Forum » Loža » Drugi tir...novi TEŠ6?
Drugi tir...novi TEŠ6?
Gregor P ::
Če bi bilo omogočeno elektronsko glasovanje, za tiste ki imajo sertifikate sigenca, bi bilo verjetno veliko ljudi proti, tudi v drugih primerih, torej volitve itd.
... v bistvu ne bi bilo. Morda skozi leta uporabe (in več volitev), bi počasi narasel trend i-volivcev (recimo da v petih letih na okoli 30 %; ampak samo, če bi tudi sicer bile storitve e-uprave&co uspešno implementirane oz. uveljavljene)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Fritz ::
Vili Kovačič je zdrahar in SDS-ov trol, pravijo nekateri...
http://www.delo.si/zgodbe/sobotnaprilog...
http://www.delo.si/zgodbe/sobotnaprilog...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Smrekar1 ::
Vili Kovačič je zdrahar in SDS-ov trol, pravijo nekateri...
http://www.delo.si/zgodbe/sobotnaprilog...
Saj je. Tole je Vili Kovačič brez urednika in lektorja:
http://www.publishwall.si/vili.kovacic/...
Oberyn ::
Si upaš staviti za to, matijadmin? Jaz sem tu voljan zastaviti pladenj svežih krofov proti eni kisli kumarici za trditev, da v naslednjem letu po dnevu odprtja tega famoznega drugega tira luka Koper _NE BO_ realizirala za 70% več pretovorjenega blaga (v tonah) glede na stanje letos. No?
Tole je precej varna a hkrati tudi precej nesmiselna trditev. Seveda koristi ne bodo instantne in če meniš, da so koristne samo tiste investicije, ki bodo dale instantne rezultate, nisi kvalificiran, da bi take teme sploh komentiral.
Definitivno nisem tehnično kvalificiran za vprašanja železniške infrastrukture, sem pa kvalificiran za mnenja o velikih odlivih iz proračuna - ker sem državljan in davkoplačevalec in solastnik tega proračuna. Zato pri takih stvareh pač ne bom tiho in tudi ne bom trpel, da bi me kdo poskusil utišati. Mislim, da je dobro, da me je širša družba za mnenje tudi zares vprašala, na referendumu. Čeprav tu širša družba mojega stališča ni podprla, me pa to ne moti več, ker demokracijo jemljem resno. Moja stava je res precej varna, vendar je še vedno tvegana v kešu od oka ene 200:1, matijadmin se je pa potegnil nazaj celo za ta 1, toliko ima zaupanja v svoje trditve.
Smrekar1 ::
Definitivno nisem tehnično kvalificiran za vprašanja železniške infrastrukture, sem pa kvalificiran za mnenja o velikih odlivih iz proračuna - ker sem državljan in davkoplačevalec in solastnik tega proračuna.
Ne, nisi. Kvalificiran si za mnenja o tem kdo je najboljši, da se o teh stvareh odloča. Po Ustavi RS imaš pravico izbirati kdo bo s tvojim denarjem ravnal po lastni vesti in sposobnostih, to je to.
Če od njega zahtevaš nemogoče, kar za 2. tir zahtevaš, se ti bo samo vljudno nasmehnil, zamenjal temo in si mislil kakšen bebec si.
ZaphodBB ::
Ljudstvo je spregovorilo, ljudstvo bo plačalo.
Tako je, za taka vprašanja sta kvalificirana samo Smrekar1 in matijadmin.
Ne, nisi. Kvalificiran si za mnenja o tem kdo je najboljši, da se o teh stvareh odloča. Po Ustavi RS imaš pravico izbirati kdo bo s tvojim denarjem ravnal po lastni vesti in sposobnostih, to je to.
Tako je, za taka vprašanja sta kvalificirana samo Smrekar1 in matijadmin.
Smrekar1 ::
matijadmin ::
Si upaš staviti za to, matijadmin? Jaz sem tu voljan zastaviti pladenj svežih krofov proti eni kisli kumarici za trditev, da v naslednjem letu po dnevu odprtja tega famoznega drugega tira luka Koper _NE BO_ realizirala za 70% več pretovorjenega blaga (v tonah) glede na stanje letos. No?
Tole je precej varna a hkrati tudi precej nesmiselna trditev. Seveda koristi ne bodo instantne in če meniš, da so koristne samo tiste investicije, ki bodo dale instantne rezultate, nisi kvalificiran, da bi take teme sploh komentiral.
Definitivno nisem tehnično kvalificiran za vprašanja železniške infrastrukture, sem pa kvalificiran za mnenja o velikih odlivih iz proračuna - ker sem državljan in davkoplačevalec in solastnik tega proračuna. Zato pri takih stvareh pač ne bom tiho in tudi ne bom trpel, da bi me kdo poskusil utišati. Mislim, da je dobro, da me je širša družba za mnenje tudi zares vprašala, na referendumu. Čeprav tu širša družba mojega stališča ni podprla, me pa to ne moti več, ker demokracijo jemljem resno. Moja stava je res precej varna, vendar je še vedno tvegana v kešu od oka ene 200:1, matijadmin se je pa potegnil nazaj celo za ta 1, toliko ima zaupanja v svoje trditve.
Večina se ne strinja s tabo, tako da tvoje mnenje ne šteje. Referendum je mimo.
Vrnite nam techno!
Smrekar1 ::
matijadmin je izjavil:
Večina se ne strinja s tabo, tako da tvoje mnenje ne šteje. Referendum je mimo.
Mene osebno zanima kako to, da moramo upoštevati njegovo mnenje, čeprav smo vprašanje postavili na referendum in ugotovili, da se ljudstvo očitno strinja z izvoljeno oblastjo.
V kateri demokraciji prevladuje mnenje manjšine nad večino, če ne gre za vprašanje, ki bi kršilo ustavo, človekove pravice ali katerkoli drugo vrednoto, ki je po naravi nad večino?
Cervantes ::
Ljudstvo je spregovorilo, ljudstvo bo plačalo.
Ne, nisi. Kvalificiran si za mnenja o tem kdo je najboljši, da se o teh stvareh odloča. Po Ustavi RS imaš pravico izbirati kdo bo s tvojim denarjem ravnal po lastni vesti in sposobnostih, to je to.
Tako je, za taka vprašanja sta kvalificirana samo Smrekar1 in matijadmin.
Hej!
Kaj pa jaz!?
Mr.B ::
V glavnem sedaj rabite še novi zakon, da lahko gradite tire. No ne vem točno kako da v 25 letih ni v Sloveniji zakona, ki omogoöa gradnjo večjo od lokalnega vrtca. Ker sedaj je to že drugi projekt, kjer morate imeti dodatni zakon za....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Golaz ::
V glavnem sedaj rabite še novi zakon, da lahko gradite tire. No ne vem točno kako da v 25 letih ni v Sloveniji zakona, ki omogoöa gradnjo večjo od lokalnega vrtca. Ker sedaj je to že drugi projekt, kjer morate imeti dodatni zakon za....
Že samo to dejstvo bi moral biti rdeč alarm. Ustvarjanje nekega novega podjetja za 27km proge?? Sodelovanje z Madžari?? Nov zakon samo za 27km proge?? Kljub vsemu pa ostaja poslovanje še vedno netransparentno za slovensko javnost.
Klasičen primer zakompliciranja in zbirokratiziranja na videz preprostega projekta za lažjo krajo po stranskih kanalih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Golaz ()
Oberyn ::
Mene osebno zanima kako to, da moramo upoštevati njegovo mnenje, čeprav smo vprašanje postavili na referendum in ugotovili, da se ljudstvo očitno strinja z izvoljeno oblastjo.
V kateri demokraciji prevladuje mnenje manjšine nad večino, če ne gre za vprašanje, ki bi kršilo ustavo, človekove pravice ali katerkoli drugo vrednoto, ki je po naravi nad večino?
Mojega mnenja samega po sebi seveda nihče ne rabi upoštevati, pomembno pa je, da ga smem imeti in izkazati, brez da bi me kdo zaradi njega nahrulil (saj me nisi nahrulil ali celo proglasil za bebca, a ne Smrekar?). Ok, izkazal sem ga, bil preglasovan z lepim naskokom in sem zdaj pomirjen s tem, ker demokracijo jemljem resno. Nikoli se pa ne bom spustil tako nizko, da bi nahrulil človeka ali ga celo proglasil za bebca, ker ima drugačno mnenje od mene. No, upam.
next3steps ::
No ja, imaš možnost, da na volitvah več ne glasuješ za bebce. Boš vsekakor bolj pripomogel državi kot pa z nesmiselnim referendumom.
nekikr ::
In kdo ni bebec? Do zdaj se je izkazalo, da so levi, desni, desnosredinski, levosredinski, nevtralni, rdeči, plavi, črni.....vsi enaki. Samo da enkrat se derejo na eni strani, drugič na drugi, realno pa plavamo tja, kamor gre Nemčija, vmes pa po najboljših močeh skrbimo za svoje prijatelje.
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Večina se ne strinja s tabo, tako da tvoje mnenje ne šteje. Referendum je mimo.
Mene osebno zanima kako to, da moramo upoštevati njegovo mnenje, čeprav smo vprašanje postavili na referendum in ugotovili, da se ljudstvo očitno strinja z izvoljeno oblastjo.
V kateri demokraciji prevladuje mnenje manjšine nad večino, če ne gre za vprašanje, ki bi kršilo ustavo, človekove pravice ali katerkoli drugo vrednoto, ki je po naravi nad večino?
On si to domišlja, ne jaz.
Vrnite nam techno!
nekikr ::
next3steps je izjavil:
Se pravi, da gremo v pravo smer.
Gremo, tu ni dvoma. Ne glede na polena z leve in desne je standard danes najboljši v zgodovini. Kar pa ne pomeni, da ne bi moglo biti bolje. Pa ne tako, romantično in nerazumno, ampak, recimo s prve, ko greš na urgenco in si rečeš: da jih ni sram, da se ne pogreznejo vsi skupaj v tla ob tej sramoti, da 25 let ni dovolj časa, da tole nekdo vsaj prebarva v barve, ki ti ne bodo jemale voljo do življenja, če si že tam. Ampak to ni milijonski posel, zato še ni bilo "časa".
next3steps ::
Mar bi se raje ozrl na posrednike pijavke, ki tako drago prodajajo material našemu zdravstvu.
nekikr ::
Izkoriščajo sistem, ki je slabo zastavljen. In očitno to ustreza vsem vpletenim, razen bolnikom. Kdo pa bi moral spremeniti sistem? Jaz in ti ali vsa tista horda takih in drugačnih birokratov, ki so tam točno zaradi tega?
next3steps ::
Za začetek bi bilo v redu, če bi neumne ovce namesto referenduma o drugem tiru raje dale tega, o pijavkah v zdravstvu. Ah, tisto pa ne, so njihovi not.
Unknown_001 ::
Naj ga postavijo. Klinc pa dnar. Sem spremenil mnenje.
Razlog za preobrat:
Na referendumu je bilo moč videti kaj imata obe strani za pokazati. Nek čas sem tudi sam mencal češ raje ne. Ko sem naredil računico v glavi... ok stroški gradnje so res nekam visoki če primerjam tujino, kjer so železnico na zahtevnem terenu (prekopi, predori, viadukti) postavili z 20-35mio na kilometer. Ampak! Realno gledano druga stran ni imela pametne alternative. Duhovnikov koncept je zanimiv, ampak se mi ne zdi vzdržen na dolgi rok predvsem zato ker vključena žičnica tudi zahteva vzdrževanje in je kritična komponenta v sistemu. Drugih pametnih alternativ itak ni bilo.
V vsakem primeru bi ta ajzenban plačali drago. Ampak je vseeno pljunek v vodo napram ostalim kozlarijam v državi. Od tega bo res vsaj nekaj koristi. Naj ga postavijo. Če ne drugega vsaj zaradi tega da bo ĐejĐej imel slab dan
Razlog za preobrat:
Na referendumu je bilo moč videti kaj imata obe strani za pokazati. Nek čas sem tudi sam mencal češ raje ne. Ko sem naredil računico v glavi... ok stroški gradnje so res nekam visoki če primerjam tujino, kjer so železnico na zahtevnem terenu (prekopi, predori, viadukti) postavili z 20-35mio na kilometer. Ampak! Realno gledano druga stran ni imela pametne alternative. Duhovnikov koncept je zanimiv, ampak se mi ne zdi vzdržen na dolgi rok predvsem zato ker vključena žičnica tudi zahteva vzdrževanje in je kritična komponenta v sistemu. Drugih pametnih alternativ itak ni bilo.
V vsakem primeru bi ta ajzenban plačali drago. Ampak je vseeno pljunek v vodo napram ostalim kozlarijam v državi. Od tega bo res vsaj nekaj koristi. Naj ga postavijo. Če ne drugega vsaj zaradi tega da bo ĐejĐej imel slab dan
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
vostok_1 ::
Jz srčno upam, da do finalizacije načrtov in finančne konstrukcije, se bo še kaj obrnilo, v dobro.
Ta referendum ni koristil ničemer.
Ta referendum ni koristil ničemer.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
MrStein ::
scipascapa je izjavil:
3 milione papa.
Sitnica v primerjavi z milijardami za drugi tir.
Štej kot eno od postavk v tem 10 (ali koliko) let trajajočem projektu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Miha 333 ::
Zakaj, če že delajo, ne naredijo nove dvotirne proge? Zakaj samo prestavljajo enotirno progo na drugo traso? Se to res splača glede na ceno?
MrStein ::
2. Plačujemo ljudi(tudi strokovnjake), da projektirajo in se odločajo. Potem pa negiramo ves vpleten strokovni del projekta in ga damo v odločanje nekomu, ki v življenju niti približno ni delal na tem področju. Ta "nekdo" je volilec.
Ne, ta "nekdo" je politik.
Včasih pa tudi volivec*.
* tako se baje pravilno napiše, meni sicer tudi "volilec" zveni bolj prav
Povsem drugačni so tudi vplivi na okolje. TEŠ6 je že ekološko zgrešen idejni projekt, zaradi katerega bi morali v prvi vrsti odgovarjati tisti, ki so s projektom začeli. 2. tir je vsaj nekaj, kar lahko v prihodnosti zmanjša onesnaženost.
Kritika gre na finančno plat, ne okoljsko.
Ne mi rečt, da tega niste vedeli?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Smrekar1 ::
Že samo to dejstvo bi moral biti rdeč alarm. Ustvarjanje nekega novega podjetja za 27km proge??
Od tega 22 km tunelov, ostalo večinoma viadukti. Tako, mimogrede. Če bi šlo za 27 km ravnice bi bila zadeva trivialna (in ~10x cenejša).
Kritika gre na finančno plat, ne okoljsko.
Ne mi rečt, da tega niste vedeli?
Okoljska plat še bolj zgrešena kot finančna. Finančna je samo denar, okolijska povzroča finančno in drugo škodo še nadaljni 2 generaciji.
Ne mi rečt, da tega niste vedeli?
Mojega mnenja samega po sebi seveda nihče ne rabi upoštevati, pomembno pa je, da ga smem imeti in izkazati, brez da bi me kdo zaradi njega nahrulil (saj me nisi nahrulil ali celo proglasil za bebca, a ne Smrekar?).
Svoboda govora pomeni samo to, da te ne bo nihče kazensko preganjal za tvoje izjave. To se ne dogaja.
Ok, izkazal sem ga, bil preglasovan z lepim naskokom in sem zdaj pomirjen s tem, ker demokracijo jemljem resno. Nikoli se pa ne bom spustil tako nizko, da bi nahrulil človeka ali ga celo proglasil za bebca, ker ima drugačno mnenje od mene. No, upam.
Morda res. Kdo te je v bistvu proglasil za bebca ali celo nahrulil?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
joze67 ::
Gregor P ::
konspirator je izjavil:
Razumeti fenomen dragega tira
https://mojasvoboda.wordpress.com/2017/...
... in kdo naj bi bili avtorji tega zapisa?
Nismo idioti, zato se zanimamo za javne zadeve. Pišemo o politiki, gospodarstvu, zdravstvu, šolstvu, medijih in še čem. Včasih se med zapise prikrade tudi kakšna trivia.... to se bere kot kakšen slovenski portal za (politične) lažne novice.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
nekikr ::
Čeprav je zapis dober in navaja samo dejstva. Z ene strani, se razume, druga stran bi imela druga dejstva. Ljudje so pa množično odločili, da jih to ne zanima in da naj politiki delajo kar hočejo. Pa smo spet vsi (ne)zadovoljni, kar je tudi neka rdeča nič naše države.
MrStein ::
"nič"
Freudian slip? ;)
Freudian slip? ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
marS ::
tole najdu:
Retweeted Peter (@peterstrovs):
drugi tir je dražji celo od copat Luke Dončića - tir stane 15.000 ojrof na vsakih 29 cm, copat Luke Dončića je pa tam čez pol metra
...no more heroes...
https://ilbis.com/
https://ilbis.com/
matijadmin ::
Čeprav je zapis dober in navaja samo dejstva. Z ene strani, se razume, druga stran bi imela druga dejstva. Ljudje so pa množično odločili, da jih to ne zanima in da naj politiki delajo kar hočejo. Pa smo spet vsi (ne)zadovoljni, kar je tudi neka rdeča nič naše države.
Posted on October 22, 2016 by Svoboda:
Nismo idioti, zato se zanimamo za javne zadeve. Pišemo o politiki, gospodarstvu, zdravstvu, šolstvu, medijih in še čem. Včasih se med zapise prikrade tudi kakšna trivia.
Zelo kredibilen, politično nepristranski, anonimni pisec.
Vrnite nam techno!
Smrekar1 ::
Dajmo navest še eno dejstvo.
Avstrijski konkurenčni tunel je 2,5x daljši in več kot 5x dražji od 2. tira. Kako je cena našega projekta argument, da gre za korupcijo, če avstrijci delajo 2,5x daljšo opcijo za isto povezavo (Dunaj - severni Jadran), ki je na kilometer proge tudi več kot 2x dražja?
Edini način kako to lahko pojasnimo je, da se očitno v Avstriji krade še bistveno bolj kot pri nas. Čakam na dokaze, da je tako. Veliko sreče zainteresiranim!
Brenner Base Tunnel @ Wikipedia
Avstrijski konkurenčni tunel je 2,5x daljši in več kot 5x dražji od 2. tira. Kako je cena našega projekta argument, da gre za korupcijo, če avstrijci delajo 2,5x daljšo opcijo za isto povezavo (Dunaj - severni Jadran), ki je na kilometer proge tudi več kot 2x dražja?
Edini način kako to lahko pojasnimo je, da se očitno v Avstriji krade še bistveno bolj kot pri nas. Čakam na dokaze, da je tako. Veliko sreče zainteresiranim!
Brenner Base Tunnel @ Wikipedia
Grey ::
Dajmo navest še eno dejstvo.
Avstrijski konkurenčni tunel je 2,5x daljši in več kot 5x dražji od 2. tira. Kako je cena našega projekta argument, da gre za korupcijo, če avstrijci delajo 2,5x daljšo opcijo za isto povezavo (Dunaj - severni Jadran), ki je na kilometer proge tudi več kot 2x dražja?
Edini način kako to lahko pojasnimo je, da se očitno v Avstriji krade še bistveno bolj kot pri nas. Čakam na dokaze, da je tako. Veliko sreče zainteresiranim!
Brenner Base Tunnel @ Wikipedia
Bolj razmišljaj v smeri, da imajo Avstrijci pravilno računico. Naši so dobili ali neke čisto fejk podatke od podizvajalcev, da jih bodo potem lahko cuzali ali pa so tako nesposobni narest statistično analizo. Namreč tuneli stanejo približno enako. Gremo lahko pogledat tudi drugje po tujini, koliko je bilo, cifre absolutno niso bile tako nizke. Tako, da to ne bo 2 mrd € projekt, še daleč ne. Bližje 5 mrd €.
Smrekar1 ::
Bolj razmišljaj v smeri, da imajo Avstrijci pravilno računico. Naši so dobili ali neke čisto fejk podatke od podizvajalcev, da jih bodo potem lahko cuzali ali pa so tako nesposobni narest statistično analizo. Namreč tuneli stanejo približno enako. Gremo lahko pogledat tudi drugje po tujini, koliko je bilo, cifre absolutno niso bile tako nizke. Tako, da to ne bo 2 mrd € projekt, še daleč ne. Bližje 5 mrd €.
Ampak nasprotniki 2. tira so vseskozi trdili, da je vladna cena prenapihnjena in bi lahko tisti projekt zgradili bistveno ceneje.
So nam torej vseskozi lagali?
Grey ::
Bolj razmišljaj v smeri, da imajo Avstrijci pravilno računico. Naši so dobili ali neke čisto fejk podatke od podizvajalcev, da jih bodo potem lahko cuzali ali pa so tako nesposobni narest statistično analizo. Namreč tuneli stanejo približno enako. Gremo lahko pogledat tudi drugje po tujini, koliko je bilo, cifre absolutno niso bile tako nizke. Tako, da to ne bo 2 mrd EUR projekt, še daleč ne. Bližje 5 mrd EUR.
Ampak nasprotniki 2. tira so vseskozi trdili, da je vladna cena prenapihnjena in bi lahko tisti projekt zgradili bistveno ceneje.
So nam torej vseskozi lagali?
Odvisno, kaj so mislili s tem. Duhovnikov projekt je nedvomno precej cenejši od vsega tega. Mogoče kakšna druga alternativa tudi. Tehle tunelov pa ne bo moč zgraditi tako "poceni". Tako, da če nam je poanta, da čimprej začnemo, potem bi bilo smotrno, da se naredi ali Duhovnikovo ali kaj drugega v tem smislu.
Drugače pa naj naredijo tunele dvotirne. Če se že dela, naj se dela konkretno, ker teh stvari se ne dela vsako nedeljo, ampak obstaja po več desetletij.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
feryz ::
Edini način kako to lahko pojasnimo je, da se očitno v Avstriji krade še bistveno bolj kot pri nas.Poguglaj malo Hypo Banko. Ki je zgolj ena izmed mnogih. Pa ti bo jasno, da so naši bili ali pa so še, pri tem početju amaterji.
Slovenija in Avstrija sta dve državi (pustimo Balkan), kjer je policijska represija največja daleč naokrog. Zagotovo to ni naključje. Držati ljudi v strahu.
Mr.B ::
Dajmo navest še eno dejstvo.
Avstrijski konkurenčni tunel je 2,5x daljši in več kot 5x dražji od 2. tira. Kako je cena našega projekta argument, da gre za korupcijo, če avstrijci delajo 2,5x daljšo opcijo za isto povezavo (Dunaj - severni Jadran), ki je na kilometer proge tudi več kot 2x dražja?
Edini način kako to lahko pojasnimo je, da se očitno v Avstriji krade še bistveno bolj kot pri nas. Čakam na dokaze, da je tako. Veliko sreče zainteresiranim!
Brenner Base Tunnel @ Wikipedia
Ker :
- se boš s tovornim vlakom lahko vozil iz današnjih 70km/h na 160 km/h, ter potniškim 250km/h.
- Ker bo potekal skoraj 2 km pod zemljo (ok 1.6 km)
- Premer vsake glavne cevi bo skoraj 10 m
- ker boš moral material ekološko odstraniti, ne tako kot pri nas... in tega materiala ni tako malo.
- Pustimo potreben cement in zelezje, ker to pač ne bo luknja , ampak kot se spodobi betonirana cev.
- Ker je dolžina priključkov, ki jih bodo naredili in obnovili daljša od kilometrine drugega tira.
Tebi seveda ne bo težko najti wiki stran za drugi tir, ker po moje ne veš niti katera varianta se bo uporabilia, kaj šele da morajo sprejeti zakone da lahko sploh gradijo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Unknown_001 ::
Slovenija in Avstrija sta dve državi (pustimo Balkan), kjer je policijska represija največja daleč naokrog. Zagotovo to ni naključje. Držati ljudi v strahu.
Pišeš iz izkušenj ali si to iz riti potegnil? S policijo še nisem imel problemov niti tradicionalnega "zajebavanja" nisem še nikoli doživel. Kako je to možno da vse ostale "zajebavajo" v glavo, mene in mogoče še koga pa pustijo pri miru?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
feryz ::
Saj lahko poguglaš, za Avstrijce. In banke.
Lahko pa se poglobiš v obnovo Dunaja, ki poteka že n-let in ji ni videti konca. Pravzaprav bodo na koncu lahko začeli od začetka. Ker je že slabše kot prej.
Lahko se, recimo, zapelješ po Nord Autobahn, kot eni izmed novejših, ki ima po par letih že omejitve na 110 km/h. Ker drugače, zaradi neravnin, lahko zadaneš z glavo v strop avta. Je tudi že precej poflikana.
Ni čez prst, le svet je treba opazovati malo.
Lahko pa se poglobiš v obnovo Dunaja, ki poteka že n-let in ji ni videti konca. Pravzaprav bodo na koncu lahko začeli od začetka. Ker je že slabše kot prej.
Lahko se, recimo, zapelješ po Nord Autobahn, kot eni izmed novejših, ki ima po par letih že omejitve na 110 km/h. Ker drugače, zaradi neravnin, lahko zadaneš z glavo v strop avta. Je tudi že precej poflikana.
Ni čez prst, le svet je treba opazovati malo.
Smrekar1 ::
Ker :
- se boš s tovornim vlakom lahko vozil iz današnjih 70km/h na 160 km/h, ter potniškim 250km/h.
- Ker bo potekal skoraj 2 km pod zemljo (ok 1.6 km)
- Premer vsake glavne cevi bo skoraj 10 m
- ker boš moral material ekološko odstraniti, ne tako kot pri nas... in tega materiala ni tako malo.
- Pustimo potreben cement in zelezje, ker to pač ne bo luknja , ampak kot se spodobi betonirana cev.
- Ker je dolžina priključkov, ki jih bodo naredili in obnovili daljša od kilometrine drugega tira.
Fino. A torej lahko zaključimo, da je naš 2. tir cenovno učinkovit projekt?
Poguglaj malo Hypo Banko. Ki je zgolj ena izmed mnogih. Pa ti bo jasno, da so naši bili ali pa so še, pri tem početju amaterji.
Morda. Zakaj naši vrli nasprotniki 2. tira ne izpostavlajo avstrijskega topa stoletja kot primera slabe prakse?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
nekikr ::
matijadmin je izjavil:
Čeprav je zapis dober in navaja samo dejstva. Z ene strani, se razume, druga stran bi imela druga dejstva. Ljudje so pa množično odločili, da jih to ne zanima in da naj politiki delajo kar hočejo. Pa smo spet vsi (ne)zadovoljni, kar je tudi neka rdeča nič naše države.
Posted on October 22, 2016 by Svoboda:
Nismo idioti, zato se zanimamo za javne zadeve. Pišemo o politiki, gospodarstvu, zdravstvu, šolstvu, medijih in še čem. Včasih se med zapise prikrade tudi kakšna trivia.
Zelo kredibilen, politično nepristranski, anonimni pisec.
In katera od petih točk ne drži? Pusti avtorja ob strani, ne zanima me, kdo je. Katera točka ne drži?
Gregor P ::
Če ne veš, kdo je avtor in je vse napisano anonimno, potem (vsaj za nas splošne bralce; jih morajo pa po dolžnosti prebrati vsaj pristojne institucije za vsak primer) naprej nobena točka ne drži (potem pa kolikor ima vsakdo izmed nas časa, da sam preveri ta dejstva).
Ti si sam preveril ta dejstva?
Ti si sam preveril ta dejstva?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mr.B ::
Saj lahko poguglaš, za Avstrijce. In banke.
Lahko pa se poglobiš v obnovo Dunaja, ki poteka že n-let in ji ni videti konca. Pravzaprav bodo na koncu lahko začeli od začetka. Ker je že slabše kot prej.
Lahko se, recimo, zapelješ po Nord Autobahn, kot eni izmed novejših, ki ima po par letih že omejitve na 110 km/h. Ker drugače, zaradi neravnin, lahko zadaneš z glavo v strop avta. Je tudi že precej poflikana.
Ni čez prst, le svet je treba opazovati malo.
No lahko naredijo še dva pasova na vsaki strani. Že sedaj, ko je samo en od petih pasov zaprt, so kolone. da obnavljajo po en pas, ker drugače iz samega volumna prometa ne gre.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mr.B ::
Ker :
- se boš s tovornim vlakom lahko vozil iz današnjih 70km/h na 160 km/h, ter potniškim 250km/h.
- Ker bo potekal skoraj 2 km pod zemljo (ok 1.6 km)
- Premer vsake glavne cevi bo skoraj 10 m
- ker boš moral material ekološko odstraniti, ne tako kot pri nas... in tega materiala ni tako malo.
- Pustimo potreben cement in zelezje, ker to pač ne bo luknja , ampak kot se spodobi betonirana cev.
- Ker je dolžina priključkov, ki jih bodo naredili in obnovili daljša od kilometrine drugega tira.
Fino. A torej lahko zaključimo, da je naš 2. tir cenovno učinkovit projekt?
Poguglaj malo Hypo Banko. Ki je zgolj ena izmed mnogih. Pa ti bo jasno, da so naši bili ali pa so še, pri tem početju amaterji.
Morda. Zakaj naši vrli nasprotniki 2. tira ne izpostavlajo avstrijskega topa stoletja kot primera slabe prakse?
Hm, ko se bo SŽ približal njihovemu standardu, začni kalmfati neumnosti. Če ne drugega ti je lahko jasno da je premer cevi cca 10m, notranji premer pa cca 6m. Toliko betona katerakoli varianta drugagag tira ne bo videla vklučujoč z vsemi trami...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Smrekar1 ::
Hm, ko se bo SŽ približal njihovemu standardu, začni kalmfati neumnosti. Če ne drugega ti je lahko jasno da je premer cevi cca 10m, notranji premer pa cca 6m. Toliko betona katerakoli varianta drugagag tira ne bo videla vklučujoč z vsemi trami...
Če bi ga kritizirali naši kritiki 2. tira bi omenili, da obstajajo očitne povezave med proizvajalci betona in projektanti 2. tira, saj da je to povsem preveč betona.
Toliko o tem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicahOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 6992 (2023) | joze67 |
» | Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10784 (8237) | Mr.B |
» | Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 44550 (37791) | Jupito |
» | Bojkot referenduma drugi tirOddelek: Problemi človeštva | 5698 (4344) | arnecan1 |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36438 (30511) | DuleKrtola |