» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
13 / 54
»»

ZaphodBB ::

2. tir zagovarjajo tako rekoč vsi. Politika, stroka, vsi se strinjajo, da bo prinesel mnoge ekonomske koristi in priložnosti, kje ti vidiš težavo?

Cena projekta je druga težava, sicer mislim, da jo iz opozicije problematizirajo predvsem, ker niso na oblasti.

Težavo vidim v tem, da se sploh še nihče ni potrudil nedvoumno pokazat stvari za katere ti trdiš, da so zdravo za gotovo.

Andrej51 ::

LeQuack je izjavil:

Jaz osebno ga ne rabim, oziroma sem mnenja da je zelo majhen krog ljudi, ki dejansko 2. tir rabi. To da bo več transporta šlo čez Slovenijo meni nič ne koristi, prej škoduje, ker pomeni več onesnaževanja, hrupa itd.


Če se nič ne voziš po AC (Primorka) potem ga ti res ne rabiš.

Pričakovat, da bo luka rekla STOP novim naročilom v primeru, da ne zgradimo druga tira je nerealno, preprosto bo namesto po železnici šel tovor po cesti, posledice pa vemo kakšne so.

Mr.B ::

matijadmin je izjavil:

Mr.B je izjavil:

matijadmin,
EU direktiva piše da bo povezava med Koprom in trstom definirana...
https://ec.europa.eu/transport/themes/i...

Trieste - Divača : studies and partial upgrading ongoing; cross-border section to be realised until after 2020

Trieste (IT) - Divača (SI) [Villa Opicina (IT) - Sežana (SI)]: The studies for this crossborder railway section have been completed reconsidering the previous high speed project solution. The new proposed studies for a conventional railway line are expected to allow reaching compliance on the section by 2030 on both sides, including train length and speed (envisaged total cost on both sides EUR 102 million).
Divača, the works expected to be undertaken after 2020 for completion by 2030 at the latest
(cost estimate is not available). The modernisation of the existing track between Koper and Divača
was recently completed. Works for the elimination of a technical bottleneck at Bivje are on-going
and planned to be completed by 2020 (21.4 EUR million). Studies for the construction of the second
track on the line Koper - Divača are on-going; the works are planned for implementation in the
period 2016-2022 in support of the planned expansion of the port terminal infrastructure (1,108 EUR
million). Based on current planning activities and studies it can be concluded that the Slovenian
Baltic-Adriatic corridor network is expected to be compliant by 2030 with respect to axle load and
train length. W

Boga mi, da ne veš, kaj pišeš.

Trase Koper - Trst ta direktiva niti omenja ne. Divača - Trst pa, in ta ŽE obstaja. Se je pa planiralo posodobitev na 2. tirno, za kar so zapravili precej denarja (za neke študije, mislim da).


Dejno direktiva omenja povezavo Trsta z Udninami in naprej na Avstrijsko povezavo.
Direktiva jasno omenja da bo prenovljena trasa proge Divača v Italijo, ter povezavo na Udnine, z osno obremenitvijo, ter zahtevano minimalno dolžino vlakov. Tudi datume se ujemajo. Torej leta 2020 ko boste začeli z deli v tunelu, boste začeli tudi obnovo proge Divača v Italijo.

Proga od Divače do Ljubljane, ter nato do Maribora in nato v Avstrijo je tudi predvidena. Samo zagotovo bo povezava Divača -> Udine -> Avstrija, imele najmanj 5 let prednosti, preden bi teoretično po isti direktivi v Sloveniji nadgradili progo ki bi dovolila ustrezno osno obremenitvijo, kaj šele dolžino vlakov. Samo da je v Sloveniji vse možno, in nova proga oziroma tunel (ja ne muisliš da bo drugi tir samo tunel) ,ne dolžina vlakov ter osna obremenitev ne bo ustrezala. Pač treba kasirati še kakšen milijon ali dva v kakšne žepe.
Pustimo da v direktivi tudi jasno piše povezava obmorskih pristanišč vključujoč direktno omenjena Trst in Koper, razen če ti resno misliš da direktiva zahteva direktno povezavo Koper – Trst ? Verjetno ja ne misliš, da bodo z vlaki pretovarjali z ene ladje na vlak, ter v drugem z vlaka nazaj na ladjo ..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

matijadmin ::

Andrej51 je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Jaz osebno ga ne rabim, oziroma sem mnenja da je zelo majhen krog ljudi, ki dejansko 2. tir rabi. To da bo več transporta šlo čez Slovenijo meni nič ne koristi, prej škoduje, ker pomeni več onesnaževanja, hrupa itd.


Če se nič ne voziš po AC (Primorka) potem ga ti res ne rabiš.

Pričakovat, da bo luka rekla STOP novim naročilom v primeru, da ne zgradimo druga tira je nerealno, preprosto bo namesto po železnici šel tovor po cesti, posledice pa vemo kakšne so.


To se v bistvu dogaja ves čas. Naročniki pač povečujejo pretočnost s kamionskim prometom.

ZaphodBB je izjavil:

2. tir zagovarjajo tako rekoč vsi. Politika, stroka, vsi se strinjajo, da bo prinesel mnoge ekonomske koristi in priložnosti, kje ti vidiš težavo?

Cena projekta je druga težava, sicer mislim, da jo iz opozicije problematizirajo predvsem, ker niso na oblasti.

Težavo vidim v tem, da se sploh še nihče ni potrudil nedvoumno pokazat stvari za katere ti trdiš, da so zdravo za gotovo.

Preden je naša politika tako posrala namero in z njo odlašala kot bi ne bila namer, so mnogi tujci, zasebni kapital, kakopak, izkazali zanimanje. Med njimi tudi največji ladjar na svetu, zatem Nemci, pa Nizozemci in mnogi drugi. Najbrž ne zato, ker bi bila čista pušjona. Celo domače posredne učinke od tako oddaljene Luke znajo tam, daleč v tujini upoštevati. Očitno je pri nas boj za korito, zdaj z desne, če bi bila situacija obratna, pa z leve, najbolj sveta reč. Pri tem pa mnogi sodelujete ...
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

Takole lani:

V Sloveniji ni interesa za gradnjo drugega železniškega tira, poleg tega pa sosednje države dobro plačujejo lobiste, da bi preprečili njegovo graditev, meni ekonomist Jože P. Damijan.
Vrnite nam techno!

ZaphodBB ::


Preden je naša politika tako posrala namero in z njo odlašala kot bi ne bila namer, so mnogi tujci, zasebni kapital, kakopak, izkazali zanimanje. Med njimi tudi največji ladjar na svetu, zatem Nemci, pa Nizozemci in mnogi drugi. Najbrž ne zato, ker bi bila čista pušjona. Celo domače posredne učinke od tako oddaljene Luke znajo tam, daleč v tujini upoštevati. Očitno je pri nas boj za korito, zdaj z desne, če bi bila situacija obratna, pa z leve, najbolj sveta reč. Pri tem pa mnogi sodelujete ...

No vidiš, zakaj še vedno navijaš za povečanje korupcije in to celo brez argumentov, če pa je očitno zasebni sektor zainteresiran? To v časih, ko so obrestne mere na enem procentu in vsi iščejo donosne projekte ne bi smel problem.

Ti povem zakaj. Ker si full of shit.

Fritz ::

matijadmin je izjavil:

Takole lani:

V Sloveniji ni interesa za gradnjo drugega železniškega tira, poleg tega pa sosednje države dobro plačujejo lobiste, da bi preprečili njegovo graditev, meni ekonomist Jože P. Damijan.

JP Damjan ni bil nikoli proti drugem tiru. Je pa proti netransparentnemu, koruptivno zastavljenemu, proračunsko potratnemu drugemu tiru.

Ne glede na to, da se pri nas vse takoj deli na levo in desno, nismo vsi nasprotniki 2. tira v tem košu. Nekateri pač nočemo plačevati višjih davkov zato, da bi peščica ljudi imela od tega koristi.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ZaphodBB ::

Nekateri pač nočemo plačevati višjih davkov zato, da bi peščica ljudi imela od tega koristi.

To pomeni, da sovražiš mitjoadmina, ker on _ve_ da 2 tir je nujno potreben njegovim šefom in njihovim botrom. Rabimo, ga, če ne drugega zato da bodo tudi sosednje države vedele, da smo cool in odštekani!

Drugi tir v vsako slovensko vas!

Gregor P ::

Kdo od vas/nas tu je dovolj strokovno usposobljen, da lahko (sam) oceni, ali potrebujemo drugi tir, ali ne? Naj začnem sam, jaz nisem ... :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mr.B ::

Predlagam z jugonostalgično mnantro, da je železnica koristna v večini samo kapitalistom, pa še to na koncu tujim, naj oni plačajo za izgradnjo tira, ali pa kar ukinimo železnice. Sarkazem off.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

MrStein ::

To se 99% strinja, da je novi tir potreben.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

ZaphodBB ::

MrStein je izjavil:

To se 99% strinja, da je novi tir potreben.

A se strinja 99% tud, da se jim tako zelo splača, da so ga pripravljeni financirat?

Mr.B ::

ZaphodBB je izjavil:

MrStein je izjavil:

To se 99% strinja, da je novi tir potreben.

A se strinja 99% tud, da se jim tako zelo splača, da so ga pripravljeni financirat?

Sej glede na to logiko, se ne splača še kakšno cesto obnovit, če je "ti" ne uporbaljaš.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

MrStein ::

99% ljudi ne razmišlja o naslednjem koraku, imenovanem "a si lahko to privoščim?"

;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

ZaphodBB ::

Sej glede na to logiko, se ne splača še kakšno cesto obnovit, če je "ti" ne uporbaljaš.

Daj mi pridi jutri travo pokosit. Potrebno je.

Mr.B ::

MrStein je izjavil:

99% ljudi ne razmišlja o naslednjem koraku, imenovanem "a si lahko to privoščim?"

;)

Mel bi vse eno, če tud si ne morem privoščit.. To spet izhaja iz neke druge mentalitete. Isto kot n videno, sedaj ko dela pozitivno, se pa res ne splača prodati.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

matijadmin ::

Fritz je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Takole lani:

V Sloveniji ni interesa za gradnjo drugega železniškega tira, poleg tega pa sosednje države dobro plačujejo lobiste, da bi preprečili njegovo graditev, meni ekonomist Jože P. Damijan.

JP Damjan ni bil nikoli proti drugem tiru. Je pa proti netransparentnemu, koruptivno zastavljenemu, proračunsko potratnemu drugemu tiru.

Ne glede na to, da se pri nas vse takoj deli na levo in desno, nismo vsi nasprotniki 2. tira v tem košu. Nekateri pač nočemo plačevati višjih davkov zato, da bi peščica ljudi imela od tega koristi.

JP Damijan je proti temu, da ni sam v ekipi. To je očitno, ker politikantsko agitira in se muza Janši, ga osebno naslavlja v svojih zadnjih zapisih.
Vrnite nam techno!

lambda ::

Ko narod dovolj dolgo nateguješ z eno bedarijo za drugo (TEŠ6 kar dobro izstopa) ima pač dovolj argumentacij "cena ni tako pomembna, kot je pomembna realizacija". Narod ni kriv, če bo z referendumom vse padlo v vodo zaradi časovnih rokov - kriva je politika, da so čakali do zadnjega momenta in sprejemali nejasne zakone po nujnem postopku z nedorečenimi finančnimi konstrukcijami. In sedaj krivdo valijo na narod češ vi boste krivi. Ne, ni res, krivdo za nastalo situacijo naj pripišejo izključno sebi.

matijadmin ::

ZaphodBB je izjavil:


Preden je naša politika tako posrala namero in z njo odlašala kot bi ne bila namer, so mnogi tujci, zasebni kapital, kakopak, izkazali zanimanje. Med njimi tudi največji ladjar na svetu, zatem Nemci, pa Nizozemci in mnogi drugi. Najbrž ne zato, ker bi bila čista pušjona. Celo domače posredne učinke od tako oddaljene Luke znajo tam, daleč v tujini upoštevati. Očitno je pri nas boj za korito, zdaj z desne, če bi bila situacija obratna, pa z leve, najbolj sveta reč. Pri tem pa mnogi sodelujete ...

No vidiš, zakaj še vedno navijaš za povečanje korupcije in to celo brez argumentov, če pa je očitno zasebni sektor zainteresiran? To v časih, ko so obrestne mere na enem procentu in vsi iščejo donosne projekte ne bi smel problem.

Ti povem zakaj. Ker si full of shit.


Govoriš o korupciji preden se je projekt začel. Nepošteno. Nič ne artikuliraš v smeri, da bi se na tem področju kaj sploh zavzemal (čisto drugi resor je za boj proti korupciji pristojen). Cena je tudi čisto fiks. Taki projekti so prej izjema kot pravilo, da so v domeni zasebnega kapitala (ne rečem, so, a redko, bolj pogosto je javno - zasebno partnerstvo, če že). In ti verjameš, da bo "tvoja" ali pa druga politična oblast to naredila bolje? Verjameš tudi v Božička in dedka Mraza?

ZaphodBB je izjavil:

MrStein je izjavil:

To se 99% strinja, da je novi tir potreben.

A se strinja 99% tud, da se jim tako zelo splača, da so ga pripravljeni financirat?

Vsi, s katerimi tuliš v rog, da. Sam peče, ko niso pri koritu.

ZaphodBB je izjavil:

Sej glede na to logiko, se ne splača še kakšno cesto obnovit, če je "ti" ne uporbaljaš.

Daj mi pridi jutri travo pokosit. Potrebno je.

Prosim, začni vozit po kozji stezah in kolovozih. Bo najceneje. Samo zate.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Joze_K ::

 null

null



trdna finančna konstrukcija 2 tira

joze67 ::

matijadmin je izjavil:

Govoriš o korupciji preden se je projekt začel. Nepošteno.
Nepošteno? Izkušnje pravijo, da so ljudje, ki so ta hip na oblasti (vključno, a še zdaleč en samo v vladi) nepošteni. Tako da, oprosti, ampak fuck off s takimi.

matijadmin je izjavil:

Nič ne artikuliraš v smeri, da bi se na tem področju kaj sploh zavzemal (čisto drugi resor je za boj proti korupciji pristojen).
In to naj bi pomenilo...?

matijadmin je izjavil:

Cena je tudi čisto fiks.
In potem imaš jajca, da v naslednjem stavku potegneš ven dedka Mraza in Božička?

matijadmin je izjavil:

In ti verjameš, da bo "tvoja" ali pa druga politična oblast to naredila bolje? Verjameš tudi v Božička in dedka Mraza?
Sem že na začetku teme povedal, kaj je prava pot - naj najprej kdorkoli, lahko tudi tile, kot jih imamo, speljejo nekaj manjših, še bolj nujno potrebnih projektov, ki so velikostnega reda manjši in velikostnega reda bolj potrebni - zdravstvo je tipičen kandidat. Skozi taka dejanja bi elita lahko pridobila zaupanje davkoplačevalcev (do naslednjega fiaska).

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Dej smreki, enkrat 1.4 mijarde, drugič 3.3, tretjič 600 mijonov. Dej se že odloči.


Vladni predlog je 1,4 milijarde, predlog Jerneja P. Damijana stane 950 milijonov evrov, vendar brez evropskih in madžarskih sredstev (skupaj 500 milijonov evrov) in inferiornim projektom. 3,6 milijarde evrov je Lopovič dobil tako, da je pri vladnem projektu seštel stroške projekta z viri financiranja projekta, prištel še obresti in to proglasil kot pravo ceno.

Fritz je izjavil:


JP Damjan ni bil nikoli proti drugem tiru. Je pa proti netransparentnemu, koruptivno zastavljenemu, proračunsko potratnemu drugemu tiru.


No, skoraj pravilno. Je proti varianti drugega tira, kjer ne bo pri koritu.

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/damij...

ZaphodBB je izjavil:


No vidiš, zakaj še vedno navijaš za povečanje korupcije


Na osnovi česa si zaključil, da gre za povečanje korupcije?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Ajde - včasih pripravijo kako študijo - tako kot je bila ona jako strokovna o tem kako poceni je šaleški lignit. Pa smo naredili in sedaj imamo.


A ni zanimivo, da so to študijo podprli isti ljudje kot projekt 2. tir in sedaj ti ljudje opozarjajo, da je projekt pripravljen slabo in da bi ga oni pripravili boljše.

Zanimiva je dinamika cene TEŠ 6:

Naložba je bila v Resoluciji o nacionalnih razvojnih projektih za obdobje 2007-2023 iz leta 2006[2] ocenjena na 602 milijona evrov (oz. 1 Mio/1 MW) in naj bi se v celoti financirala iz zasebnih virov. Vendar je bila naložba že pred vladno resolucijo v Investicijskem programu iz aprila 2006 ocenjena na 691 mio EUR.

V Noveliranem Investicijskem Programu (NIP 1) je cena že novembra 2006 narasla na 1,07 mrd EUR. Investicijska vrednost projekta je z NIP 2 (marec 2009) poskočila na 1,34 mrd EUR (NIP 2, marec 2009). Cena se je z NIP 3 (oktober 2009) znižala na 1,12 mrd EUR.[3] Leta 2010 se je ustalila na 1,1 milijarde EUR. 300 milijonov EUR HSE, 100 milijonov EUR TEŠ, 550 milijonov EUR krediti EIB, preostali krediti (EBRD, poslovne banke) ter vložek poslovnega partnerja/partnerjev pa 200 milijonov EUR. Trenutno se govori o 1.4 mrd EUR[4], pri čemer ni povsem jasno, zakaj cena narašča.


Termoelektrarna %C5%A0o%C5%A1tanj blok 6 @ Wikipedia

Jasno je kdo je zajebal. Ne, niso bili levaki, temveč ti, ki pravijo, da bi oni naredili 2. tir boljše in cenejše. Eni jim celo verjamete.

Smrekar1 ::

'Civilna iniciativa' spet rije v tla.

http://referendumdrugitir.si/post/30064...

Po novem so mnenja, da bo tir preplačan sedemkratno, torej se ga da narediti za 200 milijonov evrov. Po njihovih izračunih samo dodatne lokomotive (ker bo več prometa) stanejo 150 milijonov evrov, torej očitno menijo, da projekt stane vsega 50 milijonov evrov.
Za primerjavo, za veljavno traso smo porabili 60 milijonov evrov za vse potrebne raziskave in dovoljenja.

Druga cvetka je, da se bo pokradlo ves denar s katerim se bo financiralo posojila. Gre se za tipično mantro "levaki bodo vse pokradli!!!11", ki ni osnovana na ničemer. Sledi največja cvetka, da železnica, ki pripelje v Koper, služi povezavi Trsta. Kako to deluje ne vem, ampak pričakujem, da trditev razni 'strokovnjaki' razložijo.

Kot zadnje še povedo, da se mudi in da nas bodo avstrijci prehiteli (medtem ko oni projekt blokirajo) in da moramo to zgraditi z domačim kapitalom, brez tujih investitorjev. To prihaja iz stranke, ki bojda želi bolj proevropsko Slovenijo.

Priporočam branje in kritično analizo napisanega. Toliko nesmislov na enem kupu se res redko vidi.

Joze_K ::

http://siol.net/novice/slovenija/ukradl...

mogoče pa sedaj kake info dobimo

Smrekar1 ::

Joze_K je izjavil:

http://siol.net/novice/slovenija/ukradl...

mogoče pa sedaj kake info dobimo


Dvomim. Kot prvo je bil verjetno kak mamilaš, ki niti ne ve kaj je to USB ključek ali drugi tir in jih je že vrgel stran. Kot drugo so dokumenti po vsej verjetnosti šifrirani.

matijadmin ::

joze67 je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Govoriš o korupciji preden se je projekt začel. Nepošteno.
Nepošteno? Izkušnje pravijo, da so ljudje, ki so ta hip na oblasti (vključno, a še zdaleč en samo v vladi) nepošteni. Tako da, oprosti, ampak fuck off s takimi.

matijadmin je izjavil:

Nič ne artikuliraš v smeri, da bi se na tem področju kaj sploh zavzemal (čisto drugi resor je za boj proti korupciji pristojen).
In to naj bi pomenilo...?

matijadmin je izjavil:

Cena je tudi čisto fiks.
In potem imaš jajca, da v naslednjem stavku potegneš ven dedka Mraza in Božička?

matijadmin je izjavil:

In ti verjameš, da bo "tvoja" ali pa druga politična oblast to naredila bolje? Verjameš tudi v Božička in dedka Mraza?
Sem že na začetku teme povedal, kaj je prava pot - naj najprej kdorkoli, lahko tudi tile, kot jih imamo, speljejo nekaj manjših, še bolj nujno potrebnih projektov, ki so velikostnega reda manjši in velikostnega reda bolj potrebni - zdravstvo je tipičen kandidat. Skozi taka dejanja bi elita lahko pridobila zaupanje davkoplačevalcev (do naslednjega fiaska).

Dokazano? Bežno res, a ti, ki bodo prevzeli projekt po referendumu, če uspe, so še bolj dokazano koruptivni in nesposobni.
Vrnite nam techno!

Joze_K ::

Smrekar1 je izjavil:


Dvomim. Kot prvo je bil verjetno kak mamilaš, ki niti ne ve kaj je to USB ključek ali drugi tir in jih je že vrgel stran. Kot drugo so dokumenti po vsej verjetnosti šifrirani.


Hm, tule bolj berem pobožno željo da bi tak bilo,.. da ne bi cela svinjarija 2 tira prišla ven,... ki bi zamajala kvazi argumente zagovornikov..

Kakorkoli, sem za to, da informacije pridejo v javnost,.. kakršnekoli že bile, da si nalijemo čistega vina!

PaX_MaN ::

s službenimi dokumenti, ki se nanašajo na gradnjo drugega tira in Mercator

A? Kaj ma pa 2TDK z Mercatorjem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

šernk ::

kot kaže bodo SDSovci uspeli zbrati podpise za referendum, za nasprotovanje gradnji drugega tira po trasi, ki jo je sam SDS zakoličil...saj ni res pa je.

pa smo ob 5 let in 205M eur. če referendum pade naj nekdo za slednje odgovarja!!!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Fritz ::

PaX_MaN je izjavil:

s službenimi dokumenti, ki se nanašajo na gradnjo drugega tira in Mercator

A? Kaj ma pa 2TDK z Mercatorjem?

Načeloma nič, imata pa obe zadevi očitno nekaj z Dragonjo, glede na to, da je od ljudi, ki so blizu tej vladi, med ekonomsko bolj razgledanimi. Ne vem zakaj bi mu drugače dajali tako žgoče projekte.

šernk je izjavil:

kot kaže bodo SDSovci uspeli zbrati podpise za referendum, za nasprotovanje gradnji drugega tira po trasi, ki jo je sam SDS zakoličil...saj ni res pa je.

pa smo ob 5 let in 205M eur. če referendum pade naj nekdo za slednje odgovarja!!!

Zakaj bi kdo odgovarjal za voljo ljudstva? Tukaj bodo vsaj ljudje sami zavozili, če bodo. Pri TEŠ 6 so to v našem imenu naredili poslanci in odgovoren je - kdo že?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

ZaphodBB ::

Smrekar1 je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:


Ajde - včasih pripravijo kako študijo - tako kot je bila ona jako strokovna o tem kako poceni je šaleški lignit. Pa smo naredili in sedaj imamo.


A ni zanimivo, da so to študijo podprli isti ljudje kot projekt 2. tir in sedaj ti ljudje opozarjajo, da je projekt pripravljen slabo in da bi ga oni pripravili boljše.

Zanimiva je dinamika cene TEŠ 6:

Naložba je bila v Resoluciji o nacionalnih razvojnih projektih za obdobje 2007-2023 iz leta 2006[2] ocenjena na 602 milijona evrov (oz. 1 Mio/1 MW) in naj bi se v celoti financirala iz zasebnih virov. Vendar je bila naložba že pred vladno resolucijo v Investicijskem programu iz aprila 2006 ocenjena na 691 mio EUR.

V Noveliranem Investicijskem Programu (NIP 1) je cena že novembra 2006 narasla na 1,07 mrd EUR. Investicijska vrednost projekta je z NIP 2 (marec 2009) poskočila na 1,34 mrd EUR (NIP 2, marec 2009). Cena se je z NIP 3 (oktober 2009) znižala na 1,12 mrd EUR.[3] Leta 2010 se je ustalila na 1,1 milijarde EUR. 300 milijonov EUR HSE, 100 milijonov EUR TEŠ, 550 milijonov EUR krediti EIB, preostali krediti (EBRD, poslovne banke) ter vložek poslovnega partnerja/partnerjev pa 200 milijonov EUR. Trenutno se govori o 1.4 mrd EUR[4], pri čemer ni povsem jasno, zakaj cena narašča.


Termoelektrarna %C5%A0o%C5%A1tanj blok 6 @ Wikipedia

Jasno je kdo je zajebal. Ne, niso bili levaki, temveč ti, ki pravijo, da bi oni naredili 2. tir boljše in cenejše. Eni jim celo verjamete.


Japajade. Če nismo sposobni transparentce v državnih projektih se jih ne pejmo. Dost enostavno.

matijadmin ::

Ta vlomna tatvina ključka Dragonje na las spominja na vlomno tatvino prenosnika in fascikla sekretarke Pedagoškega inštituta.
Vrnite nam techno!

PaX_MaN ::

Fritz je izjavil:

Načeloma nič, imata pa obe zadevi očitno nekaj z Dragonjo, glede na to, da je od ljudi, ki so blizu tej vladi, med ekonomsko bolj razgledanimi. Ne vem zakaj bi mu drugače dajali tako žgoče projekte.


Za izdajo poslovne skrivnosti gre, ker: 2TDK je tam samo in le za gradnjo tira divača-koper; Dragonja ni zaposlen v vladi.

ZaphodBB je izjavil:

Japajade. Če nismo sposobni transparentce v državnih projektih se jih ne pejmo. Dost enostavno.

A:"Pa zkva niste prekinl s TEŠ6 ko ste vedl da bo preplačan??!!!"
----
B: "Nehajmo z drugim tirom, ker vemo da bo preplačan!!!!!111ena"
A: "Jojojoj, nenenenene, dejte nehat no, ni to pravi način, pravi način je več nadzora pa odgovornosti pa KPK je čez treba dat pa Računsko spravt gor pa UPPD pritegnit pa z EK se posvetvat pa Mednarodno v Haagu notificirat pa derpderppiderp delat, tko!"

lul topkek

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Fritz ::

PaX_MaN je izjavil:

Fritz je izjavil:

Načeloma nič, imata pa obe zadevi očitno nekaj z Dragonjo, glede na to, da je od ljudi, ki so blizu tej vladi, med ekonomsko bolj razgledanimi. Ne vem zakaj bi mu drugače dajali tako žgoče projekte.


Za izdajo poslovne skrivnosti gre, ker: 2TDK je tam samo in le za gradnjo tira divača-koper; Dragonja ni zaposlen v vladi.


Drži.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

MrStein ::

Trasa po "ekipi" Damijanovih je baje bila razmotrena a ni ( ne bi ?) dobila okoljskih dovoljenj.
vir: dnevne novice
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matijadmin ::

Če referendum bo in pade, se bo potrebno zahvaliti Kovačiču in desnim za izpad EU sredstev!
Vrnite nam techno!

Mr.B ::

matijadmin je izjavil:

Če referendum bo in pade, se bo potrebno zahvaliti Kovačiču in desnim za izpad EU sredstev!

A je pomembno. No vsaj z NLB-jem se niste ukvarjali.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Fritz ::

matijadmin je izjavil:

Če referendum bo in pade, se bo potrebno zahvaliti Kovačiču in desnim za izpad EU sredstev!

EU sredstva so vsako leto. Že tako jih ne znamo počrpati.

Če bi ta projekt resno zastavili že prej, bi jih lahko počrpali že pred leti. EU sredstva niso in ne morejo biti edini razlog, da se v ta projekt brezglavo rine.

Po tem, ko si se naslajal, da jim ne bo uspelo, je sedaj zaskrbljeno jokcanje rahlo odveč.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

PaX_MaN ::

Fritz je izjavil:

PaX_MaN je izjavil:

Fritz je izjavil:

Načeloma nič, imata pa obe zadevi očitno nekaj z Dragonjo, glede na to, da je od ljudi, ki so blizu tej vladi, med ekonomsko bolj razgledanimi. Ne vem zakaj bi mu drugače dajali tako žgoče projekte.


Za izdajo poslovne skrivnosti gre, ker: 2TDK je tam samo in le za gradnjo tira divača-koper; Dragonja ni zaposlen v vladi.


Drži.

Hm ... no, lahko je po odstopu sicer dobil službo še v Mercatorju.
Ni nemogoče.

Gregor P ::

Pri nas protestiramo in zbiramo podpise proti zmanjšanju tovornega prometa na cestah, ki ogroža tudi naše zdravje, v neki Avstriji pa (leta 2012) ravno nasprotno, zahtevajo da se tovor s cest preseli na železnico, ker je njihovo zdravje ogroženo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MrStein ::

Gregor P je izjavil:

Pri nas protestiramo in zbiramo podpise proti zmanjšanju tovornega prometa na cestah,

Ne, ne počnemo tega. Lagat ni treba, je že itak vse dovolj mutno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Unknown_001 ::

Gregor P je izjavil:

Pri nas protestiramo in zbiramo podpise proti zmanjšanju tovornega prometa na cestah, ki ogroža tudi naše zdravje, v neki Avstriji pa (leta 2012) ravno nasprotno, zahtevajo da se tovor s cest preseli na železnico, ker je njihovo zdravje ogroženo.

Kreten.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Gregor P ::

Posledica tega (ena izmed), da ne bomo izgradili drugega tira (in posledično bomo najbrž zadržani še za večino ostalih infrastrukturnih projektov vsaj za naslednjih nekaj let) je seveda tudi to, da bo še vedno veliko tovora potovalo po cestah in to glede na projekcije vedno več. To torej ni neznatna posledica. Zakaj menita, da temu ni tako?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MrStein ::

Drugega tira že 20 let "nismo izgradili".
Referendum gre o tem, da je načrt "23B skozi ef" slab, ne pa da "ne gradit drugi tir".

Torej: ne lagat in lahko noč.

PS: Le zakaj bi nekdo širil laži? Kdo ga plačuje? A so kuščarji resnični?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matijadmin ::

Fritz je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Če referendum bo in pade, se bo potrebno zahvaliti Kovačiču in desnim za izpad EU sredstev!

EU sredstva so vsako leto. Že tako jih ne znamo počrpati.

Če bi ta projekt resno zastavili že prej, bi jih lahko počrpali že pred leti. EU sredstva niso in ne morejo biti edini razlog, da se v ta projekt brezglavo rine.

Po tem, ko si se naslajal, da jim ne bo uspelo, je sedaj zaskrbljeno jokcanje rahlo odveč.

A je kriva ta vlada, da niso že prej tega naredili, samo 'prašam...? Pa trasa "te vlade," ki jo je požegnala vlada stranke,ki je najbolj proti, baje tudi ni okej. Avstrijska cena ravno tako ne. Kapital, ki stane kot posojilo ECB tudi ne. Viva retardirana Slovenija!
Vrnite nam techno!

ADIJOOO ::

Kot kaže bo dovolj podpisov kar je dobra novica.

Gregor P ::

Ne, resno. Vsi so praktično za drugi tir. Ljudje, ki nimajo pojma o pojmu, se prepirajo, katera "finančna" konstrukcija je infrastrukturno bolj smiselna; ob tem imamo že "na tone" študij, revizij etc. (boljše od tega praktično ne bo nikoli) kar pomeni, da je pač treba le še sprejeti "politično" odločitev za eno izmed predlaganih rešitev; z veliko verjetnostjo pa lahko domnevamo, da tista, ki je finančno povsem nevzdržna, nikoli ne bo podprta od ECB oz. EK. Prav nobena pa ni "100 % pravilna" (kot tudi sicer ni nič v življenju) oz, je edina pravilna tista, ki jo na koncu odgovorno sprejmeš.

Kje je tu logika?

In da, seveda ima nesprejetje oz. odlog izgradnje tudi posledice, le kako bi lahko bilo drugače?

To da bo kasneje morebiten referendum z veliko gotovostjo padel, ni prav v nobeno "uteho".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ADIJOOO ::

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Fritz ()

Gregor P ::

A to je ta Popovič ... 8-)

"Dvotirna proga je naša velika želja, za katero smo si prizadevali že dolgo. Ko se bo ukinila sedanja proga, bo ogromno pridobilo naše zaledje," je pred svetniki poudaril koprski župan Boris Popovič.

Koprski občinski svet je z 21 glasovi za in dvema proti preklical svojo podporo referendumu za zakon o drugemu tiru. Izglasoval je torej povsem nasprotne sklepe kot na seji pred mesecem dni. A vmes je vlada svetnike prepričala z odločitvami, da bo med Koprom in Divačo nova dvotirna proga, da bodo sedanjo progo ukinili in namenili kolesarjem ter da bo v projektu drugi tir še povečala civilni nadzor.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
13 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
296312 (1343) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
629579 (7032) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22840958 (34199) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385292 (3938) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634449 (28522) DuleKrtola

Več podobnih tem