» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
9 / 54
»»

konspirator ::

SDS in Popovič sta v vladi in imata večino v parlamentu ?
https://slo-tech.com/forum/t675202/p550...

Glavna mafija je nekje drugje.
--

matijadmin ::

konspirator je izjavil:

SDS in Popovič sta v vladi in imata večino v parlamentu ?
https://slo-tech.com/forum/t675202/p550...

Glavna mafija je nekje drugje.

Za vse, ki premorejo vsaj kanček zdrave pameti in poštenja, so Popović, SDS ter SD tisti, ki jim gre najmanj verjeti, oz. bodo empirično najbolj škodljivi za proračun.


https://slo-tech.com/forum/t675202/p553...
Vrnite nam techno!

konspirator ::

Še 1x, kdaj in kako je Popovič požegnal projekt drugi tir v parlamentu, kjer večino sestavljajo poslanci skupin, ki so v vladi 12. vlada Republike Slovenije @ Wikipedia ?
Damjanov zapis samo kaže, da Cerar nima pojma.



Za vse, ki premorejo vsaj kanček zdrave pameti in poštenja, so SMC, Desus, SD tisti, ki jim gre najmanj verjeti, oz. bodo empirično najbolj škodljivi za proračun.

Pri tešu je bilo enako.
V Slo več kot 80 % časa vladajo leve vlade, s svojimi strokovnjaki (za svoj žep).

Kar ustraza temu reklu:
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
--

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

Eni vidimo korak dlje; mafijski župan ruši ta predlog, pri čemer špekulira, da bo z naslednjo vlado (vsaj v manjši meri) vključen v projekt. Čeprav Občina nima več kontrolnega deleža, oz. sploh delnic ključnega podjetja iz panoge.

Enako počneta stranki SDS in SD. Poleg župana sta obe empirično zelo škodljivi državnemu proračunu!

Moja kritika zoper SMC je precej podobna Jožekovi, le - razumljivo - manj strokovno ekonomsko utemeljena. TL;DR: 2 tira za isto ceno, Madžarska ven iz udeležbe pri dobičku. Dodajam še, da za to sploh ne potrebujemo zakona, ampak samo zeleno luč vlade!

Drugi pa kar počnite tisto/podpirajte tiste, kar/ki nam škodi/-jo ... Znova in znova!
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

V glavnem, samo da imate dezurne krivce, za (vstavi tu poljubno problematiko).
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

matijadmin ::

Mr.B je izjavil:

V glavnem, samo da imate dezurne krivce, za (vstavi tu poljubno problematiko).


Kriv za slabo pripravo konkretnega projekta je vlada in predvsem vladna stranka, ostale navedene pa so tiste, ki so se že večkrat v preteklosti izkazale za škodljive in nesposobne. Zato jim ne gre verjeti in so zadnje poklicane, da kar koli pametujejo, predvsem pa so veliko bolj preverjeno škodljive proračunu. Oprosti, stranki, ki je politično kriva za Časarja, pač ne gre odpustiti in jo vnovič spustiti k takim projektom ali pa stranki, ki je s to prvo skupaj pridelala TEŠ6 enako ne.

Ali misliš drugače? ;((
Vrnite nam techno!

nekikr ::

Torej, ker so tile, ki pravijo, da bi radi kos pogače zase, slabi, moramo brezpogojno požegnati projekt teh, ki pravijo, da jim je jasno, da je to prvi in zadnji mandat in bi radi na hitro odrezali kakšen kos? A se ti ne zdi, da sta obe možnosti precej slabi? S tem, da je naša dolžnost, da se prvo ubranimo kraje teh na vladi, ki nam hočejo slabo sedaj, nato moramo pa razmišljati, da enako ne pade na misel tistim, ki bodo 4-letno plansko plenjene nadaljevali za njimi?
Katera stranka je zadaj nima prav nobene veze, če nisi nek fanatik. Proti gromozanskemu projektu, ki je podprt s "fulJ se splača, majkemi" kot edinem argumentu, se je treba upreti. SDS, SMC, SD..... tralala, juhuhu, koga to briga? Eni so drek, drugi pa gnoj. Dokazano že večkrat, zato je tvoja edina državljanska dolžnost, da poskrbiš za svojo rit. Tudi z referendumom nad takimi na pol pripravljenimi projekti.

Mr.B ::

matijadmin je izjavil:

Mr.B je izjavil:

V glavnem, samo da imate dezurne krivce, za (vstavi tu poljubno problematiko).


Kriv za slabo pripravo konkretnega projekta je vlada in predvsem vladna stranka, ostale navedene pa so tiste, ki so se že večkrat v preteklosti izkazale za škodljive in nesposobne. Zato jim ne gre verjeti in so zadnje poklicane, da kar koli pametujejo, predvsem pa so veliko bolj preverjeno škodljive proračunu. Oprosti, stranki, ki je politično kriva za Časarja, pač ne gre odpustiti in jo vnovič spustiti k takim projektom ali pa stranki, ki je s to prvo skupaj pridelala TEŠ6 enako ne.

Ali misliš drugače? ;((

A dej no. Imatw vlado, volite pa vladne stranke ali obratno. Kaj ima tu veze z ostalimi strankami utd mi ni jasno. Razen da ti je lehako pri srcu lazje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: matijadmin ()

matijadmin ::

nekikr je izjavil:

Torej, ker so tile, ki pravijo, da bi radi kos pogače zase, slabi, moramo brezpogojno požegnati projekt teh, ki pravijo, da jim je jasno, da je to prvi in zadnji mandat in bi radi na hitro odrezali kakšen kos? A se ti ne zdi, da sta obe možnosti precej slabi? S tem, da je naša dolžnost, da se prvo ubranimo kraje teh na vladi, ki nam hočejo slabo sedaj, nato moramo pa razmišljati, da enako ne pade na misel tistim, ki bodo 4-letno plansko plenjene nadaljevali za njimi?
Katera stranka je zadaj nima prav nobene veze, če nisi nek fanatik. Proti gromozanskemu projektu, ki je podprt s "fulJ se splača, majkemi" kot edinem argumentu, se je treba upreti. SDS, SMC, SD..... tralala, juhuhu, koga to briga? Eni so drek, drugi pa gnoj. Dokazano že večkrat, zato je tvoja edina državljanska dolžnost, da poskrbiš za svojo rit. Tudi z referendumom nad takimi na pol pripravljenimi projekti.


Zelo enostavno, nekdo, ki ga nekaj moti, mora jasno artikulirati problem, oz. še bolje - rešitev. Večja enotnost, več možnosti za uspeh.

Če to ne deluje, pa zaostrovanje z vsemi sredstvi, ki so dosegljiva civilni družbi.

Vendar pri nas vlada stihija, kilav DS, bebava civilna družba (pobude dajejo neki strankarski sateliti in užaljeni sindikati), politična stranke, ki so enotne samo, ko je potrebno rušiti za pohod na oblast. Prepričan sem, da če bi se opozicija in civilna družba (ali pa samo že opozicija) skozi javno razpravo vsaj približno dogovorili, kaj je sprejemljivo, vlada ne bi imela veliko manevrskega prostora in bi na koncu vsi imeli več od tega.

Ja, zelo resen problem je, da se tudi mudi. In ne mi palamudit, da bolje nič kot to, ker nihče ni izračunal EU subsidies to corruption costs ratio. Ko se je desetletja govorilo o nujnosti, ni bilo posluha. Za razliko od tedaj smo danes dosegli zmogljivosti in kaj dosti navzgor ne bo šlo več (že za časa gradnje, če bo do nje prišlo).
Vrnite nam techno!

nekikr ::

Morda boš pa končno dojel, kaj ti pišem že 5 strani :)

Razen zadnjega odstavka. Koliko se izgubi v korupciji je eden izmed problemov, nikakor pa ne prvi. A rabimo drugi tir, v kakšnem obsegu, kdaj se investicija povrne, datumi, številke. Najprej to, potem gremo lahko naprej. Dokler pa dejansko vse sloni na fulJ bo dobr, majkemi, se pa tega ne gremo. Konec koncev nekaj sto milijonov EU sredstev ne pomeni nič, če po slovensko naredimo za milijardo dražji projekt. Brez številk se pa to seveda ne vidi. Torej, podpiši se pod referendumsko pobudo, če želiš kaj narediti. Limanje Popoviča in ostalih preživetih dinozavrov ne pomaga kaj dosti.

krneki0001 ::

Prednost in donosnost drugega tira bi bila največja, če bi vse kamione postavili na vlak in jih spravili iz avtocest.

Mr.B ::

Ja pa se to samo ob vikendih.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

krneki0001 ::

Tudi med tednom. Ceste bi bile normalno prevozne, ker sedaj niso. Mentaliteta našega naroda je hudič. Eni 150, drugi 80km/h in tisti z 80km/h se potem spravljajo prehitevat avtodome, ki vozijo 75km/h brez pospeševanja, pol se pa še par kamionov najde in imaš 2km zastoja, ker se 10 minut prehitevajo.

Mr.B ::

Torej bi ti zagotovil da bi koperska ladjedelnica uspela recimo na dveurne intervale nafilati vlake za tujino ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

krneki0001 ::

Ladjedelnica ali luka? Ladjedelnica namreč ladje spušča v morje, ko so narejene.

Koliko bi zagotovila je sedaj vprašanje, ampak si želim, da jih vse spravijo s cest, tako kot Avstrijci.

Invictus ::

krneki0001 je izjavil:

Prednost in donosnost drugega tira bi bila največja, če bi vse kamione postavili na vlak in jih spravili iz avtocest.

Pravzaprav bi morali za to potegniti novo dvotirno železnico preko cele Slovenije. Precejšen strošek, ampak dolgoročno profitabilen.

Železnice so vseeno cenejše za vzdrževanje kot avtoceste. Je jype nekaj tukaj o tem pisal za avstrijsko železnico do trsta (bodočo).

Pa še na morju boš takoj, ker ne bo teh tovornjakov za gužvo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mr.B ::

Ja whatever.
Verjetno jih je v kopru bore malo, v primerjavi s tem kar pride iz Italije. Potem ko bo italija povezana "obnovljena" železnico z Avstrijo, bodo raje vozili Italija Avstrija Nemčija, ali Italija Avstrija Vzhod. Ostali ti bodo le Romuni.
Pa ne da se ne da, ne vem če imamo kje kakšen mejni prehod narejen za nalaganje tovornjakov, kaj šele količine le teh. Ker tistih 550 m nafilati s tovornjaki ni veliko, že sedaj pa dihajo na škrge, mislim slo železnice. Ti resno misliš, da ko boš zf+gradil drugi tir, da bo potem kar puf naenkrat bodo vsi tovornjaki veselo šli na železnice. To se v Sloveniji, ne dogaja niti danes. Pa pustimo, da verjetno Romun pride žez lsovenijo hitreje, kot s tovornim vlakom, razen če ni nekaj narobe na cestah.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

krneki0001 ::

Če pa mu prepoveš, ker nima dovolj "zelenega" tovornjaka, da bi se vozil po naših avtocestah, bo moral iti na vlak ali pa po drugi poti.

Avstrijci so lepo pokazali, da se to da narest.

Mr.B ::

Seveda se da, kje pa jih nalagajo, ko prestopijo Avstrijsko mejo ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

krneki0001 ::

Ne vem kje jih, ampak po cestah lahko vozijo samo "zeleni", ostali pa morajo na vlak ali pa kje drugje (večinoma preko slovenije)

fikus_ ::

Slo politika in njihovi jastrebi rabijo denar, zato planirajo takšno skrpucalo od drugega tira!

Tako kot je zgoraj en napisal: tovornjake v tranzitu strpat na železnico.
Prej pa bi morali še usposobit tire (ker ta trasa in hitrosti na njej so še iz časa Avstroogrske).
Pa še to, na SŽ morajo pod nujno ukinit socializem!

Mr.B ::

Sej ga bodo ukinili. No vsaj leta 2025, ko SŽ ne bo konkurenna po ničemer, vlaki bodo pa pri divači prešli na Italjanske tire.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

marS ::

...no more heroes...
https://ilbis.com/

SimplyMiha ::

marS je izjavil:

#nikoništanezna
Kdo bo ukrepal ob netransparentnem poslovanju pri pristaniških storitvah v Luki Koper?

Huh. Ta članek o Luki Koper je napisal Luka Lukič.

MrStein ::

"Cerar pomiril dvome predstavnikov Zdus glede drugega tira"

Premier Miro Cerar se je danes srečal s predstavniki Zveze društev upokojencev Slovenije (Zdus), da bi odgovoril na nekatera vprašanja in dileme glede projekta izgradnje drugega železniškega tira Divača - Koper.


Ne sledim zadevi. A lahko kdo pove, kaj ima društvo upokojencev s projektom drugi tir?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matijadmin ::

SimplyMiha je izjavil:

marS je izjavil:

#nikoništanezna
Kdo bo ukrepal ob netransparentnem poslovanju pri pristaniških storitvah v Luki Koper?

Huh. Ta članek o Luki Koper je napisal Luka Lukič.


Avtor ni pomemben, pomembna so dejstva in ugotovitve ter ob enem neukrepanje poklicanih.
Vrnite nam techno!

MrStein ::

Namigoval je na črke v imenu, ne pa na osebo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mr.B ::

Če se spomnete, vse na vlake. J... Brusel spet deal proti Slovenskim ineresom, nje...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

matijadmin ::

Kot kaže, referenduma proti zakonu o 2. tiru ne bo: http://referendumdrugitir.si/post/29747...

Zato marsikje že norijo: http://nova24tv.si/slovenija/referendum...

Če bo trend povprečen, jim bo zmanjkalo 6.000 podpisov od zahtevanih 40.000. Verjamem pa, da so tiste najbolj goreče že ponucali in bo primanjkljaj še veliko večji. Stavim, da bo bolj proti 10.000.
Vrnite nam techno!

Malajlo ::

Šajz... sem hotel na glas prebrati ženi, pa mi ni uspelo, ker je toliko slovničnih napak, da sebe nisem razumel. Slavistka je šla potem po dveh stavkih proti wcju ...
Nč, pokradl ns bojo! Banda!

Mr.B ::

EU rabi povezavo z Italijo, potem pa naprej v Evropo, pa povezati morajo obe pristanišči. Slovenija nima denarja,da obnovi kompletno železnico, na neke EU standarde. Torej bo EU dala dnar da se vzpostavi povezava. EU pričakuje, da se bo interno Slovenija še malo ping pongala, toda povezava bo dokončana "pravočasno".
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

matijadmin ::

Mr.B je izjavil:

EU rabi povezavo z Italijo, potem pa naprej v Evropo, pa povezati morajo obe pristanišči. Slovenija nima denarja,da obnovi kompletno železnico, na neke EU standarde. Torej bo EU dala dnar da se vzpostavi povezava. EU pričakuje, da se bo interno Slovenija še malo ping pongala, toda povezava bo dokončana "pravočasno".

Zakaj že? A se ti ne zdi, da pišeš malo na pamet? Neumnosti?

Šele po 2. tiru ima smisel povezovati Koper s Trstom. Prej si bomo samo sebi škodili.

Kaj so zate EU standardi, moraš še pojasnit. Sem se peljal čez Češko, Slovaško in Poljsko, nič boljših železnic nimajo kot mi. Samo več, pa vse po ravnem.

EU potrebuje predvsem močen Balstko - Jadranski koridor in (tudi vzporedne povezave; vendar te nam lahko samo škodijo, dokler ne bomo imeli močne poti na koridorju). Zakaj ne bi izbirali, dokler imamo možnost?

Za zdaj ljudska volja kaže, da ni naklonjena referendumu proti 2. tiru. Očitno se ljudje zavedajo pomena te investicije. Mar bi, če že, skušali z referendumsko pobudo Madžare izključiti in 2-tirno progo terjati od vlade.
Vrnite nam techno!

Fritz ::

matijadmin je izjavil:


Za zdaj ljudska volja kaže, da ni naklonjena referendumu proti 2. tiru. Očitno se ljudje zavedajo pomena te investicije. Mar bi, če že, skušali z referendumsko pobudo Madžare izključiti in 2-tirno progo terjati od vlade.

Večina ljudi se ne zaveda, da so živi. In to je največja sreča tukajšnjih politikov in na njih prisesanih interesnih združb.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Mr.B ::

matijadmin,
EU plan je povezati Koper in Trst leta 2025. To je v EU direktivi, ki sem jo v tej temi tudi nalimal.
Leta 2025 bo končana končana prenovitev Avstrijske povezave. Oziroma zaključen bo tudi tunel semmering. Ta tunel bo vsaj za potnike zmanjšal čas potovanja za 2h ter v večini trase omogočal hitrosti 250 kmh. Glede na naklon proge semmering, bo ponujal možnost prevažati vlak dolžine 1000m.
Italjani podo končali obnovo z udinami in potem prklop na obnovljeno povezavo z Avstrijo, oziroma direktno potem v Nemčijo.
EU je za to planirala in rezervirala sredstva "če je bil plan tudi za to nastavljen". Torej ne sklepam, samo izvlečke vlečem. Slovenija danes nima tudi z evropskim denarjem, obnoviti progo iz Kopra do Jesenic in do Maribora.
Verjetno se za to res ne potrebujem nekaj "si omišljati". Torej ja Drugi tir je pomemben, lahko da je pri tem pristanišče zgolj krinka... ker sem prepričan da po letu 2025 ne bomo mogli kokurirati nobenemu sosedu, še sploh če se hrvatje odločijo povezati direkt za Mandžarsko.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mr.B ::

Evo našel se za hrvate :
Mediterranean Corridor

Hrvatje že črpajo iz 21 mijard evrov rezerviranih sredstev

SLovenska strategija ? Ne rabimo javnega prevoza.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

matijadmin ::

Mr.B je izjavil:

matijadmin,
EU plan je povezati Koper in Trst leta 2025. To je v EU direktivi, ki sem jo v tej temi tudi nalimal.
Leta 2025 bo končana končana prenovitev Avstrijske povezave. Oziroma zaključen bo tudi tunel semmering. Ta tunel bo vsaj za potnike zmanjšal čas potovanja za 2h ter v večini trase omogočal hitrosti 250 kmh. Glede na naklon proge semmering, bo ponujal možnost prevažati vlak dolžine 1000m.
Italjani podo končali obnovo z udinami in potem prklop na obnovljeno povezavo z Avstrijo, oziroma direktno potem v Nemčijo.
EU je za to planirala in rezervirala sredstva "če je bil plan tudi za to nastavljen". Torej ne sklepam, samo izvlečke vlečem. Slovenija danes nima tudi z evropskim denarjem, obnoviti progo iz Kopra do Jesenic in do Maribora.
Verjetno se za to res ne potrebujem nekaj "si omišljati". Torej ja Drugi tir je pomemben, lahko da je pri tem pristanišče zgolj krinka... ker sem prepričan da po letu 2025 ne bomo mogli kokurirati nobenemu sosedu, še sploh če se hrvatje odločijo povezati direkt za Mandžarsko.

a) To je potniška povezava, ki s tovorno nima veliko skupnega. Dvomim, da bo znaten del kapacitet te proge namenjen tovornim kompozicijam.
b) Mi zdaj potrebujemo tovorno povezavo in to pred l. 2025, da če ne bo povpraševanja po novi hitri trasi, ki ni določena na podlagi zdajšnjih dejanski potreb, temveč je 100 %-no politična, ne bi prevzeli tovora tam čez mejo.
c) Pristanišče ni krinka, delam v tej panogi in nas vse močno tepe to ozko grlo. Koper je idealen, bližji od Valencie, ima cenejše storitve, cenejšo železnico kot v Španiji in Italiji, imamo boljše organizirane in opravljene manipulacije kot v sosednjih pristaniščih Trst ter Tržič, ob obeh teh lukah sta železarni, ki odganjate avtomobilske logiste, Reka pa je omejena z mestnim jedrom in se po obali ne more več širiti. Z več Daimlerjevih in VW obratov je do Kopra bliže kot do Bremerhavna, torej je to do Jadrana najkrajša pot.
d) EU bo za tisto potniško gotovo še kaj morala PRIMAKNITI, če jo bo želela.
E) SLOVENCI BI ITAK ZARADI PREPUCAVANJ MED SABO RADI ŠE TO UNIČILI. BRAVO!

Mr.B je izjavil:

Evo našel se za hrvate :
Mediterranean Corridor

Hrvatje že črpajo iz 21 mijard evrov rezerviranih sredstev

SLovenska strategija ? Ne rabimo javnega prevoza.


To je fail, se podpišem. Ne mešaj pa javnega prevoza s tovornim.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

matijadmin,
vse povezave so vezane direktno na tovorni prevoz.
A. The tunnel is designed with a shallow inclination (a gradient of 0.85%), which allows for the transportation of heavy freight trains using a single locomotive.

Tole je Avstrijski načrt : We move Austria forward. - ÖBB-Presse
In da tudi z Slovensko "končno"verzijo drugega tira, ni predvideno da bo tovorna kompozicija presegla dolžino 550 m, Italjani in Avstrijci so testirali 1000m, in bo verjetno z odprtejm Semerring tunela bila relaizirana na celi povezavi.

Wiki pravi : The main benefit of the line will be increased ease of use for freight traffic. Currently, the route gradients require the use of two locomotives; the reduced gradient of the new link will enable the transit of freight traffic using just one locomotive

Žalostno, da do danes v Slvoeniji nisem javno bral nobene strategije razvoja železniškega prometa, razen da ste nabavili nove vlake.
Za povezavo in psopeševanbje potniškega prometa bi lahko kombinirali recimo avtobuse z vlaki, tako da nebi na vsakih 3 km, stala potniška postaja. Samo za to rabite strategijo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

LeQuack ::

Mi rabimo visoko tehnološka podjetja, ne pa en drugi tir.
Quack !

Mr.B ::

Za visoko tehnološka podjetja ? ja izšolan kader gre raje ven v tujino. Verjetno obstaja razlog, da teh mest ni in jih še nekaj časa ne bo. Razen če misliš na nivoju tipa Cerar kot svetovalca na univerzi, in podobne svetovalne podgodbe znotraj inštitutov..
Za pokojnine boste pa ?

In da kot kaže boste vrli Slovenci toliko časa mečkali, da bodo leseni tiri dokončno prepareli, in da boste to vse skupaj prodali za 0€ nekomu, da bo investiral v obnovo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

matijadmin ::

Mr.B je izjavil:

matijadmin,
vse povezave so vezane direktno na tovorni prevoz.
A. The tunnel is designed with a shallow inclination (a gradient of 0.85%), which allows for the transportation of heavy freight trains using a single locomotive.

To drži. Sicer pa ne verjamem, da bi to ogrozilo naše pomorsko okno, če bomo le zgradili 2. (idealno pa še istočasno 3.) tir. Še vedno bo naša trasa ugodnejša, z zadostnimi kapacitetami, Luka pa ima mnoge prednosti pred konkurenco, ki sem jih naštel. To niso bajke, Daimler in VW stiskata in stiskata, Magna pa bi kar pri nas obrat postavila. Najbrž ne zato, da bodo vozili na Reko, kjer sploh nimajo nobene infrastrukture niti možnosti za izgradnjo, ali pa v Italija, ki jim očitno ne diši. Španija pa je že out, razen za tisto, kar tam naredijo (VW) ali tam uvozijo po morju.

Mr.B je izjavil:


Tole je Avstrijski načrt : We move Austria forward. - ÖBB-Presse
In da tudi z Slovensko "končno"verzijo drugega tira, ni predvideno da bo tovorna kompozicija presegla dolžino 550 m, Italjani in Avstrijci so testirali 1000m, in bo verjetno z odprtejm Semerring tunela bila relaizirana na celi povezavi.

Wiki pravi : The main benefit of the line will be increased ease of use for freight traffic. Currently, the route gradients require the use of two locomotives; the reduced gradient of the new link will enable the transit of freight traffic using just one locomotive

Žalostno, da do danes v Slvoeniji nisem javno bral nobene strategije razvoja železniškega prometa, razen da ste nabavili nove vlake.
Za povezavo in psopeševanbje potniškega prometa bi lahko kombinirali recimo avtobuse z vlaki, tako da nebi na vsakih 3 km, stala potniška postaja. Samo za to rabite strategijo.

Strategije nimamo v tej državi čisto za nič. Žal.
Vrnite nam techno!

Mr.B ::

matijadmin,
Avstrijci imajo nekje napisano v strategiji da je Luka Koper najkrajša pot.... samo naši korektni kadri, pač nimajo potrebnega znanja.
Se pa po drugi strani strinjam s Karlom in podobnimi, šišaj ofce, ker le te protestirajo le če so na oblasti tisti, ki bi za pertizane morali biti v fojbah (sarkazem).
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

matijadmin ::

Drugi tir bosta na koncu le dva tira, drugi in tretji. Še Madžare stisnemo in to bi bilo, če ostane pri isti oceni cene, kar okej.

Referendum je očitno res prdnil.
Vrnite nam techno!

SimplyMiha ::

Kako dolgo že tičite na obvoznici?

Joze_K ::

Jej, happy we are... vlado je "srečala pamet".. sedaj bo delala širše tunele za dvotirno železnico, kar bo stalo dodatnih 97 mio€,... in drugi drugi TIR potem še dodatno milijardo k prvi milijardi

torej sedaj po novem bo 27km do Kopra -dvotirni - stal 2 milijardi...

krasno...

mogoče pa bi morali graditi kar 3 tirno železnico na 27km dolžine... saj bo Janezek plačal še kako milijardo ekstra... ko "vlado sreča pamet" to močno boli...

http://4d.rtvslo.si/arhiv/odmevi/174476...

FTad ::

Pa zaenkrat bo samo razsirjen tunel...sele kasneje naj bi dejansko bil postavljen tir....

krneki0001 ::

Hrvatje gradijo progo med Karlovcem in Reko, ki bo omogočala hitrosti do 250km/h. Od Karlovca do Madžarske pa delajo še drugi tir. Cena pa ne bo presegla za veliko naše investicije v 27km proge.

Pomagajo si z evropskimi sredstvi. A mi si pa ne znamo?

scipascapa ::

nebivedu: ne, ker potem ne morejo krast veliko....če bi bile stvari transparentne, pravilno narejene ni manevra za krast. kako tega ne razumeš, pa od leta 1991 nam kradejo že?

Mr.B ::

Sej ste (no so si), vceraj rezervirali sredstva v nlbju.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

scipascapa ::

Ja, vreča denarja je ponovno spet odprta....težko je od sisik stran. Sploh če je gratis = DAVKOPLAČEVALCI PRESS.

joze67 ::

Glede tunelov - a ni befehl da se gradita dva v vsakem primeru? Če je cev daljša od 999,99m? Ob novogradnji ali rekonstrukciji?
««
9 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
296398 (1429) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
629743 (7196) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22841372 (34613) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385334 (3980) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634728 (28801) DuleKrtola

Več podobnih tem