» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
38 / 54
»»

jb_j ::

se mi zdi bolj primerna primerjava napeljave za internet kabla po hiši:

po celotni hiši imam napeljan 50m UTP kabla 10MBPS, bom pa za dobro povezavo v prihodnjosti položil 10cm 10GBPS kabla.

Bi imel možnost pa zamenjave 10MBPS kabla za 100MBPS,
samo jaz gledam v prihodnost in se bolj izplača imeti pripravljeno 10cm 10GBPS kabla.
2.tir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

bi blo pa smiselno, če bi mi teh 10cm kabla v 5-letih tako povišalo produktivnost, da bi lahko zamenjal kompletno napeljavo na 10GBPS

in 2.tir ne bo omogočal, tako višjega zaslužka, da bi lahko zaradi njega začeli obnavljati 1200km proge.

če bi vložili par miljard v hitrejše povezave čez slovenijo, bi pa tovorni promet lahko kar nekaj zaslužil.
sedaj ne bo, zaradi nove kratke povezave do italije in naprej.

namesto tovornega prevoza čez slovenijo, bomo omogočili italjanom razvoz po evropi.
slovenski prevoz tovora 100km (ali kolikor je do italije)
italijanski prevoz tovora 500km+
katera država bo že zaslužila z 2.tirom?

v kolikšnem času naj bi 2.tir povrnil investicijo v gradnjo nove proge?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

zanimivo, le 45let za povrnitev investicije v 2.tir

italija bo imela 5x več od drugega tira kot slovenija.

M-XXXX ::

Gregor P je izjavil:

Nikoli ne boš imel vse "stvari že zooptimizirane" ... če že greste na družinske primerjave; če bi čakal, da boš imel otroka šele, ko bodo stvari "že zooptimizirane", potem nikoli ne boš imel otroka, kaj šele, da bi dajal na stran za njegovo šolnino ipd.

Čaki kako že deluje naprimer posvojitev? Vse ostalo moraš imeti zrihtano, da dobiš froca. Pol bi se reklo, da je to možno? Smiselno? Pravilno?
Meni osebno mnenje je, da vsaka oseba (par), ki ima otroka in nima stvari poštimanih neodgovoren. Ampak ja, ni za debato tukaj.

Mr.B ::

Vse kar preseže neki trikatnih EU sredstev, je potrebno močno pogledati, kaj se dejansko gradi. jaz še vedno pravim, da štrom je bolj tako tako. Ker ena kompozicija v hrib bo kurila najman 5-10MW pri napeljavi 3kV, no ena gor, tr ena dol. Razen če bodo na josefu kaj iznajdli da bodo kali zdržali dlje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

matijadmin ::

jb_j je izjavil:

konspirator je izjavil:

Tajnih pogajanj z Madžarsko za njihov delež 200 mil. eur še niste omenili:
http://hudo.com/si/2017/12/19/v-levici-...


kje je problem? če druge države vlagajo v propadle investicije. aja SŽ bodo spet najebale, ker se jim investicija ne bo povrnila.

In bodo še malo podražili že tako poceni karte za potnike in poceni prevoze tovora. (pizda zmer moram pisat zraven, da je to sarkazem, ker imam zadnje čase samo opravke z nepismenimi ljudmi)

A misliš na NovaTV? :)):)):))

Smrekar1 je izjavil:

Wrop je izjavil:


Ne trudi se s številkami. Tunel je tunel. Avstrijci ga delajo, Slovenci ga hočemo. Če se njim splača se tudi nam. Ostanimo pri križnih izračunih, ker potem se vse splača. Premer, Alpe, Kras, št. cevi, temperatura, to so nepotrebne malenkosti, ki jih lahko pri primerjavi zanemarimo. Dolžina in cena, to je vse kar rabiš za primerjavo.


Aja, torej če bi gradili večji sistem z več cevmi in večjo pretočnostjo za 2x več denarja bi bil torej 2. tir dobra naložba? Zgrešen je ker je prepoceni?

Prosim, obrazloži tole malo bolj detajlno. Koliko večjo pretočnost po tvoje rabimo?

Ti nimaš pojma, kolega. Če bi bil 2 krat dražji in bi nekdo iz opozicije (tisti, ki je to traso sprejel) vodil projekt, bi bilo super profitabilno, oh in sploh!
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

M-XXXX je izjavil:

Čaki: potem ena država ki ima že vse urejeno, zdravstvo šolstvo infrastrukturo ogromne financne zaloge in druga država, kjer folk od lakote umira po ulicah je smiselnost v 20km tunel za 5% bdpja enaka?

A ni enako boš rekel? Ja čak potem ne moreš kar tako posloševat? Ja kdo bi si mislil.

Kje kdo umira po ulicah?

Vsi okoli in daleč na okoli (celo iz severa Nemčije, kjer imajo Bremerhaven pred nosom) vse bolj izvažajo prek Kopra na Daljni Vzhod.

A nismo rekli, da tipkajte bolj počasi? Težko sledim takim izbruhom na tipkovnic ...

Nihče ni vzel v obzir posredne fiskalne učinke, kaj šele druge. Ali jih lahko kdo zanika?

M-XXXX je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Točno tako, ne umira. V takem primeru je smiselnost v investicijo večja kot v neki afriški državi


V redu, verjamem, da v grobem velja. Če bi govorili o gradnji železniške povezave v recimo Burkini faso bi lahko debato nemara celo zaključili.
Ker ne govorimo o neki afriški državi se mi zdi argument precej debilen. Daj ga malo bolj razdelaj in objasni kako dražji avstrijski tunel pomeni, da je 2. tir Divača-koper predrag.

Vem, da tole ne deluje, ampak ti vseeno želim res veliko, ogromno sreče pri iskanju argumentov. Drugega ti tako ne preostane.

Veš kaj je moj argument?

Slovenija ima na računu zdajle 1000€. 300€ jih lahko porabimo za šolanje otroka, 300€ za popravilo strehe, 100€ prišparamo za investicijo v prihodnje, 200€ damo za zdravljenje katerega potrebujemo 100€ pa za sptrotno fasngo.

Realnost pa je da hočemo zapraviti 10 000€ za nakup avtomobila. Zdajšnji avto dela, ni najnovejši, ni najhitrejši ampak služi namenu. Zaradi novega avta ne bomo dobili boljše službe, prav tako ne bomo več zaslužili.

Ne rečem, da je drugi tir toralno nesmiselen. Rečem pa to, da imamo 100 bolj važnih stvari v temle trenutku z večjim efektom na dolgi rok kot drugi tir.

Recimo par dni nazaj sem bral članek o turizmu in kako noro dobro nam raste. In da je slovenija vložila 10 miljonov v njega letno (zadnje dve leti če se ne motim).
10 miljonov smo dali za njega!
10 bogih miljonov, pa kako se nam je že povrnilo (no saj ni samo posledica teh 10 miljonov)

Koliko bi dobili šele če bi 100 miljonov vložili v njega (10x drugega tira, z 10x manjši investicijo).

2. tir Divača - Koper JE ozko grlo, torej del kritične poti. IN ta isti del, če izboljšamo, BO za razliko od tvojega imaginarnega avtomobila PRINESEL več pobranih davkov ter tudi dobička v državnih podjetjih.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

Hitri brizgači in mimo vtikači, samo Daimler zadnji dve leti izvaža pribl. za 1 milijardo maloprodajne vrednosti blaga mesečno prek Luke Koper. Kje so še ostali mediteranski igralci, koncern Hyundai in VW. Kontejnerski in avtomobilski pretovor rasteta v nebo, pristanišče posluje super uspešno kljub korupciji, ki jo je nujno ukrotiti ASAP. Posredni fiskalni učinki so ogromni, potencial za rast pa enormen. Večina OEM, ki je vzpostavila del logistike svoje oskrbovalne verige prek Kopra ne dosega lastnih planov samo zaradi premalo dostavljenih vlakov. To niso nebuloze, kdor dela v mednarodni trgovini ali logistiki (ne glede na politično prepričanje), dobro ve, o čem pišem.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

luli ::

matijadmin je izjavil:

Hitri brizgači in mimo vtikači, samo Daimler zadnji dve leti izvaža pribl. za 1 milijardo maloprodajne vrednosti blaga mesečno prek Luke Koper. Kje so še ostali mediteranski igralci, koncern Hyundai in VW. Kontejnerski in avtomobilski pretovor rasteta v nebo, pristanišče posluje super uspešno kljub korupciji, ki jo je nujno ukrotiti ASAP. Posredni fiskalni učinki so ogromni, potencial za rast pa enormen. Večina OEM, ki je vzpostavila del logistike svoje oskrbovalne verige prek Kopra ne dosega lastnih planov samo zaradi premalo dostavljenih vlakov. To niso nebuloze, kdor dela v mednarodni trgovini ali logistiki (ne glede na politično prepričanje), dobro ve, o čem pišem.

In? Zato bomo že 16ič povozili pravno državo? Razmišljali bi takrat, ko si je vlada iz proračuna vzela za kampanijo, Kovačiča pa lepo odj.... Zdaj pa je nastala j...

jb_j ::

matijadmin je izjavil:

Hitri brizgači in mimo vtikači, samo Daimler zadnji dve leti izvaža pribl. za 1 milijardo maloprodajne vrednosti blaga mesečno prek Luke Koper. Kje so še ostali mediteranski igralci, koncern Hyundai in VW. Kontejnerski in avtomobilski pretovor rasteta v nebo, pristanišče posluje super uspešno kljub korupciji, ki jo je nujno ukrotiti ASAP. Posredni fiskalni učinki so ogromni, potencial za rast pa enormen. Večina OEM, ki je vzpostavila del logistike svoje oskrbovalne verige prek Kopra ne dosega lastnih planov samo zaradi premalo dostavljenih vlakov. To niso nebuloze, kdor dela v mednarodni trgovini ali logistiki (ne glede na politično prepričanje), dobro ve, o čem pišem.


zanemarljivo, čez 10let bo šlo vse preko reke-->madržarske ali trsta-->avstrije.
ker bodo imeli 2tirno progo.
dobr, važn, da bomo slovenci imel 2.tir. kot, da obnova dosedanje proge ne bi omogočala 2-eh tirov.

in veliko se lobira za 2.tir, ker bo preko italije omogočal razvoz po evropi.

ja slovenske železnice imajo ozko grlo in ta odsek ni 2.tir,
ampak je ozko grlo celotna železniška infrastruktura.

SŽ gradijo 27km odseka, da bodo skrajšali pot MB-->KP za 20min. Ok se bodo približali avstrijcem, ko na takšnem odseku potrebuješ,
le 1uro dlje z vlakom kot z avtom.
Slovenija: iz 5-7ur potovanja vlaka bodo zmanjšali za 20min. Recimo, da bi 2.tir pridobil 20min. Potem SŽ potrebujejo le še 12 takšnih investicij, da bodo železnice na nivoju avstrijskih.

Sej kaj pa je to za slovence, skromih 24miljard. potem se bo rablo le še enkrat toliko za vzpostavitev železniškega križa čez slovenijo.
Od predpostavki, da bo vsak nov odsek pridobil 20min na relaciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Smrekar1 ::

M-XXXX je izjavil:

Seveda da je drugi tir rast luke koper in povečanje konkurenčnosti države. Saj to najbrž nobeden ne oporeka.


Realnost pa je da hočemo zapraviti 10 000€ za nakup avtomobila. Zdajšnji avto dela, ni najnovejši, ni najhitrejši ampak služi namenu. Zaradi novega avta ne bomo dobili boljše službe, prav tako ne bomo več zaslužili.


Očitno si spremenil mnenje. Kul.

Vendar imaš 100 področjih pri katerih bomo dobili večjo konkurenčnost in večjo rast na državni rasti za manjši denar in v krajšem času.


Aja? Na katerih točno?

jb_j je izjavil:


zanemarljivo, čez 10let bo šlo vse preko reke-->madržarske ali trsta-->avstrije.


Brez 2. tira bo šlo bistveno več tako, da.

Zanimivo, da je to nekaterim tudi v interesu.

luli je izjavil:


In? Zato bomo že 16ič povozili pravno državo? Razmišljali bi takrat, ko si je vlada iz proračuna vzela za kampanijo, Kovačiča pa lepo odj.... Zdaj pa je nastala j...


Čakaj, a ni izgovor proti 2. tiru to, da se ne izplača?

Zdaj se izplača ampak je problem v tem, da bi morali financirati tudi kampanijo SDS, kar sicer ni v navadi?

Zanimivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:

bi blo pa smiselno, če bi mi teh 10cm kabla v 5-letih tako povišalo produktivnost, da bi lahko zamenjal kompletno napeljavo na 10GBPS

in 2.tir ne bo omogočal, tako višjega zaslužka, da bi lahko zaradi njega začeli obnavljati 1200km proge.

če bi vložili par miljard v hitrejše povezave čez slovenijo, bi pa tovorni promet lahko kar nekaj zaslužil.
sedaj ne bo, zaradi nove kratke povezave do italije in naprej.


Koliko milijard bi morali vložiti v hitrejše povezave čez Slovenijo, katere so to in kako ter za koliko bi povečale zaslužke?
Očitno si tole kar razdelal, tako da prosim za izračun. Nadalje, prosim pokaži, da ta isti izračun za 2. tir ne velja. Pot med Ljubljano in Koprom bo namreč skrajšal za 30 minut.

Mr.B ::

Smreki, ves kje se je koncalo tvoje argumentiranje ? Tam ko zacnes primerjat tunel ki povezuje anglijo s celino. Dol je 37km in je stal 14+. Torej imamo se veliko moznosti za anekse.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Wrop ::

Mr.B je izjavil:

Smreki, ves kje se je koncalo tvoje argumentiranje ? Tam ko zacnes primerjat tunel ki povezuje anglijo s celino. Dol je 37km in je stal 14+. Torej imamo se veliko moznosti za anekse.


Kul, 400 milijonov na kilometer. Če 2. tir stane pod 10 milijard, se nam splača. Če se splača Angležem, se mora tudi Slovencem.

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:

Smreki, ves kje se je koncalo tvoje argumentiranje ?


Po tvojih standardih se moje argumentiranje konča v tisti točki, ko se ne strinjam s tabo.

Pri tem nisi edini, kar nekaj vas je, ki niste pripravljeni prisluhniti niti enemu argumentu, ki bi izpodbijal tisto, kar ste označili za ResnicoTM.

Toliko o tem.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Smreki, ves kje se je koncalo tvoje argumentiranje ?


Po tvojih standardih se moje argumentiranje konča v tisti točki, ko se ne strinjam s tabo.

Pri tem nisi edini, kar nekaj vas je, ki niste pripravljeni prisluhniti niti enemu argumentu, ki bi izpodbijal tisto, kar ste označili za ResnicoTM.

Toliko o tem.

Seveda, sej primerjaü najprej avstrijski projekt ki ni po nobenih primerih primerljiv, razen, da ima ima v besedi železniški. Pač že število lukenj te matra, kaj šele razumevanje. Torej pojdi all the way, morda najdemo še kakšen tunil primerne dolžine, ker un švice te tudi ne zaima. PA je verjetno s pripravami grajen toliko časa, kot se čaka dvotirna povezava s koprom. Nao pa še kakšno primerjavo lahko najdemo. Ej kaj ko bi šli kar direkt s tunelom do karavank. ej po moje si lahko nekateri kupijo še kak otok, pa ne mislim samo hrvaškega.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Seveda, sej primerjaü najprej avstrijski projekt ki ni po nobenih primerih primerljiv, razen, da ima ima v besedi železniški.


In mogoče da povezuje vzhodnojadranska pristanišča z Dunajem.

Samo to, nič drugega.

Aja, pa da je 4x dražji, kar jasno pokaže, da je 2. tir Divača-Koper predrag. Ali nekaj takega, tole mi še vedno ni čisto jasno.

M-XXXX ::

Očitno si spremenil mnenje. Kul.

Moje mnenje je enako. Najprej poštimati 100 bolj smiselnih projektov, ki bodo dali večji efekt v krajšem času, ko bo vse ostalo urejeno pa gremo še na drugi tir. Long story short: V temle trenutku, pod temi pogoji proti. Nisem pa proti nasplošno.

Smrekar1 ::

M-XXXX je izjavil:


Moje mnenje je enako. Najprej poštimati 100 bolj smiselnih projektov, ki bodo dali večji efekt v krajšem času, ko bo vse ostalo urejeno pa gremo še na drugi tir


Naštej te projekte in predstavi izračune, ki pokažejo, da imajo večji donos kot 2. tir Divača-Koper.

Pa hitro prosim, če si tako prepričan, da je to boljša opcija bi jih moral imeti že pripravljene za ctrl+c; ctrl+v.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Seveda, sej primerjaü najprej avstrijski projekt ki ni po nobenih primerih primerljiv, razen, da ima ima v besedi železniški.


In mogoče da povezuje vzhodnojadranska pristanišča z Dunajem.

Samo to, nič drugega.

Aja, pa da je 4x dražji, kar jasno pokaže, da je 2. tir Divača-Koper predrag. Ali nekaj takega, tole mi še vedno ni čisto jasno.

Ej sej lahko rečeš da ljubljana rabi podzemno za 7 mijard €, to bo še vedno drobiž, kar je bilo pred kratkim investiranega v podalšanje določenih delov v Londonu. Pač če oni vidijo ekonsomski smisel za nekaj kar je 3x dražje na km kot v Ljubljani. ej zakaj ne.
Ej če je to tvoja logiga pri druge tiru, ni čudno da je vedno več ljudi proti, ker lako čemo, gre samo do neke meje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Ej sej lahko rečeš da ljubljana rabi podzemno za 7 mijard €, to bo še vedno drobiž, kar je bilo pred kratkim investiranega v podalšanje določenih delov v Londonu.


Morda res, ampak podzemna v Londonu povezuje druge dele sveta kot podzemna v Ljubljani.

Semmering je pač na trasi Trst-Dunaj, enako kot 2. tir Divača-Koper.

Razumeš razliko? Ti jo narišem na zemljevidu?

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Ej sej lahko rečeš da ljubljana rabi podzemno za 7 mijard €, to bo še vedno drobiž, kar je bilo pred kratkim investiranega v podalšanje določenih delov v Londonu.


Morda res, ampak podzemna v Londonu povezuje druge dele sveta kot podzemna v Ljubljani.

Semmering je pač na trasi Trst-Dunaj, enako kot 2. tir Divača-Koper.

Razumeš razliko? Ti jo narišem na zemljevidu?

Ne ti je ne razumeš Koper je drugi svet v Sloveniji, saj prideš z javnim prevozom v 3h urah v Ljubljano. Če bi rad imel gopodarstvo, mora nekdo iz kopra vsak dan zapraviti z javnim železniškim prevozom 6h na poti za nek minimalni doprinos državi. Tebi pač stvari v osnovi niso jasne, zakaj služi javni prevoz, ampak iščeđ primerjave da bi opravičil znesek s primerjavami, ki nimajo nič skupnega.

In Semering ni samo povezava Trst-Dunaj, je najhitrejša povezava iz španije do Rusije. Toliko o tvojem dometu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Ne ti je ne razumeš Koper je drugi svet v Sloveniji, saj prideš z javnim prevozom v 3h urah v Ljubljano. Če bi rad imel gopodarstvo, mora nekdo iz kopra vsak dan zapraviti z javnim železniškim prevozom 6h na poti za nek minimalni doprinos državi. Tebi pač stvari v osnovi niso jasne, zakaj služi javni prevoz, ampak iščeđ primerjave da bi opravičil znesek s primerjavami, ki nimajo nič skupnega.


Aha.

Zakaj si torej proti, da bi se to izboljšalo?

In Semering ni samo povezava Trst-Dunaj, je najhitrejša povezava iz španije do Rusije. Toliko o tvojem dometu.


S pomočjo Semmeringa se bo iz Španije do Rusije prišlo prej kot v 7 urah?

https://www.onetravel.com/fpnext/Air/Li...

Fascinantno. Daj, povej še kaj več.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Ne ti je ne razumeš Koper je drugi svet v Sloveniji, saj prideš z javnim prevozom v 3h urah v Ljubljano. Če bi rad imel gopodarstvo, mora nekdo iz kopra vsak dan zapraviti z javnim železniškim prevozom 6h na poti za nek minimalni doprinos državi. Tebi pač stvari v osnovi niso jasne, zakaj služi javni prevoz, ampak iščeđ primerjave da bi opravičil znesek s primerjavami, ki nimajo nič skupnega.


Aha.

Zakaj si torej proti, da bi se to izboljšalo?

In Semering ni samo povezava Trst-Dunaj, je najhitrejša povezava iz španije do Rusije. Toliko o tvojem dometu.


S pomočjo Semmeringa se bo iz Španije do Rusije prišlo prej kot v 7 urah?

https://www.onetravel.com/fpnext/Air/Li...

Fascinantno. Daj, povej še kaj več.

Smreki da ni to un link kot za kitajce. Bo nova letaska linija, ki bo iz rusije preko avstrije peljala recimo nafto. Ok fixed:)
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

matijadmin ::

luli je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Hitri brizgači in mimo vtikači, samo Daimler zadnji dve leti izvaža pribl. za 1 milijardo maloprodajne vrednosti blaga mesečno prek Luke Koper. Kje so še ostali mediteranski igralci, koncern Hyundai in VW. Kontejnerski in avtomobilski pretovor rasteta v nebo, pristanišče posluje super uspešno kljub korupciji, ki jo je nujno ukrotiti ASAP. Posredni fiskalni učinki so ogromni, potencial za rast pa enormen. Večina OEM, ki je vzpostavila del logistike svoje oskrbovalne verige prek Kopra ne dosega lastnih planov samo zaradi premalo dostavljenih vlakov. To niso nebuloze, kdor dela v mednarodni trgovini ali logistiki (ne glede na politično prepričanje), dobro ve, o čem pišem.

In? Zato bomo že 16ič povozili pravno državo? Razmišljali bi takrat, ko si je vlada iz proračuna vzela za kampanijo, Kovačiča pa lepo odj.... Zdaj pa je nastala j...

Pravno državo? A je gradnja projekta a priori protipravna? A vlada ne spoštuje sodne veje oblasti? Nič od tega ne drži.
Vrnite nam techno!

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Smreki da ni to un link kot za kitajce. Bo nova letaska linija, ki bo iz rusije preko avstrije peljala recimo nafto


Ti bi gradil tunele pod Alpami za transport nafte, ker bo po tvoje vlak ugodnejši od naftovoda?

Optimist.

Ali nekdo, ki nima pojma o logistiki.

Verjetno slednje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smrekar1 ::

matijadmin je izjavil:


Pravno državo? A je gradnja projekta a priori protipravna? A vlada ne spoštuje sodne veje oblasti? Nič od tega ne drži.


Seveda ne. Odločitev sodišča je šla proti želji in volji SDS, seveda je to protipravno in narobe.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Smreki da ni to un link kot za kitajce. Bo nova letaska linija, ki bo iz rusije preko avstrije peljala recimo nafto


Ti bi gradil tunele pod Alpami za transport nafte, ker bo po tvoje vlak ugodnejši od naftovoda?

Optimist.

Ali nekdo, ki nima pojma o logistiki.

Verjetno slednje.

Ce dajes ti te primerjeva, pa pejmo all the top. Sem preprican da obstaja razlog zakaj titanov oksid, ali pa zelezovo rudo ne transportirajo z letali. Je zagotovo hitreje. Ostalo je pa tako kot tvoje znanje primerjav : Oni pod rokavskim tunelom so naredili zelezniski tunel, imamo torej faktor najmanj 10x da drugi tir podrazimo, vsaj za 2x. Pac oba sta zelezniska tunela.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Ce dajes ti te primerjeva, pa pejmo all the top. Sem preprican da obstaja razlog zakaj titanov oksid, ali pa zelezovo rudo ne transportirajo z letali. Je zagotovo hitreje.


Obstaja tudi razlog zakaj so pristanišča tako gospodarsko in strateško pomembna. To je tudi razlog zakaj je tale kitajski projekt "nove svilnate ceste" propagandistični nateg.

Vlaki imajo svoje mesto v transportu, obstaja precej dobrih razlogov za širitev železniškega omrežja, ampak medcelinske trgovine prek desettisočev kilometrov ni med njimi.

Mimogrede, eden izmed razlogov zakaj bo Semmering tako drag je tudi zato, ker je v precejšnji meri mišljen za potniški promet. Se je po tvoje že kdaj kdo spomnil, da bi z letali vozil tudi potnike? Misliš, da bi se kaj takega morda lahko splačalo?



Koliko ljudi bo zaradi Semmeringa šlo iz Španije v Rusijo z vlakom? Prosim, predstavi izračune. Hvala!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Mr.B ::

Smrekar1,
kaj čva od začetka da ne boš preveš skrenil s poti. Lahko ti tudi per post odgovorim, ampak ja si lahko sam naslikaš..

jaz :***** najhitrjša železniška povezava *****
Smreki : **** link do letalke linije ***
Jaz : **** no če uspeš nafto ****
Smreki : *** WTF nafto ****
Jaz : *** ok druge rude *****
Smreki **** letalske ??******

Ok, sedja meni ni točno jasno. Morda midva zellooo drugače razumeva, čemu so namenjene železnice. Verjetno je to tudi razlog s temi primerjavami s tuneli, s katerimi ti nekao opravičuješ cene.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Ok, sedja meni ni točno jasno. Morda midva zellooo drugače razumeva, čemu so namenjene železnice.


Morda res ja.

Mimogrede, ti in Avstrijci se tudi ne strinjate. Ti bi vozil železovo rudo iz Trsta v Dunaj in nafto iz Rusije v Španijo, medtem oni gradijo železnico za potniški promet.

Še vedno mi sicer ni jasno kako naj bi to jasno pokazalo, da je 2. tir Divača-Koper zgrešen projekt.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Ok, sedja meni ni točno jasno. Morda midva zellooo drugače razumeva, čemu so namenjene železnice.


Morda res ja.

Mimogrede, ti in Avstrijci se tudi ne strinjate. Ti bi vozil železovo rudo iz Trsta v Dunaj in nafto iz Rusije v Španijo, medtem oni gradijo železnico za potniški promet.

Še vedno mi sicer ni jasno kako naj bi to jasno pokazalo, da je 2. tir Divača-Koper zgrešen projekt.

Oprosti, za napačno dojemanje. Avstrijci "Tunel" gradijo zaradi tovornega prometa. Razen če si napačno dojel tistik 70k.

Da,kot kaže se tvoj pogled dojemanja pomena železnice, na nivoju letenja nad oblaki, in gledanja kaj se dogaja spodaj s tiri. Zato pa se kot vedno tvoji zaključki končajo : trami, dve železni šini in luknja. ok to zajema verjetno vse svetovne tunele, ki imajo z začtku železniški tunel...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Oprosti, za napačno dojemanje. Avstrijci "Tunel" gradijo zaradi tovornega prometa.


Aha in prek njega bodo tovorili železovo rudo iz Španije v Rusijo, ker je pri železovi rudi ključna hitrost dobave?

Ali kaj že?

Da,kot kaže se tvoj pogled dojemanja pomena železnice, na nivoju letenja nad oblaki, in gledanja kaj se dogaja spodaj s tiri. Zato pa se kot vedno tvoji zaključki končajo : trami, dve železni šini in luknja. ok to zajema verjetno vse svetovne tunele, ki imajo z začtku železniški tunel...


... še vedno mi ni jasno kako Semmering pokaže, da je 2. tir Divača-Koper zgrešen ...

jb_j ::

ne razumem, zakaj potreba po vzporedni progi z obstoječo.
lahko bi le dodelali manjkajoče stvari pri delujoči progi.

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Gregor P ::

Članek je zaklenjen; ampak v čem naj bi zavajalo javnost? Madžari ipd. so pogoj, če hočemo ta tir zgraditi čim prej s čim manj proračunskega denarja. To najbrž ne pomeni, da ga ni mogoče zgraditi le s proračunskim denarjem, a pač nekoliko kasneje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ZaphodBB ::

Gregor P je izjavil:

Članek je zaklenjen; ampak v čem naj bi zavajalo javnost? Madžari ipd. so pogoj, če hočemo ta tir zgraditi čim prej s čim manj proračunskega denarja. To najbrž ne pomeni, da ga ni mogoče zgraditi le s proračunskim denarjem, a pač nekoliko kasneje.

Čakaj, ti zdaj praviš, da bi manj proračunskega denarja pomeni nižjo ceno in manj zavlačevanja???

Wow.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Gregor P ::

Ne, pravim, da bi morali madžarski denar nadomestiti s proračunskim, ki ga očitno nimamo, zato bi se zadeva zavlekla, da bi lahko v naslednjih desetletjih nabrali ta denar in začeli z delom. Vprašanje za koliko bi se v tem času cena zvišala/zmanjšala?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mr.B ::

Gregor P je izjavil:

Ne, pravim, da bi morali madžarski denar nadomestiti s proračunskim, ki ga očitno nimamo, zato bi se zadeva zavlekla, da bi lahko v naslednjih desetletjih nabrali ta denar in začeli z delom. Vprašanje za koliko bi se v tem času cena zvišala/zmanjšala?!?

Samo v javnem sektorju uredite razmerje plac z gospodarstvom drugje po kapitalisticni evropi, pa je denar tu... no seveda denar je potrebno za place, kdo pa se vozi z javnim prevozom.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Gregor P ::

Če ne grem s kolesom, se dejansko vozim z javnim prevozom, ki bi seveda lahko bil dosti boljši. Še posebej me moti, da so LPP avtobusi povsem prekriti z reklamami, da sploh ven ne vidiš; je res takšno depresivno vzdušje, vsi na mobilcih itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Andrej51 ::

matijadmin ::

Andrej51 je izjavil:

Bolj kot Madžari nas bi moglo skrbet dogajanje v Luki:
Ladjarje skrbi: žerjavisti delajo zelo počasi
Sindikat žerjavistov preklical socialni mir
Delavski shod bo 30.01

Tisti, ki imajo višje plače od farmacevtov in so dolga leta lažen socialni mir častili, pri tem pa za svoje plače podpirali pritipravno segregacijo med delavci ter se vedli revanšistično (sindikat in člani so si celo drznili na Ajpes vložiti vlogo za ustanovitev podjetja - nezakonite posredovalnice zunanje delovne sile, mnogi med njimi pa od podobnih posredovalnic prejemajo podkupnine), zdaj zaradi enega, ki bo te privilegije po lastni neumnosti/malomarnosti izgubil, pa še pokojnika, ki se ne more braniti, je potunkal, hočejo protestirati in nagajati podjetju, ki jim daje vsakdanjo mezdo. Vsakokrat pri tem začnejo nabijati z NOB simboli, da zvabijo rajo in jim s tem izklopijo možgane. Vlada se na to odziva mlačno, kar je zaskrbljujoče. Vsak je nadomestljiv. Zadnja (protipravna in neustavna) stavka je povzročila nam v gospodarstvu nemalo škode in prav bi bilo, da vlada ukrene vse, da se vsaj odgovorne kaznuje in v bodoče take izpade prepreči. Nič ne bi imel proti, če bi za svoje pravice stopili skupaj iz vrst IPS in tudi stavkali. Škoda bi bila, a škoda je tudi, ker se tega ni uredilo že davno. Zavoljo vseh tveganj in protipravnega položaja izkoriščanih. Vse, kar me navdaja z upanjem je, da zadnji protest zblojenih in pokvarjenih žerjavistov ni obiskalo niti 30 ljudi! Vlada bi morala poslati policiste, podjetje pa zasebne detektive in lastno varnostno službo, da vse, ki nezakonito ovirajo delovne procese identificirajo, odstranijo in nadalje sankcionirajo, oz. terjajo za povzročeno škodo. Politične zahteve in proti pravni privilegiji posameznikov pač niso utemeljene, še manj pa moralne in pravno dopustne stavkovne zahteve!
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

Enostavno,
Korak 1 : ukiniš pogodbo posredniškim agencijam,
Korak 2 : posledično bodovsi na cesti,
Korak 3 : Luka pana zavodu da prijavo da išče nove delavce.

Verjetno se pri Koraku 1 ustavi, ker nekateri so tudi tu pri koritu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ZaphodBB ::

matijadmin je izjavil:

Andrej51 je izjavil:

Bolj kot Madžari nas bi moglo skrbet dogajanje v Luki:
Ladjarje skrbi: žerjavisti delajo zelo počasi
Sindikat žerjavistov preklical socialni mir
Delavski shod bo 30.01

Tisti, ki imajo višje plače od farmacevtov in so dolga leta lažen socialni mir častili, pri tem pa za svoje plače podpirali pritipravno segregacijo med delavci ter se vedli revanšistično (sindikat in člani so si celo drznili na Ajpes vložiti vlogo za ustanovitev podjetja - nezakonite posredovalnice zunanje delovne sile, mnogi med njimi pa od podobnih posredovalnic prejemajo podkupnine), zdaj zaradi enega, ki bo te privilegije po lastni neumnosti/malomarnosti izgubil, pa še pokojnika, ki se ne more braniti, je potunkal, hočejo protestirati in nagajati podjetju, ki jim daje vsakdanjo mezdo. Vsakokrat pri tem začnejo nabijati z NOB simboli, da zvabijo rajo in jim s tem izklopijo možgane. Vlada se na to odziva mlačno, kar je zaskrbljujoče. Vsak je nadomestljiv. Zadnja (protipravna in neustavna) stavka je povzročila nam v gospodarstvu nemalo škode in prav bi bilo, da vlada ukrene vse, da se vsaj odgovorne kaznuje in v bodoče take izpade prepreči. Nič ne bi imel proti, če bi za svoje pravice stopili skupaj iz vrst IPS in tudi stavkali. Škoda bi bila, a škoda je tudi, ker se tega ni uredilo že davno. Zavoljo vseh tveganj in protipravnega položaja izkoriščanih. Vse, kar me navdaja z upanjem je, da zadnji protest zblojenih in pokvarjenih žerjavistov ni obiskalo niti 30 ljudi! Vlada bi morala poslati policiste, podjetje pa zasebne detektive in lastno varnostno službo, da vse, ki nezakonito ovirajo delovne procese identificirajo, odstranijo in nadalje sankcionirajo, oz. terjajo za povzročeno škodo. Politične zahteve in proti pravni privilegiji posameznikov pač niso utemeljene, še manj pa moralne in pravno dopustne stavkovne zahteve!


Much fašizem.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

MrStein ::

matijadmin je izjavil:

Vlada bi morala

Daj no, saj Cerar intenzivno išče rešitve, ter ne jamra!
Še par mesecev, pol pa bo konec. Potrpljenje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nsa_ag3nt ::

Po idiotski ekonomiji imenovani 2 tir prišlo na plano, da se bo prodalo SŽ-Tovorni promet.
https://siol.net/posel-danes/novice/fra...

Sopomenka ::

Saj te informacije so pa res že dolgo v javnosti, in vsi jih podpirajo. :) Naj dodam da se ne bo prodalo SŽ-Tovorni promet, ampak se bo poiskalo strateškega partnerja za 49% delež.
Slovenske železnice so palček proti ostalim državnim železnicam, imajo letnega prometa 500mio eur, za primerjavo francoski SNCF ima 27 milijard evrov prihodkov. ;)

Mr.B ::

Smeh.
Gorenej pri kolikšnem prometu je uspelo spraskati za 1 miljon profita. Potem pa kdo bo kupil SŽ tovorni promet, sej ne more zagotoviti pretočnosti. Pomojej kupjo v celoti, pa potem tovornega ugasnejo, ko je dugi tir končan, po kupčevih standardih.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

LeQuack ::

Kaj pol zdaj al bo 2 tir al bo šlo vse za povišice stavkajočemu javnemu sektorju? Cena je nekje ista.
Quack !

otago ::

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/novic...
pocelo je. Se pri maketi gredo v 50% drazji nakup, kot potrebno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()
««
38 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
296408 (1439) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
629753 (7206) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22841429 (34670) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385344 (3990) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634780 (28853) DuleKrtola

Več podobnih tem