenatorja niste preobremenili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Buggy ::
Sem nekoč imel primer, ko mi je crknil akumulator povsem (zaradi mraza) in sem avto vžgal na kable. Ko sem se vozil je avto delal relativno normalno ko sem tiščal gas, če pa sem vozil z prenizkimi obrati, pa je motor dobesedno umiral. Na semaforju sem moral nujno držati gas.
Je pa bilo to nekoč, ko so bili avti bistveno slabši kot danes.
verjetno si imel v avtu dinamo in ne alternator, saj dimano z vec obrati proizvaja tudi vec stroma.
Drugace pa jaz lahko v hroscu brez akumulatorja (spust po strmini v drugi) komot prizgem avto in potem brez problma vozim s prizganimi lucmi in radijem.
...bi rekel da so bili vcasih avtomobili, kar se te elektronske navlake tice bistveno boljsi ne pa slabsi ;)
Zheegec ::
tudi če ti vse crkne lahko prideš na sodišče s taxijem.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Glugy ::
prav da je raj čakal vlečno službo k pa da bi taksi poklical al pa kerga izmed strankarskih kolegov/odvetnika da bi ga pripeljal. Pa veš kok ma SDS enih članov po celi Sloveniji? pa noben ni bil na voljo da bi ga prpeljal? dej no dej pa tok ste se važil kok se jih je včlanl zarad "krivične" sodbe.
johnnyyy ::
Možnost je, da je imel pregorjeno lučko (mogoče več lučk) na armaturki in ni videl, da mu alternator ne dela. Ali pa mu je posvetila lučka z narisanim akumulatorjem, pa je rekel, da se mu je akumulator pokvaril. V glavnem dober izgovor, če ne prideš v službo ali na sodišče. Če bi ga klical kolega, da ima zanj kuverto, se mu to sigurno nebi zgodil...
k4vz0024 ::
Naslednjič se mu bo pokvarila ključavnica. WDja ni imel, rezervni ključ je bil izven dosega rok...gasilci so štrajkali...pazniki so pozabili nanj
fosil ::
Meni je zanimivo kako lahko se je opravičit na sodišču.
Pokličeš in rečeš avto mi je crknil in to je to.
S takim izgovorom bi še v osnovni šoli dobil neupravičeno.
Tukaj te pa 10 ljudi čaka na sodišču in ki so vsi prišli zastonj, pa nič.
Treba bi bilo temeljito spremenit način tega opravičevanja.
Pokličeš in rečeš avto mi je crknil in to je to.
S takim izgovorom bi še v osnovni šoli dobil neupravičeno.
Tukaj te pa 10 ljudi čaka na sodišču in ki so vsi prišli zastonj, pa nič.
Treba bi bilo temeljito spremenit način tega opravičevanja.
Tako je!
k4vz0024 ::
Če ne bo prepričljivo podal opravičila, bo pač plačal še vse stroške zaradi preložitve naroka...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: k4vz0024 ()
k4vz0024 ::
S tem, ko je sporočil na sodišče, je pač zgolj odložil prisilno privedbo. Potem bo moral sodišču predložiti dokaze, da je okvara avtomobila res preprečila prihod na narok. Če ne bo prepričljiv bo pač dobil račun in opomin, da bo naslednjič prisilna privedba...
šernk ::
Potem bo moral sodišču predložiti dokaze, da je okvara avtomobila res preprečila prihod na narok.
jako težko je namensko pokvarit avto, sam pravi kabel odklopiš pa si tam
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
k4vz0024 ::
Seveda, ampak bo moral predložiti zapisnik servisa...
Pa še zakaj ni prišel s taksijem ali drugim prevoznim sredstvom, bo moral pojasniti..
In če sodnice ne bo prepričal, bo pač plačal.
Pa še zakaj ni prišel s taksijem ali drugim prevoznim sredstvom, bo moral pojasniti..
In če sodnice ne bo prepričal, bo pač plačal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: k4vz0024 ()
k4vz0024 ::
Mogoče bo predložil mnenje psihiatra, da je ob okvari doživel hud šok, saj se mu vse skandinavsko kvari
šernk ::
Pol se ti najbrž pa že bolj splača s taxijem na sodišče, kot pa vozit avto na uradni servis
ups...pozabil volvo...servis ne bo nikoli priznal, da se njihov avto sploh lahko pokvari, spet bo mel probleme s tožbo
ups...pozabil volvo...servis ne bo nikoli priznal, da se njihov avto sploh lahko pokvari, spet bo mel probleme s tožbo
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
fikus_ ::
Avto rabi elektriko za delovanje, tako bencinar kot dizlaš. Mislim da vsi novejši avtomobili imajo črpalko za gorivo, potem elektromagnetni ventil za gorivo (se zapre, ko ni elektrike).
Altenator za proizvodnjo elektrike rabi elektriko za vzbujanje, je pa res da, če odklopimo akumulator, bo še zelo verjetno deloval, bo sam sebe vzbujal.
Tudi če altenator ne dela, tudi bencinar ne obstoji takoj. Akumulator im zalogo elektrike za nekaj 10 km ali celo 100 km, odvisno od porabnikov.
Glavni porabnik so luči pa mogoče radio zelo na glas (zvočniki). Bencinar za svečke ne porabi veliko (visoka napetost in mali tok), prav tako računalnik vozila tudi ne porabi veliko.
Da ti avto na cesti obstoji, mora akumulator iti v večna lovišča in še kakšen konkreten kratek stik mora biti, da altenator zgubi vzbujanje.
Tako da možno je, predvsem pa pripravno v nekaterih primerih.
Sicer pa ima dotični "gospod" že kar precejšno zgodovino izogibanja sodišč, kot obtoženec, tako da ni najbolj prepričljiv s tem razlogom!
Lep dan
Altenator za proizvodnjo elektrike rabi elektriko za vzbujanje, je pa res da, če odklopimo akumulator, bo še zelo verjetno deloval, bo sam sebe vzbujal.
Tudi če altenator ne dela, tudi bencinar ne obstoji takoj. Akumulator im zalogo elektrike za nekaj 10 km ali celo 100 km, odvisno od porabnikov.
Glavni porabnik so luči pa mogoče radio zelo na glas (zvočniki). Bencinar za svečke ne porabi veliko (visoka napetost in mali tok), prav tako računalnik vozila tudi ne porabi veliko.
Da ti avto na cesti obstoji, mora akumulator iti v večna lovišča in še kakšen konkreten kratek stik mora biti, da altenator zgubi vzbujanje.
Tako da možno je, predvsem pa pripravno v nekaterih primerih.
Sicer pa ima dotični "gospod" že kar precejšno zgodovino izogibanja sodišč, kot obtoženec, tako da ni najbolj prepričljiv s tem razlogom!
Lep dan
crniangeo ::
Janša pač ni hotel na sodišče ker bi mu tam izročili vabilo na dob v katerem bi se moral oglasit v roku dveh tednov :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.
telexdell ::
Stvar je popolnoma enostavna, nekateri pa v tem vidijo teorijo zarote.
Zaradi odpovedi alternatorja se ti prižge lučka za akumulator. Vesten voznik (če se ravno ne gre za življenje in smrt- kar pot na obravnavo zagotovo ni) bo vozilo ustavil, poklical mehanika in mu dejal, da na armaturki sveti lučka za akumulator. Če odprava napake na cesti ni možna pa se avto z vlečno službo odpelje k mehaniku.
Verjetno se noben opravilno sposoben človek z IQ nad mejo detekcije ne bi odpravil na eno urno pot kar nekaj ur pred pričetkom obravnave na sodišču. Pač greš toliko prej, kot traja predvidena pot +10...20 min. Če se ti avto pokvari nekje izven Ljubljane potem taxi potrebuje nek čas, da pride do tebe. Ker si vmes izgubil že čas za posvet z mehanikom, urejanjem vlečne službe in klicanjem taxi službe je čista utopija za pričakovati, da te bodo na sodišči čakali uro ali dve, da se boš tja pripeljal s taxi službo.
PS- pa kaj to razlagati rdečim ovčkam. Zanje je JJ kriv, že zaradi tega, ker se je rodil.
Zaradi odpovedi alternatorja se ti prižge lučka za akumulator. Vesten voznik (če se ravno ne gre za življenje in smrt- kar pot na obravnavo zagotovo ni) bo vozilo ustavil, poklical mehanika in mu dejal, da na armaturki sveti lučka za akumulator. Če odprava napake na cesti ni možna pa se avto z vlečno službo odpelje k mehaniku.
Verjetno se noben opravilno sposoben človek z IQ nad mejo detekcije ne bi odpravil na eno urno pot kar nekaj ur pred pričetkom obravnave na sodišču. Pač greš toliko prej, kot traja predvidena pot +10...20 min. Če se ti avto pokvari nekje izven Ljubljane potem taxi potrebuje nek čas, da pride do tebe. Ker si vmes izgubil že čas za posvet z mehanikom, urejanjem vlečne službe in klicanjem taxi službe je čista utopija za pričakovati, da te bodo na sodišči čakali uro ali dve, da se boš tja pripeljal s taxi službo.
PS- pa kaj to razlagati rdečim ovčkam. Zanje je JJ kriv, že zaradi tega, ker se je rodil.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Martin Krpan ::
PS- pa kaj to razlagati rdečim ovčkam. Zanje je JJ kriv, že zaradi tega, ker se je rodil.
Za bele ovčke paje JJ največji svetnik in tako popolnoma brez greha.
So pa rdeče ovce in bele ovce še vedno samo OVCE !!!!
Za bele ovčke paje JJ največji svetnik in tako popolnoma brez greha.
So pa rdeče ovce in bele ovce še vedno samo OVCE !!!!
msjr ::
Ne glede na barvne debate in resničnost omenjenega dogodka, naj napišem, da se je meni v praksi zgodilo točno to. Pri motorju sem imel kratek stik in alternator zaradi tega ni več dovajal elektrike akumulatorju. Tako sem se pripeljal iz Ljubljane čez Marijo Reko, na poti navzdol pa sem dokončno spraznil akumulator in veselja je bilo konec. Motor sem pustil pri zelo prijaznih ljudeh v Trbovljah, ki so potem poskrbeli tudi za servis, da mi ni bilo potrebno letat naokoli. Pa še skupaj z mularijo, ki je šla na umeka, sem se potem peljal na vlaku, kar je pa že druga zgodba.... Ja, k sreči je bila sobota in se nama z ženo ni mudilo na sodišče.
In epilog, alternator je bil ok, akumulator je uspešno preživel praznenje, kratki stik pa smo tudi rešili z novimi kabli.
In epilog, alternator je bil ok, akumulator je uspešno preživel praznenje, kratki stik pa smo tudi rešili z novimi kabli.
Engineer_ ::
seveda je po mojem mnenju debata, ali je bilo to storjeno namerno ali pa je bila res neka "naključna" poškodba napajanja precej bolj na mestu kot ta, ki jo imamo sedaj ;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Iz parkiranega avtomobila se je kadilo?!?! (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7007 (4665) | Mare2 |
» | Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23257 (20585) | krneki0001 |
» | Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9722 (8622) | RejZoR |
» | VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOMOddelek: Na cesti | 12238 (11637) | SkIDiver |
» | Avto crknil (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13430 (11989) | andromedar |