» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

strani: 1 ... 48 49 50 51 52

matijadmin ::

Ne pravim, da bo šlo vse kot bi bilo prav, da bi. So pa nepredvideni stroški tudi predvidenti, tako da soditi po prvem, drugem in tretjem aneksu je kretenizem, črto se potegne na koncu.

Ti kar nabijaj po forumih in gostilnah še naprej, veliko "uspehov" ti želim.
Vrnite nam techno!

ADIJOOO1 ::

Vili še ni rekel zadnje besede.

Mr.B ::

matijadmin je izjavil:

Ne pravim, da bo šlo vse kot bi bilo prav, da bi. So pa nepredvideni stroški tudi predvidenti, tako da soditi po prvem, drugem in tretjem aneksu je kretenizem, črto se potegne na koncu.

Ti kar nabijaj po forumih in gostilnah še naprej, veliko "uspehov" ti želim.

Kaksna uzaljenost. Se temelnega kamna niso postavili pa so ze nepredvideni stroski... kako na suho.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Go-ahead ::

Še moja osebna izkušnja, pa ni šlo za tir, ampak obnovo strehe.

Pri izdelavi predračuna sem izvajalcu naročil, da naj izdela takšnega, da bodo v njem upoštevana vsa navodila prodajalcev gradbenih materialov o načinu vgradnje, ter da nikakor ne mislim plačevati dodatnih del, katere si bo on zaželel.

Izdelal je predračun, v njem izpustil par stvari, katere bi moral naredit, tudi zaradi preprečevanja zamakanja in na koncu izdal račun za dodatna dela.

Po burnih razgovorih, nisem želel tega plačati, so morali posredovati "mediatorji" ki so plačali v mojem imenu.
Čez nekaj časa ugotovim, da mi je majster zasul večino zračnikov na strehi s peskom.

Več pi*k kot v gradbeništvu ni v nobenem sektorju.

Posle dobivajo ljudje- podjetja, ki s stroko nimajo blage veze. Dobri so samo v nabijanju cene, prirejanju razpisov, da ustrezajo njihovim ponudbam, in izločanju konkurenčnih ponudnikov (sem spada podkupovanje, če to ni uspečno sledi psihično nasilje tudi nad odločevalcem dragim osebam, kasneje lahko pride še do fizičnega nasilja).


In potem dobiš "naboljšega" ponudka za izvedbo posla. Le zakaj se tuneli lupijo, asfalt je potrebno zamenjati po nekaj letih,...

Mogoče pa država potrebuje državni projektivni biro in državno gradbeno firmo, katera bi res lahko bila če drugega ne vsaj prava konkurenca ostalim poudnikom in s tem zbivala cene.

Bog ne daj a ne?

Le kdo bo kupoval jahte?

matijadmin ::

Mr.B je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Ne pravim, da bo šlo vse kot bi bilo prav, da bi. So pa nepredvideni stroški tudi predvidenti, tako da soditi po prvem, drugem in tretjem aneksu je kretenizem, črto se potegne na koncu.

Ti kar nabijaj po forumih in gostilnah še naprej, veliko "uspehov" ti želim.

Kaksna uzaljenost. Se temelnega kamna niso postavili pa so ze nepredvideni stroski... kako na suho.

Nobene užaljenosti. Samo povem, da jokcaš in našivašistično - politikantsko špekuliraš. Argumenotv nobenih, odgovornega civilnodružbenega angažmaja še manj od tebe.
Vrnite nam techno!

Mr.B ::

matijadmin je izjavil:

Mr.B je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Ne pravim, da bo šlo vse kot bi bilo prav, da bi. So pa nepredvideni stroški tudi predvidenti, tako da soditi po prvem, drugem in tretjem aneksu je kretenizem, črto se potegne na koncu.

Ti kar nabijaj po forumih in gostilnah še naprej, veliko "uspehov" ti želim.

Kaksna uzaljenost. Se temelnega kamna niso postavili pa so ze nepredvideni stroski... kako na suho.

Nobene užaljenosti. Samo povem, da jokcaš in našivašistično - politikantsko špekuliraš. Argumenotv nobenih, odgovornega civilnodružbenega angažmaja še manj od tebe.

Isto podjetje je zahtevalo anex, ker je apnenec pretrd. Verjetno se sedaj prepriöujeü, da nimajo strokovnjakov, ki bi vedeli kakšna je trdota apnenca.
Torej bodo anexe odobrili pred postavitvojo temelnega kamna ali pootem. To je sedaj vprasanje.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

MrStein ::

Vedno "boljše" je: Projekt drugi tir: Nerazumljiva sosledja dogodkov in tajni dokumenti

(pa še prav začelo se ni)
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Truga ::

In pol me cudno gledate ko recem da je treba na trgu pred cankarjem postavt platformo z giljotinami, da jo bojo gledali te ljudje vsak dan ko vn pa not hodjo.

matijadmin ::

A misliš giljotino za Vilija? Krivca za aneks in podražitve?
Vrnite nam techno!

Truga ::

Zaenkrat je dost da je samo tam, ce se stanje ne izboljsa samo od sebe pa se lahko zadeve eskalirajo. :P

Gregor P ::

Tu imaš vsaj lepo Projektni sveta za civilni nadzor poleg, ki ga je organiziral prejšnji minister in s tem nek nadzor nad dogajanjem. Tudi če se med seboj ne strinjajo, vsaj lahko zaznajo določene težave, da lahko na ministrstvu ustrezno odreagirajo.

To z oznako zaupnosti so, kot mi je znano, zahtevali Madžari; in najbrž bi bilo lepo, da se jih pred umikom te oznake vsaj ustrezno obvesti. Kot najbrž tudi ne bi bilo dobro, da se sodelovanje z njimi kar abruptno prekine, konec konec je 200 mio evrov v igri, ki bi jih sedaj Bratuškova rada prevalila na davkoplačevalce. Od tega je odvisen tudi evropski denar, kjer je projekt drugi tir zaradi evropske dimenzije (sodelovanje z zalednimi državami članicami EU) prejel dodatne točke.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

joze67 ::

matijadmin je izjavil:

A misliš giljotino za Vilija? Krivca za aneks in podražitve?
Je Vili podpisal pogodbo, preden so bili izpolnjeni pogoji? Je Vili predlagal aneks za +17% in ga potem umaknil? Bo tudi za naslednje anekse kriv Vili?

Direktor Kolektorja CPG Kristjan Mugerli je pojasnil, da so zadevo znova preučili in sklenili, da bi jih nadaljnji zapleti lahko stali še več. Nov zamik izvedbe del bi namreč prinesel dodatne oportunitetne stroške.
Kako bi jih stal še več, če bi z aneksom pokrili stroške zaradi dražjih energentov, materialov in dela? Je še kdo zaznal, da so se mu v zadnjem letu te tri stvari podražile za 17%?

Wrop ::

Nekdo mora biti kriv. Čez deset let bo podutiški Vili 1. krivec, da se je dvotirni 2. tir podražal na 2000 milijonov €. Podpisniki in dejanski odločevalci bodo v lepih službicah še naprej. Samo poglej Lebena, do kakega položaja se je prikomolčil.

matijadmin ::

joze67 je izjavil:

matijadmin je izjavil:

A misliš giljotino za Vilija? Krivca za aneks in podražitve?
Je Vili podpisal pogodbo, preden so bili izpolnjeni pogoji?

Z referendumom lahko volike in volilci spreminjamo pogoje praktično o čemer koli. Tudi po tem, ko so pogodbe že podpisane in izdana razna dovoljenja, soglasja itd. Toda nismo jih, odločili smo se drugače in nekdo bi zato moral nositi politično odgovornost, vsaj na raučun svojega ugleda (vidim pa, da se tesel, ki mu nasedajo ne manjka) ter predvsem prenehati s politikantskim nagajanjem, oz. zlorabljanjem demokratičnih institutov.

V nasprotnem primeru, če ne bi bila podpisana, on bi pa umaknil pobudo, bi bila takisto narejena škoda. To, da je trol, tako ali tako vemo.

joze67 je izjavil:


Je Vili predlagal aneks za +17% in ga potem umaknil?

Ni, je pa objektivno kriv, da so ga. In bolj kot si skušam dopovedati, da mi izbrani podjetji nista všeč ter zato pokvarjeni, bolj ne morem po racionalni plati argumentirano zaključiti, da nimajo prav; cene vsega na trgu so se dejansko za toliko od podpisa podražile, pri tem pa za zamudo niso sami krivi.

joze67 je izjavil:


Bo tudi za naslednje anekse kriv Vili?

Dejansko vse dela na tem, da bo.

joze67 je izjavil:


Direktor Kolektorja CPG Kristjan Mugerli je pojasnil, da so zadevo znova preučili in sklenili, da bi jih nadaljnji zapleti lahko stali še več. Nov zamik izvedbe del bi namreč prinesel dodatne oportunitetne stroške.
Kako bi jih stal še več, če bi z aneksom pokrili stroške zaradi dražjih energentov, materialov in dela? Je še kdo zaznal, da so se mu v zadnjem letu te tri stvari podražile za 17%?

Tvegano je, če država ne bi pristala in bi se morali pravdati, je lahko izid dokaj nepredvidljiv. Sodni postopki so dragi, (pre)dolgi, sodna praksa neenotna in odločitve včasih tudi krivične.

Po navedbah tega istega direktorja so v tem obdobju na trgu zaradi povečanega povpraševanja narasli: stroški dela za 12 %, dizelsko govorivo za 8 %, elektrika za 20 %, cement za 12 %, bitument za 18 %, armature za 10 %, cestninjenje tovornih vozil je tudi dražje (zveni razumljivo, pa tudi preverljivo je). Lahko, da so upoštevali tudi izgubljene poslovne priložnosti (tega ne vem).

Če pogledamo gibanje cen novih satnovanjskih nepremičnin, ki so samo v drugem kvartalu zrasle za dobrih 11 % in tretjem za dobrih 13 % (vir: stat.si), tak zahtevek niti ni tako neosnovan, predvsem pa odraža zgornje podražitve in dogajanje na trgu.
Vrnite nam techno!

nsa_ag3nt ::

Če je zraven Dragonja in podobni "asi", potem vem, da bo projekt črna luknja za davkoplačevalce.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Mr.B ::

matijadmin je izjavil:

joze67 je izjavil:

matijadmin je izjavil:

A misliš giljotino za Vilija? Krivca za aneks in podražitve?
Je Vili podpisal pogodbo, preden so bili izpolnjeni pogoji?

Z referendumom lahko volike in volilci spreminjamo pogoje praktično o čemer koli. Tudi po tem, ko so pogodbe že podpisane in izdana razna dovoljenja, soglasja itd. Toda nismo jih, odločili smo se drugače in nekdo bi zato moral nositi politično odgovornost, vsaj na raučun svojega ugleda (vidim pa, da se tesel, ki mu nasedajo ne manjka) ter predvsem prenehati s politikantskim nagajanjem, oz. zlorabljanjem demokratičnih institutov.

V nasprotnem primeru, če ne bi bila podpisana, on bi pa umaknil pobudo, bi bila takisto narejena škoda. To, da je trol, tako ali tako vemo.

joze67 je izjavil:


Je Vili predlagal aneks za +17% in ga potem umaknil?

Ni, je pa objektivno kriv, da so ga. In bolj kot si skušam dopovedati, da mi izbrani podjetji nista všeč ter zato pokvarjeni, bolj ne morem po racionalni plati argumentirano zaključiti, da nimajo prav; cene vsega na trgu so se dejansko za toliko od podpisa podražile, pri tem pa za zamudo niso sami krivi.

joze67 je izjavil:


Bo tudi za naslednje anekse kriv Vili?

Dejansko vse dela na tem, da bo.

joze67 je izjavil:


Direktor Kolektorja CPG Kristjan Mugerli je pojasnil, da so zadevo znova preučili in sklenili, da bi jih nadaljnji zapleti lahko stali še več. Nov zamik izvedbe del bi namreč prinesel dodatne oportunitetne stroške.
Kako bi jih stal še več, če bi z aneksom pokrili stroške zaradi dražjih energentov, materialov in dela? Je še kdo zaznal, da so se mu v zadnjem letu te tri stvari podražile za 17%?

Tvegano je, če država ne bi pristala in bi se morali pravdati, je lahko izid dokaj nepredvidljiv. Sodni postopki so dragi, (pre)dolgi, sodna praksa neenotna in odločitve včasih tudi krivične.

Po navedbah tega istega direktorja so v tem obdobju na trgu zaradi povečanega povpraševanja narasli: stroški dela za 12 %, dizelsko govorivo za 8 %, elektrika za 20 %, cement za 12 %, bitument za 18 %, armature za 10 %, cestninjenje tovornih vozil je tudi dražje (zveni razumljivo, pa tudi preverljivo je). Lahko, da so upoštevali tudi izgubljene poslovne priložnosti (tega ne vem).

Če pogledamo gibanje cen novih satnovanjskih nepremičnin, ki so samo v drugem kvartalu zrasle za dobrih 11 % in tretjem za dobrih 13 % (vir: stat.si), tak zahtevek niti ni tako neosnovan, predvsem pa odraža zgornje podražitve in dogajanje na trgu.

Koliko slovenskih projektov je imelo zakjuceno financno konstrukcijo ?
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

matijadmin ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Če je zraven Dragonja in podobni "asi", potem vem, da bo projekt črna luknja za davkoplačevalce.

Smetiš temo, če pa kaj "veš," potem se ne obotavljaj po forumih in urno na najbližjo policijsko postajo!

Mr.B je izjavil:

matijadmin je izjavil:

joze67 je izjavil:

matijadmin je izjavil:

A misliš giljotino za Vilija? Krivca za aneks in podražitve?
Je Vili podpisal pogodbo, preden so bili izpolnjeni pogoji?

Z referendumom lahko volike in volilci spreminjamo pogoje praktično o čemer koli. Tudi po tem, ko so pogodbe že podpisane in izdana razna dovoljenja, soglasja itd. Toda nismo jih, odločili smo se drugače in nekdo bi zato moral nositi politično odgovornost, vsaj na raučun svojega ugleda (vidim pa, da se tesel, ki mu nasedajo ne manjka) ter predvsem prenehati s politikantskim nagajanjem, oz. zlorabljanjem demokratičnih institutov.

V nasprotnem primeru, če ne bi bila podpisana, on bi pa umaknil pobudo, bi bila takisto narejena škoda. To, da je trol, tako ali tako vemo.

joze67 je izjavil:


Je Vili predlagal aneks za +17% in ga potem umaknil?

Ni, je pa objektivno kriv, da so ga. In bolj kot si skušam dopovedati, da mi izbrani podjetji nista všeč ter zato pokvarjeni, bolj ne morem po racionalni plati argumentirano zaključiti, da nimajo prav; cene vsega na trgu so se dejansko za toliko od podpisa podražile, pri tem pa za zamudo niso sami krivi.

joze67 je izjavil:


Bo tudi za naslednje anekse kriv Vili?

Dejansko vse dela na tem, da bo.

joze67 je izjavil:


Direktor Kolektorja CPG Kristjan Mugerli je pojasnil, da so zadevo znova preučili in sklenili, da bi jih nadaljnji zapleti lahko stali še več. Nov zamik izvedbe del bi namreč prinesel dodatne oportunitetne stroške.
Kako bi jih stal še več, če bi z aneksom pokrili stroške zaradi dražjih energentov, materialov in dela? Je še kdo zaznal, da so se mu v zadnjem letu te tri stvari podražile za 17%?

Tvegano je, če država ne bi pristala in bi se morali pravdati, je lahko izid dokaj nepredvidljiv. Sodni postopki so dragi, (pre)dolgi, sodna praksa neenotna in odločitve včasih tudi krivične.

Po navedbah tega istega direktorja so v tem obdobju na trgu zaradi povečanega povpraševanja narasli: stroški dela za 12 %, dizelsko govorivo za 8 %, elektrika za 20 %, cement za 12 %, bitument za 18 %, armature za 10 %, cestninjenje tovornih vozil je tudi dražje (zveni razumljivo, pa tudi preverljivo je). Lahko, da so upoštevali tudi izgubljene poslovne priložnosti (tega ne vem).

Če pogledamo gibanje cen novih satnovanjskih nepremičnin, ki so samo v drugem kvartalu zrasle za dobrih 11 % in tretjem za dobrih 13 % (vir: stat.si), tak zahtevek niti ni tako neosnovan, predvsem pa odraža zgornje podražitve in dogajanje na trgu.

Koliko slovenskih projektov je imelo zakjuceno financno konstrukcijo ?

To pa je že vprašanje na mestu (čeravno vsi podobni projekti v tujini je nimajo ravno zaključene) in vsa prizadevanja v tej smeri iskreno podpiram.

Res pa je tudi, da te zaključena fin. konstrukcija ne reši pred diverzijami škodljivca Vilija. Zamude so pač škoda (v konkretnem primeru smo pokazali, da zaradi rasti cen na trgu, ki pomenijo na eni strani zamujene priložnosti in na drugi višanje strokov).
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Fritz ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Če je zraven Dragonja in podobni "asi", potem vem, da bo projekt črna luknja za davkoplačevalce.

Dragonja ni več zraven. je pa zelo sposoben možakar, proti kateremu so razni Lebni le otročički.

Drugače pa nobeno podjetje ne odstopi kar tako od 2,5 milijonske terjatve, kar kaže, da je bil aneks bolj kot ne za ušesa privlečen. Tako kot delajo ti naši izvajalci (2 bagra, 3 tovornjaki in ducat delavcev) je čisto vseeno ali jih imajo na enem ali drugem koncu Slovenije, saj jih hitro premaknejo.

Me pa zadnje čase izkušnje s STRABAG-om prepričujejo, da so naši gradbeniki in načrtovalci za raven ali dve pod Avstrijci, kajti ti znajo delati tako, da je delo narejeno kvalitetno, kar se da hitro in čim bolj nemoteče za uporabnike.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ZaphodBB ::

Fritz je izjavil:


Me pa zadnje čase izkušnje s STRABAG-om prepričujejo, da so naši gradbeniki in načrtovalci za raven ali dve pod Avstrijci, kajti ti znajo delati tako, da je delo narejeno kvalitetno, kar se da hitro in čim bolj nemoteče za uporabnike.

Še več države bo sigurno rešilo to težavo!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: matijadmin ()

Fritz ::

ZaphodBB je izjavil:

Fritz je izjavil:


Me pa zadnje čase izkušnje s STRABAG-om prepričujejo, da so naši gradbeniki in načrtovalci za raven ali dve pod Avstrijci, kajti ti znajo delati tako, da je delo narejeno kvalitetno, kar se da hitro in čim bolj nemoteče za uporabnike.

Še več države bo sigurno rešilo to težavo!

Država oz njene inštitucije tukaj nastopajo kot naročnik storitev na trgu. Gre predvsem za to kako se pripravi razpis, izbere ponudnika, sklene pogodba in nadzira delo in samo naročilo ter kdo je za kaj odgovoren...subjektivno/objektivno, disciplinsko, materialno in kazensko. Pri nas šepamo pri tem zadnjem sklopu in to ni vprašanje manj ali več države temveč vprašanje delovanja pravne države in meritokracije.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ZaphodBB ::

Država oz njene inštitucije tukaj nastopajo kot naročnik storitev na trgu. Gre predvsem za to kako se pripravi razpis, izbere ponudnika, sklene pogodba in nadzira delo in samo naročilo ter kdo je za kaj odgovoren...subjektivno/objektivno, disciplinsko, materialno in kazensko. Pri nas šepamo pri tem zadnjem sklopu in to ni vprašanje manj ali več države temveč vprašanje delovanja pravne države in meritokracije.

Torej moramo nacionalizirat Strabag al kako?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: matijadmin ()

Fritz ::

Saj slovenska gradbena podjetja niso državna temveč so zasebna. Jaz jim ne bi dal posla, dokler ne bodo pripravljeni načrtovati in delati bolje in bolj kvalitetno. Za 2. tir pa bi Kolektor odslovil že zato, ker so si upali privleči ta namišljeni aneks..v poduk za naprej.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Gregor P ::

Fritz je izjavil:

pa bi Kolektor odslovil
... najbrž težko kar tako prekineš neko pogodbo; verjetno tvoja domneva o smiselnosti aneksa še ni dovolj, da bi ti sodišče dovolilo kar tako prekiniti pogodbo (brez konkretnih posledic zate oz. za ustanovo, ki jo zastopaš). Torej ti preostane le kvečjemu kakšna poravnava, ki pa seveda najbrž ne bi bila zastonj:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Fritz ::

Gregor P je izjavil:

Fritz je izjavil:

pa bi Kolektor odslovil
... najbrž težko kar tako prekineš neko pogodbo; verjetno tvoja domneva o smiselnosti aneksa še ni dovolj, da bi ti sodišče dovolilo kar tako prekiniti pogodbo (brez konkretnih posledic zate oz. za ustanovo, ki jo zastopaš). Torej ti preostane le kvečjemu kakšna poravnava, ki pa seveda najbrž ne bi bila zastonj:|

To pomeni, da je pogodba slabo pripravljena. Če je država naročnik, lahko in mora pogodbo postaviti tako, da lahko sankcionira vse napake in kršitve izvajalca.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

matijadmin ::

Fritz je izjavil:

nsa_ag3nt je izjavil:

Če je zraven Dragonja in podobni "asi", potem vem, da bo projekt črna luknja za davkoplačevalce.

Dragonja ni več zraven. je pa zelo sposoben možakar, proti kateremu so razni Lebni le otročički.

Drugače pa nobeno podjetje ne odstopi kar tako od 2,5 milijonske terjatve, kar kaže, da je bil aneks bolj kot ne za ušesa privlečen. Tako kot delajo ti naši izvajalci (2 bagra, 3 tovornjaki in ducat delavcev) je čisto vseeno ali jih imajo na enem ali drugem koncu Slovenije, saj jih hitro premaknejo.

To je za lase privlečeno, sploh pa besedičenje brez tehtnih argumentov. Kar malo na pamet, a se strinjaš? Eno temeljnih načel v poslu je: "Bolje nekaj kot nič." In prej sem napisal, kakšna so tveganja, če od terjatve ne bi odstopili in če so, še ne pomeni, da so v izgubi.

Fritz je izjavil:


Me pa zadnje čase izkušnje s STRABAG-om prepričujejo, da so naši gradbeniki in načrtovalci za raven ali dve pod Avstrijci, kajti ti znajo delati tako, da je delo narejeno kvalitetno, kar se da hitro in čim bolj nemoteče za uporabnike.

Podobnega mnenja sem tudi sam.

Fritz je izjavil:

Saj slovenska gradbena podjetja niso državna temveč so zasebna. Jaz jim ne bi dal posla, dokler ne bodo pripravljeni načrtovati in delati bolje in bolj kvalitetno.

Načrtuje običajno investitor ali neka tretja oseba v njegovem imenu. Nadzor kakovosti je takisto na strani investitorja, predvsem pa na eni strani kakovost določajo dovoljene tolerance, oz. standardi, na drugi pa jo lahko naročnik tudi posebej uredi v pogodbenem razmerju z izvajalci.

Fritz je izjavil:


Za 2. tir pa bi Kolektor odslovil že zato, ker so si upali privleči ta namišljeni aneks..v poduk za naprej.

S takimi izjavami samo kažeš, da ti ni do argumentirane debate in vnašaš primitivizem.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

Kolektor si je sam kriv, če se je strinjal s pogoji v pogodbi. Če se je zakalkuliral pri ceni, je to njegov problem. Ne pa problem podutiškega Vilija.

ZaphodBB ::

Wrop je izjavil:

Kolektor si je sam kriv, če se je strinjal s pogoji v pogodbi. Če se je zakalkuliral pri ceni, je to njegov problem. Ne pa problem podutiškega Vilija.

V trenutku, ko je aneks sprejet kar naenkrat postane problem podutiškega Vilija...
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: matijadmin ()

Fritz ::

matijadmin je izjavil:


S takimi izjavami samo kažeš, da ti ni do argumentirane debate in vnašaš primitivizem.

Lej, zame je primitivizem kraja davkoplačevalskega denarja skozi namišljene anekse ter s slabo opravljenim delom in/ali podkupovanjem državnih uradnikov, ki bi to naj nadzirali (te bi kaznoval še bolj kot odgovorne osebe v podjetjih). Že v razpisu se lahko določi, da bo izbrani izvajalec začel z deli, ko bodo na strani države zaključeni vsi potrebni postopki. Če kakšnemu podjetju to ni všeč, se ne rabi prijavljati.

Morda pa bo kdo tudi razmislil o tem, da je ZJN ali kak drug predpis potrebno spremeniti tako, da se npr. onemogoči zafrkavavanje neizbranih izvajalcev.

Kar se tiče gradbenikov mi je jasno, da ima načrtovanje projekta naročnik a me vendarle bega kako npr. našim izvajalcem, ki nekaj dni delajo na uvozih na LJ cestni obroč, uspe povzročiti popoln kolaps prometa, STRABAG-u, ki nekaj tednov obnavlja daljši odsek tega istega obroča pa uspe zagotoviti zelo dobro (glede na razmere) pretočnost prometa.

Na koncu se težko spomnim kakšnega odmevnejšega primera, ko bi za svoje slabo delo odgovarjal kak zaposleni na MZI, DRSI, DARS ipd.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

matijadmin ::

Fritz je izjavil:

matijadmin je izjavil:


S takimi izjavami samo kažeš, da ti ni do argumentirane debate in vnašaš primitivizem.

Lej, zame je primitivizem kraja davkoplačevalskega denarja skozi namišljene anekse ter s slabo opravljenim delom in/ali podkupovanjem državnih uradnikov, ki bi to naj nadzirali (te bi kaznoval še bolj kot odgovorne osebe v podjetjih). Že v razpisu se lahko določi, da bo izbrani izvajalec začel z deli, ko bodo na strani države zaključeni vsi potrebni postopki. Če kakšnemu podjetju to ni všeč, se ne rabi prijavljati.

Mlatiš prazno slamo. Vsem je v interesu, da se dragocenih pobranih davkov ne meče skozi okno. Konkreten aneks ni namišljen, kar sem argumentiral, ti pa nisi niti enega argumenta svoji trditvi v prid navedel. Taka klavzula bi bila za referendum, ki ga lahko izvedemo na poljubno predmetno zadevo, neučinkovita. Praktično o čemer koli lahko izvedemo referendum in v konkretnem primeru, vsaj po znanem izidu, so napovedi vnovičnih sila podne nagajanju neizbranih izvajalcev (po ZJN). Nije žvaka za seljka kot očitno tudi ni demokracija za hlapce!

Fritz je izjavil:


Morda pa bo kdo tudi razmislil o tem, da je ZJN ali kak drug predpis potrebno spremeniti tako, da se npr. onemogoči zafrkavavanje neizbranih izvajalcev.

Se strinjam, a sem skeptičen, ker smo hlapci brez kulture in brez konsistentnega moralnega minimuma.

Fritz je izjavil:


Kar se tiče gradbenikov mi je jasno, da ima načrtovanje projekta naročnik a me vendarle bega kako npr. našim izvajalcem, ki nekaj dni delajo na uvozih na LJ cestni obroč, uspe povzročiti popoln kolaps prometa, STRABAG-u, ki nekaj tednov obnavlja daljši odsek tega istega obroča pa uspe zagotoviti zelo dobro (glede na razmere) pretočnost prometa.

Na koncu se težko spomnim kakšnega odmevnejšega primera, ko bi za svoje slabo delo odgovarjal kak zaposleni na MZI, DRSI, DARS ipd.

Osebna odgovornost ... Če bi več ljudi poklicali k njej, terjali za škodo, obsodili (vsaj za nevestno delo, če že ne bi dokazali korupcije), bi bilo gotovo drugače.
Vrnite nam techno!

Fritz ::

matijadmin je izjavil:


Mlatiš prazno slamo. Vsem je v interesu, da se dragocenih pobranih davkov ne meče skozi okno. Konkreten aneks ni namišljen, kar sem argumentiral, ti pa nisi niti enega argumenta svoji trditvi v prid navedel. Taka klavzula bi bila za referendum, ki ga lahko izvedemo na poljubno predmetno zadevo, neučinkovita. Praktično o čemer koli lahko izvedemo referendum in v konkretnem primeru, vsaj po znanem izidu, so napovedi vnovičnih sila podne nagajanju neizbranih izvajalcev (po ZJN). Nije žvaka za seljka kot očitno tudi ni demokracija za hlapce!

Tvoja argumentacija je ravno tako za ušesa privlečena kot Kolektorjeva, ker bi ta denar izterjal, če bi za to res imel močno podlago. Argument sem ti že podal..nihče kar tako ne odstopi od 2,5 mio. € terjatve.

Klavzula glede začetka del bi morala biti del vsakega razpisa in vsake sklenjene pogodbe, če odgovorna oseba naročnika (država oz. njena paradržavna organizacija ali podjetje) ve, da nima vsega kar potrebuje ali pa so možni še kakšni postopki. In iskreno dvomim, da se takšne 'nerodnosti' dogajajo kar tako.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

matijadmin ::

Izterjal, da, a po dolgem času, vmes pa izgubil še veliko poslov in tega konkretnega. Poglej primer Mirage, ampak pri kolektorju jim očitno ne diši vmesna kalvarija. Niso one man band, ki bi tiskarje odpikal in stroje prodal ...

Riješ, vedno je možen referendum, oz. nagajanje. A potem je potrebno po novem upoštevati poleg izidov pritožbenih poti, še možnosti sodnega varstva in celo referendum?! Get real!
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Spajky ::

.. drugi tir bomo uspeli zgraditi hitro in transparentno, če pa ga ne bomo, pa ga ne bomo ... ;) ...
Zgodovina je zgodovinopisje in NE resnica - zgodovinarji
pa razlagalci zgodovinopisja in vemo, kdo ga piše - torej
revizija zgodovine NE obstaja, le interpretacije!

LeQuack ::

Kolk časa po tem ko bo ta 2. tir zgrajen lahko torej v Sloveniji pričakujemo Švicarske plače? Kolk časa rabi ta 2. tir da "work its magic"?
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

joze67 ::

matijadmin je izjavil:

Izterjal, da, a po dolgem času, vmes pa izgubil še veliko poslov in tega konkretnega. Poglej primer Mirage, ampak pri kolektorju jim očitno ne diši vmesna kalvarija. Niso one man band, ki bi tiskarje odpikal in stroje prodal ...

Lepo, da si ven privlekel prav Mirage. Ker je bilo pri teh nalepkah toliko stvari tako očitno narobe - sedaj se je v tvoji glavi obdržalo samo propadlo podjetje, ampak to je podjetje, katerega poslovni model je bil poznati prave ljudi in zagotavljati točno za ta namen zahtevano uslugo (namreč nekakšne registracijske nalepke, seveda obvezne, in to jutri). Propadel pa ni zaradi tožarjenja, ampak zato, ker take usluge v resnici ni potreboval nihče.

Kolektor bi, če bi bili vzroki realni, lahko nadaljeval z delom in zraven tožil. Denar ni vprašanje, saj sedaj nadaljuje z delom in ne toži. Država v splošnem ne zameri, sploh če gre za business as usual. Ne bi bilo prvič, da sklepa posle z družbami, s katerimi je v tožbah. Če pa (oz. ker pa) K. dobiva posle tako, da pozna prave ljudi (Bandelj 2.0?) in jim sedaj dela uslugo ali jih vsaj miri, se pač odloči temu primerno.

(Če kdo verjame, da K. ne bo kompenziran drugje, gre lahko tudi v cerkev...)

Povezati dogajanje okoli 2. tira z Miragom je en tak lep ... freudovski spodrsljaj.

ZaphodBB ::

Kolk časa po tem ko bo ta 2. tir zgrajen lahko torej v Sloveniji pričakujemo Švicarske plače? Kolk časa rabi ta 2. tir da "work its magic"?

Matija, ki dela v tem sektorju - bo učinke naših subvencij začutil precej hitro.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Gregor P ::

Kaj sedaj nobenih komentarjev, ko je oznaka zaupnosti umaknjena?!?8-)

Berem, da si Damjan skupaj z Levico že pripenja zasluge za dober deal :D ... mimogrede, a je Damjan že član Levice oz. ga že imajo predvidenega za kakšno politično funkcijo? ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrStein ::

Levice? Kaj a ni on desen?

Potrebujemo realtime online mapo kdo je kje na liniji levo-desno...
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Gregor P ::

To se hitro menja >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrStein ::

Saj, zato "realtime" ;)
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Gregor P ::

Ne vem, če bodo algoritmi zmogli to dohitevati :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Fritz ::

Levici ne bi škodovalo, če bi vzeli Damjana namesto Kordiša in se malo 'kultivirali'. Škoda tudi, da se niso podvizali za Brgleza in je šel k SD (škoda tudi zanj, da je sedaj v tako gnili stranki).

Drugače pa je Damjan začel z mladoekonomisti, ki so bili pretežno neolibi (torej desni) in ko ga je počasi srečala pamet, je prilezel do leve sredine. Masten & Co. ostajajo na istih izhodiščih.

Glede TEŠ6-2 smo sicer dobili umaknjeno oznako tajnosti iz izhodišč za pogajanje z Madžari a mene bolj zanima pogodba z izvajalcem in vse kar se bo še nanjo nalepilo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ZaphodBB ::

Fritz je izjavil:

Levici ne bi škodovalo, če bi vzeli Damjana namesto Kordiša in se malo 'kultivirali'. Škoda tudi, da se niso podvizali za Brgleza in je šel k SD (škoda tudi zanj, da je sedaj v tako gnili stranki).

Drugače pa je Damjan začel z mladoekonomisti, ki so bili pretežno neolibi (torej desni) in ko ga je počasi srečala pamet, je prilezel do leve sredine. Masten & Co. ostajajo na istih izhodiščih.

Glede TEŠ6-2 smo sicer dobili umaknjeno oznako tajnosti iz izhodišč za pogajanje z Madžari a mene bolj zanima pogodba z izvajalcem in vse kar se bo še nanjo nalepilo.

Damijan je sinekurist. Tako kot Kordiš. Ni bistvene razlike.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

matijadmin ::

Fritz je izjavil:

Levici ne bi škodovalo, če bi vzeli Damjana namesto Kordiša in se malo 'kultivirali'. Škoda tudi, da se niso podvizali za Brgleza in je šel k SD (škoda tudi zanj, da je sedaj v tako gnili stranki).

Drugače pa je Damjan začel z mladoekonomisti, ki so bili pretežno neolibi (torej desni) in ko ga je počasi srečala pamet, je prilezel do leve sredine. Masten & Co. ostajajo na istih izhodiščih.

Glede TEŠ6-2 smo sicer dobili umaknjeno oznako tajnosti iz izhodišč za pogajanje z Madžari a mene bolj zanima pogodba z izvajalcem in vse kar se bo še nanjo nalepilo.


Tole z Madžari je bilo sporno v dveh ključnih točkah, kot se je izkazalo (zato je dobro, da je prišlo do razkritja, da se takega izkupička strateškemu partnerju niti slučajno ne ponudi več):

1) nobenih zunanjih pogojev ni bilo za to (sam sem zagovarjal sicer, da bi bili zmožni sami financirati tak projekt, kar bi bilo dobro, ni pa narobe, če imamo zasebnega partnerja), čeprav so nam zatrjevali, da je to pogojeno s konkretnim virom financiranja, kar je bila debela laž in
2) hoteli so zdilati strateška zemljišča, ki omejujejo trenutno območje pristanišča (to bi šele bil strel v koleno in izdaja, če že, se podjetno in premišljeno opcijsko prodaja kapacitete ali s koncesijo oddaja prostore, oz. nazadnje terminale; za znano obdobje in ob karnajvečji profitabilnosti za proračun).
Vrnite nam techno!

matijadmin ::

ZaphodBB je izjavil:

Kolk časa po tem ko bo ta 2. tir zgrajen lahko torej v Sloveniji pričakujemo Švicarske plače? Kolk časa rabi ta 2. tir da "work its magic"?

Matija, ki dela v tem sektorju - bo učinke naših subvencij začutil precej hitro.


Matija dela v zasebnem sektorju. Prihodki od del, ki jih opravlja, prihajajo izključno od tujih korporacij. Če te izbirajo Slovenijo za izvoz po morju, toliko bolje. Matija, ker je pošten davkoplačevalec tako kot njegov delodajalec, tudi subvencionira šolski avtobus in mestni prevoz, ki ju sploh ne uporablja, plačuje javno zdravstvo, javno razsvetljavo, pa nima čisto nič proti.

Povsod po svetu se investira (zlasti v čistejše in trajnejše) infrastrukturne transportne projekte, v tako velike kot je 2. tir na Z (z izjemo ZDA) in zlasti v EU skoraj praviloma investira država sama ali z daleč največjo fin. udeležbo (facts, to smo že razčistili).

Pri konkretnem projektu se zanemarja posredne fiskalne učinke, ti so enormni in zelo razočaran sem, da se jih ni lotil kot projekcije računati nihče od zagovornikov niti nasprotnikov. Od pristanišča je odvisnih toliko povezanih dejavnosti, oz. domagčega gospodarstva, da bi ob nazadovanju to krepko občutili vsi, kar je moč oceniti čez palec. Škoda bi bila še toliko večja predvsem, ker bi to opustošilo vsaj eno regijo zelo močno, zapravilo pa bi se tudi priložnosti, oz. obete, da je razvoj teh dejavnosti dolgoročno smiselen in zlahka profitabilen (dokaz slednjemu je dejstvo, da nosi v proračun kljub resni obremenjenosti s korupcijo v državnih gospodarskih družbah, ki delujejo v logistiki, česar nikdar nisem zanikal, temveč kritiziral). Problem je, da nekateri zaslepljeno ali pa koristoljubno gonijo zgolj politikantsko agendo točno določene peščice.

Pri bolj neposrednih učinkih pa je tudi še veliko potrebno postoriti, čeprav so za potrebe projekta zadostni in upoštevani v projekcijah. Če se navežem na aktualno dogajanje ... Intereuropo se ravno zdaj prodaja, ali je to dobro ali slabo, se težko opredelim. Da državi ne gre upravljanje s kapitalom ni presenetljivo in ni problem v neznanju, temveč v parcialnih interesih, agendah vsakokratni oblasti priležne peščice, torej. Jasno je, da je vseskozi dobro poslovala (kar ne pomeni, da se vsakokrat politično kadrovana vodstva niso protipravno okoriščala), le v času kadrovanja stranke SDS je prišlo do takšnega ekscesa z Lovšinom na čelu, da je poslovala slabo še nekoliko po tem, ko jo je zapustil in jo je bilo potrebno sanirati. Podobno je bilo v istem obdobju s Časarjem na čelu z Luko (kako presenetljivo, da je bil kadrovska izbira SDS, ki jo sedaj tako zelo skrbita naš proračun in gospodarstvo - LOL), čeprav ta nikoli ni ustvarjala izgube, a še danes (nepovezano z grozljivimi potezami Časarja) po mojem prepričanju ustvarja bistveno premajhen dobiček. Zato vse bolj vidim kompromisno rešitev v dobro premišljeni srednjeročni privatizaciji terminalov (da bi konzorciji izvoznikov ali posamezni večji izvozniki predmetnega blaga, kot je to običajno ponekod na SZ EU, upravljali sami in plačevali koncesnino). Če nič drugega, bi se s takimi ponudbami lahko soočilo vse, od davkoplačevalcev, ki še niso uvideli, da je nacionalni interes odplul, pa do piratov, ki so ugrabili ladjo državnega gospodarstva.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

Ok, potem boš znal našteti polovico EU držav, kjer za grajenje dodatnega tira država ni ustanovila novo podjetje.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

matijadmin ::

joze67 je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Izterjal, da, a po dolgem času, vmes pa izgubil še veliko poslov in tega konkretnega. Poglej primer Mirage, ampak pri kolektorju jim očitno ne diši vmesna kalvarija. Niso one man band, ki bi tiskarje odpikal in stroje prodal ...

Lepo, da si ven privlekel prav Mirage.

Dejstvi, ki ju ne moreš zanikati sta:
1) Da je država (ne glede na nepošteno in najverjetneje protipravno agendo lastnikov) zamočila do te mere, da smo morali plačati ter
2) Je do izplena po sodni poti trajalo izjemno dolgo (kar je bil moj edini point, vse ostalo mi skušaš podtakniti ti, lažnivi kljukec).

joze67 je izjavil:


Ker je bilo pri teh nalepkah toliko stvari tako očitno narobe - sedaj se je v tvoji glavi obdržalo samo propadlo podjetje, ampak to je podjetje, katerega poslovni model je bil poznati prave ljudi in zagotavljati točno za ta namen zahtevano uslugo (namreč nekakšne registracijske nalepke, seveda obvezne, in to jutri). Propadel pa ni zaradi tožarjenja, ampak zato, ker take usluge v resnici ni potreboval nihče.

Predčasno je propadel ne glede na vse mahinacije protipravno in zato smo morali seči v žep davkoplačevalci. A sem nepošteno agendo lastnikov zanikal? To si si izmislil in mi podtaknil ti. Zgornjih dejstev pa ne moreš zanikati, kaj?

joze67 je izjavil:


Kolektor bi, če bi bili vzroki realni, lahko nadaljeval z delom in zraven tožil. Denar ni vprašanje, saj sedaj nadaljuje z delom in ne toži.

Pri tako nepredvidljivi državi protipravna odpoved pogodbe ne bi bila nič unusual. To se je zgodilo v primeru, ki sem ga navedel (ne glede na to, kako smo ali nismo potrebovali tiste nalepke).

joze67 je izjavil:


Država v splošnem ne zameri, sploh če gre za business as usual. Ne bi bilo prvič, da sklepa posle z družbami, s katerimi je v tožbah. Če pa (oz. ker pa) K. dobiva posle tako, da pozna prave ljudi (Bandelj 2.0?) in jim sedaj dela uslugo ali jih vsaj miri, se pač odloči temu primerno.

(Če kdo verjame, da K. ne bo kompenziran drugje, gre lahko tudi v cerkev...)

Povezati dogajanje okoli 2. tira z Miragom je en tak lep ... freudovski spodrsljaj.

Ko splep gluhemu na uho razodeva čar barvnega kroga. :))
Vrnite nam techno!

ZaphodBB ::

Matija dela v zasebnem sektorju. Prihodki od del, ki jih opravlja, prihajajo izključno od tujih korporacij. Če te izbirajo Slovenijo za izvoz po morju, toliko bolje. Matija, ker je pošten davkoplačevalec tako kot njegov delodajalec, tudi subvencionira šolski avtobus in mestni prevoz, ki ju sploh ne uporablja, plačuje javno zdravstvo, javno razsvetljavo, pa nima čisto nič proti.

Saj nisem rekel, da si v javnem sektorju. Ampak, da si v logistiki.

Povsod po svetu se investira (zlasti v čistejše in trajnejše) infrastrukturne transportne projekte, v tako velike kot je 2. tir na Z (z izjemo ZDA) in zlasti v EU skoraj praviloma investira država sama ali z daleč največjo fin. udeležbo (facts, to smo že razčistili).

Investicije v logistiko so vedno profitabilne. Razen kadar niso. Nič nimam proti investicijam. Ravno tako kot sem vesel, da bo šel Luka Mesec državljanski odkup NLB. Bi bil vesel, če bi šli vi, ki verjamete v zasebno financiranje drugega tira.

Kar pa pravim nadalje je, da pri tebi obstaja huda nevarnost konflikta interesov.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

matijadmin ::

Mr.B je izjavil:

Ok, potem boš znal našteti polovico EU držav, kjer za grajenje dodatnega tira država ni ustanovila novo podjetje.

To je brezpredmetno vprašanje, ker sem že večkrat zapisal, da je to način izvedbe, ki niti ni toliko pomemben (pomembnejše je, od kod pride denar in, kako se porabo nadzoruje) in, ki mu sam niti nisem naklonjen, ampak pač, so se na 'legit' odločili zanj. Nenazadnje je tudi ljudstvo povedalo svoje, čeprav Kovačič tišči glavo v pesku (in čaka, da ga kdo pošteno nabije v tazadnjo).

ZaphodBB je izjavil:

Matija dela v zasebnem sektorju. Prihodki od del, ki jih opravlja, prihajajo izključno od tujih korporacij. Če te izbirajo Slovenijo za izvoz po morju, toliko bolje. Matija, ker je pošten davkoplačevalec tako kot njegov delodajalec, tudi subvencionira šolski avtobus in mestni prevoz, ki ju sploh ne uporablja, plačuje javno zdravstvo, javno razsvetljavo, pa nima čisto nič proti.

Saj nisem rekel, da si v javnem sektorju. Ampak, da si v logistiki.

Tudi v logistiki nisem, sem v mednarodni trgovini (ker vse moje delo pa le ni vezano na logistiko). Kakor koli, tega nikdar nisem tajil.

ZaphodBB je izjavil:


Povsod po svetu se investira (zlasti v čistejše in trajnejše) infrastrukturne transportne projekte, v tako velike kot je 2. tir na Z (z izjemo ZDA) in zlasti v EU skoraj praviloma investira država sama ali z daleč največjo fin. udeležbo (facts, to smo že razčistili).

Investicije v logistiko so vedno profitabilne. Razen kadar niso. Nič nimam proti investicijam. Ravno tako kot sem vesel, da bo šel Luka Mesec državljanski odkup NLB. Bi bil vesel, če bi šli vi, ki verjamete v zasebno financiranje drugega tira.

Z veseljem bi, če bi bilo to možno. Ampak korupcija, saj veš ...

ZaphodBB je izjavil:


Kar pa pravim nadalje je, da pri tebi obstaja huda nevarnost konflikta interesov.

Niti slučajno, ker ne razpolagam z nobenimi notranjimi informacijami projekta niti nisem na noben način udeležen v odločanje. Če bi tvoja logika pila vodo, bi to veljalo za več kot polovico primorskih družin, ker vsaj 1 oseba v skupnem gospodinjstvu živi od s pristaniščem povezanih dejavnosti. Res pretiravaš in to na zelo neokusen način.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Ali razpolagaš z notranjimi informacijami nima veze s tem, ali imaš konflikt interesa.
Ter to ali si udeležen v odločanje. Ker tu se nič ne odločamo, ampak debatiramo.

Enako kot je pri izgradnji avtoceste Maribor-Lendava skoraj vsak prebivalec te regije imel to v interesu. In to je jasno vplivalo na njegovo mnenje ter izjave. Tudi če je bil "navaden kmet", ki ni imel nobenih notranjih informacij, niti nič ni odločal (razen 0,001% kot volivec).
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

ZaphodBB ::

MrStein je izjavil:

Ali razpolagaš z notranjimi informacijami nima veze s tem, ali imaš konflikt interesa.
Ter to ali si udeležen v odločanje. Ker tu se nič ne odločamo, ampak debatiramo.

Enako kot je pri izgradnji avtoceste Maribor-Lendava skoraj vsak prebivalec te regije imel to v interesu. In to je jasno vplivalo na njegovo mnenje ter izjave. Tudi če je bil "navaden kmet", ki ni imel nobenih notranjih informacij, niti nič ni odločal (razen 0,001% kot volivec).

Saj sem tudi proti gradnji avtocest za državni denar. Hombre.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
strani: 1 ... 48 49 50 51 52


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
622779 (232) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22815674 (8915) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
382547 (1193) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12621447 (15520) DuleKrtola

Več podobnih tem