Forum » Igre » Quake Champions (Quake 5)
Quake Champions (Quake 5)
ahac ::
Sej teh projektov je cel kup, ampak noben ni preveč popularen.
Očitno folk samo govori o tem kako bi radi spet igral oldschool FPSje, ampak igrajo jih pa ne...
Očitno folk samo govori o tem kako bi radi spet igral oldschool FPSje, ampak igrajo jih pa ne...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
neboben ::
Takrat, ko se je igralo QW, Q2 je to predstavljalo ljudem tudi novost. Skratka želel si vsaj poskusit. Pa takrat je blo tako, da je bil LAN > INTERNET, vsaj dokler smo bli na telfonu in je bil ISDN al kaj je že blo TOP. Čist drugačna sfera ljudi, tudi ker je bil LAN in ne over the INTERNET, si se še družil,beri pozimi se je smučalo in snowboard-alo pa šlo na kak kuhanček, ostale mesece pa na kakšno pico in pir kar je blo takrat že skorej obvezno. Dons pa samevaš za računalnikom in nabijaš neko areno, ki ima isti trike, samo grafika je bolša. Se spominjam, ko še nisem imel voodoo grafične kartice (starejši, ki so hodili v službo so že imel voodoo 1). No jest sem kar neki časa špilal na kvadratkih, sam kolk je blo to dober :). Pa, ko si zamenju grafično kartico na voodoo si res doživel nek čudež haha :). Kaj pa zdej ? Zdej je pa vse skup en hype pa vse skupej, kar se primikanja tiče, vsi koncepti enaki ali pa vsaj zelo podobno kot pred leti, samo grafika se vsako leto po malo izboljša. Skratka me ne privabi in bom kr spustu, da gre mimo mene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: neboben ()
MATiCEK ::
Riff ::
uh če pa pride nov quake, pol si grem pa kar po gaming miš :P.. quake3arena smo prešpilali še pa še.. eden boljših špilov
hehe ja eni še zdj špilamo Q3A, drgač pa zakon da bo Q5 je že dolgo od q4 ke
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Riff ()
Superboyy ::
ReflexFPS je nedokončan projekt. Upam, da bo Diabotical kaj boljši. :D
Nedokončan, ampak je že kr uredu porihtano. Celo matchmaking so dodal, tko da ti vsaj avtomatsko naredi game z unimi tremi ki so trenutno online :D
Seveda verjetno ne bo nikol tako spiljeno kot dota ali CSGO, ker ga špila 200 ljudi na dan in ne 2 miljona.
Problem je seveda, ker stari gamerji špilamo par ur na teden, mladiči se pa nikol ne bojo spravil v špil, kjer bodo zgubljal 30:-2 prvih 300 ur, ker ne poznajo osnovnih mehanik.
V CSu ti pa v prvi igri rata nekoga z AWPjem počakat, al pa ujet enga v hrbet s P90.
next3steps ::
Haha, smeha polna skleda. Če bo novi Quake zelo fast-paced tako kot je bil Q3 in bo v njem vključenega vse od rocketjumpinga do bunnyhopanja (hell yeah, še na k-style pristanem), bo zgodba s srečnim koncem (če bo le support dober).
TL;DR CSGO je težji od današnjih bolj popularnih kvejk alternativ. Z izjemo Warsowa.
TL;DR CSGO je težji od današnjih bolj popularnih kvejk alternativ. Z izjemo Warsowa.
Superboyy ::
Odvisno kaj pomeni "težji".
V Quake duelu je 10+ stopničk skilla kjer nekdo na 5. stopnički zgubi 30-0 proti nekomu na 4. in zmaga 30-0 proti nekomu na 6.
V Quake duelu je 10+ stopničk skilla kjer nekdo na 5. stopnički zgubi 30-0 proti nekomu na 4. in zmaga 30-0 proti nekomu na 6.
RejZoR ::
ReflexFPS je nedokončan projekt. Upam, da bo Diabotical kaj boljši. :D
Reflex Arena je dokončan projekt. Edino kar jim mal manjka je user base, ker pač ni ime kot Quake. Quake Champions bo lahko fajn in vse, ampak tolk hudega map editorja kot ga ima Reflex Arena pa ne bo imel nikoli. Prvi špil kjer me je mapping res pritegnil, ker je tko enostaven in močen editor, da lahko narediš nore mape v parih urah. Trenutno predelujem UT99 mape v Reflex Arena, na Steam Workshop imaš že na voljo moje Deck 16, Morpheus, Peak in CTF Facing Worlds. Map iz Quake 3 Arena pa so že predelali do onemoglosti :)
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
tt2 ::
Dokončan pač v smislu, da je igra izšla, ampak je daleč daleč od tega kar so na zaćetku govorili da bo.
RejZoR ::
Kaj pa so govoril da bo? Nisem tolk spremljal v detajle, sem jo enkrat opazil vmes in jo ob releasu pol tud kupil. Za 10€... Map editor je zakon, grafika je lepa, nadzor je svetoven in net koda pelje večino iger scat na celi črti. Tud combat, ko se nadrkaš je kar fajn. Edino kar ji očitam je manjko folka. Če bi bilo več playerjev in bolj polni serverji bi bilo bolj zabavno...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
RejZoR ::
Ok, bom prečekiral (čeprav grafika je prav huda).
Kar pa se tiče Quake franšize, če Bethesda stvar zadel to dobr kot so nov Doom špil zna bit zanimivo...
Kar pa se tiče Quake franšize, če Bethesda stvar zadel to dobr kot so nov Doom špil zna bit zanimivo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
next3steps ::
Samo bo treba to igro nonstop razvijati in posodabljati, tudi ko bo že izdana. So zmožni tega?
tt2 ::
So prav bedno naredili, da tisti, ki so prišli v beto, ne smejo prenašat ali naložiti kakršnih koli posnetkov na internet.
oo7 ::
Bethesda si lasti id Software...
Bethesdo in Software si lasti ZeniMax Media ZeniMax Media @ Wikipedia
ZeniMax Media
Subsidiaries:
Arkane Studios
BattleCry Studios
Bethesda Softworks
Escalation Studios
id Software
MachineGames
Tango Gameworks
ZeniMax Online Studios
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Tr0n ::
tt2 ::
Če bi kdo rad probal beto, ključi se prodajajo na ebay-ju za dobre 3€. Itak pa je prve bete jutri konec.
dolenc ::
Odšpilal 2 rundi, sej težko sodit že zdej, ampak zaenkrat se mi ne dopade nevemkaj. Obakrat sem bil drugi :(.
Precej je zmedeno še vse skupaj, sam tempo nekak ni domač, če grem zdele v q3 ali ut2004 ali pa clo tanov ut mi je takoj vredu bojevanje, tukaj pa vse zmedeno deluje, enostavno je preveč informacij na ekranu, preveč efektov, pickupi kažejo kdaj se spawnajo, quad damage te zvočno opozori kdaj pride, tok je enga sranja na ekranu, da v vsej tej zmedi komej videš kam raketa leti. Tud sam karakter ma stalno neke pripombe, pa bi bilo boljše če jih ne bi mel.
Quad damage skor moraš dobit, kdor to pobere gre tkoj par pozicij gor in s tem, da te opozori kdaj se spawna, je tam zmer borba, kar je pa ni dobro.
Vsak champion ima svojo "special ability" in pa svoj pasive, to je še kar posrečeno. Dejansko eno orodje več, ki ga lahko na vsake tolk časa ponucaš.
Ker sem s tem rasel mam rad ta žanr, bolj kot cod streljačine, ampak tale me vsaj zaenkrat ni potegnu, še majo dela :)
Precej je zmedeno še vse skupaj, sam tempo nekak ni domač, če grem zdele v q3 ali ut2004 ali pa clo tanov ut mi je takoj vredu bojevanje, tukaj pa vse zmedeno deluje, enostavno je preveč informacij na ekranu, preveč efektov, pickupi kažejo kdaj se spawnajo, quad damage te zvočno opozori kdaj pride, tok je enga sranja na ekranu, da v vsej tej zmedi komej videš kam raketa leti. Tud sam karakter ma stalno neke pripombe, pa bi bilo boljše če jih ne bi mel.
Quad damage skor moraš dobit, kdor to pobere gre tkoj par pozicij gor in s tem, da te opozori kdaj se spawna, je tam zmer borba, kar je pa ni dobro.
Vsak champion ima svojo "special ability" in pa svoj pasive, to je še kar posrečeno. Dejansko eno orodje več, ki ga lahko na vsake tolk časa ponucaš.
Ker sem s tem rasel mam rad ta žanr, bolj kot cod streljačine, ampak tale me vsaj zaenkrat ni potegnu, še majo dela :)
RejZoR ::
Sej v Quake 3 Arena je tud naredilo "whoooosh" ko se je pojavil Quad Damage...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
petrus ::
Kje so dobri stari časi, 1999:
Se še celo spomnim kako sem Tr0na tepel v Tim DM1! :)
Se še celo spomnim kako sem Tr0na tepel v Tim DM1! :)
stati inu obstati
Ahiles ::
Sem mel srečo pa zdele v drugem krogu dobu beto kr seka spil edin kar me mot da je vse spet v claudu ni dedicated serverjev in pa trenutno pred in po vsaki igri čakaš ko nor ker ma folk kalkulatorje namest računalnikov in je pred igro 10x čakanje da se ves folk poveže pa pol preden se vsi povezejo na začetk je spet ogrevanje kakšno minuto da se vsi povezejo po končani igri morš pa spet v menuje ven kar spet vzame 1-2 min da daš spet search new gajme.
Tko da trenutno zgleda tko kliknes play čakas ene 1-2min da se folk najde pol maš čakanje v map vote screenu da se vsem zlovda 1-2min pol mas map intro screen k spet traja da se neki naloži pol prideš v gajme čakas 1-2min da se vsem naloži(warmup) k so vsi gor se začne gajme trenutno je nastiman 10min ali 50 fragov ko končaš morš pa spet v main menu sam vmes maš stopničke prvih 3 pol total scoreboard pol greš pa ven in daš serch new gajme.
Drgač pa kar se pinga tiče je bil super tko od 25-40 pinga sem pozabu kje majo že center zdi se mi da je bil v amsterdamu za eu.
Tko da trenutno zgleda tko kliknes play čakas ene 1-2min da se folk najde pol maš čakanje v map vote screenu da se vsem zlovda 1-2min pol mas map intro screen k spet traja da se neki naloži pol prideš v gajme čakas 1-2min da se vsem naloži(warmup) k so vsi gor se začne gajme trenutno je nastiman 10min ali 50 fragov ko končaš morš pa spet v main menu sam vmes maš stopničke prvih 3 pol total scoreboard pol greš pa ven in daš serch new gajme.
Drgač pa kar se pinga tiče je bil super tko od 25-40 pinga sem pozabu kje majo že center zdi se mi da je bil v amsterdamu za eu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
Ahiles ::
Quake Champions: 4 Minutes of Brutal Gameplay at 1080p 60fps
http://www.ign.com/videos/2017/04/18/qu...
http://www.ign.com/videos/2017/04/18/qu...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
next3steps ::
bhop je, dash za bhop je, mapa zgleda dost optimizirana
Treba zrihtat še: mehaniko glede menjave smeri sredi bhopanja, izguba hitrosti (vsaj glede na viden gameplay) je užas.
Treba zrihtat še: mehaniko glede menjave smeri sredi bhopanja, izguba hitrosti (vsaj glede na viden gameplay) je užas.
</head> ::
Mah mene osebno moti to, da bo tole spet en špil za nabiranje skinov in klobukov za tvojega "heroja".
Če bo špil imel možnost "vanila game", kjer boš lahko lahko igral quake brez skillov, brez skniov in brez pomagal tipa timerjev za spawn itemov in podovnega sranja, potem OK. Drugače pa tole ne bo zame.
Že to, da je špil štartal s TREMI različnimi in-game valutami, pove dosti. Še StarTrek Online ni štartal s tremi :))
Zgleda mladina hoče mal hitrejši in mal bolj monoton Overwatch, jaz bi pa veliko raje videl QuakeLive z velikim player poolom.
Mimogrede: O "Vanila mode" se nekaj govori, tako da upanje ostaja.
Če bo špil imel možnost "vanila game", kjer boš lahko lahko igral quake brez skillov, brez skniov in brez pomagal tipa timerjev za spawn itemov in podovnega sranja, potem OK. Drugače pa tole ne bo zame.
Že to, da je špil štartal s TREMI različnimi in-game valutami, pove dosti. Še StarTrek Online ni štartal s tremi :))
Zgleda mladina hoče mal hitrejši in mal bolj monoton Overwatch, jaz bi pa veliko raje videl QuakeLive z velikim player poolom.
Mimogrede: O "Vanila mode" se nekaj govori, tako da upanje ostaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: </head> ()
next3steps ::
Oh bože, klient je zbagan do jaja. Pause knof ne dela, sam GUI izgleda, kot da bi ga 3 letni avtist spacal brez nadzora staršev, animacije so boge, ikonce od iger se ne skladajo z ozadjem, sam background pa zliva s tekstom, ki je tako neberljiv.
Je res potreben še en tak pohabljenček?
Je res potreben še en tak pohabljenček?
Hynix ::
Prides u match, pa je rape fest. Dokler ne bo ranked sistem laufu, ne spilam. Drugace pa cool.
Tr0n ::
Fun tole. Me like. :)
Hitro, raw, responsive. Edino cas med matchi bi morali skrajsat, pa kaksne dedicated serverje dodat, pa bi blo.
Hitro, raw, responsive. Edino cas med matchi bi morali skrajsat, pa kaksne dedicated serverje dodat, pa bi blo.
next3steps ::
Lighting gun je broken as fuck, quaddmg ima prehiter spawn timer. Da vidimo, kdaj bo nerfano. ..
Blue3D ::
Ali sem prestar ali je to vse skupaj prehitro :)
Prvo sem si moral zmanjšati FOV, zanimiva igra ne odvrača.
Prvo sem si moral zmanjšati FOV, zanimiva igra ne odvrača.
Tested on Quakers
I5 14600K 4080SUPER
I5 14600K 4080SUPER
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | DOOM Eternal (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 44844 (4551) | oo7 |
» | Rage 2 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 13789 (6960) | yoco |
» | Doom 4 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Igre | 118922 (34209) | SoundBlaster |
» | LawBreakers (Project BluStreak)Oddelek: Igre | 4321 (1880) | DrDre95 |
» | Quake 3 ArenaOddelek: Igre | 1732 (1285) | Riff |