» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
10 / 54
»»

matijadmin ::

scipascapa je izjavil:

nebivedu: ne, ker potem ne morejo krast veliko....če bi bile stvari transparentne, pravilno narejene ni manevra za krast. kako tega ne razumeš, pa od leta 1991 nam kradejo že?

Daj, ne piši neumnosti. Trenutni projekt bo financiran tudi z nepovratnimi sredstvi EU.

FTad je izjavil:

Pa zaenkrat bo samo razsirjen tunel...sele kasneje naj bi dejansko bil postavljen tir....

To je dejansko fail. Ko enkrat gradiš, je ceneje vse porihtat.

krneki0001 je izjavil:

Hrvatje gradijo progo med Karlovcem in Reko, ki bo omogočala hitrosti do 250km/h. Od Karlovca do Madžarske pa delajo še drugi tir. Cena pa ne bo presegla za veliko naše investicije v 27km proge.

Pomagajo si z evropskimi sredstvi. A mi si pa ne znamo?

Viri, konfiguracija terena?
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Fritz ::

matijadmin je izjavil:

scipascapa je izjavil:

nebivedu: ne, ker potem ne morejo krast veliko....če bi bile stvari transparentne, pravilno narejene ni manevra za krast. kako tega ne razumeš, pa od leta 1991 nam kradejo že?

Daj, ne piši neumnosti. Trenutni projekt bo financiran tudi z nepovratnimi sredstvi EU.

V manjšem (zelo manjšem) delu. Večino denarja bomo prispevali neposredno slovenski davkoplačevalci. Ampak saj se pri nas ne krade pri gradbenih projektih, anede 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

matijadmin ::

Fritz je izjavil:

matijadmin je izjavil:

scipascapa je izjavil:

nebivedu: ne, ker potem ne morejo krast veliko....če bi bile stvari transparentne, pravilno narejene ni manevra za krast. kako tega ne razumeš, pa od leta 1991 nam kradejo že?

Daj, ne piši neumnosti. Trenutni projekt bo financiran tudi z nepovratnimi sredstvi EU.

V manjšem (zelo manjšem) delu. Večino denarja bomo prispevali neposredno slovenski davkoplačevalci. Ampak saj se pri nas ne krade pri gradbenih projektih, anede 8-)

Tega nisem trdil, korupcije je eden večjih problemov naše družbe. Je pa iluzorno misliti, da lahko načrpaš 80 % nepovratnih ... Pač, nekaj primaknejo, za kar se je potrebno tudi potruditi, vse je dobrodošlo, skrajno neumno pa je trditi ob tem še, da če črpamo od EU, zato ne bo korupcije (kar je bilo iz tvoje izjave moč sklepati).
Vrnite nam techno!

Fritz ::

Zdi se mi, da ne razumeš pomena smajlijev. In še česa. Referendum še ni izločen. Še vedno pa velja, da večina ljudi, v Sloveniji, ne ve, da so živi. Ne razume politike, imajo spomin kot kura in ne bi znali sodelovati tudi, če bi jim ponudil neposredno demokracijo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

matijadmin ::

Fritz je izjavil:

Zdi se mi, da ne razumeš pomena smajlijev. In še česa. Referendum še ni izločen. Še vedno pa velja, da večina ljudi, v Sloveniji, ne ve, da so živi. Ne razume politike, imajo spomin kot kura in ne bi znali sodelovati tudi, če bi jim ponudil neposredno demokracijo.

Prepričan sem, da ti ne razumeš situacije, ker nisi prebral njegovega prejšnjega posta; tam je namreč trdil, da pri projektu 2. tir _NE_ črpamo EU sredstev, ker sicer ne bi mogli "krasti". Nič od tega ni res; Če črpamo EU sredstva lahko "kradejo", kar se sicer ne bi zgodilo prvič in tudi EU sredstva dejansko črpajo. V svojem drugem postu pa je obrnil ploščo (do svojih prejšnjih izjav kontradiktorno, pač).

Čas za zbiranje podpisov res še ni potekel, a dosedanji povprečni trend kaže, da bo več kot 5k podpisov premalo, sam ugibam, da celo proti 10k premalo. Popović je zdaj, ko so (očitno in žal res le delno projekt razširili na 2 tirno traso) pozval k prenehanju zbiranja podpisov v Kopru (itak, skrajno neresno, malo sem, malo tja), ampak to utegne še dodatno zabremzati iniciativo.
Vrnite nam techno!

matijadmin ::

Zdaj je že očitno konec s to failirano referendumsko pobudo, saj so do 9. 6. zbrali le 24.004/40.000, časa pa imajo le še 3 delovne dni: http://referendumdrugitir.si/post/29898...

Napovedal sem, da jim bo zmanjkalo bolj proti 10.000 podpisov, a očitno jim jih bo še več.

Zanimivo mi je, da v tej državi vsi referendumi imajo za skupni imenovalec blodnje pobudnikov. Tale Kovačič bi zdaj v vseh vladnih in nevladnih strankah delal red, pametuje vse povprek ... Podobno je bilo s tistim referendumom za legalizacijo konoplje, s katerim so želeli še malo v zdravstvene pravice posegati, spreminjati zdravstveni sistem in eni precej običajni bilki na čast kar agencijo ustanoviti. A je res tako težko malo na higieno izrečenega/zapisanega popaziti in držati fokus? Nisem navijal za to, da bi ta referendum uspel, a me vseeno dajejo mešani občutki, ker vlada dela velike napake, nasprotniki pa še večje (drugi tir potrebujemo bolj kot kadar koli prej) in državljani med tem (zanesljivo) izgubljamo. Upajmo, da bo bilanca prizanesljiva ali celo na naši strani.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

Sem narobe preštel (se posipam s pepelom), podpise bodo zbirali do 22. in ne do 14. Torej bo izid tesen, povprečen trend pa še vedno kaže na neuspeh, 5k premalo.
Vrnite nam techno!

otago ::

Folk je že pozabil na avtocestni križ, pediatrično kliniko, na teš 6.

SDS pa se tudi nič ne oglaša. Včasih ga velika vodja tvita na polno ali pa sprosca vibracije preko svojih podanikov. V tem primeru vsi formalno podpirajo referendum. Ne vidim pa enega prispevka za zbiranje podpisov v medijih, na tviterju, fb. Ne vidima Zbora2014, ne Primca, ne NSi... Naj se Kovačič odreče desnici in bo zbral več podpisov.

Imas vec 10tisoc Slovencev v tujini, ki imajo Sigenco za eupravo.. pa ne gres v kampanjo na kanalih, kjer bi ljudje bili za.

MrStein ::

matijadmin je izjavil:

Zdaj je že očitno konec s to failirano referendumsko pobudo, saj so do 9. 6. zbrali le 24.004/40.000, časa pa imajo le še 3 delovne dni: http://referendumdrugitir.si/post/29898...

No, če niti linka za elektronsko podporo nimajo navedenega, potem ni čudno.
Komu pa se danes da neke papirje prelagat, če bi lahko kliknili.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Wrop ::

Oddaj podpis, pa se bo prihranilo milijardo €.

Drugače bo končna cena 2. tira znana ko bo zgrajen. Leban.press
Saj tudi ko naročiš gradnjo hiše, ti majster reče, končna cena bo znana, ko bo končana gradnja. Mogoče bo 100 k€, mogoče pa 200 k€.

matijadmin ::

Wrop je izjavil:

Oddaj podpis, pa se bo prihranilo milijardo €.

Drugače bo končna cena 2. tira znana ko bo zgrajen. Leban.press
Saj tudi ko naročiš gradnjo hiše, ti majster reče, končna cena bo znana, ko bo končana gradnja. Mogoče bo 100 k€, mogoče pa 200 k€.

Tudi neizgradnja nas bo stala. Tako pač je in le malo kdo se tega tudi zaveda. Problem je res, ker ne vemo, kaj bo dražje in tega ne vedo niti priznani domači ekonomisti, kaj šele mnogi glasniki ene politike tu na forumu.
Vrnite nam techno!

SimplyMiha ::

Bolje predraga infrastruktura kot nobena.

matijadmin ::

MrStein je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Zdaj je že očitno konec s to failirano referendumsko pobudo, saj so do 9. 6. zbrali le 24.004/40.000, časa pa imajo le še 3 delovne dni: http://referendumdrugitir.si/post/29898...

No, če niti linka za elektronsko podporo nimajo navedenega, potem ni čudno.
Komu pa se danes da neke papirje prelagat, če bi lahko kliknili.

To ni res; glej sliko. Sicer pa je bolj problem zblojenost tega lika v vlogi pobudnika, ki vsem po spisku pametuje.

Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

matijadmin je izjavil:

Wrop je izjavil:

Oddaj podpis, pa se bo prihranilo milijardo €.

Drugače bo končna cena 2. tira znana ko bo zgrajen. Leban.press
Saj tudi ko naročiš gradnjo hiše, ti majster reče, končna cena bo znana, ko bo končana gradnja. Mogoče bo 100 k€, mogoče pa 200 k€.

Tudi neizgradnja nas bo stala. Tako pač je in le malo kdo se tega tudi zaveda. Problem je res, ker ne vemo, kaj bo dražje in tega ne vedo niti priznani domači ekonomisti, kaj šele mnogi glasniki ene politike tu na forumu.


Neizgradnja nas trenutno ne stane nič, nas bo pa v prihodnosti. Ja tako je. Z 1000 milijonov €, mogoče celo 2000 milijonov €, saj niti vlada ne ve koliko, lahko to "izgubo" pokrijemo z drugimi bolj donosnimi projekti. Če se lahko vlada podviže in meče denar za neko multinacionalko, bi se lahko tudi za druga domača podjetja.
Drugače pa ekonomisti znajo vsaj oceniti stroške izgradnje 2. tira z različnimi predpostavkami. Zračunali so, da Madžarske ne rabimo, ker bi bilo v vsakem primeru bistveno dražje. Rabimo 2-tirno progo, ampak brez smradu po principu TEŠ6. Če ta vlada ne zmore voditi projekta racionalno, potem bo treba počakati na naslednjo ki bo.

FTad ::

@Wrop

cak, a je potrjeno, da od Madzarske ne bomo jemali kredita?

Smrekar1 ::

matijadmin je izjavil:

Kot kaže, referenduma proti zakonu o 2. tiru ne bo: http://referendumdrugitir.si/post/29747...

Zato marsikje že norijo: http://nova24tv.si/slovenija/referendum...


Tale 'članek' nova24tv jasno pokaže v čem je poanta referenduma. Ne gre se za to, da bi jih skrbelo kako drag je drugi tir, temveč je glavni namen rušenje vlade in predčasne volitve.

Prva točka se namreč glasi:

To je referendum zoper Mira Cerarja, ker Miro Cerar predstavlja vso škodljivo zakonodajo in predstavnike sodne oblasti, ki je v zadnjih 26 letih naredila to, da se barab nikoli ne zapre, medtem ko nedolžni ljudje brez pravice gnijejo v zaporih.

Če bo trend povprečen, jim bo zmanjkalo 6.000 podpisov od zahtevanih 40.000. Verjamem pa, da so tiste najbolj goreče že ponucali in bo primanjkljaj še veliko večji. Stavim, da bo bolj proti 10.000.


Računaj, da so to podpisi. Oni dejansko reabijo podpore, obrazec moraš nesti na upravno enoto, ga tam potrditi in potem poslati na SDS. V petek so imeli nekje 22 tisoč podpisov, ampak samo dobrih 18 tisoč podpor. Nekaj od teh manjkajočih 4000 je na pošti, nekaj bodo ljudje še šli na upravne enote in jih poslali, nekaj jih ne bo nikoli prišlo.

Zato so ciljali na 50 000 podpisov, zavedali so se, da ne bodo dobili vseh obljubljenih podpor in so želeli nekaj rezerve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Wrop ::

FTad je izjavil:

@Wrop

cak, a je potrjeno, da od Madzarske ne bomo jemali kredita?


Je treba še počakati, da Cerar izračuna kaj je več. Ali 1,5 % obrestne mere, če se zakreditira Slo ali 4,5 %, če se Madžarska. Mogoče bo Madžarska zahtevala še dodatne pogoje. Zahtevala je že, da bi tudi njihova podjetja bila vključena pri gradnji v višini posojila. Več bomo vedeli, ko bo Cincar vedel kaj se njim - stranki SMC bolj splača. Ponavadi je to dražja varianta, kot pri predhodnikih pri TEŠ6. Tam smo takrat tudi super nujno potrebovali domačo poceni elektriko pridobljeno iz domačega visoko kvalitetnega poceni rjavega premoga. Če si bil proti, si bil nazadnjaški izdajalec naroda, ki noče doma pridelane poceni in čistejše elektrike.

Smrekar1 ::

Glede trase se mi zdi smotrno citirati tole uredbo, kjer je začrtana.

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

Pomenljiv je njen datum. S čim že nasprotujejo drugemu tiru? Da je trasa neracionalna in predraga, kajne?

MrStein ::

Kateri datum? Jih je kar nekaj.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Alien123 ::

Jaz pa sem da se naredi 2. Tir.. pa ne mi lapat da se bo prihranlo nwm kolko denarja ker vi nimate od tega nič.

FTad ::

Ne gre se, da ga ne bi zeleli. Gre se za to, da ga bomo verjetno preplacali.

Truga ::

10x preplacana zeleznica bo se vedno cenejsa kot ce je ne naredimo.

FTad ::

Potem bi morali biti nacrti ze, da se takoj zgradita 2 tira in ne samo eden.

Alien123 ::

Preplačam jaz čisto vsako stvar v trgovini.. kakšna je razlika s tem? Itq se bo investicija povrnila + več mest se bo odprlo na železnici :)

LeQuack ::

Če politika nekaj izrecno hoče, kot je to 2. tir, potem je to vedno slab znak. Po moje si že manejo roke in ogledujejo jahte na internetu, katere bodo nabavli s podkupninami.
Quack !

Alien123 ::

A pri magni v hočah pa si ne manejo roke al kaj? Joj ste nerazgledani u pm

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alien123 ()

LeQuack ::

Alien123 je izjavil:

A pri magni v hočah pa si ne manejo roke al kaj? Joj ste nerazgledani u pm


Manj, zato ker je manj denarja v igri. Od tistega si bodo lahko samo kak nov Audi ali BMW kupili, ne pa jahte.
Quack !

Smrekar1 ::

MrStein je izjavil:

Kateri datum? Jih je kar nekaj.


Datum sprejetja. Poglej kdo je takrat imel čez vlado in kakšno je sedaj njegovo mnenje o projektu.

Glavna kritika je, da je projekt neracionalen. Morda bi bilo dobro, da se najprej na kol nabije tistega, ki ga je zapisal v uredbo in šele potem razmisli o krivdi tistega, ki izpolnjuje to, kar smo pred 12 leti že odločili.

Spajky ::

... pa pejte že oddat svoj podpis za referendum o tem zakonu sprejetem z "levo roko na hitrco", pa naj se folk odloči na jesenskem referendumu, ali bo dovolil, da ga bodo v bodočnosti še mafijske mreže še naprej posledično kradle dalje s takšnimi ad-hoc zakonodajo. Vzame vam pol ure cajta samo.

Odločitve danes lahko bistveno vplivajo, če še ne na vas, pa na vaše potomce če ne prej čez 1/4 stoletja .. mafija pa nima politične barve !!! Ima pa medije pod svojo kontrolo, ki vas prepričuje (PR-propaganda!), da drugače ne gre ...

Stojnice z obrazci in kjer lahko oddate svoj potrjeni podpis, pa so pogoste pred upravnimi organi občin ... Saj ne piše, da morate svoj podpis oddati v svoji občini ... Dvignite svojo rit od kompa in se malo pretegnite do prve stojnice ... saj ni treba mešat SDS v to štorijo oz. hodit na njihove sedeže oddajat potrjen podpis ...
Kdo pa pravi, da bo referendumu uspel, če sploh pride do njega ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Smrekar1 ::

Spajky je izjavil:

saj ni treba mešat SDS v to štorijo oz. hodit na njihove sedeže oddajat potrjen podpis


SDS se je sama vmešala v štorijo na vseh nivojih. Oni so projekt naredili in potrdili in ko ga je nekdo začel izvajati so oni to izkoristili za rušenje vlade. SDS je implicirana v vseh aspektih tako projekta drugega tira kot referenduma proti njemu.

Pomojem jih moti samo to, da ne bodo pobirali provizij pri izvedbi.

Kdo pa pravi, da bo referendumu uspel, če sploh pride do njega ...
]

Če pride do referenduma odpadejo evropska sredstva. Davek na neumnost.

ahac ::

Gre se za to, da ga bomo verjetno preplacali.

Kaj bi pa moral naredit, da ga ne bi?


ali bo dovolil, da ga bodo v bodočnosti še mafijske mreže še naprej posledično kradle dalje s takšnimi ad-hoc zakonodajo.

Torej... rešitev je, da se v SLO nikoli nič več ne gradi, ker samo tako nihče ne bo več kradel?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

ZaphodBB ::

ahac je izjavil:

Gre se za to, da ga bomo verjetno preplacali.

Kaj bi pa moral naredit, da ga ne bi?


ali bo dovolil, da ga bodo v bodočnosti še mafijske mreže še naprej posledično kradle dalje s takšnimi ad-hoc zakonodajo.

Torej... rešitev je, da se v SLO nikoli nič več ne gradi, ker samo tako nihče ne bo več kradel?

Ti si prav zaslužiš tako državo kot jo imamo.

krneki0001 ::

A zaradi enega moramo met tako državo? >:D

ZaphodBB ::

krneki0001 je izjavil:

A zaradi enega moramo met tako državo? >:D

Ne, zaradi večine, ki se je odrekla zdravi pameti in osebni odgovornosti. To je njihova država, pa si jo naj plačujejo.

Smrekar1 ::

FTad je izjavil:

Ne gre se, da ga ne bi zeleli. Gre se za to, da ga bomo verjetno preplacali.


Aha in to na podlagi ocen kot je tale, kajne:

http://www.publishwall.si/referendumdru...

Popovič je seštel vse vire financiranja za projekt in jih proglasil za ceno projekta, ki bo tako poplačan.

Storjeni napaki sta najmanj dve:
1. Sešteti so nekateri viri financiranja in zraven prišteta še cena projekta. Ta denar je torej štet dvojno
2. Viri financiranja, ki so namenjeni poplačilu kreditov, so prišteti vsem virom financiranja. Ta denar je torej skupno štet trikrat

Skupno je ceno projekta Popovič napihnil za najmanj 1,8 milijarde evrov. Skupna cena projekta ni do 3,6 milijarde evrov, temveč 1,8 milijarde evrov - v kar so vštete tudi vse obresti dolgoročnih kreditov. Polovico denarja bi dobili od Luke Koper in od cestnin šestino nepovratnih sredstev EU in ostalo iz drugih virov. Projekt davkoplačevalce stane 600 milijonov evrov v obdobju 30 let bruto, preden začnemo računati koristi iz projekta. To je manj kot petina denarja o katerem govorijo nasprotniki projekta.

Pri projektu sta sicer res sporni dve točki:
1. Financiranje s strani Madžarske (obresti na 200 milijonov evrov).
2. Ali obstaja enako dobra, a cenejša različica projekta. Nekaj predlogov smo sicer videli, vendar je treba vzeti v zakup, da gre za nestrokovne in nerazdelane ocene ter da je predvidena cena za 2. tir zgornja meja koliko to lahko stane, ne načrtovana spodnja meja, ki se bo dvignila ko se bo videlo kakšna je dejanska situacija.

Če mi nekdo tako grobo laže kot citirani Lopovič zgoraj verjetno ne gre za iskreno in resnicoljubno nasprotovanje slabemu projektu, temveč načrtni sabotaži razvoja države. Ne gre se za to, da je projekt za Slovenijo slab, temveč zato, da bo politično koristil napačnim strankam. Če komu spomin seže 5 let nazaj je bilo enako s slabo banko, ko jo je hotel uvesti JJ so mu levaki nasprotovali. Ko je JJ odletel so jo levaki uvedli, medtem ko je JJ cvilil kako je to za Slovenijo katastrofa.

Že videno, tudi pri Magni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Ne, zaradi večine, ki se je odrekla zdravi pameti in osebni odgovornosti.


Omenjena večina trenutno obsega dobrih 30 tisoč ovac, ki so podpisale podporo referendumu. Ocene, da bodo nakradli nevemkoliko denarja, so osnovane na načrtno zavajujočih osnovah, kot sem pokazal zgoraj. Nasprotovanje 2. tiru je manipulacija zavita v laž v škatlici iz izkrivljene resnice.

Zdrava pamet ti pokaže, da bi nasprotniki 2. tira govorili resnico, če bi bila ta na njihovi strani. Ker lažejo zdrava pamet pove, da resnica ni na njihovi strani in je projekt bistveno boljši kot nabijajo v javnosti.

matijadmin ::

Smrekar1 je izjavil:

FTad je izjavil:

Ne gre se, da ga ne bi zeleli. Gre se za to, da ga bomo verjetno preplacali.


Aha in to na podlagi ocen kot je tale, kajne:

http://www.publishwall.si/referendumdru...

Popovič je seštel vse vire financiranja za projekt in jih proglasil za ceno projekta, ki bo tako poplačan.

Storjeni napaki sta najmanj dve:
1. Sešteti so nekateri viri financiranja in zraven prišteta še cena projekta. Ta denar je torej štet dvojno
2. Viri financiranja, ki so namenjeni poplačilu kreditov, so prišteti vsem virom financiranja. Ta denar je torej skupno štet trikrat

Skupno je ceno projekta Popovič napihnil za najmanj 1,8 milijarde evrov. Skupna cena projekta ni do 3,6 milijarde evrov, temveč 1,8 milijarde evrov - v kar so vštete tudi vse obresti dolgoročnih kreditov. Polovico denarja bi dobili od Luke Koper in od cestnin šestino nepovratnih sredstev EU in ostalo iz drugih virov. Projekt davkoplačevalce stane 600 milijonov evrov v obdobju 30 let bruto, preden začnemo računati koristi iz projekta. To je manj kot petina denarja o katerem govorijo nasprotniki projekta.

Pri projektu sta sicer res sporni dve točki:
1. Financiranje s strani Madžarske (obresti na 200 milijonov evrov).
2. Ali obstaja enako dobra, a cenejša različica projekta. Nekaj predlogov smo sicer videli, vendar je treba vzeti v zakup, da gre za nestrokovne in nerazdelane ocene ter da je predvidena cena za 2. tir zgornja meja koliko to lahko stane, ne načrtovana spodnja meja, ki se bo dvignila ko se bo videlo kakšna je dejanska situacija.

Če mi nekdo tako grobo laže kot citirani Lopovič zgoraj verjetno ne gre za iskreno in resnicoljubno nasprotovanje slabemu projektu, temveč načrtni sabotaži razvoja države. Ne gre se za to, da je projekt za Slovenijo slab, temveč zato, da bo politično koristil napačnim strankam. Če komu spomin seže 5 let nazaj je bilo enako s slabo banko, ko jo je hotel uvesti JJ so mu levaki nasprotovali. Ko je JJ odletel so jo levaki uvedli, medtem ko je JJ cvilil kako je to za Slovenijo katastrofa.

Že videno, tudi pri Magni.


Popović je pravnomočno obsojeni utajevalec, proti njemu pa zdaj potekajo še najmanj trije K postopki. Vsaj v enem mu resno grozi zaporna kazen; zlorabe položaja in korupcija se očita.

Janši odvzemajo premoženje nezakonitega izvora. Najmanj, kar je, je utajil davke zanj.

Taki modeli so potem turbo pošteni in ekonomsko izobraženi. Not. Pri koritu niso, pa jih to boli. Popović si je vpliv zapravil sam, ko je prodal kontrolni delež v Luki, Nedeljko (Gašpar) Mišić pa z opičjim obnašanjem, ko je pijan bežal policiji, najel nesposobne izvajalce za poglabljanje itd.

Tudi te modele drago plačujemo!

Smrekar1 je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:


Ne, zaradi večine, ki se je odrekla zdravi pameti in osebni odgovornosti.


Omenjena večina trenutno obsega dobrih 30 tisoč ovac, ki so podpisale podporo referendumu. Ocene, da bodo nakradli nevemkoliko denarja, so osnovane na načrtno zavajujočih osnovah, kot sem pokazal zgoraj. Nasprotovanje 2. tiru je manipulacija zavita v laž v škatlici iz izkrivljene resnice.

Zdrava pamet ti pokaže, da bi nasprotniki 2. tira govorili resnico, če bi bila ta na njihovi strani. Ker lažejo zdrava pamet pove, da resnica ni na njihovi strani in je projekt bistveno boljši kot nabijajo v javnosti.

Imajo jih 28k, če sploh. Preostalo jim je še 8 dni, po dosedanjem povprečnem trendu jih bo 5k premalo. Tudi to je večina za nekatere, ja.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Fritz ::

matijadmin je izjavil:


Imajo jih 28k, če sploh. Preostalo jim je še 8 dni, po dosedanjem povprečnem trendu jih bo 5k premalo. Tudi to je večina za nekatere, ja.

Nekatere je fajn strah, če morajo sami sebe opogumljati 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Smrekar1 ::

V kalkulator sem vrgel še številke glede Madžarov. Če oni vložijo 200 milijonov evrov in jim moramo plačevati 4,5% donos za 45 let nas to stane 405 milijonov evrov. Če se Slovenija zakreditira za ta čas in za to plačamo trenutne obresti - 1,5% letno - plačamo 135 milijonov evrov za obresti in 200 milijonov evrov glavnice. Nominalno je tole z Madžari dražje za 80 milijonov evrov, s tem, da je madžarski kapital nujen za pridobitev sredstev EU (300 milijonov evrov).

Projekt lahko kritiziramo tako, da bi morala Slovenija pridobiti boljšega soinvestitorja. Konstruktivna kritika mora nujno vsebovati tudi nekaj primerov podjetij ali vlad, ki bi lahko pristopili k financiranju. Druge kritike so, kolikor vidim, neutemeljene, vključno s kritikami Jože P. Damijana, ki v svojih 'analizah' brez sramu piše, da so mu "kolegi inženirji" izračunali 'pravo' ceno proge in ki se ima za strokovnjaka za logistiko, ki lahko pove ali nek tunel rabi izogibališče ali ne. Za univerzitetnega profesorja, ki na blogu objavlja tudi svoje znanstvene članke je to nedopustno.

matijadmin je izjavil:


Imajo jih 28k, če sploh.


Kako si prišel do te številke? Ne da ti ne verjamem, zanima me od kje ta ocena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

FTad ::

Zakaj pa je pogoj za pridobitev sredstev EU madzarski (oz tuj) kapital?

Smrekar1 ::

FTad je izjavil:

Zakaj pa je pogoj za pridobitev sredstev EU madzarski (oz tuj) kapital?


Ni treba da je tuj, samo država Slovenija ne sme biti edini investitor. Donos na kapital bo verjetno prenizek za večino komercialnih investitorjev, tako rabiš investitorja, ki mu je ta infrastrukturna povezava v interesu še iz kakšnih drugih razlogov. To bi lahko bilo kakšno podjetje, ki uporablja povezavo za prodajo svojih izdelkov ali kakšna država, ki ji je to v interesu.

Problem je v tem, da so Avstrijci v sklepni fazi svoje povezave s Trstom in zato nezainteresirani za konkurenčno povezavo. Ostanejo več ali manj samo Madžari in morda kaki Poljaki, eventuelno Slovaki ali Čehi, ampak vsi ti bistveno manj kot Madžari, tudi zaradi avstrijske povezave.

Legitimna kritika projekta je, da država ni naredila dovolj, da bi v to pritegnila kakšnega investitorja, ki bi postavil boljše pogoje kot Madžari. Ali je bilo to sploh realno ali ne je zelo legitimno vprašanje pri tej kritiki. Morda so Madžari res edini, ki so dovolj zainteresirani za ta projekt, da so pripravljeni vanj investirati 200 milijonov evrov in zato lahko izsiljujejo, kaj vem.

Če potegnem črto, problem je v tem, da se na projektu ni naredilo več pred 10 in več leti. Če bi leta 2005 zagrabili s polno močjo bi imeli gradbeno dovoljenje in zaprto finančno konstrukcijo leta 2007 in bi se lahko vlaki tu že 5 let vozili, Koper bi prosperiral še neprimerno bolj kot zdaj.

A kaj, ko so bili takrat ključni pomembnejši projekti, kot je uvedba (podcenjenih) vinjet in rehabilitacija domobrancev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

FTad ::

Hvala za odgovor.

matijadmin ::

Smrekar, z njihove spletne strani. Napisali so, da imajo 30 k, oz. da jim jih manjka še 12 k. Torej sem sklepal, da so za 2 k zaokrožili navzgor.

Madžari zahtevajo še protidobave inudeležbo s storitvami gradbenega sektorja.
Vrnite nam techno!

Smrekar1 ::

matijadmin je izjavil:

Smrekar, z njihove spletne strani. Napisali so, da imajo 30 k, oz. da jim jih manjka še 12 k. Torej sem sklepal, da so za 2 k zaokrožili navzgor.


Kolikor vem gre za to, da je določen delež podpisov neveljaven zaradi napak na obrazcih. Povprečje je 5%, zato zaokrožajo na ~42 000 potrebnih podpisov.

Še nekaj je, česar ne obešajo na veliki zvon - štejejo podpise na obrazcih, medtem ko rabijo overovljene podpore. Tu so za vikend še krepko zaostajali, kako je sedaj ne vem.

Madžari zahtevajo še protidobave inudeležbo s storitvami gradbenega sektorja.


To je res ja, Madžari hočejo biti plačani še enkrat tako, da bodo posle dobila njihova podjetja. Dobro izkoriščajo položaj, ki jim ga je dobilo odlašanje projekta.

matijadmin ::

Svež news (vir: primorske.si), madžarski donos ne bo smel presegati, kolikor bi nanesla obrestna mera pri posojilu EIB. Ali Jože P. Damijan, SDS in njen pobudniški satelit lažejo ali pa vlada res ne ve, kaj dela. Morda pa so so stisnili Madžare, ker jim javno mnenje ni bilo naklonjeno. To bi bilo idealno, ampak skoraj dvomim.

Zdaj imamo, če to drži dva tira, znosno financiranje. Samo še pri pogajanju za ceno, kar bo najtežje in najspornejše, bi morali zadevo speljati kul. Morda pa pritisk javnosti deluje.

Naš javno mnenje indeed tepe tudi Madžare. Ker brez projekta, bodo tudi brez tira in denarja.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Smrekar1 ::

matijadmin je izjavil:

Svež news (vir: primorske.si), madžarski donos ne bo smel presegati, kolikor bi nanesla obrestna mera pri posojilu EIB. Ali Jože P. Damijan, SDS in njen pobudniški satelit lažejo ali pa vlada res ne ve, kaj dela. Morda pa so so stisnili Madžare, ker jim javno mnenje ni bilo naklonjeno. To bi bilo idealno, ampak skoraj dvomim.


Je to tole?
http://primorske.si/Novice/Istra/Dva-ti...

Ker nisem videl izračuna za madžarsko financiranje predvidevam, da oni trije lažejo. Za pobudniški satelit sem to že dokazal, za SDS je to normalno stanje, Jože P. Damijan je tudi sumljiv (minister v Janševi vladi plus par krepkih v blogu je enako nekredibilen vir).

Obstaja še ena možnost, Lopovič je sodeloval pri zbiranju podpisov zaradi notranjepolitičnih razlogov. Ker je ugotovil, da zna saboterjem uspeti in drugega tira ne bo, si je v ključnem trenutku premislil. Dvomim namreč, da je bil proti zgolj zaradi Madžarske.

Oh, ko bi zdaj imel kamero, ki bi kazala krizni štab Vilija Kovačiča in njegove tolpe. Kot kak Monty Phyton :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smrekar1 ::

Jože P. Damijan pravi, da imajo že skoraj 35 000 podpisov.

https://damijan.org/2017/06/15/34663-po...

Kaže, da jim bo uspelo. Kaže tudi, da gre za še enega podrepnika JJ, ki se samo bolj uspešno pretvarja kot kak Vili Kovačič. V nasprotnem primeru bi namesto zmagoslavja nad uspehom pričakoval najmanj analizo zakaj je projekt še vedno slab, čeprav je včeraj odpadla njegova največja kritika. Ostali so samo še njegovi "kolegi inženirji", ki so "izračunali", da je projekt precenjen za približno 10%.

matijadmin ::

Morda pa bo on kot minister iskal financerje, kar je tudi zgleda edini razlog!

Eh, lahko, da imajo toliko podpisov, a jaz bi bil previden. Tudi prodajalci nepremičnin za bloke in soseske lažejo, koliko je že prodanega, da lažje in z lažjo pridobijo kakšnega kupca ...
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

Besede aparatčika, nič več strok. argumentacij, samo politikantsko nabijanje in navijanje (JPD):


No, zato verjamem, da bo Janševim uspelo doseči znamko 40,000 podpisov. Nenadni porast SDS-ovih stojnic po mestih širom Slovenije kaže natanko v to smer. In če bi bil Cerar, bi imel pripravljen ne samo Plan B, pač pa tudi Plan C. Prvega za 2. tir, drugega za politično preživetje. Ampak ker je Cerar tako zagledan v svojo veličino, bo seveda postal lahek plen starega mačka.
Vrnite nam techno!

ZaphodBB ::

matijadmin je izjavil:

Besede aparatčika, nič več strok. argumentacij, samo politikantsko nabijanje in navijanje (JPD):


No, zato verjamem, da bo Janševim uspelo doseči znamko 40,000 podpisov. Nenadni porast SDS-ovih stojnic po mestih širom Slovenije kaže natanko v to smer. In če bi bil Cerar, bi imel pripravljen ne samo Plan B, pač pa tudi Plan C. Prvega za 2. tir, drugega za politično preživetje. Ampak ker je Cerar tako zagledan v svojo veličino, bo seveda postal lahek plen starega mačka.

Jaz se spomnim kako je stroka trdila, da bo TEŠ6 daleč najbolj rentabilna investicija ever. Sam sem se kregal z enim projektantom premogovnika, ki me je ozmerjal za narodnega izdajalca in ekonmskega analfabeta, ko sem mu postavil par vprašanj.

Tak, da si v rit vtakni svojo kvazi strokovnost.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: matijadmin ()
««
10 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
297132 (2163) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
6210989 (8442) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22845119 (38360) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385764 (4410) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12636736 (30809) DuleKrtola

Več podobnih tem