» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
36 / 54
»»

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

blink je izjavil:


Drugi tir je slepo črevo - tovorna enotirna proga, ki bo služila zgolj Luki Koper. Avstrija dela dvotirni baltsko-jadranski železniški koridor za tovorni in potniški promet do 250km/h. Kot da bi primerjal dovoz v svojo garažo z avtocesto. Samo predor pod Golico je dolg 32.5km, dvocevni. Investicija z ogromnim potencialom in zdravo ekonomiko.



Povezuje dve povsem enakovredni lokaciji (ena je celo ista), ampak za 4x več denarja. Toliko o tem.

Se strinjam, Slovenski drugi tir, ne bo dosegel 1. da bi vlaki hiteli kaj bližje 100kmh, kot tudi imeli normativa dolžine 1km. Torej že v osnovi govorimo o dveh kompletno različnih projektih, ki so zato celo drugačno ovrednosteni. Kaj šele o premeru predorov, ali na primer misliš da bo železje za tire eneko, ...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Se strinjam, Slovenski drugi tir, ne bo dosegel 1. da bi vlaki hiteli kaj bližje 100kmh, kot tudi imeli normativa dolžine 1km. Torej že v osnovi govorimo o dveh kompletno različnih projektih, ki so zato celo drugačno ovrednosteni. Kaj šele o premeru predorov, ali na primer misliš da bo železje za tire eneko, ...


Še enkrat. Avstrijci so mnenja, da je povezava Dunaja s pristaniščem na vzhodnem Jadranu vredna vsaj 4x več kot je ocenjena vrednost projekta 2. tir.

Tole nabijanje o tem kakšni vlaki vozijo tu in kakšni vlaki vozijo tam je brez pomena, ker naši vrli strategi menijo, da obstoječa infrastruktura zadošča potrebam. Daljši in hitrejši vlaki samo povečajo pretočnost proge, to je nekako to. Če obstoječa infrastruktura zadošča je to praktično povsem nepomembno, vseeno je ali imaš 10 ali imaš 50 če rabiš 2. Če imajo naši strategi prav so Avstrijci vsaj 4x bolj neumen narod od nas, ker pustijo, da jih takole nategujejo. Lahko se tudi motijo, ker so naduti nabijači.

Glede na kakovost argumentov, ki jih ti naduti nabijači predstavljajo, mi ni težko odločiti katera izmed opcij je bolj verjetna.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Se strinjam, Slovenski drugi tir, ne bo dosegel 1. da bi vlaki hiteli kaj bližje 100kmh, kot tudi imeli normativa dolžine 1km. Torej že v osnovi govorimo o dveh kompletno različnih projektih, ki so zato celo drugačno ovrednosteni. Kaj šele o premeru predorov, ali na primer misliš da bo železje za tire eneko, ...


Še enkrat. Avstrijci so mnenja, da je povezava Dunaja s pristaniščem na vzhodnem Jadranu vredna vsaj 4x več kot je ocenjena vrednost projekta 2. tir.

Tole nabijanje o tem kakšni vlaki vozijo tu in kakšni vlaki vozijo tam je brez pomena, ker naši vrli strategi menijo, da obstoječa infrastruktura zadošča potrebam. Daljši in hitrejši vlaki samo povečajo pretočnost proge, to je nekako to. Če obstoječa infrastruktura zadošča je to praktično povsem nepomembno, vseeno je ali imaš 10 ali imaš 50 če rabiš 2. Če imajo naši strategi prav so Avstrijci vsaj 4x bolj neumen narod od nas, ker pustijo, da jih takole nategujejo. Lahko se tudi motijo, ker so naduti nabijači.

Glede na kakovost argumentov, ki jih ti naduti nabijači predstavljajo, mi ni težko odločiti katera izmed opcij je bolj verjetna.

Tvoja trditev je na nivoju vlak je vlak. avto je avto. ima železne tire ter neke vodoravne cementrne tramove. No Avti imajo tudi štiri gume in se vozijo po asfaltni cesti. Če trdiš da boš z novim avto za 8.999€ prišel iz Trsta na dunaj enako udobno kot z avtom za 89.999€ potem se pač zamisli. Ker če je vse tako izi, bi verjetno v sloveniji že zdavnaj vsi vozili 250kmh, ker kao je vse enako.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Tvoja trditev je na nivoju vlak je vlak. avto je avto. ima železne tire ter neke vodoravne cementrne tramove. No Avti imajo tudi štiri gume in se vozijo po asfaltni cesti. Če trdiš da boš z novim avto za 8.999EUR prišel iz Trsta na dunaj enako udobno kot z avtom za 89.999EUR potem se pač zamisli. Ker če je vse tako izi, bi verjetno v sloveniji že zdavnaj vsi vozili 250kmh, ker kao je vse enako.


Bom tipkal počasi, da boš lažje razumel, prav?

Za tovor je udobje precej majhnega pomena. 2. tir omogoča hitrosti 160 km/h, ne 80 km/h. Če je proga 40% krajša (kar naša opcija je) tudi 40% nižja povprečna hitrost potovanja potniku ne pomeni veliko, saj bo na cilj prišel istočasno. Glede stroškov poti, tako glede nabave vlaka kot glede energije, ki jo vlak porabi, je naša opcija dolgoročno cenejša tudi ko izvzamemo 4,5 milijarde evrov začetne investicije kolikor bo avstrijski tunel dražji.

Avstrijci ŠE VEDNO menijo, da se njihova opcija izplača. Če je 2.tir predrag in se ne izplača se njihova opcija ne bo NIKOLI in nikdar. To je preprosto dejstvo, ki ga nasprotniki projekta niso sposobni sprejeti. Vseeno menijo, da je avstrijska opcija v redu, naša ne, kar jih predvsem diskvalificira kot avtoritete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

blink ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Se strinjam, Slovenski drugi tir, ne bo dosegel 1. da bi vlaki hiteli kaj bližje 100kmh, kot tudi imeli normativa dolžine 1km. Torej že v osnovi govorimo o dveh kompletno različnih projektih, ki so zato celo drugačno ovrednosteni. Kaj šele o premeru predorov, ali na primer misliš da bo železje za tire eneko, ...


Še enkrat. Avstrijci so mnenja, da je povezava Dunaja s pristaniščem na vzhodnem Jadranu vredna vsaj 4x več kot je ocenjena vrednost projekta 2. tir.

Tole nabijanje o tem kakšni vlaki vozijo tu in kakšni vlaki vozijo tam je brez pomena, ker naši vrli strategi menijo, da obstoječa infrastruktura zadošča potrebam. Daljši in hitrejši vlaki samo povečajo pretočnost proge, to je nekako to. Če obstoječa infrastruktura zadošča je to praktično povsem nepomembno, vseeno je ali imaš 10 ali imaš 50 če rabiš 2. Če imajo naši strategi prav so Avstrijci vsaj 4x bolj neumen narod od nas, ker pustijo, da jih takole nategujejo. Lahko se tudi motijo, ker so naduti nabijači.

Glede na kakovost argumentov, ki jih ti naduti nabijači predstavljajo, mi ni težko odločiti katera izmed opcij je bolj verjetna.


Avstrijci predvsem menijo, da je nemotena in hitra povezava SV Italije in pristanišč Ravenna, Benetke in Trst + potniški promet do 250km/h proti centralni in vzhodni Evropi vreden toliko in se jim to izplača. Primerjava njihovega projekta z drugim tirom, Luko Koper (ki se nima kam širiti) in obstoječo železniško infrastrukturo v Sloveniji je naravnost smešna.

Smrekar1 ::

blink je izjavil:


Avstrijci predvsem menijo, da je nemotena in hitra povezava SV Italije in pristanišč Ravenna, Benetke in Trst + potniški promet do 250km/h proti centralni in vzhodni Evropi vreden toliko in se jim to izplača. Primerjava njihovega projekta z drugim tirom, Luko Koper (ki se nima kam širiti) in obstoječo železniško infrastrukturo v Sloveniji je naravnost smešna.


Ravenna ima pomen kot pristanišče za Avstrijo samo v primeru, da so vzhodnejše luke že zasedene. Vlak je namreč občutno dražji od ladje, saj ladja ne rabi tirov, tunelov in viaduktov. Recimo v primeru, ko je slovensko železniško ozemlje prenapolnjeno, kot bo kmalu, Ravenna lahko postane konkurenčna Kopru, sicer ne.

Poleg tega gledaš v napačno smer, avstrijska opcija poveže Avstrijo z Jadranom. Naša poveže Jadran z Avstrijo, Slovenijo in Madžarsko. Preostanek povezave - Češka, Slovaška in Nemčija - je v obeh primerih približno enakovreden, saj gresta obe opciji preko Dunaj.. Poleg tega se da našo opcijo navezati na italijansko omrežje, če bi se to izkazalo za zaželeno, ena izmed kritik (!) SDS je bila prav to, da omogoča (!) povezavo proti Trstu.

Potniška povezava je v obeh primerih primerljivo zanimiva. Avstrijska za povezavo Italije z Avstrijo, naša za povezavo hrvaške obale z Avstrijo in širše. Tu ne moremo govoriti, da ima avstrijska opcija neke strašne prednosti pred našo. Kaj dosti dlje kot do Benetk se iz Dunaja z vlakom folk tudi ne bo vozil, ker je pri razdaljah daljših od 4 ure boljša in zato bolj popularna izbira letalo. Če so jim prodali pravljico, da se bodo potem iz Dunaja vozili z vlakom v Rim in Firence so jih nategnili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

blink je izjavil:


Avstrijci predvsem menijo, da je nemotena in hitra povezava SV Italije in pristanišč Ravenna, Benetke in Trst + potniški promet do 250km/h proti centralni in vzhodni Evropi vreden toliko in se jim to izplača. Primerjava njihovega projekta z drugim tirom, Luko Koper (ki se nima kam širiti) in obstoječo železniško infrastrukturo v Sloveniji je naravnost smešna.


Ravenna ima pomen kot pristanišče za Avstrijo samo v primeru, da so vzhodnejše luke že zasedene. Vlak je namreč občutno dražji od ladje, saj ladja ne rabi tirov, tunelov in viaduktov. Recimo v primeru, ko je slovensko železniško ozemlje prenapolnjeno, kot bo kmalu, Ravenna lahko postane konkurenčna Kopru, sicer ne.

Poleg tega gledaš v napačno smer, avstrijska opcija poveže Avstrijo z Jadranom. Naša poveže Jadran z Avstrijo, Slovenijo in Madžarsko. Preostanek povezave - Češka, Slovaška in Nemčija - je v obeh primerih približno enakovreden, saj gresta obe opciji preko Dunaj.. Poleg tega se da našo opcijo navezati na italijansko omrežje, če bi se to izkazalo za zaželeno, ena izmed kritik (!) SDS je bila prav to, da omogoča (!) povezavo proti Trstu.

Potniška povezava je v obeh primerih primerljivo zanimiva. Avstrijska za povezavo Italije z Avstrijo, naša za povezavo hrvaške obale z Avstrijo in širše. Tu ne moremo govoriti, da ima avstrijska opcija neke strašne prednosti pred našo. Kaj dosti dlje kot do Benetk se iz Dunaja z vlakom folk tudi ne bo vozil, ker je pri razdaljah daljših od 4 ure boljša in zato bolj popularna izbira letalo. Če so jim prodali pravljico, da se bodo potem iz Dunaja vozili z vlakom v Rim in Firence so jih nategnili.

Soprry smreki, na povezavi iz HR in Mad#arske se #e dela povezava in bo povezala tudi avstijo. Sdeaj pa delajo najhitrejüo povezave med španijo-Francijo - italijo - avstijo - vzhodna evropa.
Od EU je slowinja trenutno v planu samo sredstva povezava med koprom in italjansko povezavo z avstijo. torej že omenjeno povezavo. Če bo Slovenija dobila sploh kakšna stredstva z a obnovo tirov, je v EU planu po 2025.
In še 1x Smreki, betonski tramovi, ki jih polaga Avstrija so bistbveno drugačni in bistveno pogosteje postavljeni, kot imaginarni za drugi tir. In tovorni vlaki na drugem tiru ne bodo vozili niti blizu 160kmh, kaj šele 100kmh. Nimamo niti lokomotiv niti stroma ki bi bile spoosbne to vleči.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Soprry smreki, na povezavi iz HR in Mad#arske se #e dela povezava in bo povezala tudi avstijo. Sdeaj pa delajo najhitrejüo povezave med španijo-Francijo - italijo - avstijo - vzhodna evropa.


Najhitrejšo po hitrosti vlaka, ne po hitrosti potovanja. Tudi ne po hitrosti potovanja z vlakom ne.

Od EU je slowinja trenutno v planu samo sredstva povezava med koprom in italjansko povezavo z avstijo. torej že omenjeno povezavo. Če bo Slovenija dobila sploh kakšna stredstva z a obnovo tirov, je v EU planu po 2025.


Saj do takrat niti ne rabimo neke strašne obnove tirov. Dokler nimamo 2. tira bo pot med Koprom in Ljubljano vedno trajala tako dolgo, da je nesmiselno investirati v neke tire, ki bodo pot iz 3 ur in 30 minut skrajšali na 3 ure in 15 minut, medtem ko še nimamo projekta, ki bi pot iz 3 ur in 30 minut skrajšal na približno 2 uri in 15 minut.

Menda se slednji projekt ne obnese. Heh.

In še 1x Smreki, betonski tramovi, ki jih polaga Avstrija so bistbveno drugačni in bistveno pogosteje postavljeni, kot imaginarni za drugi tir.


Saj pravim, očitno se izplača še precej bolj ekstravaganten projekt kot 2. tir Divača-Koper, ki naj bi bil po mnenju nekaterih 'strokovnjakov' preveč ekstravaganten. Ta bolj ekstravaganten projekt potem nekateri uporabljajo kot dokaz, da se 2. tir ne izplača, ker da je preveč ekstravaganten. Zanimivo, ni kaj. Ti res ne potegne kje ga lomiš?

In tovorni vlaki na drugem tiru ne bodo vozili niti blizu 160kmh, kaj šele 100kmh. Nimamo niti lokomotiv niti stroma ki bi bile spoosbne to vleči.


Priznam, nisem fizik in nisem strokovnjak za logistiko, ampak vseeno se mi zdi, da vlak težje doseže 160 km/h (in ne kmh) kot 100 km/h.

No kakorkoli, lokomotive so stvar nakupa, štrom stvar nakupa po potrebi ali investicije v infrastrukturo, ki zagotovo ni stvar investicije v 2. tir.

Wrop ::

Smrekar1 je izjavil:

memnon je izjavil:


Pošteno ne mislim v smislu točno, ampak da vsako postavko ovrednotijo na podlagi preteklih izkušenj in izkušenj iz tujine ter jo tako tudi argumentirajo.


Avstrijci ravnokar gradijo tunel pod Alpami proti Trstu. Na kilometer proge je še enkrat dražji - 6 milijard evrov za 50 km tunelov, viaduktov, mostov in proge oz. 4x več denarja za 2x več proge. To je najbolj primerljiv projekt kar se jih da dobiti, saj primerja isto mesto za ladje (sosednji zaliv lučaj stran) z istim trgom (Avstrija in širše). Očitno so Avstrijci mnenja, da je naša opcija še hudičevo ugodna, glede na to, da financirajo bistveno dražjo progo. Zadeva očitno finančno znese. Polistaj malo po temi nazaj kakšne patetične argumente so na to dali profesionalni nabijači.



Smrekarjevo znanje se je končalo v 6. razredu OŠ pri križnem računu.
Če bi se vsaj malo pozanimal bi lahko vedel, da skupna dolžina vseh cevi (2x tovorni + 1x zasilna) 260 km. Pri 2. tiru je vseh tunelov 20 km, najdaljši bodo imeli celo servisno cev, ki naj bi celo omogočala enkrat v prihodnosti dograditev v dvotirno progo. Pa zaokrožimo na skupno dolžino 30 km vseh cevi. Več kot 8x manj. Ob tem je treba še dodati, da je pri 2. tiru maksimalni teoretični izkopni profil tovorne cevi 75 m2, servisni pa 44 m2. Pri AUT-ITA tunelu pa je od 95-125 m2, pomožna cev pa ima 25-75 m2. Pa še ta razlika je, da sosedje vrtajo v Alpe, mi pa v gričke. V pri sosedih temperatura v tunelih dosega 46 C. Pri nas pa? Gradi se tudi za različne maksimalne hitrosti. Da ne govorimo in primerjamo ceno odvoza vsega izkopanega materiala.

Primerjaš jabolka in hruške.

Smrekar1 je izjavil:

nekikr je izjavil:


Problem je predvsem v tem, da pljuvaš po nečem, česar niti prebral nisi.


Lej v čem je problem:

»Zato nas ugotovitve študije ne presenečajo, saj so bili nekateri njeni avtorji zaposleni v teh pristaniščih ali so bili njihovi svetovalci, interes obeh pristanišč in njihovih logistov za nakup Luke Koper pa je že dolgo znan. Zaradi konflikta interesov avtorjev študije, zaradi netočnosti in zavajajočih podatkov, študije ne moremo jemati kot verodostojne. Uporabili so tudi nekatere dokumente, ki imajo status poslovne skrivnosti in jih avtorjem ni posredovala Luka Koper.«

http://www.delo.si/gospodarstvo/infrast...

Verjamete pač nekomu, ki so ga najeli, da bi sabotiral 2. tir. Zanesljivo govorijo resnico in naši lažejo, ker je korupcija samo pri nas, kajne?


Najprej so sporni samo nekateri avtorji, nato pa so v konfliktu interesov kar vsi. Avtorji in njihovi (morebitni) delodajalci (naj bi)/(bi lahko) imeli koristi od študije. Ok. Koristi, zaradi 2. tira, bo imela tudi Luka Koper, zato je v konfliktu interesov, kar se tiče 2. tira. V konfliktu interesov je tudi novinar, ker dela za Delo, katerega lastnik je Petrič, ki je zmagal na razpisu za pripravljalna dela.

MrStein ::

Smrekar1 je izjavil:


Avstrijci ŠE VEDNO menijo, da se njihova opcija izplača. Če je 2.tir predrag in se ne izplača se njihova opcija ne bo NIKOLI in nikdar. To je preprosto dejstvo, ki ga nasprotniki projekta niso sposobni sprejeti. Vseeno menijo, da je avstrijska opcija v redu, naša ne, kar jih predvsem diskvalificira kot avtoritete.

A to primerjaš progo morje-Dunaj z 27 kilometri drugega tira?
A ga kdo razume?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matijadmin ::

MrStein je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:


Avstrijci ŠE VEDNO menijo, da se njihova opcija izplača. Če je 2.tir predrag in se ne izplača se njihova opcija ne bo NIKOLI in nikdar. To je preprosto dejstvo, ki ga nasprotniki projekta niso sposobni sprejeti. Vseeno menijo, da je avstrijska opcija v redu, naša ne, kar jih predvsem diskvalificira kot avtoritete.

A to primerjaš progo morje-Dunaj z 27 kilometri drugega tira?
A ga kdo razume?

Na zgrajeni kilometer ... https://slo-tech.com/forum/t675202/p570...
Tako nabijanje, kot si ga eni privoščite, bolj sodi pod komentarje na N2459TV.
Vrnite nam techno!

Smrekar1 ::

MrStein je izjavil:


A to primerjaš progo morje-Dunaj z 27 kilometri drugega tira?


Ne. Primerjam 50-kilometerski delček te proge s 27 kilometri drugega tira, ki so ravno tako del (krajše) proge morje-Dunaj. Če ti to ni jasno ti jaz ne morem več pomagati.

Wrop je izjavil:


Smrekarjevo znanje se je končalo v 6. razredu OŠ pri križnem računu.


Ne, težava je v tem, da nekateri ne doumete, da je avstrijski projekt dražji.

Če bi se vsaj malo pozanimal bi lahko vedel, da skupna dolžina vseh cevi (2x tovorni + 1x zasilna) 260 km. Pri 2. tiru je vseh tunelov 20 km, najdaljši bodo imeli celo servisno cev, ki naj bi celo omogočala enkrat v prihodnosti dograditev v dvotirno progo. Pa zaokrožimo na skupno dolžino 30 km vseh cevi. Več kot 8x manj. Ob tem je treba še dodati, da je pri 2. tiru maksimalni teoretični izkopni profil tovorne cevi 75 m2, servisni pa 44 m2. Pri AUT-ITA tunelu pa je od 95-125 m2, pomožna cev pa ima 25-75 m2. Pa še ta razlika je, da sosedje vrtajo v Alpe, mi pa v gričke. V pri sosedih temperatura v tunelih dosega 46 C. Pri nas pa? Gradi se tudi za različne maksimalne hitrosti. Da ne govorimo in primerjamo ceno odvoza vsega izkopanega materiala.


Ja no saj, dražji je z razlogom in ta razlog ni "v Avstiji so višje plače!!!111" kot so nam tu zatrjevali veleumi, katerih nezmotljivost je edini argument proti 2. tiru.

Več kot očitno je, da se splača še bistveno težji, kompleksnejši, večji projekt kot 2. tir Divača-Koper. Koliko bolj napreden si lepo zapisal zgoraj, hvala. Zdaj pa razloži kako to, da se ta 4x dražji projekt splača, medtem ko se naš naj ne bi? Kako to, da se splača prevrtati Alpe, medtem ko naj bi se nam neka proga skozi gričke, ki povezuje dve povsem enakovredni lokaciji, ne bi nikoli splačala?

Kdor vprašanja ne razume ni primeren, da bi to komentiral. Kdor vprašanje razume, nanj nima odgovora in še vedno meni, da se projekt 2. tir ne splača, naj gre raje gledat Kmetijo, ker je to maksimum njegovega dosega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

MrStein je izjavil:


A to primerjaš progo morje-Dunaj z 27 kilometri drugega tira?


Ne. Primerjam 50-kilometerski delček te proge s 27 kilometri drugega tira, ki so ravno tako del (krajše) proge morje-Dunaj. Če ti to ni jasno ti jaz ne morem več pomagati.

Sej lahko das specifikacije. Meni je tu jasno da je 17km azurne obale zagotovo vec vredno kot 10km slovenske obale, do katere lahko prides samo s privatnim prevozom.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

Mr.B je izjavil:


Sej lahko das specifikacije.


Saj ti jih je dal Wrop. Nisem šel preverjat ampak verjamem, da je zadevo res podrobno raziskal.

Meni je tu jasno da je 17km azurne obale zagotovo vec vredno kot 10km slovenske obale, do katere lahko prides samo s privatnim prevozom.


Glej zadnji del odgovora nad tvojim. Veliko sreče!

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Sej lahko das specifikacije.


Saj ti jih je dal Wrop. Nisem šel preverjat ampak verjamem, da je zadevo res podrobno raziskal.

Meni je tu jasno da je 17km azurne obale zagotovo vec vredno kot 10km slovenske obale, do katere lahko prides samo s privatnim prevozom.


Glej zadnji del odgovora nad tvojim. Veliko sreče!

Troll.
Ne rabiš nič raziskati. Ti si se ustavil pri primerjav na primer, predor skozi ljubljanski grad in en izmed krajših torjanskih predorov. Oba sta lukna skozi hrib, pa pri obeh se lahko pelješ v obe smeri in to istočasnu. Tu pa se vsaj pridtebi zdrava kmečka pamet konča.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

matijadmin ::

Mr.B je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

MrStein je izjavil:


A to primerjaš progo morje-Dunaj z 27 kilometri drugega tira?


Ne. Primerjam 50-kilometerski delček te proge s 27 kilometri drugega tira, ki so ravno tako del (krajše) proge morje-Dunaj. Če ti to ni jasno ti jaz ne morem več pomagati.

Sej lahko das specifikacije. Meni je tu jasno da je 17km azurne obale zagotovo vec vredno kot 10km slovenske obale, do katere lahko prides samo s privatnim prevozom.

Ker si nerazgledan. Tovorni promet je hint. Pa pristanišče tudi.
Vrnite nam techno!

ZaphodBB ::

medtem ko naj bi se nam neka proga skozi gričke, ki povezuje dve povsem enakovredni lokaciji, ne bi nikoli splačala?

Težava je, da imamo samo tvojo besedo. Mene kot investitorja bi to zelo skrbelo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Težava je, da imamo samo tvojo besedo.


Težava je, ker se pretvarjaš, da imamo samo mojo besedo.

Oziroma širše, težava je, ker si se odločil, da je 2. tir zanič projekt in boš na vse pretege to poskušal zagovarjati, čeprav vsi dokazi kažejo drugače. Težava je, ker si začel pri zaključku in ga potem poskušal dokazati.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:


Težava je, da imamo samo tvojo besedo.


Težava je, ker se pretvarjaš, da imamo samo mojo besedo.

Oziroma širše, težava je, ker si se odločil, da je 2. tir zanič projekt in boš na vse pretege to poskušal zagovarjati, čeprav vsi dokazi kažejo drugače. Težava je, ker si začel pri zaključku in ga potem poskušal dokazati.

Oprosti ti s ceno obnove predora Ljublajnskega predora utemlejuješ prierjavo z gradnjo neega izmed Trojanskih predorov.
Projekt je nujen, nikar pa mi ne začni o zahtevnosti gradnje in ostalimi zadevami, ker nihče ni povedal, v nobeni študiji kako bodo dostavili cca 50 MW stroma da bodo vlaki sploh lahko vozili.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ZaphodBB ::

Oziroma širše, težava je, ker si se odločil, da je 2. tir zanič projekt in boš na vse pretege to poskušal zagovarjati, čeprav vsi dokazi kažejo drugače. Težava je, ker si začel pri zaključku in ga potem poskušal dokazati.

V bistvu si me ti prepričal v to. Good job.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

p5707566 V bistvu si me ti prepričal v to. Good job.[/st.citat naj bi izjavil:



V bistvu samo iščeš neke izgovore, da nisi pateti


V bistvu samo iščeš neke izgovore, da nisi patetik. Bad job.

matijadmin ::

ZaphodBB je izjavil:

medtem ko naj bi se nam neka proga skozi gričke, ki povezuje dve povsem enakovredni lokaciji, ne bi nikoli splačala?

Težava je, da imamo samo tvojo besedo. Mene kot investitorja bi to zelo skrbelo.

Dejstvo pa je, da nisi investitor, kaj šele dober investitor.
Vrnite nam techno!

ZaphodBB ::

Dejstvo pa je, da nisi investitor, kaj šele dober investitor.

"Dober investitor" je tisti, ki ne pričakuje vračila glavnice?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


"Dober investitor" je tisti, ki ne pričakuje vračila glavnice?


Dober investitor je predvsem tisti, ki zna dobro razdelati zakaj je neka investicija dobra ali slaba.

Tebi to pač ne gre.

ZaphodBB ::


Dober investitor je predvsem tisti, ki zna dobro razdelati zakaj je neka investicija dobra ali slaba.

Dobra, je če Smrekar to reče? Slaba pa, če JJ?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Dobra, je če Smrekar to reče? Slaba pa, če JJ?


Tjah, konkretno glede 2. tira se strinjam z JJ (iz l. 2005). Iz tega sklepaj ali je tvoj odgovor pravilen ali ne.

MrStein ::

matijadmin je izjavil:

MrStein je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:


Avstrijci ŠE VEDNO menijo, da se njihova opcija izplača. Če je 2.tir predrag in se ne izplača se njihova opcija ne bo NIKOLI in nikdar. To je preprosto dejstvo, ki ga nasprotniki projekta niso sposobni sprejeti. Vseeno menijo, da je avstrijska opcija v redu, naša ne, kar jih predvsem diskvalificira kot avtoritete.

A to primerjaš progo morje-Dunaj z 27 kilometri drugega tira?
A ga kdo razume?

Na zgrajeni kilometer ... https://slo-tech.com/forum/t675202/p570...
Tako nabijanje, kot si ga eni privoščite, bolj sodi pod komentarje na N2459TV.

Aha, torej progo za 200 nekaj km/h primerja s tako za 100-160 km/h.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Smrekar1 ::

MrStein je izjavil:


Aha, torej progo za 200 nekaj km/h primerja s tako za 100-160 km/h.


Del proge za 6 milijard evrov, ki bo sestavljal železniško povezavo, ki te bo pripeljala iz Jadrana do Dunaja v 6 urah primerjam z delom proge za 1,5 milijarde evrov, ki bo del železniške povezave, ki te bo pripeljala od Jadrana do Dunaja v 6 urah.

Meni se zdi primerjava smortna. Če se ne strinjaš je dobrodošla razlaga zakaj naj bi bila primerjava neupravičena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

MrStein ::

Z mopedom pridem hitreje do sosednjega mesta kot z letalom, pa je letalo vseeno dražje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matijadmin ::

ZaphodBB je izjavil:


Dober investitor je predvsem tisti, ki zna dobro razdelati zakaj je neka investicija dobra ali slaba.

Dobra, je če Smrekar to reče? Slaba pa, če JJ?

Dobra je, če je celokupno gmotna korist večja od investiranega denarja. In to bo, čeprav eni ne vidite dlje od prevoznin.
Vrnite nam techno!

Fritz ::

matijadmin je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:


Dober investitor je predvsem tisti, ki zna dobro razdelati zakaj je neka investicija dobra ali slaba.

Dobra, je če Smrekar to reče? Slaba pa, če JJ?

Dobra je, če je celokupno gmotna korist večja od investiranega denarja. In to bo, čeprav eni ne vidite dlje od prevoznin.

Aja. Tako kot pri TEŠ 6. Mar bi prej povedal in bi bilo vsem jasno 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

MrStein ::

matijadmin je izjavil:


Dobra je, če je celokupno gmotna korist večja od investiranega denarja. In to bo...

To bo. Ker matijadmin in Smrekar1 to čutita na vodi. Pika.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mr.B ::

Drugi tir rabimo.
Seveda pa da smekrat to primerja z Avstrijskim, je pa nekako tako kot primerjati Predor skozi Ljubljanki grad s predorom skozi trojane. Pač da je laikom bolj jasno.

Pa še 1x ali mi lahko kod pokaže v študiji, kje bodo prpeljali štrom za progo. Ali je ceni nakup dizelc, ker štom tako ne bo kompatibilen z Italjanskim. Ker njihov high speed bo imel kompatibilnost z Avstrijskim 25kV
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

Wrop ::

Naprej se bo namestilo 3 kV napajalne postaje, potem pa, ko bodo po vsej ostali EU že na 25 kV, gremo še mi.

Smrekar1 ::

Fritz je izjavil:


Aja. Tako kot pri TEŠ 6.


TEŠ 6 je zgrešen projekt zato, ker je obstajala približno enako velika investicija, ki bi prinesla bistveno boljši in varnejši vir energije kot ga omogoča premog - NEK 2. Nesposobnost vlade leta 2005 je kriva, da so izbrali najslabšo možno rešitev. Včeraj so tudi oznanili glavne krivce, med njimi sta stari novi predsednik in vlagatelj pobude za razrešitev premierja ter po dva njuna ministra. Vsi ti bi morali plačati za svojo nesposobnost in za vedno izginiti iz politike ali vsaj iz izvršilne oblasti.

Če imaš alternativno progo 2. tiru, ki bi omogočala primerljivo hitre in primerljivo velike vlake, z enakim številom lokomotiv in bo imela kakšno drugo prednost (cena?) si ga dobrodošel predstaviti. Problem je v tem, da te zjebe geografija, 2. tir je optimalen ali tako blizu optimumu, da ga ne moreš omembe vredno izboljšati ali poceniti.

S tem v mislih bi bilo počasi dobro, da bi se nasprotniki projekta malo zamislili in poskušali argumentirati tole neprestano enačenje s TEŠ 6. Kako lahko v bistvu elektrarno primerjaš z železniško progo?

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Fritz je izjavil:


Aja. Tako kot pri TEŠ 6.


TEŠ 6 je zgrešen projekt zato, ker je obstajala približno enako velika investicija, ki bi prinesla bistveno boljši in varnejši vir energije kot ga omogoča premog - NEK 2. Nesposobnost vlade leta 2005 je kriva, da so izbrali najslabšo možno rešitev. Včeraj so tudi oznanili glavne krivce, med njimi sta stari novi predsednik in vlagatelj pobude za razrešitev premierja ter po dva njuna ministra. Vsi ti bi morali plačati za svojo nesposobnost in za vedno izginiti iz politike ali vsaj iz izvršilne oblasti.

Če imaš alternativno progo 2. tiru, ki bi omogočala primerljivo hitre in primerljivo velike vlake, z enakim številom lokomotiv in bo imela kakšno drugo prednost (cena?) si ga dobrodošel predstaviti. Problem je v tem, da te zjebe geografija, 2. tir je optimalen ali tako blizu optimumu, da ga ne moreš omembe vredno izboljšati ali poceniti.

S tem v mislih bi bilo počasi dobro, da bi se nasprotniki projekta malo zamislili in poskušali argumentirati tole neprestano enačenje s TEŠ 6. Kako lahko v bistvu elektrarno primerjaš z železniško progo?

Mi pokazes kje v studiji pisejo o delu, kako bodo pripeljali elektriko. Ali bo to v Aneksu, kot ali cestni tunel rabi cestisce.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Wrop ::

To je objavljeno v uradnem listu v 17. členu. Če se ni kaj spremenilo.

ZaphodBB ::

TEŠ 6 je zgrešen projekt zato, ker je obstajala približno enako velika investicija

Jaz sem pa vedno mislil, da je bil bistveni problem v tem, da je Alstom podobno investicijo v Nemčiji sposoben izgotoviti za 1/3 cene. Ampak to so samo številke. Pravi frajerji pa pač ne gledajo številk, temveč dobrobit ljudi.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Gregor P ::

Nekdo je prej omenil, da je bila naša TEŠ 6 prva tovrstna elektrarna po moči in da je to tudi eden izmed razlogov, zakaj je bila tako draga (in bodo vse naslednje dosti cenejše; tudi zato je bila to nesmotrna odločitev). Tako da bi podobna investicija v Nemčiji morala danes biti cenejša.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Jaz sem pa vedno mislil, da je bil bistveni problem v tem, da je Alstom podobno investicijo v Nemčiji sposoben izgotoviti za 1/3 cene.


Ne, to je čisto postranska zadeva. TEŠ 6 za 1/10 cene je še vedno zgrešen projekt.

Gregor P ::

Morda je kdo zasledil današnjo novico dneva? Ne? -> Projekt Drugi tir na evropskem razpisu prejel 109 milijonov



Očitno so tudi v Evropski komisija (že drugič) mnenja, da je to pomemben in transparenten projekt; predvidevam, da to vsaj delno odpravlja določene strahove glede finančne konstrukcije, morebitne korupcije ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ZaphodBB ::

Očitno so tudi v Evropski komisija (že drugič) mnenja, da je to pomemben in transparenten projekt; predvidevam, da to vsaj delno odpravlja določene strahove glede finančne konstrukcije, morebitne korupcije ipd.

Seveda, če da EU zraven denar je to nedvoumen signal, da gre za finančno smotrn in nekoruptiven projekt.

https://www.dnevnik.si/1042579974

Kje ti spiš, da te ne ukradejo?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Gregor P ::

... pa si dejansko prebral ta članek?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ADIJOOO1 ::

Zakon o drugem tiru začasno suspendiran - vrhovno sodišče zahteva oceno ustavnosti zakonov o referendumu in volilni kampanji! :))

MrStein ::

Attention span ribic je že mimo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Malajlo ::

Četrt stoletja imamo isti zakon. Vmes smo dodali veto, da se ga ne gremo, če bo tolklo po žepih (kar dejansko se bo šlo tokrat). In zdaj na VS želijo povedati, da je napak? Kdo koga kaj?

matijadmin ::

Torej je tudi neuzakonitev poroke istospolnih partnerjev sporna? Pokadilo se bo 25 - 30 % financiranja projekta mimo nas. Zaradi neučinkovitega sodstva in političnih retardov.
Vrnite nam techno!

Mr.B ::

Sam da boste meli pokojnine, nje.. Sicer pa mentalno ste nekje tam tam, kako je reklama SŽ za benetke. Aja se vidimo z avtobusom v trstu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ZaphodBB ::

matijadmin je izjavil:

Torej je tudi neuzakonitev poroke istospolnih partnerjev sporna? Pokadilo se bo 25 - 30 % financiranja projekta mimo nas. Zaradi neučinkovitega sodstva in političnih retardov.

Ummm. A zdej pa sodstvo ni več neodvisno in visoko profesionalno?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Ummm. A zdej pa sodstvo ni več neodvisno in visoko profesionalno?


Mene predvsem zanima kako to komentira Kovačičev Vili, ki neprestano laja k slovenskem krivosodju, ki da služi levici (z desnosredinsko SMC na čelu).

Ne zanima me toliko, da bi šel pogledat na njegovo stran (ker nimam nameščenega smell-o-visiona to niti ne bi bilo smrtno nevarno), ampak če je kdo tako pogumen, da gre pogledat in o tem tule spiše krajši esej (do deset besed), bi bil za požrtvovalno dejanje hvaležen do konca dneva.
««
36 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
296315 (1346) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
629580 (7033) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22840972 (34213) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385292 (3938) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634457 (28530) DuleKrtola

Več podobnih tem