» »

Stroški vzdrževanja avtov

Stroški vzdrževanja avtov

«
1
2 3

Mavrik ::

Nekaj podatkov z ameriškega trga:

Največji stroški:



Najmanjši stroški:

Cena vzdrževanja



Pogoste okvare:

Pogoste okvare



Znamke ki največkrat ne vžgejo



https://www.yourmechanic.com/article/th...

A mamo kakšne takšne podatke tudi za evropo? :)
The truth is rarely pure and never simple.
  • zavaroval slike: Mavrik ()

krneki0001 ::

Adac ima podobne zadeve, samo je treba malo pobrskat po njihovi strani.

737 ::

Za Adac se že dolgo ve, da njihovim tabelam ni za verjeti. Je pa bil na Slo-tech pred mesecem objavljen link do tabel zanesljivosti vozil, ki jih uporabljajo zavarovalnice.

amacar ::

Se že vidi, da so bullshit podatki, bmw z največ stroški je na 15.5k, bmw povprečno pa 17k :))

R1710 ::

Se mi ne zdi bullshit, na leto sem povprečno vrgel v bavarca 2 jurja. Tisti ameriški 328i je še dober motor, kakšen evropski 520d motor je veselje, kje so še vse serijske napake, od loput v kolektorju, avtomatskih menjalnikov, volanskih letev, ...
1.500€ na leto je realna cena.

amacar ::

A pa vidiš, da je maksimum nižji od povprečja? Ne samo pri bmw, tudi pri ostalih, nelogični podatki.

737 ::

Tale post sem mislil:

https://slo-tech.com/forum/t674465/p516...

Po moje je mišljeno tole:

http://www.jdpower.com/cars

rupsi31 ::

R1710 je izjavil:

Se mi ne zdi bullshit, na leto sem povprečno vrgel v bavarca 2 jurja. Tisti ameriški 328i je še dober motor, kakšen evropski 520d motor je veselje, kje so še vse serijske napake, od loput v kolektorju, avtomatskih menjalnikov, volanskih letev, ...
1.500€ na leto je realna cena.


2.8 BMW-jev atmosferc je vzdržljiv motor ampak ima svojo ceno, ki se mu reče precej visoka poraba.

Lp.

krneki0001 ::

2.8 atmosferc nima visoke porabe. Ljudje ste tukaj obremenjeni s to porabo, ker ste pač precenili svoje zmožnosti vzdrževanja vozila in vse kar gledate je poraba. Pri 2.8 motorju moraš gledat, da je vse vzdrževanje do 500k 3x menjana vodna pumpa in 50x olje(če menjaš na 10k) in 5x svečke (če daš platinaste).

Tudi meni težijo, da imajo subaruji ogromno porabo. In kako se lahko s tako "dragim" avtom potem vozim naokoli. In to s subarujem, ki ima 2.5 motor in 121kW. Poraba je pa smešno nizka proti tisti, ki sem jo pričakoval po "ljudskem izročilu", kjer je vsaj 14 litrov.
Kupljen prejšnji torek - povprečje je od prejšnjega lastnika:


Resetiran računalnik in vožnja v avstrijo (čez ljubelj) ter še enkrat resetiran tripA pri tankanju 100 oktanca v avstriji. Slikano je pa po prihodu domov (torej iz celovca čez ljubelj, s tem da je bilo kr nekaj gužve in sem v hrib vozil v koloni s parimi zastoji, na vrhu ljubelja so se pa umaknili, tako da je bila dol prazna cesta, potem od tržiča do avtoceste 110 in po avtocesti 130 do ljubljane - lahko rečem čisto normalna vožnja).

Zgodovina sprememb…

rupsi31 ::

krneki0001 je izjavil:

2.8 atmosferc nima visoke porabe. Ljudje ste tukaj obremenjeni s to porabo, ker ste pač precenili svoje zmožnosti vzdrževanja vozila in vse kar gledate je poraba. Pri 2.8 motorju moraš gledat, da je vse vzdrževanje do 500k 3x menjana vodna pumpa in 50x olje(če menjaš na 10k) in 5x svečke (če daš platinaste).


No. bodiva poštena, da 2.8i pri BMW-ju pač nima porabo 8 litrov pač pa lepo 11-12 povprečno, če ga voziš na krajše relacije. In za večino je to visoka poraba glede na današnje avtomobile z bencinskim motorjem, ki po večini porabijo 4-5 litrov manj.

No, F30 ima sicer povprečno porabo pod 10 litrov ampak teh se proda bolj malo. Za vzorec sem vzel modele e36 do e90 .. Povprečno pri 2.8i motorju preko 10.

krneki0001 ::

Vzdrževanje te mašine je pa tako poceni, da te v končni fazi pride vsak dizel dražji.

rupsi31 ::

krneki0001 je izjavil:

Vzdrževanje te mašine je pa tako poceni, da te v končni fazi pride vsak dizel dražji.



Vem. Povprečni slovenec gleda zgolj na porabo in kako bo čim večja ovira na cesti.

krneki0001 ::

Mene so starejši mehaniki učili, da dizel se splača če gledaš samo in izključno koliko na mesec daš za gorivo. Če pa pogledaš stroške za dobo 5 let, se pa bolj splača bencinar, ker so stroški pri dizlu parkrat večji in ves denar, ki si ga na gorivu prišparal zapraviš za redne in izredne servise.

Recimo razlike pri sodobnih bencinarjih brez turbine in dizlih s turbino je na 100km nekje med 2 in 3 evre, na 10.000km pa med 200 in 300 evrov, ki jih prišparaš na gorivu. Pa recimo za 15k kilometrov prišparaš nekje 500 evrov. Ko pa na dizlu crkne kaka turbina, pumpa ali egr ventil, si pa takoj izgubil vso prednost in si že zapravil več kot si prišparal. Govorim za rabljene avtomobile z motorjem 2.5.

Zgodovina sprememb…

steev ::

rupsi31 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

2.8 atmosferc nima visoke porabe. Ljudje ste tukaj obremenjeni s to porabo, ker ste pač precenili svoje zmožnosti vzdrževanja vozila in vse kar gledate je poraba. Pri 2.8 motorju moraš gledat, da je vse vzdrževanje do 500k 3x menjana vodna pumpa in 50x olje(če menjaš na 10k) in 5x svečke (če daš platinaste).


No. bodiva poštena, da 2.8i pri BMW-ju pač nima porabo 8 litrov pač pa lepo 11-12 povprečno, če ga voziš na krajše relacije. In za večino je to visoka poraba glede na današnje avtomobile z bencinskim motorjem, ki po večini porabijo 4-5 litrov manj.

No, F30 ima sicer povprečno porabo pod 10 litrov ampak teh se proda bolj malo. Za vzorec sem vzel modele e36 do e90 .. Povprečno pri 2.8i motorju preko 10.

Tole ne bo res. Podoben motor m54b30 (530i) mi kuri zdele poleti okoli 9 (nekaj po mestu, ostalo relacije 70-170 km/h). Pozimi samo kratke relacije pod 11. Pa moraš vedeti, da je to 5ka, torej 1700 kg prazen. Trojka z lahkoto v mestu spusti še za 1 liter.
Se mi zdi, da vsi to porabo gledajo pri bavarcih, potem pa en Hyundai 1.4 po mestu kuri skoraj več.
:|

K0K0 ::

Sej ne crkne glih vsako leto. Če imaš avto 3 leta in delaš po 20.000km in ti enkrat crkne turbina si še vedno v plusu.
Zadnje 3 leta (100.000) furam kangoja 1,4 poraba 7,2. Če bi imel enga dizla z porabo 5,2 bi v treh letih pri trenutni ceni bencina prišparal 2,400€. Dvomim da bi v tem času zmetal toliko denarja v motor.

zmaugy ::

Trije dizli do zdaj, enkrat crknila turbina - popravljena v garanciji. Nobenih drugih težav z motorji. Ne vem odkod jemljete te podatke.

cleanac ::

krneki0001 je izjavil:

Mene so starejši mehaniki učili, da dizel se splača če gledaš samo in izključno koliko na mesec daš za gorivo. Če pa pogledaš stroške za dobo 5 let, se pa bolj splača bencinar, ker so stroški pri dizlu parkrat večji in ves denar, ki si ga na gorivu prišparal zapraviš za redne in izredne servise.

Recimo razlike pri sodobnih bencinarjih brez turbine in dizlih s turbino je na 100km nekje med 2 in 3 evre, na 10.000km pa med 200 in 300 evrov, ki jih prišparaš na gorivu. Pa recimo za 15k kilometrov prišparaš nekje 500 evrov. Ko pa na dizlu crkne kaka turbina, pumpa ali egr ventil, si pa takoj izgubil vso prednost in si že zapravil več kot si prišparal. Govorim za rabljene avtomobile z motorjem 2.5.

To je nesmiselna primerjava, ker dejansko primerjaš bencinar, ki se ne kvari in dizel, ki se kvari. Bolj realno bi bilo pogledati vzorec vsaj 1000-ih vozil in potem vidiš kvarljivost vsakega in povprečne stroške. Vsekakor je logično, da bo bencinar, ki se ne kvari cenejši kot dizel, ki se kvari.

Sem pa do zdaj imel dva bencinarja in pri obeh je bilo vedno neko prčkanje okoli servisov, ki sicer niso pretirano dragi (gre za manjša avta), vendar čas, ki ti ga "ukrade" tudi ni zastonj. Medtem, ko pri dizlu nisem imel nekih težav, oz. če že, se je vedno dalo "potegniti" do naslednjega rednega servisa in zadevo urediti hkrati. Da ne omenim, da so pri bencinarju servisi na 15.000, pri dizlu pa 30.000 (moj primer), strošek "malega" servisa pa je približno enak. Razlika nastane pri menjavi jermena, predvsem nabijejo ceno original deli, ki pa ga tadrugi bencinc več nima.

To so moje izkušnje, verjamem pa, da ima kdo drug ravno obratne.

J.McLane ::

Po 7 letih in 115k km sem za vzdrževanje avta (skupaj z gumami ki so ravno nove) vse skupaj dal 3k €, za zavarovanja sem dal 3,8k € na vrednosti avta sem pa zgubil ca. 10k €.

Popravila so bolj kot ne samo tegoba, če obstaneš na cesti (še nisem), ali je treba vozit na servis (krade čas).

Invictus ::

Mislim, da vsi tukaj pozabljate na večjo nabavno ceno dizla. Tako novega kot rabljenega.

Ne moreš samo porabe in vzdrževanja gledat.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

K0K0 je izjavil:

Sej ne crkne glih vsako leto. Če imaš avto 3 leta in delaš po 20.000km in ti enkrat crkne turbina si še vedno v plusu.
Zadnje 3 leta (100.000) furam kangoja 1,4 poraba 7,2. Če bi imel enga dizla z porabo 5,2 bi v treh letih pri trenutni ceni bencina prišparal 2,400€. Dvomim da bi v tem času zmetal toliko denarja v motor.


Ti kar dvomi, jaz ne več. Videno pri vseh, ki vozijo starejše avtomobile.

Heavy ::

K0K0 je izjavil:

Sej ne crkne glih vsako leto. Če imaš avto 3 leta in delaš po 20.000km in ti enkrat crkne turbina si še vedno v plusu.
Zadnje 3 leta (100.000) furam kangoja 1,4 poraba 7,2. Če bi imel enga dizla z porabo 5,2 bi v treh letih pri trenutni ceni bencina prišparal 2,400€. Dvomim da bi v tem času zmetal toliko denarja v motor.



Za 2,5 jurja dobiš na dražbi celotni motor :D

So pa turbo dizli res bolj komplicirano sestavljeni, posledično gre več reči v toku časa narobe. Ampak če voziš brez nepotrebnega gonjenja in imaš redno vzdrževanje zdržijo dolgo. Avto.net pogledaš pa vidiš koliko dizlov ima 300k+ km. Če v teh 300k 1x menjaš turbino ni noben strošek v primerjavi z razliko v gorivu. Za 1.9 TDI dobiš turbine po 300€ + popust če daš staro notri. Injektorji znajo bit 500€ za 4, pumpa 500€, ... pa še vedno prišparaš po zgornjem primeru.
#TeamFelix

krneki0001 ::

hmm, primerljiv avto mojemu je recimo audi allroad, samo da je moj bencinar in audi dizel, oba pa 2500ccm. Razlika v porabi je pa v prid mojem avtu. Audi v povprečju nekje 10 litrov nafte, outback pa po enem tednu 8.6 litra bencina po potovalnem računalniku (mestna vožnja in nekaj relacije - zadnja vožnja 90km celo samo 7.6 litra). Pa recmo da laže potovalni računalnik vsaj za pol litra, torej nekaj nad 9 litrov bencina. Torej po ceni oba nekje enako porabita na 100km.

Zakaj bi potem recimo sploh še vzel dizla?

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

O stroških vozila sem se v začetku leta spraševal tudi sam. Kljub temu, da sem minuli vikend naredil s subarujem 820km z enim tankom (povprečje 5.6 na 100), sem se odločil da mi je to preveč in grem na nekaj, kar pije pod 4l bencina in večino časa laufa na plin.

Spajky ::

rupsi31 je izjavil:

...Povprečni slovenec gleda zgolj na porabo in kako bo čim večja ovira na cesti.
... DooBrAA :) ...
Če si ne vodite evidence vseh stroškov vzdrževanja, financiranja za na cesto in finančne amortizacije od nakupa do prodaje (mali zvezčič v avtu!), NE morete vedeti, koliko vas v resnici košta !!!
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

J.McLane ::

Nimam malega zveščiča v avtu imam spritmonitor.de ;)

M-XXXX ::

krneki0001 je izjavil:

hmm, primerljiv avto mojemu je recimo audi allroad, samo da je moj bencinar in audi dizel, oba pa 2500ccm. Razlika v porabi je pa v prid mojem avtu. Audi v povprečju nekje 10 litrov nafte, outback pa po enem tednu 8.6 litra bencina po potovalnem računalniku (mestna vožnja in nekaj relacije - zadnja vožnja 90km celo samo 7.6 litra). Pa recmo da laže potovalni računalnik vsaj za pol litra, torej nekaj nad 9 litrov bencina. Torej po ceni oba nekje enako porabita na 100km.

Zakaj bi potem recimo sploh še vzel dizla?

Nek normalen (sodoben) dizel z 200 KM ima cca 7l porabe. To je potem glede na tvojega bencinarja ene 2l/100 razlika v porabi, 7l dizla je cca 8€, 9l bencina pa cca 13€. 4€/100km razlike.
10 000km letno nanese 400€. Za opazno močnejši motor kot prvo. Pa rečmo da imas na dizlu v 5 letih za 500€ večje stroškr servisa (pa grem skoraj stavit da jih v povprečju ni (zaradi samega dizla, ne zaradi avta) in prideš na razliko 2000€ manj za močnejšega dizla v 5 letih. Pri novem je sicer nekaj razlikr v nabavni ceni, pri rabljenem ponavadi ni.
Zakaj bi potem sploh še vzel bencinarja? Švohnejši in dražji.
Pri več km letno je dizel v večji prednosti.
Pri več letih je dizel še v večji prednosti.
Pri sodobnih bencinarjih imajo pa tako ali tako skoraj vsi že turbino.

Spajky ::

Gorivo ni strošek vzdrževanja ! ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

krneki0001 ::

M-XXXX je izjavil:

Nek normalen (sodoben) dizel z 200 KM ima cca 7l porabe.


Res? Pokaži mi sodoben (ne nov, ampak rabljen) do 10 let star dizel s 4x4 pogonom in od 2500ccm naprej, ki pije samo 7 litrov. 2WD jajca me ne zanimajo.

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

Spajky je izjavil:

Gorivo ni strošek vzdrževanja ! ...


Vemo, a tu je govora, da imajo dizli dražje vzdrževanje. Govori pa se o tem kako je dražje vzdrževanje v primeru okvar in prihranka na gorivu poračunano.
#TeamFelix

krneki0001 ::

Bencinarju NA nima kaj crknit, turbo dizlu lahko kar nekaj stvari več crkne.

rupsi31 ::

steev je izjavil:


Tole ne bo res. Podoben motor m54b30 (530i) mi kuri zdele poleti okoli 9 (nekaj po mestu, ostalo relacije 70-170 km/h). Pozimi samo kratke relacije pod 11. Pa moraš vedeti, da je to 5ka, torej 1700 kg prazen. Trojka z lahkoto v mestu spusti še za 1 liter.
Se mi zdi, da vsi to porabo gledajo pri bavarcih, potem pa en Hyundai 1.4 po mestu kuri skoraj več.



Hyundai po mestu kuri 6. S polnim gasom. Teb pa 14, če bi se peljala na enak način. Se pravi hitro pospeševanje, gas do podna.

Men ni treba rpavit teh pravljic o 3.0 231 konjaksih BMW-jih , ki pijejo samo 7 litrov. Potem vas pa prehitevam non stop.

M-XXXX ::

krneki0001 je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Nek normalen (sodoben) dizel z 200 KM ima cca 7l porabe.


Res? Pokaži mi sodoben (ne nov, ampak rabljen) do 10 let star dizel s 4x4 pogonom in od 2500ccm naprej, ki pije samo 7 litrov. 2WD jajca me ne zanimajo.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...
190KM+, quattro, 7.25l/100
200KM+, kubatura da si srečen, poraba pod 7L/100
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
200KM+, 3000ccm motor (čeprav nimam pojma zakaj bi dajal omejitev kubaturo), pa ima 7.8 (je dobrih 10% višja poraba kot 7L to se strinjam)
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
200KM+, 7.4l/100 poraba
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Klikaj in poišči. Dizlov imaš polno pri cca 7 porabe in konjev cca 200 konjev.

Zdaj če tebi to ne paše in daješ pod pogoj 4x4 pogon, da ne izpadeš tako zelo neveden, potem pa tudi ne morem kaj veliko pomagat...

bobby ::

krneki0001 je izjavil:

K0K0 je izjavil:

Sej ne crkne glih vsako leto. Če imaš avto 3 leta in delaš po 20.000km in ti enkrat crkne turbina si še vedno v plusu.
Zadnje 3 leta (100.000) furam kangoja 1,4 poraba 7,2. Če bi imel enga dizla z porabo 5,2 bi v treh letih pri trenutni ceni bencina prišparal 2,400€. Dvomim da bi v tem času zmetal toliko denarja v motor.


Ti kar dvomi, jaz ne več. Videno pri vseh, ki vozijo starejše avtomobile.


Ce je 2002 letnik star avto z 310000 realno prevozenimi kilimetri, pol izvzemi iz statistike. Pa ima turbino, egr ventil, pogresam tempat ajde.
Je pa res, da na vsake pol leta ali 15kkm dobi nov olje in filtre brezkompromisno.
Pa je delovna kobila zame to ta avto pa se kar rezgeta.
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~

bobby ::

M-XXXX je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Nek normalen (sodoben) dizel z 200 KM ima cca 7l porabe.


Res? Pokaži mi sodoben (ne nov, ampak rabljen) do 10 let star dizel s 4x4 pogonom in od 2500ccm naprej, ki pije samo 7 litrov. 2WD jajca me ne zanimajo.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...
190KM+, quattro, 7.25l/100
200KM+, kubatura da si srečen, poraba pod 7L/100
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
200KM+, 3000ccm motor (čeprav nimam pojma zakaj bi dajal omejitev kubaturo), pa ima 7.8 (je dobrih 10% višja poraba kot 7L to se strinjam)
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
200KM+, 7.4l/100 poraba
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Klikaj in poišči. Dizlov imaš polno pri cca 7 porabe in konjev cca 200 konjev.

Zdaj če tebi to ne paše in daješ pod pogoj 4x4 pogon, da ne izpadeš tako zelo neveden, potem pa tudi ne morem kaj veliko pomagat...



Dej ti nared statistiko vsega, kar najdes na tej strani, na katero se tako obesas, uporabi vse inpute in potem izbrisi top 20% in bottom20%. Kar ostane, naredi povprecje in bos prisel do realnih rezultatov, nad katerim se bos pa malo zamislil. Sej ves, kot pri smucarskih poletih, najbolj v favor in najmanj v favor se brišejo.

Se opravičujem, spregledal spodnjo tabelo povprecnosti.
Ok se posipam s pepelom.
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

steev ::

rupsi31 je izjavil:

steev je izjavil:


Tole ne bo res. Podoben motor m54b30 (530i) mi kuri zdele poleti okoli 9 (nekaj po mestu, ostalo relacije 70-170 km/h). Pozimi samo kratke relacije pod 11. Pa moraš vedeti, da je to 5ka, torej 1700 kg prazen. Trojka z lahkoto v mestu spusti še za 1 liter.
Se mi zdi, da vsi to porabo gledajo pri bavarcih, potem pa en Hyundai 1.4 po mestu kuri skoraj več.



Hyundai po mestu kuri 6. S polnim gasom. Teb pa 14, če bi se peljala na enak način. Se pravi hitro pospeševanje, gas do podna.

Men ni treba rpavit teh pravljic o 3.0 231 konjaksih BMW-jih , ki pijejo samo 7 litrov. Potem vas pa prehitevam non stop.

Itak, pretiravaj. 6 pač ne kuri 1.4 Hyundai, mamo tud takega doma. In nihče ni omenil 7 litrov. In tudi hitro pospeševanje ni problematično, pač pa zaviranje, ko to energijo stran mečeš.

Če si konj, boš tud 1.0 spravu na 15 litrov. Ne obtoževat bavarcev z odličnimi motorji, če ti ne znaš normalno vozit.
:|

krneki0001 ::

M-XXXX je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Nek normalen (sodoben) dizel z 200 KM ima cca 7l porabe.


Res? Pokaži mi sodoben (ne nov, ampak rabljen) do 10 let star dizel s 4x4 pogonom in od 2500ccm naprej, ki pije samo 7 litrov. 2WD jajca me ne zanimajo.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...
190KM+, quattro, 7.25l/100
200KM+, kubatura da si srečen, poraba pod 7L/100
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
200KM+, 3000ccm motor (čeprav nimam pojma zakaj bi dajal omejitev kubaturo), pa ima 7.8 (je dobrih 10% višja poraba kot 7L to se strinjam)
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
200KM+, 7.4l/100 poraba
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Klikaj in poišči. Dizlov imaš polno pri cca 7 porabe in konjev cca 200 konjev.

Zdaj če tebi to ne paše in daješ pod pogoj 4x4 pogon, da ne izpadeš tako zelo neveden, potem pa tudi ne morem kaj veliko pomagat...


To so v glavnem ovire na cesti. Upokojenci, ki se vozijo 80, da imajo lahko tako porabo in jo zapisujejo, da jo potem taki kot ti, lahko kažejo naokoli in se hvalijo s tem.

bobby je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

K0K0 je izjavil:

Sej ne crkne glih vsako leto. Če imaš avto 3 leta in delaš po 20.000km in ti enkrat crkne turbina si še vedno v plusu.
Zadnje 3 leta (100.000) furam kangoja 1,4 poraba 7,2. Če bi imel enga dizla z porabo 5,2 bi v treh letih pri trenutni ceni bencina prišparal 2,400€. Dvomim da bi v tem času zmetal toliko denarja v motor.


Ti kar dvomi, jaz ne več. Videno pri vseh, ki vozijo starejše avtomobile.


Ce je 2002 letnik star avto z 310000 realno prevozenimi kilimetri, pol izvzemi iz statistike. Pa ima turbino, egr ventil, pogresam tempat ajde.
Je pa res, da na vsake pol leta ali 15kkm dobi nov olje in filtre brezkompromisno.
Pa je delovna kobila zame to ta avto pa se kar rezgeta.


Vsak avto bo delal glede na to kako in kolikokrat ga servisiraš. Recimo, sam delam 15k intervale, pa čeprav so predpisani daljši. Pač vem, da olje ne zdrži prav dost več in da morajo materiali zato bolj trpet, kot bi lahko. Pa ko opaziš, da se en del pač iztroši, ga zamenjaš ne glede na ceno.

Si upaš na 30k delat servise, kot imaš predpisano pri večini dizlov? Tako kot se gor nekateri hvalijo, da je servisiranje cenejše, ker ima na 30k servisni interval?

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

To so v glavnem ovire na cesti. Upokojenci, ki se vozijo 80, da imajo lahko tako porabo in jo zapisujejo, da jo potem taki kot ti, lahko kažejo naokoli in se hvalijo s tem.

Imam 205KM avto, ki ima prazen 1.6 tone, trenutno porabo (kar nekaj mestne vožnje) 7.2L/100 in absolutno nisem čisto nikomur ovira na cesti. Ampak ja, kaj bom sam sebi verjel, bom raje poslušal pametnjakoviče na forumih, ker ziher je avto lažji, 200KM tud nima, moja poraba je pa vsaj 15L/100. Vozim se pa skos po avtocesti. In vsi me prehitevajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

krneki0001 ::

Zelo verjetno imaš 15 litrov porabe. Ampak hmalu se ne boš več smel po mestih vozit, pa bo padla, ker boš delal samo relacije še lahko. :))

Zgodovina sprememb…

rupsi31 ::

steev je izjavil:


Če si konj, boš tud 1.0 spravu na 15 litrov. Ne obtoževat bavarcev z odličnimi motorji, če ti ne znaš normalno vozit.


Obtužujem tebe, ker pišeš pravljcie o 530i po mestu z 9 litri. Prosim ne meni tega pisat.

steev ::

Pa kdo je sploh omenjal mesto. Daj preberi še enkrat:

steev je izjavil:

Tole ne bo res. Podoben motor m54b30 (530i) mi kuri zdele poleti okoli 9 (nekaj po mestu, ostalo relacije 70-170 km/h). Pozimi samo kratke relacije pod 11.


Napisal sem dva ekstremna primera. Pri mešani vožnji pa je nekje v sredini - torej okoli 10. Če pa ne verjameš, te pa vabim na vožnjo po mestu ... Za pivo! :D
:|

rupsi31 ::

steev je izjavil:

Pa kdo je sploh omenjal mesto. Daj preberi še enkrat:

steev je izjavil:

Tole ne bo res. Podoben motor m54b30 (530i) mi kuri zdele poleti okoli 9 (nekaj po mestu, ostalo relacije 70-170 km/h). Pozimi samo kratke relacije pod 11.


Napisal sem dva ekstremna primera. Pri mešani vožnji pa je nekje v sredini - torej okoli 10. Če pa ne verjameš, te pa vabim na vožnjo po mestu ... Za pivo! :D


Pri mešani ja. Tudi manj po AC-ju.

Ampak pri striktni vožnji vsak dan po LJ pa ne bo poraba 10 litrov. :). In sam imam načeloma krajše vožnje :).

steev ::

10 je pri mešeani, da ga spraviš nad 11, se moraš pa res samo v kolonah vozit.
:|

iKst ::

Invictus je izjavil:

Mislim, da vsi tukaj pozabljate na večjo nabavno ceno dizla. Tako novega kot rabljenega.

Ne moreš samo porabe in vzdrževanja gledat.


Odvisno od znamke in modela. V mojem primeru me je dizl prišel točno 800€ manj kot bencinar s 25 konji manj.

Spock83 ::

Toyoto sploh ni na lestvici. 8-)

bobby ::

Spock83 je izjavil:

Toyoto sploh ni na lestvici. 8-)



Seveda je :)
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~

korenje3 ::

R1710 je izjavil:

Se mi ne zdi bullshit, na leto sem povprečno vrgel v bavarca 2 jurja. Tisti ameriški 328i je še dober motor, kakšen evropski 520d motor je veselje, kje so še vse serijske napake, od loput v kolektorju, avtomatskih menjalnikov, volanskih letev, ...
1.500€ na leto je realna cena.


to je bullshit. pri meni so stroški cca 400€/5 let.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Utk ::

A ni tvoj star like 20 let in s kilometri, ki jih v tem času naredi bicikl?

korenje3 ::

18let. zadnjih 10 let 2 servisa, skupaj 400€/servis v povprečju
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

iKst ::

Slabo vzdržuješ avto. Servisi se delajo, tudi, če se avto ne vozi veliko. V tem času bi moral vsaj cca. 5x zamenjati zavorno olje, olje v motorju se menja enkrat letno, prav tako razni filtri.

Isotropic ::

zavorno olje ne, za olje v motorju pa nebi bilo slabo.
zračen filter lahko samo spihaš pa je.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto

Oddelek: Loža
461720 (501) rupsi31
»

Pomoč pri nakupu avtomobila !!

Oddelek: Na cesti
313847 (2568) nicksonn
»

študentski avto, kateri modeli (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
699225 (6887) spirit
»

Golf 5, 1.4 TSI, 103 kW (140 KM)

Oddelek: Na cesti
255193 (4275) Blinder
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13818872 (14727) D3m

Več podobnih tem