» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
11 / 54
»»

Smrekar1 ::

matijadmin je izjavil:

Morda pa bo on kot minister iskal financerje, kar je tudi zgleda edini razlog!


Čisto možno, bi mu pripisal. Piše praktično samo še o tem.

Eh, lahko, da imajo toliko podpisov, a jaz bi bil previden. Tudi prodajalci nepremičnin za bloke in soseske lažejo, koliko je že prodanega, da lažje in z lažjo pridobijo kakšnega kupca ...


Konkretno v tem primeru jim laganje ne koristi toliko. Vseeno je ali imajo 40 000 podpisov ali 400 000 podpisov, rezultat bo enak. Rezultat bo drastično drugačen, če bodo imeli 39 999 podpisov kot če bi jih imeli 40 000. Pretiravanje s številom podpisov ima lahko tudi kontra učinek!

Je pa res, da imajo verjetno manj podpor kot podpisov. Če imajo 35 000 podpisov imajo verjetno samo kakih 32 000 podpor, od koder moramo odšteti še povprečnih 5% nepravilno izpolnjenih. Vseeno se mi zdi, da bo saboterjem (tudi) tokrat uspelo.

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Jaz se spomnim kako je stroka trdila, da bo TEŠ6 daleč najbolj rentabilna investicija ever. Sam sem se kregal z enim projektantom premogovnika, ki me je ozmerjal za narodnega izdajalca in ekonmskega analfabeta, ko sem mu postavil par vprašanj.

Tak, da si v rit vtakni svojo kvazi strokovnost.


Konkretno Damijanu je potrebno postaviti nekaj vprašanj:

1. Kako zagotovilo vlade, da Madžarski vložek ne bo imel večjega donosa kot posojilo pri ECB, vpliva na presojo projekta?

2. Zakaj je ustanovitev posebnega podjetja za upravljanje teh predorov samo po sebi problematično? To naj bi bil način kako bi tuj večinski lastnik obvladoval SŽ in Luko Koper, kakšen naj bi bil mehanizem tega delovanja? Kako na to trditev vpliva dejstvo, da je v zakonu izrecno zapisano, da je večinski lastnik država Slovenija?

3. Madžarski vložek je nujen za pridobitev sredstev za ECB, kot je izrecno zapisano v zakonih, ki jih citira. Zakaj tega ni razbrati iz zapisov? Zakaj zapisi namigujejo, da za Madžarsko sodelovanje ni razloga?

4. Kdo so "kolegi inženirji" in kje so njihovi izračuni, da se pri gradnji drugega tira nekateri elementi izpustijo? Kako bo to vplivalo na delovanje predora? Za koliko bo to zmanjšalo pretočnost sistema in kolikšna pretočnost je potrebna, da bo sistem deloval kot je to začrtano?

5. Omenjeni elementi v predorih so bili začrtani leta 2005. Zakaj se je kritike lotil šele dvanajst let kasneje? Zakaj na to ni opozoril leta 2005 ali kasneje, ko se je pridobivalo gradbeno dovoljenje in se izvajala začetna dela?

Točke 1-4 so celoten nabor vseh kritik, ki sem jih dobil pri njem. Točka 5 kaže na to, da gre res samo za sofisticiranega aparačniak SDS v nadpovprečno kvalitetni preobleki.

Joze_K ::

@Smrekar1, @Matijaadmin

koliko eni goreče nabijate gradnjo še ene megalomanske investicije in vam je popolnoma vseeno kaj se z narodovim blagom dogaja, ker vidite samo svoje ozke lastne koristi... popolnoma nič drugega niste kot vsa ta tranzicijska kriminalna družba, ki si je nakradla v svoj žep na račun ostalega življa Slovenije.
In tudi vam je pomembno,d a boste imeli le ozke koristi pa vas boli k.. za vse ostale v Sloveniji...

Koristoljubneži @ tajkunizacija - vsi ste enaki

Isto kot pri TEŠ6,.. že stoji zaradi remonta,... je pa bila NUJNO potrebna investicija koristoljubnežem Šaleške doline... tako kot je sedaj nujno potrebna tale investicija..

gabite se mi!

Fritz ::

Cerarjevo vlado bi bilo treba vreči že samo zato, ker se ni resno lotila korupcije, čeprav je Miro I. etični to obljubljal. Da pa sedaj postavlja drugi spomenik korupciji je seveda višek ironije. Tukaj ne gre za SDS in JPD (čeprav nekateri lepo zavajate z izjavami vzetimi iz konteksta) temveč za to, kar je prav. Ja, drugi tir in modernizacijo železniškega omrežja krvavo potrebujemo a ne na tak način.

Kljub temu, da sem levičar (pa ne SD sorte), podpiram SDS kadar počne nekaj dobrega, ne glede na to ali to počne iz pravih razlogov ali pa jim je cilj samo slabiti to vlado.

@ Joze_K +1
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Truga ::

se enkrat:

Truga je izjavil:

10x preplacana zeleznica bo se vedno cenejsa kot ce je ne naredimo.

Smrekar1 ::

Fritz je izjavil:

Cerarjevo vlado bi bilo treba vreči že samo zato, ker se ni resno lotila korupcije, čeprav je Miro I. etični to obljubljal. Da pa sedaj postavlja drugi spomenik korupciji je seveda višek ironije. Tukaj ne gre za SDS in JPD (čeprav nekateri lepo zavajate z izjavami vzetimi iz konteksta) temveč za to, kar je prav. Ja, drugi tir in modernizacijo železniškega omrežja krvavo potrebujemo a ne na tak način.

Kljub temu, da sem levičar (pa ne SD sorte), podpiram SDS kadar počne nekaj dobrega, ne glede na to ali to počne iz pravih razlogov ali pa jim je cilj samo slabiti to vlado.

@ Joze_K +1


Na kakšen način bi ga ti zgradil?

Zelo lahko je namreč nabijati kako obstoječi ni v redu. Jože Damijan neprestano nabija kako so Madžari problem, ne pove pa, da brez Madžarov odpade 300 mio EsuR evropskih sredstev.

Kaj bi naredil ti? Gradil tir brez elektrifikacije in lokomotiv, kot so to predlagali na 'civilni iniciativi' kot alternativo?

MrStein ::

Smrekar1 je izjavil:


1. Kako zagotovilo vlade, da Madžarski vložek ne bo imel večjega donosa kot posojilo pri ECB, vpliva na presojo projekta?

Od kdaj jemljemo zagotovila vlade kot dejstvo?
Vlade, ki je decembra postavilo rok za reformo zdravstva ali odstop ministrice, pa pol leta pozneje ni ne enega ne drugega (le prvi primer, ki mi pade na pamet).

Smrekar1 je izjavil:


Jože Damijan neprestano nabija kako so Madžari problem, ne pove pa, da brez Madžarov odpade 300 mio EsuR evropskih sredstev.

Lahko to vprašanje napišeš takoj pod njegovo trditev.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Smrekar1 ::

Joze_K je izjavil:

@Smrekar1, @Matijaadmin

koliko eni goreče nabijate gradnjo še ene megalomanske investicije in vam je popolnoma vseeno kaj se z narodovim blagom dogaja, ker vidite samo svoje ozke lastne koristi... popolnoma nič drugega niste kot vsa ta tranzicijska kriminalna družba, ki si je nakradla v svoj žep na račun ostalega življa Slovenije.
In tudi vam je pomembno,d a boste imeli le ozke koristi pa vas boli k.. za vse ostale v Sloveniji...

Koristoljubneži @ tajkunizacija - vsi ste enaki

Isto kot pri TEŠ6,.. že stoji zaradi remonta,... je pa bila NUJNO potrebna investicija koristoljubnežem Šaleške doline... tako kot je sedaj nujno potrebna tale investicija..

gabite se mi!


Omenjena transicijska kriminalna združba trenutno na vse pretege potaplja ta projekt. Verjetno ne zato, ker bi z njim služila, ka-li?

MrStein je izjavil:


Od kdaj jemljemo zagotovila vlade kot dejstvo?


Dejstvo je, da to pomembno vpliva na njegove ocene. Če tega ne omeni laže.

Lahko to vprašanje napišeš takoj pod njegovo trditev.


Sem že poskusil. Ne tolerira takih vprašanj. Zanimivo, kajne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

MrStein ::

Ja, tule se tudi marsikaj briše. Zelo zanimivo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Wrop ::

Pa kaj če jim uspe zbrati dovolj podpisov. Se bodo zružili vsi tisti, ki bi jim 2. tir koristil, skupaj bodo zbrali teh par sto fičnikov (1500 milijonov) in bodo pobirali uporabnino za teh 27 km železnice.
Volk sit koza cela.

Zelo lahko je namreč nabijati kako obstoječi ni v redu. Jože Damijan neprestano nabija kako so Madžari problem, ne pove pa, da brez Madžarov odpade 300 mio EsuR evropskih sredstev.


Če se nabije cene potem se potrebuje tudi 300 Mio € EIB kredita. Če se pa dela racionalno, se pa tega kredita sploh ne rabi. Vse je JPD opisal v članku.

Iz drugega članka je pa napisal:

Meni pa ni uspelo izvleči pojasnila, zakaj je Madžarska potrebna v finančni konstrukciji, čeprav to nikjer v razpisnih pogojih tega blending razpisa ni zahtevano (ni zahtevana udeležba zasebnih investitorjev ali drugih držav, pač pa le podpora finančne institucije, torej EIB). Iz povedanega na srečanju pa je postalo jasno, da je to "javno-javno partnerstvo" z Madžarsko slovenska pogruntavščina, kar naj bi zdaj predstavniki naše vlade v Bruslju prodajali kot primer dobre prakse. Torej, v partnerstvo z Madžarsko naše vlade ni nihče silil in je ne sili, pač si je tak načrt omislila vlada sama.
In še vedno ni jasno, zakaj je Madžarska v finančni konstrukciji. Na srečanju od predstavnikov vlade nismo uspeli izvleči pojasnila, po kakšnih pogojih naj bi Madžarska sofinancirala projekt. Slišali smo zgolj že večkrat ponovljene floskule, da Madžarska ne more vstopiti v lastništvo Luke. Potrdili so le, da teh pogojev še ne poznajo, ker se morajo o tem še pogajati. Drugače rečeno, povedali so, da si bodo od Orbana sposodili 200 mio evrov, ne da bi poznali pogoje tega posojila (kapitalske udeležbe).

ZaphodBB ::

Truga je izjavil:

se enkrat:

Truga je izjavil:

10x preplacana zeleznica bo se vedno cenejsa kot ce je ne naredimo.

Možno! A lahko vidim kako si prišel do te številke?

MrStein ::

Samo 3x preplačana pa bo še cenejša. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Truga ::

MrStein je izjavil:

Samo 3x preplačana pa bo še cenejša. ;)

Se strinjam, placat je treba cim manj.

Ampak ne moremo si pa privoscit ne met moderne infrastrukture.

MrStein ::

Saj tega noben noče.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Fritz ::

MrStein je izjavil:

Saj tega noben noče.

Točno to. Za denar, ki se bo 'olastninil', bi lahko zgradili 2/3 tir in naredili še kaj a bi nekateri lopovom dali delež samo zato, da gospodje dovolijo nekaj narediti.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ZaphodBB ::

Truga je izjavil:

MrStein je izjavil:

Samo 3x preplačana pa bo še cenejša. ;)

Se strinjam, placat je treba cim manj.

Ampak ne moremo si pa privoscit ne met moderne infrastrukture.

No kje imaš to svojo silno cost/benefit analizo!?

Truga ::

Na internetu.

matijadmin ::

Joze_K je izjavil:

@Smrekar1, @Matijaadmin

koliko eni goreče nabijate gradnjo še ene megalomanske investicije in vam je popolnoma vseeno kaj se z narodovim blagom dogaja, ker vidite samo svoje ozke lastne koristi... popolnoma nič drugega niste kot vsa ta tranzicijska kriminalna družba, ki si je nakradla v svoj žep na račun ostalega življa Slovenije.
In tudi vam je pomembno,d a boste imeli le ozke koristi pa vas boli k.. za vse ostale v Sloveniji...

Koristoljubneži @ tajkunizacija - vsi ste enaki

Isto kot pri TEŠ6,.. že stoji zaradi remonta,... je pa bila NUJNO potrebna investicija koristoljubnežem Šaleške doline... tako kot je sedaj nujno potrebna tale investicija..

gabite se mi!

Na Obali ni prebivalca, ki ne bi bil ZA drugi tir, vsi se zavedamo, kako je naša prihodnost odvisna.
Nenazadnje so pred časom že zbirali podpise celo v podporo drugemu tiro, ko vlada ni želela slišati o njem.

Žalostno je, da ste naivni ali pokvarjeni s politikantskim zavajanjem ter lažmi mnenje javnosti začeli pčasi spreminjati. To mi gre na bruhanje, kolega.

Fritz je izjavil:

Cerarjevo vlado bi bilo treba vreči že samo zato, ker se ni resno lotila korupcije, čeprav je Miro I. etični to obljubljal. Da pa sedaj postavlja drugi spomenik korupciji je seveda višek ironije. Tukaj ne gre za SDS in JPD (čeprav nekateri lepo zavajate z izjavami vzetimi iz konteksta) temveč za to, kar je prav. Ja, drugi tir in modernizacijo železniškega omrežja krvavo potrebujemo a ne na tak način.

Kljub temu, da sem levičar (pa ne SD sorte), podpiram SDS kadar počne nekaj dobrega, ne glede na to ali to počne iz pravih razlogov ali pa jim je cilj samo slabiti to vlado.

@ Joze_K +1

Samo za boj SDS za korito gre, to je zdaj očitno.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

Wrop je izjavil:

Pa kaj če jim uspe zbrati dovolj podpisov. Se bodo zružili vsi tisti, ki bi jim 2. tir koristil, skupaj bodo zbrali teh par sto fičnikov (1500 milijonov) in bodo pobirali uporabnino za teh 27 km železnice.
Volk sit koza cela.

Zelo lahko je namreč nabijati kako obstoječi ni v redu. Jože Damijan neprestano nabija kako so Madžari problem, ne pove pa, da brez Madžarov odpade 300 mio EsuR evropskih sredstev.


Če se nabije cene potem se potrebuje tudi 300 Mio € EIB kredita. Če se pa dela racionalno, se pa tega kredita sploh ne rabi. Vse je JPD opisal v članku.

Iz drugega članka je pa napisal:

Meni pa ni uspelo izvleči pojasnila, zakaj je Madžarska potrebna v finančni konstrukciji, čeprav to nikjer v razpisnih pogojih tega blending razpisa ni zahtevano (ni zahtevana udeležba zasebnih investitorjev ali drugih držav, pač pa le podpora finančne institucije, torej EIB). Iz povedanega na srečanju pa je postalo jasno, da je to "javno-javno partnerstvo" z Madžarsko slovenska pogruntavščina, kar naj bi zdaj predstavniki naše vlade v Bruslju prodajali kot primer dobre prakse. Torej, v partnerstvo z Madžarsko naše vlade ni nihče silil in je ne sili, pač si je tak načrt omislila vlada sama.
In še vedno ni jasno, zakaj je Madžarska v finančni konstrukciji. Na srečanju od predstavnikov vlade nismo uspeli izvleči pojasnila, po kakšnih pogojih naj bi Madžarska sofinancirala projekt. Slišali smo zgolj že večkrat ponovljene floskule, da Madžarska ne more vstopiti v lastništvo Luke. Potrdili so le, da teh pogojev še ne poznajo, ker se morajo o tem še pogajati. Drugače rečeno, povedali so, da si bodo od Orbana sposodili 200 mio evrov, ne da bi poznali pogoje tega posojila (kapitalske udeležbe).

Deležniki brez države, ki je tudi deležnica, sami ne bodo smeli, ker jim država (z JJ in JPD?) na čelu ne bo dovolila. Pozicija pri koritu bo želela pogačo zase! A najverjetneje nas bodo do tedaj zaobšli, ovce!

MrStein je izjavil:

Saj tega noben noče.

Jasno, je pa trd boj za korito, kaj ne?
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

ZaphodBB je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Besede aparatčika, nič več strok. argumentacij, samo politikantsko nabijanje in navijanje (JPD):


No, zato verjamem, da bo Janševim uspelo doseči znamko 40,000 podpisov. Nenadni porast SDS-ovih stojnic po mestih širom Slovenije kaže natanko v to smer. In če bi bil Cerar, bi imel pripravljen ne samo Plan B, pač pa tudi Plan C. Prvega za 2. tir, drugega za politično preživetje. Ampak ker je Cerar tako zagledan v svojo veličino, bo seveda postal lahek plen starega mačka.

Jaz se spomnim kako je stroka trdila, da bo TEŠ6 daleč najbolj rentabilna investicija ever. Sam sem se kregal z enim projektantom premogovnika, ki me je ozmerjal za narodnega izdajalca in ekonmskega analfabeta, ko sem mu postavil par vprašanj.

Tak, da si v rit vtakni svojo kvazi strokovnost.

Torej zavračaš strokovno argumentacijo in se podpišeš pod politikantsko? Ali priznavaš, da vse, za, kar ti je mar, je, da zmaga (očitno) tvoja opcija SDS in se zrine do korita? A te ni potem strah, da nas bo vse stalo še dražje? Kot so nas mnoge njihove pogruntavščine (DUTB s sumljivimi posli zaposlenih in prodajo zdravih terjatev za poceni), ZUJF, ki je padel na USRS, TEŠ6, ki sta ga mimogrede zakuhali ravno SDS + SD?!

Jaz pričakujem argumente, strokovne argumente (tudi od nasprotnikov kot je JPD). Me pa žalosti, ko postane jasno, da špekulirajo za lastno korist in priznam, nekaj časa sem mu celo verjel, pa sem videl, da enostavno laže in si izmišljuje dejstva/okoliščine/podatke ...
Vrnite nam techno!

Joze_K ::

poslušaj g. Matija...
če vem koga nikoli ne bom volil,.. je to stranka v kateri je Janša, ali se imenuje (SDS, SS,.. ali kakorkoli že).. in pri tej zadevi meni popolnoma ne gre za nobeno politiko.. če mislijo v SDS da so nasprotniki tega le njihovi volivci so v peklenski zmoti!
.. moti me pa neuporaba zdrave pameti.. saj je ta investicija kakor "čigumi"... opletajo od 700 milijonov do 3,5 milijarde kar iz ure v uro.. A razumeš to pomeni 3.500.000.000 Evrov ! Ker če bi razumel mislim, da tudi če živiš neposredno samo od tega drugega tira bi moral reči, da si proti..
..
proti nesmislom VELIKEGA KORITA ZA SVINJE... ki bodo samo grabile iz njega... zato da boš ti in tebi podobni imel drobtine, ki bodo padle od njega... in 27 KM drugega tira!

matijadmin ::

Joze_K je izjavil:

poslušaj g. Matija...
če vem koga nikoli ne bom volil,.. je to stranka v kateri je Janša, ali se imenuje (SDS, SS,.. ali kakorkoli že).. in pri tej zadevi meni popolnoma ne gre za nobeno politiko.. če mislijo v SDS da so nasprotniki tega le njihovi volivci so v peklenski zmoti!
.. moti me pa neuporaba zdrave pameti.. saj je ta investicija kakor "čigumi"... opletajo od 700 milijonov do 3,5 milijarde kar iz ure v uro.. A razumeš to pomeni 3.500.000.000 Evrov ! Ker če bi razumel mislim, da tudi če živiš neposredno samo od tega drugega tira bi moral reči, da si proti..
..
proti nesmislom VELIKEGA KORITA ZA SVINJE... ki bodo samo grabile iz njega... zato da boš ti in tebi podobni imel drobtine, ki bodo padle od njega... in 27 KM drugega tira!

Ma kje, ljuba duša, si dobil te cifre? Pri prej omenjenih politikantih in njihovih satelitih? A si pismen? Znaš brati? Celo v zakonu piše, koliko lahko _največ_ stane, ne boš verjel!
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

ZaphodBB ::

torej zavračaš strokovno argumentacijo in se podpišeš pod politikantsko? Ali priznavaš, da vse, za, kar ti je mar, je, da zmaga (očitno) tvoja opcija SDS in se zrine do korita? A te ni potem strah, da nas bo vse stalo še dražje? Kot so nas mnoge njihove pogruntavščine (DUTB s sumljivimi posli zaposlenih in prodajo zdravih terjatev za poceni), ZUJF, ki je padel na USRS, TEŠ6, ki sta ga mimogrede zakuhali ravno SDS + SD?!

Jaz pričakujem argumente, strokovne argumente (tudi od nasprotnikov kot je JPD). Me pa žalosti, ko postane jasno, da špekulirajo za lastno korist in priznam, nekaj časa sem mu celo verjel, pa sem videl, da enostavno laže in si izmišljuje dejstva/okoliščine/podatke ...

Ne morem zavračat nečesa kar nisem videl. Truga je prepričan, da obstaja ampak ne ve kje. Daj mi ti pomagaj.

matijadmin ::

Pa še to, če je najvišja cena določena z zakonom, ne vidim nič slabega v tem, ker:

    to je zgolj varovalka v smislu neke _skrajne_ zgornje meje (da si nebi naknadno preveč izmišljevali, tudi drugi za to vlado, izvajalci);

    to tudi ne pomeni, da taka cena pač bo (še vedno se bo izvedlo razpis in vse potrebne korake, vključno s surveji, natančnim popisom potrebnih del itn., za primerjavo: Avstrijci so za podobno dolgo dvotirno traso plačali ravno ene toliko);

    zakon pač ni tisto, kar eni po lastni neumnosti mislite, da je (ne nadomešča prej omenjenih postopkov javnega naročanja);

    tudi, če bo cena pol nižja, še ne pomeni, da se ne bi ob sumu dalo preiskovati kaznivih dejanj, oz. korupcije (mejna cena namreč ne pomeni, da nad tem zneskom bi realizacija pomenila kaznivo dejanje, pod pa ne glede na dejansko dogajanje legalizacijo korupcije - kdor to misli, oprostite, je bedak).


Jaz zagovarjam projekt brez posebnega zakona, da ne bo pomote, ne vidim pa nič tako posebno groznega (razen nepotrebnega kompliciranja), če so ga sprejeli.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

matijadmin je izjavil:

Celo v zakonu piše, koliko lahko _največ_ stane, ne boš verjel!

Tako kot je za TEŠ6?

Mimogrede, zdaj so baje začeli "nazaj jemati" podpise podpore.
Cirkus.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

matijadmin ::

ZaphodBB je izjavil:

torej zavračaš strokovno argumentacijo in se podpišeš pod politikantsko? Ali priznavaš, da vse, za, kar ti je mar, je, da zmaga (očitno) tvoja opcija SDS in se zrine do korita? A te ni potem strah, da nas bo vse stalo še dražje? Kot so nas mnoge njihove pogruntavščine (DUTB s sumljivimi posli zaposlenih in prodajo zdravih terjatev za poceni), ZUJF, ki je padel na USRS, TEŠ6, ki sta ga mimogrede zakuhali ravno SDS + SD?!

Jaz pričakujem argumente, strokovne argumente (tudi od nasprotnikov kot je JPD). Me pa žalosti, ko postane jasno, da špekulirajo za lastno korist in priznam, nekaj časa sem mu celo verjel, pa sem videl, da enostavno laže in si izmišljuje dejstva/okoliščine/podatke ...

Ne morem zavračat nečesa kar nisem videl. Truga je prepričan, da obstaja ampak ne ve kje. Daj mi ti pomagaj.

Daljni vzhod je rastoč trg in zelo obetaven za zahodnoevropske izvozne artikle (predvsem avtomobile). Tudi v obratni smeri je trgovina enako pomembna, veliko izvažamo od tam. Slovenija ima veliko geostrateško prednost pri tej trgovini, imamo pomorsko okno na najkrajši možni trasi baltsko jadranskega koridorja, super konkurenčne cene in zanesljive logiste.

Tudi tvoji ideologi in tisti "strokovnjaki," ki jim verjameš to vedo in, ne boš verjel, zagovarjajo. Recimo za začetek JPD. Edini njihovi argumenti, ki to niso so, da je trenutni projekt na slabi trasi (pa ne boš verjel, so jo sami z uredbo podprli), da z madžarsko investicijo skušamo preslepiti Eurostat, da ne bo vse odvisno od (naših, česar on ne razume ali noče razumeti silni izobrazbi navkljub) javnih financ (enako javno-javno partnerstvo je v vseh drugih državah kot so denimo Avstrija in Nemčija šlo skozi popolnoma gladko), da bo ta investicija Madžarov nekajkrat držaja od posojila na finančnih trgih (pa bo v resnici stala maks. do tega, kar nanese obrestna mera EIB) in, česar si pa sami ne upajo za najbolj neumno in naivno rajo potegovati za nos, imajo satelite kot je Kovačič! On in mafijski župan sta trdila, da bo zadeva stala več kot 3 mrd. kot, da ne bi bila pismena in znala prebrati, kaj piše v zakonu. Vendar ja, neumnih se tudi to prime in, ker si nočejo svojega imena umazati, imajo take kljukce za to.

Od 2. tira bi imela nekaj Luka, celotna panoga logistov in z njimi povezanih dejavnosti (špedicije, agencije, kontrolne hiše, trgovska podjetja ...), pa še naši izvozniki (med njimi zadnje čase izstopa precej Revoz). Z Magno bi imeli še enega. Pa ne me napadat, ker "lex Magna" niti slučajno ne podpiram, investicijo pa. In seveda bi tudi sam raje videl več dejavnosti z višjo dodano vrednostjo, vendar je naša realiteta taka, da smo marsikaj zamudili, zato moramo zavzeti eno temeljnih ekonomskih stališč, da je nekaj boljše kot nič in s tem začeti. Ocenjujem, da bodo koristi za družbi in proračun (neposredne in posredne skupaj) večje od vložka. Predvsem, ker nam tega ni potrebno tržiti z obila truda, ker tega itak ne znamo. V nasprotnem primeru, če nas obidejo in v S Italiji kakšen nov avtomobilski terminal postavijo (ker so obstoječe lokacije precej onesnažene in zato neprimerne), smo opleli in to še posebej zato, ker terminale za drugo blago (brez večjih hib) že imajo.

No, resnici na ljubo, če bi čisto vse gradili na strogi ekonomki, ki bi ji nadeli uzde in zato neupoštevali posrednih (tudi fiskalnih) učinkov, bi se v Sloveniji vozili po Mc Adomovih cestah. Za šoder se nihče ni tako zavzemal kot se zdaj nekateri za 1 dotrajan tir. Najbrž, ker se nekaj krat na leto raje vozite po Tar Macu.
Vrnite nam techno!

MrStein ::

Ker se enim vedno prikazuje jajo, še sporočilo, ki sem ga pred dvema tednoma poslal na drugo spletišče:

Cerar: Ojoj, le kako naj preprečim ta referendum... Že vem !
*ring...ring*
Jajo: Pros'n?
Cerar: Živ', Jajo, Mirč tle.
Jajo: Čao, kuga pa je?
Cerar: A bi mi naredil eno uslugo?
Jajo: Seveda, politiki ja moramo skup držat.
Cerar: A bi ti tvitnil, da podpiraš tale referendum o drugem tiru? Tako ga folk ziher ne bo hotel 'meti.
Jajo: Ni problema. Že tipkam...
Cerar: Super si. Čao!
Jajo: Čao!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matijadmin ::

MrStein je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Celo v zakonu piše, koliko lahko _največ_ stane, ne boš verjel!

Tako kot je za TEŠ6?


TEŠ6 ni imel zakonske omejitve. Zakon ni nadomestek za naročanje in vse potrebne korake. TEŠ6 ni delo te vlade, zato je to blesav argument. Je pa delo SDS (toliko o kredibilni podpori in argumentaciji referenduma) in SD!

MrStein je izjavil:


Mimogrede, zdaj so baje začeli "nazaj jemati" podpise podpore.
Cirkus.

Edino pravilno, Popović je iz enakih vzgibov kot Janša in JP Damijan podpiral referendum proti; ni bil pri koritu, pa si je to sila želel. Ima svetovalca ob sebi, ki kljub vsem svojem maslu, zna sešteti 1 + 1 = 2 ali, kaj bi neizgradnja pomenila za Obalo in njeno gospodarstvo (od posrednih fiskalnih učinkov slednjega (beri: dela dohodnin) in davkov Luke živi tudi Občina). Zato je sklenil nehati širiti laži o projektu, za kar je angažiral javne uslužbence, ki so v službenem času morali ždeti na stojnicah (kako izprijeno), vendar to je že druga zgodba. No, vsaj, da bo trasa 2-tirna, mu pa gre vsaj del zaslug pripisati. Drugače je tako ali tako tepec, ker sta si z Mišićem sama zapravila vpliv v Luki (župan je prodal kontrolni delež Občine, Nedeljko pa je pijan bežal policiji in z obilo mero neresnosti stopil v čevlje predsednika uprave).
Vrnite nam techno!

loucast ::

matijadmin je izjavil:


česar on ne razume ali noče razumeti silni izobrazbi navkljub) javnih financ (enako javno-javno partnerstvo je v vseh drugih državah kot so denimo Avstrija in Nemčija šlo skozi popolnoma gladko), da bo ta investicija Madžarov nekajkrat držaja od posojila na finančnih trgih (pa bo v resnici stala maks. do tega, kar nanese obrestna mera EIB) in, česar si pa sami ne upajo za najbolj neumno in naivno rajo potegovati za nos, imajo satelite kot je Kovačič! On in mafijski župan sta trdila, da bo zadeva stala več kot 3 mrd. kot, da ne bi bila pismena in znala prebrati, kaj piše v zakonu. Vendar ja, neumnih se tudi to prime in, ker si nočejo svojega imena umazati, imajo take kljukce za to.


A lahko podaš kakšen primer ali dva glede javno-javnega partnerstva na področju infrastrukture v drugih državah?

matijadmin ::

loucast je izjavil:

matijadmin je izjavil:


česar on ne razume ali noče razumeti silni izobrazbi navkljub) javnih financ (enako javno-javno partnerstvo je v vseh drugih državah kot so denimo Avstrija in Nemčija šlo skozi popolnoma gladko), da bo ta investicija Madžarov nekajkrat držaja od posojila na finančnih trgih (pa bo v resnici stala maks. do tega, kar nanese obrestna mera EIB) in, česar si pa sami ne upajo za najbolj neumno in naivno rajo potegovati za nos, imajo satelite kot je Kovačič! On in mafijski župan sta trdila, da bo zadeva stala več kot 3 mrd. kot, da ne bi bila pismena in znala prebrati, kaj piše v zakonu. Vendar ja, neumnih se tudi to prime in, ker si nočejo svojega imena umazati, imajo take kljukce za to.


A lahko podaš kakšen primer ali dva glede javno-javnega partnerstva na področju infrastrukture v drugih državah?

Ni bistveno, da je šlo za infrastrukturo. Bistveno je črpanje nepovratnih sredstev, ker se zahteva, da niso vsa sredstva proračunska in JP Damijan si razlaga, da tuja država (ker so proračunska sredstva) je enako naš proračun (ker niti slučajno ni res). Pa, da s tem hočemo preslepiti Eurostat, kar tudi ni res. Poguglaj malo, Eurostat taka partnerstva opredeljuje, predvideva in v določenih primerih priporoča. JP Damijan je deloval premeteno, ker je vse skupaj zavil, da je to kredit in ne partnerstvo, da ne bi bil deležen očitkov o pretirani nestrokovnosti (predpostavljam). Saj namen je isti, če te financira partner ali kreditodajalec, sredstva si pridobil in v obeh primerih to ni zastonj.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

matijadmin je izjavil:


TEŠ6 ni imel zakonske omejitve.

Torej trdiš, da noben ne bo kršil tega zakona, niti ga noben ne bo spremenil.
To je tvoj argument?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matijadmin ::

MrStein je izjavil:

Ker se enim vedno prikazuje jajo, še sporočilo, ki sem ga pred dvema tednoma poslal na drugo spletišče:

Cerar: Ojoj, le kako naj preprečim ta referendum... Že vem !
*ring...ring*
Jajo: Pros'n?
Cerar: Živ', Jajo, Mirč tle.
Jajo: Čao, kuga pa je?
Cerar: A bi mi naredil eno uslugo?
Jajo: Seveda, politiki ja moramo skup držat.
Cerar: A bi ti tvitnil, da podpiraš tale referendum o drugem tiru? Tako ga folk ziher ne bo hotel 'meti.
Jajo: Ni problema. Že tipkam...
Cerar: Super si. Čao!
Jajo: Čao!

Hudič v sili muhe žre. Ta humor je čist BS.

A si predstavljaš, kako peče Janšo, da je Mirko dobil v projekt njegovega vzornika in prijatelja Orbana? Letos so imeli v stranki najbrž (ob Orbanovem obisku) najbolj kisel kongres ... Okej, izbira kandidatov pa je itak spominjala na volitve v Severni Koreji.
Vrnite nam techno!

MrStein ::

matijadmin je izjavil:


A si predstavljaš, kako peče Janšo

Ne. Ker ne mislim vsake 3 minute na jajota.
Eni očitno pa.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matijadmin ::

MrStein je izjavil:

matijadmin je izjavil:


TEŠ6 ni imel zakonske omejitve.

Torej trdiš, da noben ne bo kršil tega zakona, niti ga noben ne bo spremenil.
To je tvoj argument?

Ne, pač pa pravim, da je lahko ekonomika enako slaba tudi brez, zato ne vidim smisla, da se zaletavate z glavo v muleto. In to ni ocenjena cena, je zgornja meja.

MrStein je izjavil:

matijadmin je izjavil:


A si predstavljaš, kako peče Janšo

Ne. Ker ne mislim vsake 3 minute na jajota.
Eni očitno pa.

A ne? Kako to, da ne, če o njem limaš/si izmišljuješ štose? :))
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Enkrat na leto ni isto kot 3 minute.

matijadmin je izjavil:


Ne, pač pa pravim, da je lahko ekonomika enako slaba tudi brez, zato ne vidim smisla, da se zaletavate z glavo v muleto. In to ni ocenjena cena, je zgornja meja.

A lahko to slovensko? Brez politikanstva in floskuliranja?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Gregor P ::

loucast je izjavil:

A lahko podaš kakšen primer ali dva glede javno-javnega partnerstva na področju infrastrukture v drugih državah?

Si imel v mislih kaj takšnega?
Bauherr des Brennerbasistunnels ist die „Galleria di Base del Brennero – Brenner Basistunnel BBT SE“. Die BBT SE ist eine Europäische Aktiengesellschaft und befindet sich zu 50 % im Eigentum Österreichs und zu 50 % im Eigentum Italiens. Gesellschafter auf österreichischer Seite ist die Österreichische Bundesbahnen Infrastruktur AG als alleiniger Aktionär. Die Beteiligungsgesellschaft Tunnel Ferroviario del Brennero Holding AG (TFB) hält den italienischen Anteil. Eigentümer der TFB sind die Italienischen Staatsbahnen AG RFI (85,5 %), die Autonome Provinz Bozen (6,256 %), die Autonome Provinz Trient (6,256 %) und die Provinz Verona (1,988 %).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

matijadmin ::

MrStein je izjavil:

matijadmin je izjavil:


TEŠ6 ni imel zakonske omejitve.

Torej trdiš, da noben ne bo kršil tega zakona, niti ga noben ne bo spremenil.
To je tvoj argument?

Kristalne krogle nimam. Ob taki miselnosti je najbolje, da se ničesar več ne lotimo. Jasno je, da zanesljivega načina, kako spraviti tak projekt brez tveganj pod streho ni. Sploh v našem prostoru. Iluzorno je pričakovati, da bo opozicija na poziciji to naredila bolje - ne bo. Štel bo izid, torej končna cena in funkcija trase. Je pa zanimivo obsojanje že v naprej s pozicije zagovarjanja tistih, ki so dejansko krivi za TEŠ6 (najbolj goreč del opozicije), ob tem pa še navajanje lažnih dejstev in zaganjanje v neko dodatno varovalko - zakon. Kakor koli, vsaj protipravnost se bo lahko očitalo, če nič drugega. Na kazensko odgovornost pa ta zakon nima nobenega vpliva, kar pomeni, da se lahko kazniva dejanja preganja tudi pri vrednosti projekta, če bi ga speljali z manj kot 300 mio.

Gregor P je izjavil:

loucast je izjavil:

A lahko podaš kakšen primer ali dva glede javno-javnega partnerstva na področju infrastrukture v drugih državah?

Si imel v mislih kaj takšnega?
Bauherr des Brennerbasistunnels ist die „Galleria di Base del Brennero – Brenner Basistunnel BBT SE“. Die BBT SE ist eine Europäische Aktiengesellschaft und befindet sich zu 50 % im Eigentum Österreichs und zu 50 % im Eigentum Italiens. Gesellschafter auf österreichischer Seite ist die Österreichische Bundesbahnen Infrastruktur AG als alleiniger Aktionär. Die Beteiligungsgesellschaft Tunnel Ferroviario del Brennero Holding AG (TFB) hält den italienischen Anteil. Eigentümer der TFB sind die Italienischen Staatsbahnen AG RFI (85,5 %), die Autonome Provinz Bozen (6,256 %), die Autonome Provinz Trient (6,256 %) und die Provinz Verona (1,988 %).

Hvala, tole sem imel v mislih med drugim. Pa toliko krat so to omenili pri nas v medijih, samo JP Damijan in stranka SDS, ki bi ga zelo očitno rada v ministrski ekipi, ko bi sami gradili 2. tir, nabijata še naprej. Zato je najbrž JPD prešalatal na težji kaliber, neposredno naslavlja v svojih zapisih JJ in politično agitira (namesto, da bi uporabljal strokovne argumente, čeprav je večina že kredibilno demantiranih).
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

... mogoče pa je problem v tem, da provizij ne bodo dobili pravi ljudje?

loucast ::

matijadmin je izjavil:


Ni bistveno, da je šlo za infrastrukturo. Bistveno je črpanje nepovratnih sredstev, ker se zahteva, da niso vsa sredstva proračunska in JP Damijan si razlaga, da tuja država (ker so proračunska sredstva) je enako naš proračun (ker niti slučajno ni res). Pa, da s tem hočemo preslepiti Eurostat, kar tudi ni res. Poguglaj malo, Eurostat taka partnerstva opredeljuje, predvideva in v določenih primerih priporoča. JP Damijan je deloval premeteno, ker je vse skupaj zavil, da je to kredit in ne partnerstvo, da ne bi bil deležen očitkov o pretirani nestrokovnosti (predpostavljam). Saj namen je isti, če te financira partner ali kreditodajalec, sredstva si pridobil in v obeh primerih to ni zastonj.


Preveč na pamet govoriš, ovinkariš in ne odgovoriš na vprašanje. Gregor P te je moral rešit. Ene par pojmov tudi ne razumeš, ampak ajmo, ok. Se distanciram, sicer spremljam debato, podpiram gradnjo, ampak ko bodo zabluzili upam da bodo dejansko letele glave.

matijadmin ::

loucast je izjavil:

matijadmin je izjavil:


Ni bistveno, da je šlo za infrastrukturo. Bistveno je črpanje nepovratnih sredstev, ker se zahteva, da niso vsa sredstva proračunska in JP Damijan si razlaga, da tuja država (ker so proračunska sredstva) je enako naš proračun (ker niti slučajno ni res). Pa, da s tem hočemo preslepiti Eurostat, kar tudi ni res. Poguglaj malo, Eurostat taka partnerstva opredeljuje, predvideva in v določenih primerih priporoča. JP Damijan je deloval premeteno, ker je vse skupaj zavil, da je to kredit in ne partnerstvo, da ne bi bil deležen očitkov o pretirani nestrokovnosti (predpostavljam). Saj namen je isti, če te financira partner ali kreditodajalec, sredstva si pridobil in v obeh primerih to ni zastonj.


Preveč na pamet govoriš, ovinkariš in ne odgovoriš na vprašanje. Gregor P te je moral rešit. Ene par pojmov tudi ne razumeš, ampak ajmo, ok. Se distanciram, sicer spremljam debato, podpiram gradnjo, ampak ko bodo zabluzili upam da bodo dejansko letele glave.

Česa točno, na plano. Če me popraviš, bom to sprejel. Samo tako pavšalno pa ...

Pri posojilu sem mogoče res preveč posplošil, ker dejansko so pri nas rešili z Madžari dve muhi na en mah, s kapitalsko udeležbo so zadostili zahtevi iz kriterija za črpanje EU sredstev (pri čemer ni zahtevano zgolj in izključno javno-zasebno partnerstvo) in hkrati pridobili del sredstev po ceni, kakršno bi bilo tudi posojilo na finančnih trgih. Tu je bil tudi srž problema, ne pa v tem, kakšne vrste projekt je to. Gregor je pač ustregel tvoji glasbeni želji, slava mu.

Enako upam, da v kolikor bodo nepravilnosti in nezakonitosti, da se bo zadeve raziskalo, odgovorne pa kaznovalo. Ampak to je problem naše družbe, ki presega to debato.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Smrekar1 ::

Joze_K je izjavil:

poslušaj g. Matija...
če vem koga nikoli ne bom volil,.. je to stranka v kateri je Janša, ali se imenuje (SDS, SS,.. ali kakorkoli že).. in pri tej zadevi meni popolnoma ne gre za nobeno politiko.. če mislijo v SDS da so nasprotniki tega le njihovi volivci so v peklenski zmoti!
.. moti me pa neuporaba zdrave pameti.. saj je ta investicija kakor "čigumi"... opletajo od 700 milijonov do 3,5 milijarde kar iz ure v uro.. A razumeš to pomeni 3.500.000.000 Evrov ! Ker če bi razumel mislim, da tudi če živiš neposredno samo od tega drugega tira bi moral reči, da si proti..
..
proti nesmislom VELIKEGA KORITA ZA SVINJE... ki bodo samo grabile iz njega... zato da boš ti in tebi podobni imel drobtine, ki bodo padle od njega... in 27 KM drugega tira!


Do številke 3,5 milijarde evrov so prišli tako, da so sešteli ceno projekta s stroški financiranja projekta in obresti.

Stroški financiranja projekta predstavljajo denar, s katerim se plača ceno projekta. Če jaz plačam 2EUR za štruco kruha v trgovini in štruca omenjenega kruha stane 2EUR me kruh ni stal 4EUR. Ampak točno to je računica, po kateri prodajajo ceno 3,5 milijarde evrov. Nekoliko bolj razdelano imaš stran ali dve nazaj, moja objava.

Do številke 700 milijonov evrov je prišel finančni strokovnjak, ki bi iz projekta oklestil nekatere stvari, ki so po njegovem mnenju nepotrebne (npr. izogibališča v predorih). Za te odločitve nima kvalifikacij niti ni predstavil izračunov kako bi spremembe vplivale na uporabnost in pretočnost predorov.

Poglej malo kaj pišejo, ne se zapičiti samo v številke, poglej utemeljitev in ti bo v trenutku jasno, da je civilna iniciativa gnila skozi in skozi.

SimplyMiha je izjavil:

... mogoče pa je problem v tem, da provizij ne bodo dobili pravi ljudje?


To je sržika nasprotovanja 2. tiru. Težko namreč utemeljiš, da je projekt preveč megalomanski, če si bil ti tisti, ki ga je sprejel in potrdil. Točno to situacijo imamo tukaj, projektu nasprotujejo tisti, ki so ga zasnovali, češ da bi oni naredili zadevo bolj racionalno in drugače.

V tej točki izgubim vse spoštovanje do njih in kogarkoli, ki se z njimi strinja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Mr.B ::

No smreki, ko boste cenejsi od avstrijskega, pa sporoci... res pa da se mi za avstrijskega ne da brati koliko je obresti krede za
The project entails the construction of 62km of running tunnels, plus 8km of access tunnels, as well as connecting tunnels and shafts
, ki je prej ko slej neka ravna dvocevka.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:

No smreki, ko boste cenejsi od avstrijskega, pa sporoci... res pa da se mi za avstrijskega ne da brati koliko je obresti krede za
The project entails the construction of 62km of running tunnels, plus 8km of access tunnels, as well as connecting tunnels and shafts
, ki je prej ko slej neka ravna dvocevka.


Kater tunel je to? Semmering je dolg 27 kilometrov, stal bo 3,3 milijarde evrov. Drugi tir ima osem tunelov v skupni dolžini 20,5 kilometrov in bo stal, skupaj z viadukti in vsem ostalim, 1,4 milijarde evrov.

Po kakšni računici je avstrijska opcija cenejša?

http://www.railway-technology.com/proje...

scipascapa ::

Kdaj je čas za evropska sredstva?

Mr.B ::

Smrekar1,
sej pravim: Sreöa da ne bom plačal. Koliko se mi bo to poznalo pri deležu Slovenske pokojnine pa tudi ne vem šlogat.
PA malo osnovne ekonomij. Podatke, ki sem ga prodal je točen, samo ti moraš nekako sebi opravičiti ta stane 2€ potem bo skupja stal 4€, pa osem jih bo, glejte avstrijsci so uspeli narediti samo dva. pa še kaj drugega bi bilo lahko dodati... Bodimo relani, zaradi takih kot si ti, ki imajo tako mentaliteto, ni norih tujih investitorjev, ki bi se tepli za investicijo, verjetno za tunel, ki bi se polačal no iz 2€ na 4€, na nekih normalnih časovnih okvirjih, ne obstaja, razen za slovence, verjetno bo naslednja posodobitev, verjetno za Smrekarja sprejemljiva, kot čas od Marije terezije.
S tako ceno EU ve, da Slovenija ni sposobna obnoviti svojih železnic, zao rzaradi lastnih interesov, rabijo samo povezavo do Italije, njihov strošek bo minimalen.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:

Smrekar1,
sej pravim: Sreöa da ne bom plačal. Koliko se mi bo to poznalo pri deležu Slovenske pokojnine pa tudi ne vem šlogat.
PA malo osnovne ekonomij. Podatke, ki sem ga prodal je točen, samo ti moraš nekako sebi opravičiti ta stane 2€ potem bo skupja stal 4€, pa osem jih bo, glejte avstrijsci so uspeli narediti samo dva. pa še kaj drugega bi bilo lahko dodati... Bodimo relani, zaradi takih kot si ti, ki imajo tako mentaliteto, ni norih tujih investitorjev, ki bi se tepli za investicijo, verjetno za tunel, ki bi se polačal no iz 2€ na 4€, na nekih normalnih časovnih okvirjih, ne obstaja, razen za slovence, verjetno bo naslednja posodobitev, verjetno za Smrekarja sprejemljiva, kot čas od Marije terezije.
S tako ceno EU ve, da Slovenija ni sposobna obnoviti svojih železnic, zao rzaradi lastnih interesov, rabijo samo povezavo do Italije, njihov strošek bo minimalen.


Upam si trditi, da imamo s tujimi vlagatelji več težav zaradi ljudi, ki menijo, da so besedne solate, kot jih vidimo zgoraj, racionalen in smiseln odgovor na zelo dobro vprašanje.

Vprašanje je, če koga zanima, kako je avtrijska opcija cenejša od slovenske, če avstrijci plačajo 3,3 milijarde evrov za 27 km tunela, medtem ko mi potrebujemo 1,4 milijarde evrov za 20,5 km tunelov plus nekaj viaduktov in druge infrastrukture.

Ko mi nekdo uspe odgovoriti na to vprašanje postanejo primerjave z Avstrijo smiselne, do takrat je to zgolj nabijanje nesposobnežev.

scipascapa je izjavil:

Kdaj je čas za evropska sredstva?


17.7., zato je ta referendum tako kritičen.

Če SDS uspe zbrati dovolj podpisov (kar jim po vsej verjetnosti bo) bodo s tem Slovenijo takoj oškodovali za 300 milijonov evrov - in to zato, ker je projekt po njihovo precenjen za kakih 120 milijonov evrov. Jup, take eni podpirajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Smrekar1,
sej pravim: Sreöa da ne bom plačal. Koliko se mi bo to poznalo pri deležu Slovenske pokojnine pa tudi ne vem šlogat.
PA malo osnovne ekonomij. Podatke, ki sem ga prodal je točen, samo ti moraš nekako sebi opravičiti ta stane 2€ potem bo skupja stal 4€, pa osem jih bo, glejte avstrijsci so uspeli narediti samo dva. pa še kaj drugega bi bilo lahko dodati... Bodimo relani, zaradi takih kot si ti, ki imajo tako mentaliteto, ni norih tujih investitorjev, ki bi se tepli za investicijo, verjetno za tunel, ki bi se polačal no iz 2€ na 4€, na nekih normalnih časovnih okvirjih, ne obstaja, razen za slovence, verjetno bo naslednja posodobitev, verjetno za Smrekarja sprejemljiva, kot čas od Marije terezije.
S tako ceno EU ve, da Slovenija ni sposobna obnoviti svojih železnic, zao rzaradi lastnih interesov, rabijo samo povezavo do Italije, njihov strošek bo minimalen.


Upam si trditi, da imamo s tujimi vlagatelji več težav zaradi ljudi, ki menijo, da so besedne solate, kot jih vidimo zgoraj, racionalen in smiseln odgovor na zelo dobro vprašanje.

Vprašanje je, če koga zanima, kako je avtrijska opcija cenejša od slovenske, če avstrijci plačajo 3,3 milijarde evrov za 27 km tunela, medtem ko mi potrebujemo 1,4 milijarde evrov za 20,5 km tunelov plus nekaj viaduktov in druge infrastrukture.

Ko mi nekdo uspe odgovoriti na to vprašanje postanejo primerjave z Avstrijo smiselne, do takrat je to zgolj nabijanje nesposobnežev.

scipascapa je izjavil:

Kdaj je čas za evropska sredstva?


17.7., zato je ta referendum tako kritičen.

Če SDS uspe zbrati dovolj podpisov (kar jim po vsej verjetnosti bo) bodo s tem Slovenijo takoj oškodovali za 300 milijonov evrov - in to zato, ker je projekt po njihovo precenjen za kakih 120 milijonov evrov. Jup, take eni podpirajo.

Ne nabijaj, ti si napisal primerjave z žemljo. Ali iams sedaj težave z računanjem Finančne konstrukcije, in zaključka le te. Dejstvo je, da zaradi čsito osnovne kmečke logike, slovenskih bolekov, ki mislijo, da jim to ne bo potrebno plačati, je celotni finančni načrt olnejna žepov nastavljen da je malo manj kot Avstrijski.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Joze_K ::

Smrekar1 je izjavil:



Do številke 3,5 milijarde evrov so prišli tako, da so sešteli ceno projekta s stroški financiranja projekta in obresti.

Stroški financiranja projekta predstavljajo denar, s katerim se plača ceno projekta. Če jaz plačam 2EUR za štruco kruha v trgovini in štruca omenjenega kruha stane 2EUR me kruh ni stal 4EUR. Ampak točno to je računica, po kateri prodajajo ceno 3,5 milijarde evrov. Nekoliko bolj razdelano imaš stran ali dve nazaj, moja objava.



Ne prijatelj, ni tako poenostavljeno kot bi rad prikazal. Namreč ta velika številka (no vsaj meni) je strošek, ko bo zgrajen še drugi drugi tir - takrat se bo vrednost projekta raztegnila na preko 3 milijarde... imaš video na RTVSLO.4D (ali nekako tako - in tudi link sem prilepil kar nekaj nazaj) ...

ker to kar zdaj opletate, da bo 1,3 ali par 100 milijonov gor/dol (who cares, a ne?) je le razširitev predorov pri gradnji enotirne (za bodočo dvotirno železnico) ni pa to še popolna izgradnja dvotirne (le luknje so širše...)

skrbi pa to, da vam je popolno vseeno kakšne so cifre s katerimi se opleta ( 700.000.000; 1.300.000.000; 3.500.000.000 €,....) saj številke ne štejejo a ne, jih tako drug plača ?!?!

V osnovi pa je ta drug - jaz in ti, pa tudi vsi ostali... vendar pa boš ti nekaj od tega imel in ti je vseeno koliko bomo ostali plačali, in koliko bo penzija zanič in zakaj je dohodnina tako velika, in... A RAZUMEŠ? Ta vaš občutek, da ne vpliva to kar se plača na nas - JE GIGANTSKO ZGREŠEN (pa če še tako se trudiš prikazati kako je vse ok)

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Ne nabijaj, ti si napisal primerjave z žemljo.


Ja, če za kruh plačam 2€ in trgovina zato dobi 2€ skupna vrednost nakupa ni 4€, kot o tem nabija 'civilna iniciativa'.

Ali iams sedaj težave z računanjem Finančne konstrukcije, in zaključka le te. Dejstvo je, da zaradi čsito osnovne kmečke logike, slovenskih bolekov, ki mislijo, da jim to ne bo potrebno plačati, je celotni finančni načrt olnejna žepov nastavljen da je malo manj kot Avstrijski.


Malo manj? Slovenski projekt je od avstrijskega cenejši za 58% (1,9 milijarde evrov), za kar dobimo 24% manj predorov, vendar več viaduktov in tega. Kako si prišel do zaključka, da je naš projekt nastavljen tako, da je "malo" cenejši?

Smrekar1 ::

Joze_K je izjavil:

[
Ne prijatelj, ni tako poenostavljeno kot bi rad prikazal. Namreč ta velika številka (no vsaj meni) je strošek,


Kaj je to tebi me ne zanima. Civilna iniciativa je do te številke prišla točno tako kot sem opisal s kruhom: štruca stane 2EUR in 2EUR moram plačati trgovini, torej me stane 4EUR.
V eni točki so šli celo tako daleč, da so izračunali po sledečem postopku: štruca stane 2EUR, 2EUR plačaš trgovini in trgovina dobi 2EUR, torej je prava cena štruce 6EUR.

Samo tako prideš do 3 in več milijard evrov.

V osnovi pa je ta drug - jaz in ti, pa tudi vsi ostali... vendar pa boš ti nekaj od tega imel in ti je vseeno koliko bomo ostali plačali, in koliko bo penzija zanič in zakaj je dohodnina tako velika, in... A RAZUMEŠ? Ta vaš občutek, da ne vpliva to kar se plača na nas - JE GIGANTSKO ZGREŠEN (pa če še tako se trudiš prikazati kako je vse ok)


Ja, razumem. Če meniš tako prosim, da najprej poimensko obsodiš tiste, ki so projekt zasnovali in ga kot takega potrdili. Naj ti pomagam, projekt je vlada potrdila aprila 2005.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()
««
11 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
297010 (2041) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
6210786 (8239) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22844582 (37823) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385700 (4346) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12636456 (30529) DuleKrtola

Več podobnih tem