Forum » Loža » Drugi tir...novi TEŠ6?
Drugi tir...novi TEŠ6?
Smrekar1 ::
Sanja svinja kukuruz. Referendum je ustavna pravica in njegova cena (o kateri bi spet lahko imeli referendum) je cena demokracije. Poleg tega zagovorniki referenduma niso krivi za morebitna izpadla sredstva EU - kriv je, kdor je po 20 letih zašel v časovno stisko in mora tak projekt peljati po hitrem postopku in brez glasu proti.
Torej tisti, ki so projekt leta 2005 zastavili in potem mirovali dokler se nekdo tega ni lotil narediti?
Ti zdaj projekt blokirajo, namreč.
matijadmin ::
nejodagreat je izjavil:
Ceraju ne zaupam preveč.Všeč mi je, kako si razdražen, ker SDS sama sebi meče polena pod noge.
Najbolš bo pred volitvami, ko bo SDS sedanji vladi očitala neuspeh pri gradnji tira.
Retardi bodo kupili. Kot vedno.
Sanja svinja kukuruz. Referendum je ustavna pravica in njegova cena (o kateri bi spet lahko imeli referendum) je cena demokracije. Poleg tega zagovorniki referenduma niso krivi za morebitna izpadla sredstva EU - kriv je, kdor je po 20 letih zašel v časovno stisko in mora tak projekt peljati po hitrem postopku in brez glasu proti. Če bi dali predlog na mizo kako leto dni prej, bi lahko šli skozi tri branja in en referendum in bi imeli zakon lepo vezan in čakajoč na EU. Zagovorniki referenduma (ki mimogrede niso neka homogena skupina) tega niso mogli speljati, vlada pa bi lahko.
No, no. Politično odgovornost za poraz in nategovanje naroda mora nekdo preveti. Sicer bomo še naprej Slovenci v vsem svojem siju.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
scipascapa je izjavil:
Torej EU sredstva bye bye in projekt bye bye.
šernk: točno tako, stroške referendum naj plačajo vsi podpisniki.....torej 4€ mio na 41600 delov, 100€ na glavo.
Referendum bo tako ali tako neuspešen.
Ne drži. Predstavnik vladne stranke (v včerajšnjih Odmevih) pravi, da bodo s projektom nadaljevali, ker jih za zdaj nič ne ovira pri tem. Tudi zbrani podpisi ne, saj referenduma še ni bilo.
Nenazadnje lahko od ustanovitve podjetja do izvedbe ostalih korakov vse s sklepi vlade peljejo!
Vrnite nam techno!
Smrekar1 ::
matijadmin je izjavil:
Ne drži. Predstavnik vladne stranke (v včerajšnjih Odmevih) pravi, da bodo s projektom nadaljevali, ker jih za zdaj nič ne ovira pri tem. Tudi zbrani podpisi ne, saj referenduma še ni bilo.
Nenazadnje lahko od ustanovitve podjetja do izvedbe ostalih korakov vse s sklepi vlade peljejo!
Tole je v bistvu dobra fora. Referendum lahko prepreči samo zakon za izvedbo, ampak za izvedbo ni potreben zakon.
Ni najbolj higienično, ampak glede na ankete:
http://www.delo.si/novice/politika/zako...
Se ne gre za neko nedemokratično zlorabo oblasti s strani vlade, prej za zlorabo instituta referenduma. OK, anketa je stara dober mesec, številke so zdaj lahko drugačne - verjetno tudi zaradi stekle kampanije nasprotnikov razvoja Slovenije, ki so prodali 1001 laž o 2. tiru.
Jernej P. Damijan, denimo, brez sramu še vedno piše, da se bo 'drag' madžarski 'kredit' pokril s 'cenejšimi' domačimi viri, kljub temu da je vlada že sprejela, da Madžari ne bodo mogli dobiti nič več kot bi Slovenija plačevala za obresti.
https://damijan.org/2017/06/20/ali-refe...
V čem je fora madžarskega kapitala? V tem, da potem ne bodo imeli interesa investirati v kako drugo povezavo. To bi moralo biti ekonomistu jasno. Verjetno mu tudi je, ampak mu je bližina korita pomembnejša kot razvoj države.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
zmaugy ::
Smo mega OSLI, namesto da bi prodali/oddali v najem vse skupaj (luko s šverc komerc delovno silo in železnice - to luknjo brez dna) Kitajcem ali DB. Ne ne, mi bomo lastniki, ker tako se bojo plačale provizije in bo narod vse pozlatil (vrnil). Če pa kredita ne bomo odplačali, pa lahko damo Američanom pod kontrolo pitno vodo, ane?
Enako kot ne bomo prodali bankomata za naše, ne ne, od kje se bojo pa potem eni in drugi "naši" financirali?
Ne zaslužimo so lastne države. In jo bomo tudi izgubili.
Enako kot ne bomo prodali bankomata za naše, ne ne, od kje se bojo pa potem eni in drugi "naši" financirali?
Ne zaslužimo so lastne države. In jo bomo tudi izgubili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Joze_K ::
Smo mega OSLI, namesto da bi prodali/oddali v najem vse skupaj (luko s šverc komerc delovno silo in železnice - to luknjo brez dna) Kitajcem ali DB. Ne ne, mi bomo lastniki, ker tako se bojo plačale provizije in bo narod vse pozlatil (vrnil). Če pa kredita ne bomo odplačali, pa lahko damo Američanom pod kontrolo pitno vodo, ane?
Enako kot ne bomo prodali bankomata za naše, ne ne, od kje se bojo pa potem eni in drugi "naši" financirali?
Ne zaslužimo so lastne države. In jo bomo tudi izgubili.
200% se strinjam!
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Ne drži. Predstavnik vladne stranke (v včerajšnjih Odmevih) pravi, da bodo s projektom nadaljevali, ker jih za zdaj nič ne ovira pri tem. Tudi zbrani podpisi ne, saj referenduma še ni bilo.
Nenazadnje lahko od ustanovitve podjetja do izvedbe ostalih korakov vse s sklepi vlade peljejo!
Tole je v bistvu dobra fora. Referendum lahko prepreči samo zakon za izvedbo, ampak za izvedbo ni potreben zakon.
Ni najbolj higienično, ampak glede na ankete:
http://www.delo.si/novice/politika/zako...
Se ne gre za neko nedemokratično zlorabo oblasti s strani vlade, prej za zlorabo instituta referenduma. OK, anketa je stara dober mesec, številke so zdaj lahko drugačne - verjetno tudi zaradi stekle kampanije nasprotnikov razvoja Slovenije, ki so prodali 1001 laž o 2. tiru.
Jernej P. Damijan, denimo, brez sramu še vedno piše, da se bo 'drag' madžarski 'kredit' pokril s 'cenejšimi' domačimi viri, kljub temu da je vlada že sprejela, da Madžari ne bodo mogli dobiti nič več kot bi Slovenija plačevala za obresti.
https://damijan.org/2017/06/20/ali-refe...
V čem je fora madžarskega kapitala? V tem, da potem ne bodo imeli interesa investirati v kako drugo povezavo. To bi moralo biti ekonomistu jasno. Verjetno mu tudi je, ampak mu je bližina korita pomembnejša kot razvoj države.
Madžari bi šli, če bi jih stisnili, že samo zaradi tovarne v Kečkemetu in dodatnih planiranih investicij Daimlerja, ki pa so že v teku! Vse jasno.
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
Smo mega OSLI, namesto da bi prodali/oddali v najem vse skupaj (luko s šverc komerc delovno silo in železnice - to luknjo brez dna) Kitajcem ali DB. Ne ne, mi bomo lastniki, ker tako se bojo plačale provizije in bo narod vse pozlatil (vrnil). Če pa kredita ne bomo odplačali, pa lahko damo Američanom pod kontrolo pitno vodo, ane?
Enako kot ne bomo prodali bankomata za naše, ne ne, od kje se bojo pa potem eni in drugi "naši" financirali?
Ne zaslužimo so lastne države. In jo bomo tudi izgubili.
200% se strinjam!
Luko tujcem? Oslarija. Kljub korupciji nosi zlata jajca. Korupcijo pa bomo tako ali tako morali enkrat zajeziti, pošteno zajeziti. Ampak ne z liki in deli iz opozicije, ki so podprli tudi referendum. Znjimi ni bilo nič bolje, prav zaprav so oni s še eno vladno stranko najbolj zasluženi za TEŠ6.
Vrnite nam techno!
zmaugy ::
Komu nosi Luka zlata jajca? Zberi keš in jo kupi, če ti je tako všeč, zakaj poslijujete vse davkoplačevalce s tem? Pa zraven naredi isto še z NLB.
Pa naj oboje proda nekdo nepovezan z našo banana republjik, da ne bo podmiznih kravjekov s poštnimi nabiralniki s kajmanskih otokov.
Pa naj oboje proda nekdo nepovezan z našo banana republjik, da ne bo podmiznih kravjekov s poštnimi nabiralniki s kajmanskih otokov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
matijadmin ::
Komu nosi Luka zlata jajca? Zberi keš in jo kupi, če ti je tako všeč, zakaj poslijujete vse davkoplačevalce s tem? Pa zraven naredi isto še z NLB.
Pa naj oboje proda nekdo nepovezan z našo banana republjik, da ne bo podmiznih kravjekov s poštnimi nabiralniki s kajmanskih otokov.
Poglej letno poročilo, izplačuje dividende. Država ima par odstotkov manj kot 70 %, izplačali bodo vsega skupaj 13 milijonov in pol dividend. Vse jasno, koliko bremeni proračun, lažnjivi kljukec.
+ vsi posredni učinki od storitev v mednarodni trgovini (panogi) - davki od dobičkov, DDV in dohodnin vseh zaposlenih.
En sam minus. Not!
Edini zevajoč minus v tem podjetju je naredila SDS s kadrovanjem Časarja (približno za 3/4 vrednosti 2. tira). Mojster zato tudi sedi.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Joze_K ::
70% od 13,5 mil = 9,45 mil EUR / leto
za to, da bo lahko Luka funkcionirala bi se naj šlo v izgradnjo 2 tira za 1,4 milijarde
glede na dividende Luke ga bo ta (pa ga ne bo,... ker bo precej prej polastninjena) odplačala v 148 letih.
Biznis po slovensko...
PS: pozabil sem - pa še par mangrcov ma zaslužek zraven... je edin hudič, da ni država še tam delničar, da bi kaj nazaj dobila (kaj šele zaslužila)
za to, da bo lahko Luka funkcionirala bi se naj šlo v izgradnjo 2 tira za 1,4 milijarde
glede na dividende Luke ga bo ta (pa ga ne bo,... ker bo precej prej polastninjena) odplačala v 148 letih.
Biznis po slovensko...
PS: pozabil sem - pa še par mangrcov ma zaslužek zraven... je edin hudič, da ni država še tam delničar, da bi kaj nazaj dobila (kaj šele zaslužila)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Joze_K ()
PaX_MaN ::
70% od 13,5 mil = 9,45 mil € / leto
za to, da bo lahko Luka funkcionirala bi se naj šlo v izgradnjo 2 tira za 1,4 milijarde
glede na dividende Luke ga bo ta (pa ga ne bo,... ker bo precej prej polastninjena) odplačala v 148 letih.
Biznis po slovensko...
Ne pozabit še na
Za navedene investicije se predvideva 300 mio EUR, od tega 20 mio EUR iz evropskih skladov.,
še manj gnara za 2TD-K bo.
Do leta 2030 bodo po scenariju brez razvoja na področju železniške infrastrukture kapacitete pristanišča polno zasedene in bodo dosegle približno 27 milijonov ton pretovora. V primeru razvojnega scenarija se ta promet lahko poveča na 33 milijonov ton z možnostjo dodatne rasti.
Celih 6 milijonov več? Meh.
PaX_MaN ::
matijadmin je izjavil:
Edini zevajoč minus v tem podjetju je naredila SDS s kadrovanjem Časarja (približno za 3/4 vrednosti 2. tira). Mojster zato tudi sedi.
Kaj vi kadite, najvišji znesek ki se mu očita je ~40 milijonov €.
MrStein ::
matijadmin je izjavil:
Luko tujcem? Oslarija. Kljub korupciji nosi zlata jajca. Korupcijo pa bomo tako ali tako morali enkrat zajeziti, pošteno zajeziti. Ampak ne z liki in deli iz opozicije, ki so podprli tudi referendum. Znjimi ni bilo nič bolje, prav zaprav so oni s še eno vladno stranko najbolj zasluženi za TEŠ6.
Enkrat v prihodnosti boste zajezili korupcijo?
Vi in vaši?
A res?
Taki, ki ves čas s prstom na druge kažete ste še najbolj odgovorni za stanje.
Mimogrede:
- koliko korupcije pa so zajezili v 20 ali koliko letih, ko so "tapravi"(beri: naši) bili na oblasti?
- torej podpiraš suženjsko izkoriščanje nižjih ras?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
NooB ::
A se je kje debatiralo o trasi, ki naj bi bila ključnega pomena za predlagajtelja referenduma?
LP,
JAZ
zmaugy ::
70% od 13,5 mil = 9,45 mil EUR / leto
za to, da bo lahko Luka funkcionirala bi se naj šlo v izgradnjo 2 tira za 1,4 milijarde
glede na dividende Luke ga bo ta (pa ga ne bo,... ker bo precej prej polastninjena) odplačala v 148 letih.
Biznis po slovensko...
PS: pozabil sem - pa še par mangrcov ma zaslužek zraven... je edin hudič, da ni država še tam delničar, da bi kaj nazaj dobila (kaj šele zaslužila)
THIS!
Če je tako super, potem naj Luka financira železnico.
Isto kot se zdaj faking NLB kurči z dobičkom, prej smo pa vsake par let nekaj milijard not zmetali, da se je pokrilo kar so lopovi pokradli. Res dober biznis.
Prodat to sranje čimprej. Ampak sevede potem novi lastnik ne bo gledl nekih šverc komercov po luki, ki so "naši" - od enih eli od drugih, ne vem in me BK, na koncu vem, da bomo davkoplačevalci plačevali račun. Že spet. Zato da bodo eni "naši" služili z luko, namesto hudobnih tujcev. Ki bi verjetno prinesli veliko več posla v SI - primer Fraport in Novartisa: https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/na...
Smrekar1 ::
A se je kje debatiralo o trasi, ki naj bi bila ključnega pomena za predlagajtelja referenduma?
Sporno traso so začrtali predlagatelji referenduma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
matijadmin ::
70% od 13,5 mil = 9,45 mil EUR / leto
za to, da bo lahko Luka funkcionirala bi se naj šlo v izgradnjo 2 tira za 1,4 milijarde
glede na dividende Luke ga bo ta (pa ga ne bo,... ker bo precej prej polastninjena) odplačala v 148 letih.
Biznis po slovensko...
PS: pozabil sem - pa še par mangrcov ma zaslužek zraven... je edin hudič, da ni država še tam delničar, da bi kaj nazaj dobila (kaj šele zaslužila)
Luka bo tudi neposredno financirala investicijo. Koliko je zaposlenih, smo ti že n krat zapisali.
matijadmin je izjavil:
Edini zevajoč minus v tem podjetju je naredila SDS s kadrovanjem Časarja (približno za 3/4 vrednosti 2. tira). Mojster zato tudi sedi.
Kaj vi kadite, najvišji znesek ki se mu očita je ~40 milijonov €.
Si pozabil eno ničlo, toliko je bilo privarčevanega porabljenega + obratnih sredstev v času haranja Časarja, Babiča in Popoviča.
Še Lovšin, ki ga je ista stranka spravila na Čelo Intereurope, je zapravil v solo akciji 140 milijonov!
Toliko o poštenosti SDS do davkoplačevalcev. Ob navezi s SD še v TEŠ6. Ogabno!
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Luko tujcem? Oslarija. Kljub korupciji nosi zlata jajca. Korupcijo pa bomo tako ali tako morali enkrat zajeziti, pošteno zajeziti. Ampak ne z liki in deli iz opozicije, ki so podprli tudi referendum. Znjimi ni bilo nič bolje, prav zaprav so oni s še eno vladno stranko najbolj zasluženi za TEŠ6.
Enkrat v prihodnosti boste zajezili korupcijo?
Vi in vaši?
A res?
Taki, ki ves čas s prstom na druge kažete ste še najbolj odgovorni za stanje.
Mimogrede:
- koliko korupcije pa so zajezili v 20 ali koliko letih, ko so "tapravi"(beri: naši) bili na oblasti?
- torej podpiraš suženjsko izkoriščanje nižjih ras?
Ne naši (pa čeprav nisem od nobenega), ne vaši (kdor koli že ste). Ampak tisti, ki jim bo to res v interesu. Ti, ki zdaj zganjajo hrup glede 2. tira to gotovo niso! Časar, Lovšin, TEŠ6, ZUJF, DUTB ....
70% od 13,5 mil = 9,45 mil EUR / leto
za to, da bo lahko Luka funkcionirala bi se naj šlo v izgradnjo 2 tira za 1,4 milijarde
glede na dividende Luke ga bo ta (pa ga ne bo,... ker bo precej prej polastninjena) odplačala v 148 letih.
Biznis po slovensko...
PS: pozabil sem - pa še par mangrcov ma zaslužek zraven... je edin hudič, da ni država še tam delničar, da bi kaj nazaj dobila (kaj šele zaslužila)
THIS!
Če je tako super, potem naj Luka financira železnico.
Isto kot se zdaj faking NLB kurči z dobičkom, prej smo pa vsake par let nekaj milijard not zmetali, da se je pokrilo kar so lopovi pokradli. Res dober biznis.
Prodat to sranje čimprej. Ampak sevede potem novi lastnik ne bo gledl nekih šverc komercov po luki, ki so "naši" - od enih eli od drugih, ne vem in me BK, na koncu vem, da bomo davkoplačevalci plačevali račun. Že spet. Zato da bodo eni "naši" služili z luko, namesto hudobnih tujcev. Ki bi verjetno prinesli veliko več posla v SI - primer Fraport in Novartisa: https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/na...
Sej bi jo lahko, če ne bi SDS kadri 3/4 ukradli.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
feryz ::
OK, in kaj če drugega tira ne bo!?
Luka definitivno propade in 1000 ljudi je brez dela?
Ne bo več 10 mio dividend na leto?
Konec sveta?
Luka definitivno propade in 1000 ljudi je brez dela?
Ne bo več 10 mio dividend na leto?
Konec sveta?
zmaugy ::
matijadmin je izjavil:
matijadmin je izjavil:
Luko tujcem? Oslarija. Kljub korupciji nosi zlata jajca. Korupcijo pa bomo tako ali tako morali enkrat zajeziti, pošteno zajeziti. Ampak ne z liki in deli iz opozicije, ki so podprli tudi referendum. Znjimi ni bilo nič bolje, prav zaprav so oni s še eno vladno stranko najbolj zasluženi za TEŠ6.
Enkrat v prihodnosti boste zajezili korupcijo?
Vi in vaši?
A res?
Taki, ki ves čas s prstom na druge kažete ste še najbolj odgovorni za stanje.
Mimogrede:
- koliko korupcije pa so zajezili v 20 ali koliko letih, ko so "tapravi"(beri: naši) bili na oblasti?
- torej podpiraš suženjsko izkoriščanje nižjih ras?
Ne naši (pa čeprav nisem od nobenega), ne vaši (kdor koli že ste). Ampak tisti, ki jim bo to res v interesu. Ti, ki zdaj zganjajo hrup glede 2. tira to gotovo niso! Časar, Lovšin, TEŠ6, ZUJF, DUTB ....
70% od 13,5 mil = 9,45 mil EUR / leto
za to, da bo lahko Luka funkcionirala bi se naj šlo v izgradnjo 2 tira za 1,4 milijarde
glede na dividende Luke ga bo ta (pa ga ne bo,... ker bo precej prej polastninjena) odplačala v 148 letih.
Biznis po slovensko...
PS: pozabil sem - pa še par mangrcov ma zaslužek zraven... je edin hudič, da ni država še tam delničar, da bi kaj nazaj dobila (kaj šele zaslužila)
THIS!
Če je tako super, potem naj Luka financira železnico.
Isto kot se zdaj faking NLB kurči z dobičkom, prej smo pa vsake par let nekaj milijard not zmetali, da se je pokrilo kar so lopovi pokradli. Res dober biznis.
Prodat to sranje čimprej. Ampak sevede potem novi lastnik ne bo gledl nekih šverc komercov po luki, ki so "naši" - od enih eli od drugih, ne vem in me BK, na koncu vem, da bomo davkoplačevalci plačevali račun. Že spet. Zato da bodo eni "naši" služili z luko, namesto hudobnih tujcev. Ki bi verjetno prinesli veliko več posla v SI - primer Fraport in Novartisa: https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/na...
Sej bi jo lahko, če ne bi SDS kadri 3/4 ukradli.
Ne vem kdo je ukradel, me ni bilo zraven. Zdaj se pač proda kar je ostalo, da še tega kdo ne ukrade. Stvar zaključena, gremo naprej ne da bi nas nategnili za nove milijarde, ane? Saj vem, to pa ne, ane Matija?
matijadmin ::
OK, in kaj če drugega tira ne bo!?
Luka definitivno propade in 1000 ljudi je brez dela?
Ne bo več 10 mio dividend na leto?
Konec sveta?
Propadla ne bo, bo pa, če jo obidejo, huje kot stagnacija. Za Obalo bi to lahko bil tudi TAM ali Mura, pa čeprav Luka NE breni proračuna. Eni ste fovš, očitno. Prosim, nehajte uporabljati javno infrastrukturo, ki vam jo tudi drugi plačujemo. Sarkazem, jasno.
Vrnite nam techno!
zmaugy ::
Who gives a fuck? Naj si frajerčki sami financirajo svojo firmo, ne da s tem posilijo celo Slovenijo.
kotanyi ::
Da drugi tir s stališča davkoplačevalca niti od daleč ni ekonomsko upravičen, je jasno. Prav tako je jasno, zakaj se ga tako zelo forsira.
Država naj skrbi za državo ne pa za lokalne povezane nagradne politične biznise. Lev ali desen, če si količkaj pameten, si lahko le proti.
Država naj skrbi za državo ne pa za lokalne povezane nagradne politične biznise. Lev ali desen, če si količkaj pameten, si lahko le proti.
matijadmin ::
Okej, se vrtimo v krogu. Vsi nasprotniki, ki javno nastopajo (JPD, SDS, VK idr.), zagovarjajo upravičenost drugega tira. Proti so konkretnemu projektu, eni zaradi trase, drugi udeležbe Madžarov in domnevno dragega donosa itn. Tu pa samo pametujete in jokcate. Samo na Obali Luka neposredno in posredno omogoča med 5 in 10k zaposlitev. Na državni ravni še kaj več.
Vrnite nam techno!
feryz ::
SAJ JIH BO ŠE VEDNO!!!!
In večina ni proti!
Kako začneš doma bajto graditi? Tako da rezerviraš 200 jurjev, ki jih nimaš, in se pripraviš na podpise anekosov, za katere imaš še manj?
Ali narediš projekt, zbereš ponudbe in urediš financiranje?
Če vidiš tako visoko se lotiš, drugače pač ne. Greš, recimo, v najem, torej gradijo drugi.
In večina ni proti!
Kako začneš doma bajto graditi? Tako da rezerviraš 200 jurjev, ki jih nimaš, in se pripraviš na podpise anekosov, za katere imaš še manj?
Ali narediš projekt, zbereš ponudbe in urediš financiranje?
Če vidiš tako visoko se lotiš, drugače pač ne. Greš, recimo, v najem, torej gradijo drugi.
MrStein ::
matijadmin je izjavil:
Vsi nasprotniki, ki javno nastopajo (JPD, SDS, VK idr.), zagovarjajo upravičenost drugega tira.
A res? Včeraj si govoril obratno. A se je veter obrnil?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Vsi nasprotniki, ki javno nastopajo (JPD, SDS, VK idr.), zagovarjajo upravičenost drugega tira.
A res? Včeraj si govoril obratno. A se je veter obrnil?
Nisem. Isto sem pisal. Vsi _načelno_ podpirajo. Moti jih pa ta konkreten projekt, sami pravijo, da zaradi trase in načina financiranja, jaz (to je moje osebno mnenje) mislim, da zato, ker niso pri koritu. Predvsem naveza JPD - SDS.
Vrnite nam techno!
Fritz ::
Ja, JPD s svojimi keynesianskimi pogledi na ekonomijo je naveza z SDS. Ne se smešit, prosim.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
matijadmin ::
Ja, JPD s svojimi keynesianskimi pogledi na ekonomijo je naveza z SDS. Ne se smešit, prosim.
Smešiš se ti, ker je bil JPD minister v vladi s SDS.
Zdaj naslavlja v svojih prispevkih v blogu JJ in SDS, prav za prav jim precej piha na dušo.
Čisto možno, da se je ogrel za kakšno mesto finančnega ministra. Nenazadnje je tedaj kot minister za razvoj odstopil, ker se s finančnim ni najbolje razumel, če me spomin ne vara.
Bistvo, da drugi tir ruši 100 %-no politikantsko in ne strokovno, ostaja ves čas ...
Vrnite nam techno!
kotanyi ::
matijadmin je izjavil:
mislim, da zato, ker niso pri koritu. Predvsem naveza JPD - SDS.
Ti si lahko misliš marsikaj. Ostali imamo pa poleg znanja osnov ekonomije še dober spomin.
Gregor P ::
Upam, da ne bomo sedaj (spet) spreminjali zgodovine, to kar je napisal matijadmin je dejstvo; vprašanje je le, če so tudi danes takšni prijatelji?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
zmaugy ::
matijadmin je izjavil:
Okej, se vrtimo v krogu. Vsi nasprotniki, ki javno nastopajo (JPD, SDS, VK idr.), zagovarjajo upravičenost drugega tira. Proti so konkretnemu projektu, eni zaradi trase, drugi udeležbe Madžarov in domnevno dragega donosa itn. Tu pa samo pametujete in jokcate. Samo na Obali Luka neposredno in posredno omogoča med 5 in 10k zaposlitev. Na državni ravni še kaj več.
Kako se že plačuje tiste delavce v Luki, ki delajo preko firmic s posebnim žegnom?
Če je tako dober projekt, potem se zagotovo najdejo zasebni vlagatelji, ane? Evo prilike za ljudi z obale, da postanejo milijonarji, namesto novega bemfla ali audija, vložit keš v ta projekt. Ne vem, privat drugi tir. Ne? Zakaj pa ne? Put your money where your mouth is.
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
mislim, da zato, ker niso pri koritu. Predvsem naveza JPD - SDS.
Ti si lahko misliš marsikaj. Ostali imamo pa poleg znanja osnov ekonomije še dober spomin.
Ne eno ne drugo, ker od tebe ni bilo resnih ekonomskih premislekov niti ne zmoreš reči bobu bob, da sta prav SD in SDS zasluženi za TEŠ6.
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Okej, se vrtimo v krogu. Vsi nasprotniki, ki javno nastopajo (JPD, SDS, VK idr.), zagovarjajo upravičenost drugega tira. Proti so konkretnemu projektu, eni zaradi trase, drugi udeležbe Madžarov in domnevno dragega donosa itn. Tu pa samo pametujete in jokcate. Samo na Obali Luka neposredno in posredno omogoča med 5 in 10k zaposlitev. Na državni ravni še kaj več.
Kako se že plačuje tiste delavce v Luki, ki delajo preko firmic s posebnim žegnom?
Če je tako dober projekt, potem se zagotovo najdejo zasebni vlagatelji, ane? Evo prilike za ljudi z obale, da postanejo milijonarji, namesto novega bemfla ali audija, vložit keš v ta projekt. Ne vem, privat drugi tir. Ne? Zakaj pa ne? Put your money where your mouth is.
IPS problem je druga zgodba. Vsekakor bi morala tu država kot lastnik in regulator in varuh prava narediti red. Vendar to nima nobene veze z drugim tirom.
JPD celo pravi, da bi vse mogla zagotovidi država sama. Kinesjanec pa tak!
Vrnite nam techno!
zmaugy ::
Vse je to ista zgodba, z dodatkom, da naj bi zdaj vsi slovenski davkoplačevalci s svojim denarjem to omogočali, da se enih par ljudi ima fino.
To je isto kot TEŠ, NLB, Stožice, za 3 milijarde preplačane avtoceste, preplačane klinike ipd., pivovarniško merjenje dolžine ku..a,... Vse te zgodbe so se na koncu končale enako - vse smo morali plačati davkoplačevalci tako ali drugače, eni so si pa napolnili žepe in ob tem imeli polna usta nacionalnega interesa, svetle prihodnosti in podobnih nebuloz, ob katerih se je treba prijeti za denarnico.
No more!
Financirajte sami in uživajte.
To je isto kot TEŠ, NLB, Stožice, za 3 milijarde preplačane avtoceste, preplačane klinike ipd., pivovarniško merjenje dolžine ku..a,... Vse te zgodbe so se na koncu končale enako - vse smo morali plačati davkoplačevalci tako ali drugače, eni so si pa napolnili žepe in ob tem imeli polna usta nacionalnega interesa, svetle prihodnosti in podobnih nebuloz, ob katerih se je treba prijeti za denarnico.
No more!
Financirajte sami in uživajte.
Gregor P ::
matijadmin je izjavil:
Vsekakor bi morala tu država kot lastnik in regulator in varuh prava narediti red.
Država bi dejansko morala narediti red tam, a to je mogoče le, če imaš absolutno večino, ali pa vsaj koalicijske partnerje, ki ti ne zabijajo noža v hrbet na obali.
Ko si je zadnjič "del vlade" dovolil dregniti v to osje gnezdo ... -> Luke ne damo. Punt!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
zmaugy ::
In zakaj bi morali zdaj vsi davkoplačevalci to financirat? Imejte svojo faking luko, odkupite jo od države in potem si lahko zaradi mene postavite tja en velik dildo in ga preplačate za 5000 %. Who gives a fuck.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
matijadmin ::
IPS, TEŠ6, referendum 2. tir, upor "delavstva" v Luki ... Vsem je skupno to, da je politika uporabila killswitche za brainless operation raje. Enkrat z vstalo primorsko, drugič je dovolj, da JJ spregovori ...
Vrnite nam techno!
Gregor P ::
In zakaj bi morali zdaj vsi davkoplačevalci to financirat? Imejte svojo faking luko, odkupite jo od države in potem s...
Sedaj se malo tako počez pogovarjamo, razen če je kdo od nas dejansko strokovnjak za ta vprašanja. Vendar si najbrž že želimo, da luka dobro posluje, da gre čim več tovora proti njej, obenem pa da ta tovor spravimo iz cest na tračnice (zaradi železnice pa bo luka sposobna obdelati še več tovora); obenem pa bo do blagodejno tudi za naše zdravje oz. bo izboljšalo življenjski standard, pa tudi povečalo varnost ipd.. Od tega prosperira najmanj gospodarstvo v regiji, omogoči dodatne zaposlitve, to ima spet multiplikativne učinke na ostala podjetja, obrtnike itd.
Zakaj meniš, da naj to ne bi bilo dobro za državo in tako posledično za vse nas? Kako drugače pa se sicer gradijo tovrstni infrastrukturni projekti? Sam sem recimo za dodatni blok nuklearke; naj grem sedaj zbirat prostovoljne prispevke na ulico, ali kako si ti to predstavljaš (če bi bil splošni konsenz, da jo potrebujemo)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
zmaugy ::
matijadmin je izjavil:
IPS, TEŠ6, referendum 2. tir, upor "delavstva" v Luki ... Vsem je skupno to, da je politika uporabila killswitche za brainless operation raje. Enkrat z vstalo primorsko, drugič je dovolj, da JJ spregovori ...
Vsem je skupno to, da gre za navezo skorumpirane države z gospodarstvom. Težko sodim o tem, kdo je izkoristil koga, vem pa, da če se država umakne iz tega, je možnost za takšne epizode veliko manjša. Zato naj se s tem projektom privabi investitorja, ki bo s tem postal tudi solastnik ali edini lastnik teh podjetij. Potem pa srečno Kekec.
zmaugy ::
In zakaj bi morali zdaj vsi davkoplačevalci to financirat? Imejte svojo faking luko, odkupite jo od države in potem s...
Sedaj se malo tako počez pogovarjamo, razen če je kdo od nas dejansko strokovnjak za ta vprašanja. Vendar si najbrž že želimo, da luka dobro posluje, da gre čim več tovora proti njej, obenem pa da ta tovor spravimo iz cest na tračnice (zaradi železnice pa bo luka sposobna obdelati še več tovora); obenem pa bo do blagodejno tudi za naše zdravje oz. bo izboljšalo življenjski standard, pa tudi povečalo varnost ipd.. Od tega prosperira najmanj gospodarstvo v regiji, omogoči dodatne zaposlitve, to ima spet multiplikativne učinke na ostala podjetja, obrtnike itd.
Zakaj meniš, da naj to ne bi bilo dobro za državo in tako posledično za vse nas? Kako drugače pa se sicer gradijo tovrstni infrastrukturni projekti? Sam sem recimo za dodatni blok nuklearke; naj grem sedaj zbirat prostovoljne prispevke na ulico, ali kako si ti to predstavljaš (če bi bil splošni konsenz, da jo potrebujemo)?
Glede na to, da obstaja privatni interes, naj se izkoristi privatni denar za to, dobili pa bomo vse multiplikativne učinke - glede na dosedanje izkušnje pa bo to dolgoročni prihranek državne blagajne.
Plus, kot sem podal primer Novartis - Fraport. Brez tujih strateških naložb se takšen logistični center na Brniku ne bi zgodil.
Za vse takšne naložbe naj se to naredi na enak način - vsaj nekaj časa, da se navadimo na normalno poslovanje, ker vse ostalo smo zajebali. Vse te velike zgodbe so se končale u globokem minusu, ker jih je vedno preveč hotelo krast.
matijadmin ::
Pristanišča v Z EU večinoma niso v zasebni lasti, kvečjemu kakšen terminal je ali še najpogosteje v javno zasebnem partnerstvu pristaniški holding - odjemalec storitev. Glede na to, da Luka NE bremeni proračuna, bo partecipirala svoj del pri financiranju, od česar bodo tudi drugi deležniki kaj imeli in glede na to, da se bolj ali manj vsi v tej državi strinjajo, da 2. tir potrebujemo je obstoječ predlog dober. Celo bolj v skladu s prepričanjem JPD od njegovega govoričenja (on zdaj zagovarja 100 %-no državno financiranje, čeprav običajno tega ne počne). Pa še trasa je za SDS sprejemljiva, ker so jo sami z uredbo spravili v pravne okvirje, tako da je to s kovačičem brainfart!
Vrnite nam techno!
Smrekar1 ::
matijadmin je izjavil:
JPD celo pravi, da bi vse mogla zagotovidi država sama. Kinesjanec pa tak!
Gre se zgolj za podporo populističnih nacionalističnih tendenc, kamor tone SDS. Če bo zato govoril neumnosti, ki ne pritečejo kvalificiranemu ekonomistu, jih bo govoril. Če s tem pride do korita bo finančno na boljšem kot sedaj, ko ima spoštovano in kolikor-toliko produktivno službo profesorja.
Fritz ::
Upam, da ne bomo sedaj (spet) spreminjali zgodovine, to kar je napisal matijadmin je dejstvo; vprašanje je le, če so tudi danes takšni prijatelji?
Ravno v tem je point - niso. JPD je, takrat zagnan neolib, zapustil Janševo vlado, ker se ta ni držal dogovora o precejšnji liberalizaciji ekonomskih politik. Kasneje (po krizi) je obrnil ploščo in je bolj na Keynesianski liniji medtem, ko so Janši blizu mladi neolib upi ala Brščić.
Sodelovanje pri zbiranju podpisov je sodelovanje dveh ali večih skupin z istimi interesi glede tega vprašanja (preprečitev izvedbe 2. tira na sedaj načrtovan način) in ne ene monolitne frakcije SDS, kot nekateri želite dokazati.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
NooB ::
A se je kje debatiralo o trasi, ki naj bi bila ključnega pomena za predlagajtelja referenduma?
Sporno traso so začrtali predlagatelji referenduma.
Kdo jo je začrtal je irelevantno. Bolj pomembno ali obstaja boljša rešitev?
Nekaj so danes pisal v Dnevniku o tem: https://www.dnevnik.si/1042776033
LP,
JAZ
Smrekar1 ::
Kdo jo je začrtal je irelevantno. Bolj pomembno ali obstaja boljša rešitev?
Morda obstaja, vendar se pojavi bolj smotrno vprašanje kje so bili ti predlogi medtem ko so se investirale na desetine milijonov v obstoječo traso?
Do sedaj je bilo porabljeno 60 milijonov evrov za vse potrebne raziskave in dovoljenja na obstoječi trasi. Če obstajajo boljši predlogi pričakujem od predlagateljev, da pojasnijo zakaj so alternative skrivali vse do sedaj in da bodo ta strošek davkoplačevalcem tudi povrnili.
matijadmin ::
A se je kje debatiralo o trasi, ki naj bi bila ključnega pomena za predlagajtelja referenduma?
Sporno traso so začrtali predlagatelji referenduma.
Kdo jo je začrtal je irelevantno. Bolj pomembno ali obstaja boljša rešitev?
Nekaj so danes pisal v Dnevniku o tem: https://www.dnevnik.si/1042776033
Ne piši neumnosti. Najprej "uzakoniš," ko nadaljujejo po tvoji poti pa pizdiš. Genijalno in predvsem načelno. Res. Trolaš, vzdrži se. Argumenti štejejo.
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
Kdo jo je začrtal je irelevantno. Bolj pomembno ali obstaja boljša rešitev?
Morda obstaja, vendar se pojavi bolj smotrno vprašanje kje so bili ti predlogi medtem ko so se investirale na desetine milijonov v obstoječo traso?
Do sedaj je bilo porabljeno 60 milijonov evrov za vse potrebne raziskave in dovoljenja na obstoječi trasi. Če obstajajo boljši predlogi pričakujem od predlagateljev, da pojasnijo zakaj so alternative skrivali vse do sedaj in da bodo ta strošek davkoplačevalcem tudi povrnili.
To dejstvo, da so dosedaj toliko zapravili za traso, ki ji naenkrat nasprotujejo, pove veliko o tem, koliko jim ni mar za davkoplačevalce in proračun, drage ovce.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicahOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 7010 (2041) | joze67 |
» | Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10786 (8239) | Mr.B |
» | Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 44582 (37823) | Jupito |
» | Bojkot referenduma drugi tirOddelek: Problemi človeštva | 5700 (4346) | arnecan1 |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36457 (30530) | DuleKrtola |