Forum » Loža » Drugi tir...novi TEŠ6?
Drugi tir...novi TEŠ6?
blink ::
Pogledal sem si spodnji posnetek tovornega vlaka od Divače do Kopra in se začel spraševati, zakaj nas posiljujejo z zgodbo o "drugem tiru", ki je v resnici popolnoma nova dvotirna in noro draga proga ki bi potekala večinoma pod zemljo? Posnetek traja 50 min in zelo dobro se vidi, da bi lahko poleg obstoječega tira dodali še drugega, brez da se spuščamo v povsem nov projekt, ki nima nobene veze z drugim tirom, predvsem je pa ekonomsko neupravičen (Luka Koper je imela lani 30 MIO dobička, nova proga naj bi stala 1400 MIO... now go figure...). Nekaj odsekov ima že sedaj dva tira (izogibališča) in presenetljivo veliko ravninskih predelov, tako da bi bila izvedba še lažja.
Občutek imam, da gre v ozadju za ogromno lobiranja predvsem pa veliko denarja, ki bi končal v provizijah. Neke vrste železniški TEŠ6 s čimveč megle in tehničnih detajlov, ki javnosti ne zanimajo. Po hitrem googlanju sem našel še en članek, kjer se avtor sprašuje točno isto http://www.mladina.si/164616/drugi-tir/
Trenutni enojni tir Divača-Koper:
Vizualizacija "Drugi tir" oz. nova dvotirna podzemna proga:
Mnenja?
Občutek imam, da gre v ozadju za ogromno lobiranja predvsem pa veliko denarja, ki bi končal v provizijah. Neke vrste železniški TEŠ6 s čimveč megle in tehničnih detajlov, ki javnosti ne zanimajo. Po hitrem googlanju sem našel še en članek, kjer se avtor sprašuje točno isto http://www.mladina.si/164616/drugi-tir/
Trenutni enojni tir Divača-Koper:
Vizualizacija "Drugi tir" oz. nova dvotirna podzemna proga:
Mnenja?
Val202 ::
Zadevo sem pogledal na hitro, ampak o tem (30M vs. 1400M) je bilo že govora pred časom. Vsekakor se to ne splača. In vsekakor se to ne splača Sloveniji. Če večino denarja prispeva EU, ... OK. Če ga ne, je to stran vržen denar, ki bi ga lahko porabili za kaj drugega (npr. NUK2, ki bi nam bolj prav prišel).
Vidi se, da je zadaj skrita zgodba in če sedaj govorijo o 1400M evrih, potem moramo dati zraven vsaj še 25%. Ne bi se čudil, če tukaj ne bi šlo za načrtni bankrot Slovenije (sedaj pa zvenim skoraj že kot paranoik :)). Na prvi uč, gradnja "ne vem kakšnih" predorov ni smiselna - finančno nas bo pokopalo.
Zraven pa je čakalna doba na MRI v Sloveniji do 311 dni - go figure.
Vidi se, da je zadaj skrita zgodba in če sedaj govorijo o 1400M evrih, potem moramo dati zraven vsaj še 25%. Ne bi se čudil, če tukaj ne bi šlo za načrtni bankrot Slovenije (sedaj pa zvenim skoraj že kot paranoik :)). Na prvi uč, gradnja "ne vem kakšnih" predorov ni smiselna - finančno nas bo pokopalo.
Zraven pa je čakalna doba na MRI v Sloveniji do 311 dni - go figure.
Modri dirkač ::
Prvič, kdorkoli pravi, da zadeva ekonomsko ni upravičena, je *****!
Primerna železniška infrastruktura bi morala tam obstajati že vsaj 30 let nazaj, pa ne samo tam, po celi SLO.
Bo pa zanimivo poslušat jamranje čez nekaj let, ko se bo promet v luki skrčil na minimum in bo vse potekalo preko Trsta, Rijeke in Zadra.
Takrat bo pa "nismo znali" ...
Svetujem kakšen teden obiska na Japonskem, v primerjavi z njihovim, je naš javni/železniški promet v kameni dobi (+5ur iz MB do KP ipd.).
Primerna železniška infrastruktura bi morala tam obstajati že vsaj 30 let nazaj, pa ne samo tam, po celi SLO.
Bo pa zanimivo poslušat jamranje čez nekaj let, ko se bo promet v luki skrčil na minimum in bo vse potekalo preko Trsta, Rijeke in Zadra.
Takrat bo pa "nismo znali" ...
Svetujem kakšen teden obiska na Japonskem, v primerjavi z njihovim, je naš javni/železniški promet v kameni dobi (+5ur iz MB do KP ipd.).
Everybody lies!
Matevz96 ::
Meni je nasploh zanimivo, da nikjer ni zaslediti podatka v kolikšnem delu bi lahko sedanjemu tiru dodali še enega in tako naredili dvotirno progo z vmesnimi enotirnimi deli.
#hooldthedoor
Go-ahead ::
Modri dirkač je izjavil:
Prvič, kdorkoli pravi, da zadeva ekonomsko ni upravičena, je *****!
Primerna železniška infrastruktura bi morala tam obstajati že vsaj 30 let nazaj, pa ne samo tam, po celi SLO.
Bo pa zanimivo poslušat jamranje čez nekaj let, ko se bo promet v luki skrčil na minimum in bo vse potekalo preko Trsta, Rijeke in Zadra.
Takrat bo pa "nismo znali" ...
Svetujem kakšen teden obiska na Japonskem, v primerjavi z njihovim, je naš javni/železniški promet v kameni dobi (+5ur iz MB do KP ipd.).
Nekoč je nekdo izjavil, da bi za Slovenijo bilo najceneje, da pretopimo vse železniške tire in usmerimo ves promet na ceste.
Zadeva bi bila ekonomsko upravičena, če bi stala ajde 300 M Eurov, v primeru, da bi luka povečala dobiček na 60 MEUROV.
Pravzaprav se luka lahko poveže tudi na italijansko želežniško omrežje, tako niti prvega tira ne bi več rabili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Go-ahead ()
AndrejS ::
To so že naši politiki zjebali... avstrijci so že zgradili novi tir proti italiji, tak da smo izpadli iz te igre
koyotee ::
Če ma luka denar naj nardijo 6 tirno zarad mene, drgač pa nočem, da bi moj denar trošili za sebe, in pol še gašpar gašpar mousey toži državo za bajne zneske, jebena luka.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
WarpedGone ::
Nekoč je nekdo izjavil, da bi za Slovenijo bilo najceneje, da pretopimo vse železniške tire in usmerimo ves promet na ceste.
In ta izjava lepo izraža bedo slovenske inteligence.
Ker vse smrtne žrtve, zgubljen čas v prometnih zastojih itd, ki so direktna posledica sedanjega in povečanega tovornega prometa po cestah, so seveda brezplačne.
Takšnim intelektualcem bi podelil državno sramotilno 'odlikovanje' in jih črtal iz kakršnihkoli strateških posvetovanj.
Izkazani debili par exelence.
Če bi naši analitki/odločevalci bili vsaj 5% pametni, bi američanom ponudili možnost izgradnje tovornega hyperloop iz kopra do recimo dunaja al pa kej podobnega.
Gratis.
Ampak ker so jugo-izobraženi, bomo slejkoprej ukinili še to kar že mamo zgrajeno, in šli na AC.
In jokal kako smotani vozniki smo, ker občasno kakšen ukrajinski tovornjak pobije nekaj ljudi.
P.S.
Fucking morons.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Invictus ::
Slovenija bi morala nujno narediti dvotirno železnico proti Madžarski. In tudi proti Avstriji.
Že zato da te jebene romunske in ukrajinske tovornjake spravimo na železnice in sprostimo ceste.
Da ne govorim o tem, da je dobra infrastruktura osnova za gospodarstvo.
Ampak to razložiti povprečnemu Slovencu s kmečko miselnostjo, da se z oslom pripelje na njivo in da je to višek vsakega razvoja, je tudi čudež.
Hrvati bodo kljub zajebanemu dostopu do Reke naredili do tja železnico. Avstrijci jo delajo preko Italije do Trsta. Ravno zato, ker so naši kreteni to tako zavlekli. So hoteli iti z nami.
Na koncu bodo lahko v Kopru odprli kopališče na pomolih bivše Luke, ker nihče ne bo hotel raztovarjati pri nas.
Že zato da te jebene romunske in ukrajinske tovornjake spravimo na železnice in sprostimo ceste.
Da ne govorim o tem, da je dobra infrastruktura osnova za gospodarstvo.
Ampak to razložiti povprečnemu Slovencu s kmečko miselnostjo, da se z oslom pripelje na njivo in da je to višek vsakega razvoja, je tudi čudež.
Hrvati bodo kljub zajebanemu dostopu do Reke naredili do tja železnico. Avstrijci jo delajo preko Italije do Trsta. Ravno zato, ker so naši kreteni to tako zavlekli. So hoteli iti z nami.
Na koncu bodo lahko v Kopru odprli kopališče na pomolih bivše Luke, ker nihče ne bo hotel raztovarjati pri nas.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mavrik ::
Meni je nasploh zanimivo, da nikjer ni zaslediti podatka v kolikšnem delu bi lahko sedanjemu tiru dodali še enega in tako naredili dvotirno progo z vmesnimi enotirnimi deli.
To je smiselno samo če želiš da je še naprej omejitev po delih 50km/h. Neprimerno za 21. stoletje.
The truth is rarely pure and never simple.
sarma832 ::
Za teš6 se je ze vnaprej vedlo da bo to obup res skoda da ni dnar sel raje za zeleznico.
Od drugega tira bi bolj kot ne imela le Luka Koper, ampak pristavili pa nebi nič?? Naj plača slovenija ane
Od drugega tira bi bolj kot ne imela le Luka Koper, ampak pristavili pa nebi nič?? Naj plača slovenija ane
WarpedGone ::
Ker Luka Koper seveda ne plača nobenih davkov, nikogar ne zaposluje, nikogar ne spoznorira, podpira, itd.
Leta 2014 je v proračun nakazala več kot 4,4 milijone EUR. 10 večji profit, bi pomenil 10x več vplačila v proračun, več zaposlenih (ki bi zopet prispevali v proračun).
P.S.
Glej prejšnji P.S....
Leta 2014 je v proračun nakazala več kot 4,4 milijone EUR. 10 večji profit, bi pomenil 10x več vplačila v proračun, več zaposlenih (ki bi zopet prispevali v proračun).
P.S.
Glej prejšnji P.S....
Zbogom in hvala za vse ribe
koyotee ::
Kok je pa nakazal Kolektor Idrija? Pa kaj so dobil za ta denar?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
windigo ::
To je smiselno samo če želiš da je še naprej omejitev po delih 50km/h. Neprimerno za 21. stoletje.
Zakaj že je nujno projektirati odsek od Kopra do Divače na 160 km/h, če pa razlika med hitrostjo recimo 60km/h in 160km/h praktično ne bi vplivala na poslovanje Luke Koper? Sploh ker je več kot 80% trenutno projektirane trase pod zemljo, cena pa tako eksorbitantna, da sem se sicer rahlo kislo šalil, da je Slovenija prva država na svetu, ki bo uvedla medkrajevno podzemno železnico.
LeQuack ::
WarpedGone je izjavil:
Ker Luka Koper seveda ne plača nobenih davkov, nikogar ne zaposluje, nikogar ne spoznorira, podpira, itd.
Leta 2014 je v proračun nakazala več kot 4,4 milijone EUR. 10 večji profit, bi pomenil 10x več vplačila v proračun, več zaposlenih (ki bi zopet prispevali v proračun).
P.S.
Glej prejšnji P.S....
Koliko let bi torej trajalo, da bi v proračun vrnili 1,4 miljarde za ta tir?
Quack !
Oberyn ::
WarpedGone ::
Določenih stvari se ne da zračunat vnaprej na dve decimalki natančno, da bi se dobil natančen odgovor na slovenski refleksni "a se splača?", v eni sami cifri, katero slovensko-debilni um še nekak uspe prebavit. Seveda, če je pred njo negativen predznak. Če je morda pozitiven, pol mora razložit, da je cifra itak narobe, ker XYZ.
Nič se ne splača per se, glavno vprašanje je, a zadeva dvigne splošno kvaliteto življenja ali ne. Al pomeni razvoj ali nazadovanje.
Še najbol se splača zapret luko koper, zapret ceste, zapret progo in se losamo vseh stroškov z njimi. Pa šus v glavo, da nehamo zapravljat za hrano.
A si želimo bol pretočne in varne AC?
A si želimo več delovnih mest in več vplačil v proračun?
A si želimo večjo strateško moč v regiji?
A si želimo bit na svetovnem trgovinskem zemljevidu?
A si želimo obstajat v zavesti kitajcev, japoncev kot obstoječa država?
A si želimo itd ...
Vse to in še več zgornje profitira z drugim tirom, itd.
Pravo vprašanje ni "a se splača" ampak "kako ga lahko sfinanciramo".
In če ga mi/sami ne moremo, kdo se ponuja da ga sfinanicar on/sam.
Ampak ker v gozdičku živi ne kožokrilec, proge ne bo.
Nič se ne splača per se, glavno vprašanje je, a zadeva dvigne splošno kvaliteto življenja ali ne. Al pomeni razvoj ali nazadovanje.
Še najbol se splača zapret luko koper, zapret ceste, zapret progo in se losamo vseh stroškov z njimi. Pa šus v glavo, da nehamo zapravljat za hrano.
A si želimo bol pretočne in varne AC?
A si želimo več delovnih mest in več vplačil v proračun?
A si želimo večjo strateško moč v regiji?
A si želimo bit na svetovnem trgovinskem zemljevidu?
A si želimo obstajat v zavesti kitajcev, japoncev kot obstoječa država?
A si želimo itd ...
Vse to in še več zgornje profitira z drugim tirom, itd.
Pravo vprašanje ni "a se splača" ampak "kako ga lahko sfinanciramo".
In če ga mi/sami ne moremo, kdo se ponuja da ga sfinanicar on/sam.
Ampak ker v gozdičku živi ne kožokrilec, proge ne bo.
Zbogom in hvala za vse ribe
windigo ::
WarpedOne, mene samo zanima, zakaj so morali projektirati na 160km/h na terenu, ko je treba premagati kraški rob in je to zato pregrešno drago, nima pa posebnega gospodarskega smisla. Ker moderno?
M-XXXX ::
Ker Luka Koper seveda ne plača nobenih davkov, nikogar ne zaposluje, nikogar ne spoznorira, podpira, itd.
Leta 2014 je v proračun nakazala več kot 4,4 milijone EUR. 10 večji profit, bi pomenil 10x več vplačila v proračun, več zaposlenih (ki bi zopet prispevali v proračun).
Tako kot TEŠ6 ter premogovnik? Bi bilo 10x ceneje da vse delavce, njihove familije ter še ene 3 generacije naprej plačamo vse plače, penzjone ter jih pošljemo na počitnice. Korist bo enaka, prihranilo se bo pa....
mihec87 ::
WarpedOne, mene samo zanima, zakaj so morali projektirati na 160km/h na terenu, ko je treba premagati kraški rob in je to zato pregrešno drago, nima pa posebnega gospodarskega smisla. Ker moderno?
Ker pri 160km/h gre hitreje, pa ni neumno gledat malo v prihodnost..
Mavrik ::
WarpedOne, mene samo zanima, zakaj so morali projektirati na 160km/h na terenu, ko je treba premagati kraški rob in je to zato pregrešno drago, nima pa posebnega gospodarskega smisla. Ker moderno?
Če želiš po železnici prevažati stvari ima EDINO gospodarski smisel to da je železnica enako hitra (ali pa hitrejša) kot pa sosednja avtocesta.
The truth is rarely pure and never simple.
WarpedGone ::
@bpbpb:
Ker Want.
@M-XXXX:
Ker Štrom za tvoj Galaxy bo prišel iz stene itak?
Vse te mal večje stvari so bol "politična" kot finančna odločitev. Še ko greš po nudlce v trgovino, cena ni 100% edino merilo, mal tut pogledaš firmo, embalažo, rok trajanja itd.
Štrom bo na dolgi rok najceneje kupovat čez mejo in ga uvažat, ampak vseeno si želimo met tut neki lastne proizvodnje. How come?
Večji kot je projekt, bol vplivajo ne-finančno-izražene želje.
Če gradimo nov tir, dejmo ga narest vsaj mal hitrejšga od obstoječih. Ker inkrementalno povečanje cene med novo 130 km/h max in novo 160 km/h max zna bit presenetljivo malo.
Dejmo poskust gledat celoto, ne posamezne cifre, oK?
Ker Want.
@M-XXXX:
Ker Štrom za tvoj Galaxy bo prišel iz stene itak?
Vse te mal večje stvari so bol "politična" kot finančna odločitev. Še ko greš po nudlce v trgovino, cena ni 100% edino merilo, mal tut pogledaš firmo, embalažo, rok trajanja itd.
Štrom bo na dolgi rok najceneje kupovat čez mejo in ga uvažat, ampak vseeno si želimo met tut neki lastne proizvodnje. How come?
Večji kot je projekt, bol vplivajo ne-finančno-izražene želje.
Če gradimo nov tir, dejmo ga narest vsaj mal hitrejšga od obstoječih. Ker inkrementalno povečanje cene med novo 130 km/h max in novo 160 km/h max zna bit presenetljivo malo.
Dejmo poskust gledat celoto, ne posamezne cifre, oK?
Zbogom in hvala za vse ribe
Go-ahead ::
WarpedGone je izjavil:
@bpbpb:
Ker Want.
@M-XXXX:
Ker Štrom za tvoj Galaxy bo prišel iz stene itak?
Vse te mal večje stvari so bol "politična" kot finančna odločitev. Še ko greš po nudlce v trgovino, cena ni 100% edino merilo, mal tut pogledaš firmo, embalažo, rok trajanja itd.
Štrom bo na dolgi rok najceneje kupovat čez mejo in ga uvažat, ampak vseeno si želimo met tut neki lastne proizvodnje. How come?
Večji kot je projekt, bol vplivajo ne-finančno-izražene želje.
Če gradimo nov tir, dejmo ga narest vsaj mal hitrejšga od obstoječih. Ker inkrementalno povečanje cene med novo 130 km/h max in novo 160 km/h max zna bit presenetljivo malo.
Dejmo poskust gledat celoto, ne posamezne cifre, oK?
Sej pri TEŠU ste tudi gledali celoto, ane?
fujtajksel ::
WarpedOne, mene samo zanima, zakaj so morali projektirati na 160km/h na terenu, ko je treba premagati kraški rob in je to zato pregrešno drago, nima pa posebnega gospodarskega smisla. Ker moderno?
Če želiš po železnici prevažati stvari ima EDINO gospodarski smisel to da je železnica enako hitra (ali pa hitrejša) kot pa sosednja avtocesta.
Mislim da to ni tako blazno samoumevno. Gospodarski smisel ima lahko tudi če je ceneje, oz lahko ravno zaradi previsoke investicije glede na koristi zadeva postane popoln gospodarski flop. Je pa to težko presodit. Problem je tudi da so vse druge proge po Slo v obupnem stanju. Zadnjič so me SŽ dobro nasmejale, ko sp poslale ponudbo hitre za železniške povezave v vsa velika evropska mesta ... ampak tako da te najprej GoOpti odpelje v Trst ali Graz :) :) :)
koyotee ::
OT: goopti je en navaden nateg
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
M-XXXX ::
@M-XXXX:
Ker Štrom za tvoj Galaxy bo prišel iz stene itak?
Za tak denar ga kitajci v baterijah z ladjam vozijo.
Nekaj je razumna potreba in investiranje. Nekaj je grajenje za vsako ceno ne glede koliko stane, ne pa da vržeš miljardo in pol v projekt, ki je namenjen sam sebi.
koyotee ::
Namenjen je nekonkurenčni luki, ki bo v parih letih šla zugrund!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
nekikr ::
Tudi jaz imam podjetje. Plačujem davke in plačujem zaposlene. Kje se prijavim, da mi Država zgradi letališče ob moji firmi? Na dolgi rok bom povečal promet, vplačane davke in povečal število zaposlenih. Ocenjujem, da bi investicija znašala 500 milijonov evrov, katero bi povrnil preko davkov, dodatnih zaposlenih in čistejšega okolja (think of the children) v okoli 350 letih. Torej nekje identično kot Luka Koper. Warpi, boš primaknil nekaj denarja, saj je upravičena investicija?
Kolega ima tudi firmo, pa bi imel avtocesto direktno do skladišča, samo nekih 50km bi bilo treba asfaltirati...
Kolega ima tudi firmo, pa bi imel avtocesto direktno do skladišča, samo nekih 50km bi bilo treba asfaltirati...
TESKAn ::
Tudi jaz imam podjetje. Plačujem davke in plačujem zaposlene. Kje se prijavim, da mi Država zgradi letališče ob moji firmi? Na dolgi rok bom povečal promet, vplačane davke in povečal število zaposlenih. Ocenjujem, da bi investicija znašala 500 milijonov evrov, katero bi povrnil preko davkov, dodatnih zaposlenih in čistejšega okolja (think of the children) v okoli 350 letih. Torej nekje identično kot Luka Koper. Warpi, boš primaknil nekaj denarja, saj je upravičena investicija?
Kolega ima tudi firmo, pa bi imel avtocesto direktno do skladišča, samo nekih 50km bi bilo treba asfaltirati...
Država ti je zgradila cesto do firme, da ti ni treba furat z oslovsko vprego po brezpotjih. Al misliš, da se je cesta, po kateri se voziš v firmo, kar pojavila?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
jan_g ::
Meni je nasploh zanimivo, da nikjer ni zaslediti podatka v kolikšnem delu bi lahko sedanjemu tiru dodali še enega in tako naredili dvotirno progo z vmesnimi enotirnimi deli.
Nekje so razpravljali tudi o tem. Obstoječi tir bi lahko obnovili (ovinkaste odseke nadgradili z mostovi, ipd) in dodali zraven drugi tir, kar bi bilo sigurno ceneje od popolnoma nove trase, ampak za čas gradnje bi bil tir bolj ali manj neuporaben. Za delovanje Luke Koper pa mora funkcionirati 24/7, kar je torej po mnenju avtorjev tistega članka argument za povsem novo traso.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jan_g ()
windigo ::
fujtajksel je izjavil:
Če želiš po železnici prevažati stvari ima EDINO gospodarski smisel to da je železnica enako hitra (ali pa hitrejša) kot pa sosednja avtocesta.
Če želiš prepeljati do Ukrajine za en vlak tovora (recimo 30 vagonov) enako hitro ali hitreje po cesti, boš rabil nekje 30 šleperjev in 60 šoferjev (zaradi obveznih počitkov). Razlika v hitrosti železnice, če je slepo črevo Koper-Divača sprojektirano na 60, ali na 160km/h pa je v najboljšem primeru 10 minut. Razlika v ceni pa ni nezanemarljiva.
WarpedGone ::
Nekaj je razumna potreba in investiranje. Nekaj je grajenje za vsako ceno ne glede koliko stane, ne pa da vržeš miljardo in pol v projekt, ki je namenjen sam se
Absolutno.
Sam za ilustracijo: Muska so vprašal zakaj on prvi vrača prvo stopnjo nazaj, prej so pa vse stran vrgl. Odgovor ni bil direkten ampak opisen - prva stopnja košta ~70% celotne rakete, če to vržeš stran, si stran vrgu ranga 40 milijonov USD. Državi pač ni blo hudo pomembno tistih 40 milijonov prišparat za naslednjič, sej bojo plačal.
Točno enak je pri vseh državih projektih.
Glavno pitanje je zato KDO bo to gradil in plačal. Naj se on pobriga, da bo stvar koštala minimalno nujno. Če vidi smisel v 250kmh pa jih naj plača.
Moj glas za kdo: kitajci plačajo, gradijo in profitirajo. Js bom zadovoljen s pobranimi davki. Kitajci so lahko tudi arabci, albanci, hrvati, američani ali pa butalci. Don't give a fuck. Sam da niso vmes 'naši', saj je zadaj nujna povezava z državnim proračunom in mojo denarnico. Pol pa me začne sekirat kaj točno se bo gradilo.
Zbogom in hvala za vse ribe
PandaFlow2 ::
Zadeva je lahko upravičena, ampak bi veljajo razmisliti o naslednjih stvareh:
1. Drugi tir se bo uporabljal izključno za namene Luke Koper. Prioritete Luke Koper, Slovenskih železnic so bile jasno vidne že ob žledu, ko je potniški promet obstal za par mesecev.
2. Luka Koper naredi letno ~ 30 mio dobička. Če predpostavimo (pa ni res), da je država 100% lastnik, dobi torej od Luke Koper letno 30 mio € (davek od dobička gre tako ali tako tudi državi), če ni potrebnih nobenih dodatnih vlaganj. Predvideni strošek drugega tira je 1,3 mrd €, z aneksi recimo okrog 1,5 mrd €. Pri trenutnem dobičku Luke Koper, bi torej trajalo 50 let, da bi država dobila povrnjen vložek.
3. Glede na to, da bi bila Luka Koper edina uporabnica drugega tira, ni nobene ovire, da ga ne bi financirala sama in ga dala v najem SŽ oz. plačevala SŽ (ali kakšnemu drugemu prevozniku) samo dejanski prevoz tovora. Na svetu je dosti bank, ki nimajo najmanjšega problema posoditi kakšno milijardo ali dve. Bi pa najbrž rabili nek realen plan, kako bi lahko Luka to poplačala, kar je ob 30 mio € letnega profita težko pričakovati.
4. Projekt TEŠ6 je bil že v samem konceptu popolnoma zgrešen, ker se je za tistih par 100 delovnih mest v Velenju in Šoštanju žrtvovalo ogromno davkoplačevalskega denarja. Edina ekonomsko upravičena različica TEŠ6 bi bila, da bi kurili indonezjiski črni premog (tako kot TE-TOL), ki je zelo čist in ima visoko kurilno vrednost, hkrati pa je njegovo pridobivanje (odprti kopi) in transport cenejši kot premog, ki gre po tekočem traku iz Velenja v TEŠ. Ampak ne, zato da smo ohranili 500 delovnih mest v Premogovniku Velenje, kurimo to žveplo in pepel s primesmi premoga, ki ga kopljemo na globini 400m.
Še par podatkov:
1. Indonezijski premog (vir: http://www.te-tol.si/index.php?sv_path=...
Pepel: 1-3%
Žveplo: 0,1-0,2%
Kurilna vrednost: 17-19 MJ/kg
2. Premogovnik Velenje (vir: http://www.srdit.si/41skok/clanki/04EDe...
Pepel: 15,87%
Žveplo: 1,39%
Kurilna vrednost: 10,47 MJ/kg
1. Drugi tir se bo uporabljal izključno za namene Luke Koper. Prioritete Luke Koper, Slovenskih železnic so bile jasno vidne že ob žledu, ko je potniški promet obstal za par mesecev.
2. Luka Koper naredi letno ~ 30 mio dobička. Če predpostavimo (pa ni res), da je država 100% lastnik, dobi torej od Luke Koper letno 30 mio € (davek od dobička gre tako ali tako tudi državi), če ni potrebnih nobenih dodatnih vlaganj. Predvideni strošek drugega tira je 1,3 mrd €, z aneksi recimo okrog 1,5 mrd €. Pri trenutnem dobičku Luke Koper, bi torej trajalo 50 let, da bi država dobila povrnjen vložek.
3. Glede na to, da bi bila Luka Koper edina uporabnica drugega tira, ni nobene ovire, da ga ne bi financirala sama in ga dala v najem SŽ oz. plačevala SŽ (ali kakšnemu drugemu prevozniku) samo dejanski prevoz tovora. Na svetu je dosti bank, ki nimajo najmanjšega problema posoditi kakšno milijardo ali dve. Bi pa najbrž rabili nek realen plan, kako bi lahko Luka to poplačala, kar je ob 30 mio € letnega profita težko pričakovati.
4. Projekt TEŠ6 je bil že v samem konceptu popolnoma zgrešen, ker se je za tistih par 100 delovnih mest v Velenju in Šoštanju žrtvovalo ogromno davkoplačevalskega denarja. Edina ekonomsko upravičena različica TEŠ6 bi bila, da bi kurili indonezjiski črni premog (tako kot TE-TOL), ki je zelo čist in ima visoko kurilno vrednost, hkrati pa je njegovo pridobivanje (odprti kopi) in transport cenejši kot premog, ki gre po tekočem traku iz Velenja v TEŠ. Ampak ne, zato da smo ohranili 500 delovnih mest v Premogovniku Velenje, kurimo to žveplo in pepel s primesmi premoga, ki ga kopljemo na globini 400m.
Še par podatkov:
1. Indonezijski premog (vir: http://www.te-tol.si/index.php?sv_path=...
Pepel: 1-3%
Žveplo: 0,1-0,2%
Kurilna vrednost: 17-19 MJ/kg
2. Premogovnik Velenje (vir: http://www.srdit.si/41skok/clanki/04EDe...
Pepel: 15,87%
Žveplo: 1,39%
Kurilna vrednost: 10,47 MJ/kg
koyotee ::
Hotel so met svinjarijo, in dobil so svinjarijo.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
nekikr ::
Tudi jaz imam podjetje. Plačujem davke in plačujem zaposlene. Kje se prijavim, da mi Država zgradi letališče ob moji firmi? Na dolgi rok bom povečal promet, vplačane davke in povečal število zaposlenih. Ocenjujem, da bi investicija znašala 500 milijonov evrov, katero bi povrnil preko davkov, dodatnih zaposlenih in čistejšega okolja (think of the children) v okoli 350 letih. Torej nekje identično kot Luka Koper. Warpi, boš primaknil nekaj denarja, saj je upravičena investicija?
Kolega ima tudi firmo, pa bi imel avtocesto direktno do skladišča, samo nekih 50km bi bilo treba asfaltirati...
Država ti je zgradila cesto do firme, da ti ni treba furat z oslovsko vprego po brezpotjih. Al misliš, da se je cesta, po kateri se voziš v firmo, kar pojavila?
Ne. Država je lokalno cesto zgradila za uporabo vseh državljanov, zadnje metre moraš pa zgraditi sam (in plačati tudi vse komunalne prispevke). Lokalno cesto smo zato tudi vsi plačali, zadnje metre pa pač ne.
Drugi tir je pa namenjen zgolj in samo Luki Koper, ki naj bi z njim povečala tovorni promet za magično neznano številko v neznanem časovnem okvirju. Plačamo pa to vsi in to precej. Poleg tega je država zgradila tudi njihovo lokalno cesto, tako da niso nič na slabšem/boljšem glede tega.
Torej, za potrebe svoje firme potrebujem 500 milijonov evrov vredno letališče, je upravičeno ali ne? In zakaj potem za ene je in druge ne? A se gremo spet državno-zasebno partnerstvo z dobrimi vezami? Podržavimo stroške in pozasebnimo profit? Stane naj pa kar hoče, saj je upravičeno, beeeee!
fujtajksel ::
PandaFlow2 je izjavil:
3. Glede na to, da bi bila Luka Koper edina uporabnica drugega tira, ni nobene ovire, da ga ne bi financirala sama in ga dala v najem SŽ oz. plačevala SŽ (ali kakšnemu drugemu prevozniku) samo dejanski prevoz tovora. Na svetu je dosti bank, ki nimajo najmanjšega problema posoditi kakšno milijardo ali dve. Bi pa najbrž rabili nek realen plan, kako bi lahko Luka to poplačala, kar je ob 30 mio € letnega profita težko pričakovati.
Meni sploh ni jasno zakaj naj bi ta drugi tir financirala država. Zdej nej bi bili baje v nekem kapitalizmu. Če bo od njega gospodarska korist, naj ga financira oz kredite zanj dobi ena gospodarska družba. Na državi bi moralo bit samo da požegna poseg v prostor in podeli koncesijo. Tak kapitalizem v katerem država krije vprašljive projekte s socialističnim kritjem ni ničemur podoben.
mihec87 ::
Če gledamo ozko samo vložek glede na dobiček se ne povrne res dolgo časa...Po drugi strani pa luka koper bi se lahko dodatno razvila(kar prinese večji dobiček, več delovnih mest, ne samo LK tudi ostalim podjetjem ki so povezana z tem področjem, kar spet prinese več delovnih mest ter pritok eur v državno malho itd.., tovorni promet spravimo iz cest(zmanjšamo uničevanje cestne infrastrukture in posledično strošek vzdrževanja, onesnaženje, gužvo na cestah, povečamo varnost)... Če se najde sovlagatelje itd.. se mi ne zdi slabo, plusov je veliko.. Sicer pa glede na to kaj se dela pri sosedih se bojim da smo ta vlak verjetno že zamudili..
No važno da na AC obrnemo zamenjamo/obrnemo trikotničke..
No važno da na AC obrnemo zamenjamo/obrnemo trikotničke..
jest10 ::
Joze_K ::
Švicarski tir
http://siol.net/avtomoto/zgodbe/inzenir...
Dve tretjini proračuna zagotovile davščine iz tovornega prometa
Gradnja predora je stala 11 milijard evrov. Kar 65 odstotkov vsega denarja so graditelji dobili iz naslova davkov na velike tovornjake. Švicarji upajo, da se bo zaradi novega predora s cest na vlake preselil velik del tovornega prometa, s tem pa se bo znatno zmanjšala tudi obremenitev na okolje.
Tovorni vlaki bodo lahko skozi predor vozili s hitrostjo do 250 kilometrov na uro. Predor bo lahko dnevno sprejel 260 vlakov, kar je 80 več kot pri starem predoru. (vsake 5-6 minut skozi en vlak)
SLO tir 2 - čista kraja slovenskega ljudstva - SPET - je bilo lastninjenje, je TEŠ2, bo sedaj TIR2, sledi pa še JEDRSKA2... - KER - smo bedaki! Če Luka Koper rabi TIR - naj si ga financira - zakaj bi jaz iz mojega žepa moral dati denar, da bodo ONI profite ustvarjali??? Pa kaj ste ljudje popolnoma zmešani?
Drugače pa promet Luke Koper - v svetovnem merilu
primerjaj podatke z ostalimi pristanišči - RES poglej primerjavo na spodnjem linku
http://www.24ur.com/novice/it/na-ekran-...
http://siol.net/avtomoto/zgodbe/inzenir...
Dve tretjini proračuna zagotovile davščine iz tovornega prometa
Gradnja predora je stala 11 milijard evrov. Kar 65 odstotkov vsega denarja so graditelji dobili iz naslova davkov na velike tovornjake. Švicarji upajo, da se bo zaradi novega predora s cest na vlake preselil velik del tovornega prometa, s tem pa se bo znatno zmanjšala tudi obremenitev na okolje.
Tovorni vlaki bodo lahko skozi predor vozili s hitrostjo do 250 kilometrov na uro. Predor bo lahko dnevno sprejel 260 vlakov, kar je 80 več kot pri starem predoru. (vsake 5-6 minut skozi en vlak)
SLO tir 2 - čista kraja slovenskega ljudstva - SPET - je bilo lastninjenje, je TEŠ2, bo sedaj TIR2, sledi pa še JEDRSKA2... - KER - smo bedaki! Če Luka Koper rabi TIR - naj si ga financira - zakaj bi jaz iz mojega žepa moral dati denar, da bodo ONI profite ustvarjali??? Pa kaj ste ljudje popolnoma zmešani?
Drugače pa promet Luke Koper - v svetovnem merilu
primerjaj podatke z ostalimi pristanišči - RES poglej primerjavo na spodnjem linku
http://www.24ur.com/novice/it/na-ekran-...
Matevz96 ::
WarpedGone je izjavil:
Točno enak je pri vseh državih projektih.
Glavno pitanje je zato KDO bo to gradil in plačal. Naj se on pobriga, da bo stvar koštala minimalno nujno. Če vidi smisel v 250kmh pa jih naj plača.
Moj glas za kdo: kitajci plačajo, gradijo in profitirajo. Js bom zadovoljen s pobranimi davki. Kitajci so lahko tudi arabci, albanci, hrvati, američani ali pa butalci. Don't give a fuck. Sam da niso vmes 'naši', saj je zadaj nujna povezava z državnim proračunom in mojo denarnico. Pol pa me začne sekirat kaj točno se bo gradilo.
Točno to, Kitajci bi takoj zgradili drugi tir v zameno za delež v Luki Koper, kar se pa vsaj meni zdi win-win situacija. Oni dobijo pristanišče sredi Evrope, mi drugi tir + zagotovilo, da bo promet v Luki Koper rasel (ker bi Kitajci veliko več vozili preko svojega pristanišča).
#hooldthedoor
mitjau ::
Pa naj luka vzame izvajalce ko so delali za žvicarje (57km=11M€), tistih 100km bi jim verjetno naredili za cca. 22M€.. kar je manj kot je luka lani zaslužila...
mitjau ::
Go-ahead ::
Predlagam, da kar prevrtamo Kras in pridemo ven nekje v Vrhniki. Apnenec je namreč za vrtanje zelo mehak.
Thuban ::
nekako se mi zdi da tunel skozi fliš ni najboljša možna ideja.
Po drugi strani pa je retardirano da so šli kopat fliš da so potegnili avtocesto namesto da bi naredili predor. Tako da nevem kaj je bolje.
Po drugi strani pa je retardirano da so šli kopat fliš da so potegnili avtocesto namesto da bi naredili predor. Tako da nevem kaj je bolje.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Invictus ::
Od drugega tira bi bolj kot ne imela le Luka Koper, ampak pristavili pa nebi nič?? Naj plača slovenija ane
Luka Koper je v državni lasti. Moraš biti pa res glup, da tega ne razumeš...
Poleg tega bo mogoče 1x na morje z vlakom priti v pol ure, če boi novi, hitrejši tir.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fosil ::
Tole je hujše od teš6.
Teš6 se je začel s ceno 600 mio, končal pri 1,5 mrd.
Tukaj je že na začetku cena 1,5 mrd, na koncu pa bo?
In ne vem od kje ljudem ideja, da bo zaradi tega kaj manj tovornjakov na cestah.
To nima s tem veliko veze.
Da spraviš tovor na železnico je potrebno še marsikaj drugega kot zgradit železnico.
Teš6 se je začel s ceno 600 mio, končal pri 1,5 mrd.
Tukaj je že na začetku cena 1,5 mrd, na koncu pa bo?
In ne vem od kje ljudem ideja, da bo zaradi tega kaj manj tovornjakov na cestah.
To nima s tem veliko veze.
Da spraviš tovor na železnico je potrebno še marsikaj drugega kot zgradit železnico.
Tako je!
AC_DC ::
Pozabite na drugi tir, Slo ga še vsaj 20 let ne bo gradila (ni denarja).
Kitajska ponudba je bila win win situacija, ki se ne bo več ponovila.
Kitajska ponudba je bila win win situacija, ki se ne bo več ponovila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
Thuban ::
Pozabite na drugi tir, Slo ga še vsaj 20 let ne bo gradila (ni denarja).
Kitajska ponudba je bila win win situacija, ki se ne bo več ponovila.
kaj ste zmešani? edino pristanišče, ki ga imamo, bi dali v last kitajcem? Ma kaj se vam je popolnoma zfuzlalo? Že trst smo dovolili da so nam ga odvzeli zdaj pa bi še Koper dali kitajcem?
madona je slovenija bebava država. Oziroma ne, Slovenija je že fajn, samo prebivalci so bebci.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicahOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 7127 (2158) | joze67 |
» | Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10968 (8421) | Mr.B |
» | Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 45113 (38354) | Jupito |
» | Bojkot referenduma drugi tirOddelek: Problemi človeštva | 5756 (4402) | arnecan1 |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36723 (30796) | DuleKrtola |