» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
8 / 54
»»

PandaFlow2 ::

Namesto da bi država minimalizirala lastništvo, nadzor in svoje službe samo na kar je res nujno potrebno in znižala davke, tako da se ustvarijo pogoji na trgu za nekoga, ki bo znal narediti zadevo po pol cene, se dogaja ravno nasprotno.

Nov davek za TEŠ6, nov davek za 2. tir, nov davek za to, in za drugo. Na koncu bo ljudem od plače ostal 1%, politiki bodo pa razlagali kako s(m)o lahko srečni, ker nam država tako ali tako nudi vse, kar rabimo zastonj.

krneki0001 ::

Smrekar1 je izjavil:

- nato pa neudeležba največjih profiterjev (ki samo pričakujejo)


Lahko tole malo obrazložiš? Zakaj je slabo, če največji dobičkarji manjkajo? Ne razumem trditve.


Najbolj bo profitirala luka koper, ki pa ne misli kaj dost vložiti v to.

Wrop ::

matijadmin je izjavil:

Wrop je izjavil:

Danes na tv je nek Nemec iz njihove gospodarske zbornice, se mi zdi, rekel, da bi se morali take vrste vlozkov povrniti v 15 do 20 letih.
To je cca 60 milijonov na leto, ce vzamemo 20 let.

Najbrž z vštetimi subvencijami/udeležbo države.


Kakorkoli že bo. Država se bo morala za ta projekt zadolžiti in denar tudi enkrat vrniti. 60 milijonov na leto samo za odplačilo glavnice, kje so še obresti. 1 % pri 1200 milijonov so te 12 milijonov. Pri 3 % ob. meri pa je letna anuiteta taka, da jo ne pokrije nobena povečana gospodarska korist, ki bi jo imeli zaradi (tako dragega) 2. tira. Najmanj pa od pobranih večjih davkov od povečanega dobička Luke Koper in Slovenskih železnic. Niti z vsemi ostalimi multiplikativnimi učinki skupaj ne.

Sploh pa se niti točno ne ve, koliko tirna bo ta del železnice. Naj bi bila dvotirna, ampak cincar se še ni dokončno odločil.

Sedaj bomo dobili 2. tir, ki verjetno ne bo stal samo 1200 milijonov, kasneje pa bodo uvedli davek na neumnost, beri bencinski cent (bolj 10 centov) za železnice, kakor so ga hoteli zaradi nerentabilnega TEŠ 6, ki so mu pravili prispevek za prednostno dispečiranje, ampak ga niso, ker so volitve blizu.

Tako dragega 2. tira pač ne rabimo. Cerar pravi, da ga nočemo in da mu mečemo polena pod noge.

matijadmin ::

Joze_K je izjavil:

Ma tule sta problematični dve stvari
- najprej ignoriranje politike o podatku, da se da zadeva naredit za 600 mio €
- nato pa neudeležba največjih profiterjev (ki samo pričakujejo)

Če bi oboje porihtali, bi zadevo lahko delali brez Madžarov in za pol stroška - pa bi tir bil. Ampak je problem da obe alineji pokrivata DOBIČKARJE na račun državljanov!

Ampak v Sloveniji je to očitno normalno.. a ne?

Za koliko ceneje se da, imamo samo približne ocene. Nič kaj bolj gotovega kot te vladne, ki so IMO previsoke. Za to ceno bi morali dva tira po obstoječi trasi speljati (to je spet samo moje laično ugibanje).

Kracaš po tipkovnici, profiterji so oreng udeleženi. Mafijskega župana moti ravno to, da mora Luka toliko prispevati, da se bo s tem okoristila madžarska, ki bo dala posojilo. Namesto, da bi ga dala država ali p povečala svoj vložek.
Vrnite nam techno!

Truga ::

pegasus je izjavil:

Ne samo v Sloveniji, tudi povsod drugje. Kar ni normalno v Sloveniji je, da se s tem blazno obremenjujemo.

Tocno to. Mene boli kurac ce bojo politiki pokradli 500 miljonov, z njimi se lahko ukvarjamo ko bomo meli drugi tir.

matijadmin ::

krneki0001 je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

- nato pa neudeležba največjih profiterjev (ki samo pričakujejo)


Lahko tole malo obrazložiš? Zakaj je slabo, če največji dobičkarji manjkajo? Ne razumem trditve.


Najbolj bo profitirala luka koper, ki pa ne misli kaj dost vložiti v to.

Še eden, ki govori na pamet. Luka se ne ukvarja s posojanjem denarja, zato ga ne more založiti, partecipirala pa bo in to od vseh deleznikov najvec. Tudi mnoga druga drzqvnq in zasebna podjetja, ki niso iz te panoge, bodo profitirala ogromno. Vsa skupaj še celo več kot Luka.
Vrnite nam techno!

next3steps ::

Cas za nakup delnic Luke Koper?

joze67 ::

Truga je izjavil:

Tocno to. Mene boli kurac ce bojo politiki pokradli 500 miljonov, z njimi se lahko ukvarjamo ko bomo meli drugi tir.

Kot se z avtocestnimi? TEŠ6? DUTB?
Razen če si med temi politiki. Potem razumem tvoje genitalne bolečine.

Joze_K ::

matijadmin je izjavil:


Za koliko ceneje se da, imamo samo približne ocene. Nič kaj bolj gotovega kot te vladne, ki so IMO previsoke. Za to ceno bi morali dva tira po obstoječi trasi speljati (to je spet samo moje laično ugibanje).
Kracaš po tipkovnici, profiterji so oreng udeleženi.


A veš, da tako zelo na pamet govoriš, in več kot jasno je iz tvojih pisanj, da ti je baš vseeno koliko se bo država zapufala, samo, da boste imeli eni od tega koristi.

Veš, meni se že 600 milijonov € (preberi še enkrat številko) ogromno zdi za 20 km železnice - kaj šele več kot dvakrat toliko... to ni enako 2 žemlji namesto ene... številke IMAJO NEK POMEN (a ga ne razumeš???)

LeQuack ::

Milijarda in še nekaj, če to deliš s številom delovno aktivnih oseb pride nekje 1500€ na delovno osebo. Jaz osebno nočem dati 1500€ za drugi tir, ker znam ta denar bolje porabiti, kot ga zna za mene porabiti država. Če pa je komu odveč 1500€ pa svaka mu čast, očitno ima denarja kot solate.
Quack !

Truga ::

joze67 je izjavil:

Kot se z avtocestnimi? TEŠ6? DUTB?
Razen če si med temi politiki. Potem razumem tvoje genitalne bolečine.

Hvala bogu nisem se dovolj nor za politiko, hvala za skrb :P

VaeVictis ::

Eden izmed velikih vprašajev in pri Drugem Tiru in pri Magna Steyr je, zakaj se rabi poseben zakon za taka projekta?

In dokler ni to do potankosti odgovorjeno, se IMHO ne smeta zadevi niti malo premakniti.

Naslednja zadeva so pa številke in izračuni v praksi, koliko se bo to slovenskim podjetjem in proračunu poznalo.

Potem, ko imamo na obe zadevi jasne in seveda tudi pozitivne odgovore se pa lahko naprej pogovarjamo in prižgemo zeleno luč!

Dokler pa tega ni, so pa samo ugibanja nekaj na pamet in vsaj na prvi pogled zgleda, da nekaj v ozadju zelo, zelo smrdi!

FTad ::

Nisem zasledil, zato bi vprasal, da v primeru, da se projekt gradnje tira zacne, koliko casa bi gradnja trajala?

matijadmin ::

Joze_K je izjavil:

matijadmin je izjavil:


Za koliko ceneje se da, imamo samo približne ocene. Nič kaj bolj gotovega kot te vladne, ki so IMO previsoke. Za to ceno bi morali dva tira po obstoječi trasi speljati (to je spet samo moje laično ugibanje).
Kracaš po tipkovnici, profiterji so oreng udeleženi.


A veš, da tako zelo na pamet govoriš, in več kot jasno je iz tvojih pisanj, da ti je baš vseeno koliko se bo država zapufala, samo, da boste imeli eni od tega koristi.

Veš, meni se že 600 milijonov € (preberi še enkrat številko) ogromno zdi za 20 km železnice - kaj šele več kot dvakrat toliko... to ni enako 2 žemlji namesto ene... številke IMAJO NEK POMEN (a ga ne razumeš???)

Situacija jekompleksna, ne jaz ne ti pa nisva kompetentna, da bi to izracunala. Ne, ni mi vseeno, problem je, da je politiki vseeno in niti to, da politikantsko razdražena raja o tem odloča. Oboje je fail.

Izmikaš se mojemu argumentu, da Luka že oreng partecipira. Tebe je najbolj motilo, da ne bo.
Vrnite nam techno!

Joze_K ::

matijadmin je izjavil:


Izmikaš se mojemu argumentu, da Luka že oreng partecipira. Tebe je najbolj motilo, da ne bo.


Od kod to,.. od teh taks, ki jih Popovič sedaj hoče zase zadržati, od davkov, ali od kod?

Saj to so sredstva, ki jih v vsakem primeru plačujejo... če se bo TIR delal ali ne! Ali ne razumeš, da investicija pomeni nekaj drugega? To niso sredstva, ki so fiksna, saj to plačujejo vsi subjekti ne le Luka K. - Ne zavajaj..

vse bolj se mi zdi, da si še "mladec", ki niti večinoma ne ve, kaj pomeni dat denar iz svojega žepa... ker drugače ti ne bi moglo biti tako vseeno - zato priznaj, da ti je popolnoma vseeno koliko bo to stalo mene / državljana,...ker boš ti imel od tega posredne ali neposredne koristi.

TESKAn ::

Saj to so sredstva, ki jih v vsakem primeru plačujejo...

In da jih bodo še dolgo in vedno več plačevali, se mora luka razvijat, povečevat obseg pretovora in to vključuje tudi zmožnost, da ta višek tovora sfuraš iz luke ven.
Lahko pa pustimo in rečemo "pa naj crkne", ko bodo šli glavni partnerji stran, ko luka ne bo mogla sledit rasti. Potem bo pa spet "šok" in socialna bomba na obali...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

matijadmin ::

LeQuack je izjavil:

Milijarda in še nekaj, če to deliš s številom delovno aktivnih oseb pride nekje 1500€ na delovno osebo. Jaz osebno nočem dati 1500€ za drugi tir, ker znam ta denar bolje porabiti, kot ga zna za mene porabiti država. Če pa je komu odveč 1500€ pa svaka mu čast, očitno ima denarja kot solate.

A imaš slamo v buči, od kod tebi, da boš ti to plačeval? Viri so natančno opredeljeni. Če se zgodi najslabši scenarij, tj., da ne bo neposrednih in posrednih (fiskalnih) ucinkov, pa, da stane res toliko, kolikor so ocenili, bi drzavljani krili iz obstojecih fiskalnih virov (ne dodatnih davkov) le majhen delež.

Joze_K je izjavil:

matijadmin je izjavil:


Izmikaš se mojemu argumentu, da Luka že oreng partecipira. Tebe je najbolj motilo, da ne bo.


Od kod to,.. od teh taks, ki jih Popovič sedaj hoče zase zadržati, od davkov, ali od kod?

Saj to so sredstva, ki jih v vsakem primeru plačujejo... če se bo TIR delal ali ne! Ali ne razumeš, da investicija pomeni nekaj drugega? To niso sredstva, ki so fiksna, saj to plačujejo vsi subjekti ne le Luka K. - Ne zavajaj..

vse bolj se mi zdi, da si še "mladec", ki niti večinoma ne ve, kaj pomeni dat denar iz svojega žepa... ker drugače ti ne bi moglo biti tako vseeno - zato priznaj, da ti je popolnoma vseeno koliko bo to stalo mene / državljana,...ker boš ti imel od tega posredne ali neposredne koristi.

Ne razumem, kaj hočeš povedati.

Kar luka plačuje občini, nima veze s partecipacijo pri drugem tiru. Tisto je nadomestilo za obremenitev okolja. Luka bo po vladnem predlogu financirala neposredno investicijo z novimi namenskimi dajatvami. Od kod tebi, da Luka ne bo prispevala?
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Joze_K ::

matijadmin je izjavil:

Luka bo po vladnem predlogu financirala neposredno investicijo z novimi namenskimi dajatvami. Od kod tebi, da Luka ne bo prispevala?


(povezava)
V prvem letu uvedbe naj bi taksa po izračunu vlade prinesla deset milijonov evrov, v Luki pa ocenjujejo, da so vladne ocene premile. Po njihovem izračunu, ki naj bi temeljil na statistiki pretovora v lanskem letu, bi morala Luka letno prispevati slabih 18 milijonov evrov.

OK,.. imaš prav,... predvideno je, da bo dajala Luka Koper denar v tir2..
VENDAR se s tem noben ne strinja, še najbolj sedaj ne Koprčani...

nič dati, le dobiti, a ne?

Andrej51 ::

FTad je izjavil:

Nisem zasledil, zato bi vprasal, da v primeru, da se projekt gradnje tira zacne, koliko casa bi gradnja trajala?

Vsaj 6 let.

Fritz ::

Oddal glas podpore za razpis referenduma. Še enkrat podajam povezavo za tiste, ki bi to podprli in imajo od državne uprave priznan digitalni certifikat, saj je reč le nekaj klikov stran (četudi kilavo narejena):
https://e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

LeQuack ::

Fritz je izjavil:

Oddal glas podpore za razpis referenduma. Še enkrat podajam povezavo za tiste, ki bi to podprli in imajo od državne uprave priznan digitalni certifikat, saj je reč le nekaj klikov stran (četudi kilavo narejena):
https://e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/...


Ne vem zakaj ne bi morali tudi glasovati kar preko interneta, kot vidim je čisto enostavno.
Quack !

Joze_K ::

Hm, sem namestil komponento, se prijavil kot nov uporabnik, potrdil registracijo, vnesel podatke v obrazec... ko vse izvedem me ponovno vrže na obrazec.. pa nisem siguren ali sem sedaj dal prijavo ali sem jo dal že 5x ali pa nekaj ni ok?

po restartu brskalnika,.. sedaj deluje! Sem prijavil...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Joze_K ()

Fritz ::

"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Andrej51 ::

Sem šel gledat koliko stanejo primerljivi projekti v tujini. Semmering Base Tunnel bo bil dolg 27 km (torej približno toliko kot 2 tir). Predvidena cena za 2 tirno progo je 3.1b, torej 1 tir stane 1.55b, kar pa je nekoliko več kot pri prvotnemu izračunu za 2TDK.

Seveda so razlike med projektoma Avstrijci gradijo 1 tunel (2 cevi) mi pa milijon kratkih tunelov in milijon viaduktov, da zahtevnega kraškega terena sploh ne omenjam.

Andrej51 ::

Podvojeno

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Andrej51 ()

matijadmin ::

Tema na videz ni povezana s to; vendar jamranje in nastrojenost proti, ker je treba pač biti proti, sta skupna imenovalca ... Zdaj se razpravlja o novem zdravstvenem prispevku, ki za razliko od infrastrukturnega projekta, je dodatno breme za vse državljane. Do 120 dodatnih EUR/mesec! Korupcije tudi še ni nihče počistil v zdravstvu.

Kje je referendumska pobuda?! Kje ste, zaskrbljeni davkoplačevalci?!
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Fritz ::

matijadmin je izjavil:

Tema na videz ni povezana s to; vendar jamranje in nastrojenost proti, ker je treba pač biti proti, sta skupna imenovalca ... Zdaj se razpravlja o novem zdravstvenem prispevku, ki za razliko od infrastrukturnega projekta, je dodatno breme za vse državljane. Do 120 dodatnih EUR/mesec! Korupcije tudi še ni nihče počistil v zdravstvu.

Kje je referendumska pobuda?! Kje ste, zaskrbljeni davkoplačevalci?!

Lahko kar začneš, obljubim, da bom podprl tvojo pobudo za referendum o novem zdravstvenem zakonu.

Ta zakon ni nobena zdravstvena reforma, je namenoma narejen kilavo in je vprašanje ali bo sploh prišel do parlamenta v mandatu te vlade, kajti cilj je zavlačevanje in ohranjanje statusa quo.

Pravilno ugotavljaš, da je korupcija pereč problem, motiš se le v tem, da je tista, ki je tebi v korist pa nekako manj škodljiva od drugih.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

PaX_MaN ::

matijadmin je izjavil:

Tema na videz ni povezana s to; vendar jamranje in nastrojenost proti, ker je treba pač biti proti, sta skupna imenovalca ... Zdaj se razpravlja o novem zdravstvenem prispevku, ki za razliko od infrastrukturnega projekta, je dodatno breme za vse državljane. Do 120 dodatnih EUR/mesec! Korupcije tudi še ni nihče počistil v zdravstvu.

Kje je referendumska pobuda?! Kje ste, zaskrbljeni davkoplačevalci?!

Vi pa nimate pojma, kako to poteka, kajne?
No, saj ne da ni iz ostalega napisanega očitno...

matijadmin ::

PaX_MaN je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Tema na videz ni povezana s to; vendar jamranje in nastrojenost proti, ker je treba pač biti proti, sta skupna imenovalca ... Zdaj se razpravlja o novem zdravstvenem prispevku, ki za razliko od infrastrukturnega projekta, je dodatno breme za vse državljane. Do 120 dodatnih EUR/mesec! Korupcije tudi še ni nihče počistil v zdravstvu.

Kje je referendumska pobuda?! Kje ste, zaskrbljeni davkoplačevalci?!

Vi pa nimate pojma, kako to poteka, kajne?
No, saj ne da ni iz ostalega napisanega očitno...


Morda pa ti nimaš?
Vrnite nam techno!

bbbbbb2015 ::

Andrej51 je izjavil:

Sem šel gledat koliko stanejo primerljivi projekti v tujini. Semmering Base Tunnel bo bil dolg 27 km (torej približno toliko kot 2 tir). Predvidena cena za 2 tirno progo je 3.1b, torej 1 tir stane 1.55b, kar pa je nekoliko več kot pri prvotnemu izračunu za 2TDK.

Seveda so razlike med projektoma Avstrijci gradijo 1 tunel (2 cevi) mi pa milijon kratkih tunelov in milijon viaduktov, da zahtevnega kraškega terena sploh ne omenjam.


Lahko sicer gledaš Avstrijce, vendar je bila resnica že večkrat izrečena na tem forumu in tudi sicer.

Avstrijci imajo dosti bogatejšo državo in se znajo iti posle. Slovenski žokavci so nasra** slovenske davkoplačevalce, ter zgradili TEŠ6, protagonisti te zgodbe pa vlečejo sedaj denar iz pete in ga podarjajo - mami.

Zato v take žokavce jaz zaupanja nimam in ne morem dovoliti, da sploh razmišljajo o milijardi - za kakšen koli namen.

Cena mora iti pod 500 mio EUR, da bo slika čista in potem, če bo proga prinašala denar, bi še bilo mogoče marsikaj. Da pa sedaj zopet nategujejo za milijardo in še drobiž, je deklasirano in ni vredno sploh kakšne koli omembe.

Zgodovina sprememb…

next3steps ::

TESKAn je izjavil:

Saj to so sredstva, ki jih v vsakem primeru plačujejo...

In da jih bodo še dolgo in vedno več plačevali, se mora luka razvijat, povečevat obseg pretovora in to vključuje tudi zmožnost, da ta višek tovora sfuraš iz luke ven.
Lahko pa pustimo in rečemo "pa naj crkne", ko bodo šli glavni partnerji stran, ko luka ne bo mogla sledit rasti. Potem bo pa spet "šok" in socialna bomba na obali...

Se razvija! Poglej poročilo.
Sam počasi bo treba tudi začeti na drugem tiru.

BUMP Delnice anybody?

Zgodovina sprememb…

Truga ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Zato v take žokavce jaz zaupanja nimam in ne morem dovoliti, da sploh razmišljajo o milijardi - za kakšen koli namen.

Fantje, sparali bomo. Pa naj stane kar hoce!!!

SimplyMiha ::

Naslednjič, ko se boste pritoževali čez luknjave ceste, se spomnite na to. Šparamo!

matijadmin ::

Jože P. Damijan pravi, da nas bo madžarsko posojilo, ki ga zavajajoče prikazujejo kot vložek/investicijo, stalo 200 mio EUR. Zato predlaga, da država ta denar primakne sama.

Očitno je le nekaj, da nekateri tu zmotno predpostavljate:

a) koliko od celotne investicije bo financirala država (lapate, da bo financirala celo) in

b) da deležniki iz panoge ne bodo udeleženi (predvsem Luka in SŽ bodo in to v veliki meri).

Kaj točno vas zdaj potem moti?

Upam, da si ne želite 2. tira za 400 mio, ker to ni možno. Razen, če ne pridejo Kitajci ... To je še mafijski župan Kopra spoznal, da ni ravno okej.

Jaz mislim, da bi za isto ceno realno lahko pričakovali po isti trasi 2-tirno progo in to bi tudi morali zahtevati. Brez madžarske investicije.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

500 milijonov bi moralo biti dovolj. Vse kar je več, je kraja davkoplačevalskega denarja.

Zapornikov pa poslancev imamo dovolj, pa nej gonijo kramp pa lopato, da bodo odslužili svoje kazni ali zaslužili plačo.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Kaj točno vas zdaj potem moti?

To, kar govorimo že zadnjih 5 strani. Da je treba pred začetkom kakršnekoli investicije pokazati na številke in datume. Zaradi mene lahko stane 5 milijard, ali pa 10, če bodo preverljive številke in datumi ok. Sedaj je pa tvoj edini argument identičen tistim z vlade: "FulJ bo boljš, majkemi". No, ti praviš še, da obstaja tudi možnost, da se pozna tudi fiskalno :)

VaeVictis ::

nekikr je izjavil:

Kaj točno vas zdaj potem moti?

To, kar govorimo že zadnjih 5 strani. Da je treba pred začetkom kakršnekoli investicije pokazati na številke in datume. Zaradi mene lahko stane 5 milijard, ali pa 10, če bodo preverljive številke in datumi ok. Sedaj je pa tvoj edini argument identičen tistim z vlade: "FulJ bo boljš, majkemi". No, ti praviš še, da obstaja tudi možnost, da se pozna tudi fiskalno :)


Problem je točno v tem, da se vse hiti in se dela vse nekaj na pamet s posebnimi zakoni, številkami, v katere ljudje dvomijo itd.

Na koncu je sama vrednost projekta še najmanjši problem.

Če bi bile številke jasne, vodenje pa transparentno, in bi bilo pokazano, da se projekt v toliko in toliko letih pokrije preko dodatnih prihodkov, mislim, da bi potem večina ljudi podpirala projekt!

Tako pa se z vsakim dnevom pokaže, da projekt čedalje bolj smrdi in ga podpirajo določeni ljudje samo zaradi svojih lastnih koristi!

Spajky ::

... evo solomonska rešitev : glede na to, da večina verjame v globalno segrevanje in posledično dvig morske gladine, je gradnja česarkoli pod Črnim Kalom brez veze ;) .

Preselimo luška dvigala na kraški rob, začnemo gradit veeeelik pomol od tam do Tinjana in globina zaliva za mega ladje ne bo več nikakršen problem.

... bomo pa malo počakali, pa je :)) :)) :))
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Mr.B ::

Sej se da da tudi reüiti, podpisniki odgovorjajo z lastnimi sredstvi... Ups sej res, pa mi to v Sloveniji ne moremo, zakaj bi pa morali odgovarjati za samo podpis..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ZaphodBB ::

Truga je izjavil:

pegasus je izjavil:

Ne samo v Sloveniji, tudi povsod drugje. Kar ni normalno v Sloveniji je, da se s tem blazno obremenjujemo.

Tocno to. Mene boli kurac ce bojo politiki pokradli 500 miljonov, z njimi se lahko ukvarjamo ko bomo meli drugi tir.

Tako kot se ukvarjamo z njimi glede TEŠ6? Ali pa NLB? Vojaček Truga za komunizem strujno naprej!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Truga ::

Skos folk posta o tesu in nlbju. What's your point?

Fritz ::

matijadmin je izjavil:


Očitno je le nekaj, da nekateri tu zmotno predpostavljate:

a) koliko od celotne investicije bo financirala država (lapate, da bo financirala celo) in

b) da deležniki iz panoge ne bodo udeleženi (predvsem Luka in SŽ bodo in to v veliki meri).

a) država bo neposredno iz proračuna financirala vse kar ne bo nepovratnih EU sredstev in tujega vložka. Iz proračuna, ki mora že sedaj vsako leto zagotavljati 1 mlrd. € za odplačila obstoječih posojil in 1 mlrd. € za vzdrževanje pokojninskega sklada. Za razliko od TEŠ 6, pri katerem se je zadolžil HSE in ta tudi odplačuje kredite (država je porok oz. garant, da bodo ti poplačani).

b) a da bodo? Koliko sto milijonov € bodo vložili?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

matijadmin ::

O (ne)poštenosti koprskega mafijskega župana Popovića največ pove dejstvo, da je bil predsednik nadzornega sveta Luke Koper, d. d., ko je bil Robert Časar predsednik njene uprave. Tedaj je izginilo za pribl. 3/4 današnje ocenjene vrednosti projekta 2. tir privarčevanega denarja. Časar je (zaradi tega) pristal v zaporu in na smetišču politične/gospodarstveniške zgodovine. Kaj pa njegova botra?! Popović je imel več vzvodov v Luki; občina je imela znaten (če se ne motim, kontrolni) delež v tem podjetju in župan se je politično povezoval s SDS (po tej avanturi je na državnozborskih volitvah njegova stranka Avion (ex. SJN) nastopila združeno s SDS). A imajo mediji in ovce res tako kratke kable?

O (nes)pameti mafijskega župana, čeprav samovšečno in neupoštevaje županove parcialne interese, lepo pove Jožek:
https://damijan.org/2017/05/23/ko-ima-z...

Tale galerija (zelo površno) zmaga: http://siol.net/galleries/gallery-19042...
Vrnite nam techno!

Andrej51 ::

Še link do celega članka: http://siol.net/novice/slovenija/kako-j...

matijadmin ::

Da ne bo skrivnost, kdo je skadroval Časarja (Popović pa mu je držal štango pri lupmariji težki reda Istrabenz) ...



Za vse, ki premorejo vsaj kanček zdrave pameti in poštenja, so Popović, SDS ter SD tisti, ki jim gre najmanj verjeti, oz. bodo empirično najbolj škodljivi za proračun.

Mene ob ceni tega projekta najbolj motita izbira enega tira (za to ceno pričakujem 2) in 200 mio, ki jih podarjamo Madžarski. Prioritete na tirih pa si itak lahko potem zakupijo na trgu.

Pa tudi zakona za vse to ne potrebujemo, sklep vlade in gasa.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

Vlada bi najbolje naredila, da odstopi od zakona, pritisne na Madžarsko z zahtevo po nižjem deljenju dobička, v projekt da zahtevo za 2 tira in jutri štarta s projektom. Pa še to maškardo od referendumskega rajanja bi pustila brez godbe. Ampak se to žal in na nesrečo vseh nas ne bo zgodilo ... Usodo nam bodo krojili z nečim čisto drugim nezadovoljni sindikati in preverjeno škodljive stranke za proračun.
Vrnite nam techno!

Fritz ::

matijadmin je izjavil:


Za vse, ki premorejo vsaj kanček zdrave pameti in poštenja, so Popović, SDS ter SD tisti, ki jim gre najmanj verjeti, oz. bodo empirično najbolj škodljivi za proračun.

Glede tega se popolnoma strinjam s tabo a vse kaže, da tudi ekipa iz SMC želi svoj del pogače oz. kar torte.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

matijadmin ::

Fritz je izjavil:

matijadmin je izjavil:


Za vse, ki premorejo vsaj kanček zdrave pameti in poštenja, so Popović, SDS ter SD tisti, ki jim gre najmanj verjeti, oz. bodo empirično najbolj škodljivi za proračun.

Glede tega se popolnoma strinjam s tabo a vse kaže, da tudi ekipa iz SMC želi svoj del pogače oz. kar torte.

Zelo verjetno jo, tudi glede tega se strinjam - nikoli nisem trdil drugače, zato je pomembno, da so finančni okvirji mednarodno primerljivi za tehnično vsaj približno primerljive projekte. To je vse (približek preglednosti), kar lahko (po tem, ko smo že volili) državljani zahtevamo (pod grožnjo protesta, referenduma, kar koli že).

Totalno podlo in oksimoronsko pa je, da nad to stihijo udrihajo s takimi zahtevami ter artikulacijami v omenjenih do obisti skorumpiranih strankah, oz. sindikatih, ki jih čevelj žuli čisto nekje drugje, pa bi radi samo nagajali ...
Vrnite nam techno!

konspirator ::

Boris Popovič v Državnem svetu o izgradnji 2. tira
--

matijadmin ::

Ni pa povedal, da je bil predsednik NS Luke, ko je s Časarjevim angažmajem poniknilo (v investiciji v tisti ruski terminal, v dokapitalizacije raznih tujih podrejenih družb, v neke manjše domače investicije) našparanega denarja v vrednosti za 3/4 2. tira! Časar je danes zaradi vsaj ene od teh lumparij v prižonu, denarja pa ne bo nikdar nazaj. No, taki nadzorniki, ki niso ne kompetentni ne pošteni, danes talajo nasvete ... Mafijiski župan, pač.
Vrnite nam techno!
««
8 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
296408 (1439) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
629759 (7212) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22841442 (34683) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385345 (3991) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634786 (28859) DuleKrtola

Več podobnih tem