Forum » Loža » Drugi tir...novi TEŠ6?
Drugi tir...novi TEŠ6?
Wrop ::
Če za kruh daš 2 €, potem te kruh stane 2 €. Če pa si 2 € sposodiš in kasneje vrneš z vsemi obresti, potem te ta kruh ne stane 2 € ampak več. Lahko tudi bistveno več.
Pa primerjati dve progi samo na podlagi cene in skupne dolžine tunelov je verjetno precej zgrešeno. Je verjetno precej razlike ali je tunel v enem kosu ali pa je več tunelov. Razlika pri teh dveh je tudi v maksimalni hitrosti in nagibu. Da ne omenim kakšna je razlika premerov cevi.
Pa primerjati dve progi samo na podlagi cene in skupne dolžine tunelov je verjetno precej zgrešeno. Je verjetno precej razlike ali je tunel v enem kosu ali pa je več tunelov. Razlika pri teh dveh je tudi v maksimalni hitrosti in nagibu. Da ne omenim kakšna je razlika premerov cevi.
Smrekar1 ::
Če za kruh daš 2 €, potem te kruh stane 2 €. Če pa si 2 € sposodiš in kasneje vrneš z vsemi obresti, potem te ta kruh ne stane 2 € ampak več. Lahko tudi bistveno več.
O seveda, ampak če bi šel brat kaj sem napisal sploh nismo govorili o obrestih. Računica 'civilne iniciative' je dobesedno taka: za kruh plačam 2€ ampak trgovina dobi 2€, torej me je kruh stal 4€. Brez pretiravanja.
Pa primerjati dve progi samo na podlagi cene in skupne dolžine tunelov je verjetno precej zgrešeno. Je verjetno precej razlike ali je tunel v enem kosu ali pa je več tunelov. Razlika pri teh dveh je tudi v maksimalni hitrosti in nagibu. Da ne omenim kakšna je razlika premerov cevi.
Saj to vseskozi sprašujem. Po kakšni logiki je avstrijski predor cenejši? Prosim predstavi računico.
Fritz ::
Če za kruh daš 2 €, potem te kruh stane 2 €. Če pa si 2 € sposodiš in kasneje vrneš z vsemi obresti, potem te ta kruh ne stane 2 € ampak več. Lahko tudi bistveno več.
Pa primerjati dve progi samo na podlagi cene in skupne dolžine tunelov je verjetno precej zgrešeno. Je verjetno precej razlike ali je tunel v enem kosu ali pa je več tunelov. Razlika pri teh dveh je tudi v maksimalni hitrosti in nagibu. Da ne omenim kakšna je razlika premerov cevi.
S Smrekarjem je nesmiselno debatirati, ker nažiga nesmiselne trditve in primerjave. Ko ga nanje opozoriš pa breme dokazovanja gladko preloži nate. Skratka, klasičen forumski trol.
Primerjati dvocevni avstrijski tunel in enotirno slovensko traso je neumnost. Sem pa prepričan, da Avstrijci za vložen denar dobijo bistveno več. Poleg tega je javno-javno partnerstvo preko podjetij v državni ali lokalni lasti pri nas že uveljavljeno, npr. predor Karavanke. A kot v primeru avstrijsko-italijanskega projekta se je gradilo na obeh straneh meje. Madžarska z našim drugim tirom načeloma nima nič, je le njegov uporabnik in ima interes čim večje pretočnosti, tako kot kakšna druga srednjeevropska država. Projekt bi lahko dobil EU sredstva že zato, ker leži na evropskem prometnem koridorju.
Kaže, da bo Gašperšiča odletel in na njegovo mesto postavljen polit-sekretar Leben.
In zakaj je potreben zakon. Zato ker gre za državno investicijo in zato, da bodo na koncu odgovorni poslanci (beri ljudstvo, ki jih je izbralo). A ni to lepo
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Smrekar1 ::
Smrekar1 ::
Civilini iniciativi računanje do 100 ne leži. Naredili so izračun 34 + 12 = 42.
http://referendumdrugitir.si/post/30004...
Ni čudno, da so njihove ocene stroškov drugega tira tako nekredibilne. Smejal bi se, če zadeva ne bi bila vredna joka. Kakšni nesposobneži se poigravajo z našo usodo, jao.
Zanimiv je tudi nov udarec pod pasom. Jankovič je menda osebno ukazal ograditi njihove stojnice.
http://referendumdrugitir.si/post/30017...
Iz priložene slike je razvidno, da ni ograjena stojnica, temveč da gre za dela na kockah. Na sliki je celo vidno, da je postavljenih več takih "ograd". Jankoviča obtožujejo tudi primitivizma, kar se mi zdi nekoliko cinično.
http://referendumdrugitir.si/post/30004...
Ni čudno, da so njihove ocene stroškov drugega tira tako nekredibilne. Smejal bi se, če zadeva ne bi bila vredna joka. Kakšni nesposobneži se poigravajo z našo usodo, jao.
Zanimiv je tudi nov udarec pod pasom. Jankovič je menda osebno ukazal ograditi njihove stojnice.
http://referendumdrugitir.si/post/30017...
Iz priložene slike je razvidno, da ni ograjena stojnica, temveč da gre za dela na kockah. Na sliki je celo vidno, da je postavljenih več takih "ograd". Jankoviča obtožujejo tudi primitivizma, kar se mi zdi nekoliko cinično.
Mr.B ::
Smrekar1 :: danes, 07:59:45
Potem pa ti povej, koliko0 bo vse skupaj stalo z vsemio stroüki obresti, glede na danaünje stanje. Ne rabiš razlagat, gibanje obrsti in podobne pravljice. Pač izbere tvojo varianto.
Do številke 3,5 milijarde evrov so prišli tako, da so sešteli ceno projekta s stroški financiranja projekta in obresti.
Stroški financiranja projekta predstavljajo denar, s katerim se plača ceno projekta. Če jaz plačam 2EUR za štruco kruha v trgovini in štruca omenjenega kruha stane 2EUR me kruh ni stal 4EUR. Ampak točno to je računica, po kateri prodajajo ceno 3,5 milijarde evrov. Nekoliko bolj razdelano imaš stran ali dve nazaj, moja objava.
Potem pa ti povej, koliko0 bo vse skupaj stalo z vsemio stroüki obresti, glede na danaünje stanje. Ne rabiš razlagat, gibanje obrsti in podobne pravljice. Pač izbere tvojo varianto.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Smrekar1 ::
Potem pa ti povej, koliko0 bo vse skupaj stalo z vsemio stroüki obresti, glede na danaünje stanje. Ne rabiš razlagat, gibanje obrsti in podobne pravljice. Pač izbere tvojo varianto.
Saj sem ti že napisal. Bruto strošek slovenskega davkoplačevalca z obrestmi vred je ~600 milijonov evrov (malo nihanj zaradi obresti v 30 letih). 'Cenejša' različica, ki jo prodajajo razni Jože P. Damijani in drugi podrepniki SDS je približno 300 milijonov evrov dražja, s tem, da se za tistih 900-950 milijonov evrov dobi slabšo progo (brez izogibališč in nekaerih drugih stvari). To potem prodajajo kot boljšo in cenejšo različico.
LeQuack ::
Zakaj bi sploh ugotavljali ceno nepotrebnega projekta? Tko kot bi računali koliko bi nas prišla gradnja sfinge in piramid. Čisto debilno.
Quack !
Fritz ::
Zakaj bi sploh ugotavljali ceno nepotrebnega projekta? Tko kot bi računali koliko bi nas prišla gradnja sfinge in piramid. Čisto debilno.
Projekt ni nepotreben. Zagotovo potrebujemo prenovo železniškega omrežja in nasploh prometne infrastrukture. Težava je, ker se zadeve delajo parcialno, rokohitrsko in predvsem netransparentno.
Aja, Popovič bo verjetno dobil sedež v upravi ali NS Luke KP za sodelovanje. Bom spomnil na to, ko se NS in uprava zamenjata.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Smrekar1 ::
Jože P. Damijan je vklopil način popolnega retardiranca (iz angl. full retard mode) in brez sramu objavlja kretensko propagando civilne iniciative, tako neko fantomsko "nagajanje Jankoviča" kot tudi propagando o zločesti državi, ki naj bi "spet" poskušala z nekimi triki.
https://damijan.org/2017/06/16/36500-po...
Kakšne točno so administrativne ovire pri referendumu? To slišimo prvič, zdaj služi kot izgovor zakaj se borijo proti vsemogočni državi. Kdaj točno je oblast z nekimi triki poskušala goljufati s podpisi podpore referendumu? Nikoli, SDS je do sedaj vedno brez težav pridobila tudi najbolj zgrešene referendume.
Taki napadi so znanilec nevihte, če ti ljudje pridejo na oblast. Gre se za to, da ne priznavajo demokratičnega procesa, če ta ne deluje v njihov prid. To potem označujejo za boj za demokracijo. Jože P. Damijan se je dejansko izkazal za aparačnika SDS in nič več kot to.
https://damijan.org/2017/06/16/36500-po...
Kakšne točno so administrativne ovire pri referendumu? To slišimo prvič, zdaj služi kot izgovor zakaj se borijo proti vsemogočni državi. Kdaj točno je oblast z nekimi triki poskušala goljufati s podpisi podpore referendumu? Nikoli, SDS je do sedaj vedno brez težav pridobila tudi najbolj zgrešene referendume.
Taki napadi so znanilec nevihte, če ti ljudje pridejo na oblast. Gre se za to, da ne priznavajo demokratičnega procesa, če ta ne deluje v njihov prid. To potem označujejo za boj za demokracijo. Jože P. Damijan se je dejansko izkazal za aparačnika SDS in nič več kot to.
ZaphodBB ::
matijadmin je izjavil:
torej zavračaš strokovno argumentacijo in se podpišeš pod politikantsko? Ali priznavaš, da vse, za, kar ti je mar, je, da zmaga (očitno) tvoja opcija SDS in se zrine do korita? A te ni potem strah, da nas bo vse stalo še dražje? Kot so nas mnoge njihove pogruntavščine (DUTB s sumljivimi posli zaposlenih in prodajo zdravih terjatev za poceni), ZUJF, ki je padel na USRS, TEŠ6, ki sta ga mimogrede zakuhali ravno SDS + SD?!
Jaz pričakujem argumente, strokovne argumente (tudi od nasprotnikov kot je JPD). Me pa žalosti, ko postane jasno, da špekulirajo za lastno korist in priznam, nekaj časa sem mu celo verjel, pa sem videl, da enostavno laže in si izmišljuje dejstva/okoliščine/podatke ...
Ne morem zavračat nečesa kar nisem videl. Truga je prepričan, da obstaja ampak ne ve kje. Daj mi ti pomagaj.
Daljni vzhod je rastoč trg in zelo obetaven za zahodnoevropske izvozne artikle (predvsem avtomobile). Tudi v obratni smeri je trgovina enako pomembna, veliko izvažamo od tam. Slovenija ima veliko geostrateško prednost pri tej trgovini, imamo pomorsko okno na najkrajši možni trasi baltsko jadranskega koridorja, super konkurenčne cene in zanesljive logiste.
Tudi tvoji ideologi in tisti "strokovnjaki," ki jim verjameš to vedo in, ne boš verjel, zagovarjajo. Recimo za začetek JPD. Edini njihovi argumenti, ki to niso so, da je trenutni projekt na slabi trasi (pa ne boš verjel, so jo sami z uredbo podprli), da z madžarsko investicijo skušamo preslepiti Eurostat, da ne bo vse odvisno od (naših, česar on ne razume ali noče razumeti silni izobrazbi navkljub) javnih financ (enako javno-javno partnerstvo je v vseh drugih državah kot so denimo Avstrija in Nemčija šlo skozi popolnoma gladko), da bo ta investicija Madžarov nekajkrat držaja od posojila na finančnih trgih (pa bo v resnici stala maks. do tega, kar nanese obrestna mera EIB) in, česar si pa sami ne upajo za najbolj neumno in naivno rajo potegovati za nos, imajo satelite kot je Kovačič! On in mafijski župan sta trdila, da bo zadeva stala več kot 3 mrd. kot, da ne bi bila pismena in znala prebrati, kaj piše v zakonu. Vendar ja, neumnih se tudi to prime in, ker si nočejo svojega imena umazati, imajo take kljukce za to.
Od 2. tira bi imela nekaj Luka, celotna panoga logistov in z njimi povezanih dejavnosti (špedicije, agencije, kontrolne hiše, trgovska podjetja ...), pa še naši izvozniki (med njimi zadnje čase izstopa precej Revoz). Z Magno bi imeli še enega. Pa ne me napadat, ker "lex Magna" niti slučajno ne podpiram, investicijo pa. In seveda bi tudi sam raje videl več dejavnosti z višjo dodano vrednostjo, vendar je naša realiteta taka, da smo marsikaj zamudili, zato moramo zavzeti eno temeljnih ekonomskih stališč, da je nekaj boljše kot nič in s tem začeti. Ocenjujem, da bodo koristi za družbi in proračun (neposredne in posredne skupaj) večje od vložka. Predvsem, ker nam tega ni potrebno tržiti z obila truda, ker tega itak ne znamo. V nasprotnem primeru, če nas obidejo in v S Italiji kakšen nov avtomobilski terminal postavijo (ker so obstoječe lokacije precej onesnažene in zato neprimerne), smo opleli in to še posebej zato, ker terminale za drugo blago (brez večjih hib) že imajo.
No, resnici na ljubo, če bi čisto vse gradili na strogi ekonomki, ki bi ji nadeli uzde in zato neupoštevali posrednih (tudi fiskalnih) učinkov, bi se v Sloveniji vozili po Mc Adomovih cestah. Za šoder se nihče ni tako zavzemal kot se zdaj nekateri za 1 dotrajan tir. Najbrž, ker se nekaj krat na leto raje vozite po Tar Macu.
Če je to najboljši "strokovni" argument, ki ga imaš potem je še slabše kot trdijo politikanti.
Mr.B ::
Potem pa ti povej, koliko0 bo vse skupaj stalo z vsemio stroüki obresti, glede na danaünje stanje. Ne rabiš razlagat, gibanje obrsti in podobne pravljice. Pač izbere tvojo varianto.
Saj sem ti že napisal. Bruto strošek slovenskega davkoplačevalca z obrestmi vred je ~600 milijonov evrov (malo nihanj zaradi obresti v 30 letih). 'Cenejša' različica, ki jo prodajajo razni Jože P. Damijani in drugi podrepniki SDS je približno 300 milijonov evrov dražja, s tem, da se za tistih 900-950 milijonov evrov dobi slabšo progo (brez izogibališč in nekaerih drugih stvari). To potem prodajajo kot boljšo in cenejšo različico.
Dej smreki, enkrat 1.4 mijarde, drugič 3.3, tretjič 600 mijonov. Dej se že odloči.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
MrStein ::
Preveč na pamet govoriš, ovinkariš in ne odgovoriš na vprašanje. Gregor P te je moral rešit. Ene par pojmov tudi ne razumeš, ampak ajmo, ok. Se distanciram, sicer spremljam debato, podpiram gradnjo, ampak ko bodo zabluzili upam da bodo dejansko letele glave.
Letele bodo tako kot pri TEŠ6, NLB in še kar je tega.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Ja, razumem. Če meniš tako prosim, da najprej poimensko obsodiš tiste, ki so projekt zasnovali in ga kot takega potrdili. Naj ti pomagam, projekt je vlada potrdila aprila 2005.
Daj odloči se. Je projekt dober ali slab?
Ne moreš ga imenovati slab, ko misliš na jajota in dober, ko misliš na krokodila.
S tem samo kažeš, da si zgolj obseden s prej omenjenim.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Gregor P ::
Ob tem, da očitno obstaja širši konsenz, da drugi tir dejansko potrebujemo (že včeraj), je bilo dosedaj narejenih toliko študij, revizij na revizijo, strokovno "zapravljenega" denarja, da ni druge kot da samo še sprejmeš odločitev (bolj kot ne v grobem) za izvedbo tega projekta. Drag bo v vsakem primeru, le kako drugače (mislim ali je 600, če tako, ali 800 mio, če je drugače, oboje je drago; ne more pa biti "magično" manj)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
LeQuack ::
Jaz osebno ga ne rabim, oziroma sem mnenja da je zelo majhen krog ljudi, ki dejansko 2. tir rabi. To da bo več transporta šlo čez Slovenijo meni nič ne koristi, prej škoduje, ker pomeni več onesnaževanja, hrupa itd.
Quack !
Andrej51 ::
Lahko kar zapremo thread in ga odpremo nazaj čez 10 let.
Komisija DZ po 12 letih predlaga novo traso drugega tira
Komisija DZ po 12 letih predlaga novo traso drugega tira
windigo ::
Fritz ::
...mislim ali je 600, če tako, ali 800 mio, če je drugače, oboje je drago; ne more pa biti "magično" manj?
Drži. A med 600/800 mio. € in 1300 mio. € je ene 500-700 mio. € razlike, s katero bi lahko marsikaj postorili. Sindikati se koljejo z vlado za nekaj deset mio. €, tukaj pa bi nekaj sto milijonov pihnili v stilu TEŠ-a 6 in se marsikomu to zdi čisto normalno. Potem se pa čudimo, da smo do obisti skorumpirana država.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Gregor P ::
Če pristojni (s tem mislim strokovnjaki, ne politiki) v vseh teh letih niso sposobni vsaj okvirno oceniti projekta -/+ 10 %, potem danes dejansko nismo sposobni speljati nobenega projekta ... kar je kar težava
... glede tega, ali ta ali tista trasa, je pa verjetno težko reči, katera je sedaj zares pravilna rešitev (vse pa najbrž peljejo do istega cilja); na koncu se pač moraš za eno odločiti.
... glede tega, ali ta ali tista trasa, je pa verjetno težko reči, katera je sedaj zares pravilna rešitev (vse pa najbrž peljejo do istega cilja); na koncu se pač moraš za eno odločiti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
PandaFlow2 ::
Mr.B ::
Seveda da, pa vs lusžbo tudi. Samo obnoviti morate ostali del proge.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: matijadmin ()
Gregor P ::
Modernizacija slovenskih železnic (v celoti) bi moral biti naslednji "nacionalni" projekt vlade (z dobrimi mednarodnimi povezavami v mislih). Veliko bo že pomenilo, če bomo dejansko lahko spravili večji del tovora s tovornjakov na železnico; kar bo razbremenilo ceste za ostale voznike. In to seveda ne bo, niti ne more biti poceni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Mr.B ::
Če avstrici rabijo za en tunel 5 let. V Sloveniji pa šele debatirate o tem, potem bo to končano čez ... no v skrajnem roku, ko to predlaga EU. Obnova ostale železnice, pa, no deli z 2-3 na km, pa pomnoži koliko bi te radi preko državnih bank, kot full konkurenčen projekt nategnili... NA koncu bodo pa prodali tujcem, ker pač nema para.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Gregor P ::
... torej ti si mnenja, da rajši pustimo stanje takšno kot je, ali kako?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mr.B ::
... torej ti si mnenja, da rajši pustimo stanje takšno kot je, ali kako?
Kaj te je do sedaj skrbelo, da boste imeli visoke in redne plače na železnicah, sedaj leta 2017 si pa ugotovil da verejetno ne boste imeli železnice.
Nazadnje ste odpravljali težave z žledom na SLo železnici cca 2 leti. Verjetno si to mislil da je obnova.
Torej v sloveniji imate cca 1300km prog.
Recimo da je 20 km stane 1000 mijonov €, je to 1000/20 = 50mijonov na km. pa če rečemo da vas nategujejo za polovico je to 25 miljovov na km. 1300 km * 20m/km = 26 mijard ojrov.
Veliko sreče. Verjetno vas je na železbicah morda malo pozbo srečala pamet, da je potrebno poleg nujnih del, denar investirati v obnovo.
PS : seveda sem za drugi tir, saj je to v interesu Avstrije in EU.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: matijadmin ()
mlamat ::
Jaz osebno ga ne rabim, oziroma sem mnenja da je zelo majhen krog ljudi, ki dejansko 2. tir rabi. To da bo več transporta šlo čez Slovenijo meni nič ne koristi, prej škoduje, ker pomeni več onesnaževanja, hrupa itd.
Gospa iz Madžarske si nanudi novega Hyundai-a. Ga plača prodajalcu. Ta prodajalec potem plača prevoz iz koreje do jebene Budimpešte. Njen i30 se lepo prhojsa v Koper, pa je najprej plačana Luka. Potem del stroška prevoza dobi slovenski ajzenponar, ki avto na vlakovni kompoziciji pelje čez Slovenijo. Ajzenponar plača TEŠ za elektriko ki jo je porabila lokomotiva. TEŠ plača knapu v Velenju za kolm s katerim proizvajajo el. Energijo. Knap gre pa potem k malemu ubozemu tišlarju in kupi novo kuhinjo za doma.
Vse skup z denarjem gospe ki je kupila nov avto. In veliko teh gospa. In gospodov. Ki kupijo na drugi strani sveta še vse kaj drugega kot Hyundai-e. Če delček te tuje porabe ostane nam kot vmesnemu členu v verigi, ima od tega dosti ljudi koristi. Tudi tisti ki na prvi pogled nimajo veze z vezo z transportno verigo Luka Koper - SŽ.
Pred kratkim se je podobno kot ti pridušal znanec ki je kovač. Ograje pa tako dela. Da koji kurac moramo pa met drugi tir pa pičke požrešne pa njega z davki davijo pa fpičkumaterfseskup. Pol pa pove da je fejst dobr zaslužil od enega modela k lokomotivo vozi na SŽ ker mu je ročno skoval nosilce za svetilke v hiši. Sem ga prec vprašal če je ziher da on od tega drugega tira res ne bi imel nič.
S izjavami kako nimaš nič z ničemer, je včas potrebno bit pazljiv. Saj ne živiš v kokonu. Nismo v balončku. Kot Frankl pove, je slo izvoza za okoli 80% BDP. To je tuj denar. Ki smo ga z dobrimi izdelki in storitvami spulili tujcem. Ker je zunanja trgovinska bilanca slovenije fantastično pozitivna (že lep čas kršimo EU čitabe, ker prebijamo zgornjo mejo, tako kot jo nemci, zato pa nihče posebej v Bruslju ne pizdi okol tega), se ta višek potem porazdeli skozi nekaj krogov naokoli tudi na sektorje ki delajo za "domači trg". Ja če ti kamionar, ki je pripeljal neko robo iz denimo Luke na Letališko v LJ potem poje vampe in spije dva tavelika pira za malco, boš vseeno rekel da od Luke nimaš nič? Kurc moj nimaš. Al pa voznik lokomotive. Če ne bi peljal vlaka z robo iz luke, ne bi mel plače. In pol pr teb tut ne bi v oštariji basal pečenke in piva.
Komentar na Financah
Gregor P ::
Iz tvojega komentarja lahko razberem, da se nimaš več za Slovenca? Ker ves čas govoriš o tistih drugih v Sloveniji? Se imaš pa, če prav razumem, za Avstrijca? No za Avstrijca je v Sloveniji vedno le ena vlada že 25 let, ki je odgovorna za dobre in slabe stvari; prej je bila pa druga.
PS : seveda sem za drugi tir, saj je to v interesu Avstrije in EU.
Predvidevam, da je za Avstrijce dejansko koristno imeti neko dobro železniško povezavo do neke luke. Najbrž jim je pa vseeno, ali je to Italija, Slovenija, ali Hrvaška.
Torej je iz vidika Slovenca prav tako dejansko dobro čim prej zgraditi dobro tovorno progo do Luke do ostalega sveta, preden jih prehitijo drugi.
Slovenija je res tako majhna, da je vprašanje, koliko se splača kar vse povprek graditi (tire v vsako vas), ampak vsaj obnoviti je treba obstoječo železnico, da razbremenimo ceste, ker jih pač ne moremo širiti pa graditi ne vem koliko cestnih osi v nedogled.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
PandaFlow2 ::
Gospa iz Madžarske si nanudi novega Hyundai-a. Ga plača prodajalcu. Ta prodajalec potem plača prevoz iz koreje do jebene Budimpešte. Njen i30 se lepo prhojsa v Koper, pa je najprej plačana Luka. Potem del stroška prevoza dobi slovenski ajzenponar, ki avto na vlakovni kompoziciji pelje čez Slovenijo. Ajzenponar plača TEŠ za elektriko ki jo je porabila lokomotiva. TEŠ plača knapu v Velenju za kolm s katerim proizvajajo el. Energijo. Knap gre pa potem k malemu ubozemu tišlarju in kupi novo kuhinjo za doma.
Hkrati se stroški obratovanja TEŠ in Premogovnika Velenje ne pokrivajo, ker je bila cela investicija bazirana na povsem napačnih (preveč optimističnih) predpostavkah. Uvedemo dodatno takso za TEŠ, ki ga plačujejo porabniki (tudi gospodinjstva). In here we go, slovenski davkoplačevalci subvencionirajo prevoz korejskega avtomobila na Madžarsko.
Gregor P ::
Namesto TEŠ6 bi morali graditi drugi blok nuklearke, ampak to je že druga zgodba
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mr.B ::
Gregor P,
tebi osnovi stvari niso jasne, ampak ce je to edini argument "nisi Slovenec", potem kar tako dalje, verjetno ststistično boš moral v lastni nepremičnini posaditi in imeti nakaj njive, da boš imel ko boš upokojene kaj zajest.
Interes Avstrije in EU je zapisan v direktivi, tam je jasno napisan datum, ko bodo Avstijci naredili svoj del domače naloge, kot tudi svoj del naloge bodo slovenci naredili do leta 2025, ko bodo naredili povezavo med Koprom in trstom. Vse ostalo je zgolj nacionalno natucavanje slovencev, ker če do danes za 30km proge niste sposobni cca 15 let sprejeti načrt, kaj šele za ostali del slovenije. Trenutno imate v Sloveniji dnar ali za obnavljanje avtocest, ali za obnovo železnic. Morda ko boste prodali pterol, bo morda smiselno obnoviti železnico, v vsakem primeru, bodo nekonkurenčne povezavi ki bo šla čez avstrijo.
Ampak ja majhnost slovencev, je pač majhnost, zato Slovenci v Sloveniji še danes ne razumejo, da je javni promet neka osnova, in da je avto luksusz.
tebi osnovi stvari niso jasne, ampak ce je to edini argument "nisi Slovenec", potem kar tako dalje, verjetno ststistično boš moral v lastni nepremičnini posaditi in imeti nakaj njive, da boš imel ko boš upokojene kaj zajest.
Interes Avstrije in EU je zapisan v direktivi, tam je jasno napisan datum, ko bodo Avstijci naredili svoj del domače naloge, kot tudi svoj del naloge bodo slovenci naredili do leta 2025, ko bodo naredili povezavo med Koprom in trstom. Vse ostalo je zgolj nacionalno natucavanje slovencev, ker če do danes za 30km proge niste sposobni cca 15 let sprejeti načrt, kaj šele za ostali del slovenije. Trenutno imate v Sloveniji dnar ali za obnavljanje avtocest, ali za obnovo železnic. Morda ko boste prodali pterol, bo morda smiselno obnoviti železnico, v vsakem primeru, bodo nekonkurenčne povezavi ki bo šla čez avstrijo.
Ampak ja majhnost slovencev, je pač majhnost, zato Slovenci v Sloveniji še danes ne razumejo, da je javni promet neka osnova, in da je avto luksusz.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
PandaFlow2 ::
Ampak ja majhnost slovencev, je pač majhnost, zato Slovenci v Sloveniji še danes ne razumejo, da je javni promet neka osnova, in da je avto luksusz.
In zato namesto hitre zeleznice s Stajerske do Ljubljane (da se ne bi bilo treba voziti po 200 let stari progi po dolini rudnikov) gradimo 2 nova tovorna dira do pristanisca, ki nima financne konstrukcije za izvedbo taksnega projekta.
ZaphodBB ::
Gregor P ::
Gregor P,
tebi osnovi stvari niso jasne, ampak ce je to edini argument "nisi Slovenec", potem kar tako dalje,
... pravim le da je tvoj interes oz. pogled kot "Avstrijca" najbrž drugačen od pogleda in interesa "Slovenca"; kar se Avstrijca tiče lahko ta "drugi tir" zgradijo tudi Italijani, ali Hrvati, le da bo njihovo gospodarstvo imelo čim boljši dostop do neke luke; Slovenec pa bi rajši, da ta "drugi tir" zgradi prej on kot konkurenca, ker je to tudi v njegovem interesu.
... sam nisem strokovnjak za infrastrukturne projekte; torej praktično nemogoče (je mojemu razumu odvzeto), da bi lahko sam ocenil, kakšni so učinki vseh teh projektov brez dodatne pomoči strokovnjakov, ki podajo njihove ocene ... sedaj jaz sem te strokovnjake razumel, da so si vsi enotni, da drugi tir potrebujemo zaradi (nujnih) pozitivnih učinkov na naše gospodarstvo; torej najmanj to ... od te točke naprej pa se razlikujejo različne možnosti izvedbe, trase ipd. in temu primerno seveda tudi cena ...... torej ti si mnenja, da rajši pustimo stanje takšno kot je, ali kako?
Če bodo projekti stali več kot bodo njihovi učinki... Kje je računica?
... kar se železnic na splošno tiče, pa verjetno je neka splošna ocena oz. cilj da se razbremeni ceste?
Ampak najbrž nič od tega pod motom, "pa naj stane, kolikor hoče"
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
ZaphodBB ::
... sam nisem strokovnjak za infrastrukturne projekte; torej praktično nemogoče (je mojemu razumu odvzeto), da bi lahko sam ocenil, kakšni so učinki vseh teh projektov brez dodatne pomoči strokovnjakov, ki podajo njihove ocene ... sedaj jaz sem te strokovnjake razumel, da so si vsi enotni, da drugi tir potrebujemo zaradi (nujnih) pozitivnih učinkov na naše gospodarstvo; torej najmanj to ... od te točke naprej pa se razlikujejo različne možnosti izvedbe, trase ipd. in temu primerno seveda tudi cena ...
... kar se železnic na splošno tiče, pa verjetno je neka splošna ocena oz. cilj da se razbremeni ceste?
Ne vem, mene te stvari že zelo dolgo zanimajo in iščem argumente obeh strani. Ampak žal zagovorniki velikih infrastrukturnih projektov v najboljšem primeru rečejo "ker moramo imet". Mogoče sem preveč ciničen - ampak, če bi bil case tako slam dunk kot tukaj prodajata Smrekar in matijadmin - potem bi zagovroniki gotovo študije stresali iz letal.
Ajde - včasih pripravijo kako študijo - tako kot je bila ona jako strokovna o tem kako poceni je šaleški lignit. Pa smo naredili in sedaj imamo. In imamo tudi dodatne postavke na položnicah za elektriko. Tako kot bodo navili cestnine za tovornjake za gradnjo drugega tira. In lahko so prepričan, da bodo kmalu po začetku graditve navili cene vinjet in še česa - "ker je treba spodbujat infrastrukturne projekte".
Tako pa samo zakrilijo z rokami in te ozmerjajo, da si nazadnjak, če "ne podpiraš napredka za vsako ceno".
PandaFlow2 ::
. sedaj jaz sem te strokovnjake razumel, da so si vsi enotni, da drugi tir potrebujemo zaradi (nujnih) pozitivnih učinkov na naše gospodarstvo; torej najmanj to ... od te točke naprej pa se razlikujejo različne možnosti izvedbe, trase ipd. in temu primerno seveda tudi cena ...
Kako so si lahko vsi enotni glede pozitivnih učinkov, če pa ne vedo niti karakteristik proge niti cene? To je tako kot če si avtoprevoznik in se strinjaš da rabiš nov kamion, in podpišeš bianco ček za plačilo le-tega, pa čeprav ne veš ne kakšen kamion (kapaciteta) boš dobil in ne za kakšno ceno.
Ampak z davkoplačevalskim denarjem pač ni problema. Sej bo NLB kril, NLB bodo pa dokapitalizirali davkoplačevalci. No problem. Pa seveda nujno potrebujemo banko v državni lasti.
Mr.B ::
ZaphodBB ???? Seveda rabimo železnice, In en tunel ni baš neki velik projekt. Rabimo pa seveda kompletno železnice modernizirat. Najprej pa moraš zreducirati upravo... potem imeti dejansko projekt modernizacije, potem pa se lahko pogovarjaš.. Trenutno pa je stanje slovenskih železnic, pač nekaj kar je smeh. Vključujoč s kompletnim javnim prometom. Dokler nimaš kadra, da bi to naredil, je vse skupaj metanje dnarja figurativno v NLB.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
ZaphodBB ::
ZaphodBB ???? Seveda rabimo železnice, In en tunel ni baš neki velik projekt. Rabimo pa seveda kompletno železnice modernizirat. Najprej pa moraš zreducirati upravo... potem imeti dejansko projekt modernizacije, potem pa se lahko pogovarjaš.. Trenutno pa je stanje slovenskih železnic, pač nekaj kar je smeh. Vključujoč s kompletnim javnim prometom. Dokler nimaš kadra, da bi to naredil, je vse skupaj metanje dnarja figurativno v NLB.
Če bodo stroški večji od izplena jih ne rabimo. Tako simpl je to.
MrStein ::
Ne, ne more biti simpl. Mora trajati 20 let, pa 10 parlamentarnih komisij na to. Pa 100 študij.
Preproste stvari ne obstajajo, to je zgolj lažniva tuja propaganda.
Preproste stvari ne obstajajo, to je zgolj lažniva tuja propaganda.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Unknown_001 ::
Vredno branja za razmislek.
1. Del
https://www.domovina.je/dr-joze-duhovni...
2. Del
https://www.domovina.je/dr-joze-duhovni...
1. Del
https://www.domovina.je/dr-joze-duhovni...
2. Del
https://www.domovina.je/dr-joze-duhovni...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: BorutK-73 ()
matijadmin ::
PandaFlow2 je izjavil:
Jaz osebno ga ne rabim
To, da je človek merilo vsega, ni bilo mišljeno izključno zate osebno.
Kdo pa poleg Luke Koper sploh rabi 2. tir? Se bomo po odprtju 2. tira na veliko vozili na morje z vlaki? Se bo povecal turizem na obali?
Celoten sektor logistike in z njo povezanih dejavnosti (špedicija, agentura, kontrola ...). Pa nekateri naši izvozniki, tudi veliki. Fiskalni učinek bo neposreden in posreden, nekaj bo tudi od dividend državnih podjetij.
Jaz osebno ga ne rabim, oziroma sem mnenja da je zelo majhen krog ljudi, ki dejansko 2. tir rabi. To da bo več transporta šlo čez Slovenijo meni nič ne koristi, prej škoduje, ker pomeni več onesnaževanja, hrupa itd.
Gospa iz Madžarske si nanudi novega Hyundai-a. Ga plača prodajalcu. Ta prodajalec potem plača prevoz iz koreje do jebene Budimpešte. Njen i30 se lepo prhojsa v Koper, pa je najprej plačana Luka. Potem del stroška prevoza dobi slovenski ajzenponar, ki avto na vlakovni kompoziciji pelje čez Slovenijo. Ajzenponar plača TEŠ za elektriko ki jo je porabila lokomotiva. TEŠ plača knapu v Velenju za kolm s katerim proizvajajo el. Energijo. Knap gre pa potem k malemu ubozemu tišlarju in kupi novo kuhinjo za doma.
Vse skup z denarjem gospe ki je kupila nov avto. In veliko teh gospa. In gospodov. Ki kupijo na drugi strani sveta še vse kaj drugega kot Hyundai-e. Če delček te tuje porabe ostane nam kot vmesnemu členu v verigi, ima od tega dosti ljudi koristi. Tudi tisti ki na prvi pogled nimajo veze z vezo z transportno verigo Luka Koper - SŽ.
Pred kratkim se je podobno kot ti pridušal znanec ki je kovač. Ograje pa tako dela. Da koji kurac moramo pa met drugi tir pa pičke požrešne pa njega z davki davijo pa fpičkumaterfseskup. Pol pa pove da je fejst dobr zaslužil od enega modela k lokomotivo vozi na SŽ ker mu je ročno skoval nosilce za svetilke v hiši. Sem ga prec vprašal če je ziher da on od tega drugega tira res ne bi imel nič.
S izjavami kako nimaš nič z ničemer, je včas potrebno bit pazljiv. Saj ne živiš v kokonu. Nismo v balončku. Kot Frankl pove, je slo izvoza za okoli 80% BDP. To je tuj denar. Ki smo ga z dobrimi izdelki in storitvami spulili tujcem. Ker je zunanja trgovinska bilanca slovenije fantastično pozitivna (že lep čas kršimo EU čitabe, ker prebijamo zgornjo mejo, tako kot jo nemci, zato pa nihče posebej v Bruslju ne pizdi okol tega), se ta višek potem porazdeli skozi nekaj krogov naokoli tudi na sektorje ki delajo za "domači trg". Ja če ti kamionar, ki je pripeljal neko robo iz denimo Luke na Letališko v LJ potem poje vampe in spije dva tavelika pira za malco, boš vseeno rekel da od Luke nimaš nič? Kurc moj nimaš. Al pa voznik lokomotive. Če ne bi peljal vlaka z robo iz luke, ne bi mel plače. In pol pr teb tut ne bi v oštariji basal pečenke in piva.
Komentar na Financah
Lahko tudi konkretiziram, Huyndai s svojim Glovisom uvaža v EU in izvaža iz njen, poleg omenjene blagovne znamke pa še Kio. Daimler izvaža na Daljni Vzhod. VW prav tako, enako Renault, PSA in Ford. 600 k avtomobilov/leto ni malo.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
PandaFlow2 je izjavil:
Gospa iz Madžarske si nanudi novega Hyundai-a. Ga plača prodajalcu. Ta prodajalec potem plača prevoz iz koreje do jebene Budimpešte. Njen i30 se lepo prhojsa v Koper, pa je najprej plačana Luka. Potem del stroška prevoza dobi slovenski ajzenponar, ki avto na vlakovni kompoziciji pelje čez Slovenijo. Ajzenponar plača TEŠ za elektriko ki jo je porabila lokomotiva. TEŠ plača knapu v Velenju za kolm s katerim proizvajajo el. Energijo. Knap gre pa potem k malemu ubozemu tišlarju in kupi novo kuhinjo za doma.
Hkrati se stroški obratovanja TEŠ in Premogovnika Velenje ne pokrivajo, ker je bila cela investicija bazirana na povsem napačnih (preveč optimističnih) predpostavkah. Uvedemo dodatno takso za TEŠ, ki ga plačujejo porabniki (tudi gospodinjstva). In here we go, slovenski davkoplačevalci subvencionirajo prevoz korejskega avtomobila na Madžarsko.
TEŠ6 kaže, da bomo morali.
Korejski, nemški, japonski, ameriški in francoski avtomobili slovenskim davkoplačevalcem pomagajo plačevati nižje davke, ker kapnejo kar nekaj v proračun prek kapitalskih dohodkov državnih podjetij ter davkov. Ne na pamet govor't, sicer ne bi na njihov račun živela velika skupnost logistov.
Gregor P,
tebi osnovi stvari niso jasne, ampak ce je to edini argument "nisi Slovenec", potem kar tako dalje, verjetno ststistično boš moral v lastni nepremičnini posaditi in imeti nakaj njive, da boš imel ko boš upokojene kaj zajest.
Interes Avstrije in EU je zapisan v direktivi, tam je jasno napisan datum, ko bodo Avstijci naredili svoj del domače naloge, kot tudi svoj del naloge bodo slovenci naredili do leta 2025, ko bodo naredili povezavo med Koprom in trstom. Vse ostalo je zgolj nacionalno natucavanje slovencev, ker če do danes za 30km proge niste sposobni cca 15 let sprejeti načrt, kaj šele za ostali del slovenije. Trenutno imate v Sloveniji dnar ali za obnavljanje avtocest, ali za obnovo železnic. Morda ko boste prodali pterol, bo morda smiselno obnoviti železnico, v vsakem primeru, bodo nekonkurenčne povezavi ki bo šla čez avstrijo.
Ampak ja majhnost slovencev, je pač majhnost, zato Slovenci v Sloveniji še danes ne razumejo, da je javni promet neka osnova, in da je avto luksusz.
A ne bi ti raje po avstrijskih forumih pisal neumnosti? Ker te kao več ne briga za domovin ...
Žalostno je, da politika ni speljala tega projekta že prej. Se strinjam. A zgolj povezava do Trsta ni okej rešitev in ni del naše domače naloge. To je nesmisel. To je lahko kvečjemu druga ali tretja faza, po novi povezavi Koper - Divača, oz. nadaljevanju te iste.
PandaFlow2 je izjavil:
Ampak ja majhnost slovencev, je pač majhnost, zato Slovenci v Sloveniji še danes ne razumejo, da je javni promet neka osnova, in da je avto luksusz.
In zato namesto hitre zeleznice s Stajerske do Ljubljane (da se ne bi bilo treba voziti po 200 let stari progi po dolini rudnikov) gradimo 2 nova tovorna dira do pristanisca, ki nima financne konstrukcije za izvedbo taksnega projekta.
Potniški je veliko manj rentabilen, sploh pri nas. Tovorni je, poglej kazalnike Luke o pretovoru (pa sklepaj še na povezano dejavnost v panogi).
... torej ti si mnenja, da rajši pustimo stanje takšno kot je, ali kako?
Če bodo projekti stali več kot bodo njihovi učinki... Kje je računica?
To praviš ti. In preskakuješ kot stara kaseta.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
... sam nisem strokovnjak za infrastrukturne projekte; torej praktično nemogoče (je mojemu razumu odvzeto), da bi lahko sam ocenil, kakšni so učinki vseh teh projektov brez dodatne pomoči strokovnjakov, ki podajo njihove ocene ... sedaj jaz sem te strokovnjake razumel, da so si vsi enotni, da drugi tir potrebujemo zaradi (nujnih) pozitivnih učinkov na naše gospodarstvo; torej najmanj to ... od te točke naprej pa se razlikujejo različne možnosti izvedbe, trase ipd. in temu primerno seveda tudi cena ...
... kar se železnic na splošno tiče, pa verjetno je neka splošna ocena oz. cilj da se razbremeni ceste?
Ne vem, mene te stvari že zelo dolgo zanimajo in iščem argumente obeh strani. Ampak žal zagovorniki velikih infrastrukturnih projektov v najboljšem primeru rečejo "ker moramo imet". Mogoče sem preveč ciničen - ampak, če bi bil case tako slam dunk kot tukaj prodajata Smrekar in matijadmin - potem bi zagovroniki gotovo študije stresali iz letal.
Ajde - včasih pripravijo kako študijo - tako kot je bila ona jako strokovna o tem kako poceni je šaleški lignit. Pa smo naredili in sedaj imamo. In imamo tudi dodatne postavke na položnicah za elektriko. Tako kot bodo navili cestnine za tovornjake za gradnjo drugega tira. In lahko so prepričan, da bodo kmalu po začetku graditve navili cene vinjet in še česa - "ker je treba spodbujat infrastrukturne projekte".
Tako pa samo zakrilijo z rokami in te ozmerjajo, da si nazadnjak, če "ne podpiraš napredka za vsako ceno".
2. tir zagovarjajo tako rekoč vsi. Politika, stroka, vsi se strinjajo, da bo prinesel mnoge ekonomske koristi in priložnosti, kje ti vidiš težavo?
Cena projekta je druga težava, sicer mislim, da jo iz opozicije problematizirajo predvsem, ker niso na oblasti.
Vrnite nam techno!
LeQuack ::
matijadmin je izjavil:
2. tir zagovarjajo tako rekoč vsi. Politika, stroka, vsi se strinjajo, da bo prinesel mnoge ekonomske koristi in priložnosti, kje ti vidiš težavo?
Problem je v tem, da zagovarjajo samo tisti, ki bodo imelo od tega, se pravi politika (podkupnine) ter stroka. In seveda bo za njih prinesel lepe ekonomske priložnosti.
Sem pa 100%, da če bi to milijardo evrov razdelili kar tako enakovredno med ljudi, vsakemu 500EUR, bi imelo to dosti boljši ekonomski izplen, ker bi se porazdelilo med vsa podjetja. Nekdo bi dal zraven za nov avto, nekdo za okna, nekdo za hrano, nekdo za transport itd. Na boljšem bi bili tako ljudje, ki bi sedaj imeli okna, avto itd. ter tudi podjetja, ker bi ljudje porabili ta denar. Win win.
Če pa hočeš da bo teh 1+ milijarde prišlo samo v roke nekaterih, potem pa seveda hočeš nekaj takega kot 2. tir. Mal narediš propagande kako bo 2. tir dober za Slovenijo in da bomo ratali naslednja Švica, evo že imaš ovce ki bodo hotele to.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Gregor P ::
Kakšen win-win?!? Zapravljati je eno, kdo bo pa investiral (in če že bi, kaj bo lahko naredil le s 500 evri)? Se spomniš certifikatov? Zakaj niso danes vsi državljani bogati delničarji?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
matijadmin ::
PandaFlow2 je izjavil:
. sedaj jaz sem te strokovnjake razumel, da so si vsi enotni, da drugi tir potrebujemo zaradi (nujnih) pozitivnih učinkov na naše gospodarstvo; torej najmanj to ... od te točke naprej pa se razlikujejo različne možnosti izvedbe, trase ipd. in temu primerno seveda tudi cena ...
Kako so si lahko vsi enotni glede pozitivnih učinkov, če pa ne vedo niti karakteristik proge niti cene? To je tako kot če si avtoprevoznik in se strinjaš da rabiš nov kamion, in podpišeš bianco ček za plačilo le-tega, pa čeprav ne veš ne kakšen kamion (kapaciteta) boš dobil in ne za kakšno ceno.
Ampak z davkoplačevalskim denarjem pač ni problema. Sej bo NLB kril, NLB bodo pa dokapitalizirali davkoplačevalci. No problem. Pa seveda nujno potrebujemo banko v državni lasti.
Avtomobilski proizvajalci v povprečju izostajajo po planih za več kot polovico, to pomeni malo manj kot 1,5 mio pretovora avtomobilov, kar bi nas uvrstilo daleč med prve v Mediteranu in tretje ali četrto mesto v Evropi! Kaj res smo tako nori in neumno?
matijadmin je izjavil:
2. tir zagovarjajo tako rekoč vsi. Politika, stroka, vsi se strinjajo, da bo prinesel mnoge ekonomske koristi in priložnosti, kje ti vidiš težavo?
Problem je v tem, da zagovarjajo samo tisti, ki bodo imelo od tega, se pravi politika (podkupnine) ter stroka. In seveda bo za njih prinesel lepe ekonomske priložnosti.
Sem pa 100%, da če bi to milijardo evrov razdelili kar tako enakovredno med ljudi, vsakemu 500EUR, bi imelo to dosti boljši ekonomski izplen, ker bi se porazdelilo med vsa podjetja. Nekdo bi dal zraven za nov avto, nekdo za okna, nekdo za hrano, nekdo za transport itd. Na boljšem bi bili tako ljudje, ki bi sedaj imeli okna, avto itd. ter tudi podjetja, ker bi ljudje porabili ta denar. Win win.
Če pa hočeš da bo teh 1+ milijarde prišlo samo v roke nekaterih, potem pa seveda hočeš nekaj takega kot 2. tir. Mal narediš propagande kako bo 2. tir dober za Slovenijo in da bomo ratali naslednja Švica, evo že imaš ovce ki bodo hotele to.
Le kvak, le kvak, le kvak.
Vsi, tudi davkoplačevalci, bomo nekaj imeli, res da deležniki več, a ne zastonj. Imeli bodo tudi več dela.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Mr.B ::
matijadmin,
EU direktiva piše da bo povezava med Koprom in trstom definirana...
https://ec.europa.eu/transport/themes/i...
Trieste - Divača : studies and partial upgrading ongoing; cross-border section to be realised until after 2020
Trieste (IT) - Divača (SI) [Villa Opicina (IT) - Sežana (SI)]: The studies for this crossborder railway section have been completed reconsidering the previous high speed project solution. The new proposed studies for a conventional railway line are expected to allow reaching compliance on the section by 2030 on both sides, including train length and speed (envisaged total cost on both sides € 102 million).
Divača, the works expected to be undertaken after 2020 for completion by 2030 at the latest
(cost estimate is not available). The modernisation of the existing track between Koper and Divača
was recently completed. Works for the elimination of a technical bottleneck at Bivje are on-going
and planned to be completed by 2020 (21.4 € million). Studies for the construction of the second
track on the line Koper - Divača are on-going; the works are planned for implementation in the
period 2016-2022 in support of the planned expansion of the port terminal infrastructure (1,108 €
million). Based on current planning activities and studies it can be concluded that the Slovenian
Baltic-Adriatic corridor network is expected to be compliant by 2030 with respect to axle load and
train length. W
EU direktiva piše da bo povezava med Koprom in trstom definirana...
https://ec.europa.eu/transport/themes/i...
Trieste - Divača : studies and partial upgrading ongoing; cross-border section to be realised until after 2020
Trieste (IT) - Divača (SI) [Villa Opicina (IT) - Sežana (SI)]: The studies for this crossborder railway section have been completed reconsidering the previous high speed project solution. The new proposed studies for a conventional railway line are expected to allow reaching compliance on the section by 2030 on both sides, including train length and speed (envisaged total cost on both sides € 102 million).
Divača, the works expected to be undertaken after 2020 for completion by 2030 at the latest
(cost estimate is not available). The modernisation of the existing track between Koper and Divača
was recently completed. Works for the elimination of a technical bottleneck at Bivje are on-going
and planned to be completed by 2020 (21.4 € million). Studies for the construction of the second
track on the line Koper - Divača are on-going; the works are planned for implementation in the
period 2016-2022 in support of the planned expansion of the port terminal infrastructure (1,108 €
million). Based on current planning activities and studies it can be concluded that the Slovenian
Baltic-Adriatic corridor network is expected to be compliant by 2030 with respect to axle load and
train length. W
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
matijadmin ::
matijadmin,
EU direktiva piše da bo povezava med Koprom in trstom definirana...
https://ec.europa.eu/transport/themes/i...
Trieste - Divača : studies and partial upgrading ongoing; cross-border section to be realised until after 2020
Trieste (IT) - Divača (SI) [Villa Opicina (IT) - Sežana (SI)]: The studies for this crossborder railway section have been completed reconsidering the previous high speed project solution. The new proposed studies for a conventional railway line are expected to allow reaching compliance on the section by 2030 on both sides, including train length and speed (envisaged total cost on both sides € 102 million).
Divača, the works expected to be undertaken after 2020 for completion by 2030 at the latest
(cost estimate is not available). The modernisation of the existing track between Koper and Divača
was recently completed. Works for the elimination of a technical bottleneck at Bivje are on-going
and planned to be completed by 2020 (21.4 € million). Studies for the construction of the second
track on the line Koper - Divača are on-going; the works are planned for implementation in the
period 2016-2022 in support of the planned expansion of the port terminal infrastructure (1,108 €
million). Based on current planning activities and studies it can be concluded that the Slovenian
Baltic-Adriatic corridor network is expected to be compliant by 2030 with respect to axle load and
train length. W
Boga mi, da ne veš, kaj pišeš.
Trase Koper - Trst ta direktiva niti omenja ne. Divača - Trst pa, in ta ŽE obstaja. Se je pa planiralo posodobitev na 2. tirno, za kar so zapravili precej denarja (za neke študije, mislim da).
Vrnite nam techno!
Fritz ::
PandaFlow2 je izjavil:
Hkrati se stroški obratovanja TEŠ in Premogovnika Velenje ne pokrivajo, ker je bila cela investicija bazirana na povsem napačnih (preveč optimističnih) predpostavkah. Uvedemo dodatno takso za TEŠ, ki ga plačujejo porabniki (tudi gospodinjstva). In here we go, slovenski davkoplačevalci subvencionirajo prevoz korejskega avtomobila na Madžarsko.
Če tovor ne gre po tirih temveč po cesti pa ga subvencioniramo z nizkimi cestninami za tovornjake, ki nam zapuščajo zabasane in uničene AC ter onesnaženje. Kakorkoli obrneš, res znamo izkoristiti svojo lego
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicahOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 7010 (2041) | joze67 |
» | Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10786 (8239) | Mr.B |
» | Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 44582 (37823) | Jupito |
» | Bojkot referenduma drugi tirOddelek: Problemi človeštva | 5700 (4346) | arnecan1 |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36457 (30530) | DuleKrtola |