» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
37 / 54
»»

ZaphodBB ::

Mene predvsem zanima kako to komentira Kovačičev Vili, ki neprestano laja k slovenskem krivosodju, ki da služi levici (z desnosredinsko SMC na čelu).

Pojma nimam. Kdo pa je on? In zakaj bi moral jaz vedet?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Pojma nimam. Kdo pa je on?


Po pisanju v tej in nekaterih drugih temah sodeč je tvoj osebni heroj, vzornik.

In zakaj bi moral jaz vedet?


Nisem rekel, da moraš vedeti. Pravim, da si eden redkih, ki bi bil pripravljen kaj takega poskusiti izvedeti.

Na ostale ima tipček malo preveč emetične učinke, nate bo vpliv verjetno precej prijetnejši. Samo pazi, da boš imel zaprta vrata.

ZaphodBB ::

Po pisanju v tej in nekaterih drugih temah sodeč je tvoj osebni heroj, vzornik.

Lej, če zna možak aritmetiko in ne verjame, da se nekaj splača samo zato ker Smrekar krili z rokami, potem nekaj dela prav.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Lej, če zna možak aritmetiko in ne verjame, da se nekaj splača samo zato ker Smrekar krili z rokami, potem nekaj dela prav.


Se mi je zdelo, da še predobro veš kdo to je in imaš z njim morda še kaj več, ja.

Ti bo uspelo pogledati ali bom ostal v večni nevednosti?

ZaphodBB ::

Se mi je zdelo, da še predobro veš kdo to je in imaš z njim morda še kaj več, ja.

Ti bo uspelo pogledati ali bom ostal v večni nevednosti?

Ne pojma nimam, kdo je on. Zato pa toliko bolje vem kdo si ti.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Ne pojma nimam, kdo je on.


Poglej na plakat, ki ga imaš nad posteljo. Bo zdaj šlo? :)

ZaphodBB ::

Poglej na plakat, ki ga imaš nad posteljo. Bo zdaj šlo?

Ker si ti duševni bolnik, ki ima nad posteljo plakate politikov, misliš, da so ti vsi podobni?

Res zanimivo in zabavno.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: PromeuZ ()

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Ker si ti duševni bolnik, ki ima nad posteljo plakate politikov, misliš, da so ti vsi podobni?


Nak. Ker podpiraš vse kar podpira dotični osebek se mi zdi, da pogosto onaniraš nanj. No, če zanj res še nisi slišal naj ti pomaga spodnja povezava:

http://lmgtfy.com/?q=Vili+Kova%C4%8Di%C...

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:


Ne pojma nimam, kdo je on.


Poglej na plakat, ki ga imaš nad posteljo. Bo zdaj šlo? :)

A to je tisti Smrekar ki enači Avstrijski tunel z drugim tirom v sloveniji ? Ok dovolj povedano o trolu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

MrStein ::

Kaj, ko bi vidva onanirala kje drugje, a?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


A to je tisti Smrekar ki enači Avstrijski tunel z drugim tirom v sloveniji ?


Ne, to je tisti Smrekar, ki zahteva razjasnitev zakaj je 2-4x (na kilometer / skupno) dražji tunel na primerljivi trasi znak modrosti in pametnih investicij, če je cenejša opcija tak očiten nateg.

Saj veš, tisto, na kar ni še nihče odgovoril? Najboljši poskus do sedaj je, da se bodo Avstrijci potem masovno vozili z vlakom iz Dunaja v Italijo na dopust, kar bo generiralo toliko prevoznin, da se bo tunel takoj izplačal. Do sedaj sem to ignoriral, ker se trudim biti vljuden.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


A to je tisti Smrekar ki enači Avstrijski tunel z drugim tirom v sloveniji ?


Ne, to je tisti Smrekar, ki zahteva razjasnitev zakaj je 2-4x (na kilometer / skupno) dražji tunel na primerljivi trasi znak modrosti in pametnih investicij, če je cenejša opcija tak očiten nateg.

Saj veš, tisto, na kar ni še nihče odgovoril? Najboljši poskus do sedaj je, da se bodo Avstrijci potem masovno vozili z vlakom iz Dunaja v Italijo na dopust, kar bo generiralo toliko prevoznin, da se bo tunel takoj izplačal. Do sedaj sem to ignoriral, ker se trudim biti vljuden.

Seveda tako kot kitajci gradijo nsjhitrejso kopensko povezavo med kitajsko in evropo, katerega ladijski promet no, razen ce bo sel preko slovenije, nebi rekel najhitrejsi...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Seveda tako kot kitajci gradijo nsjhitrejso kopensko povezavo med kitajsko in evropo, katerega ladijski promet no, razen ce bo sel preko slovenije, nebi rekel najhitrejsi...


Kot sem rekel, nekatere hujše neumnosti iz vljudnosti ignoriram.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Seveda tako kot kitajci gradijo nsjhitrejso kopensko povezavo med kitajsko in evropo, katerega ladijski promet no, razen ce bo sel preko slovenije, nebi rekel najhitrejsi...


Kot sem rekel, nekatere hujše neumnosti iz vljudnosti ignoriram.

Uradni podatek in tudi znan podatek, je da z vlakom prides s kitajske v iran hitreje kot z ladjo.Sedeaj se pa vprasaj koliko energije se pri tem porabi..
Tvoje dojemanje pomena zeleznice se konca na nivoju povprecnega janeza v JS z motom Slovenskih zeleznic : z vlakom v benetke. Dobimo se na Avtobusni postaji, kjer vas bo avtobus zapeljal... jebo lud zbunjenog.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Uradni podatek in tudi znan podatek, je da z vlakom prides s kitajske v iran hitreje kot z ladjo.


Aha.

Možnosti je sicer še nekaj.

https://www.google.si/flights/#search;f...

Dvomim, da bodo zaradi proge med Dunajem in Trsom Kitajci množično drli na dopust v Evropo.

Pa da se razumemo, ne pravim, da je omenjeni projekt zgrešen. Pravim, da je omenjeni projekt dober, ampak da ima to implikacije tudi za 2. tir.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Uradni podatek in tudi znan podatek, je da z vlakom prides s kitajske v iran hitreje kot z ladjo.


Aha.

Možnosti je sicer še nekaj.

https://www.google.si/flights/#search;f...

Dvomim, da bodo zaradi proge med Dunajem in Trsom Kitajci množično drli na dopust v Evropo.

Pa da se razumemo, ne pravim, da je omenjeni projekt zgrešen. Pravim, da je omenjeni projekt dober, ampak da ima to implikacije tudi za 2. tir.

Tvoje dojemanje pomena železnic in njihovega vpliva na gospoidarstvo je pokazano s tvojim prvim linkom. Sicer me res zanima, kateri letalski prevoznik, bo ekonomično oprvičil prevažanje recimo nafte v letalu, namesto uporabe ladisjkega ali železniškega prometa.
Da ti poenostavim, tvoje dojemanje drugega tira je nekako primrejav kot že podana prej.
Vabilo Slovenskih železnic za romantično potovanje v Benetke. dobimo se na gavni AVTOBUSNI POSTAJI, kejr vas bo BUS odpeljal.... No enako imajo tudi Avstrijci, dobimo se na gavni Železniski postaji, kjer vas bo VLAK odpeljal v, in v Trstu se bodo vkrcali Slovienci, ki so prišli z Avtobusom, sponzoriran s strani Slovenskih železnic... Nedojemanje osnovnega natega, zakaj potniški vlaki ne vozijo v Koper je pač izven tvojega dometa...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Tvoje dojemanje pomena železnic in njihovega vpliva na gospoidarstvo je pokazano s tvojim prvim linkom. Sicer me res zanima, kateri letalski prevoznik, bo ekonomično oprvičil prevažanje recimo nafte v letalu, namesto uporabe ladisjkega ali železniškega prometa.


Verjetno nobeden, ampak gre se zato, da je avstrijska opcija dražja zato, ker je proga še posebej namenjena potniškemu prometu in je zato grajena za hitrejše vlake.

Da ti poenostavim, tvoje dojemanje drugega tira je nekako primrejav kot že podana prej.
Vabilo Slovenskih železnic za romantično potovanje v Benetke. dobimo se na gavni AVTOBUSNI POSTAJI, kejr vas bo BUS odpeljal.... No enako imajo tudi Avstrijci, dobimo se na gavni Železniski postaji, kjer vas bo VLAK odpeljal v, in v Trstu se bodo vkrcali Slovienci, ki so prišli z Avtobusom, sponzoriran s strani Slovenskih železnic... Nedojemanje osnovnega natega, zakaj potniški vlaki ne vozijo v Koper je pač izven tvojega dometa...


V pomoč:
http://www.slo-zeleznice.si/sl/componen...

Bralno razumevanje ti sicer ne gre. Še vedno namreč nabijaš kako da jaz trdim, da je avstrijski projekt slab. Morda boš nekoč doumel, da trdim nekaj povsem drugega. Takrat boš morda tudi razumel zakaj je avstrijski projekt tako ključen za razumevanje upravičenosti 2. tira. Lahko bi ti razlagal, ampak se bojim, da imaš precej premalo povezav med nevroni, da bi razumel.

jb_j ::

potem najbolje, da zrihtajo samo železniško povezavo do italije, saj bodo od tam naprej prevzemali avstrijci in druge države.

drugo jim izgleda ni v interesu. obstoječa železniška infrastruktura še kar stagnira. me pa veseli dan, ko bodo vložili 2miljarde+, za urejanje obstoječega. mogoče se kaj skrajšajo prevozi po sloveniji.

jb_j ::

ali pa uredimo 2 povezavi koper-->italija in koper-->hrvaška.

ker ti dve državi imata oz. bosta gradili dobre povezave hrvaška-->madžarska ter italija-->avstrija in naprej v evropo.

interesa pri nas za urejanje obstoječe infrastrukture, tako ali tako, izgleda, da ni.

raje miljarde v nove odseke, ker imamo le še 1200km neurejenih.

gradimo kratke odseke železnic, za prihodnjost boljšega prometa železnic na hrvaškem in italiji.
kar pa bo prezasedeno za njihove povezave, bo pa ostalo slovencem... drobtine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

najbrž je pri nas tudi problem, da imamo postaje vsakih 10km proge, ki niso zmožne srečanja dveh daljših vlakovnih kompozicij.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Tvoje dojemanje pomena železnic in njihovega vpliva na gospoidarstvo je pokazano s tvojim prvim linkom. Sicer me res zanima, kateri letalski prevoznik, bo ekonomično oprvičil prevažanje recimo nafte v letalu, namesto uporabe ladisjkega ali železniškega prometa.


Verjetno nobeden, ampak gre se zato, da je avstrijska opcija dražja zato, ker je proga še posebej namenjena potniškemu prometu in je zato grajena za hitrejše vlake.

Da ti poenostavim, tvoje dojemanje drugega tira je nekako primrejav kot že podana prej.
Vabilo Slovenskih železnic za romantično potovanje v Benetke. dobimo se na gavni AVTOBUSNI POSTAJI, kejr vas bo BUS odpeljal.... No enako imajo tudi Avstrijci, dobimo se na gavni Železniski postaji, kjer vas bo VLAK odpeljal v, in v Trstu se bodo vkrcali Slovienci, ki so prišli z Avtobusom, sponzoriran s strani Slovenskih železnic... Nedojemanje osnovnega natega, zakaj potniški vlaki ne vozijo v Koper je pač izven tvojega dometa...


V pomoč:
http://www.slo-zeleznice.si/sl/componen...

Bralno razumevanje ti sicer ne gre. Še vedno namreč nabijaš kako da jaz trdim, da je avstrijski projekt slab. Morda boš nekoč doumel, da trdim nekaj povsem drugega. Takrat boš morda tudi razumel zakaj je avstrijski projekt tako ključen za razumevanje upravičenosti 2. tira. Lahko bi ti razlagal, ampak se bojim, da imaš precej premalo povezav med nevroni, da bi razumel.


Smreki, če klikneš na tisti SŽ povezavo, bi videl da piše Avtobusni prevoz in ne Vlak. Seveda je jasno, da potem lahko napišeš, da se po železnicah seveda lahko za doplačilo uporablja :"
ker je proga še posebej namenjena potniškemu prometu
"

Da v Sloveniji ni Javnega prevoza, ki bi služil svojemu namenu, je verjetno očitno, zato pa je ce kup privatnih prevoznikov, ki nadomestijo to luknjo. Seveda ne morejo pa nadomestiti pravega javnega prevoza, saj tisti ki pinašajo denar, morajo biti v službi verjetno vsak dan dokaj točno in niso vezani ali je voznik bolan ali zdrav, ali pa je luna...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

matijadmin ::

ZaphodBB je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Torej je tudi neuzakonitev poroke istospolnih partnerjev sporna? Pokadilo se bo 25 - 30 % financiranja projekta mimo nas. Zaradi neučinkovitega sodstva in političnih retardov.

Ummm. A zdej pa sodstvo ni več neodvisno in visoko profesionalno?

Spet podtikaš? Pravim le, da če pade ureditev ref., potem bo potrebno sprejeti tudi še kaj več od Kovačičeve setve ...
Vrnite nam techno!

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Smreki, če klikneš na tisti SŽ povezavo, bi videl da piše Avtobusni prevoz in ne Vlak.


Tisto je koda vlaka, ne tip prevoza. Zgoraj piše "vlak", kar bi moralo normalnemu človeku zadoščati, ampak nič ne de, saj razumem.

To ni edini primer, ko ima nekaj, kar ni avtobus, oznako BUS.

https://www.world-airport-codes.com/geo...

Razen seveda, če je to edino letališče za avtobuse na svetu.

Da v Sloveniji ni Javnega prevoza, ki bi služil svojemu namenu, je verjetno očitno, zato pa je ce kup privatnih prevoznikov, ki nadomestijo to luknjo. Seveda ne morejo pa nadomestiti pravega javnega prevoza, saj tisti ki pinašajo denar, morajo biti v službi verjetno vsak dan dokaj točno in niso vezani ali je voznik bolan ali zdrav, ali pa je luna...


V pomoč:
Javni prevoz @ Wikipedia

Daj, osveži znanje materinščine. Tole je že prav žalostno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Smreki, če klikneš na tisti SŽ povezavo, bi videl da piše Avtobusni prevoz in ne Vlak.


Tisto je koda vlaka, ne tip prevoza. Zgoraj piše "vlak", kar bi moralo normalnemu človeku zadoščati, ampak nič ne de, saj razumem.

To ni edini primer, ko ima nekaj, kar ni avtobus, oznako BUS.

https://www.world-airport-codes.com/geo...

Razen seveda, če je to edino letališče za avtobuse na svetu.

Da v Sloveniji ni Javnega prevoza, ki bi služil svojemu namenu, je verjetno očitno, zato pa je ce kup privatnih prevoznikov, ki nadomestijo to luknjo. Seveda ne morejo pa nadomestiti pravega javnega prevoza, saj tisti ki pinašajo denar, morajo biti v službi verjetno vsak dan dokaj točno in niso vezani ali je voznik bolan ali zdrav, ali pa je luna...


V pomoč:
Javni prevoz @ Wikipedia

Daj, osveži znanje materinščine. Tole je že prav žalostno.

Se oproščam in verjamem da google trnaslate zna tole prevesti iz slovenščine v nemščino : Nadomestni Avtobusni prevoz : Ljubljana - Divača - Koper ( do nadaljnjega ) vklučujoč tistih 03:49 za pot

Recimo predlagaj izboljšavo googlu
Za nemščino : Alternative Busverbindung: Ljubljana - Divača - Koper (in die nächste) einschließlich jener 03:49 für die Reise
Ter Angleščino : Alternative Bus service: Ljubljana - Divača - Koper (to the next) including those 03:49 for the trip

Bo šlo Smreki.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Se oproščam in verjamem da google trnaslate zna tole prevesti iz slovenščine v nemščino : Nadomestni Avtobusni prevoz : Ljubljana - Divača - Koper ( do nadaljnjega ) vklučujoč tistih 03:49 za pot

Recimo predlagaj izboljšavo googlu
Za nemščino : Alternative Busverbindung: Ljubljana - Divača - Koper (in die nächste) einschließlich jener 03:49 für die Reise
Ter Angleščino : Alternative Bus service: Ljubljana - Divača - Koper (to the next) including those 03:49 for the trip

Bo šlo Smreki.


Nadomesten prevoz zaradi del na progi zate pomeni, da ni vlaka in da so zato nadaljnje investicije v železniško infrastrukturo zgrešene?

Zanimiva 'logika'. Daj, omisli si že tečaj.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Se oproščam in verjamem da google trnaslate zna tole prevesti iz slovenščine v nemščino : Nadomestni Avtobusni prevoz : Ljubljana - Divača - Koper ( do nadaljnjega ) vklučujoč tistih 03:49 za pot

Recimo predlagaj izboljšavo googlu
Za nemščino : Alternative Busverbindung: Ljubljana - Divača - Koper (in die nächste) einschließlich jener 03:49 für die Reise
Ter Angleščino : Alternative Bus service: Ljubljana - Divača - Koper (to the next) including those 03:49 for the trip

Bo šlo Smreki.


Nadomesten prevoz zaradi del na progi zate pomeni, da ni vlaka in da so zato nadaljnje investicije v železniško infrastrukturo zgrešene?

Zanimiva 'logika'. Daj, omisli si že tečaj.

A ok, sej smo o tem že debatirali. Akcija SŽ Benetke: dobimo se na glavni avtobusni postaji, kjer vas bo Avtobus.... No verjetno je vseeno, ker noben ni tako nor, da bi se peljal do kopra z Javnim prevozom, ki traja skoraj štiri ure. Ampak ne skrbet, tovorne vlake ne pretovarjajo na divači na Avtocesto. Le te uspe SŽ uspešno pripeljejo v Koper.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


A ok, sej smo o tem že debatirali. Akcija SŽ Benetke: dobimo se na glavni avtobusni postaji, kjer vas bo Avtobus.... No verjetno je vseeno, ker noben ni tako nor, da bi se peljal do kopra z Javnim prevozom, ki traja skoraj štiri ure.


A ni zanimivo, da pizdiš kako so železniške povezave s Koprom zanič in hkrati aktivno agitiraš proti projektu, ki bi to izboljšal?

Ampak ne skrbet, tovorne vlake ne pretovarjajo na divači na Avtocesto. Le te uspe SŽ uspešno pripeljejo v Koper.


Tovornih vlakov. Obnovitveni tečaj materinščine ti res ne bi škodil.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


A ok, sej smo o tem že debatirali. Akcija SŽ Benetke: dobimo se na glavni avtobusni postaji, kjer vas bo Avtobus.... No verjetno je vseeno, ker noben ni tako nor, da bi se peljal do kopra z Javnim prevozom, ki traja skoraj štiri ure.


A ni zanimivo, da pizdiš kako so železniške povezave s Koprom zanič in hkrati aktivno agitiraš proti projektu, ki bi to izboljšal?

Ampak ne skrbet, tovorne vlake ne pretovarjajo na divači na Avtocesto. Le te uspe SŽ uspešno pripeljejo v Koper.


Tovornih vlakov. Obnovitveni tečaj materinščine ti res ne bi škodil.

Dokler boš ti primerjal Avstrijki tunel kot ekvivalent Slovenskemu, potem bo zagotovo proti vsakemu tvojemu argumentu. V tem trenutku je hitreje priti z Avtobusom, oziroma še hitreje s prevozi.org, kamorkoli po sloveniji.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:

]
Dokler boš ti primerjal Avstrijki tunel kot ekvivalent Slovenskemu, potem bo zagotovo proti vsakemu tvojemu argumentu.


A ni zanimivo, da tega ne moreš podkrepiti s povsem ničemer?

V tem trenutku je hitreje priti z Avtobusom, oziroma še hitreje s prevozi.org, kamorkoli po sloveniji.


Tudi iz Dunaja v Berlin prideš hitreje z avtom kot z vlakom.

Pa?

jb_j ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:

]
Dokler boš ti primerjal Avstrijki tunel kot ekvivalent Slovenskemu, potem bo zagotovo proti vsakemu tvojemu argumentu.


A ni zanimivo, da tega ne moreš podkrepiti s povsem ničemer?

V tem trenutku je hitreje priti z Avtobusom, oziroma še hitreje s prevozi.org, kamorkoli po sloveniji.


Tudi iz Dunaja v Berlin prideš hitreje z avtom kot z vlakom.

Pa?


DUNAJ --> GRADEC 2:10 AVTO, 2:36 VLAK
MARIBOR --> KOPER 2:25 AVTO, 5-7ur VLAK

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:


DUNAJ --> GRADEC 2:10 AVTO, 2:36 VLAK
MARIBOR --> KOPER 2:25 AVTO, 5-7ur VLAK


Med Dunajem in Gradcem ni nobenega ključnega mesta, med Mariborom in Koprom imaš Ljubljano. Primerjaj raje Salzburg --> Gradec, če hočeš imeti relevantno primerjavo.

Ko boš to opravil še obrazloži zakaj si proti 2. tiru, če te to moti. Veliko sreče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

jb_j ::

Smrekar1 je izjavil:

jb_j je izjavil:


DUNAJ --> GRADEC 2:10 AVTO, 2:36 VLAK
MARIBOR --> KOPER 2:25 AVTO, 5-7ur VLAK


Med Dunajem in Gradcem ni nobenega ključnega mesta, med Mariborom in Koprom imaš Ljubljano. Primerjaj raje Salzburg --> Gradec, če hočeš imeti relevantno primerjavo.

Ko boš to opravil še obrazloži zakaj si proti 2. tiru, če te to moti. Veliko sreče.





V sloveniji rabi vlak na relaciji KP-->MB 3-5ur več kot z avtom.

Ker imamo 1200km neurejenih prog z nezavarovanimi prehodi in prekratkimi postajami, da bi se srečali 2 daljši kompoziciji.

Salzburg-->Graz 3ure avto, 4 vlak

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:

]
Dokler boš ti primerjal Avstrijki tunel kot ekvivalent Slovenskemu, potem bo zagotovo proti vsakemu tvojemu argumentu.


A ni zanimivo, da tega ne moreš podkrepiti s povsem ničemer?

V tem trenutku je hitreje priti z Avtobusom, oziroma še hitreje s prevozi.org, kamorkoli po sloveniji.


Tudi iz Dunaja v Berlin prideš hitreje z avtom kot z vlakom.

Pa?

Kolikor vem sem jaz začel z argumentacijo da premer Avstrijskega tunela krepko presega kar bo dugi tir, potem si pa ti nekako argumentiral da je drugi tir nekako na nivoju St. Gotthard, in zato opravičuje njegovo ceno na meter. Verjamem da boš tudi na tem forumu našel bore malo zagovornikov, ki bi ti lahko pod konkretno dozo, pritrdili tvojo vizijip.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

konspirator ::

Tajnih pogajanj z Madžarsko za njihov delež 200 mil. eur še niste omenili:
http://hudo.com/si/2017/12/19/v-levici-...
--

jb_j ::

konspirator je izjavil:

Tajnih pogajanj z Madžarsko za njihov delež 200 mil. eur še niste omenili:
http://hudo.com/si/2017/12/19/v-levici-...


kje je problem? če druge države vlagajo v propadle investicije. aja SŽ bodo spet najebale, ker se jim investicija ne bo povrnila.

In bodo še malo podražili že tako poceni karte za potnike in poceni prevoze tovora. (pizda zmer moram pisat zraven, da je to sarkazem, ker imam zadnje čase samo opravke z nepismenimi ljudmi)

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:


V sloveniji rabi vlak na relaciji KP-->MB 3-5ur več kot z avtom.

Ker imamo 1200km neurejenih prog z nezavarovanimi prehodi in prekratkimi postajami, da bi se srečali 2 daljši kompoziciji.

Salzburg-->Graz 3ure avto, 4 vlak


Ko boš obrazložil zakaj je to argument proti 2. tiru (ki bi na tej progi odprl ozko grlo, ki pot podaljša za nekje pol ure) se ponovno oglasi. Težko že čakam nekoga, ki bo objasnil to 'logiko'.

Mr.B je izjavil:


Kolikor vem sem jaz začel z argumentacijo da premer Avstrijskega tunela krepko presega kar bo dugi tir, potem si pa ti nekako argumentiral da je drugi tir nekako na nivoju St. Gotthard, in zato opravičuje njegovo ceno na meter. Verjamem da boš tudi na tem forumu našel bore malo zagovornikov, ki bi ti lahko pod konkretno dozo, pritrdili tvojo vizijip.


Bom poskusil tipkati počasneje, da boš lažje razumel.

Avstrijci so mnenja, da je povezava tako pomembna, da gradijo 2x daljši in na meter proge 2x dražji (skupno torej 2x2=4-krat dražji) tunel.

Kako s tem podpiraš trditev, da je 2. tir Divača-Koper predrag in da se ne bo izplačal?

Če še vedno ne razumeš vprašanja bi bilo morda bolje, da se lotiš lažjih tem, zanesljivo je kakšna zvezdnica na sveže noseča in podobno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Mr.B ::

Smrekar1,
ne znaš množiti ne seštevat. Zato se ti pa številke poklapajo.
Če bi znal kaj več kot BS : https://www.railway-technology.com/proj... Imaš vsaj približek o čem govoriš. V bistvu sem prepričan, da se boš moral zelo hudooooo potruditi da bi argumentiral SŽ promet skozi celoooo slowenijo, da se boš lahko prebližal tonaži ki se sedaj prevaža po stari Avstrijski progi. Pustimo ostale razlike, ki jih niti ne razumeš, ker pač tvoja primerjava se gre kdo ima dalšega..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:

Smrekar1,
ne znaš množiti ne seštevat. Zato se ti pa številke poklapajo.
Če bi znal kaj več kot BS : https://www.railway-technology.com/proj... Imaš vsaj približek o čem govoriš. V bistvu sem prepričan, da se boš moral zelo hudooooo potruditi da bi argumentiral SŽ promet skozi celoooo slowenijo, da se boš lahko prebližal tonaži ki se sedaj prevaža po stari Avstrijski progi. Pustimo ostale razlike, ki jih niti ne razumeš, ker pač tvoja primerjava se gre kdo ima dalšega..


Aha.

3,3 milijarde evrov za 27 kilometrov tunelov je odličen projekt in kot tak dokaz, da je 1,5 milijarde evrov za 22 kilometrov tunelov zgrešen in odločno predrag projekt.

Bojim se, da mi še vedno ni jasno. Prosim napiši jasneje in rezoniranje podkrepi z izračuni. Tipkaj prosim počasi, sicer ne bom razumel.

Aja, pa veliko sreče pri argumentiranju. Kdo drug kot Fortuna ti že težko pomaga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Wrop ::

Mr.B je izjavil:

Smrekar1,
ne znaš množiti ne seštevat. Zato se ti pa številke poklapajo.
Če bi znal kaj več kot BS : https://www.railway-technology.com/proj... Imaš vsaj približek o čem govoriš. V bistvu sem prepričan, da se boš moral zelo hudooooo potruditi da bi argumentiral SŽ promet skozi celoooo slowenijo, da se boš lahko prebližal tonaži ki se sedaj prevaža po stari Avstrijski progi. Pustimo ostale razlike, ki jih niti ne razumeš, ker pač tvoja primerjava se gre kdo ima dalšega..



Ne trudi se s številkami. Tunel je tunel. Avstrijci ga delajo, Slovenci ga hočemo. Če se njim splača se tudi nam. Ostanimo pri križnih izračunih, ker potem se vse splača. Premer, Alpe, Kras, št. cevi, temperatura, to so nepotrebne malenkosti, ki jih lahko pri primerjavi zanemarimo. Dolžina in cena, to je vse kar rabiš za primerjavo.

Smrekar1 ::

Wrop je izjavil:


Ne trudi se s številkami. Tunel je tunel. Avstrijci ga delajo, Slovenci ga hočemo. Če se njim splača se tudi nam. Ostanimo pri križnih izračunih, ker potem se vse splača. Premer, Alpe, Kras, št. cevi, temperatura, to so nepotrebne malenkosti, ki jih lahko pri primerjavi zanemarimo. Dolžina in cena, to je vse kar rabiš za primerjavo.


Aja, torej če bi gradili večji sistem z več cevmi in večjo pretočnostjo za 2x več denarja bi bil torej 2. tir dobra naložba? Zgrešen je ker je prepoceni?

Prosim, obrazloži tole malo bolj detajlno. Koliko večjo pretočnost po tvoje rabimo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

M-XXXX ::

Čaki: potem ena država ki ima že vse urejeno, zdravstvo šolstvo infrastrukturo ogromne financne zaloge in druga država, kjer folk od lakote umira po ulicah je smiselnost v 20km tunel za 5% bdpja enaka?

A ni enako boš rekel? Ja čak potem ne moreš kar tako posloševat? Ja kdo bi si mislil.

Smrekar1 ::

M-XXXX je izjavil:

Čaki: potem ena država ki ima že vse urejeno, zdravstvo šolstvo infrastrukturo ogromne financne zaloge in druga država, kjer folk od lakote umira po ulicah je smiselnost v 20km tunel za 5% bdpja enaka?


Kolikor mi je znano v Avstriji folk od lakote ne umira po ulicah.

Morda se motim, kaj vem. Link?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

M-XXXX ::

Točno tako, ne umira. V takem primeru je smiselnost v investicijo večja kot v neki afriški državi, kjer je bolj smiselno vse ostalo prej urejat. Slovenija je pa nekje vmes (za lažjo primerjavo).

Ne trudi se s številkami. Tunel je tunel. Avstrijci ga delajo, Slovenci ga hočemo. Če se njim splača se tudi nam. Ostanimo pri križnih izračunih, ker potem se vse splača. Premer, Alpe, Kras, št. cevi, temperatura, to so nepotrebne malenkosti, ki jih lahko pri primerjavi zanemarimo. Dolžina in cena, to je vse kar rabiš za primerjavo.

Smrekar1 ::

M-XXXX je izjavil:

Točno tako, ne umira. V takem primeru je smiselnost v investicijo večja kot v neki afriški državi


V redu, verjamem, da v grobem velja. Če bi govorili o gradnji železniške povezave v recimo Burkini faso bi lahko debato nemara celo zaključili.
Ker ne govorimo o neki afriški državi se mi zdi argument precej debilen. Daj ga malo bolj razdelaj in objasni kako dražji avstrijski tunel pomeni, da je 2. tir Divača-koper predrag.

Vem, da tole ne deluje, ampak ti vseeno želim res veliko, ogromno sreče pri iskanju argumentov. Drugega ti tako ne preostane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

M-XXXX ::

Smrekar1 je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Točno tako, ne umira. V takem primeru je smiselnost v investicijo večja kot v neki afriški državi


V redu, verjamem, da v grobem velja. Če bi govorili o gradnji železniške povezave v recimo Burkini faso bi lahko debato nemara celo zaključili.
Ker ne govorimo o neki afriški državi se mi zdi argument precej debilen. Daj ga malo bolj razdelaj in objasni kako dražji avstrijski tunel pomeni, da je 2. tir Divača-koper predrag.

Vem, da tole ne deluje, ampak ti vseeno želim res veliko, ogromno sreče pri iskanju argumentov. Drugega ti tako ne preostane.

Veš kaj je moj argument?

Slovenija ima na računu zdajle 1000€. 300€ jih lahko porabimo za šolanje otroka, 300€ za popravilo strehe, 100€ prišparamo za investicijo v prihodnje, 200€ damo za zdravljenje katerega potrebujemo 100€ pa za sptrotno fasngo.

Realnost pa je da hočemo zapraviti 10 000€ za nakup avtomobila. Zdajšnji avto dela, ni najnovejši, ni najhitrejši ampak služi namenu. Zaradi novega avta ne bomo dobili boljše službe, prav tako ne bomo več zaslužili.

Ne rečem, da je drugi tir toralno nesmiselen. Rečem pa to, da imamo 100 bolj važnih stvari v temle trenutku z večjim efektom na dolgi rok kot drugi tir.

Recimo par dni nazaj sem bral članek o turizmu in kako noro dobro nam raste. In da je slovenija vložila 10 miljonov v njega letno (zadnje dve leti če se ne motim).
10 miljonov smo dali za njega!
10 bogih miljonov, pa kako se nam je že povrnilo (no saj ni samo posledica teh 10 miljonov)

Koliko bi dobili šele če bi 100 miljonov vložili v njega (10x drugega tira, z 10x manjši investicijo).

Mr.B ::

Pa sej vemo tunel je tunel, tir je tir.
Problem se začne pri detailih, kot zakaj v svetu ni tako imenovanih hitrih vlakov ki se napajajo pri 3kV, kaj šele tovornih vlakov, ki bi se vozili v hirb.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

M-XXXX je izjavil:

[
Veš kaj je moj argument?

Slovenija ima na računu zdajle 1000€. 300€ jih lahko porabimo za šolanje otroka, 300€ za popravilo strehe, 100€ prišparamo za investicijo v prihodnje, 200€ damo za zdravljenje katerega potrebujemo 100€ pa za sptrotno fasngo.

Realnost pa je da hočemo zapraviti 10 000€ za nakup avtomobila. Zdajšnji avto dela, ni najnovejši, ni najhitrejši ampak služi namenu. Zaradi novega avta ne bomo dobili boljše službe, prav tako ne bomo več zaslužili.


Neumnost in zgrešeno na celi črti. Poanta 2. tira ni luksuz, temveč rast luke Koper in povečanje konkurečnosti skoraj kompletne države. Tole je podobno kot da bi dal 100€ letno za naslednjih nekaj let za šolanje.

Več sreče prihodnjič.

M-XXXX ::

Seveda da je drugi tir rast luke koper in povečanje konkurenčnosti države. Saj to najbrž nobeden ne oporeka. Vendar imaš 100 področjih pri katerih bomo dobili večjo konkurenčnost in večjo rast na državni rasti za manjši denar in v krajšem času. In ja, kot da bi dal 100€ za šolanje. Sam da ni 100€ ampak je 10 000€ za šolanje bratranca iz Srbije, lastnega otroka pustiš pa v osnovni šoli- ker nimaš 100€ za njegovo srednjo šolo.

To je ves point. Drugi tir greš gradit ko imaš vse ostale stvari že zooptimizirane.

To je tako, kot da bi šel na bajto delat 30cm fasade da boš prišparal pri ogrevanju. Pa še okenj nimaš montiranih. Najprej treba tavelike stvari uredit, ne pa "malenkosti" ki te največ koštajo.

Gregor P ::

Nikoli ne boš imel vse "stvari že zooptimizirane" ... če že greste na družinske primerjave; če bi čakal, da boš imel otroka šele, ko bodo stvari "že zooptimizirane", potem nikoli ne boš imel otroka, kaj šele, da bi dajal na stran za njegovo šolnino ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Wrop ::

Smrekar1 je izjavil:

Wrop je izjavil:


Ne trudi se s številkami. Tunel je tunel. Avstrijci ga delajo, Slovenci ga hočemo. Če se njim splača se tudi nam. Ostanimo pri križnih izračunih, ker potem se vse splača. Premer, Alpe, Kras, št. cevi, temperatura, to so nepotrebne malenkosti, ki jih lahko pri primerjavi zanemarimo. Dolžina in cena, to je vse kar rabiš za primerjavo.


Aja, torej če bi gradili večji sistem z več cevmi in večjo pretočnostjo za 2x več denarja bi bil torej 2. tir dobra naložba? Zgrešen je ker je prepoceni?

Prosim, obrazloži tole malo bolj detajlno. Koliko večjo pretočnost po tvoje rabimo?


Smo ti že večkrat razložili, da primerjaš jabolka in hruške. Gradi se za različne maksimalne hitrosti, cevi so večjega premera, število cevi je različno, tuneli so v enem kosu, temperatura v tunelu je bistveno drugačna, varnost, stroški izkopa in odvoz materiala ...
Ti pa primerjaš samo dolžino in ceno in tvoj sklep je poceni 2. tir.
««
37 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
296397 (1428) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
629743 (7196) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22841368 (34609) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385334 (3980) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634728 (28801) DuleKrtola

Več podobnih tem