» »

Zamudnina pri T-2

Zamudnina pri T-2

Temo vidijo: vsi
1
2
3

Han ::

Najprej naj ponudniki storitev pri sebi uredijo zadeve. Če Simobil misli, da izda položnico v zakonsko predpisanem roku, to še ne pomeni, da jo naročnik storitve tudi dobi vsaj 8 dni pred rokom plačila. Dostava pač traja 2-3 dni.

Da ti TELEkom brez opozorila blokira izhodne klice, ker nisi plačal enega samcatega računa za 10 eur, ker si ali založil položnico ali pa je sploh nisi dobil, je višek nesramnosti. Opomina ni bilo od nikoder!

St235 ::

joze67 je izjavil:



@Lakotnik29: analogija s plačo ni ustrezna, ker delavec ima tipično enega delodajalca, Simobil pa nekaj 10k naročnikov in učinek zamude ni primerljiv. ("Me zanima ce bos imel tak odnos tudi ko bo tebi to rekel delodajalec.") Niti nista naročnina na neko storitev in delovno razmerje primerljiva. Slabe vzporednice so slaba praksa.


Težava je v mentaliteti. Ker taisti, ki se mu ne zdi nič spornega plačat simobilov račun z nekaj tedensko zamudo enako razmišlja, ko treba plačat obrtnika, ki mu je delal kopalnico. Pri tem, ga seveda ne zanima da je to lahko obrnikov edini priliv tisti mesec in da mora taisti obrtnik plačat material in po možnosti zaposlenega. Potem pa zadeva seveda ni več tako nedolžna in pridemo v situacijo kot jo imamo danes s plačilno dispciplino.

Dokler se ne vzpostavi kultura, da je naročeno potrebno plačat v dogovorjenem roku, smo pač opice, ki živijo v banana republiki.

thramos ::

A to mentaliteta podjetij, da si lahko zakonodajo razlagajo po svoje in stroške opomina zaračunajo kolikor jim srce poželi? In jih mora k delovanju znotraj zakonskih okvirjev prisiliti šele mama državica?

Dokler se ni vzpostavila kultura, da je potrebno spoštovati zakonodajo o zakonskih zamudnih obresti, smo bili opice ...

Han ::

Če ti dobiš račun pravočasno, še ne pomeni, da ga vsi...

Dokler bodo tiskali in pošiljali račune, bom pač prakticiral takšen način.

Eno je plačevanje NAROČNINE, drugo je plačevanje storitev, ki presegajo znesek mesečne naročnine. Za te želim biti obveščen PRAVOČASNO. In ja, morajo me prosit, da to tudi plačam.

Invictus ::

Dve vrsti filozofije imaš trenutno:

1. Storitev je opravljena, aja, treba jo je plačat. Si ziher ?

2. Storitev še ni opravljena, ne vemo kdaj bo, treba je plačati vse vnaprej.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

thramos je izjavil:

A to mentaliteta podjetij, da si lahko zakonodajo razlagajo po svoje in stroške opomina zaračunajo kolikor jim srce poželi? In jih mora k delovanju znotraj zakonskih okvirjev prisiliti šele mama državica?

Dokler se ni vzpostavila kultura, da je potrebno spoštovati zakonodajo o zakonskih zamudnih obresti, smo bili opice ...


A simobil je od boga dana entiteta? Gre za del povsem iste družbe in mentalitete. Torej razmišljanja o tem kaj lahko jaz naredim, da nategnem soseda in se izgonem svojim obveznostim.

MrStein ::

MrStein je izjavil:

Anekdota, ampak se mi je že več kot enkrat zgodilo, da je račun prispel po roku.
Hmm, a ni to bilo celo na forumu, ko so eni o tem pisali? Se mi zdi, da v tisti "mamutski" temi o Telemach-u.

St235 je izjavil:

elektronske račune, ki jih dobiš na dan izdaje povsem neodvisno od tega ali je petek ali svetek.

Ja, sem jim svetoval, naj se poslužijo možnosti 21-ega stoletja (elektronika in telekomunikacije).
Verjetno zdaj to počno (sem vmes pri drugem ISP).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

St235 ::

Han je izjavil:

Če ti dobiš račun pravočasno, še ne pomeni, da ga vsi...

Dokler bodo tiskali in pošiljali račune, bom pač prakticiral takšen način.

Eno je plačevanje NAROČNINE, drugo je plačevanje storitev, ki presegajo znesek mesečne naročnine. Za te želim biti obveščen PRAVOČASNO. In ja, morajo me prosit, da to tudi plačam.


Potem pač ne jokaj, če ne moreš tri dni do nabiralnika. To, da pričakuješ račun v nabiralnik je tvoja odločitev z vsemi posledicami, ki jih to prinese. Obračunsko obdobje je določeno v pogodbi in točno veš kdaj te obveznost čaka, prav tako imaš vse možnosti, da v 21 stoletju račun prejmeš instantno na svoj email ali celo direktno v spletno banko. Ravno tako imaš sproten dostop do opravljenih storitev. Tako, da vse to jokanje je pač odraz mentalitete kje imaš samo ti pravice, vsi ostali pa samo obveznosti.

MrStein je izjavil:

MrStein je izjavil:

Anekdota, ampak se mi je že več kot enkrat zgodilo, da je račun prispel po roku.
Hmm, a ni to bilo celo na forumu, ko so eni o tem pisali? Se mi zdi, da v tisti "mamutski" temi o Telemach-u.

St235 je izjavil:

elektronske račune, ki jih dobiš na dan izdaje povsem neodvisno od tega ali je petek ali svetek.

Ja, sem jim svetoval, naj se poslužijo možnosti 21-ega stoletja (elektronika in telekomunikacije).
Verjetno zdaj to počno (sem vmes pri drugem ISP).


Elektronski račun imajo najmanj od leta 2009.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

St235 je izjavil:


Potem pač ne jokaj, če ne moreš tri dni do nabiralnika. To, da pričakuješ račun v nabiralnik je tvoja odločitev z vsemi posledicami, ki jih to prinese. Obračunsko obdobje je določeno v pogodbi in točno veš kdaj te obveznost čaka, prav tako imaš vse možnosti, da v 21 stoletju račun prejmeš instantno na svoj email ali celo direktno v spletno banko. Ravno tako imaš sproten dostop do opravljenih storitev. Tako, da vse to jokanje je pač odraz mentalitete kje imaš samo ti pravice, vsi ostali pa samo obveznosti.

Marsikatera firma še vedno pošilja SAMO papirnate račune...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

thramos ::

St235 je izjavil:

A simobil je od boga dana entiteta? Gre za del povsem iste družbe in mentalitete. Torej razmišljanja o tem kaj lahko jaz naredim, da nategnem soseda in se izgonem svojim obveznostim.


Glede na to, da so lastniki tujci, pravzaprav ni čisto tako.

St235 ::

Med lastništvom nekega podjetja in dejansko upravo, ki podjetje upravlja je velika razlika.

Invictus je izjavil:

St235 je izjavil:


Potem pač ne jokaj, če ne moreš tri dni do nabiralnika. To, da pričakuješ račun v nabiralnik je tvoja odločitev z vsemi posledicami, ki jih to prinese. Obračunsko obdobje je določeno v pogodbi in točno veš kdaj te obveznost čaka, prav tako imaš vse možnosti, da v 21 stoletju račun prejmeš instantno na svoj email ali celo direktno v spletno banko. Ravno tako imaš sproten dostop do opravljenih storitev. Tako, da vse to jokanje je pač odraz mentalitete kje imaš samo ti pravice, vsi ostali pa samo obveznosti.

Marsikatera firma še vedno pošilja SAMO papirnate račune...

In? A potem je pa ok, da ne plačaš računa? Saj mi ja ne morejo dokazat kdaj je sem blagovoli odprt nabiralnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Han ::

Račun VEDNO plačam, a če se ponudniku storitev ne da potrudit, da mi ga dostavi pravočasno, se tudi meni ni treba...

thramos ::

St235 je izjavil:

Med lastništvom nekega podjetja in dejansko upravo, ki podjetje upravlja je velika razlika


Ja, lastniki so izbrali točno tiste, ki so poizkusili nategnit svoje stranke. Glede na to, da je do vsilitve zaračunavanja po zakonih trajalo kar nekaj časa, so še vstrajali pri njih.

Opice avstrijske in mehiške.

SaXsIm ::

Invictus je izjavil:

St235 je izjavil:


Potem pač ne jokaj, če ne moreš tri dni do nabiralnika. To, da pričakuješ račun v nabiralnik je tvoja odločitev z vsemi posledicami, ki jih to prinese. Obračunsko obdobje je določeno v pogodbi in točno veš kdaj te obveznost čaka, prav tako imaš vse možnosti, da v 21 stoletju račun prejmeš instantno na svoj email ali celo direktno v spletno banko. Ravno tako imaš sproten dostop do opravljenih storitev. Tako, da vse to jokanje je pač odraz mentalitete kje imaš samo ti pravice, vsi ostali pa samo obveznosti.

Marsikatera firma še vedno pošilja SAMO papirnate račune...


Obe firmi, ki sta omenjeni v tej temi, (simobil in t-2) pošiljata račune tudi na mail. Pa tudi ostale v bistvu. Tako da ne nabijaj. Tudi če je dejansko kakšen ponudnik, ki tega ne omogoča, gre bolj za izjemo, ki nikakor ne more biti osnova za izgovarjanje, da se storitev ne da plačati na valuto.
SaXsIm

_dice7 ::

Han je izjavil:

Račun VEDNO plačam, a če se ponudniku storitev ne da potrudit, da mi ga dostavi pravočasno, se tudi meni ni treba...


Meni je malo sumljivo da izključno tebi pošiljajo račune z zamudo?

Morda te poštar sovraži.

Han ::

Ponavadi ga prinese v ponedeljek ali torek, rok plačila je pa petek ali v najboljšem primeru naslednji ponedeljek.

St235 ::

Ponudnik ti omogoča, da dobiš račun na ISTI dan, ko je izdan. To, da ti te možnosti ne koristiš je predvsen in le tvoja krivda.

Han ::

Te možnosti mi zaenkrat ni potrebno koristit... Mi je pa ponudnik dolžan dostaviti položnico vsaj 8 dni pred rokom plačila. Jasno?

RedDrake ::

Hehe, se mi je ravno zgodilo danes - plačal prepozno.
Namreč, bil sem na dopustu, ko je prišel elektronski račun (samo po e-pošti). Plačam sicer vedno pravočasno, a ko sem se vrnil v službo, me je čakalo več kot 600 neprebranih sporočil. Očitno sem tega od SiMobila spregledal, ugotovil sem pa šele danes, ko sem šaril po e-banki in opazil da manjka postavka za telefon.
Javim, koliko bo "zamudnine" pri naslednji položnici za teh 8 dni zamude.

          ::

Morda ni povezano z temo, pa vseeno: zakaj sploh plačevati račune, če to ni potrebno?

Moja stara npr. nikoli ne plačuje položnic. Ko ji resno zagrozijo z odklopom elektrike ali iz komunale, plača polovico zneska, ki ga je dolžna. In to počne že vsaj zadnjih pet let. Ona glede tega pravi, da če nas vsi nategujejo od spredaj in od odzadaj, od države, šefov in vseh ostalih, zakaj ne bi potem še mi nategovali naprej? Po svoje ji dam prav.

St235 ::

          je izjavil:

Morda ni povezano z temo, pa vseeno: zakaj sploh plačevati račune, če to ni potrebno?

Moja stara npr. nikoli ne plačuje položnic. Ko ji resno zagrozijo z odklopom elektrike ali iz komunale, plača polovico zneska, ki ga je dolžna. In to počne že vsaj zadnjih pet let. Ona glede tega pravi, da če nas vsi nategujejo od spredaj in od odzadaj, od države, šefov in vseh ostalih, zakaj ne bi potem še mi nategovali naprej? Po svoje ji dam prav.


Zato ker s tem daje opravičilo vsakemu, ki jo želi nategovat od spredaj in od zadaj. Zakaj bi kdorkoli spoštoval pravila, če jih meni ni treba?
In pa seveda zato, ker bo nekrat nekomu počil film in bo prišla izvržba potem bo pa spet jok.

Han je izjavil:

Te možnosti mi zaenkrat ni potrebno koristit... Mi je pa ponudnik dolžan dostaviti položnico vsaj 8 dni pred rokom plačila. Jasno?


Saj ti jo. Ali si sposoben sproducirat (poleg vsega brezveznega jokanja) dokaz, da ti je simobil zračunal zamudne obresti, čeprav si položnico plačal v 8 dneh od prejema?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

...:TOMI:... ::

Pri nas, kjer delam smo prevec tolerantni do strank. Zato mi gre ta odnos zelo v nos. Ce bi jaz bil sef oddelka, ki se ukvarja z neplacniki, bi v roku parih dni od neplacila enostavno odklopil storitve, nato pa poslal racun, kjer bi bilo: odklop, dolg z obrestmi in ponovni vklop.

Le tako bi ljudi prisili, da placajo. Kaj ce nimajo denarja? Naj pa odjavijo storitve ali pa gredo na socialno/humanitarno pomoc.

Skoda denarja, ki firmi odteka zaradi takih ljudi.

Miselnost, ki je v drzavi je enostavno balkanska. Zato pa smo tam, kjer smo.

In se gremo odpise dolgov in take zadeve... Nic odpisa, placat vse!

Da ne omenajm, koliko folka sklene narocnino, ker rabijo denar, proda telefon in neha placevat mesecne obroke. No, potem se pa naj firma zajebava s tem?
Tomi

MrStein ::

"Schufa's purpose is to protect its clients from credit risks."

Sami ste si krivi če si niste "zaščite" uredili. (če se spustim na nivo nekaterih v temi).

Sicer pa po moje:

...:TOMI:... je izjavil:

mi gre ta odnos zelo v nos

Kaj nekemu TOMI-ju gre v nos spada kvečjemu v temo z naslovom "Kaj TOMI-ju gre v nos".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

AndrejO ::

Mavrik je izjavil:

AndrejO je izjavil:


Tri dni je p***in dim, ker:
- Morda tri dni res ne moreš do nabiralnika.
- Ker morda ne želiš plačevati bančnih provizij.
- Ker morda včasih tudi banke zajebejo in porabijo 3 dni samo zato, da te obvestijo, da je bilo nakazilo zavrnjeno.

In še zadnje, ker dam roko v ogenj, da so nekateri izmed teh primerov dejansko "3 dni pred rokom" in ne "3 delovne dni pred rokom". Odlično, če vmes fašeš še kakšno veliko noč.


In tile trije dnevi so seveda po izvornem roku plačila ki je pa koliko? 14 dni? Še več?

Kot so že ostali napisali. Bore malo ti pomaga, če na računu piše 1. julij, firma pa se ti ga sprdne poslati toliko kasneje, da ga dobiš v roke 10. julija z rokom plačila 14. julij. To je bila moja izkušnja s Si.mobilom in tudi en izmed razlogov, da sem jih poslal v 3 p.m. in odšel drugam. Samo zato, ker je nekaj zakonito, to še ne pomeni, da niso malmaren gnoj, če to počno tako.

T-2, kolikor vem, ne počne takšnih idiotizmov in jih tudi v preteklosti več ni.

Kadar kdo izjavi, da to počne Si.mobil, pa mu na podlagi lastnih izkušenj v celoti verjamem. Plačaš prvič, plačaš drugič, tretjega računa pa več ni, ker konkurenca nima takšnih popadkov idiotizma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

VelkBla ::

          je izjavil:

Morda ni povezano z temo, pa vseeno: zakaj sploh plačevati račune, če to ni potrebno?

Moja stara npr. nikoli ne plačuje položnic. Ko ji resno zagrozijo z odklopom elektrike ali iz komunale, plača polovico zneska, ki ga je dolžna. In to počne že vsaj zadnjih pet let. Ona glede tega pravi, da če nas vsi nategujejo od spredaj in od odzadaj, od države, šefov in vseh ostalih, zakaj ne bi potem še mi nategovali naprej? Po svoje ji dam prav.



Ne vem, zame je to navaden izgovor in še en razlog več kako nečemu oporekati, se otepati na vse pretege, pljuvati kako nas molzejo ter nategujejo (kar se strinjam, da to počnejo in barabam vse rata), vsi so krivi samo jaz ne, in potem se čudimo le čemu ima Slovenija plačilno nedisciplino. Itak je pa važno samo, da lahko pohvalimo, da v tujini je to vse urejeno, ampak ko pa pride do nas, se pa zadeva zaključi, saj namreč prdnit in stisnit pa res ne gre.

In kot je nekdo rekel, da ne bo enkrat elektro ali komunali dojadilo in lepo samo naredil izvršbo ali pa rubež.

St235 ::

Han je izjavil:

Te možnosti mi zaenkrat ni potrebno koristit... Mi je pa ponudnik dolžan dostaviti položnico vsaj 8 dni pred rokom plačila. Jasno?


Očitno tebi precej ni jasno, ker sem še pogledat v splošne pogoje simobila, ki si jih sprejel, ko si podpisal pogodbo, si se strinjal, da boš plača račun do roka, ki je določen na računu. O tem, da bi te moral simobil vsaj 8 dni prej obvestiti pa niti besedice. In obligacijski zakonik seveda dopušča tako ureditev.

49106 ::

Razlog za plačilno nedisciplino je nizka kupna moč. Če bi prodaja potekala izključno s takojšnjim plačilom, bi prodali zelo malo. Torej taka situacija odgovarja tako obema. Potrošniku s tem, ker si dvigne standard. Ponudniku pa, ker bo prodal 10x več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

MrStein ::

St235 je izjavil:

Ponudnik ti omogoča, da dobiš račun na ISTI dan, ko je izdan. To, da ti te možnosti ne koristiš je predvsen in le tvoja krivda.

Ah ja... Tudi če prejemate e-račun, preverjajte navadno pošto (Delo)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

...:TOMI:... ::

Jaz v vseh letih nisem imel niti enega problema z nobenim operaterjem, z nobenim ponudnikom storitev. Ocitno samo budale jambrajo.

Mogoce moram povedat, da je vedno vse placano v roku. Celo pred rokom. Si morate mislit to, PRED ROKOM PLACAM!

Pa se nekaj, najbolj so mi vsec firme, ki imajo zapisano, da lahko tozijo brez opomina. Zakaj to ni praksa pri vseh? Kako enosravno bi bilo to...
Tomi

Zgodovina sprememb…

St235 ::

MrStein je izjavil:

St235 je izjavil:

Ponudnik ti omogoča, da dobiš račun na ISTI dan, ko je izdan. To, da ti te možnosti ne koristiš je predvsen in le tvoja krivda.

Ah ja... Tudi če prejemate e-račun, preverjajte navadno pošto (Delo)


Linkal si borderline primeru, ki se lahko vedno zgodi. Osebno se mi zdi svinjarija, da si to privoščijo, samo nima pa kaj dosti s temo. V takem primeru pač poravnaš glavnico, če si jo dolžan in pa ustrezne zakonske zamudne obresti in stroške v kolikor ni sporno, da je napaka na tvoji strani (si pozabil prazni nabiralnik pol leta).

Mislim, da največ pove tale odstavek:
Pri Tušmobilu menijo, da je v sistemih z velikim številom naročnikov, kot je tudi njihov, avtomatizacija upravljanja terjatev nujna. Določena stopnja individualizacije je pri njih mogoča predvsem v nadaljnjih korakih obravnave posameznih primerov. Pravijo pa, da svojo politiko opominjanja in izterjav dinamično prilagajajo v skladu z oceno tveganja in analizo razmerja med stroški in prihodki.

Tema pa je o kekcih, ki se jim redno dogaja, da zamujajo s plačilom in se čudijo, da jim zaračunavajo zakonske zamudne obresti.

Han ::

St235 je izjavil:

Han je izjavil:

Mi je pa ponudnik dolžan dostaviti položnico vsaj 8 dni pred rokom plačila.

Saj ti jo. Ali si sposoben sproducirat (poleg vsega brezveznega jokanja) dokaz, da ti je simobil zračunal zamudne obresti, čeprav si položnico plačal v 8 dneh od prejema?

Pa jo res? Sproduciraj dokaz. Od kod ti teorija, da plačujem položnice 8 dni od prejema?

St235 ::

A si sploh še sposoben sledit temi?
Smo že ugotovili, da ti jo ne rabi dostavit 8 dni pred rokom in je to njegova dobra volja. Zdaj me pa zanima ali ti je dejansko že kdaj zaračunal obresti za par dnevno zamudo?

MrStein ::

St235 je izjavil:


Linkal si borderline primeru, ki se lahko vedno zgodi. Osebno se mi zdi svinjarija, da si to privoščijo, samo nima pa kaj dosti s temo. V takem primeru pač poravnaš glavnico, če si jo dolžan in pa ustrezne zakonske zamudne obresti in stroške v kolikor ni sporno, da je napaka na tvoji strani (si pozabil prazni nabiralnik pol leta).

Vse to? Kaj pa še pride zraven v drugem primeru?
Ali je to "maksimalni" primer?

St235 je izjavil:


Tema pa je o kekcih

Tema je _z_ kekci, ki jim je intelektualni vrhunec žalitev sogovornikov.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

St235 ::

MrStein je izjavil:

St235 je izjavil:


Linkal si borderline primeru, ki se lahko vedno zgodi. Osebno se mi zdi svinjarija, da si to privoščijo, samo nima pa kaj dosti s temo. V takem primeru pač poravnaš glavnico, če si jo dolžan in pa ustrezne zakonske zamudne obresti in stroške v kolikor ni sporno, da je napaka na tvoji strani (si pozabil prazni nabiralnik pol leta).

Vse to? Kaj pa še pride zraven v drugem primeru?
Ali je to "maksimalni" primer?

St235 je izjavil:


Tema pa je o kekcih

Tema je _z_ kekci, ki jim je intelektualni vrhunec žalitev sogovornikov.


Kar z ali brez kekcev je še vedno o kekcih.

Kaj si hotel s prvim delom povedat se je pa "izgubilo v prevodu".

MrStein ::

Omenil si dva primera. Ni sporno in sporno je.
Jaz sprašujem, za katero velja opis, ter tudi, kaj velja v nasprotnem primeru.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

AndrejO ::

MrStein je izjavil:

Omenil si dva primera. Ni sporno in sporno je.
Jaz sprašujem, za katero velja opis, ter tudi, kaj velja v nasprotnem primeru.

Duh. Saj je jasno napisal.

Obresti so sporne, če napaka ni bila na tvoji strani. Če pa si napako storil ti sam, potem pa pač pogoltneš svoj 'ponos'in plačaš, kar si samemu sebi nakvačkal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Han ::

St235 je izjavil:

A si sploh še sposoben sledit temi?
Smo že ugotovili, da ti jo ne rabi dostavit 8 dni pred rokom in je to njegova dobra volja. Zdaj me pa zanima ali ti je dejansko že kdaj zaračunal obresti za par dnevno zamudo?
Če bi sledil temi, ne bi tega spraševal...

St235 ::

Han je izjavil:

St235 je izjavil:

A si sploh še sposoben sledit temi?
Smo že ugotovili, da ti jo ne rabi dostavit 8 dni pred rokom in je to njegova dobra volja. Zdaj me pa zanima ali ti je dejansko že kdaj zaračunal obresti za par dnevno zamudo?
Če bi sledil temi, ne bi tega spraševal...


Torej je odgovor ne in je vse kar imamo brezvezen rant. Hvala za pojasnilo.

Han ::

Odgovor je irelevanten, ker ga itak dojemaš po svoje. Mimogrede, moja Simobil pogodba je stara 15 let. Takrat so pošiljali položnce 10-14 dni pred rokom plačila.

St235 ::

ja, in v tem času se je svet postaral za 15 let, al kaj bi rad povedal?

buttplugs ::

SaXsIm je izjavil:

Pri simobilu dobiš lepo račun na mail vedno na rok. Plačaš ga preko moj simobil, lahko brez provizije plačaš s kreditno kartico (ali viso electron), imaš sprovedeno instantno. Ne morem verjeti, da geniji informacijskih tehnologij za izgovor za neplačilo uporabljate zadeve kot je "pošta je zajebala," "nisem bil doma tri dni, pa nisem uspel dvigniti," "banka ni tri dni sprovedla in obvestila, da ni šla položnica skozi, ..."

Ne rabiš biti na Simobilu, da prejmeš od njih položnice.

@Lakotnik
Ta sroljo od pravnika je zraven položnice poslal tudi neke vrste enostransko pogodbo, kjer je bil pogoj, da ob plačilu obveznosti do operaterja plačaš tudi te namišljene "obveznosti" do njih advokata.
Ampak jebatga, polpismenih advokatov, ki so bolj podobni prodajalcem iz EPFja res ne bom plačeval.

Če nočeš nečesa plačati, te nihče, če koristiš prave trike, ne more prepričati v to.
Kot pravnik verjetno veš, na kakšne načine je vse možno izigravati sodišča?

St235 ::

Ne rabiš popolnoma ničesar izigravat. Sodna praksa je jasna: Storški odvetnika v predsodnem postopku izterjave so odločitev in strošek naročnika. Dolžnik je v skladu s zakonom dolžan plačt zakonske zamudne obresti ( do največ višine glavnice) in stroške, ki ne smejo presegat obresti.

Če nočeš nečesa plačati, te nihče, če koristiš prave trike, ne more prepričati v to.

Tudi Zoran Vaskrsić je to mislil.

buttplugs ::

Zakon ni tle, da varuje nedolžne, nego je tu zato, da se obtoženim dokaže krivdo.

Za nekega jugoviča nam je pa vseeno.

Invictus ::

Je tudi dosti Slovencev padlo v Vaskrsičev primer.

In so danes brez hiš in stanovanj... Od kje pa misliš da so dražbe?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

buttplugs ::

St235 je izjavil:

Ne rabiš popolnoma ničesar izigravat. Sodna praksa je jasna: Storški odvetnika v predsodnem postopku izterjave so odločitev in strošek naročnika.

Kul,
trdiš tole
Kaj pa se ima za dogovarjat s tabo in trošit čas na ljudeh, ki nočejo plačat računov?

Računa nisem hotel plačati, ker sam nisem bil naročnik storitve (nisem jaz najel advokata), obveznosti do operaterja pa nisem mogel plačati brez, da bi plačal njih advokata - vsaj tako je trdila odvetniška pisarna operaterja:

St235 je izjavil:

Storški odvetnika v predsodnem postopku izterjave so odločitev in strošek naročnika. Dolžnik je v skladu s zakonom dolžan plačt zakonske zamudne obresti ( do največ višine glavnice) in stroške, ki ne smejo presegat obresti.

Tudi po plačilo vseh obveznosti, sem še nekajkrat prejel te položnice.
Ponekod so pač pravniki kot klošarji, kjer zaradi svojega neznanja ne morejo do keša in morajo fehtati zanj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: buttplugs ()

St235 ::

Še enkrat, kaj se imaš za dogovarjat in pregovarjat z odvetnikom? Z nasprotnim odvetnikom se pogovarja tvoj odvetnik, kadaj je v temu dodana vrednost.

V konkretnem primeru je ni. Kar si dolžan plačaj, as simple as that. Kar pa nisi, pa prijazno odloviš z kratkim dopisom.

Vse ostalo je upravičenvanje tvojega vzdevka in brezvezen rant.

obveznosti do operaterja pa nisem mogel plačati brez, da bi plačal njih advokata

ne nakladaj, imel si skladanco neplačanih računov operaterja, zdaj boš pa pravljico prodajal, da jih zaradi advokata nisi mogel plačat?

MrStein ::

AndrejO je izjavil:

MrStein je izjavil:

Omenil si dva primera. Ni sporno in sporno je.
Jaz sprašujem, za katero velja opis, ter tudi, kaj velja v nasprotnem primeru.

Duh. Saj je jasno napisal.

Obresti so sporne, če napaka ni bila na tvoji strani. Če pa si napako storil ti sam, potem pa pač pogoltneš svoj 'ponos'in plačaš, kar si samemu sebi nakvačkal.

Hecno, v drugi temi zagovarja diametralno nasprotno stališče.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mare2 ::

A res? To je pa čudno. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

AndrejO ::

MrStein je izjavil:

AndrejO je izjavil:

MrStein je izjavil:

Omenil si dva primera. Ni sporno in sporno je.
Jaz sprašujem, za katero velja opis, ter tudi, kaj velja v nasprotnem primeru.

Duh. Saj je jasno napisal.

Obresti so sporne, če napaka ni bila na tvoji strani. Če pa si napako storil ti sam, potem pa pač pogoltneš svoj 'ponos'in plačaš, kar si samemu sebi nakvačkal.

Hecno, v drugi temi zagovarja diametralno nasprotno stališče.

Hecno, ker mi ni niti na konec pameti padlo, da bi imela kakšna druga tema karkoli opraviti z izjavo, ki je v tej temi in na to temo.

St235 ::

MrStein je izjavil:

AndrejO je izjavil:

MrStein je izjavil:

Omenil si dva primera. Ni sporno in sporno je.
Jaz sprašujem, za katero velja opis, ter tudi, kaj velja v nasprotnem primeru.

Duh. Saj je jasno napisal.

Obresti so sporne, če napaka ni bila na tvoji strani. Če pa si napako storil ti sam, potem pa pač pogoltneš svoj 'ponos'in plačaš, kar si samemu sebi nakvačkal.

Hecno, v drugi temi zagovarja diametralno nasprotno stališče.


Aja? bomo vidli kak vir?
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zavrnitev položnice upravniku

Oddelek: Loža
386032 (2526) matobeli
»

Pravni nasvet glede sodne izvrzbe (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
28061982 (56076) Meizu
»

Simobil - strosek obvestila o neplacanih racunih (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5513978 (9449) MarioMisaron
»

Zaračunavanje stroškov prekinitve naročniškega razmerja za mobilno telefonijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5515603 (14160) matijadmin
»

Si.Mobil in strošek opomina (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9919829 (16331) modelno1

Več podobnih tem