Forum » Loža » Drugi tir...novi TEŠ6?
Drugi tir...novi TEŠ6?
bbbbbb2015 ::
Slovenska država je največja neumnost dvajsetega stoletja.
Sami sebi smo vse pokradli ali preprosto uničili.
In kitajci umirajo od smeha zaradi 27km Drugi Tir komedije.
Ni to komedija. Tragedija je mojster. Kjer puf mojstri, ki so Slovenijo spravili v kur.., zdaj hlepijo po še več.
Halo?????????
Potem bomo pa za 3 leta brali, kako je slikar dobival specifikacije in so gotovino dvigovali v Avstriji. In zdajšnji politiki bodo imeli premali kaslc za vsa sodna vročanja.
Gimme a break s tem pufom. Če kdo to ne zna zgraditi za 200 - 300 mio €, potem naj to pač ne delajo. Jaz in moja družina tega usranega slovenskega pufa N.E. R.A.B.I.M.O.
matijadmin ::
Potrebno je še razumeti, da z izjemno dela nemških železnic ni krovnega podjetja, ki upravlja z železniško infrastrukturo, ki bi bilo _neposredno_ rentabilno (pustite posamezne prevoznike). Nikjer na svetu. Povsod je udeležena država v železniške infrastrukturne projekte in pričakuje ob čim boljšem približku rentabilnosti še mnoge posredne učinke (fiskalne ter okoljske). Zato se takim projektom na ravni EU ponuja strukturno, oz. investicijsko nepovratno financiranje!
Sicer, zakaj si določenih obvoznic, avtocestnih odsekov, pa nenazadnje markovškega predora niste financirali avtoprevozniki, dopustniki, ki romate na jadransko obalo?
Sinergije je hudič iskati in tega Slovenci ne znamo skoraj nikjer. Prav tu pa se skriva ključ do rentabilnosti. Nenazadnje je tudi železniška povezava z Obalo katastrofalna. Kdo si želi potovati od Kopra do Ljubljane 3 ure z vlakom? Leta 2017 ...
Samo podjetja iz luške skupine zaposlujejo nekaj čez 1.000 zaposlenih, za plače gre slabih 50 mio. Posredniška podjetja angažirajo še kakih 500 do 1000 zaposlenih, njim pa skupina kot plačilo nameni še nekaj čez 20 mio. Brez rešitve za 2. tir bi bila pribl. polovica teh mest gotovo ogrožena. Je kdo izračunal, koliko nadomestil in nato socialnih transferjev je to? Koliko pa kaj zareže padec kupne moči? Žal so potrošniki, ker veliki fino izigravajo fiskalno politiko, še kako potrebni.
Potem imamo tu proizvajalce v avtomobilski industriji (Revoz pri nas in mnoge druge na Madžarskem, Češkem, Slovaškem, v Avstriji, v Nemčji, ki pošiljajo vse več prek Luke, do drugega leta bomo imeli še Magno Steyr doma). Potem so tu še energenti, surovine, polproizvodi in najrazličnejše blago. Panoga, to so agencije, špediterji in kontrolorji, prevozniki, je proti prej našteti trgovini razmeroma majhna. Ne vem, koliko je pametno nekaj na pamet jokcati, da pa si naj vse sami sfinancirajo, ko pa tako ali tako nezanemarljivo prinesejo v proračun.
Tudi ekonomsko bolj podkovani kritiki ne zagovarjajo neizgradnje 2. tira niti izključenosti države pri financiranju. Celo bolj z desnega pola zagovarjajo večjo in močnejšo udeležbo države. Sam res nima ne časa ne dovolj znanja, da bi napravil boljšo finančno analizo stanja in predlogov finančnih konstrukcij, sploh pa je to za neko idealno traso, ki bi se jo šele iskalo, nemogoče. Zato stojim za zgoraj zapisanim! Vlada mora ponovno poskusiti z dialogom z deležniki in strokovno javnostjo. Če ji ne bo uspelo, naj prepusti projekt naslednji vladi. Hudič pa je, ko se s tem ukvarjajo sindikati javnega sektorja in raja, ki blazni pred sodišči ter časti nekega samodržca, oz. tista, ki halucinira o partizanskem uporu proti Nemcem, ki nam (pozor, leta 2017) režejo kruh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
ZaphodBB ::
Koliko doktorjev ekonomije rabimo, da bo jasno, kakšna je korist od podjetja, ki zaposluje 1.500 ljudi in da za plače 50M na leto?
Mura? Cimos? Mercator?
Sami šampioni, dokler igrajo z nepošteno podporo države.
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
matijadmin ::
Koliko doktorjev ekonomije rabimo, da bo jasno, kakšna je korist od podjetja, ki zaposluje 1.500 ljudi in da za plače 50M na leto?
Mura? Cimos? Mercator?
Sami šampioni, dokler igrajo z nepošteno podporo države.
Luko smo dokapitalizirali koliko krat? Koliko njenih slabih terjatev je prevzela DUTB? Koliko ljudi so odpustili na socialne transferje? Koliko ji država pomaga? Malo - dosti neumnosti pribijaš. In vse to kljub temu, da je enormno količino denarja ukradel predsednik uprave, ki je kandidiral na listi SDS.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Andrej51 ::
Mnenje EU pa bo znano zelo kmalu. Rezultati razpisa iz začetka leta bi morali biti znani v tem/naslednjem mesecu.
Fritz ::
Brez veze je delati karkoli, dokler se ne počisti korupcija. Vsi smo videli kaj se je dogajalo v UKC, žvižgače so pregnali in karavana gre naprej, malodane brez kakršnekoli spremembe. V takšnem okolju je vsak velik projekt ekstremno rizičen. Mislim, a pozabljate na AC križ, šentviški predor, urgenco itn. do novejših zgodb?
Npr. R. Slovenija in Avstrija se dogovarjata za drugo cev karavanškega predora. Dandanes obstaja samo en način, da gradnja ne bo preplačana in bo kvalitetno izvedena. Ta je, da RS plača svoj delež in prepusti Avstrijcem projekt, gradnjo in nadzor.
Mimogrede, je kar nekaj svežih prispevkov o tem kako se dela s tistimi 20 milijoni za posredniška podjetja in tu je tudi razlog za tisti insceniran upor delavcev. Namesto da bi se luški delavci borili proti plačnemu dampingu z zahtevami za urejen status vseh delavcev v luki, lepo tiho žagajo vejo na kateri sedijo.
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
matijadmin ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Slovenska država je največja neumnost dvajsetega stoletja.
Sami sebi smo vse pokradli ali preprosto uničili.
In kitajci umirajo od smeha zaradi 27km Drugi Tir komedije.
Ni to komedija. Tragedija je mojster. Kjer puf mojstri, ki so Slovenijo spravili v kur.., zdaj hlepijo po še več.
Halo?????????
Potem bomo pa za 3 leta brali, kako je slikar dobival specifikacije in so gotovino dvigovali v Avstriji. In zdajšnji politiki bodo imeli premali kaslc za vsa sodna vročanja.
Gimme a break s tem pufom. Če kdo to ne zna zgraditi za 200 - 300 mio EUR, potem naj to pač ne delajo. Jaz in moja družina tega usranega slovenskega pufa N.E. R.A.B.I.M.O.
Večjega boš imel, če tega ne bomo zgradili. To je dejstvo. Je pa prav, da protestiramo proti korupciji (tudi vladni), ne pa proti nujni infrastrukturni prenovi, dograditvi.
Zakaj ne protestirate tako proti obratovanju TEŠ 6, ki nikdar ne prešel v rentabilno poslovanje? Zakaj ne protestirate proti preplačilu predora Markovec? Zakaj ne protestirate zaradi korupcije v zdravstvu? DARS zdaj izgublja tožbo za tožbo proti podizvajalcem, čeprav je izvajalce že plačal (ergo: plačuje iste reči tudi po večkrat).
A je morda kaj politične motivacije, da se tako piše neumnosti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
PaX_MaN ::
matijadmin je izjavil:
Sicer, zakaj si določenih obvoznic, avtocestnih odsekov, pa nenazadnje markovškega predora niste financirali avtoprevozniki, dopustniki, ki romate na jadransko obalo?
Na tem ne služijo izključno tujci.
matijadmin je izjavil:
Samo podjetja iz luške skupine zaposlujejo nekaj čez 1.000 zaposlenih, za plače gre slabih 50 mio. Posredniška podjetja angažirajo še kakih 500 do 1000 zaposlenih, njim pa skupina kot plačilo nameni še nekaj čez 20 mio.
1.4milijarde/50milijonov = ~30 let
Dovolj, da vse izplačamo do penzije.
matijadmin je izjavil:
Brez rešitve za 2. tir bi bila pribl. polovica teh mest gotovo ogrožena.
Ade? 2 tira nimamo že 50 let pa gre luki vedno bolje.
matijadmin je izjavil:
Je kdo izračunal, koliko nadomestil in nato socialnih transferjev je to?
Je kdo izračunal koliko krajše živijo tam zaposleni zaradi vsega hrupa in drugega onesnaževanja?
matijadmin je izjavil:
Potem imamo tu proizvajalce v avtomobilski industriji (Revoz pri nas in mnoge druge na Madžarskem, Češkem, Slovaškem, v Avstriji, v Nemčji, ki pošiljajo vse več prek Luke, do drugega leta bomo imeli še Magno Steyr doma). Potem so tu še energenti, surovine, polproizvodi in najrazličnejše blago. Panoga, to so agencije, špediterji in kontrolorji, prevozniki, je proti prej našteti trgovini razmeroma majhna. Ne vem, koliko je pametno nekaj na pamet jokcati, da pa si naj vse sami sfinancirajo, ko pa tako ali tako nezanemarljivo prinesejo v proračun.
Oni ne financirajo v naš proračun ničesar; zgolj izkoriščajo naše ceste, naše morje, naš zrak, našo zemljo, da imajo na koncu leta tam v letnih poročilih čimmanjšo postavko "Stroški prevoza" in čimvečjo postavko "Dobiček po davkih".
matijadmin je izjavil:
Tudi ekonomsko bolj podkovani kritiki ne zagovarjajo neizgradnje 2. tira niti izključenosti države pri financiranju.
Denar, denar, denar. Počas bo treba nehat s to mantro.
matijadmin je izjavil:
Celo bolj z desnega pola zagovarjajo večjo in močnejšo udeležbo države.
IDGAF kaj tam serijski lažnivci pravijo.
matijadmin je izjavil:
Sam res nima ne časa ne dovolj znanja, da bi napravil boljšo finančno analizo stanja in predlogov finančnih konstrukcij, sploh pa je to za neko idealno traso, ki bi se jo šele iskalo, nemogoče.
Idealna trasa je jasna: ravna črta od A do B.
Če se tega ne zmore, je degradacija okolja pač nesprejemljiva.
matijadmin je izjavil:
Hudič pa je, ko se s tem ukvarjajo sindikati javnega sektorja in raja, ki blazni pred sodišči ter časti nekega samodržca, oz. tista, ki halucinira o partizanskem uporu proti Nemcem, ki nam (pozor, leta 2017) režejo kruh.
Če glavo dolgo tiščite v pesek se ne čudite razmeram ko jo potegnete na plano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
Spajky ::
...Če glavo dolgo tiščite v pesek se ne čudite razmeram ko jo potegnete na plano.Jest bi pa še dodal, da kaj vam bodo rekla vaša deca/vnuki, kje ste meli pamet ko je bil cajt pri volitvah referendumih etc....
joze67 ::
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Sicer, zakaj si določenih obvoznic, avtocestnih odsekov, pa nenazadnje markovškega predora niste financirali avtoprevozniki, dopustniki, ki romate na jadransko obalo?
Na tem ne služijo izključno tujci.
Na železnici pa, ali kako? A ti si sploh prišteven?
matijadmin je izjavil:
Samo podjetja iz luške skupine zaposlujejo nekaj čez 1.000 zaposlenih, za plače gre slabih 50 mio. Posredniška podjetja angažirajo še kakih 500 do 1000 zaposlenih, njim pa skupina kot plačilo nameni še nekaj čez 20 mio.
1.4milijarde/50milijonov = ~30 let
Dovolj, da vse izplačamo do penzije.
To tvoje poglobljeno znanje ... Ahh.
matijadmin je izjavil:
Brez rešitve za 2. tir bi bila pribl. polovica teh mest gotovo ogrožena.
Ade? 2 tira nimamo že 50 let pa gre luki vedno bolje.
Ker se je preusmerjalo na bolj dobičkonosen tovor in stiskalo do maks. kapacitet tega tira. Zdaj pa imamo cel kup nedostavljenih kompozicij, ki zamujajo in bog ne daj, da je potrebno progo zapirati. Marsikaterega partnerja so v posel zvabili, tako da so SŽ držale figo v žepu in je pretovor nižji od s pogodbo zagotovljenega. Če ne bo novega, bosta VW in Daimler recimo morala iskati druge poti, dveh strateških pa ni smiselno furati. Trenutno je kar frka, ker so 2 krat pod planom. In verjetno je pri drugem blagu podobna situacija.
Res lapaš na pamet.
matijadmin je izjavil:
Je kdo izračunal, koliko nadomestil in nato socialnih transferjev je to?
Je kdo izračunal koliko krajše živijo tam zaposleni zaradi vsega hrupa in drugega onesnaževanja?
Fino, a ti bi zobobol zdravil s puščanjem krvi. To je druga tema in si zasluži resne pozornosti, vendar ne zavoljo te teme: http://www.rtvslo.si/slovenija/drzavni-...
matijadmin je izjavil:
Potem imamo tu proizvajalce v avtomobilski industriji (Revoz pri nas in mnoge druge na Madžarskem, Češkem, Slovaškem, v Avstriji, v Nemčji, ki pošiljajo vse več prek Luke, do drugega leta bomo imeli še Magno Steyr doma). Potem so tu še energenti, surovine, polproizvodi in najrazličnejše blago. Panoga, to so agencije, špediterji in kontrolorji, prevozniki, je proti prej našteti trgovini razmeroma majhna. Ne vem, koliko je pametno nekaj na pamet jokcati, da pa si naj vse sami sfinancirajo, ko pa tako ali tako nezanemarljivo prinesejo v proračun.
Oni ne financirajo v naš proračun ničesar; zgolj izkoriščajo naše ceste, naše morje, naš zrak, našo zemljo, da imajo na koncu leta tam v letnih poročilih čimmanjšo postavko "Stroški prevoza" in čimvečjo postavko "Dobiček po davkih".
Saj pravim ena cela panoga živi od teh stroškov pri nas, naši izvozniki pa še kaj več prispevajo. Najprej vlada tega ni želela zgraditi, zdaj hoče, a na skrajno netransparenten način. Večina nasprotnikov nasprotuje zaradi načina, ne, ker tega ne bi potrebovali. Ne vem, kje se najdete taki _PAMETNI_ modeli z nazivi ... Tu na forumu in v RL ...
matijadmin je izjavil:
Tudi ekonomsko bolj podkovani kritiki ne zagovarjajo neizgradnje 2. tira niti izključenosti države pri financiranju.
Denar, denar, denar. Počas bo treba nehat s to mantro.
LOL
matijadmin je izjavil:
Celo bolj z desnega pola zagovarjajo večjo in močnejšo udeležbo države.
IDGAF kaj tam serijski lažnivci pravijo.
A si se prepoznal kot lažnivi k. ali ti je ta stric malo simpatičen? Po tvoje, na eni strani moraš biti ...
matijadmin je izjavil:
Sam res nima ne časa ne dovolj znanja, da bi napravil boljšo finančno analizo stanja in predlogov finančnih konstrukcij, sploh pa je to za neko idealno traso, ki bi se jo šele iskalo, nemogoče.
Idealna trasa je jasna: ravna črta od A do B.
Če se tega ne zmore, je degradacija okolja pač nesprejemljiva.
To lahko zapiše samo nekdo, ki ni pri zdravi pameti.
matijadmin je izjavil:
Hudič pa je, ko se s tem ukvarjajo sindikati javnega sektorja in raja, ki blazni pred sodišči ter časti nekega samodržca, oz. tista, ki halucinira o partizanskem uporu proti Nemcem, ki nam (pozor, leta 2017) režejo kruh.
Če glavo dolgo tiščite v pesek se ne čudite razmeram ko jo potegnete na plano.
Še dobro, da o vsem odločata UDBA in nacistično režimski Daimler.
Mr.B ::
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
scipascapa ::
matijadmin ::
...Če glavo dolgo tiščite v pesek se ne čudite razmeram ko jo potegnete na plano.Jest bi pa še dodal, da kaj vam bodo rekla vaša deca/vnuki, kje ste meli pamet ko je bil cajt pri volitvah referendumih etc....
To tako ali tako bodo, ker si neodgovorno volil.
ZaphodBB ::
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Joze_K ::
pa vendar se Akrapovič, Pečečnik in kompanija postavljajo proti tej investiciji, ker je nepravična do ostalih!
Kje je pa potem še investicija 1,4 MILIJARDE € za 20 km tira za eno podjetje, ki ne bo na novo zaposlilo 4000 ljudi?? Pa kdo je NOR v tej državi....
članek: Magni daje država toliko, kot pobere Pečečniku in Akrapoviču
Fritz ::
Hm, če primerjavo potegnemo z naložbo Magne pri Mariboru... kjer bi naj bilo 4000 delovnih mest.. bi torej naj bil interes še večji.. in to za pišljivih 28 milijonov evrov..
Poudarek na 'kjer bi naj bilo'.
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Joze_K ::
Poudarek na 'kjer bi naj bilo'.
v osnovi je poudarek na rizik pri
28 mio€ / 4000 delovnih mest proti
1400 mio€ / nič delovnih mest (ali pa nekaj malega) - le nekaj dodatnega profita firmi na naš račun
a razumeš razliko?
In tukaj potem gospodarstvo (Akrapovič, Pečečnik,..) jamra... na železnici za 50-krat večjo vrednost / ki pa je v njihovem koncu pa ni bilo zaslediti tega protesta
scipascapa ::
Joze_K ::
Koliko tisoč novih zaposlenih bo tu (torej 50 x 4000 - 200.000 na novo zaposlenih če je razmerje vložkov enako)?
A ne? Samo za profit ene firme se gre? Aja, pol pa ok...
Andrej51 ::
LeQuack ::
otago ::
Za slo. državo je dobro, da se izpelje ena tuja investicija, se pokaže resnost tujim investitorjem, se pridobi teh 400 ali v nekaj letih magičnih 4000 delovnih mest.
Pa glede delovnih mest in kandidatov je vprasanje od kod bodo ti prisli. Ker pokradejo lahko samo kader cimos, mlm in podobnim kalibrom. In potem bodo te druzbe imele se vecje tezave s kadri.
Glede 2.Tir, zanimiv govor Popoviča v DS:
Na RTVSLO je bil prispevek v Dnevniku, kako se Luki Koper komplicira pri dovoljenju za podaljsanje pomola. Ce ne rastejo pretovorne kapicatete, tudi ne raste želežniški tovorni promet na teh 27km. Turizem pa ti ob vedno vecji luki tudi ne bo rastel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
otago ::
Ted ::
Spajky ::
... povezave Koper - Trst.Bi premalo koštalo (par km proge in tunel pod Škofijami) ... premalo penezov za tranzicijsko mafijo to je bil že zdavnaj občinski predlog Koprčanov ..
Matevz96 ::
Koper - Trst.
Ne pozabimo, da bi v primeru te povezave ves čas potekala vzdrževalna dela na Italijanskem delu, po progi bi vozilo ogromno potniških vlakov z nemogočim urnikom, voznine bi bile nekajkrat višje kot drugje...
vostok_1 ::
Za slovenske delavce je bolje, da delajo v AT, dobijo otroske dodatke itd. Če tam dela preko agencije za 1400 neto+otroški, bo dobil v slo max. 800.
Za slo. državo je dobro, da se izpelje ena tuja investicija, se pokaže resnost tujim investitorjem, se pridobi teh 400 ali v nekaj letih magičnih 4000 delovnih mest.
Pa glede delovnih mest in kandidatov je vprasanje od kod bodo ti prisli. Ker pokradejo lahko samo kader cimos, mlm in podobnim kalibrom. In potem bodo te druzbe imele se vecje tezave s kadri.
Glede 2.Tir, zanimiv govor Popoviča v DS:
Na RTVSLO je bil prispevek v Dnevniku, kako se Luki Koper komplicira pri dovoljenju za podaljsanje pomola. Ce ne rastejo pretovorne kapicatete, tudi ne raste želežniški tovorni promet na teh 27km. Turizem pa ti ob vedno vecji luki tudi ne bo rastel.
Popo ima žal prav.
Drugi tir kot je zastavljen je mafijski projekt, plain and simple.
Sicer sem za gradnjo, ampak come on. Tam do 10% mafijskih stroškov je še sprejemljivo, ne pa skoraj 2 kratnik celotnega zneska.
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Gaius ::
Na referendumu bo moja roka obkrožila NE oz. PROTI.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gaius ()
Gaius ::
matijadmin ::
matijadmin po svoji stari maniri shilla za oškodovanje javne blagajne. Ništa novo na istoku.
Nasprotno, to počne ti, ker si (morda namerno?) spregledal, da se nisem opredelil za rešitev te vlade.
Hm, če primerjavo potegnemo z naložbo Magne pri Mariboru... kjer bi naj bilo 4000 delovnih mest.. bi torej naj bil interes še večji.. in to za pišljivih 28 milijonov evrov..
pa vendar se Akrapovič, Pečečnik in kompanija postavljajo proti tej investiciji, ker je nepravična do ostalih!
Kje je pa potem še investicija 1,4 MILIJARDE € za 20 km tira za eno podjetje, ki ne bo na novo zaposlilo 4000 ljudi?? Pa kdo je NOR v tej državi....
članek: Magni daje država toliko, kot pobere Pečečniku in Akrapoviču
No, Luka danes zaposluje 2300 ljudi, samo znotraj skupine, Magna pa jih bom 10 % od tega, kar omenjaš. Saj pravim, Revoz in mnogi drugi izvozniki, tako domači kot tuji, izvažajo prek tega okna ter uvažajo surovine.
Nasprotniki, ki tako nabijate, dajte konkretne številke na plano. Potrudite se in prepričajte z argumenti. Fovšija ni na mestu, sicer zakaj smo potem v vse ostale infrastrukturne projekte investirali, če pa jih nekateri ne uporabljamo, plačati pa smo jih morali?!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
ja saj sem rekel,... velik RIZIK da jih ne bo 4000 pri investiciji 28mio€, je treba takoj jamrat in vpit v nebo... dočim 1400mio€... to je pa nujno za potrebe ene firme, a ne?
Koliko tisoč novih zaposlenih bo tu (torej 50 x 4000 - 200.000 na novo zaposlenih če je razmerje vložkov enako)?
A ne? Samo za profit ene firme se gre? Aja, pol pa ok...
Ene? A se delaš neumnega ali si zares? Revoz lahko zapre barako, oz. zmanjša trenutno proizvodnjo za krepko več kot polovico. A razumeš, kaj je panoga? Luka je samo en del panoge. Pa kaj je klientela te panoge? Ta je še bistveno večja in se razprostira od Srednje Evrope pa vse do domačega gospodarstva.
Na vsak način hočejo dati miljardo+ našega denarja tem gradbenim podjetje, od katerega bodo za gradnjo porabila itak manj kot pol, ker delavce ne bodo plačevala, meterial pa iz kitajske.
To je narobe. Problem je, da mnogi nasprotniki želijo isto, samo, da bi bilo oni tisti, ki bi to počeli. Npr. SDS ali pa koprski župan.
Sindikat vojske pa itak ne ve, kaj počne. Bog, zato jim odpusti! TL;DR: ker jim ne dovolijo stavke, bodo pa podpise za referendum zbirali: https://dnevnik.si/1042772300/Slovenija...
Za slovenske delavce je bolje, da delajo v AT, dobijo otroske dodatke itd. Če tam dela preko agencije za 1400 neto+otroški, bo dobil v slo max. 800.
Za slo. državo je dobro, da se izpelje ena tuja investicija, se pokaže resnost tujim investitorjem, se pridobi teh 400 ali v nekaj letih magičnih 4000 delovnih mest.
Pa glede delovnih mest in kandidatov je vprasanje od kod bodo ti prisli. Ker pokradejo lahko samo kader cimos, mlm in podobnim kalibrom. In potem bodo te druzbe imele se vecje tezave s kadri.
Glede 2.Tir, zanimiv govor Popoviča v DS:
Na RTVSLO je bil prispevek v Dnevniku, kako se Luki Koper komplicira pri dovoljenju za podaljsanje pomola. Ce ne rastejo pretovorne kapicatete, tudi ne raste želežniški tovorni promet na teh 27km. Turizem pa ti ob vedno vecji luki tudi ne bo rastel.
Vse, kar Popović izreče, je napisal Jeretić. Popović je serator in pravnomočno obsojeni kriminalec, ki se peni, ker nima več vpliva v Luki. Pa bi ga neznansko rad imel.
Najboljša alternativa 2. tiru je kombinacija vzporednega tira in povezave Koper - Trst. Na ta način se lahko dogradi vzporedni tir brez omejitev pretovora za luko. Cena projekta je abotna, ta denar raje vložimo v 3.razvojno os in posodovitev preostale želežniške infrastrukture.
Ko bomo enkrat imel 2. tir, je smiselno razmišljati o tem. Konkurenca nam ne bo šla na roke.
Za slovenske delavce je bolje, da delajo v AT, dobijo otroske dodatke itd. Če tam dela preko agencije za 1400 neto+otroški, bo dobil v slo max. 800.
Za slo. državo je dobro, da se izpelje ena tuja investicija, se pokaže resnost tujim investitorjem, se pridobi teh 400 ali v nekaj letih magičnih 4000 delovnih mest.
Pa glede delovnih mest in kandidatov je vprasanje od kod bodo ti prisli. Ker pokradejo lahko samo kader cimos, mlm in podobnim kalibrom. In potem bodo te druzbe imele se vecje tezave s kadri.
Glede 2.Tir, zanimiv govor Popoviča v DS:
Na RTVSLO je bil prispevek v Dnevniku, kako se Luki Koper komplicira pri dovoljenju za podaljsanje pomola. Ce ne rastejo pretovorne kapicatete, tudi ne raste želežniški tovorni promet na teh 27km. Turizem pa ti ob vedno vecji luki tudi ne bo rastel.
Popo ima žal prav.
Drugi tir kot je zastavljen je mafijski projekt, plain and simple.
Sicer sem za gradnjo, ampak come on. Tam do 10% mafijskih stroškov je še sprejemljivo, ne pa skoraj 2 kratnik celotnega zneska.
Popo o mafiji? Saj ni 1. april!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
And that's why this project will fall.
Na referendumu bo moja roka obkrožila NE oz. PROTI.
Ker so tako rekli v Severnokorejski demokratski stranki?
nekikr ::
Nasprotniki, ki tako nabijate, dajte konkretne številke na plano. Potrudite se in prepričajte z argumenti.
Na strani tistega, ki predlaga nekaj novega, je, da pove in pokaže zakaj bi bilo to smiselno. Zaenkrat ni bilo prav nobenega takega argumenta. No, razen teh, da bo Revoz sicer lahko kar zaprl (a?) in da bo fulJ boljš za vse, majkemi. Če je odločitev tako jasna, potem najbrž ni pretežko to pokazati z datumi in številkami? Saj vem, saj vem. Ponavljam se. Že nekajkrat sem ti to rekel, pa se spretno izmikaš, ker številk nimaš ne ti, ne nihče na vladi (oni jih najbrž imajo ali vsaj lahko dobijo, ampak pri tem projektu nobena številka ni pomembna, samo da gremo v to čim prej).
Spajky ::
Pijavkam pri koritu zmanjkuje denarja, zato rabijo novo rundo.Točno tako, pa še kaj zraven ...
matijadmin ::
Malo se umiri, ker ti sicer lahko še kakšen mozolj pride na plano.
Nasprotniki, ki tako nabijate, dajte konkretne številke na plano. Potrudite se in prepričajte z argumenti.
Na strani tistega, ki predlaga nekaj novega, je, da pove in pokaže zakaj bi bilo to smiselno. Zaenkrat ni bilo prav nobenega takega argumenta. No, razen teh, da bo Revoz sicer lahko kar zaprl (a?) in da bo fulJ boljš za vse, majkemi. Če je odločitev tako jasna, potem najbrž ni pretežko to pokazati z datumi in številkami? Saj vem, saj vem. Ponavljam se. Že nekajkrat sem ti to rekel, pa se spretno izmikaš, ker številk nimaš ne ti, ne nihče na vladi (oni jih najbrž imajo ali vsaj lahko dobijo, ampak pri tem projektu nobena številka ni pomembna, samo da gremo v to čim prej).
80 % izdelanih Smartov in Cliotov iz Revoza dostavijo v Luko, od tam pa naprej. Ampak, saj pravim, ti vsak majhen koz zloženke iztrgaš in premetavaš po svoje, na celotno sliko pa se (upam, da ne namerno) požvižgaš.
Glede številk se nič ne izmikam, jasno sem tukaj zapisal:
Sam res nima ne časa ne dovolj znanja, da bi napravil boljšo finančno analizo stanja in predlogov finančnih konstrukcij, sploh pa je to za neko idealno traso, ki bi se jo šele iskalo, nemogoče. Zato stojim za zgoraj zapisanim!Vendar ali nisi pismen ali pa raje podtikaš in streljaš kozle.
Še enkrat, vse kritike jemljem resno, dokler pridejo na dan z argumenti. Strinjam se z mnogimi ekonomisti in strokovnjaki, da je ta investicija precenjena. Se ne postavljam na stran vladne rešitve, trenutna situacija je gnila, potrebno bi bilo postaviti pod črto ceno s korupcijo in nepovratnimi sredstvi ter jo primerjati z bolj lean investicijo brez nepovratnih sredstev. Ampak tega pobudniki referenduma niso zmožni ali pa jim sploh ni v interesu (še najbolj verjetno). Hkrati je, kdor se zaveda gospodarske odvisnosti od našega uvozno-izvoznega okna, precej velika in je zato ta investicija potrebna. Problem, da pa bo stala, kolikor bo le moč pokrasti, je potrebno reševati zase, ker je to del (ne)kulturnega prostora Slovenk in Slovencev.
Pijavkam pri koritu zmanjkuje denarja, zato rabijo novo rundo.Točno tako, pa še kaj zraven ...
A to mate kje gostilniško debato in se oglašaš izza šanka?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
joze67 ::
matijadmin je izjavil:
Še enkrat, vse kritike jemljem resno, dokler pridejo na dan z argumenti. Strinjam se z mnogimi ekonomisti in strokovnjaki, da je ta investicija precenjena. Se ne postavljam na stran vladne rešitve, trenutna situacija je gnila, potrebno bi bilo postaviti pod črto ceno s korupcijo in nepovratnimi sredstvi ter jo primerjati z bolj lean investicijo brez nepovratnih sredstev. Ampak tega pobudniki referenduma niso zmožni ali pa jim sploh ni v interesu (še najbolj verjetno). Hkrati je, kdor se zaveda gospodarske odvisnosti od našega uvozno-izvoznega okna, precej velika in je zato ta investicija potrebna. Problem, da pa bo stala, kolikor bo le moč pokrasti, je potrebno reševati zase, ker je to del (ne)kulturnega prostora Slovenk in Slovencev.
Ne me hecat. Če se uzakoni projekt, katerega ocenjena vrednost je G€, bo pač stal G€ ali več - manj ne. In manjših tovrstnih težav do dne nismo znali - ne, vzamem nazaj, nismo hoteli reševati, ker je od takih projektov odvisen standard mnogih, ki v resnici odločajo. Oz. ok, to sta ločena problema, ampak vrstni red reševanja je pomemben - najprej je potrebno urediti vodenje takih stvari, potem pa se jih lotiti. Kaj je že tista stvar, ko ponavljaš eno in isto in pričakuješ drugačen rezultat?
20 let se vleče saga o 2. tiru, ne bo katastrofa, če se jih še leto ali pet. Morda pride kaka bolj zaupanja vredna vlada, ki bi ji zaupali tak projekt. Tale pač taka ni.
Andrej51 ::
FTad ::
matijadmin je izjavil:
Glede 2.Tir, zanimiv govor Popoviča v DS:
Na RTVSLO je bil prispevek v Dnevniku, kako se Luki Koper komplicira pri dovoljenju za podaljsanje pomola. Ce ne rastejo pretovorne kapicatete, tudi ne raste želežniški tovorni promet na teh 27km. Turizem pa ti ob vedno vecji luki tudi ne bo rastel.
Vse, kar Popović izreče, je napisal Jeretić. Popović je serator in pravnomočno obsojeni kriminalec, ki se peni, ker nima več vpliva v Luki. Pa bi ga neznansko rad imel.
Kdorkoli je ze to izrekel, se mar ne strinjas s povedanim? Ce stevilke drzijo, da bi lahko za vec kot polovico zgradili teh 27km v lastni reziji, potem je trenuten predlog za 1.4ml € definitivno prevec in je referendum na mestu.
nekikr ::
0 % izdelanih Smartov in Cliotov iz Revoza dostavijo v Luko, od tam pa naprej.
In brez drugega tira (20km njega) bodo pa rekli "jebiga, zaprimo pol, nimamo kej?". Ali bodo morda, če bo kdaj prvi tir res tako zaseden, par vlakov poslali v drugo pristanišče (brez našega 1,4 milijarde velikega vložka). Sem ti že rekel nekajkrat: datumi, številke. Kdaj se bo to povrnilo in komu. In na tebi je, da predstaviš te podatke, ne na drugi strani. Za vsako investicijo morajo biti podani razlogi in izračuni. Tule imamo pa predlog, da je treba na hitro spraviti čez za vsaj milijardo in pol evrov veliko investicijo, brez izračunov. Še vedno samo to, da bo fulJ boljš, majkemi. Think of the Clios!
joze67 ::
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Glede 2.Tir, zanimiv govor Popoviča v DS:
Na RTVSLO je bil prispevek v Dnevniku, kako se Luki Koper komplicira pri dovoljenju za podaljsanje pomola. Ce ne rastejo pretovorne kapicatete, tudi ne raste želežniški tovorni promet na teh 27km. Turizem pa ti ob vedno vecji luki tudi ne bo rastel.
Vse, kar Popović izreče, je napisal Jeretić. Popović je serator in pravnomočno obsojeni kriminalec, ki se peni, ker nima več vpliva v Luki. Pa bi ga neznansko rad imel.
Kdorkoli je ze to izrekel, se mar ne strinjas s povedanim? Ce stevilke drzijo, da bi lahko za vec kot polovico zgradili teh 27km v lastni reziji, potem je trenuten predlog za 1.4ml € definitivno prevec in je referendum na mestu.
Sem mnenja, da je obstoječa ocena previsoka, se pa ne strinjam s Popovićem, ker on meni, da bi ga lahko naredili za n enot manj, vendar ni povedal, da bi ga on sam naredil za k enot več. Če mi kdo ne verjame, poglejte naš koprski dolg! Vse jasno.
Pozabi na Cliote, to je samo distraction. Dejstvo je, da če bi ta 2. ter res tako krvavo potrebovali, bi ga že imeli. Da se pa kar naenkrat mudi in ne sme nihče nič pisniti, je pa smešno. Proti takim prijemom v maloprodaji so tisti členi zakonov, ki govorijo o odstopu od pogodbe, če akviziter pride na dom in si kasneje (po premisleku) premisliš. Za par deset €. Tu, za resen denar, tega ni - bo spet tako kot pri TEŠ6, ko bodo v pogodbah členi, da je ceneje dokončati kot odstopiti in da samo na ICC pravnomočna sodba dokazuje sum korupcije.
A je kdo rekel, da se ne sme pisati? Zanimivo je, da sta zdaj proti ravno stanki, ki sta najbolj zasluženi za TEŠ6, SDS in po precej očitno tudi SD. Če mi kdo pokaže črno na belem, da bo 2. tir, če se ga lotimo čez nekaj let brez EU sredstev ceneje od tega, ki je previsoko ocenjen, a dobimo zraven subvencijo, takoj podpišem. 2. tir smo potrebovali že prej, zdaj pa ga krvavo, ker smo nad mejo kapacitete (SŽ imajo že fajn zaostanke).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
Vsi pozabljate, da še vedno govorimo o ocenjeni vrednosti, končno(pravo) ceno bodo določili gradbinci(-ec).
To je zelo narobe. Vendar zakaj še ni referenduma o prenehanju financiranja korupcije in kraje javnega denarja v zdravstvu?! Hmmm ...
matijadmin je izjavil:
Še enkrat, vse kritike jemljem resno, dokler pridejo na dan z argumenti. Strinjam se z mnogimi ekonomisti in strokovnjaki, da je ta investicija precenjena. Se ne postavljam na stran vladne rešitve, trenutna situacija je gnila, potrebno bi bilo postaviti pod črto ceno s korupcijo in nepovratnimi sredstvi ter jo primerjati z bolj lean investicijo brez nepovratnih sredstev. Ampak tega pobudniki referenduma niso zmožni ali pa jim sploh ni v interesu (še najbolj verjetno). Hkrati je, kdor se zaveda gospodarske odvisnosti od našega uvozno-izvoznega okna, precej velika in je zato ta investicija potrebna. Problem, da pa bo stala, kolikor bo le moč pokrasti, je potrebno reševati zase, ker je to del (ne)kulturnega prostora Slovenk in Slovencev.
Ne me hecat. Če se uzakoni projekt, katerega ocenjena vrednost je G€, bo pač stal G€ ali več - manj ne. In manjših tovrstnih težav do dne nismo znali - ne, vzamem nazaj, nismo hoteli reševati, ker je od takih projektov odvisen standard mnogih, ki v resnici odločajo. Oz. ok, to sta ločena problema, ampak vrstni red reševanja je pomemben - najprej je potrebno urediti vodenje takih stvari, potem pa se jih lotiti. Kaj je že tista stvar, ko ponavljaš eno in isto in pričakuješ drugačen rezultat?
20 let se vleče saga o 2. tiru, ne bo katastrofa, če se jih še leto ali pet. Morda pride kaka bolj zaupanja vredna vlada, ki bi ji zaupali tak projekt. Tale pač taka ni.
Katera pa? S prisotnimi političnimi akterji na sceni bo čisto isto. Ali pa še slabše.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
luli ::
Če zadeva propade je to zaradi SDS, če pa se izvede in je predraga pa je kriv Jajo. Case closed.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: BorutK-73 ()
matijadmin ::
Najbolje, da že zdaj za vse okrivimo SDS in Janšo.
Če zadeva propade je to zaradi SDS, če pa se izvede in je predraga pa je kriv Jajo. Case closed.
Če se omenja TEŠ6, je pošteno, da se omeni, kdo je imel največ vpliva pri kadrovanju in, kdo je bil v vladah, ko se je reprogramiralo kredite: SD in SDS.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
luli ::
Mimogrede je sin gimnastičarja že dobil plačane vse potne stroške in predavanja, ki jih je zaračunaval vrtcem.
Sicer pa zadevo na referendum pa glasovanje, da se ne ponovi novi TEŠ, in da se prevzame odgovornost. Ne vem, zakaj bi eni najraje prepovedali demokracijo.
joze67 ::
- Ta vlada je imela v programu ureditev zdravstva. Naredila ni nič. Gre pa za identične težave.
- Ta vlada ima v sestavi SD, SD ima na vesti TEŠ6, TEŠ6 ... 'nuff said
Aja, hvala matijiadminu, da je not povlekel še SŽ. Ne sledim čisto - a so že uspeli povleči električno napeljavo po celi trasi od žleda dalje (ne odgovarjat, vem da so). Hvala bogu, da bo 600M€ šlo v druge žepe, ker če bi bilo teh 27 km res vredno 1,3G€, bi bil kriminal kaj takega dati v roke SŽ.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicahOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 7010 (2041) | joze67 |
» | Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10786 (8239) | Mr.B |
» | Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 44583 (37824) | Jupito |
» | Bojkot referenduma drugi tirOddelek: Problemi človeštva | 5709 (4355) | arnecan1 |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36457 (30530) | DuleKrtola |