Forum » Loža » Drugi tir...novi TEŠ6?
Drugi tir...novi TEŠ6?
Smrekar1 ::
Tu je časovnica projekta. Zadnji mejnik je bil marca 2017, ne 2016 kot prikazuje časovnica, ostalo mislim da drži.
http://www.drugitir.si/drugi-tir/kljucn...
Zdaj recimo jamrajo, da je trasa zastarela, saj povezava s Trstom ni več aktualna. Saj ne, da je bilo to oktobra 2010 in da so ti jamrači imeli po tem leto dni časa, da jo spremenijo. Naredili niso ničesar. Je še kar precej drugih stvari, recimo to, da so zastarelost trase ugotovili šele 7 let po tem, ko naj bi postala zastarela.
Zdaj, ko so praktično vse naredili drugi, jo hočejo sestreliti. Jasno je, da je projekt žrtev političnih šakalov in ne slab kot tak.
http://www.drugitir.si/drugi-tir/kljucn...
Zdaj recimo jamrajo, da je trasa zastarela, saj povezava s Trstom ni več aktualna. Saj ne, da je bilo to oktobra 2010 in da so ti jamrači imeli po tem leto dni časa, da jo spremenijo. Naredili niso ničesar. Je še kar precej drugih stvari, recimo to, da so zastarelost trase ugotovili šele 7 let po tem, ko naj bi postala zastarela.
Zdaj, ko so praktično vse naredili drugi, jo hočejo sestreliti. Jasno je, da je projekt žrtev političnih šakalov in ne slab kot tak.
ADIJOOO ::
Tako skače cena drugega tira pod SMC-jem
Prva cena 700 miljonov eur
Druga cena 1,4 miljarde eur
Tretja cena 1,2 miljarde eur
Četrta cena 900 miljonov eur
Zadrnja cen 1,1 mniljarde eur
V bistvu SMc sploh ne ve kakšna bo končna cena in,d a bodo videli sproti in je rekla ena gospa pri odmevih iz primorske iniciative, da tako se ne dela da tako delajo samo navadni šalabajzarji in še kako ima prav.
Prva cena 700 miljonov eur
Druga cena 1,4 miljarde eur
Tretja cena 1,2 miljarde eur
Četrta cena 900 miljonov eur
Zadrnja cen 1,1 mniljarde eur
V bistvu SMc sploh ne ve kakšna bo končna cena in,d a bodo videli sproti in je rekla ena gospa pri odmevih iz primorske iniciative, da tako se ne dela da tako delajo samo navadni šalabajzarji in še kako ima prav.
LeQuack ::
Tu je časovnica projekta. Zadnji mejnik je bil marca 2017, ne 2016 kot prikazuje časovnica, ostalo mislim da drži.
http://www.drugitir.si/drugi-tir/kljucn...
Zdaj recimo jamrajo, da je trasa zastarela, saj povezava s Trstom ni več aktualna. Saj ne, da je bilo to oktobra 2010 in da so ti jamrači imeli po tem leto dni časa, da jo spremenijo. Naredili niso ničesar. Je še kar precej drugih stvari, recimo to, da so zastarelost trase ugotovili šele 7 let po tem, ko naj bi postala zastarela.
Zdaj, ko so praktično vse naredili drugi, jo hočejo sestreliti. Jasno je, da je projekt žrtev političnih šakalov in ne slab kot tak.
Zakaj rabi drugi tir svojo spletno stran?
Quack !
PaX_MaN ::
Do sedaj je bilo porabljeno 60 milijonov evrov za vse potrebne raziskave in dovoljenja na obstoječi trasi.
Od decembra ko so dobil gradbeno so v pol leta naredil vse raziskave?
Kake bučke.
Če obstajajo boljši predlogi pričakujem od predlagateljev, da pojasnijo zakaj so alternative skrivali vse do sedaj in da bodo ta strošek davkoplačevalcem tudi povrnili.
Dokler niso dobil gradbenega nihče ni vedel kje se bo gradil in kako.
NooB ::
matijadmin je izjavil:
A se je kje debatiralo o trasi, ki naj bi bila ključnega pomena za predlagajtelja referenduma?
Sporno traso so začrtali predlagatelji referenduma.
Kdo jo je začrtal je irelevantno. Bolj pomembno ali obstaja boljša rešitev?
Nekaj so danes pisal v Dnevniku o tem: https://www.dnevnik.si/1042776033
Ne piši neumnosti. Najprej "uzakoniš," ko nadaljujejo po tvoji poti pa pizdiš. Genijalno in predvsem načelno. Res. Trolaš, vzdrži se. Argumenti štejejo.
"Uzakoniš traso". Takšen argument obstaja samo v dolečenih deželah. Če obstaja boljša alternativa jo uporabiš a ne?
LP,
JAZ
matijadmin ::
Tako skače cena drugega tira pod SMC-jem
Prva cena 700 miljonov eur
Druga cena 1,4 miljarde eur
Tretja cena 1,2 miljarde eur
Četrta cena 900 miljonov eur
Zadrnja cen 1,1 mniljarde eur
V bistvu SMc sploh ne ve kakšna bo končna cena in,d a bodo videli sproti in je rekla ena gospa pri odmevih iz primorske iniciative, da tako se ne dela da tako delajo samo navadni šalabajzarji in še kako ima prav.
Pretiravaš v vrednostni sodbi. Cena bo v vsakem primeru znana po razpisu, uspešnem razpisu. Niti v vmesnih korakih, zakon je dodatna varovalka navzgor. Samo to.
Vrnite nam techno!
ZaphodBB ::
Pretiravaš v vrednostni sodbi. Cena bo v vsakem primeru znana po razpisu, uspešnem razpisu. Niti v vmesnih korakih, zakon je dodatna varovalka navzgor. Samo to.
Hahahahahaha.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: matijadmin ()
PaX_MaN ::
matijadmin je izjavil:
Pretiravaš v vrednostni sodbi. Cena bo v vsakem primeru znana po razpisu, uspešnem razpisu. Niti v vmesnih korakih, zakon je dodatna varovalka navzgor. Samo to.
V zakonu ni nobene omejitve navzgor (vsaj v predlogu, in teli verziji ne).
Fritz ::
Pretiravaš v vrednostni sodbi. Cena bo v vsakem primeru znana po razpisu, uspešnem razpisu. Niti v vmesnih korakih, zakon je dodatna varovalka navzgor. Samo to.
Hahahahahaha.
No, če nič drugega, se lahko človek vsaj fino nasmeje
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
ZaphodBB ::
No, če nič drugega, se lahko človek vsaj fino nasmeje 8-)
Najlepše je, ko druge zmerja za ideologe.
Gregor P ::
EK: .@Bulc_EU #CEF razpis : #EUsredstva dobi 11 projektov iz SI v vrednosti 63 mio evrov #investEU
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kotanyi ::
MrStein ::
http://www.drugitir.si/drugi-tir/kljucn...
Zdaj recimo jamrajo, da je trasa zastarela, saj povezava s Trstom ni več aktualna. Saj ne, da je bilo to oktobra 2010 in da so ti jamrači imeli po tem leto dni časa, da jo spremenijo.
A opozicija bi naj spreminjala vladne načrte?
Do tell more.
matijadmin je izjavil:
Tako skače cena drugega tira pod SMC-jem
Prva cena 700 miljonov eur
Druga cena 1,4 miljarde eur
Tretja cena 1,2 miljarde eur
Četrta cena 900 miljonov eur
Zadrnja cen 1,1 mniljarde eur
V bistvu SMc sploh ne ve kakšna bo končna cena in,d a bodo videli sproti in je rekla ena gospa pri odmevih iz primorske iniciative, da tako se ne dela da tako delajo samo navadni šalabajzarji in še kako ima prav.
Pretiravaš v vrednostni sodbi. Cena bo v vsakem primeru znana po razpisu, uspešnem razpisu.
Mama, kaj je to aneks?
Niti v vmesnih korakih, zakon je dodatna varovalka navzgor. Samo to.
Hmm:
matijadmin je izjavil:
matijadmin je izjavil:
TEŠ6 ni imel zakonske omejitve.
Torej trdiš, da noben ne bo kršil tega zakona, niti ga noben ne bo spremenil.
To je tvoj argument?
Ne
Ja kaj pol? A je zakon irelevanten ali zelo pomemben (določa mejo cene)?
A si v kvantno-mehaničnem nedoločenem stanju? DA in NE istočasno?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
MrStein ::
Slovenija bo prejela 63 milijonov evropskih sredstev, od tega 44 milijonov za drugi tir
Hmm, a bo to periodično?
Ker 44M je pi*kin dim.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Gregor P ::
To so nepovratna sredstva.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
PaX_MaN ::
Slovenija bo prejela 63 milijonov evropskih sredstev, od tega 44 milijonov za drugi tir
Hmm, a bo to periodično?
Ker 44M je pi*kin dim.
Šlepajo se na:
IV. PREDLOG, DA SE PREDLOG ZAKONA OBRAVNAVA PO NUJNEM OZIROMA SKRAJŠANEM POSTOPKU
Predlagatelj zakona v skladu s 143. členom Poslovnika Državnega zbora (Uradni list RS, št. 92/07 –uradno prečiščeno besedilo in 105/10) predlaga, naj Državni zbor Republike Slovenije obravnava predlog zakona po nujnem postopku, zato da se omogoči pridobitev nepovratnih sredstev iz razpisa CEF/IPE »Blending« 2017.
Gre za razpis za nepovratna sredstva v višini 1 milijarde EU, ki bodo namenjena prometnih projektom, pri katerih bo zagotovljeno financiranje iz zasebnega kapitala oziroma iz finančnih institucij za izvedbo v okviru večletnega delovnega programa IPE – Instrument za povezovanje Evrope.
Da bi bilo mogoče s projektom drugega tira v tem razpisu sploh sodelovati, se mora nujno prijaviti kot investitor družba 2TDK, Družba za razvoj projekta d.o.o. Republika Slovenija oziroma njeni organi se kot izključni investitor ne morejo prijaviti.
Razpis je bil objavljen januarja, rok za prijavo pa se izteče14. julija 2017. Na ta dan mora biti 2TDK že investitor. Izvedba rednega zakonodajnega postopka predstavlja preveliko tveganje za pravočasno vzpostavitev pravne podlage za investitorstvo. Če za projekt ne bodo pridobljena nepovratna evropska sredstva, financiranja projekta v doglednem času ne bo mogoče zagotoviti.
V primeru nesprejetja zakona bo nastala občutna gospodarska škoda. Železniška povezava med Koprom in Divačo je že preobremenjena, vsako dodatno odlašanje z začetkom izvajanja investicije pa to škodo še dodatno povečuje.
Iz navedenih razlogov Vlada Republike Slovenije predlaga obravnavo predloga zakona po nujnem postopku, saj gre za preprečitev težko popravljivih posledic za delovanje države.
Če so res zbrali 40k podpisov, je drugi tir mrtev.
Datum začetka obravnave: 30.03.2017
To je blo pa hitr! /s
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
Gregor P ::
Glej, bodo že; ker če sem prav razumel, referendum ni proti drugemu tiru, kar pomeni, da se ga še vedno lahko zgradi, pač drugače ob upoštevanju volje ljudstva oz. rezultata referenduma
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
PaX_MaN ::
Glej, bodo že; ker če sem prav razumel, referendum ni proti drugemu tiru, kar pomeni, da se ga še vedno lahko zgradi, pač drugače ob upoštevanju volje ljudstva oz. rezultata referenduma
Sam povem kar prav Cerar. ¯\_(ツ)_/¯
Also, lej to:
Z Madžarsko vzpostavljamo koridor proti vzhodu.
Avstrija je v navezi z Italijo že obšla Slovenijo. Madžarska bi se lahko navezala na Hrvaško, vendar je še zmeraj zainteresirana za slovenski koridor. To je naša priložnost, da ne postanemo osamljen otok, ki se bo dušil v kolonah tovornjakov.
Ker so bli tri ljudje proti so prepovedal GSO, ker so se tam neki migranti pritoževal ker so mal dalj čakal na meji so začel spuščat teroriste, ker jim je tam govoreča miza povedala da se tam enkrat nekje nekoč v daljni prihodnosti zna mogoče morda bojda ni zihr čist morebiti zgodi da bodo neki nedoločeni ljudje slučajno pritavali čez našo mejo so jim preventivno odvzeli temeljne pravice, ministrica kar orgazmira ko sliši besedo na v, ampak jojprejoj, če na bo tira nas bodo pa kar pustil zadušit se???!!
I'm done. I'm fucking done.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
LeQuack ::
Saj je čist simpl, podražiti bi morali cestnino za tovornjake za vsaj 100x, potem bi pa ali šli na vlak, pa tudi če je samo pol-tirna železnica, ali pa naokoli. Tisti ki pa se jim mudi pa bi plačali. Ne rabimo nič megalomanskih projektov.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
A se je kje debatiralo o trasi, ki naj bi bila ključnega pomena za predlagajtelja referenduma?
Sporno traso so začrtali predlagatelji referenduma.
Kdo jo je začrtal je irelevantno. Bolj pomembno ali obstaja boljša rešitev?
Nekaj so danes pisal v Dnevniku o tem: https://www.dnevnik.si/1042776033
Ne piši neumnosti. Najprej "uzakoniš," ko nadaljujejo po tvoji poti pa pizdiš. Genijalno in predvsem načelno. Res. Trolaš, vzdrži se. Argumenti štejejo.
"Uzakoniš traso". Takšen argument obstaja samo v dolečenih deželah. Če obstaja boljša alternativa jo uporabiš a ne?
Kje ste skrivali do danes boljšo alternativo? A me hecaš, nasprotniki so to isto traso z uredbo požegnali. A iz sebe briješ norce?
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
Pretiravaš v vrednostni sodbi. Cena bo v vsakem primeru znana po razpisu, uspešnem razpisu. Niti v vmesnih korakih, zakon je dodatna varovalka navzgor. Samo to.
Hahahahahaha.
No, če nič drugega, se lahko človek vsaj fino nasmeje
Ocene so, tudi v predlogu. Smejete se lahko, a če izvedete razpis, a zna kdo predvideti ponudbe? Razen, če ni dogovorjen v naprej ...
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
No, če nič drugega, se lahko človek vsaj fino nasmeje 8-)
Najlepše je, ko druge zmerja za ideologe.
Seveda, ker eni to pač ste. Zraven pa še ušivo nesramni, zato tudi nosite nazive kot se temu pritiče.
Skozi se zaganjaš vame in mi pripisuješ, da "delam" zdaj za te, zdaj za one (kako oksimoronsko!), ko pa vsekam z enakimi vatli po kom (v kakšni drugi temi), za kogar naj bi "delal," doživiš božjast in mi spet neki palamudiš. Drugič argumente, prosim.
matijadmin je izjavil:
Pretiravaš v vrednostni sodbi. Cena bo v vsakem primeru znana po razpisu, uspešnem razpisu. Niti v vmesnih korakih, zakon je dodatna varovalka navzgor. Samo to.
V zakonu ni nobene omejitve navzgor (vsaj v predlogu, in teli verziji ne).
Hvala. V propagandi je bilo rečeno, da bo, zdaj pa vidim, da očitno ni. Velik minus!
Najlepše je, ko druge zmerja za ideologe.
Hja, jaz se ne smejim, ker nas bodo točno taklie matički spet spravili na kant.
Ja, nimam zaupanja v sodržavljane. Izkušnje&stuff.
Jaz tudi ne. Sploh ne v pobudnike/podpornike referenduma, ker so nas prav ti doslej najdražje stali! TEŠ6, Časar, Lovin, DUTB, ZUJF ...
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
Saj je čist simpl, podražiti bi morali cestnino za tovornjake za vsaj 100x, potem bi pa ali šli na vlak, pa tudi če je samo pol-tirna železnica, ali pa naokoli. Tisti ki pa se jim mudi pa bi plačali. Ne rabimo nič megalomanskih projektov.
To bi bilo šele neumno za naše gospodarstvo. Diskriminirati tranzita ne smemo, vlak pa danes potrebuje 3 ure in več na relaciji Koper - Ljubljana.
Glej, bodo že; ker če sem prav razumel, referendum ni proti drugemu tiru, kar pomeni, da se ga še vedno lahko zgradi, pač drugače ob upoštevanju volje ljudstva oz. rezultata referenduma
Sam povem kar prav Cerar. ¯\_(ツ)_/¯
Also, lej to:
Z Madžarsko vzpostavljamo koridor proti vzhodu.
Avstrija je v navezi z Italijo že obšla Slovenijo. Madžarska bi se lahko navezala na Hrvaško, vendar je še zmeraj zainteresirana za slovenski koridor. To je naša priložnost, da ne postanemo osamljen otok, ki se bo dušil v kolonah tovornjakov.
Ker so bli tri ljudje proti so prepovedal GSO, ker so se tam neki migranti pritoževal ker so mal dalj čakal na meji so začel spuščat teroriste, ker jim je tam govoreča miza povedala da se tam enkrat nekje nekoč v daljni prihodnosti zna mogoče morda bojda ni zihr čist morebiti zgodi da bodo neki nedoločeni ljudje slučajno pritavali čez našo mejo so jim preventivno odvzeli temeljne pravice, ministrica kar orgazmira ko sliši besedo na v, ampak jojprejoj, če na bo tira nas bodo pa kar pustil zadušit se???!!
I'm done. I'm fucking done.
Že, že, ampak za ta projekt zakona definitivno ne potrebujejo, temveč (zelo očitno) želijo. Tako da ... Bomo videli, koliko bodo imeli jajc, pa tudi, kaj bo z referendumom po glasovanju.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
zmaugy ::
matijadmin je izjavil:
Pristanišča v Z EU večinoma niso v zasebni lasti, kvečjemu kakšen terminal je ali še najpogosteje v javno zasebnem partnerstvu pristaniški holding - odjemalec storitev. Glede na to, da Luka NE bremeni proračuna, bo partecipirala svoj del pri financiranju, od česar bodo tudi drugi deležniki kaj imeli in glede na to, da se bolj ali manj vsi v tej državi strinjajo, da 2. tir potrebujemo je obstoječ predlog dober. Celo bolj v skladu s prepričanjem JPD od njegovega govoričenja (on zdaj zagovarja 100 %-no državno financiranje, čeprav običajno tega ne počne). Pa še trasa je za SDS sprejemljiva, ker so jo sami z uredbo spravili v pravne okvirje, tako da je to s kovačičem brainfart!
In koga briga kaj si SDS misli o tem? A to je nek argument? Če bi NLB v času vlade SDS prodali, nam ne bi bilo treba plačati milijard za njeno sanacijo, da zdaj prikazujejo kao par deset milijonov dobička. Jaki biznis - za kozlat! Ta drugi tir je že v začetku povsem jasen - vpletene so SŽ, ta izgubarski zadetek specialnih interesov obeh polov, posel pa bo zagotovo in the hands of the usual suspects.
Samo roke stran od tega. Če se je privatni interes s tem pripravljen jebat in vlagat svoj denar - welcome!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
MrStein ::
matijadmin je izjavil:
Hvala. V propagandi je bilo rečeno, da bo, zdaj pa vidim, da očitno ni. Velik minus!
Torej priznaš, da si nekritično širil propagando ene strani?
In pljuval po drugi?
No, nek napredek je.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Najboljši pa je tisti, ki trdi, da je 12 let star načrt jajota edini pravilen.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Hvala. V propagandi je bilo rečeno, da bo, zdaj pa vidim, da očitno ni. Velik minus!
Torej priznaš, da si nekritično širil propagando ene strani?
Ne vem, zakaj bi, ko pa sem v sosednji temi ostro kritiziral to isto vlado. In zdaj jih tudi zaradi tega, ker ne kaže, da bi to, kar so obljubljali uzakonili.
In pljuval po drugi?
Tega ne razumem najbolje, človek, ki 99 %-no skladno zagovarja neko stranko in pljuva po drugih, si zasluži ogledalo, resnico ... Naravnost v oči.
No, nek napredek je.
Svoje napake (rad) priznavam, pa tudi, če nek konkreten projekt zagovarjam, ne pomeni, da ob tem ne morem biti kritičen, še manj pa, da imam željo ali interes pomanjkljivosti/nepravilnosti zamolčati.
Najboljši pa je tisti, ki trdi, da je 12 let star načrt jajota edini pravilen.
V bistvu ne, ker se zemeljsko površje na tem delu Sveta - pazi to, ne boš verjel - ni kaj dosti spremenilo. Alternativ dobrih ni. Če bi bile, bi bila tudi kakšna resna študija in nasprotniki bi jih predstavili. Tudi lastniško je ta trasa konsolidirana.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
MrStein ::
matijadmin je izjavil:
matijadmin je izjavil:
Hvala. V propagandi je bilo rečeno, da bo, zdaj pa vidim, da očitno ni. Velik minus!
Torej priznaš, da si nekritično širil propagando ene strani?
Ne vem, zakaj sem (fixed),
Verjetno ideološka zaslepljenost. To moraš ti vedeti.
matijadmin je izjavil:
Najboljši pa je tisti, ki trdi, da je 12 let star načrt jajota edini pravilen.
V bistvu ne, ker se zemeljsko površje na tem delu Sveta - pazi to, ne boš verjel - ni kaj dosti spremenilo. Alternativ dobrih ni. Če bi bile, bi bila tudi kakšna resna študija in nasprotniki bi jih predstavili. Tudi lastniško je ta trasa konsolidirana.
Železnica je odvisna le od terena?
A drugih predlogov da ni bilo?
Glej prejšnji stavek o zaslepljenosti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
matijadmin ::
Samo to te matra. Lastna zaslepljenost. Kateri (resni) predlogi?
Ker se železniške trase gradi zamalodosti več kot 10 let, je neumno razlagati, da 12 let stara trasa ni več dobra. Ker bi itak traso spreminjali vsakih 12 let, ko bi ena stranka prišla na oblast ... #ker1TEŠ6nidost
Ker se železniške trase gradi za
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
Nasprotniki na svoji spletni strani nimajo ene same alternative predstavljene, samo retardirani FUD. JPD pa je itak ekonomisti, ki je na koncu kar odkrito začel priprave na volitve, oz. naskok na ministrski stolček.
Edini dokaj resen predlog je Duhovnikov, vendar precej kasen in z veliko pomanjkljivosti (stara trasa v delu, ki jo je vključeval z več vidikov ni primerna: draga in zahtevna širitev, nikakva požarna varnost, do daljših prekinitev na obstoječi trasi med gradnjo NE sme prihajati) in tehnično bi takole vleko morali šele razviti, stestirati in nato uporabiti (ker je popolna novost).
Edini dokaj resen predlog je Duhovnikov, vendar precej kasen in z veliko pomanjkljivosti (stara trasa v delu, ki jo je vključeval z več vidikov ni primerna: draga in zahtevna širitev, nikakva požarna varnost, do daljših prekinitev na obstoječi trasi med gradnjo NE sme prihajati) in tehnično bi takole vleko morali šele razviti, stestirati in nato uporabiti (ker je popolna novost).
Vrnite nam techno!
MrStein ::
matijadmin je izjavil:
In pljuval po drugi?
Tega ne razumem najbolje, človek, ki 99 %-no skladno zagovarja neko stranko in pljuva po drugih, si zasluži ogledalo, resnico ... Naravnost v oči.
Hja, samo kaj ko nočeš videti.
(če pa si ciljal name - jasno izražanje ti ni jača stran - pa kot vedno: trditev se podkrepi. To da kaj čutiš na vodi se ne šteje.)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
In pljuval po drugi?
Tega ne razumem najbolje, človek, ki 99 %-no skladno zagovarja neko stranko in pljuva po drugih, si zasluži ogledalo, resnico ... Naravnost v oči.
Hja, samo kaj ko nočeš videti.
(če pa si ciljal name - jasno izražanje ti ni jača stran - pa kot vedno: trditev se podkrepi. To da kaj čutiš na vodi se ne šteje.)
Ne, ni letelo nate.
Še vedno čakam boljše alternative obstoječi trasi, kjer bo lastništvo že konsolidirano (ali ga bo vsaj razmeroma enostavno konsolidirati), naklon bo omogočal >160 km/h v obe smeri + nobene očitane pomanjkljivosti sedanji ne sme biti.
Vrnite nam techno!
kotanyi ::
matijadmin je izjavil:
Hja, jaz se ne smejim, ker nas bodo točno taklie matički spet spravili na kant.
Ja, nimam zaupanja v sodržavljane. Izkušnje&stuff.
Jaz tudi ne. Sploh ne v pobudnike/podpornike referenduma, ker so nas prav ti doslej najdražje stali! TEŠ6, Časar, Lovin, DUTB, ZUJF ...
Ne jajcaj. Mene ne briga če so tisti, ki so ga v preteklosti kronali, levaki ali desnaki. Zagovorniki drugega tira pač nimate ekonomskih argumentov razen "treba nafilat svoj in prijateljev žep".
Ne, hvala.
Telbanc ::
Referendum o drugem tiru bo padel, ker se folku enostavno ne bo dalo iti na glasovanje za tako kozlarijo.
Drugi tir bo, ker ga bo prinesel napredek, - beri širitev Luke Koper, prej ali slej.
Ja no, tisto kar je predlagall g. Duhovnik, se men ne zdi kej uporabno. Ker Lokomotive itak vračajo energijo v omrežje, ko zavirajo, kok je men jasno.
Drugi tir bo, ker ga bo prinesel napredek, - beri širitev Luke Koper, prej ali slej.
Ja no, tisto kar je predlagall g. Duhovnik, se men ne zdi kej uporabno. Ker Lokomotive itak vračajo energijo v omrežje, ko zavirajo, kok je men jasno.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Hja, jaz se ne smejim, ker nas bodo točno taklie matički spet spravili na kant.
Ja, nimam zaupanja v sodržavljane. Izkušnje&stuff.
Jaz tudi ne. Sploh ne v pobudnike/podpornike referenduma, ker so nas prav ti doslej najdražje stali! TEŠ6, Časar, Lovin, DUTB, ZUJF ...
Ne jajcaj. Mene ne briga če so tisti, ki so ga v preteklosti kronali, levaki ali desnaki. Zagovorniki drugega tira pač nimate ekonomskih argumentov razen "treba nafilat svoj in prijateljev žep".
Ne, hvala.
Nič, kar paviš, ne drži.
Zagovorniki drugega tira so tudi pobudniki referenduma. Vsi so za in vsem je jasno, da ga potrebujemo.
Nasprotniki konkretnega projekta nasprotujejo trasi, ki so jo sami izbrali in ceni, ker niso sami pri koritu. Vas, maloštevilne podpornike (referendum bo itak padel), pa fino šišajo.
Vrnite nam techno!
kotanyi ::
matijadmin je izjavil:
Nič, kar paviš, ne drži.
Ah, v tem primeru ti gotovo ne bo težko predstaviti finančne konstrukcije projekta ki bi se pokrila v neki normalni amortizacijski dobi, ka-li?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
Gregor P ::
Misliš torej tega projekta, ki je že v celoti predstavljen in je dobil prva evropska nepovratna sredstva, ali?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kotanyi ::
O čem pa gre tema? O redkvicah?
Zato pa pravim, da nimam zaupanja v sodržavljane. Še naslovi tem vam ne gredo, kako bi potem vedeli, kaj je ekonomska upravičenost projekta kot je tale?
Zato pa pravim, da nimam zaupanja v sodržavljane. Še naslovi tem vam ne gredo, kako bi potem vedeli, kaj je ekonomska upravičenost projekta kot je tale?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
Fritz ::
matijadmin je izjavil:
Zagovorniki drugega tira so tudi pobudniki referenduma. Vsi so za in vsem je jasno, da ga potrebujemo.
Nasprotniki konkretnega projekta nasprotujejo trasi, ki so jo sami izbrali in ceni, ker niso sami pri koritu. Vas, maloštevilne podpornike (referendum bo itak padel), pa fino šišajo.
Nekdo je trdil, da tudi podpisi ne bodo zbrani. Še enkrat poglej rating priljubljenosti te vlade pri državljanih in premisli ali obstaja možnost, da bi referendum uspel. Da ne bo dvojni butthurt
Če nekdo nasprotuje rokohitrskemu praznenju korita iz principa ali zato, ker sam ni pri koritu, je irelevantno. Pomembno je preprečiti rokohitrsko praznenje korita. TEŠ-6 je tudi bil potreben, zanj so bila zagotovljena EU sredstva (krediti EBRD) itn. pa je vseeno zrasel v spomenik korupcije in napačnega ravnanja, za katerega nihče ne odgovarja.
@ GregorP, tale EPP od 2TDK povzema vse o čemer je JP Damjan pisal v svojih ekspozejih in vse to zagovarjal. Malce preveč enostavna se mi zdi obrazložitev, da je JPD sedaj proti, ker ni del projekta, saj je iz tega naslova prejel že nekaj sredstev in se je v tem procesu z zadevo seznanil bolje kot povprečni državljan.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Smrekar1 ::
Dokler niso dobil gradbenega nihče ni vedel kje se bo gradil in kako.
Trasa je bila vpisana v sklep vlade iz leta 2005. Vsi so vedeli kje se bo gradil, sploh njegovi največji nasprotniki, ki so traso začrtali, zdaj ji nasprotujejo.
Malce preveč enostavna se mi zdi obrazložitev, da je JPD sedaj proti, ker ni del projekta
No, morda si želi samo kak udoben stolček ne ne preveč delovno mesto svetovalca v kakšni vladi.
Jasno je, da je njegovo nasprotovanje tiru farsa in njegov blog nabijanje za puhloglave. Univerzitetni profesor bi namreč moral vedeti, da izračun, ki so ga pripravili njegovi "kolegi inženirji" praviloma ne šteje kot kredibilen vir. Poskusi napisati strokovni članek, pri ključni točki na kateri tvoj članek stoji ali pade, se sklicuj na neimenovane "kolege inženirje" in boš videl kaj ti bodo rekli pri strokovnem pogledu.
Namignem naj ti, da te bodo vprašali iz kje si potegnil ta članek in pri tem posebej izpostavili tvoj anus kot vir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
Unknown_001 ::
Eh? Za sto tisoč evrov jaz postavim en meter proge + tablo z napisom "in tako dalje"
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
PaX_MaN ::
Dokler niso dobil gradbenega nihče ni vedel kje se bo gradil in kako.
Trasa je bila vpisana v sklep vlade iz leta 2005. Vsi so vedeli kje se bo gradil, sploh njegovi največji nasprotniki, ki so traso začrtali, zdaj ji nasprotujejo.
Ni res. Alternativne trase niso hoteli, ker so menili da ne bodo dobili gradbenega dovoljenja.
Sklep: dokler ni gradbenega, se ne ve kje se gradi.
matijadmin ::
Dokler niso dobil gradbenega nihče ni vedel kje se bo gradil in kako.
Trasa je bila vpisana v sklep vlade iz leta 2005. Vsi so vedeli kje se bo gradil, sploh njegovi največji nasprotniki, ki so traso začrtali, zdaj ji nasprotujejo.
Ni res. Alternativne trase niso hoteli, ker so menili da ne bodo dobili gradbenega dovoljenja.
Sklep: dokler ni gradbenega, se ne ve kje se gradi.
No, nasprotniki bi le lahko ponudili alternativo. Ali pa samo lapajo.
Vrnite nam techno!
ADIJOOO ::
Cerarju ne moreš ponudit alternative, ker potem če mu bo všeč jo bo vzel in se hvalil, da jen jegova že večkrat videno.
Gregor P ::
Počakaj malo? Mar ni cilj, da se zadeva, ki jo državljani potrebujemo, tudi udejanji čim prej, ali moramo sedaj čakati leta na to, kdo bo zgledal bolje na fotki z lopato v roki? Pa saj noben premier ne bo sam zrisal trase, halo?!?
... razen morda, če bi to po nekem naključju postal minister dr. Gašperšič, ki je dejansko usposobljen za to
... razen morda, če bi to po nekem naključju postal minister dr. Gašperšič, ki je dejansko usposobljen za to
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
ADIJOOO ::
Cilj je, da ne bomo spet pokradeni kot v tes6 in sedaj gremo točno po tej poti tako, da treba drugi tir ustaviti in na novo razmisliti samo Cerar je odločen za vsak denar in na vsak način zgraditi drugi tir ne glede na posledice tkao to ne gre. Nismo Nemci, da imamo tolikoi denarja, da bi ga metali stran.
Gregor P ::
Misliš kot ga oni mečejo v alternativno energijo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicahOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 7132 (2163) | joze67 |
» | Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10984 (8437) | Mr.B |
» | Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 45116 (38357) | Jupito |
» | Bojkot referenduma drugi tirOddelek: Problemi človeštva | 5764 (4410) | arnecan1 |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36735 (30808) | DuleKrtola |