» »

Golf 5, 1.4 TSI, 103 kW (140 KM)

Golf 5, 1.4 TSI, 103 kW (140 KM)

webmojsterrr ::

Ker so nekateri kljub moji prošnji o prenehanju smetenja Golf 5 teme, smetili še naprej, so se moderatorji žal odločili za zaklep zato odpiram novo temo, ker me zanima vaše mnenje o Golfu 5 in sicer o bencinarju 1.4 TSI, 103 kw. Nekako sem se ogrel zanj, ker se je na avto.net pojavil en, ki mi je všeč. Kako je kaj s tem motorjem? Je ok ali se lahko zaradi "nažiganja" razmeroma hitro uniči? Kako je z vzdrževanjem, porabo (če je okol 7, je zame še sprejemljivo)?

Sicer je v igri tudi bencinar 1.4, 55kw ampak misim, da je to zame premalo. Sem pred kratkim vozil en drug avto z mašino 1.4 ter 66kw in to res nikamor ne gre, če želiš koga prehiteti in tudi na splošno. Sem pač navajen na dizelaše z vsaj 120kw oz. 160+konji in tele nizke številke konjev mi res ne dišijo preveč.

miraldi ::

Kaj pa, če bi šel vprašat raje na http://www.avtomobilizem.com/ ?

Imaš cel kup šoferjev razno raznih avtomobilov in cel kup mehanikov kateri radi delijo nasvete in svoje izkušnje.


Vsaj jaz za vse kar se tiče avtomobilov uporabljam avtomobilizem.com

Tu imaš 10 strani o Golf 5: http://www.avtomobilizem.com/
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miraldi ()

M-XXXX ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Blinder ::

z ročnim menjalnikom pa "tsi" nameesto "1.4" filtrom pride 7.46 poraba :D pa z ročnim menjalnikom
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

negot ::

RejZoR ::

Golfi so očitno dobri samo z dizli ker tam nisem slišal za kakšne posebne probleme, 1.9T sploh hvalijo. Pri bencinarjih so bolj meh. Atmosferci so itaq totalen dolgčas, TSI pa so oh in sploh napredni, po drugi strani pa so ne vem, šlampasto narejeni, ker so z njimi skoz neki problemi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

Tralala999 ::

RejZoR je izjavil:

Golfi so očitno dobri samo z dizli ker tam nisem slišal za kakšne posebne probleme, 1.9T sploh hvalijo. Pri bencinarjih so bolj meh. Atmosferci so itaq totalen dolgčas, TSI pa so oh in sploh napredni, po drugi strani pa so ne vem, šlampasto narejeni, ker so z njimi skoz neki problemi.


Ja spet jaz. Jaz imam popolnoma drugačne izkušnje. V družini smo dali skozi od golf 1 do golf 5. Potem golf plus, zdaj vozimo vw up, tiguan, polo pa da ne kdo rekel da smo mahnjeni na vw, vozi se tudi twingo, pa punto.... Obstali na cesti z vw golf 2, kaj je bilo narobe ne vem, bil premajhen. Vse ostalo nikdarr težav.
kupcu novega avta želim povedati, da si naj postavi budget, potem pa naj si izbere avto, ki mu je všeč. Izračuna si naj obratovalne stroške (gorivo, zavarovanje, servis). Sabo vzemi mehanika, oz. zahtevaj tehnični pregled rabljenega avtomobila (stroški so zanemarljivi, napram kasnejšim morebitnim težavam.
Tole natolcevanje da imajo nekatri skoz ene probleme (so del realnosti in starejši kot je avto, večja je verjetnost okvare). Vendar ni vse v avtu, veliko je v lastniku, eni delajo z avtomobili kot svinja z mehom, rezultati ponavadi ne izostanejo, zato še enkrat, samo dobro preveri avto in lastnika (kolikor se pač da)
Glede vw, po mojih izkušnjah ne moreš falit, zame je vw praktičnost, varnost, zanesljivost, pa še nekateri modeli so mi lepi na izgled (pač ne maramo vsi vesoljskih ladij, v smislu lej koliko lučk ima itd.)
Veliko očitkov je glede cene vw, glej vedno smo ga ugodno prodali naprej, zakaj, tak je trg oz. povpraševanje:). V končni fazi pa si kupiš, kar si lahko privoščiš.
Vsak hvali svoje, vsak ima svoje izkušnje, odločiti pa se boš moral sam. Opozorilo, ko si enkrat na vw, se je težko odvaditi, vozniki vw že vemo zakaj, mogoče iluzija, samo dokler pridem od točke A do B brez težav, je to to.
Pa dober nakup.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

mn ::

Poglej si tudi: http://www.team-vw.si/

Pa ne pozabi, na forum pišejo tisti z problemi tako da se ne prehitro prestrašiti.

cober ::

Imam petko 1.4tsi s kompresorjem in turbino, cipiran na 206hp in nobenih tezav sploh. Je pa bil najvecji problem napenjalec ketne, preveri ce so to ustimali.

Edit: glede porabe, zivim v portorozu in s to kvazi mestno tukaj imam 7.2l... Drugace relacijska poraba je lahko tudi pod 6,5l... Avtocesta pa kar pije, :-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cober ()

gddr85 ::

cober je izjavil:

Imam petko 1.4tsi s kompresorjem in turbino, cipiran na 206hp in nobenih tezav sploh. Je pa bil najvecji problem napenjalec ketne, preveri ce so to ustimali.

Edit: glede porabe, zivim v portorozu in s to kvazi mestno tukaj imam 7.2l... Drugace relacijska poraba je lahko tudi pod 6,5l... Avtocesta pa kar pije, :-)


7.2l je kr velik za tisto 4km? promenado okrog portoroža :)) Verjamem da pije na avtocesti...davka je pa tud ene kolk 18-20% pri takšni moči? :D

cober ::

Poletje trka, sedaj bo problem s pesci, posledicno tudi poraba gor :-) drugace ta prava mestna po lj je bila 9.6l... Se pozna da kompresor papca, za 140hp pa ne vem kako je.

Blinder ::

Kako papca kompresor, če iam avto nižjo porabo kot konkurenčni z podobno močjo. Ali pa kot 2.0 fsi. Ali celo 1.8 tsi. Ali pa kar vsi ostali motorji podobnihi moči/zmogljivosti, ki jih je človek ustvaril.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

negot ::

cober ::

Blinder je izjavil:

Kako papca kompresor, če iam avto nižjo porabo kot konkurenčni z podobno močjo. Ali pa kot 2.0 fsi. Ali celo 1.8 tsi. Ali pa kar vsi ostali motorji podobnihi moči/zmogljivosti, ki jih je človek ustvaril.


V primerjavi avti s kompresorjem spijejo malce vec kot turbo, je pa res da eliminira turbo lag. Vsekakor pije malo glede na perormance.

webmojsterrr ::

Obupal nad golfi :P kupil bom megane grandtour letnik 2010, 1.5 dCi, 63kw, z 1 letno polno garancijo pa kar bo pa bo.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

negot je izjavil:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...

:):D:)), lp


Naša poraba sicer ni bila tako radikalno majhna, kot jo obljublja Volkswagen v svojih normnih podatkih, a je bila vseeno presenetljiva, saj se je ob povsem običajni vožnji (na navadnih cestah, a ne s hitrostjo več kot 90 km/h) dalo doseči celo povprečno porabo 5,5 litra na 100 km. Na že prej omenjeni daljši vožnji po avtocestah (bolj ali manj s stalnim izkoriščanjem največje dovoljene hitrosti in povprečjem okoli 117 km/h) pa tudi rezultat 7,1 litra v povprečju ne bi smel biti slab.

To je približno 0,2 deci manj od mojega atmosferca 1,8 in 140 konji in večjo težo od golfa, s pol manj deli motorja, ki če že crkne, lahko kupim novega za ceno golfove turbine.
Hvala, ampak ne hvala.

Blinder ::

Opel 1.8 140? Isti motor kot požrešen-len 1.6 115 ecotec, sam z večjo prostornino ter boljšim dihanjemna višjih obratih? Ali honda 1.8 140?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Oplov motor ja. "Požrešen" kot hudič, iz prejšnega tisočletja, so mi tu povedali, pa ne v oplu, ampak celo v chevroleju, tako da avtomatsko še liter več žere. Pa vseeno ga komot držim okoli 7, na relaciji še manj. Ne vem kje je ves ta napredek zadnjih 10 let. Pa tudi navora ima čisto dovolj, razen na avtocesti ali v večji klanec ne grem čez 2500 obratov, pod 2000 pa seveda tudi ne, in za vsakega, ki mene prehiti, jih jaz prehitim najmanj 10.
Mora pa bit taka mašina v pravem avtu, ne pretežkem, ker pol pa je to smrt za denarnico. V insigniji je ta motor sigurno mrtvev.
Hondin motor pa itak porabi še pol litra manj.

s6c-gEL ::

Ne vem kje je ves ta napredek zadnjih 10 let

Masa vozila je narasla.

Unknown_001 ::

Tralala999 je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Golfi so očitno dobri samo z dizli ker tam nisem slišal za kakšne posebne probleme, 1.9T sploh hvalijo. Pri bencinarjih so bolj meh. Atmosferci so itaq totalen dolgčas, TSI pa so oh in sploh napredni, po drugi strani pa so ne vem, šlampasto narejeni, ker so z njimi skoz neki problemi.


Ja spet jaz. Jaz imam popolnoma drugačne izkušnje. V družini smo dali skozi od golf 1 do golf 5. Potem golf plus, zdaj vozimo vw up, tiguan, polo pa da ne kdo rekel da smo mahnjeni na vw, vozi se tudi twingo, pa punto.... Obstali na cesti z vw golf 2, kaj je bilo narobe ne vem, bil premajhen. Vse ostalo nikdarr težav.
kupcu novega avta želim povedati, da si naj postavi budget, potem pa naj si izbere avto, ki mu je všeč. Izračuna si naj obratovalne stroške (gorivo, zavarovanje, servis). Sabo vzemi mehanika, oz. zahtevaj tehnični pregled rabljenega avtomobila (stroški so zanemarljivi, napram kasnejšim morebitnim težavam.
Tole natolcevanje da imajo nekatri skoz ene probleme (so del realnosti in starejši kot je avto, večja je verjetnost okvare). Vendar ni vse v avtu, veliko je v lastniku, eni delajo z avtomobili kot svinja z mehom, rezultati ponavadi ne izostanejo, zato še enkrat, samo dobro preveri avto in lastnika (kolikor se pač da)
Glede vw, po mojih izkušnjah ne moreš falit, zame je vw praktičnost, varnost, zanesljivost, pa še nekateri modeli so mi lepi na izgled (pač ne maramo vsi vesoljskih ladij, v smislu lej koliko lučk ima itd.)
Veliko očitkov je glede cene vw, glej vedno smo ga ugodno prodali naprej, zakaj, tak je trg oz. povpraševanje:). V končni fazi pa si kupiš, kar si lahko privoščiš.
Vsak hvali svoje, vsak ima svoje izkušnje, odločiti pa se boš moral sam. Opozorilo, ko si enkrat na vw, se je težko odvaditi, vozniki vw že vemo zakaj, mogoče iluzija, samo dokler pridem od točke A do B brez težav, je to to.
Pa dober nakup.



Resno, dobro povedano.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

s6c-gEL ::

Če napišem njegovo izjavo po svoje:
Vsak hvali svoje, vsak ima svoje izkušnje, odločiti pa se boš moral sam. Opozorilo, ko si enkrat na bmw/audi/mb/subaru**, se je težko odvaditi, vozniki ** že vemo zakaj, mogoče iluzija, samo dokler pridem od točke A do B brez težav, je to to.

Utk ::

s6c-gEL je izjavil:

Ne vem kje je ves ta napredek zadnjih 10 let

Masa vozila je narasla.

Ne, moj je težji od golfa, vsaj tako pravi vw v reklami po kateri je baje ful shujšal.

Blinder ::

Utk je izjavil:

Oplov motor ja. "Požrešen" kot hudič, iz prejšnega tisočletja, so mi tu povedali, pa ne v oplu, ampak celo v chevroleju, tako da avtomatsko še liter več žere. Pa vseeno ga komot držim okoli 7, na relaciji še manj.


http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
tle ima povprečje 8.5, v družinskem avtu kot je cruze. Pri golfu imaš takoj 0.9 L manjšo porabo, pa so vmes še kaki dirkači
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
tista razlika v teži med golfom in cruzom, 50-100kg pa spet ni more bit odgovorna za tolikšno razliko v porabi
Problem cruza 1.8 je da bi ga bilo bolj primerno primerjat z golfom 1.2 tsi 105 kar se zmogljiviosti tiče. pol pa pridejo tut dva litri porabe razlike.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

jureus ::

Mislim, da so prejšno temo zaprli z razlogom. In sigurno ni bila zaprta z namenom, da sedaj odpreš enako temo.
Če kjerkoli najdeš poceni Golfa 1.4TSI... vsaka ti čast. (Tvoj budget se iz teme v temo viša).
1. Poraba bo okrok 7.5 neglede na stil vožnje.
2. Glede na to da iščeš Golf 5 1,4TSI - moraš vedet, da ga prejšni lastnik sigurno ni božal.
3. Če bo prvi stavek prodajalca... ta avto je imel star gospod/gospa, ki se je zlo malo vozil... je to LAŽ! ;).
4. Ne kupit 1.4TSI če ne poznaš zgodovine avta... Preprosto ko keks.

Zaj pa si prosim idi že kupit en avto... Pa poglej si kakšen avtomobilski forum kot so to predlagali že drugi.;((

Včasih je slo-tech bil namenjen drugim zadevam.

Utk ::

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
tle ima povprečje 8.5, v družinskem avtu kot je cruze. Pri golfu imaš takoj 0.9 L manjšo porabo, pa so vmes še kaki dirkači
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
tista razlika v teži med golfom in cruzom, 50-100kg pa spet ni more bit odgovorna za tolikšno razliko v porabi
Problem cruza 1.8 je da bi ga bilo bolj primerno primerjat z golfom 1.2 tsi 105 kar se zmogljiviosti tiče. pol pa pridejo tut dva litri porabe razlike.

Ali primerjaj porabo s spirit monitorja ali pa jo pa ne primerjaj, ne razlagaj še z nekimi dirkači. Jaz pa lahko rečem, da si cruza sigurno ni kupil nekdo, ki dela 200 km relacije, pa imajo zato golfi nižjo porabo.
Primerljiv je bolj z 1,4 tsi s 122 konji. 2 litra razlike pa ni niti proti 1,2 tsi, ker 5 litrov nima na podobnih relacijah niti kolega z dizlom.

Blinder ::

pol pa primerjamo astro 1.8 140 pa golf 1.4 140.
7.66 pride za golfa http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

8.13 pa pride za astro, http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

pa tovarniški podatki, astra .18 140 1223 kg, 208 km/h, 10.2 sec 0-100
golf V 1.4 140 205 kmh, 8.8 sec 0-100
golf VII 1.2 105, 1235kg, 10.2 sec 0-100, 192 kmh

ima pa tukaj vw verjetno bolj optimistične podatke pri pospeških kot opel. na linku zgoraj od avto magazin so slovenci namerli 6 desetink slabši pospešek do 100 kot po tovarniških podatkih za podobnega golfa.
cruze 10.1 http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto

Oddelek: Loža
464355 (3136) bambam20
»

Pomoč pri nakupu avtomobila !!

Oddelek: Na cesti
315842 (4563) nicksonn
»

študentski avto, kateri modeli (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6913717 (11379) spirit
»

Še ena "Kateri avto?" tema, with a twist....

Oddelek: Na cesti
408142 (6495) Alfonzo
»

Poraba avtomobila VW GOLF IV Turbo GTI (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8916806 (14817) kriko07

Več podobnih tem