» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
35 / 54
»»

Smrekar1 ::

sheeshkar je izjavil:


Ena stran želi, da se ob predlaganih projektih hkrati predstavijo analize neposrednih in posrednih učinkov takšnega projekta z vsaj približno dokazljivimi argumenti.


Argumente si dobil, od širitve luke Koper do prevoza tovornjakov na železnici do povečane konkurenčnosti večjega dela Slovenije zaradi boljše prometne povezanosti.

Ni težava v argumentih, težava je v tem, da ste jih nekateri nepripravljeni sprejeti in potem trdite, da jih nihče ni predstavil.

memnon je izjavil:


Mnogi nismo proti a priori, ampak ker vlada dela vse po hitrem postopku in brez jasne opredelitve koliko naj bi kaj stalo.


Projekt je bil sprejet kot strateško ključen za Slovenijo leta 2005. Od kje ti ideja, da se dela "po hitrem postopku"?
Opredelitev koliko naj bi zadeva stala je bila podana, a se je marsikomu zdela previsoka.

Glede na ta fiasko bom zdaj postavil trditev, da o zadevi nimaš pojma in so tvoje nadaljnje trditve povsem nekredibilne. Hvala za sodelovanje in več sreče prihodnjič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

nekikr ::

Pa bi razčlenil kako bomo z 20km železnice spravili vse tovornjake na vlake?

Kot argument si dal tudi, da se investicija pokrije v petih letih. To je 20% donos. Ne rabimo države za tako investicijo, zasebni vlagatelji bi se streljali za tak donos na tako velikem projektu.

Večji del Slovenije bo povsem enako povezan kot doslej, ne bluzi.

Če bi res vsaka milijarda prinesla 6000 delovnih mest, potem imam zelo enostaven recept kako postanemo država z 0% brezposelnih.

Tvoji argumenti so na nivoju vladnih. Prazne, neosnovane puhlice.

sheeshkar ::

Smrekar1 je izjavil:

Argumente si dobil, od širitve luke Koper do prevoza tovornjakov na železnici do povečane konkurenčnosti večjega dela Slovenije zaradi boljše prometne povezanosti.

Ni težava v argumentih, težava je v tem, da ste jih nekateri nepripravljeni sprejeti in potem trdite, da jih nihče ni predstavil.


To niso argumenti, to so obljube (v nekaj primerih pa slepo upanje, da se bo to magično zgodilo samo zaradi 27km železnice). Nekateri želimo, da se te obljube vsaj približno dokažejo, loleki pa jih dojemajo kot dokaze o upravičenosti projekta, ne glede na ceno.

memnon ::

Smrekar1 je izjavil:


Argumente si dobil, od širitve Luke Koper do prevoza tovornjakov na železnici do povečane konkurenčnosti večjega dela Slovenije zaradi boljše prometne povezanosti.

Mislim, da smo takšne očitne koristi projekta vsi opazili. Vprašanje je, ali smo za to pripravljeni plačati najmanj milijardo evrov in sprejeti, da ob tem nekaj denarja ponikne. Jaz nisem, ti pa očitno si.

memnon je izjavil:


Glede na ta fiasko bom zdaj postavil trditev, da o zadevi nimaš pojma in so tvoje nadaljnje trditve povsem nekredibilne. Hvala za sodelovanje in več sreče prihodnjič.

Očitno si zgrešil, kako so šteli razne nepredvidljive stroške in dodatna dela. Šteli so jih dvojno. Najprej v vsako posamezno postavko, nato pa so še na celotno ceno dodali nekaj %, za vsak slučaj. 10% pri milijardi evrov -> mah, sej je samo 100 mio. Ko je pa treba gasilem dat 1mio so pa že težave.

memnon je izjavil:


Projekt je bil sprejet kot strateško ključen za Slovenijo leta 2005. Od kje ti ideja, da se dela "po hitrem postopku"?

Ja saj je vlada sama trdila da se mudi -> zato so tudi zakon sprejeli po hitrem postopku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: memnon ()

Smrekar1 ::

nekikr je izjavil:

Pa bi razčlenil kako bomo z 20km železnice spravili vse tovornjake na vlake?


Omenjenih 20 km železnice odpre ozko grlo v sistemu. Preostanek proge prenese 3-4x več tovora kot tisti delček proge, ki bo kmalu prenasičen že brez tega.

Imaš še kakšno "pametno" vprašanje?

Kot argument si dal tudi, da se investicija pokrije v petih letih. To je 20% donos. Ne rabimo države za tako investicijo, zasebni vlagatelji bi se streljali za tak donos na tako velikem projektu.


Ja, državi se, ampak država dobi tudi, denimo, denar od davkov, ki jih plačajo zaposleni, ki so dobili službo zato, ker je ta železnica omogoča boljši transport. Zasebni vlagatelj tega denarja ne vidi, zato se državi to lahko splača, zasebniku ne.

To smo že obdelali. Če tega še vedno ne razumeš nisi sposoben dojeti problematike ne 2. tira ne investicij v infrastrukturo na splošno.

Večji del Slovenije bo povsem enako povezan kot doslej, ne bluzi.


S Koprom gotovo ne. Ne bluzi. Povezava do Logatca ni enako povezavi do Kopra. Problem je tvoja nesposobnost.

Če bi res vsaka milijarda prinesla 6000 delovnih mest, potem imam zelo enostaven recept kako postanemo država z 0% brezposelnih.


Ne vsaka, povprečna. Če ne razumeš razlike med "vsaka" in "povprečna" si zopet dokazal v čem je problem. Ne, ni v vladnih puhlicah.

memnon je izjavil:


Mislim, da smo takšne očitne koristi projekta vsi opazili. Vprašanje je, ali smo za to pripravljeni plačati najmanj milijardo evrov in sprejeti, da ob tem nekaj denarja ponikne. Jaz nisem, ti pa očitno si.


Od kje ti izračun, da bomo plačali najmanj milijardo evrov? Prosim, številke na plano, kako utemeljiš to trditev?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

memnon ::

memnon je izjavil:


Od kje ti izračun, da bomo plačali najmanj milijardo evrov? Prosim, številke na plano, kako utemeljiš to trditev?


Ok, se opravičujem -> kar sem napisal ni res. V mislih sem imel ves čas milijardo kot vrednost projekta.

jb_j ::

ZANIMIVO:

LETO 2008 (izgradnja kompletnega avtocestnega križa v SLO):
V zadnjih letih se je zato začela pospešena gradnja, ki je zahtevala med 600 in 700 milijoni evrov dodatnega denarja, Dars pa je doslej v avtoceste vložil 4,3 milijarde evrov. (vir: rtvslo.si)
4-pasovne ceste z viadukti, tuneli, ograjami.... cca. 500km (skupno 615km)

LETO 2017: (2.tir)
Skupno 27km proge z tuneli, viadukti, mostovi.
Malo manj kot miljarda evrov. (po ocenah reporter.si čez 2 miljardi)

500km 4pasovnice --> 5 miljard
27km enotirne proge --> 1-2 miljardi

Če bi po današnji ceni enotirne proge gradili avtoceste, bi nas prišel avtocestni križ slabih 20-40 miljard.
Najbrž imamo danes 4-8x boljši standard, kot v začetku osamosvojitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Smrekar1 ::

memnon je izjavil:


Ok, se opravičujem -> kar sem napisal ni res. V mislih sem imel ves čas milijardo kot vrednost projekta.


Lepo. Ampak če je milijarda kot vrednost projekta problem ne glede na to kdo da denar je to povsem enakovredno tudi argument proti zasebni investiciji v projekt, kar je sicer opcija, ki jo podpiraš.

Meni ni več nič jasno kaj je po tvoje prav in kaj ne, pojdi nazaj in razdelaj zadevo in pridi nazaj ko boš lahko skupaj dal vsaj nekaj, kar ne pade na osnovah logike. Kot sem že večkrat rekel ti pri tem želim veliko sreče.

Truga ::

Predvsem je bilo ene 400% inflacije od 90ih.

se se spomnite ko je bla lucka 60 SIT? Jaz se. Danes so cene okoli 1e.

Mr.B ::

Ej mene samo zanima. Ali je pri drugem tiru v projektu... definirana nova rampa, ker stara ne obstaja, asfalt do te rampe, tir do te rampe, ter parkiriüöe, od koder se bodo ti tovornjaki pripeljali na rampo in potem na vagon. Ali je v projektu sploh v kalkuliran do kje se bodo te tovornjaki pelali, in ali je bo tam postavljena rampa in asfalt ter tiri.. ter seveda, nakup vagonov za tovornjake. Ter na koncu, kako je zmenjeno to z Italjani avstrijci, ker bodo ti tovornjaki üli Koper , divaöa, Italija avstrija.. Sej vem da je banalno ___ ampak le.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

nekikr ::

Omenjenih 20 km železnice odpre ozko grlo v sistemu. Preostanek proge prenese 3-4x več tovora kot tisti delček proge, ki bo kmalu prenasičen že brez tega.

Imaš še kakšno "pametno" vprašanje?

Vsi tovornjaki gredo seveda mimo teh 20 kilometrov proge, ki ima 50% rezerve? Do sedaj nismo spravili na tire niti enega,, nikjer v Sloveniji ker so čakali, da gredo vsi mimo tega klanca? Za urnik ladij je še nekako logično, čeprav se ob popustih in pametnem planiranju tudi tam pokaže velika rezerva (kar pravi zunanja revizija, ne vsevedni forumaš Smrekar), za ostali tovorni promet boš pa težko tole govoril in ostal resnega obraza.

Ja, državi se, ampak država dobi tudi, denimo, denar od davkov, ki jih plačajo zaposleni, ki so dobili službo zato, ker je ta železnica omogoča boljši transport. Zasebni vlagatelj tega denarja ne vidi, zato se državi to lahko splača, zasebniku ne.

Zanimivo, da ni nobenega izračuna za tako številko. Saj veš, tule, zaradi tega in tega, jih bo toliko več. Tamle, zaradi onega in tretjega, pa toliko. Če upaš na neke številke brez vsakega resnega načrta in kalkulacije, potem pa zapravljaj svoj denar.

S Koprom gotovo ne. Ne bluzi. Povezava do Logatca ni enako povezavi do Kopra. Problem je tvoja nesposobnost.

Zunanja revizija pravi, da je še 50% rezerv. Iz ostale Slovenije lahko brez problema izkoristiš to rezervo. Zakaj jo ne?

Ne vsaka, povprečna. Če ne razumeš razlike med "vsaka" in "povprečna" si zopet dokazal v čem je problem. Ne, ni v vladnih puhlicah.

Sposodimo si 20 milijard in naredimo 200 kilometrov železnic. To bo prineslo v povprečju 120.000 zaposlitev. Na leto bomo povprečno dobili nazaj 4 milijarde preko dodatnih zaposlitev, davkov in ostalega. Bo zdaj bolje?

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:

ZANIMIVO:

LETO 2008 (izgradnja kompletnega avtocestnega križa v SLO):
V zadnjih letih se je zato začela pospešena gradnja, ki je zahtevala med 600 in 700 milijoni evrov dodatnega denarja, Dars pa je doslej v avtoceste vložil 4,3 milijarde evrov. (vir: rtvslo.si)
4-pasovne ceste z viadukti, tuneli, ograjami.... cca. 500km (skupno 615km)

LETO 2017: (2.tir)
Skupno 27km proge z tuneli, viadukti, mostovi.
Malo manj kot miljarda evrov. (po ocenah reporter.si čez 2 miljardi)

500km 4pasovnice --> 5 miljard
27km enotirne proge --> 1-2 miljardi

Če bi po današnji ceni enotirne proge gradili avtoceste, bi nas prišel avtocestni križ slabih 20-40 miljard.
Najbrž imamo danes 4-8x boljši standard, kot v začetku osamosvojitve.


500 km 4 pasovnice --> 5 milijard
2 km enopasovne letališke steze --> 60 milijonov evrov

Če tvoja logika drži se letališča torej ne splačajo in bi morali imeti samo avtoceste?

nekikr je izjavil:


Vsi tovornjaki gredo seveda mimo teh 20 kilometrov proge, ki ima 50% rezerve?


Prej 75%. Ja, po avtocesti gredo, ta je več ali manj vzporedna progi. Nisi vedel?

Do sedaj nismo spravili na tire niti enega,, nikjer v Sloveniji ker so čakali, da gredo vsi mimo tega klanca?


Fora je v tem, da je brez tega projekt povsem nesmiseln. Večina tovora je na relaciji vzhod-zahod, kjer potrebujemo navezo na Koper (in verjetno Trst/Italijo).

Zanimivo, da ni nobenega izračuna za tako številko. Saj veš, tule, zaradi tega in tega, jih bo toliko več. Tamle, zaradi onega in tretjega, pa toliko. Če upaš na neke številke brez vsakega resnega načrta in kalkulacije, potem pa zapravljaj svoj denar.


Če bi imel sposobnost napovedovati gospodarstvo do te meje bi v 1. letu obogatel, v 10 letih bi bil najbogatejši človek na svetu in v 30 letih z gospodarsko premočjo vladal svetu kot posameznik. Ne samo jaz, kdorkoli ali katerakoli skupina ljudi, ki bi bila tega sposobna bi lahko storila tako.

Zunanja revizija pravi, da je še 50% rezerv. Iz ostale Slovenije lahko brez problema izkoristiš to rezervo. Zakaj jo ne?


Citiraj to revizijo, ti bom pokazal v čem je problem.

Sposodimo si 20 milijard in naredimo 200 kilometrov železnic. To bo prineslo v povprečju 120.000 zaposlitev. Na leto bomo povprečno dobili nazaj 4 milijarde preko dodatnih zaposlitev, davkov in ostalega. Bo zdaj bolje?


Če bo teh 200 kilometrov železnic odpravilo ključna ozka grla v prometu vsekakor. Prosim predstavi kje so ta ozka grla in kaj boš s tem dosegel. Prostih kapacitet po Sloveniji je namreč še kar dosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

memnon ::

Smrekar1 je izjavil:

memnon je izjavil:


Ok, se opravičujem -> kar sem napisal ni res. V mislih sem imel ves čas milijardo kot vrednost projekta.


Lepo. Ampak če je milijarda kot vrednost projekta problem ne glede na to kdo da denar je to povsem enakovredno tudi argument proti zasebni investiciji v projekt, kar je sicer opcija, ki jo podpiraš.

Meni ni več nič jasno kaj je po tvoje prav in kaj ne, pojdi nazaj in razdelaj zadevo in pridi nazaj ko boš lahko skupaj dal vsaj nekaj, kar ne pade na osnovah logike. Kot sem že večkrat rekel ti pri tem želim veliko sreče.


Kaj nisem dovolj jasno izrazil, da napisano ne drži? Naj raje izbrišem, da bo tako, kot da se nisem nikdar zmotil? Potem se boš obesil name in me obtožil česa drugega?
Se nisem še dovolj jasno izrazil kaj me moti pri drugem tiru? Še enkrat: nejasna ocena projekta in odgovornost. Osebno sem sit tega, da država na strani državljanov baranta za vsak evro, ko se gre pa za velike projekte, pa to naenkrat ni potrebno, saj procent gor ali dol ni važen.

Še vedno pa ne vem od kod bo prišel denar v primeru večjih "nepredvidljivih" podražitev in kdo bo nosil odgovornost za nepravilno oceno projekta. Glede na to, da to počne Dri in za to pobirajo lepe denarce, bi pričakoval da bo gospod Kač stopil naprej in prevzel vso odgovornost - plačo ima že primerno temu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: memnon ()

nekikr ::

Citiraj to revizijo, ti bom pokazal v čem je problem.

Problem je predvsem v tem, da pljuvaš po nečem, česar niti prebral nisi.

jb_j ::

Smrekar1 je izjavil:

500 km 4 pasovnice --> 5 milijard
2 km enopasovne letališke steze --> 60 milijonov evrov

Če tvoja logika drži se letališča torej ne splačajo in bi morali imeti samo avtoceste?


500 km letališča --> 15 miljard
500 km 4pasovnice --> 5 miljard
1tirna proga --> 20-40 miljard

Letališče zavzame 2-3 širine avtoceste. Cena je brez tunelov mostov in viaduktov.
1 tirna proga zavzame manj širine kot 4pasovna avtocesta.

Smrekar1 ::

memnon je izjavil:


Kaj nisem dovolj jasno izrazil, da napisano ne drži? Naj raje izbrišem, da bo tako, kot da se nisem nikdar zmotil? Potem se boš obesil name in me obtožil česa drugega?
Se nisem še dovolj jasno izrazil kaj me moti pri drugem tiru? Še enkrat: nejasna ocena projekta in odgovornost.


Seveda si se jasno izrazil, samo problem je v tem, da če črtaš tisto trditev ven odpade tale argument glede cene projekta in odgovornosti.

Še vedno pa ne vem od kod bo prišel denar v primeru večjih "nepredvidljivih" podražitev in kdo bo nosil odgovornost za nepravilno oceno projekta.


Glede na projektirano ceno je pričakovati, da so tu že zajete "nepredvidljive" podražitve. Poleg tega bi, če bi upoštevali še dodatne podražitve, nabijači uporabljali tisto številko kot minimalno ceno projekta in jo množili z dva in tisto proglasili za "pravo" ceno projekta. To se je v primeru 2. tira že zgodilo.

jb_j je izjavil:



500 km letališča --> 15 miljard
500 km 4pasovnice --> 5 miljard
1tirna proga --> 20-40 miljard

Letališče zavzame 2-3 širine avtoceste. Cena je brez tunelov mostov in viaduktov.


Koliko mostov in viaduktov potrebuje običajno letališče?
Reciva kar Brnik, koliko tunelov rabi?

Kaj pa 2. tir, koliko bo stala proga če ne upoštevaš tunelov, mostov in viaduktov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smrekar1 ::

nekikr je izjavil:


Problem je predvsem v tem, da pljuvaš po nečem, česar niti prebral nisi.


Lej v čem je problem:

»Zato nas ugotovitve študije ne presenečajo, saj so bili nekateri njeni avtorji zaposleni v teh pristaniščih ali so bili njihovi svetovalci, interes obeh pristanišč in njihovih logistov za nakup Luke Koper pa je že dolgo znan. Zaradi konflikta interesov avtorjev študije, zaradi netočnosti in zavajajočih podatkov, študije ne moremo jemati kot verodostojne. Uporabili so tudi nekatere dokumente, ki imajo status poslovne skrivnosti in jih avtorjem ni posredovala Luka Koper.«

http://www.delo.si/gospodarstvo/infrast...

Verjamete pač nekomu, ki so ga najeli, da bi sabotiral 2. tir. Zanesljivo govorijo resnico in naši lažejo, ker je korupcija samo pri nas, kajne?

jb_j ::

Smrekar1 je izjavil:



Koliko mostov in viaduktov potrebuje običajno letališče?
Reciva kar Brnik, koliko tunelov rabi?

Kaj pa 2. tir, koliko bo stala proga če ne upoštevaš tunelov, mostov in viaduktov?


To ti poizkušam razložit, da je cena letališke steze enaka ceni avtoceste brez tunelov!

In da izgleda da pride cenejša izgradnja avtoceste (4pasovne z vsemi dodatki --> ograje,tuneli,viadukti,mostovi)
se pravi 4-pasovni tuneli mostovi viadukti.

Letališka steza je v istem cenovnem rangu kot avtocesta brez dodatkov. edino boljše ojačanje steze --> beton--> in večplastni asfalt.

letališka steza je vsaj 2x širša kot avtocesta, 8x širša kot proga za vlak
avtocesta je 4x širša kot proga --> tuneli mostovi viadukti so pri cesti do 4x dražji kot pri progah
od kje potem 4-8x cene avtoceste, za 2.tir?

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:


To ti poizkušam razložit, da je cena letališke steze enaka ceni avtoceste brez tunelov!


Daj me spomni, kateri del 2. tira je sporen?

Če me spomin ne vara so to tuneli, viadukti in mostovi? Ne tiri, teh je samo za vzorec.

Bo zdaj šlo ali ti moram res izrecno napisati, da bo cena avtoceste brez tunelov na kilometer praviloma dražja od cene kilometra železniških tunelov in če te to moti ni problem v ceni ampak v tebi, ker primerjaš ceno ceste s ceno tunela?

Eni ste res trdi, res sem mislil, da ti bo to jasno že ko sem omenjal letališče. In taki se potem imate za strateške strokovnjake in serjete naokoli. Heh. Churchillov komentar kaj je največji argument proti demokraciji stoji kot zabetoniran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

memnon ::

Smrekar1 je izjavil:

[

Še vedno pa ne vem od kod bo prišel denar v primeru večjih "nepredvidljivih" podražitev in kdo bo nosil odgovornost za nepravilno oceno projekta.


Glede na projektirano ceno je pričakovati, da so tu že zajete "nepredvidljive" podražitve. Poleg tega bi, če bi upoštevali še dodatne podražitve, nabijači uporabljali tisto številko kot minimalno ceno projekta in jo množili z dva in tisto proglasili za "pravo" ceno projekta. To se je v primeru 2. tira že zgodilo.

[s


Seveda, da to delajo(mo). To pa zato, ker so na položajih ljudje, ki že imajo izkušnje z "naložbami stoletja" in zavajanjem javnosti. Poleg tega odgovornost za pretekle "naložbe stoletja" nikakor ne najde pravega lastnika(ov). Projekte naj vodijo izkušeni ljudje, ki so javnosti poznani kot pošteni. V tem kontekstu Dragonja nima kaj početi na 2tdk. Očitno tudi Dri ni sposobna izdelati poštene ocene cene projekta. Nič čudnega ni, da si potem ljudje zamišljamo črne scenarije in postanemo sumničavi. K pozitivni sliki ne prispevajo niti informacije vlade glede Madžarske (enkrat so zraven, drugič ne), minister govori eno, Madžari drugo,... Dodajmo še zakon sprejet po hitrem postopku in omrežja razkrita v Trenjih,... Potem so tu še pretekle izkušnje z avtocestami, teš, pediatrično kliniko,.. Ne vem kdo je sedaj tu normalen; tisti, ki se mu zdi, da je vse prav ali tisti, ki ni prepričan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: memnon ()

Smrekar1 ::

memnon je izjavil:

Očitno tudi Dri ni sposobna izdelati poštene ocene cene projekta


Kakšna je poštena cena projekta in kako boš ugotovil, da je ocena projekta poštena? Kakšen kriterij imaš?

Če tega odgovora ne moreš stresti iz rokava je težava v tem, da zadeve še zdaleč nimaš razdelane.

memnon ::

Smrekar1 je izjavil:

memnon je izjavil:

Očitno tudi Dri ni sposobna izdelati poštene ocene cene projekta


Kakšna je poštena cena projekta in kako boš ugotovil, da je ocena projekta poštena? Kakšen kriterij imaš?

Če tega odgovora ne moreš stresti iz rokava je težava v tem, da zadeve še zdaleč nimaš razdelane.


Pošteno ne mislim v smislu točno, ampak da vsako postavko ovrednotijo na podlagi preteklih izkušenj in izkušenj iz tujine ter jo tako tudi argumentirajo. Količino nepredvidljivih del prav tako lahko ovrednostijo na podlagi preteklih izkušenj in jo postavijo za vsak gradben poseg posebej. Prav tako lahko vsaj naštejejo kakšna so možna dela v kategoriji nepredvidljivih del in kakšne so okvirne cene posameznih del. Temu se reče podrobna in poštena analiza stroškov gradnje. Nabijanje procentov in dodajanje zneskov v tri dni ne šteje pod pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: memnon ()

jb_j ::

Smrekar1 je izjavil:

jb_j je izjavil:


To ti poizkušam razložit, da je cena letališke steze enaka ceni avtoceste brez tunelov!


Daj me spomni, kateri del 2. tira je sporen?

Če me spomin ne vara so to tuneli, viadukti in mostovi? Ne tiri, teh je samo za vzorec.

Bo zdaj šlo ali ti moram res izrecno napisati, da bo cena avtoceste brez tunelov na kilometer praviloma dražja od cene kilometra železniških tunelov in če te to moti ni problem v ceni ampak v tebi, ker primerjaš ceno ceste s ceno tunela?

Eni ste res trdi. In taki se potem imate za strateške strokovnjake in serjete naokoli. Heh.


OK, za lažjo predstavo:
4x (ker so avtoceste toliko širše od tirov)

4x32 pokritih vkopov in galerij, 4x215 mostov, 4x325 nadvozov, 4x322 podvozov, 4x43 predorov in 4x193 je viaduktov.
In recimo da so vložili 5 miljard samo za te stvari (brez cest)

In še zmeraj pride ceneje kot 2.tir.

Kako?

In res Super, zmeraj za izračune vzamemo tujino, ki ima vsaj 2x boljši standard. Se pravi, da že v osnovi vzamejo 2xcene končnega izračuna. Zakaj 1x za spremembo ne vzamemo za izračun končne cene, standard ene države, ki ima nižji standard kot slovenija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

MrStein ::

Smrekar1 je izjavil:


Zanimivo, da ni nobenega izračuna za tako številko. Saj veš, tule, zaradi tega in tega, jih bo toliko več. Tamle, zaradi onega in tretjega, pa toliko. Če upaš na neke številke brez vsakega resnega načrta in kalkulacije, potem pa zapravljaj svoj denar.


Če bi imel sposobnost napovedovati gospodarstvo do te meje bi v 1. letu obogatel, v 10 letih bi bil najbogatejši človek na svetu in v 30 letih z gospodarsko premočjo vladal svetu kot posameznik. Ne samo jaz, kdorkoli ali katerakoli skupina ljudi, ki bi bila tega sposobna bi lahko storila tako.

In smrekar spet pretepa slamnatega moža in zbija svojo kredibilnost...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Smrekar1 ::

memnon je izjavil:


Pošteno ne mislim v smislu točno, ampak da vsako postavko ovrednotijo na podlagi preteklih izkušenj in izkušenj iz tujine ter jo tako tudi argumentirajo.


Avstrijci ravnokar gradijo tunel pod Alpami proti Trstu. Na kilometer proge je še enkrat dražji - 6 milijard evrov za 50 km tunelov, viaduktov, mostov in proge oz. 4x več denarja za 2x več proge. To je najbolj primerljiv projekt kar se jih da dobiti, saj primerja isto mesto za ladje (sosednji zaliv lučaj stran) z istim trgom (Avstrija in širše). Očitno so Avstrijci mnenja, da je naša opcija še hudičevo ugodna, glede na to, da financirajo bistveno dražjo progo. Zadeva očitno finančno znese. Polistaj malo po temi nazaj kakšne patetične argumente so na to dali profesionalni nabijači.

jb_j ::

Smrekar1 je izjavil:

memnon je izjavil:


Pošteno ne mislim v smislu točno, ampak da vsako postavko ovrednotijo na podlagi preteklih izkušenj in izkušenj iz tujine ter jo tako tudi argumentirajo.


Avstrijci ravnokar gradijo tunel pod Alpami proti Trstu. Na kilometer proge je še enkrat dražji - 6 milijard evrov za 50 km tunelov, viaduktov, mostov in proge oz. 4x več denarja za 2x več proge. To je najbolj primerljiv projekt kar se jih da dobiti, saj primerja isto mesto za ladje (sosednji zaliv lučaj stran) z istim trgom (Avstrija in širše). Očitno so Avstrijci mnenja, da je naša opcija še hudičevo ugodna, glede na to, da financirajo bistveno dražjo progo. Zadeva očitno finančno znese. Polistaj malo po temi nazaj kakšne patetične argumente so na to dali profesionalni nabijači.


Pozabil si, da imajo 2x višji standard. Se pravi, še zmeraj ceneje kot 2.tir.

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:


In še zmeraj pride ceneje kot 2.tir.


5 milijard je manj kot 1,5 milijarde evrov?

Imaš za to matematični dokaz?

In res Super, zmeraj za izračune vzamemo tujino, ki ima vsaj 2x boljši standard. Se pravi, da že v osnovi vzamejo 2xcene končnega izračuna. Zakaj 1x za spremembo ne vzamemo za izračun končne cene, standard ene države, ki ima nižji standard kot slovenija?


Avtoceste so se večvidel gradile pred več kot 10 leti. Akumuliane inflacije od takrat je nekje 40%, ampak ti kar veselo primerjaš absolutno vrednost takrat z vrednostjo sedaj in obenem prodajaš kako standard to drugje lahko podraži, pri nas ne.

Problem je v tem, da bi bili vsi strokovnjaki, čeprav nimate razčiščenih najosnovnejših pojmov o tem.

jb_j je izjavil:


Pozabil si, da imajo 2x višji standard. Se pravi, še zmeraj ceneje kot 2.tir.


Če si sposoben križnega izračuna, ki se ga učijo v 6. razredu osnovne šole, boš ugotovil, da je 2. tir tudi v tem skrajnem primeru cenejši za slabih 10%.

Evidentno je, da zadeva več kot samo znese.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

memnon ::

Smrekar1 je izjavil:

memnon je izjavil:


Pošteno ne mislim v smislu točno, ampak da vsako postavko ovrednotijo na podlagi preteklih izkušenj in izkušenj iz tujine ter jo tako tudi argumentirajo.


Avstrijci ravnokar gradijo tunel pod Alpami proti Trstu. Na kilometer proge je še enkrat dražji - 6 milijard evrov za 50 km tunelov, viaduktov, mostov in proge oz. 4x več denarja za 2x več proge. To je najbolj primerljiv projekt kar se jih da dobiti, saj primerja isto mesto za ladje (sosednji zaliv lučaj stran) z istim trgom (Avstrija in širše). Očitno so Avstrijci mnenja, da je naša opcija še hudičevo ugodna, glede na to, da financirajo bistveno dražjo progo. Zadeva očitno finančno znese. Polistaj malo po temi nazaj kakšne patetične argumente so na to dali profesionalni nabijači.


Jaz nočem tega od tebe, jaz hočem, da tako začnejo ravnat ljudje na položajih. Trenutno se ne prepiram ali je cena prava ali ne. Ja, zdi se mi visoka (moje mnenje, ki pa se lahko spremeni ob pravih argumentih). Kot državljan hočem, da dri (ki je zato tudi dobila denar) proizvede papir na katerm bom lahko jasno prebral kam, koliko in zakaj naj bi šel denar. Poleg tega pričakujem tudi, da določijo (vlada, 2tdk, kdorkoli pač že), kdo bo odgovoren za nestrokovno ocenjena dela in kdo bo odgovoren za ostale dele projekta. Kač dobiva 10k bruto mesečno - zakaj - zato, da se vrti na stolu v pisarni?

jb_j ::

Smrekar1 je izjavil:

jb_j je izjavil:


In še zmeraj pride ceneje kot 2.tir.


5 milijard je manj kot 1,5 milijarde evrov?

Imaš za to matematični dokaz?

In res Super, zmeraj za izračune vzamemo tujino, ki ima vsaj 2x boljši standard. Se pravi, da že v osnovi vzamejo 2xcene končnega izračuna. Zakaj 1x za spremembo ne vzamemo za izračun končne cene, standard ene države, ki ima nižji standard kot slovenija?


Avtoceste so se večvidel gradile pred več kot 10 leti. Akumuliane inflacije od takrat je nekje 40%, ampak ti kar veselo primerjaš absolutno vrednost takrat z vrednostjo sedaj in obenem prodajaš kako standard to drugje lahko podraži, pri nas ne.

Problem je v tem, da bi bili vsi strokovnjaki, čeprav nimate razčiščenih najosnovnejših pojmov o tem.


6miljard 50km
25km 3miljarde
2x višji standard 1.5miljarde

S tem, da je njihov vložek smiseln, ker imajo hitre proge --> pri nas max 80kmh, le na parih odsekih.

Se strinjam 2.tir mora bit, ampak na taki osnovi, kot imamo trenutno železniško infrastrukturo, je tak "hiter" odsek popolnoma nesmiseln. Edino če imajo namen zgraditi celotno železniško infrastrukturo na osnovi tega 2.tira.
Ma naj dajo pol 5 miljard za 2.tir, če uredijo kompletno infrastrukturo na osnovi 2.tira.

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:


6miljard 50km
25km 3miljarde
2x višji standard 1.5miljarde


Jup, njihova opcija je po tem izračunu 1,5 milijarde evrov za 25 km proge, naša 1,5 milijarde evrov za 27 km proge --> 2. tir je cenejši za ~7%.

S tem, da je njihov vložek smiseln, ker imajo hitre proge --> pri nas max 80kmh, le na parih odsekih.


S tem, da njihov vložek ni 1,5 milijarde evrov, temveč 6 milijard evrov.

Se strinjam 2.tir mora bit, ampak na taki osnovi, kot imamo trenutno železniško infrastrukturo, je tak "hiter" odsek popolnoma nesmiseln. Edino če imajo namen zgraditi celotno železniško infrastrukturo na osnovi tega 2.tira.


To je vsekakor del načrta za Slovenijo. Fora je v tem, da če 2. tir ni grajen za večje hitrosti ti ne pomaga kaj dosti, da preostanek države je. 2. tir ni nekaj, kar se bo začelo graditi danes in bo čez pol leta že končano, to je projekt, ki se bo gradil še kako desetletje ali več. V tem času bo ogromno priložnosti za ostale izboljšave. Graditi je potrebno progo, ki jo bomo rabili leta 2035, ne proge, ki bi ta hip še ustrezala potrebam, ampak bo kmalu zastarela. V tem primeru bi morali namreč leta 2035 zadevo začeti znova.

Problem je v tem, da o zadevi pametujejo ljudje, ki nimajo razčiščenih osnovnih pojmov strategije.

jb_j ::

Smrekar1 je izjavil:

memnon je izjavil:


Pošteno ne mislim v smislu točno, ampak da vsako postavko ovrednotijo na podlagi preteklih izkušenj in izkušenj iz tujine ter jo tako tudi argumentirajo.


Avstrijci ravnokar gradijo tunel pod Alpami proti Trstu. Na kilometer proge je še enkrat dražji - 6 milijard evrov za 50 km tunelov, viaduktov, mostov in proge oz. 4x več denarja za 2x več proge. To je najbolj primerljiv projekt kar se jih da dobiti, saj primerja isto mesto za ladje (sosednji zaliv lučaj stran) z istim trgom (Avstrija in širše). Očitno so Avstrijci mnenja, da je naša opcija še hudičevo ugodna, glede na to, da financirajo bistveno dražjo progo. Zadeva očitno finančno znese. Polistaj malo po temi nazaj kakšne patetične argumente so na to dali profesionalni nabijači.



khm.......
Ali ni tisti odsek proge v Avstriji, ki ga gradijo namenjen za vlake z hitrostjo 250 km/h, v slo max 80km/h.
ok za tovorni, "samo" 180km/h

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:



khm.......
Ali ni tisti odsek proge v Avstriji, ki ga gradijo namenjen za vlake z hitrostjo 250 km/h, v slo max 80km/h.


2. tir bo grajen za 160 km/h. Imaš še kakšno pametno pripombo?

jb_j ::

Smrekar1 je izjavil:

jb_j je izjavil:



khm.......
Ali ni tisti odsek proge v Avstriji, ki ga gradijo namenjen za vlake z hitrostjo 250 km/h, v slo max 80km/h.


2. tir bo grajen za 160 km/h. Imaš še kakšno pametno pripombo?


SUPER! Vržmo velik dnarja v mejhn odsek. Da bomo lahko ostalih 1200km dobr zgradil naprej.
Ali ne bi bilo smotrno da se uredi prvo 1200km proge. In vzpostavi "normalno" hitrost na progah. 80% vlakov ne dosega max hitrosti na obstoječih progah.

A ni sramota, da gradimo max. po par 10km proge, kjer lahko vlaki vozijo malo hitreje. Ostaja nam pa še vedno 1000km proge, kjer se vlaki vozijo počasneje od avtov v mestnem prometu.

Gremo gradit 20km hitre proge, a ostaja 1 majhen problem: Najstarejša proga: Južna državna železnica Šentilj-Celje 2. junij 1846

In tudi, če bi bile avtoceste 40% dražje kot so (zaradi 40% nižjega standarda), bi bil še vedno avtocestni križ veliko veliko cenejši od 2.tira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Truga ::

Nice whataboutism

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:


SUPER! Vržmo velik dnarja v mejhn odsek. Da bomo lahko ostalih 1200km dobr zgradil naprej.
Ali ne bi bilo smotrno da se uredi prvo 1200km proge. In vzpostavi "normalno" hitrost na progah. 80% vlakov ne dosega max hitrosti na obstoječih progah.


Če omenjeni ključen odsek ne bi bil na robu zasičenosti in če bi bil to kratkoročen projekt vsekakor.

Nič od tega ni res, tako na ne, ne bi bilo.

Gremo gradit 20km hitre proge, a ostaja 1 majhen problem: Najstarejša proga: Južna državna železnica Šentilj-Celje 2. junij 1846


Progo Šentilj-Celje se da urediti v letu dni, večinoma je projekt precej nekompliciran. Če se ti zdi problematičen je to zato, ker nimaš kompetenc, da bi to sploh komentiral.

In tudi, če bi bile avtoceste 40% dražje kot so (zaradi 40% nižjega standarda), bi bil še vedno avtocestni križ veliko veliko cenejši od 2.tira.


Tole se da interpretirati na dva načina:
1. Cesta po ravnini je na kilometer cenejša od tunela.
2. Za avtoceste je šlo manj denarja kot za 2. tir.

Točka 1. je resnična, ampak če se ti zdi relevantna nisi kompetenten, da bi to komentiral. Če trdiš točko 2. čakam na dokaz za trditev:
1,5 > 5

Prosim matematično utemelji.
Izjasni se tudi kaj od tega pravzaprav trdiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

jb_j ::

2.TOČKA:
6miljard 50km
25km 3miljarde
2x višji standard 1.5miljarde
AVSTRIJA
proti......
4x32 pokritih vkopov in galerij, 4x215 mostov, 4x325 nadvozov, 4x322 podvozov, 4x43 predorov in 4x193 je viaduktov.
In recimo da so vložili 7.5 miljard samo za te stvari (brez cest)
proti......
500 km 4pasovnice --> 5 miljard (+50% zaradi rasti standarda) = 7.5 miljard
500 km 1tirne proge --> 20-40 miljard

Poleg tega avstrijska 50+km je narejena za 180kmh.
IN JE GRADNJA TUNELA POD ALPAMI!!!!!

Ali je primorsko hribovje primerljivo z vrtanjem pod alpami.


khm...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:

2.TOČKA:
6miljard 50km
25km 3miljarde
2x višji standard 1.5miljarde
AVSTRIJA
proti......
4x32 pokritih vkopov in galerij, 4x215 mostov, 4x325 nadvozov, 4x322 podvozov, 4x43 predorov in 4x193 je viaduktov.
In recimo da so vložili 7.5 miljard samo za te stvari (brez cest)
proti......
500 km 4pasovnice --> 5 miljard (+50% zaradi rasti standarda) = 7.5 miljard
500 km 1tirne proge --> 20-40 miljard

Poleg tega avstrijska 50+km je narejena za 180kmh.
IN JE GRADNJA TUNELA POD ALPAMI!!!!!

Ali je primorsko hribovje primerljivo z vrtanjem pod alpami.


Pomojem je boljše da tole pustiš, ker ni zate. Zadeva nima ne repa in ne glave, samo neke številke nabijaš gor, dol, levo, desno. Jasno je, da si začel pri zaključku, da 2. tir ni dober projekt, in sedaj poskušaš samo utemeljiti nekaj, kar evidentno ni res.

Naj ti pomagam, zadevo obrni okoli. Če je 2. tir zgrešen projekt v naši okolici ne bi smel najti nobenega niti v grobem podobnega projekta. Že samo dejstvo, da avstrijci gradijo 4x dražji projekt, ki bo neposredni konkurent 2. tiru Divača-Koper, je znak, celo dokaz, da je tvoj zaključek napačen, če vsaj v grobem zaupaš avstrijski analizi. Vse ostalo so potem podrobnosti. Velike tiskane črke ne povozijo dejstva, da bodo Avstrijci za nekaj zelo podobnega plačali 4x več denarja. Vlak bo že morda vozil malenkost hitreje, ampak je pot od Trsta do Dunaja skozi Brenner toliko daljša, da se to povsem skompenzira. Tu se debata konča, ostalo je propaganda in nabijanje profesionalcev in prepričanih vernikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

jb_j ::

Da, avstrijci gradijo 4x dražji projekt, samo je 2x daljši in imajo 2x višje plače (2xstroški). In gradijo boljšo progo, pri bolj zahtevnem projektu.

Če že hočemo primerjati izgradnjo 2.tira se mi zdi realna primerjava z:
Grčijo
Portugalsko
Estonijo

Ja Avstrijci so pametni, ker gradijo do trsta, ker edino tja bo lahko šel naš tovorni promet iz kopra. Ker je ostala infrastruktura toliko počasnejša od nove avstrijsko-tržaške.

Avstrijci pa ne bodo hoteli dodatnih stroškov in zaostankov zaradi naše železniške infrastrukture in bodo večino tovora raje prevzemali iz Trsta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

memnon je izjavil:


Pošteno ne mislim v smislu točno, ampak da vsako postavko ovrednotijo na podlagi preteklih izkušenj in izkušenj iz tujine ter jo tako tudi argumentirajo.


Avstrijci ravnokar gradijo tunel pod Alpami proti Trstu. Na kilometer proge je še enkrat dražji - 6 milijard evrov za 50 km tunelov, viaduktov, mostov in proge oz. 4x več denarja za 2x več proge. To je najbolj primerljiv projekt kar se jih da dobiti, saj primerja isto mesto za ladje (sosednji zaliv lučaj stran) z istim trgom (Avstrija in širše). Očitno so Avstrijci mnenja, da je naša opcija še hudičevo ugodna, glede na to, da financirajo bistveno dražjo progo. Zadeva očitno finančno znese. Polistaj malo po temi nazaj kakšne patetične argumente so na to dali profesionalni nabijači.

Hm,
Tunel pod alpami,
Velikost tunela, hitrost vlakov.

smo ze debatirali...

Primerjati oba tunela, je nekako tako, kot bi rekel, da zastava zna delat acte kot ferari.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

jb_j je izjavil:

Da, avstrijci gradijo 4x dražji projekt, samo je 2x daljši in imajo 2x višje plače (2xstroški).


Dajva se tukajle ustavit. Trdiš, da je cena projekta premo sorazmerna s plačami. Dokaži. To ni nek čirule-čarule, ampak povsem razumna zahteva. Pokaži izračun kako si prišel do tega.

Ne trudi se preveč, ker to med drugim zahteva, da so vsa orodja, od dinamita do TBM, skupaj z vsemi surovinami za njih ter vse gorivo in pravzaprav vse ostalo narejene v domači državi in da je to najcenejša opcija. Ker nič od tega ne drži tvoja primerjava v tej točki v celoti odpove.

Dejansko je tako, da višje plače v tem primeru lahko odnesejo del razlike cen, ampak govorimo morda o polovici, več ne. Preostanek je dejansko na tem, da je avstrijska opcija težavnejša in zato dražja.

Zakomplicira se ti v tem, da ni boljša. Vlak vozi hitreje, ampak je sama pot daljša, zato boš do Dunaja prišel v približno enako časa. Pot je daljša, zato bo tudi vlak porabil več elektrike (ali dizla), zato bo tudi tu več stroškov. Prva dobra lokacija avstrijske opcije je Dunaj, naša ima pred tem naveze na Zagreb in Madžarsko.

Kljub temu so Avstrijci mnenja, da se jim zadeva izplača. Kaj ti veš kar oni ne? Da ni morda obratno? Da ni problem v tem, da si precej manj sposoben, kot misliš da si?
Si kdaj pomislil na kaj takega? Mr.B in ZaphodBB nista, zato lajnata naprej svoje. Fej ju bodi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

jb_j ::

OK!

Izgradimo 2.tir in vržimo miljarde.

Kdaj, kako in na kakšen način bomo renovirali obstoječe železnice, da bo ta projekt smotern.
TO ME ZANIMA!

Imamo 1000km neurejene proge!

Kako bo pot časovno daljša, če bodo oni imeli 180km/h progo. Mi bomo imeli 27km do 160km/h. In ostalih 150km z povprečno hitrostjo 60km/h

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

blink ::

Smrekar1 je izjavil:

memnon je izjavil:


Pošteno ne mislim v smislu točno, ampak da vsako postavko ovrednotijo na podlagi preteklih izkušenj in izkušenj iz tujine ter jo tako tudi argumentirajo.


Avstrijci ravnokar gradijo tunel pod Alpami proti Trstu. Na kilometer proge je še enkrat dražji - 6 milijard evrov za 50 km tunelov, viaduktov, mostov in proge oz. 4x več denarja za 2x več proge. To je najbolj primerljiv projekt kar se jih da dobiti, saj primerja isto mesto za ladje (sosednji zaliv lučaj stran) z istim trgom (Avstrija in širše). Očitno so Avstrijci mnenja, da je naša opcija še hudičevo ugodna, glede na to, da financirajo bistveno dražjo progo. Zadeva očitno finančno znese. Polistaj malo po temi nazaj kakšne patetične argumente so na to dali profesionalni nabijači.


Drugi tir je slepo črevo - tovorna enotirna proga, ki bo služila zgolj Luki Koper. Avstrija dela dvotirni baltsko-jadranski železniški koridor za tovorni in potniški promet do 250km/h. Kot da bi primerjal dovoz v svojo garažo z avtocesto. Samo predor pod Golico je dolg 32.5km, dvocevni. Investicija z ogromnim potencialom in zdravo ekonomiko.
Koralm Railway @ Wikipedia

jb_j ::

Sem mislil, da smo v EU. Sedaj pa poteka prometna vojna, med bogatejšimi in revnejšimi državami.
Mi gradimo 27km hitre proge. Avstrijci skoraj 200km hitre proge, na nekaterih odsekih tudi dvo in večtirne.

In še nazadnjaška politika Slovenije do železniške infrastrukture!
Bolje da imamo 5 30kilometerskih odsekov, kjer vozijo vlaki lahko do 160kmh.
a imamo le še 1000km proge z povprečno hitrostjo 60kmh ali manj

khm

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

Smrekar1 je izjavil:

jb_j je izjavil:

Da, avstrijci gradijo 4x dražji projekt, samo je 2x daljši in imajo 2x višje plače (2xstroški).


Dajva se tukajle ustavit. Trdiš, da je cena projekta premo sorazmerna s plačami. Dokaži. To ni nek čirule-čarule, ampak povsem razumna zahteva. Pokaži izračun kako si prišel do tega.



Zakaj je potem 1-tirna proga 4-8xdražja od gradnje avtocest. (če jim damo namesto tvojih 40% povišanje plač, kar predstavlja 1/2 stroškov. Potem lahko damo delavcem 400% povišanje plač, ker stroški so še zmeraj enaki-->po tvojem) in je še zmeraj veliko,veliko predrago.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

pecorin ::

Če delajo progo naši domači ljudje, zakaj potem Avstrijci niso najeli Slovencev? Oni bi prihranili pol denarja, naši pa bi zaslužili nekaj milijard.
Če pa nam delajo zunanji in nam zaradi nizkega standarda dajo 50% popusta, potem smo pa itak zmagali in je najbolje, da kupimo kar 2 ali 3 proge dokler je standard nizek in so taki popusti.

jb_j ::

pecorin je izjavil:

Če delajo progo naši domači ljudje, zakaj potem Avstrijci niso najeli Slovencev? Oni bi prihranili pol denarja, naši pa bi zaslužili nekaj milijard.
Če pa nam delajo zunanji in nam zaradi nizkega standarda dajo 50% popusta, potem smo pa itak zmagali in je najbolje, da kupimo kar 2 ali 3 proge dokler je standard nizek in so taki popusti.


Khm banalno vprašanje:
Zakaj nismo potem mi dali delat železniške infrastrukture kitajcem (kitajci so rekli, da v ceno vključijo 20.000 delavcev zastonj)

KER GRADIMO ČISTO PREDRAGO!!!!!!!

KER TRENUTNO NI EUROPSKE UNIJE:
ZAKAJ MI PLAČAMO REGISTRSKE TABLICE ZA AVTO ZA 19EUR?
ČE SO V NEMČIJI DALI PONUDBO ZA 9EUR!!!!!!!!!!!
 https://img.rtvslo.si/_up/upload/2017/11/07/65448556_01_show.jpg

https://img.rtvslo.si/_up/upload/2017/11/07/65448556_01_show.jpg



ZATO, KER VIDIMO RAJE DA GRADI NAŠA DRŽAVA IN DELAVCI ZA 2x ALI 3X CENE, KOT DA BI TO DALI DELATI TUJCEM ZA VELIKO MANJ DENARJA!!!!!!!!!!!!!!!!!

AVSTRIJCI GRADIJO PROGE S SVOJIMI DELAVCI ZA VEČ DENARJA, RAJE KOT BI DALI DENAR SLOVENCEM ZA MANJ DENARJA!!!!!!!!!!!!!!
SLOVENCI RAJE IMAMO "SLOVENSKE" REG. TABLICE, KER RAJE DAMO VEČ DENARJA ZA TABLICE SLOVENCEM KOT NEMCEM!!!!!!!!!!!!!

BUTALE!!!!!!!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BorutK-73 ()

pecorin ::

Torej se lahko vsaj tolažimo, da nismo taki butalci kot Avstrijci, ki bi lahko šli po delavce samo nekaj km južno in prihranili 50%.

jb_j ::

pecorin je izjavil:

Torej se lahko vsaj tolažimo, da nismo taki butalci kot Avstrijci, ki bi lahko šli po delavce samo nekaj km južno in prihranili 50%.


ne Avstrijci, ampak Nemci

Nismo.
Ker mi ne pustimo bogatunom (Nemcem), da delajo cenejše tablice.
Nemci ne pustijo revežem (Hrvatom, Bolgarom), da jim delajo cenejše železniške proge.

KDO JE VEČJI CIGAN TUKI? Slovenci ne, Nemci ja.

Mr.B ::

jb_j je izjavil:

pecorin je izjavil:

Torej se lahko vsaj tolažimo, da nismo taki butalci kot Avstrijci, ki bi lahko šli po delavce samo nekaj km južno in prihranili 50%.


ne Avstrijci, ampak Nemci

Nismo.
Ker mi ne pustimo bogatunom (Nemcem), da delajo cenejše tablice.
Nemci ne pustijo revežem (Hrvatom, Bolgarom), da jim delajo cenejše železniške proge.

KDO JE VEČJI CIGAN TUKI? Slovenci ne, Nemci ja.

Lahko bi tudi rekli, da bi za isto ceno do postojne naredili, pa ce smo ze tam, vsaj do vrhnike. Pa delali bi lahko se leto ali dve vec. Samo kaj ko lahko za 2x drazje delamo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

blink je izjavil:


Drugi tir je slepo črevo - tovorna enotirna proga, ki bo služila zgolj Luki Koper. Avstrija dela dvotirni baltsko-jadranski železniški koridor za tovorni in potniški promet do 250km/h. Kot da bi primerjal dovoz v svojo garažo z avtocesto. Samo predor pod Golico je dolg 32.5km, dvocevni. Investicija z ogromnim potencialom in zdravo ekonomiko.



Povezuje dve povsem enakovredni lokaciji (ena je celo ista), ampak za 4x več denarja. Toliko o tem.
««
35 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
296408 (1439) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
629756 (7209) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22841432 (34673) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385345 (3991) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634780 (28853) DuleKrtola

Več podobnih tem