» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
27 / 54
»»

next3steps ::

Hej, bolje da nas udarijo po glavi, dajo drugi tir in nam kasneje denarje, kot pa da nas samo udarijo in nam nič njim nič.

LeQuack ::

Drugi tir nikoli ne bo prinašal denarja, tudi čez 100 ali 200 let ne. No, prinašal ga bo Luki Koper in nekaj zasluženim, ne pa državi.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

bambam20 ::

N0t0ri0us je izjavil:

hm torej se bo gradilo po obstoječih načrtih in za miljardo in pol?


Bomo. Državljani so tako odločili.

Zdaj samo uapm, da ne bo iz te milijadre in 400 milijonov nastalo 2 milijardi ali več.

next3steps ::

LeQuack je izjavil:

Drugi tir nikoli ne bo prinašal denarja, tudi čez 100 ali 200 let ne. No, prinašal ga bo Luki Koper in nekaj zasluženim, ne pa državi.

Torej ga bo tudi nam. Kontradikcija te je, sama.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: LeQuack ()

matijadmin ::

konspirator je izjavil:

Nam ni pomoči... Večno nas bodo lupili...

Ja, lepo si zapisal, vas, ki so vas naščuvali proti. :))
Vrnite nam techno!

LeQuack ::

next3steps je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Drugi tir nikoli ne bo prinašal denarja, tudi čez 100 ali 200 let ne. No, prinašal ga bo Luki Koper in nekaj zasluženim, ne pa državi.

Torej ga bo tudi nam. Kontradikcija te je, sama.


Aja če ima nekaj direktorjev novo jahto to pomeni da imamo vsi novo jahto?
Quack !

matijadmin ::

LeQuack je izjavil:

Drugi tir nikoli ne bo prinašal denarja, tudi čez 100 ali 200 let ne. No, prinašal ga bo Luki Koper in nekaj zasluženim, ne pa državi.


Čigava pa je Luka? Komu plačuje 2000 zaposlenih v Luki, pa vsi v SŽ dohodnino? Komu plačujejo davek na dobiček logisti idr. podjetja, povezanih dejavnosti? Komu gre dohodnina zaposlenih?
Vrnite nam techno!

next3steps ::

LeQuack je izjavil:

next3steps je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Drugi tir nikoli ne bo prinašal denarja, tudi čez 100 ali 200 let ne. No, prinašal ga bo Luki Koper in nekaj zasluženim, ne pa državi.

Torej ga bo tudi nam. Kontradikcija te je, sama.


Aja če ima nekaj direktorjev novo jahto to pomeni da imamo vsi novo jahto?

Ne zmorem pomagati funkcionalno polpismenim.

Sicer boš jo pa tudi ti lahko imel, če boš dovolj sposoben.

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Aja politične veze se sedaj imenujejo sposobnost.
Quack !

konspirator ::

matijadmin je izjavil:

konspirator je izjavil:

Nam ni pomoči... Večno nas bodo lupili...

Ja, lepo si zapisal, vas, ki so vas naščuvali proti. :))

Pretepaš slamnatega moža
https://slo-tech.com/forum/t675202/p565...

ter https://slo-tech.com/forum/t675202/p565... (link v sporočilu).

Da so vlade čedalje bolj nesposobne in koruptivne žal ni nobena teorija ampak realnost.Tej vladi nebi zaupal niti vodenja 3 krav na pašo.
Iz milijona petsko bo končna številka vsaj dvakratnik večja.


27 km nove proge bo rešilo natanko 0.
--

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

Kot kaže je referendum dvakrat pogrnil, ne zakon. Večina je bila za uveljavitev zakona in nasprotniki niso zbrali petine nasprotujočih glasov.

konspirator je izjavil:

matijadmin je izjavil:

konspirator je izjavil:

Nam ni pomoči... Večno nas bodo lupili...

Ja, lepo si zapisal, vas, ki so vas naščuvali proti. :))

Pretepaš slamnatega moža
https://slo-tech.com/forum/t675202/p565...

ter https://slo-tech.com/forum/t675202/p565... (link v sporočilu).

Da so vlade čedalje bolj nesposobne in koruptivne žal ni nobena teorija ampak realnost.Tej vladi nebi zaupal niti vodenja 3 krav na pašo.
Iz milijona petsko bo končna številka vsaj dvakratnik večja.


27 km nove proge bo rešilo natanko 0.


Že samo izvlečni tir bo znatno pripomogel k dvigu pretovora, čudežov pa ne bo naredil. 27 km nove proge, kjer je sedaj ozko grlo, bo doprineslo pribl. 30 % več pretovorjenih vlakov in kar 70 % več pretovorjenega blaga (v tonah). Z enim tirom.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

GregiB ::

Ne vem, zakaj se mi zdi, da je bil folk, tist, ki je šel na volišča in ni podprl pobudnikov bolj proti proti, kot za za...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

feryz ::

Od kdaj pa je železnica ozko grlo!?
Kolikor je meni znano, je še dovolj lufta. Se bo morala luka še malo zakopati v obalo, da bo lahko povečala kapacitete. Se pač bo. Bomo sprejeli zakon še za to, malo razlastninili... Pa bomo vsi bogatejši. Ali samo nekateri!? Hmmm.

matijadmin ::

feryz je izjavil:

Od kdaj pa je železnica ozko grlo!?
Kolikor je meni znano, je še dovolj lufta. Se bo morala luka še malo zakopati v obalo, da bo lahko povečala kapacitete. Se pač bo. Bomo sprejeli zakon še za to, malo razlastninili... Pa bomo vsi bogatejši. Ali samo nekateri!? Hmmm.

Ti ne živiš na tem planetu. Upam, da mi je crknil detektor za sarkazem. Luko ta trenutek omejuje zaledna infrastruktura, torej prometne povezave (predvsem železnica). Nemški avtomobilski velikan je realiziral pol izvoza na Daljni vzhod od planiranega. Zaradi ozkega grla pri nas.

Kovačič se že tepe po glavi ...

Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

konspirator ::

Res ?
Kaj predstavlja to famozno ozko grlo, da ga bo 27 km novih platinastih glajzov magično rešilo ?

S svojo mantro si že rahlo dolgočasen.
--

Zgodovina sprememb…

GregiB ::

Zej pa ne vem, kdo je nor... po poročanju 24ur.com (Ok, cut the flame war!) bi naj Kovačič odpl šampanjec, saj bo zakon prijavil na ustavno sodišče za oceno (ne)ustavnosti in na računsko sodišče. Račun za referendum pa poslal poslancem, ki so izglasovali zakon?!? Didn't he get the message?
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

scipascapa ::

3 milione papa.

Invictus ::

Vsi, ki jih pozna,, so bili PROTI. Skoraj nihče ni šel na referendum.

ZAto se pa tako bojijo elektronskih volitev. Ker bi le ti glasovali preko telefona...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

matijadmin ::

konspirator je izjavil:

Res ?
Kaj predstavlja to famozno ozko grlo, da ga bo 27 km novih platinastih glajzov magično rešilo ?

S svojo mantro si že rahlo dolgočasen.

To ste tisti, ki vtikate nos v reči, ki jih ne poznate in na katere se ne spoznate.

Do Divače se da pripeljati bistveno več kompozicij kot od Divače do Kopra. Zakaj? Ker je proga z zelo strmim naklonom, ker je zastarela, popravljati jo je pa težko, ker je edina in so prekinitve drage, oz. poslovno tvegane. Zato tudi ni bila deležna konkretnih popravil ter nadgradenj.
Vrnite nam techno!

Ganon ::

Invictus je izjavil:

Vsi, ki jih pozna,, so bili PROTI. Skoraj nihče ni šel na referendum.

ZAto se pa tako bojijo elektronskih volitev. Ker bi le ti glasovali preko telefona...


Vsi, ki jih poznam, so bili za. Kaj pa sedaj? :O

matijadmin ::

GregiB je izjavil:

Zej pa ne vem, kdo je nor... po poročanju 24ur.com (Ok, cut the flame war!) bi naj Kovačič odpl šampanjec, saj bo zakon prijavil na ustavno sodišče za oceno (ne)ustavnosti in na računsko sodišče. Račun za referendum pa poslal poslancem, ki so izglasovali zakon?!? Didn't he get the message?

Ta z Računskim je bosa, saj je samoumevno, da bi naj v vsakem primeru slednje bdelo nad projektom. Pristojnosti tako ali tako ima in Vlada je celo večkrat omenila to. Protiustavnosti pa tu ne vidim. Še celo ljudstvo je ZA. :D

Hudič (pardon, Kovačič) v sili tudi muhe žre (pardon, kozle strelja). :))

Invictus je izjavil:

Vsi, ki jih pozna,, so bili PROTI. Skoraj nihče ni šel na referendum.

ZAto se pa tako bojijo elektronskih volitev. Ker bi le ti glasovali preko telefona...

Torej niso bili tako zelo PROTI, če niso šli? :))
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

V glavnem dvojni poraz za predlagatelje referenduma oz. nasprotnike zakona. Je to morda tudi doseg te "povsem neodvisne civilne iniciative" (SDS + njihovi mediji + sateliti&Co)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

šernk ::

kdo bo prevzel odgovornost za ta polom od referenduma in zapravljenih par MIO eur za par ton neuporabnih smeti papirja? aja nihče....
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

scipascapa ::

bo kdo odgovarjal za to farso? 3 mio € našega denarja?

Grey ::

scipascapa je izjavil:

bo kdo odgovarjal za to farso? 3 mio EUR našega denarja?

Ne bi ravno jokal zaradi 3 milijonov EUR. To je kaplja v morje proti tem, kolikor bo izgradnja tega famoznega tunelskega sistema koštala...1.4 milijarde EUR so pravljice za lahko noč.

160 km proge, od tega 20 km tunelov, je Nizozemce stalo 4,7 milijarde EUR
54 km tunelov pod Alpami je stalo Švicarje 11 milijard EUR

S tem lahko sklepamo (bi bilo fino, da bi imel več podatkov, a že sedaj vidimo kam pes taco moli), da je velik delež izgradnje nizozemske proge pogoltnil tunelski sistem. Se skoraj pokriva stroškovno, če primerjaš oba projekta. Tako da teh famoznih 37 km tunelov ne bo stalo 1.4 milijarde, ampak bo kar krepko več...blizu 6 milijard EUR. Na tej točki se lahko poslovimo od vseh ostalih projektov v Sloveniji za nadaljnih 50 let. Da ne govorimo o tem, kako bo ekonomija osiromašena.

Baje so tudi neke italijanske izvajalce našli za to...kar pomeni double whammy za Slovenijo. Ne samo, da bo ekonomija osiromašena. Ampak bomo Italijanom odplačevali tunele s tovorom iz Trsta, Luka Koper bo pa propadla zaradi tega.

Če so pametni, bodo poslušali strojnike in naredili nadgradnjo obstoječega sistema za bakšiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

memnon ::

Če je kdo pozabil: Tarča 13.7.2017. Priporočam zadnjih 20 minut. Pa tudi prej je zanimivo, ko se pogoarjajo o metodologiji ocene projekta in kako DRSi večkrat upošteva nepredvidena dela in dodaja neke nepojasnjene odstotke. Vlada bi lahko vsaj na čelo 2TDK postavila nekoga, ki moralno ni vprašljiv. Dragonja je že večkrat navajal "napačne" podatke. Nazadnje o poslovanju Luke, prej pa je bil tudi že v nasportju z Banko Slovenije.

Sicer pa nikjer nisem zasledil od kod bo prišel denar, če vrednost projekta naraste preko zastavljenih vrednosti / zbranega - bomo spet davkoplačevalci "dokapitalizirali"? Kdo bo prevzel odgovornost, če se zadeva 2x podraži?

šernk ::

Pobudnik referenduma in vodja civilne iniciative Davkoplačevalci se ne damo Vili Kovačič je takoj po zaprtju volišč dejal, da zakon o drugem tiru, če danes ne pade, čakata pobuda za oceno ustavnosti in računsko sodišče.

"Projekt je neustaven, zato bomo prihodnji teden vložili pobudo za oceno ustavnosti zakona in zadevo predali računskemu sodišču," je napovedal, če referendum o zavrnitvi zakona o gradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača-Koper ne bo uspešen.


pa kaj tem ni jasno? Kar vem so vrhovni izvršni in najvišji organ države volilci! referendum je padel, torej???

Če so pametni, bodo poslušali strojnike in naredili nadgradnjo obstoječega sistema za bakšiš.

Duhovnika ki se mu še sanja ne, da živi v 21. stoletju? To je človek, ki se na predavanju hvali s stvarjo, ki jo vsak delno sposoben strojnik naredi v povprečju 2x tedensko? Jst njemu ne bi zaupal še nosilca za monitor...ker bi verjetno na koncu stal blizu 2000 eur nosilec.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Grey ::

šernk je izjavil:


Če so pametni, bodo poslušali strojnike in naredili nadgradnjo obstoječega sistema za bakšiš.

Duhovnika ki se mu še sanja ne, da živi v 21. stoletju? To je človek, ki se na predavanju hvali s stvarjo, ki jo vsak delno sposoben strojnik naredi v povprečju 2x tedensko? Jst njemu ne bi zaupal še nosilca za monitor...ker bi verjetno na koncu stal blizu 2000 eur nosilec.

Do explain podčrtano.

Kar se pa tiče nosilca...ne pretiravat. Sicer je pa odvisno kakšen nosilec in iz kakšnih materialov - economy of scale. Plastičen kot ga vidiš ponavadi? Nekdo je moral to skonstruirati in izdelati kalupe za to. In taki kalupi stanejo mucho dinero. Tako, da...mogoče bi pa res samo eden nosilec stal toliko.

sheeshkar ::

šernk je izjavil:

kdo bo prevzel odgovornost za ta polom od referenduma in zapravljenih par MIO eur za par ton neuporabnih smeti papirja? aja nihče....

scipascapa je izjavil:

bo kdo odgovarjal za to farso? 3 mio € našega denarja?

Nekateri ste res smešni. Ocene stroškov tega projekta se razlikujejo na stotine milijonov evrov (in to s strani podpornikov), ampak tukaj vas pa moti ušivih 3 milijone evrov za zadevo, ki je poleg svobodnih volitev, med temelji demokracije? Prihodnost je ob takšnih volilcih res svetla... :|


matijadmin je izjavil:

konspirator je izjavil:

Res ?
Kaj predstavlja to famozno ozko grlo, da ga bo 27 km novih platinastih glajzov magično rešilo ?

S svojo mantro si že rahlo dolgočasen.

To ste tisti, ki vtikate nos v reči, ki jih ne poznate in na katere se ne spoznate.

Do Divače se da pripeljati bistveno več kompozicij kot od Divače do Kopra. Zakaj? Ker je proga z zelo strmim naklonom, ker je zastarela, popravljati jo je pa težko, ker je edina in so prekinitve drage, oz. poslovno tvegane. Zato tudi ni bila deležna konkretnih popravil ter nadgradenj.

Hja, jaz veliko bolj verjamem temu samooklicanemu strokovnjaku, kateri v svojih mnenjih dejansko poda nekaj tehtnih argumentov, kot pa samooklicanim strokovnjakom v tej temi, katerih doseg argumentov še v nobeni temi v zgodovini slotecha ni presegel "vsi, ki se ne strinjajo z mano, so SDSovci". :))

Se vrnem čez kakšno leto, ko se bo projekt čudežno podražil na 2 milijardi, ter čez kakšni dve leti, ko bo že na treh milijardah. Vendar takrat bo za to seveda kriva SDS, ker... Janša!... (tale projekt in seveda tale forumska tema sta tako predvidljiva, da bi ob malo manj megalomanskih številkah to res bilo smešno)

memnon ::

šernk je izjavil:


Duhovnika ki se mu še sanja ne, da živi v 21. stoletju? To je človek, ki se na predavanju hvali s stvarjo, ki jo vsak delno sposoben strojnik naredi v povprečju 2x tedensko? Jst njemu ne bi zaupal še nosilca za monitor...ker bi verjetno na koncu stal blizu 2000 eur nosilec.


Za Kanin obnovit je bil pa dovolj dober.

šernk ::


Do explain podčrtano.

Kar se pa tiče nosilca...ne pretiravat. Sicer je pa odvisno kakšen nosilec in iz kakšnih materialov - economy of scale. Plastičen kot ga vidiš ponavadi? Nekdo je moral to skonstruirati in izdelati kalupe za to. In taki kalupi stanejo mucho dinero. Tako, da...mogoče bi pa res samo eden nosilec stal toliko.


kar ti samo še 1x pove, da nimaš pojma o čemu govoriš. nosilec izrezkaš iz polne plastike za 100-200eur, ti boš šel pa kalup delat...

explain podčrtano: na predavanjih se je hvalil, kako je na kaninu v sneg narisal rešitev, ko se je žičnica zrušila. No mi rišemo kamorkoli pride na dnevni ravni v službi, ko rešujemo probleme in s tem me pač človek ne bo impresioniru.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Grey ::

šernk je izjavil:


Do explain podčrtano.

Kar se pa tiče nosilca...ne pretiravat. Sicer je pa odvisno kakšen nosilec in iz kakšnih materialov - economy of scale. Plastičen kot ga vidiš ponavadi? Nekdo je moral to skonstruirati in izdelati kalupe za to. In taki kalupi stanejo mucho dinero. Tako, da...mogoče bi pa res samo eden nosilec stal toliko.


kar ti samo še 1x pove, da nimaš pojma o čemu govoriš. nosilec izrezkaš iz polne plastike za 100-200eur, ti boš šel pa kalup delat...

explain podčrtano: na predavanjih se je hvalil, kako je na kaninu v sneg narisal rešitev, ko se je žičnica zrušila. No mi rišemo kamorkoli pride na dnevni ravni v službi, ko rešujemo probleme in s tem me pač človek ne bo impresioniru.

Saj sem rekel - odvisno kakšen in koliko. Pogovarjala pa sva se o arbitrarnih številkah (ti si prvi navrgel 2000EUR, jaz sem ti predstavil v katerem primeru je to potencialno res). Tako, da prosim, ventilček malo pripri, ker ti preveč egota pušča ven...si naduvan kot balon.

To, da pa ti rišeš kamorkoli pride še ne pove dosti o tem, kako bi se ti lotil tega problema. Ali racionalno? Ali iracionalno? Glede na to, da se sneg topi...tisti kamorkoli (kot si rekel) pa ne, pomeni, da se ne odločaš ravno racionalno. Se pravi si bolj za podzemno železnico?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

Oberyn ::

matijadmin je izjavil:

27 km nove proge, kjer je sedaj ozko grlo, bo doprineslo pribl. 30 % več pretovorjenih vlakov in kar 70 % več pretovorjenega blaga (v tonah). Z enim tirom.

Si upaš staviti za to, matijadmin? Jaz sem tu voljan zastaviti pladenj svežih krofov proti eni kisli kumarici za trditev, da v naslednjem letu po dnevu odprtja tega famoznega drugega tira luka Koper _NE BO_ realizirala za 70% več pretovorjenega blaga (v tonah) glede na stanje letos. No?

Gregor P ::

Resno (zasebno) podjetje bi dejansko poskrbelo (od sedaj po referendumu), da bi kolikor se da dobro izkoristila nove kapacitete. Za LK pa res ne vem?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Cervantes ::

Referendum za sprembo ustave?
Morda.
Za en poßran drugi tir?
Halo?
Sam da se lahko eni duvajo.
A zdaj pa še na Ustavno sodišče. Morda še na ESČP?
Cirkus Slovenija.
:|

Stari maček ::

Ganon je izjavil:

Invictus je izjavil:

Vsi, ki jih pozna,, so bili PROTI. Skoraj nihče ni šel na referendum.

ZAto se pa tako bojijo elektronskih volitev. Ker bi le ti glasovali preko telefona...


Vsi, ki jih poznam, so bili za. Kaj pa sedaj? :O

Sožalje.

Cervantes ::

BTW, a gre tipec sploh lahko direktno na Ustavno sodišče, brez prvo- drugo- insploh stopenjskih odločitev?
Kaj ne velja "izkoristiti vse druge možnosti" ali nekaj v tem smislu?
Aja, še tole:
Vsi,ki jih poznam, so bili proti. Kaj pa sedaj?

Zgodovina sprememb…

zee ::

Vsi,ki jih poznam, so bili proti.


A to so tisti, ki so glasovali telepatsko (t.j. se niso pojavili na voliscu)?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

win64 ::

1. Moje mnenje je, da se je železnice "po krivičnem" zapostavljalo že 30 let. Na ta račun gradilo avtoceste, ki bodo po mojem subjektivnem mnenju v roku 10ih let začele pokati po šivih. Koliko bo potem stala graditev 3. pasa avtoceste? Koliko gre že danes za vzdrževanje avtocest, ker veliko tovora še zmeraj potuje v težkih kamionih?

2. Plačujemo ljudi(tudi strokovnjake), da projektirajo in se odločajo. Potem pa negiramo ves vpleten strokovni del projekta in ga damo v odločanje nekomu, ki v življenju niti približno ni delal na tem področju. Ta "nekdo" je volilec.

3. Znani so rezultati. 10% vseh volilnih upravičencev se je odločilo proti zakonu. Kaj je tukaj nejasnega tem pobudnikom referenduma? Neustavno je edino neupoštevanje volje ljudstva. Tistim, ki se jim ni dalo 2km do volišča ne verjamem da so toliko proti.
OT: Mi je pa zdaj prišel na misel primer elektronskega glasovanja, kako bi župnik pri maši rekel: "Zdaj pa telefone ven pa glasujmo".

4. Tudi, če bi zakon padel, bi še zmeraj lahko gradili 2. tir. Ker je pač nujen in na referendumu se ni odločalo o tem. V tem primeru bi kot investitor morala biti država in celoten znesek bi najbrž šel iz proračuna. Brez zakona pa najbrž tudi Madžarska ne bo mogla sodelovati v projektu, kar pomeni, da tudi tega Evropskega denarja ne bo.

Mare2 ::

Če bi bilo omogočeno elektronsko glasovanje, za tiste ki imajo sertifikate sigenca, bi bilo verjetno veliko ljudi proti, tudi v drugih primerih, torej volitve itd.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Smrekar1 ::

Oberyn je izjavil:

[
Si upaš staviti za to, matijadmin? Jaz sem tu voljan zastaviti pladenj svežih krofov proti eni kisli kumarici za trditev, da v naslednjem letu po dnevu odprtja tega famoznega drugega tira luka Koper _NE BO_ realizirala za 70% več pretovorjenega blaga (v tonah) glede na stanje letos. No?


Tole je precej varna a hkrati tudi precej nesmiselna trditev. Seveda koristi ne bodo instantne in če meniš, da so koristne samo tiste investicije, ki bodo dale instantne rezultate, nisi kvalificiran, da bi take teme sploh komentiral.

memnon je izjavil:

Če je kdo pozabil: Tarča 13.7.2017. Priporočam zadnjih 20 minut. Pa tudi prej je zanimivo, ko se pogoarjajo o metodologiji ocene projekta in kako DRSi večkrat upošteva nepredvidena dela in dodaja neke nepojasnjene odstotke.


Obstaja solidna možnost, da je 2. tir prvi infrastrukturni projekt v Sloveniji, ki ga niso načrtno podcenjevali z namenom, da bi potem služili z aneksi. To je najverjetneša razlaga zakaj so notri postavke, ki smo jih drugje sicer vedno plačevali, ampak so nam jih na začetku prikrivali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

zee ::

Obstaja solidna možnost, da je 2. tir prvi infrastrukturni projekt v Sloveniji, ki ga niso načrtno podcenjevali z namenom, da bi potem služili z aneksi.


:)) :)) :)) :))

Zato vlada ne ve povedati, koliko bo projekt stal (davkoplacevalce)? Zato tudi 2. drug tir ni nacrtovan kot del celostne nadgradnje celotnega zelezniskega omrezja?

Zdi se, da se ogromen del Slovencev ni naucil pravi nicesar iz TES6, zato se zgodba ponavlja z drugim tirom.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Smrekar1 ::

zee je izjavil:


Zato vlada ne ve povedati, koliko bo projekt stal (davkoplacevalce)?


To je bolj zato, ker se definicija davkoplačevalcev spreminja iz enega stavka iste povedi v drugega z namenom prikazovati vladno pozicijo kot nekonsistentno.

Taktika dobro prepriča slaboumne, druge malo manj.

matijadmin ::

šernk je izjavil:

Pobudnik referenduma in vodja civilne iniciative Davkoplačevalci se ne damo Vili Kovačič je takoj po zaprtju volišč dejal, da zakon o drugem tiru, če danes ne pade, čakata pobuda za oceno ustavnosti in računsko sodišče.

"Projekt je neustaven, zato bomo prihodnji teden vložili pobudo za oceno ustavnosti zakona in zadevo predali računskemu sodišču," je napovedal, če referendum o zavrnitvi zakona o gradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača-Koper ne bo uspešen.


pa kaj tem ni jasno? Kar vem so vrhovni izvršni in najvišji organ države volilci! referendum je padel, torej???

Če so pametni, bodo poslušali strojnike in naredili nadgradnjo obstoječega sistema za bakšiš.

Duhovnika ki se mu še sanja ne, da živi v 21. stoletju? To je človek, ki se na predavanju hvali s stvarjo, ki jo vsak delno sposoben strojnik naredi v povprečju 2x tedensko? Jst njemu ne bi zaupal še nosilca za monitor...ker bi verjetno na koncu stal blizu 2000 eur nosilec.

Ne bom sodil o Duhovniku in njegovih strokovnih kompetencah, ker jih sam nimam. Je pa jasno, da stare proge z daljšimi prekinitvami ni možno obnavljati ali posodabljati, ker je edina. To je tako kot, če bi si zamašil glavno arterijo od srca ... Najbrž ne bi preživel.

Oberyn je izjavil:

matijadmin je izjavil:

27 km nove proge, kjer je sedaj ozko grlo, bo doprineslo pribl. 30 % več pretovorjenih vlakov in kar 70 % več pretovorjenega blaga (v tonah). Z enim tirom.

Si upaš staviti za to, matijadmin? Jaz sem tu voljan zastaviti pladenj svežih krofov proti eni kisli kumarici za trditev, da v naslednjem letu po dnevu odprtja tega famoznega drugega tira luka Koper _NE BO_ realizirala za 70% več pretovorjenega blaga (v tonah) glede na stanje letos. No?


Jaz stavim, da bo za 50 % več tovora glede na trenutni promet železnice (ne Luke). Brez težav.

Cervantes je izjavil:

Referendum za sprembo ustave?
Morda.
Za en poßran drugi tir?
Halo?
Sam da se lahko eni duvajo.
A zdaj pa še na Ustavno sodišče. Morda še na ESČP?
Cirkus Slovenija.
:|


Sateliti SDS. Isti ljudje, ki so sodelovali v kampanji pri Kovačiču, so se pred enim letom (pribl.) včlanjevali v okoljevarstveno organizacijo AAG. Da bi rušili Magno. Ko se je izdajalo še trem drugim lakirnicam z bistveno nižjimi standardi varovanja okolja v preteklosti, nikoli nič v medijih. #politikanti #zlorabaAAG #zlorabareferenduma
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Kaj sploh kompliciramo?
Več za Cerarja in Co, manj za penzije. Zakaj bi se sekirali?
Zato pa imamo 2TDK. Da se bo lahko, skrito očem javnosti, plačevalo svetovanja v Luksemburg. To bomo izvedeli čez 10 ali več let. Ko bo ustanovljena parlamentarna komisija za drugi tir.
In razni gospodje ne bodo vedeli, kako se je znašlo par milijonov evrov na računu ali v sefu.
Popolnoma predvidljiv scenarij.
Bo pa vsaj par km novega železja in betona.

memnon ::

Smrekar1 je izjavil:


Obstaja solidna možnost, da je 2. tir prvi infrastrukturni projekt v Sloveniji, ki ga niso načrtno podcenjevali z namenom, da bi potem služili z aneksi. To je najverjetneša razlaga zakaj so notri postavke, ki smo jih drugje sicer vedno plačevali, ampak so nam jih na začetku prikrivali.


Nihče se nebi pritoževal, če bi vsako postavko temeljito pojasnili (zakaj je tam in koliko stane). To, da na celotno vrednost projekta nabiješ še 7%, ker se je to pač nekomu zdela primerna številka, ni strokovno niti etično in imo meji že na kaj kaznivega. Sicer je bilo pa v oddaji lepo povedano, da se načrtuje vedno z realno oceno in ne z oceno najslabšega primera.

Še enkrat vprašam: kdo nosi odgovornost za finančno konstrukcijo projekta, kdo za izvedbo, nadzor? Igrajo se z veliko denarja, ko se bo pa spet kaj pokradlo, pa spet nihče ne bo nič kriv. Ne moreš nekomu zaupati ogromne moči in denarja, hkrati pa nikakršne odgovornosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: memnon ()

Smrekar1 ::

memnon je izjavil:


Nihče se nebi pritoževal, če bi vsako postavko temeljito pojasnili (zakaj je tam in koliko stane).


Nepredvidljiva povečanja po definiciji težko predvidiš. Se pa strinjam ja, da bi bilo lepo, če bi pojasnili kako so prišli do te številke. Pri viaduktu Črni Kal, denimo, je bila ta številka 10,5%.

D3m ::

zee je izjavil:

Obstaja solidna možnost, da je 2. tir prvi infrastrukturni projekt v Sloveniji, ki ga niso načrtno podcenjevali z namenom, da bi potem služili z aneksi.


:)) :)) :)) :))

Zato vlada ne ve povedati, koliko bo projekt stal (davkoplacevalce)? Zato tudi 2. drug tir ni nacrtovan kot del celostne nadgradnje celotnega zelezniskega omrezja?

Zdi se, da se ogromen del Slovencev ni naucil pravi nicesar iz TES6, zato se zgodba ponavlja z drugim tirom.


Raje se s Singapurjem obremenjuj.
|HP EliteBook|R5 6650U|

matijadmin ::

memnon je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:


Obstaja solidna možnost, da je 2. tir prvi infrastrukturni projekt v Sloveniji, ki ga niso načrtno podcenjevali z namenom, da bi potem služili z aneksi. To je najverjetneša razlaga zakaj so notri postavke, ki smo jih drugje sicer vedno plačevali, ampak so nam jih na začetku prikrivali.


Nihče se nebi pritoževal, če bi vsako postavko temeljito pojasnili (zakaj je tam in koliko stane). To, da na celotno vrednost projekta nabiješ še 7%, ker se je to pač nekomu zdela primerna številka, ni strokovno niti etično in imo meji že na kaj kaznivega. Sicer je bilo pa v oddaji lepo povedano, da se načrtuje vedno z realno oceno in ne z oceno najslabšega primera.

Še enkrat vprašam: kdo nosi odgovornost za finančno konstrukcijo projekta, kdo za izvedbo, nadzor? Igrajo se z veliko denarja, ko se bo pa spet kaj pokradlo, pa spet nihče ne bo nič kriv. Ne moreš nekomu zaupati ogromne moči in denarja, hkrati pa nikakršne odgovornosti.

Po zaslugi Kovačiča sedaj v največji meri ljudstvo.

D3m je izjavil:

zee je izjavil:

Obstaja solidna možnost, da je 2. tir prvi infrastrukturni projekt v Sloveniji, ki ga niso načrtno podcenjevali z namenom, da bi potem služili z aneksi.


:)) :)) :)) :))

Zato vlada ne ve povedati, koliko bo projekt stal (davkoplacevalce)? Zato tudi 2. drug tir ni nacrtovan kot del celostne nadgradnje celotnega zelezniskega omrezja?

Zdi se, da se ogromen del Slovencev ni naucil pravi nicesar iz TES6, zato se zgodba ponavlja z drugim tirom.


Raje se s Singapurjem obremenjuj.

Jaz s TEŠ6 vidim zelomalo podobnosti. Zee, a ti moramo res pomagati? Od tebe tega nisem pričakoval. Okolju škodljiva tehnologija pridobivanja energije se težko meri s prometno infrastrukturo. Sploh pa so povsem drugače urejeni viri financiranja, tuje naložbe, deležniki/uporabniki, nepovratna sredstva...
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Smrekar1 ::

matijadmin je izjavil:

Sploh pa so povsem drugače urejeni viri financiranja, tuje naložbe, deležniki/uporabniki, nepovratna sredstva...


Povsem drugačni so tudi vplivi na okolje. TEŠ6 je že ekološko zgrešen idejni projekt, zaradi katerega bi morali v prvi vrsti odgovarjati tisti, ki so s projektom začeli. 2. tir je vsaj nekaj, kar lahko v prihodnosti zmanjša onesnaženost.
««
27 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
297001 (2032) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
6210784 (8237) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22844558 (37799) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385700 (4346) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12636443 (30516) DuleKrtola

Več podobnih tem