Forum » Loža » Drugi tir...novi TEŠ6?
Drugi tir...novi TEŠ6?
matijadmin ::
Od kod ste dobili Janšo, veste sami. Sam vidim naslednje.
Ta vlada je imela v programu ureditev zdravstva. Naredila ni nič. Gre pa za identične težave.
Res je, pa zakaj za vraga nihče ne protestira ali išče referendumske podpore za "ljudski zakon," ko pa nas to grdo tepe?
Ta vlada ima v sestavi SD, SD ima na vesti TEŠ6, TEŠ6 ... 'nuff said
SD je bila proti zakonu o 2. tiru, oz. razklana in na koncu pod prisilo glasovala za zakon.
Katera pa? Če uredi zdravstvo, ki je kroničen problem in zato bolj enostaven (poznan), je to zelo dober začetek. Še posebej, če to obljubi v programu.
Absolutno se s tem strinjam.
Aja, hvala matijiadminu, da je not povlekel še SŽ. Ne sledim čisto - a so že uspeli povleči električno napeljavo po celi trasi od žleda dalje (ne odgovarjat, vem da so). Hvala bogu, da bo 600M€ šlo v druge žepe, ker če bi bilo teh 27 km res vredno 1,3G€, bi bil kriminal kaj takega dati v roke SŽ.
Pretovor Divača - Koper je čudež, prepričan sem, ne glede na stanje v SŽ, da bi kdor koli drug težko spravil več vlakov.
Ne, cena se mi na prvi pogled ne zdi okej, ampak nimam resursov, da bi sam šel to ocenjevati. Po drugi strani pa lahko rečemo, da je čisto spodobna za Slovenijo in naše poslovno-(ne)kulturno okolje. Projekt bo nenazadnje imel 8 predorov, pri čemer nas je samo predor Markovec stal 88 mio in nas še stane! DARS namreč izgublja miljonske tožbo za tožbo nepoplačanih podizvajalcev, kljub temu, da je izvajalce plačal.
Vrnite nam techno!
Ted ::
Koper - Trst.
Ne pozabimo, da bi v primeru te povezave ves čas potekala vzdrževalna dela na Italijanskem delu, po progi bi vozilo ogromno potniških vlakov z nemogočim urnikom, voznine bi bile nekajkrat višje kot drugje...
Bila bi backup opcija, v vmesnem času bi lahko zgradili cenejši vzporedni tir.
Mah...
Telbanc ::
Drugi tir bo treba narest. Prej ali slej. Luka se širi.
Ostalo je pač treba jemat kot sestavni del slovenske folklore-(beri trikrat večjo ceno izgradnje, kot bi bilo potrebno).
Ostalo je pač treba jemat kot sestavni del slovenske folklore-(beri trikrat večjo ceno izgradnje, kot bi bilo potrebno).
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
blink ::
Najboljša alternativa 2. tiru je kombinacija vzporednega tira in povezave Koper - Trst. Na ta način se lahko dogradi vzporedni tir brez omejitev pretovora za luko. Cena projekta je abotna, ta denar raje vložimo v 3.razvojno os in posodovitev preostale želežniške infrastrukture.
Bingo! Med Luko Koper in prvimi tiri na IT meji je 2 km, strošek bi bil pa zgolj eno do dvo letni dobiček Luke Koper. Še vedno pa se lahko uporablja obstoječi tir Divača-Sežana, da niti ne omenjam da bi bila s potniško železnico povezana tudi mesto Koper in Trst. To je najcenejša opcija zagotovitve rasti Luke, vse ostalo so megalomanski načrti brez krčmarja in finančnimi pijavkami, ki komaj čakajo da pobašejo denar davkoplačevalskih bebčkov.
blink ::
Malajlo ::
I Italijani bodo z veseljem zaračunavali tranzit. Slovenska podjetja bodo pa plačevala. Ker? Zaradi pavšalnega razmišljanja, da bodo vse pokradli med gradnjo.
Tudi prekmurskega kraka AC ne rabimo. Tisti tovor bi lahko šel na železnico. Wait ... Da se pa Ljubljančani v Moravske vozijo, pa res ni bilo treba celi Sloveniji plačevati. Wait again ...
Na morju imaš članico EU, pa si poglej, kako izgleda sharing "infrastrukture".
Tudi prekmurskega kraka AC ne rabimo. Tisti tovor bi lahko šel na železnico. Wait ... Da se pa Ljubljančani v Moravske vozijo, pa res ni bilo treba celi Sloveniji plačevati. Wait again ...
Na morju imaš članico EU, pa si poglej, kako izgleda sharing "infrastrukture".
Mr.B ::
Kot da se roba natovorjena v italiji fura po železnici do Slovenske vzhodne meje. Kot sem zgoraj menil, tista dva vlaka na dan več, ki bi se zaradi gradnje drugega tira vzila po Slovenskih železnicah, pač ni nekaj... Glede na to da ste v Lsoveniji po zadnjem žledu rabili leto in pol za porpavilo trase, bi rekel, da imate verjetno neke druge probleme, in je ta minimalen.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
joze67 ::
matijadmin je izjavil:
SD je bila proti zakonu o 2. tiru, oz. razklana in na koncu pod prisilo glasovala za zakon.Prisilo? Po ustavi so poslanci odgovorni volilcem itd bla bla bla. Morda je SD bila proti, samo ugibam lahko, da so bili nezadovoljni z delom kolača. Ni važno. Gledam njihovo vlogo pri TEŠ6 in ... jim za generacijo ne verjamem.
matijadmin je izjavil:
Pretovor Divača - Koper je čudež, prepričan sem, ne glede na stanje v SŽ, da bi kdor koli drug težko spravil več vlakov.If you say so. Sam bolj verjamem, da nekje "goljufajo" - ali česa ne izvajajo (varnost, vzdrževanje) ali česa ne plačujejo (delavci...), skratka da gre dokler gre, potem bo pa potop. Ne bom pa nezadovoljen, če se motim.
šernk ::
koliko ljudi v SLO je zaposlenih na račun luke? 3000? 5000? tu je treba štet špedicije, SŽ itd zraven.
torej če jih je 3000 in delajo za minimalca dajo državi skozi plačo vsak mesec skoraj 1M €. če jih vržeš na cesto bo teh 3000 delavcev vsak mesec pobralo državi vsaj 2M €.
od 1,4M bo šlo državi nazaj skozi davke skoraj polovica (dodatne zaposlitve, davki, dvig gradbeništva za obdobje gradje drugega tira, s tem se lahko druge firme ki bodo povezane s projektom DVIGNEJO).
seveda pod pogojem da ne dobimo novega SCT/Primorja, ki sta denar čudežno izgubila.
torej če jih je 3000 in delajo za minimalca dajo državi skozi plačo vsak mesec skoraj 1M €. če jih vržeš na cesto bo teh 3000 delavcev vsak mesec pobralo državi vsaj 2M €.
od 1,4M bo šlo državi nazaj skozi davke skoraj polovica (dodatne zaposlitve, davki, dvig gradbeništva za obdobje gradje drugega tira, s tem se lahko druge firme ki bodo povezane s projektom DVIGNEJO).
seveda pod pogojem da ne dobimo novega SCT/Primorja, ki sta denar čudežno izgubila.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
ZaphodBB ::
Nasprotno, to počne ti, ker si (morda namerno?) spregledal, da se nisem opredelil za rešitev te vlade.
Ne, tebe bolj skrbi Janša. Thanks for proving my point.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
PaX_MaN ::
matijadmin je izjavil:
A je kdo rekel, da se ne sme pisati?
Referenduma o zakonu o drugem tiru ne sme biti.-- Miroslav Cerar ml.
Ted ::
koliko ljudi v SLO je zaposlenih na račun luke? 3000? 5000? tu je treba štet špedicije, SŽ itd zraven.
torej če jih je 3000 in delajo za minimalca dajo državi skozi plačo vsak mesec skoraj 1M €. če jih vržeš na cesto bo teh 3000 delavcev vsak mesec pobralo državi vsaj 2M €.
od 1,4M bo šlo državi nazaj skozi davke skoraj polovica (dodatne zaposlitve, davki, dvig gradbeništva za obdobje gradje drugega tira, s tem se lahko druge firme ki bodo povezane s projektom DVIGNEJO).
seveda pod pogojem da ne dobimo novega SCT/Primorja, ki sta denar čudežno izgubila.
Vprašanje je napačno, pravo vprašanje bi bilo koliko ljudi bo dobilo nove zaposlitve in koliko novih dajatev bo plačanih zaradi 2. tira. Tudi če 2. tira ne zgradimo bo Luka še vedno poslovala v trenutnem obsegu.
Mah...
gruntfürmich ::
dokončen pokop slovenije s strani komunistov.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: matijadmin ()
šernk ::
Tudi če 2. tira ne zgradimo bo Luka še vedno poslovala v trenutnem obsegu.
si prepričan? Avtrijci bodo šli čez 5 let prek Trsta, Madraži prek Reke, v Kopru bomo pa izključno še banane raztovarjal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Mr.B ::
Kolikor je znano, bypass so že v gradnji. http://www.oebb.at/infrastruktur/en/Ser...
https://ec.europa.eu/transport/themes/i...
https://ec.europa.eu/transport/themes/i...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Spajky ::
gruntfürmich je izjavil:
dokončen pokop slovenije s strani komunistov.Oportunistično Prefarbanih, ne onih pravih : http://www.communistpartyslovenia.si/ko...
Ps.: imaš zanimiv podpis, se še kar strinjam ...
... v Kopru bomo pa izključno še banane raztovarjal.Woah, banana republik ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
šernk ::
seveda je bypass že v gradnji, saj mi zamujamo že vsaj 10 let s projektom in očitno bomo še 10 zamudili zaradi referenduma. In očitno se bodo mogli pri luki koper navezat v Trst, če bodo želeli preživet
potem bo pa najbrž res že nesmiselen, ker bomo imeli nekonkurenčno luko. čez pol leta bo še Magna dvignila roke in se odpeljala raje drugam mi bomo pa krompir sadili ročno za celo evropo. ampak imeli bomo pa državo brez korupcije in "čist zrak".
potem bo pa najbrž res že nesmiselen, ker bomo imeli nekonkurenčno luko. čez pol leta bo še Magna dvignila roke in se odpeljala raje drugam mi bomo pa krompir sadili ročno za celo evropo. ampak imeli bomo pa državo brez korupcije in "čist zrak".
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
Mr.B ::
Dejte no :
1. Projekt ne zajema, da bi imel možnost vleke daljših valkov kot 750m, oziroma v Sloveniji trenutno vlečejo tovorne vlake 550m.
2. Vsaj za vastrijo bo po izgradnji in modernizaciji, tovorni vlak kerpko presegel 1000m oziroma, ali domače, čakali bodo dva vlaka iz slovenije, da bodo potem peljali naprej po evropi. Slovenija te startegije nima. Kaj pa italija "In Italy, the most important routes for freight trains are from/to the Alpine Cross Border links, where in general high gradients exist". Torej ko bodo zaključili Avstrijci in Italjani, nimamo ne kapacitete ne triov, da bi bili konkurenčni , vključujoč Madžarom.
2. Nanamo štroma, da bi lahko karkoli resno težjega prevažali in bi bilo daljše od 550 metrov. Torej potrebujemo kompletno modernizacijo Električnega omrežja slovenskih železnic, kaj šele investicije v nove lokomotive.
3. Res da bo po izgfradnji vseh teh Avstrijskih tunelov, hitrost potniškega prometa smela dosegati 250Kmh, bodo pa verjetno zaradi nižjega naklona, tovorni vlaki bili daljši od trenutnega maximuma 750 m.
4. Zato je definirano da bo pol letu 2020+ bila povezava med Koprom in Trstom, ker Slovenija enostavno nima strategije ne dnarja dabi bila konkurenčna. Torej toliko o dosegu in zatorej je samo obnova te proge do divače, ker bo tako DB, ali Avstrijski ban, raje vozil po Itakjanskih tirih, ker bo ensotavno ceneje.
1. Projekt ne zajema, da bi imel možnost vleke daljših valkov kot 750m, oziroma v Sloveniji trenutno vlečejo tovorne vlake 550m.
2. Vsaj za vastrijo bo po izgradnji in modernizaciji, tovorni vlak kerpko presegel 1000m oziroma, ali domače, čakali bodo dva vlaka iz slovenije, da bodo potem peljali naprej po evropi. Slovenija te startegije nima. Kaj pa italija "In Italy, the most important routes for freight trains are from/to the Alpine Cross Border links, where in general high gradients exist". Torej ko bodo zaključili Avstrijci in Italjani, nimamo ne kapacitete ne triov, da bi bili konkurenčni , vključujoč Madžarom.
2. Nanamo štroma, da bi lahko karkoli resno težjega prevažali in bi bilo daljše od 550 metrov. Torej potrebujemo kompletno modernizacijo Električnega omrežja slovenskih železnic, kaj šele investicije v nove lokomotive.
3. Res da bo po izgfradnji vseh teh Avstrijskih tunelov, hitrost potniškega prometa smela dosegati 250Kmh, bodo pa verjetno zaradi nižjega naklona, tovorni vlaki bili daljši od trenutnega maximuma 750 m.
4. Zato je definirano da bo pol letu 2020+ bila povezava med Koprom in Trstom, ker Slovenija enostavno nima strategije ne dnarja dabi bila konkurenčna. Torej toliko o dosegu in zatorej je samo obnova te proge do divače, ker bo tako DB, ali Avstrijski ban, raje vozil po Itakjanskih tirih, ker bo ensotavno ceneje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
A je kdo rekel, da se ne sme pisati?
Referenduma o zakonu o drugem tiru ne sme biti.-- Miroslav Cerar ml.
No, jaz nisem Cerar niti ne zagovarjam njihove rešitve.
Nasprotno, to počne ti, ker si (morda namerno?) spregledal, da se nisem opredelil za rešitev te vlade.
Ne, tebe bolj skrbi Janša. Thanks for proving my point.
Pravzaprav vsi, ki so se izkazali nevarne za proračun, tj. večina establishmenta, levi, desni ... Sem pa izpostavil dve stranki, ki sta najbolj zasluženi za TEŠ6, ko se ga je že omenjalo in je nenazadnje del naslova teme.
Tudi če 2. tira ne zgradimo bo Luka še vedno poslovala v trenutnem obsegu.
si prepričan? Avtrijci bodo šli čez 5 let prek Trsta, Madraži prek Reke, v Kopru bomo pa izključno še banane raztovarjal.
Ne Avstrijci, veliki naročniki a la Daimler, VW, Hyundai Glovis, dveh logističnih poti ne bodo vzdrževali, ker je predrago in to pomeni, da lahko zgubimo tudi velik del sedanjega obsega.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
Kolikor je znano, bypass so že v gradnji. http://www.oebb.at/infrastruktur/en/Ser...
https://ec.europa.eu/transport/themes/i...
Še vedno smo za avtomobilsko najbolj ugodni, ce le povecamo zmogljivosti. Najkrajsa pot po kopnem, cist zrak, da ni kontaminacij kot v trstu in monflaconu, pa nizke cene.
Vrnite nam techno!
Mr.B ::
Ja dokler bo Nafta poceni ja, no dokler bodo stroški izgarnje novih pasov, odtehtali sanacijo obstoječih, no dokler lahko povečamo nosilnost avtocest, no pa še česa. Vse to pač potrebuje najpre znanje, ker noben ti v EU ne bo dal dnaraj, kot je Slovenija, da investira v izgradnjo avtocest.
Pa dokler se ne bo splačalo tovoriti tovornakov iz Italije na Vzhod. No dokler, ker bodo Italjani in vastrijci, ko bo proga narejena, te tovornjake peljali neprekinjeno, ne samo v Francijo, ne samo v Nemčijo, ampak najmanj do vzhodnih meja Madžarske.
Glede na to da ne znate v Sloveniji izračunati niti, kdaj se bi investicija v drugi tir povrnila, bom rekel, verjetno se je izgradnja železnice v času " Marije terezije" vsaj v Slovenjiji, še ni povrnila.
Pobiranje bencinjskih trošarin, bo verjetno bilo nezanimivo, ko bodo podjeta tipa Petrol v Tuji lasti. V stanju javnega prometa, pa itak ni za razglabljat, je samo na paprju. Avto je pač nekaj obeznega. Ergo potrebujete nove ceste, pa naj mentalno stane kolikor mora.
Pa dokler se ne bo splačalo tovoriti tovornakov iz Italije na Vzhod. No dokler, ker bodo Italjani in vastrijci, ko bo proga narejena, te tovornjake peljali neprekinjeno, ne samo v Francijo, ne samo v Nemčijo, ampak najmanj do vzhodnih meja Madžarske.
Glede na to da ne znate v Sloveniji izračunati niti, kdaj se bi investicija v drugi tir povrnila, bom rekel, verjetno se je izgradnja železnice v času " Marije terezije" vsaj v Slovenjiji, še ni povrnila.
Pobiranje bencinjskih trošarin, bo verjetno bilo nezanimivo, ko bodo podjeta tipa Petrol v Tuji lasti. V stanju javnega prometa, pa itak ni za razglabljat, je samo na paprju. Avto je pač nekaj obeznega. Ergo potrebujete nove ceste, pa naj mentalno stane kolikor mora.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
matijadmin ::
Nekateri tukaj tečnarite in trmarite pri tem, da naj samo (nekateri) deležniki plačajo izgradnjo ... To je, oprostite, otročje in neumno, pravzaprav tipično slovensko!
Očitno drugod vedo, da ima lahko infrastruktura _širše_ pozitivne (tudi fiskalne) učinke: Rail subsidies @ Wikipedia
Sicer pa bo najbolje, da prenehamo financirati te razvojne (avtocestne) osi, ki to že zavoljo majhnosti niso. Kaj pa bo enim zahojenim Korošcem 3. os? Kaj nam bo javno zdravstvo, ko pa so nam že milijarde izpuhtele in nihče ne zbira referendumske podpore za smrtno kazen? Kaj na bo ta predor Markovec? Samo turisti se bodo gnetli tu in nas domačine ovirali ...
Očitno drugod vedo, da ima lahko infrastruktura _širše_ pozitivne (tudi fiskalne) učinke: Rail subsidies @ Wikipedia
Sicer pa bo najbolje, da prenehamo financirati te razvojne (avtocestne) osi, ki to že zavoljo majhnosti niso. Kaj pa bo enim zahojenim Korošcem 3. os? Kaj nam bo javno zdravstvo, ko pa so nam že milijarde izpuhtele in nihče ne zbira referendumske podpore za smrtno kazen? Kaj na bo ta predor Markovec? Samo turisti se bodo gnetli tu in nas domačine ovirali ...
Vrnite nam techno!
Highlag ::
Slovenci bi vse imeli, nič pa dali za to.
Bi imeli elektriko ampak jo nebi nikjer proizvajali.
Imeli bi avtoceste, ampak ne na naši zemlji.
Radi bi zmanjšali št. tovornjakov na avtocestah ampak ne z železnico.
Radi bi ekološko uničevali in pobirali odpadke ampak ne na naši zemlji.
Radi bi imeli službe, ampak tovarn pa nebi postavljali.
Verjetno se najde še kaj podobnega.
Pa še ena misel: Pri nas se nič ne splača!
Vlaganje v infrastrukturo se skoraj vedno splača. Če ni infrastrukture za dejavnost, tudi dejavnosti ne more biti. In pri tem ne moreš gledat samo en dan naprej.
Bi imeli elektriko ampak jo nebi nikjer proizvajali.
Imeli bi avtoceste, ampak ne na naši zemlji.
Radi bi zmanjšali št. tovornjakov na avtocestah ampak ne z železnico.
Radi bi ekološko uničevali in pobirali odpadke ampak ne na naši zemlji.
Radi bi imeli službe, ampak tovarn pa nebi postavljali.
Verjetno se najde še kaj podobnega.
Pa še ena misel: Pri nas se nič ne splača!
Vlaganje v infrastrukturo se skoraj vedno splača. Če ni infrastrukture za dejavnost, tudi dejavnosti ne more biti. In pri tem ne moreš gledat samo en dan naprej.
Never trust a computer you can't throw out a window
Mr.B ::
Seveda se splača, če imaš funkcijo. Samo vrtiček, ki nima funkcionalnosti povezave z drugim vrtičkom, je pač una sosedova krava naj cerkne. Glede na to da imamo težave razumevanja podjetništva, je res najbolje da se zgradi železnica do divače. Leta čez dobrih 5 let bo ostala zastarela infrastuktura od divače naprej bila nepomembna, saj tako promet ne bo šel preko nje, ker bo pač nerentabilen.
Podite pozorni, takoj ko boste kje zasledili da bo možno tam imeti vlake daljše od 550m, vedite da je to zgolj maximum za lsovenske Železnice, za Avstrijske in posledično italjankse pa ne. Torej bo pot pri divači skrenila preč .... Razen če ne msilite tistega dela privattizirat, bo osalo bolj ali manj nerentabilno na nivoju Slovenskega javnega prometa. To funkcionira samo v Slovenije ne kaj dosti.
Podite pozorni, takoj ko boste kje zasledili da bo možno tam imeti vlake daljše od 550m, vedite da je to zgolj maximum za lsovenske Železnice, za Avstrijske in posledično italjankse pa ne. Torej bo pot pri divači skrenila preč .... Razen če ne msilite tistega dela privattizirat, bo osalo bolj ali manj nerentabilno na nivoju Slovenskega javnega prometa. To funkcionira samo v Slovenije ne kaj dosti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Gaius ::
Ne ga srat fantje dragi.
1. Slovenija je država z 2 miljonoma prebivalcev in BDP-jem v višini 42 milijard dolarjev. Kar je zelo malo v primerjavi s sosednjimi državami: Avstrija 374 milijard dolarjev, Italija 1850 milijard dolarjev. To nam pove par stvari. Slovenija je napram tem dvem državam, ki ste ju nekateri primerjali, gospodarsko neprimerno šibkejša, zato tudi izgradnja 27km železniške proge za našo državo predstavlja veliko večji finančni zalogaj kot za ostali dve.
2. V videu, ki je bil pred kratkim prilepljen od g. Popoviča je lepo razloženo koliko bi v resnici stala izgradnja takega odseka (POL MANJ!), ampak slovenska mafija seveda potrebuje novo dozo zelencev. Ne trdim, da v sosednjih državah ni mafije in da se pri takih projektih v tujini ne krade, ampak preprosto se pri njih ta kraja ne toliko pozna, ravno zaradi tega ker so kot država toliko bolj bogati kot mi.
3. Sramotno od države kot je Slovenija, da ima komisarko za promet in tega ne zna izkoristiti.
4. Seveda sem za to, da se zgradi ta odsek in kot je nekdo prej omenil tudi kompletno prenovi celotno električno omrežje železnic, kupi nove lokomotive.. nasplošno da se naredi posodobitev kot se spodobi. Ampak ne po mafijskih cenah. Ne na način, da bomo vse skupaj 2x preplačali in imeli na koncu še slabo narejene stvari.
5. Vse bolj imam občutek, da je Slovenija kot država prešibka, da bo lahko dolgoročno konkurirala sosedam. Predvsem pa imamo pokvarjeno politiko in na žalost so rdeče pijavke vedno bolj prilepljene na korito.
1. Slovenija je država z 2 miljonoma prebivalcev in BDP-jem v višini 42 milijard dolarjev. Kar je zelo malo v primerjavi s sosednjimi državami: Avstrija 374 milijard dolarjev, Italija 1850 milijard dolarjev. To nam pove par stvari. Slovenija je napram tem dvem državam, ki ste ju nekateri primerjali, gospodarsko neprimerno šibkejša, zato tudi izgradnja 27km železniške proge za našo državo predstavlja veliko večji finančni zalogaj kot za ostali dve.
2. V videu, ki je bil pred kratkim prilepljen od g. Popoviča je lepo razloženo koliko bi v resnici stala izgradnja takega odseka (POL MANJ!), ampak slovenska mafija seveda potrebuje novo dozo zelencev. Ne trdim, da v sosednjih državah ni mafije in da se pri takih projektih v tujini ne krade, ampak preprosto se pri njih ta kraja ne toliko pozna, ravno zaradi tega ker so kot država toliko bolj bogati kot mi.
3. Sramotno od države kot je Slovenija, da ima komisarko za promet in tega ne zna izkoristiti.
4. Seveda sem za to, da se zgradi ta odsek in kot je nekdo prej omenil tudi kompletno prenovi celotno električno omrežje železnic, kupi nove lokomotive.. nasplošno da se naredi posodobitev kot se spodobi. Ampak ne po mafijskih cenah. Ne na način, da bomo vse skupaj 2x preplačali in imeli na koncu še slabo narejene stvari.
5. Vse bolj imam občutek, da je Slovenija kot država prešibka, da bo lahko dolgoročno konkurirala sosedam. Predvsem pa imamo pokvarjeno politiko in na žalost so rdeče pijavke vedno bolj prilepljene na korito.
ZaphodBB ::
Pravzaprav vsi, ki so se izkazali nevarne za proračun, tj. večina establishmenta, levi, desni ... Sem pa izpostavil dve stranki, ki sta najbolj zasluženi za TEŠ6, ko se ga je že omenjalo in je nenazadnje del naslova teme.
Nene, tebe skrbita samo Janša in Tonin, za vse ostale pa vedno najdeš tolažilno besedo. Še posebaj, če so iz SD.
Saj me nič ne briga, samo povem kar vidim.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Gaius ::
Redko kateri politik je brez masla na glavi. Ampak toliko krivic, kot jih je slovenski establišment z našimi mediji na čelu povzročil Janši, ni utrpel še noben politik na svetu.
Mr.B ::
Gaius,
BS.
Problem je da imate v Sloveniji nesposobne ljudi na položaju, z hedikepiranim narodom, ki si še vedno želi jugo, saj je takrtat tastari vse zrihtal, pa si zato šel ob dveh domov.
Planiranje po Slovensko je nekako na nivoju, da danes kaj hitreje ne prideš iz LJ v MB, no ampak sej lahko uporabite Argument, da se isto dogaja pri potovanju iz evropske celine na ameriško. Pač če vam je zaradi tega lažje.
In dragi Gaius, koliko časa "let" je bilo potrebno da se je po železnici potovalo v Koper in nazaj, kot je bilo pred ti Žledom. To nema nikakršne veze s konkuriranje, to ima veze z nesposobnostjo. In moj podpis vas mora kar boleti, ker pokojnine boste imeli, samo pravičeni do razlike dostojnega življenja ne boste. Ampak Ceraju podobni, s svojimi svetovalnimi pogodbami pa zagotovo.
PS, ja sej vemo nesposbni JJ, je kriv za vaše težave, ama vseod kar ste se leta 91 odcepili od superiorno dober Juge.
BS.
Problem je da imate v Sloveniji nesposobne ljudi na položaju, z hedikepiranim narodom, ki si še vedno želi jugo, saj je takrtat tastari vse zrihtal, pa si zato šel ob dveh domov.
Planiranje po Slovensko je nekako na nivoju, da danes kaj hitreje ne prideš iz LJ v MB, no ampak sej lahko uporabite Argument, da se isto dogaja pri potovanju iz evropske celine na ameriško. Pač če vam je zaradi tega lažje.
In dragi Gaius, koliko časa "let" je bilo potrebno da se je po železnici potovalo v Koper in nazaj, kot je bilo pred ti Žledom. To nema nikakršne veze s konkuriranje, to ima veze z nesposobnostjo. In moj podpis vas mora kar boleti, ker pokojnine boste imeli, samo pravičeni do razlike dostojnega življenja ne boste. Ampak Ceraju podobni, s svojimi svetovalnimi pogodbami pa zagotovo.
PS, ja sej vemo nesposbni JJ, je kriv za vaše težave, ama vseod kar ste se leta 91 odcepili od superiorno dober Juge.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
matijadmin ::
Ne ga srat fantje dragi.
1. Slovenija je država z 2 miljonoma prebivalcev in BDP-jem v višini 42 milijard dolarjev. Kar je zelo malo v primerjavi s sosednjimi državami: Avstrija 374 milijard dolarjev, Italija 1850 milijard dolarjev. To nam pove par stvari. Slovenija je napram tem dvem državam, ki ste ju nekateri primerjali, gospodarsko neprimerno šibkejša, zato tudi izgradnja 27km železniške proge za našo državo predstavlja veliko večji finančni zalogaj kot za ostali dve.
Res je, zato je potrebno velike zalogaje dobro premisliti.
2. V videu, ki je bil pred kratkim prilepljen od g. Popoviča je lepo razloženo koliko bi v resnici stala izgradnja takega odseka (POL MANJ!), ampak slovenska mafija seveda potrebuje novo dozo zelencev. Ne trdim, da v sosednjih državah ni mafije in da se pri takih projektih v tujini ne krade, ampak preprosto se pri njih ta kraja ne toliko pozna, ravno zaradi tega ker so kot država toliko bolj bogati kot mi.
Popović je imel v tedanji konstelaciji, ko je še imel nekaj vpliva v Luki, s priskledniki "svojo" vizijo; pripeljati Kitajce, uvoziti kompletno vse od delavcev do inženirjev, denar vzeti pri kitajski investicijski banki in plačati nekaj čez 70 % zdajšnje cene. Glede na cene surovin, materialov in dela uvožene kitajske delovne sile bi ostale provizije enake ... I guess. Pač, mafija o mafiji.
3. Sramotno od države kot je Slovenija, da ima komisarko za promet in tega ne zna izkoristiti.
Epic fail, res je.
4. Seveda sem za to, da se zgradi ta odsek in kot je nekdo prej omenil tudi kompletno prenovi celotno električno omrežje železnic, kupi nove lokomotive.. nasplošno da se naredi posodobitev kot se spodobi. Ampak ne po mafijskih cenah. Ne na način, da bomo vse skupaj 2x preplačali in imeli na koncu še slabo narejene stvari.
O tem se pravzaprav vsi normalni strinjamo, razen tistih zblojenih, ki bi javno infrastrukturo samo za svojo rit, pri tem pa niti ne vidijo, da ena lahko z zelo širokim spektrom učinka tudi njim kaj prinese.
5. Vse bolj imam občutek, da je Slovenija kot država prešibka, da bo lahko dolgoročno konkurirala sosedam. Predvsem pa imamo pokvarjeno politiko in na žalost so rdeče pijavke vedno bolj prilepljene na korito.
Nimam komentarja, bomo preveč skrenli s teme debate. Razsulo od države.
Pravzaprav vsi, ki so se izkazali nevarne za proračun, tj. večina establishmenta, levi, desni ... Sem pa izpostavil dve stranki, ki sta najbolj zasluženi za TEŠ6, ko se ga je že omenjalo in je nenazadnje del naslova teme.
Nene, tebe skrbita samo Janša in Tonin, za vse ostale pa vedno najdeš tolažilno besedo. Še posebaj, če so iz SD.
Saj me nič ne briga, samo povem kar vidim.
To so vaše domneve. Niti najmanj, SD je zavoljo podpore šaleškega lobija kandidatka za 1. mesto na lestvici, tik pred SDS, če bo kdaj v TEŠ6 res muzej vseevropske korupcije.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
nekikr ::
Nekateri tukaj tečnarite in trmarite pri tem, da naj samo (nekateri) deležniki plačajo izgradnjo ... To je, oprostite, otročje in neumno, pravzaprav tipično slovensko!
Torej se strinjaš, da bomo za potrebe moje firme, zgradili letališče? Pa samo jaz in teh nekaj prevoznikov, ki sodelujejo z menoj, ga bo lahko uporabljalo? Strošek ni pomemben, ker bo za celotno regijo, pa tudi širše, to fulJ dobro, majkemi.
Očitno drugod vedo, da ima lahko infrastruktura _širše_ pozitivne (tudi fiskalne) učinke: Rail subsidies @ Wikipedia
Tole se navezuje tudi na zgornji komentar. Zdaj, če mi za investicijo težko 1,4 milijarde evrov ne znaš povedati drugega, kot da ima lahko tudi širše pozitivne (morda celo fiskalne) učinke, potem si, oprosti, totalen bebec, če ne razumeš, kaj ti nekateri hočemo povedati. Pri premogu so nas vsaj zavajali s številkami, da bo fulJ poceni in super za celotno Velenje, svet in širše, čeprav smo nekateri zmajevali z glavo, ker se obenem govorili o uvozu premoga iz Nove Zelandije, tule, ko se gre za podobno težko investicijo, pa še laži o številkah niso več potrebne, raja sprejme vse. Morda sem staromoden, ampak če bi svojo firmo vodil na tak način, da naj stane kar hoče, čeprav sploh ne vem zakaj, potem ne bi dolgo delal.
Sicer pa bo najbolje, da prenehamo financirati te razvojne (avtocestne) osi, ki to že zavoljo majhnosti niso. Kaj pa bo enim zahojenim Korošcem 3. os? Kaj nam bo javno zdravstvo, ko pa so nam že milijarde izpuhtele in nihče ne zbira referendumske podpore za smrtno kazen? Kaj na bo ta predor Markovec? Samo turisti se bodo gnetli tu in nas domačine ovirali ...
Spet imaš osnovni problem nerazumevanja problema. Potrebe ene firme, kjer niso znani prav nobeni datumi in številke pri enormni investiciji, enačiš kar z javnim zdravstvom. In potem pričakuješ neko argumentirano debato. No ja, ko enkrat človek začne opletati z Janšo, ker drugega več nima, potem najbrž res nima več smisla.
Kaj se bo izcimilo iz tega tako ali tako ni v najinih rokah, bi ti pa resno svetoval, da se nikoli ne ukvarjaš s podjetništvom. Tam fulJ bo dobro, majkemi, ne vžge in hitro pogoriš.
Spajky ::
"Oče naš, ki si v nebesih ... pripelji nam nazaj našega ljubega Titeja..." (lahko tudi brez druge noge), da nam organizira tej pravoverni mladini udarne "radne omladinske akcije" na trasi proge Brčko-Banovići, ups Divača-Koper za gradnjo 2.-gega tira ... bo še najbolj poceni ... in nezaposlenost mladih nam bo drastično upadla za par let ... Tiste ki se ne bi odzvali pa na "Isle of Goli" ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
matijadmin ::
Nekateri tukaj tečnarite in trmarite pri tem, da naj samo (nekateri) deležniki plačajo izgradnjo ... To je, oprostite, otročje in neumno, pravzaprav tipično slovensko!
Torej se strinjaš, da bomo za potrebe moje firme, zgradili letališče? Pa samo jaz in teh nekaj prevoznikov, ki sodelujejo z menoj, ga bo lahko uporabljalo? Strošek ni pomemben, ker bo za celotno regijo, pa tudi širše, to fulJ dobro, majkemi.
Očitno drugod vedo, da ima lahko infrastruktura _širše_ pozitivne (tudi fiskalne) učinke: Rail subsidies @ Wikipedia
Tole se navezuje tudi na zgornji komentar. Zdaj, če mi za investicijo težko 1,4 milijarde evrov ne znaš povedati drugega, kot da ima lahko tudi širše pozitivne (morda celo fiskalne) učinke, potem si, oprosti, totalen bebec, če ne razumeš, kaj ti nekateri hočemo povedati. Pri premogu so nas vsaj zavajali s številkami, da bo fulJ poceni in super za celotno Velenje, svet in širše, čeprav smo nekateri zmajevali z glavo, ker se obenem govorili o uvozu premoga iz Nove Zelandije, tule, ko se gre za podobno težko investicijo, pa še laži o številkah niso več potrebne, raja sprejme vse. Morda sem staromoden, ampak če bi svojo firmo vodil na tak način, da naj stane kar hoče, čeprav sploh ne vem zakaj, potem ne bi dolgo delal.
Sicer pa bo najbolje, da prenehamo financirati te razvojne (avtocestne) osi, ki to že zavoljo majhnosti niso. Kaj pa bo enim zahojenim Korošcem 3. os? Kaj nam bo javno zdravstvo, ko pa so nam že milijarde izpuhtele in nihče ne zbira referendumske podpore za smrtno kazen? Kaj na bo ta predor Markovec? Samo turisti se bodo gnetli tu in nas domačine ovirali ...
Spet imaš osnovni problem nerazumevanja problema. Potrebe ene firme, kjer niso znani prav nobeni datumi in številke pri enormni investiciji, enačiš kar z javnim zdravstvom. In potem pričakuješ neko argumentirano debato. No ja, ko enkrat človek začne opletati z Janšo, ker drugega več nima, potem najbrž res nima več smisla.
Kaj se bo izcimilo iz tega tako ali tako ni v najinih rokah, bi ti pa resno svetoval, da se nikoli ne ukvarjaš s podjetništvom. Tam fulJ bo dobro, majkemi, ne vžge in hitro pogoriš.
Eno samo lapanje. Katere ene firme? A sploh veš, kako poteka mednarodna trgovina? Zgleda, da niti najmanj. Ena firma sama s seboj po celem svetu. Pa še Tito jo obvladuje, da bo spajki zadovoljen.
Imaš panogo, v kateri je Luka zgolj en deležnik, morda res tudi največji, a ne pije vode, da sama vse opravi in ima zato edina koristi (tu so še špediterji, prevozniki, agencije in kontrolne hiše). Potem imaš pa še vse uvoznike in izvoznike, tako domače (prav teh, domačih tudi ni zanemarljivo malo) kot tuje.
Pa še ena stvar je tu smešna, da ljudje pričakujete, da bodo številke podlaga za zakon ali še huje, kar v zakonu. Številke so seveda esencialni del projekta in te tudi sam pogrešam. Sem pa pa mnenja, da ga tudi tu vlada fajn biksa, da sploh to rešuje z zakonom. Mar bi dala številke in se pač lotila projekta, saj ne potrebuje posebnega zakona za to. A smo za vsak odsek AC ali tunel sprejeli poseben zakon?! WTF?
Zakon gor ali dol, enako referendum, ne glede na izid vlada ne bo imela ovir za ta projekt. Vendar bo k sreči prej konec mandata, pa bomo videli naslednjega korenjaka. Z zavlačevanjem boste iz slovenske obale naredili Maribor po Tamu. Ne se potem čudit, če bo že tako proti Ljubljani nastrojena raja zahtevala brezcarinsko območje takoj za pol Obale in več regionalne avtonomije.
Vrnite nam techno!
Mr.B ::
Dejre se referendum izstop iz eu. Pa da vidim. Potem tudi n tirov so eu meje ne bo pomagalo. Verjetno bosta oba referenduma uspesna.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Joze_K ::
matijadmin je izjavil:
Nekateri tukaj tečnarite in trmarite pri tem, da naj samo (nekateri) deležniki plačajo izgradnjo ... To je, oprostite, otročje in neumno, pravzaprav tipično slovensko!
Ok, pa ne bomo tečnarili, da naj SAMO nekateri deležniki plačajo izgradnjo! Prosim povej KOLIK DELEŽ pa bodo potem plačali ti deležniki, za katere sam priznavaš, da bodo imeli največje koristi???
PS: te je bolj tako slišat, da maš del zemljišča po katerem bo tekla proga in maš zato maksimalni interes da ne gre kaj narobe (si cvenka obetaš)... KER DRUGAČE bi tudi tebi moralo kapniti, da tisti, ki ima največji interes BI ZA TO MORAL NEKAJ NAREDITI, NEKAJ PRISPEVATI.... in ne da si samo obeta večje dobičke sebi..
Halo? Ti mogoče že klika? Povej no, koliko bodo dodali ti profiterji? Če že mi moramo, ki od tega nič nimamo?
krneki0001 ::
matijadmin ::
Dejre se referendum izstop iz eu. Pa da vidim. Potem tudi n tirov so eu meje ne bo pomagalo. Verjetno bosta oba referenduma uspesna.
To pravi nekdo, ki mu dol visi za to državo in bi po rferendumu tako ali tako ostal v EU. Smo malo zlobni?
krneki0001 je izjavil:
Halo? Ti mogoče že klika? Povej no, koliko bodo dodali ti profiterji? Če že mi moramo, ki od tega nič nimamo?
Kako ne? Ko ti bo država vse pobrala, do zadnjih usranih gat, boš imel izbiro ali novi ali stari tir za narest samomor.
Jamr, jamr, jamr. Res bi se lahko imeli boljše, a tudi tako hudo ni. Italijani množično odpirajo podjetja v Slo, s. p. z normiranimi stroski in visokim cenzusom pa je tudi zelo malo obdavcen.
matijadmin je izjavil:
Nekateri tukaj tečnarite in trmarite pri tem, da naj samo (nekateri) deležniki plačajo izgradnjo ... To je, oprostite, otročje in neumno, pravzaprav tipično slovensko!
Ok, pa ne bomo tečnarili, da naj SAMO nekateri deležniki plačajo izgradnjo! Prosim povej KOLIK DELEŽ pa bodo potem plačali ti deležniki, za katere sam priznavaš, da bodo imeli največje koristi???
PS: te je bolj tako slišat, da maš del zemljišča po katerem bo tekla proga in maš zato maksimalni interes da ne gre kaj narobe (si cvenka obetaš)... KER DRUGAČE bi tudi tebi moralo kapniti, da tisti, ki ima največji interes BI ZA TO MORAL NEKAJ NAREDITI, NEKAJ PRISPEVATI.... in ne da si samo obeta večje dobičke sebi..
Halo? Ti mogoče že klika? Povej no, koliko bodo dodali ti profiterji? Če že mi moramo, ki od tega nič nimamo?
Potem prosim nehaj uporabljati AC in regionalne ceste! Takoj, alo.
Živim na Obali in prepoznam, koliko imamo vsi od tega. Ogromno. Nočemo postati Maribor po stečaju TAM-a. To je moj interes.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
krneki0001 ::
matijadmin je izjavil:
Dejre se referendum izstop iz eu. Pa da vidim. Potem tudi n tirov so eu meje ne bo pomagalo. Verjetno bosta oba referenduma uspesna.
To pravi nekdo, ki mu dol visi za to državo in bi po rferendumu tako ali tako ostal v EU. Smo malo zlobni?
krneki0001 je izjavil:
Halo? Ti mogoče že klika? Povej no, koliko bodo dodali ti profiterji? Če že mi moramo, ki od tega nič nimamo?
Kako ne? Ko ti bo država vse pobrala, do zadnjih usranih gat, boš imel izbiro ali novi ali stari tir za narest samomor.
Jamr, jamr, jamr. Res bi se lahko imeli boljše, a tudi tako hudo ni. Italijani množično odpirajo podjetja v Slo, s. p. z normiranimi stroski in visokim cenzusom pa je tudi zelo malo obdavcen.
Kje ti vidiš jamranje?
Joze_K ::
krneki0001 je izjavil:
Jamr, jamr, jamr. Res bi se lahko imeli boljše, a tudi tako hudo ni. Italijani množično odpirajo podjetja v Slo, s. p. z normiranimi stroski in visokim cenzusom pa je tudi zelo malo obdavcen.
Kje ti vidiš jamranje?
Saj ga ne vidi.. se pa tako elegantno izogne odgovoru na vprašanje - KOLIKO BODO DODALI FINANC PROFITERJI? Ker... je popolnoma normalno, da nič!
Mr.B ::
matijadmin,
meni je čisto jasno da izstop Slovenije, oziroma stanje pred odrptimi vrati v EU pomeni za Slovenijo. Mnogi v Sloveniji nočejo razumeti, da je sicer Birkracija prisotna tudi v Bruslju, in da je tam da po eni strani ščiti tudi nas pred lastno neumnostjo. Po drugi strani pa isti, ki bi glasovali o izstopu, jamrajo o nasi majhnosti, ali pa še v lkakšni bolj utopični temi.
In da jaz sem za drugi tir, ampak v konceptu prenove celotne infrastukture, drugače bo ta tir v uporabi le dokler os z italijo ne bo zgrajena, od takrat dalje, pa nobenega ne bo več zanimalo, ostalo omrežje , ker bo nepomembno.
meni je čisto jasno da izstop Slovenije, oziroma stanje pred odrptimi vrati v EU pomeni za Slovenijo. Mnogi v Sloveniji nočejo razumeti, da je sicer Birkracija prisotna tudi v Bruslju, in da je tam da po eni strani ščiti tudi nas pred lastno neumnostjo. Po drugi strani pa isti, ki bi glasovali o izstopu, jamrajo o nasi majhnosti, ali pa še v lkakšni bolj utopični temi.
In da jaz sem za drugi tir, ampak v konceptu prenove celotne infrastukture, drugače bo ta tir v uporabi le dokler os z italijo ne bo zgrajena, od takrat dalje, pa nobenega ne bo več zanimalo, ostalo omrežje , ker bo nepomembno.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Fritz ::
Tole se navezuje tudi na zgornji komentar. Zdaj, če mi za investicijo težko 1,4 milijarde evrov ne znaš povedati drugega, kot da ima lahko tudi širše pozitivne (morda celo fiskalne) učinke, potem si, oprosti, totalen bebec, če ne razumeš, kaj ti nekateri hočemo povedati. Pri premogu so nas vsaj zavajali s številkami, da bo fulJ poceni in super za celotno Velenje, svet in širše, čeprav smo nekateri zmajevali z glavo, ker se obenem govorili o uvozu premoga iz Nove Zelandije, tule, ko se gre za podobno težko investicijo, pa še laži o številkah niso več potrebne, raja sprejme vse. Morda sem staromoden, ampak če bi svojo firmo vodil na tak način, da naj stane kar hoče, čeprav sploh ne vem zakaj, potem ne bi dolgo delal.
Tukaj te moram popraviti, da je nateg okrog TEŠ-6 bil predvsem pri moči kotla in ceni velenjskega lignita. Noben premog iz Nove Zelandije ali kod drugje kjer kopljejo pravi rjavi ali črni premog (in ne lignit) ni primeren za TEŠ-6 ker ima previsoko kalorično vrednost in posledično temperaturo gorenja, ki ni primerna za kotel projektiran za kurjenje lignita.
http://www.delo.si/gospodarstvo/infrast...
Drugače pa bom z veseljem dal podpis za referendum in glasoval proti temu divjanju v nek projekt samo zato, da se bodo spet zameglili 100-milijonski evrski zneski.
P.S.
Sem za EU a če se ta ne misli v kratkem spremeniti v vsaj približno demokratično entiteto, jo je treba zapustiti ali sesuti.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
nekikr ::
Oprosti, ne iz Nove Zelandije, par kilometrov sem zgrešil.
Saj tudi jaz nisem proti kar tako, brez osnove. Proti sem, ker za tako veliko investicijo pričakujem podrobno analizo, datume in številke. In da ne gremo v to čez noč, ker se nam fino zdi. Za vsako investicijo mora biti načrt, tule ga pa pač ni. In dokler ga ne bo je treba temu nasprotovati, dovolj so nas že zapufali.
Saj tudi jaz nisem proti kar tako, brez osnove. Proti sem, ker za tako veliko investicijo pričakujem podrobno analizo, datume in številke. In da ne gremo v to čez noč, ker se nam fino zdi. Za vsako investicijo mora biti načrt, tule ga pa pač ni. In dokler ga ne bo je treba temu nasprotovati, dovolj so nas že zapufali.
matijadmin ::
Mafijskemu županu ni kul, da bi morala Luka toliko partecipirati (ker ima parcialni, zelo verjetno s korupcijo obremenjen interes) ... Zato je proti. Dajte se nasprotniki malo poenotit, karnekaj nabijate vsak po svoje, v PMS slogu.
http://primorske.si/Novice/Istra/Koprsk...
http://primorske.si/Novice/Istra/Koprsk...
Vrnite nam techno!
nekikr ::
In zakaj točno bi morali nasprotniki poenotiti svoje mnenje s super primerom koruptivne države? Ti nimaš lastnih misli, mora SD vse potrditi?
matijadmin ::
Ker navajajo mafijskega župana kot nekoga s kul argumenti, v isti sapi pa bi želeli, da deležniki vse sami sfinancirajo. Čeprav takih infrastrukturnih projektov, ki bi jih sfinancirali brez udeležbe države skoraj, da ni. SD pa lahko tebi pirhe požegna, nekikr.
Vrnite nam techno!
Wrop ::
Danes na tv je nek Nemec iz njihove gospodarske zbornice, se mi zdi, rekel, da bi se morali take vrste vlozkov povrniti v 15 do 20 letih.
To je cca 60 milijonov na leto, ce vzamemo 20 let.
To je cca 60 milijonov na leto, ce vzamemo 20 let.
joze67 ::
matijadmin je izjavil:
Dajte se nasprotniki malo poenotit, karnekaj nabijate vsak po svoje, v PMS slogu.Edino, kar bi bilo dobro, da bi nasprotniki naredili, je da oddajo podpis na referendum. Proti so lahko na 1001 način.
matijadmin ::
Danes na tv je nek Nemec iz njihove gospodarske zbornice, se mi zdi, rekel, da bi se morali take vrste vlozkov povrniti v 15 do 20 letih.
To je cca 60 milijonov na leto, ce vzamemo 20 let.
Najbrž z vštetimi subvencijami/udeležbo države.
Vrnite nam techno!
Joze_K ::
Ma tule sta problematični dve stvari
- najprej ignoriranje politike o podatku, da se da zadeva naredit za 600 mio €
- nato pa neudeležba največjih profiterjev (ki samo pričakujejo)
Če bi oboje porihtali, bi zadevo lahko delali brez Madžarov in za pol stroška - pa bi tir bil. Ampak je problem da obe alineji pokrivata DOBIČKARJE na račun državljanov!
Ampak v Sloveniji je to očitno normalno.. a ne?
- najprej ignoriranje politike o podatku, da se da zadeva naredit za 600 mio €
- nato pa neudeležba največjih profiterjev (ki samo pričakujejo)
Če bi oboje porihtali, bi zadevo lahko delali brez Madžarov in za pol stroška - pa bi tir bil. Ampak je problem da obe alineji pokrivata DOBIČKARJE na račun državljanov!
Ampak v Sloveniji je to očitno normalno.. a ne?
pegasus ::
Ne samo v Sloveniji, tudi povsod drugje. Kar ni normalno v Sloveniji je, da se s tem blazno obremenjujemo.
Smrekar1 ::
Ma tule sta problematični dve stvari
- najprej ignoriranje politike o podatku, da se da zadeva naredit za 600 mio €
Imaš morda povezavo do študije, ki kaže kaj se dobi za ta denar?
- nato pa neudeležba največjih profiterjev (ki samo pričakujejo)
Lahko tole malo obrazložiš? Zakaj je slabo, če največji dobičkarji manjkajo? Ne razumem trditve.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicahOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 7135 (2166) | joze67 |
» | Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10991 (8444) | Mr.B |
» | Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 45131 (38372) | Jupito |
» | Bojkot referenduma drugi tirOddelek: Problemi človeštva | 5766 (4412) | arnecan1 |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36747 (30820) | DuleKrtola |