Google+ - Po več tednih neuradnih informacij in špekulacij je Google danes uradno potrdil, da bodo razširili svojo floto avtonomnih vozil s sto novimi enoprostorci Chrysler Pacifica Hybrid, ki jih bodo proizvajali v sodelovanju s FCA (Fiat Chrysler Automobiles). Doslej je Google svoje samovozeče avtomobile razvijal sam, to pot pa mu bodo prvikrat pomagali inženirji iz velikega avtomobilskega koncerna. Trenutna Googlova flota vsebuje nekaj v Googlu predelanih Lexusov RX450h in Googlove lastne prototipe. Novi enoprostorci bodo tako tretji model v Googlovi floti in prvi, ki bo kolikor toliko podoben množični proizvodnji.
Google nikoli ni skrival, kaj je pravi namen razvijanja samovozečih avtomobilov: izdelek, ki bo lahko avtonomno in brez interakcije vozil več ljudi, tudi na primer take na vozičkih ali slepe. V Pacifico gre osem ljudi, saj je že na pol kombi. FCA bo Pacificam vgradil nekaj dogovorjenih modifikacij, potem pa jih bo predal Googlu, ki vgradil potrebno strojno in programsko opremo za avtonomno vožnjo. To pomeni, da se Google počasi bliža industrijski proizvodnji, saj so Lexuse doslej predelovali sami brez sodelovanja proizvajalca.
Tako v Googlu kot v FCA poudarjajo, da gre za zdaj za enkratni neekskluzivni dogovor, ki se lahko razvije v kaj več ali pa tudi ne. Google se odloči, da bo svoji floti dodajal še vozila drugih proizvajalcev, prav tako lahko FCA sodeluje z drugimi sestavljavci avtonomnih vozil. Ali bo sodelovanje preraslo v partnerstvo pri razvoju storitve za avtonomni prevoz, bo pokazal čas.
V preteklosti se je Google povezovalo tudi s Fordom, a iz vsega skupaj potem ni bilo nič. V Fordu, General Motorsu in Daimlerju so medtem že jasno izrazili pomisleke glede partnerstva z Googlom, saj si ne želijo postati zgolj dobavitelj strojne opreme. Vsi se namreč zavedajo, da bodo prave dobičke kovali s programsko opremo in podatki, za katere še ni jasno, kako jih bo Google delil s proizvajalcem avtomobilov. Nekateri so seveda mnenja, da je partnerstvo med Googlom in FCA logično in smiselno. Obenem povejmo, da praktično vsi proizvajalci avtomobilov razvijajo tudi lastne sisteme za avtonomno vožnjo.
Novice » Znanost in tehnologija » Googlov samovozeči avtomobil bo Chryslerjev enoprostorec
7982884e ::
Obenem povejmo, da praktično vsi proizvajalci avtomobilov razvijajo tudi lastne sisteme za avtonomno vožnjo.
vecino sposobnejsih autopilot sistemov razvija izraelsko podjetje mobileye
zelo kul predstavitev, priporocam
J.McLane ::
Neprimerno vozilo za Slovenijo, 3.6-liter V6, davek na luksus. Sicer pa gre za plug-in hibrida s slabimi 50 km električnega dosega.
primozzzz ::
Upam, da bo v prihodnosti obstajala možnost izklopa "autopilota".. v primeru, da bodo kar naenkrat kar vsa vozila "samovozeča". Nekateri seveda zelo uživamo v vožnji... Naj bodo samovozeča vozila za invalide, slabovidne, upokojence itd..
NI PODPISA
ahac ::
Nekateri seveda zelo uživamo v vožnji...Boste pa užival na temu namenjenih progah.
Kdor uživa v streljaju s pištolo tega tudi ne more počet kjerkoli...
Pred 100 leti so konji na cestah tudi bili nekaj normalnega. Ampak, če zdaj nekdo uživa v jahanju, tega pač ne počne več na cesti...
edit:
Ali pa še boljš: v vožnji boste lahko užival kar v virtual reality.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
PARTyZAN ::
Mimogrede, jahas lahko tudi po cestah. Obviously ne avtocesti, ampak vseeno, lahko.
primozzz: na neki tocki bo tocno tako kot je ahac napisal, ce bos zelel vozit sam, bos to pocel na temu namenjenemu tracku. Ceste, na katerih bodo dovoljena samo samovozeca vozila bodo precej varnejse.
primozzz: na neki tocki bo tocno tako kot je ahac napisal, ce bos zelel vozit sam, bos to pocel na temu namenjenemu tracku. Ceste, na katerih bodo dovoljena samo samovozeca vozila bodo precej varnejse.
Shegevara ::
Danes so omejitve po cestah tako nizke, da moraš biti res hud sadomazohist, da uživaš v vožnji po omejitvah.
Nočem sedaj posploševat, ampak prav zaradi tega imam tudi sam take izkušnje, da tisti, ki v vožnji uživajo, ponavadi uživajo v predrzni vožnji in povsod pohodijo na plin, če so prepričani, da ni radarjev.
Sej ne rečem, morda se nekje skriva tudi kak tak čudak, ki ljubi penzionersko vožnjo in pogled v vzratno ogledalo na kolono trobečih avtomobilov, ki se vali za njim, ker vozi venomer po omejitvah, ampak v splošnem velja prvi opis.
In ravno zaradi tega bom rekel, da je absolutno varnost prometnih udeležencev na višjem mestu, kot pa neka "ljubezen do vožnje".
Nočem sedaj posploševat, ampak prav zaradi tega imam tudi sam take izkušnje, da tisti, ki v vožnji uživajo, ponavadi uživajo v predrzni vožnji in povsod pohodijo na plin, če so prepričani, da ni radarjev.
Sej ne rečem, morda se nekje skriva tudi kak tak čudak, ki ljubi penzionersko vožnjo in pogled v vzratno ogledalo na kolono trobečih avtomobilov, ki se vali za njim, ker vozi venomer po omejitvah, ampak v splošnem velja prvi opis.
In ravno zaradi tega bom rekel, da je absolutno varnost prometnih udeležencev na višjem mestu, kot pa neka "ljubezen do vožnje".
ABX ::
Ko bo dovolj teh avtov na cesti bodo zginili "ljubitelji", če ne zaradi drugega ker bojo obveščali bližnjo policijsko patruljo ko nekdo vozi prehitro mimo njih.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
msjr ::
Neprimerno vozilo za Slovenijo, 3.6-liter V6, davek na luksus. Sicer pa gre za plug-in hibrida s slabimi 50 km električnega dosega.
No ja, saj je prototip, ampak, če bo recimo tole v kakšnem fiatu, se bo hitro našel model, ki bo primeren za naš trg. Je pa dobra novica, da gre tole hitro naprej, jest imam že počasi dovolj avtocest in "užitka" v vožnji.
Dr_M ::
Nekateri seveda zelo uživamo v vožnji...Boste pa užival na temu namenjenih progah.
Kdor uživa v streljaju s pištolo tega tudi ne more počet kjerkoli...
Pred 100 leti so konji na cestah tudi bili nekaj normalnega. Ampak, če zdaj nekdo uživa v jahanju, tega pač ne počne več na cesti...
edit:
Ali pa še boljš: v vožnji boste lahko užival kar v virtual reality.
Eni pa radi uzivate v omejenem svetu. Vec omejitev, vec uzitka.
Hvala, ampak ne hvala.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
vostok_1 ::
SambaShare ::
No ja, saj je prototip, ampak, če bo recimo tole v kakšnem fiatu, se bo hitro našel model, ki bo primeren za naš trg. Je pa dobra novica, da gre tole hitro naprej, jest imam že počasi dovolj avtocest in "užitka" v vožnji.
Tako. Lepa novica tole. Vsaj avtonomne vožnje naj se lotijo dinozavri, če že na elektro ne morejo.
7982884e ::
ta zaskrbljenost s strani ljubiteljev vožnje je res najbolj nesmiselna stvar pri tej tematiki.
prvič, ne bodo nam kaj kar čez noč prepovedal vozit. mogoče se zna malo prej zgodit kakšen "safe-driving" enforcement v stilu, da če se odločiš zavit na nasproten pas, po katerem pelje drug avto, ti avto ne pusti. s tem se zagotovi pasivnost udeležencev, če ti je že cilj, da na cesti ni nepredvidljivih maniakov.
drugič, večji kot bo procent samovozečih avtov, prijaznejše bodo ceste za človeške voznike.
tretjič - eno je užitek v vožnji po progi, kar je vsem kul in kar bo vedno prisotno, dokler bo folk zainteresiran, drugo je pa vožnja po idilični pokrajini, kjer uživaš predvsem v slednjem in ne v tem, ker moreš met roko na volanu in jo mal premikat levo pa desno. če tle pelje avtopilot namesto tvoje roke, mislim, da ne bo noben za noben užitek v vožnji prikrajšan.
prvič, ne bodo nam kaj kar čez noč prepovedal vozit. mogoče se zna malo prej zgodit kakšen "safe-driving" enforcement v stilu, da če se odločiš zavit na nasproten pas, po katerem pelje drug avto, ti avto ne pusti. s tem se zagotovi pasivnost udeležencev, če ti je že cilj, da na cesti ni nepredvidljivih maniakov.
drugič, večji kot bo procent samovozečih avtov, prijaznejše bodo ceste za človeške voznike.
tretjič - eno je užitek v vožnji po progi, kar je vsem kul in kar bo vedno prisotno, dokler bo folk zainteresiran, drugo je pa vožnja po idilični pokrajini, kjer uživaš predvsem v slednjem in ne v tem, ker moreš met roko na volanu in jo mal premikat levo pa desno. če tle pelje avtopilot namesto tvoje roke, mislim, da ne bo noben za noben užitek v vožnji prikrajšan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
Oberyn ::
Lepo, fino. Samo eno mora biti jasno: kje sem bil, kdaj sem bil, kdo je bil z mano, koliko časa sem bil, kaj sem vmes delal, govoril, gledal - vse to ostane izključno v mojem spominu, oziroma nič od tega se nikamor ne zapiše, nikamor ne pošlje in sploh ne obstaja. To je prvi pogoj, da takemu avtu sploh pridem bližje od 100 m. Ker zdajle imam en čuden občutek, da to planirajo malo bolj svobodno, ko je že priložnost.
Okapi ::
Močno dvomim, da bodo v naslednjih 50 letih prepovedali "ročno" voziti avte pa javnih cestah.
wechta ::
Ma komi čakam da vnesem naslov in se lepo zleknem in znajdem na cilju.. Če pa nisem zaspan lahko pa v dokaj miru delam maljon drugih stvari :)
Ko se mi pa zalušta vožnje se pa vsedem na motor in uživam.
Ko se mi pa zalušta vožnje se pa vsedem na motor in uživam.
Jupito ::
Lepo, fino. Samo eno mora biti jasno: kje sem bil, kdaj sem bil, kdo je bil z mano, koliko časa sem bil, kaj sem vmes delal, govoril, gledal - vse to ostane izključno v mojem spominu, oziroma nič od tega se nikamor ne zapiše, nikamor ne pošlje in sploh ne obstaja. To je prvi pogoj, da takemu avtu sploh pridem bližje od 100 m. Ker zdajle imam en čuden občutek, da to planirajo malo bolj svobodno, ko je že priložnost.
Googlova vizija je , da bo prevoz z avtonomnimi avtomobili v prihodnosti brezplačna storitev.
ta zaskrbljenost s strani ljubiteljev vožnje je res najbolj nesmiselna stvar pri tej tematiki.
Med tem, ko se ravno v teh temah vedno znova potrjuje razsodnost nekaterih "varnostno bolj ozaveščenih, trajnostnih prvakov, produktivnežev..."? Kot vedno ni problem v tehniki, ampak v tistih "najbolj sposobnih" ljudeh, ki znajo in vedo vse, pa so jim vedno vsi drugi sumljivi in problematični. Vzporednice z neko povsem drugo kategorijo, ki dandanes povzroča največ pi*rij na cestah, so seveda povsem naključne...
Samo malo, da poravnam svojo anti-mind-controll čelado in jo priklopim na ozemljitev...
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
dreta ::
Upam, da bo v prihodnosti obstajala možnost izklopa "autopilota".. v primeru, da bodo kar naenkrat kar vsa vozila "samovozeča". Nekateri seveda zelo uživamo v vožnji... Naj bodo samovozeča vozila za invalide, slabovidne, upokojence itd..
Ce vas lastna inteligenca ne, vas bo pa umetna prisilila, da se
vozite normalno. Mislim kake fore - ne more uzivat v voznji zaradi
omejitev. Verjetno tistih v glavi?
J.McLane ::
Neprimerno vozilo za Slovenijo, 3.6-liter V6, davek na luksus. Sicer pa gre za plug-in hibrida s slabimi 50 km električnega dosega.
No ja, saj je prototip, ampak, če bo recimo tole v kakšnem fiatu, se bo hitro našel model, ki bo primeren za naš trg. Je pa dobra novica, da gre tole hitro naprej, jest imam že počasi dovolj avtocest in "užitka" v vožnji.
Moraš vedeti, da bodo v praksi samovozeči avti samo hibridi in EV, kaj ima Fiat/Chrysler za EU na tem področju? Nič.
grex ::
Na cesti bodo samovozeči avtomobili s kamerami. Pa upaj "ljubezensko" vozit :) No, verjetno tega ne boš dolgo počel.
Če pa povzročiš nesrečo (za kar bo verjetnost veliko višja), bo na voljo vsaj 20 kamer, ki bodo pokazale zavarovalnici, kdo je izzival in kdo bo povrnil stroške.
Hočem rečt, kreganje glede ljubezenske vožnje je malo nesmiselno in se bo z zavarovalnicami samo uredilo.
Če pa povzročiš nesrečo (za kar bo verjetnost veliko višja), bo na voljo vsaj 20 kamer, ki bodo pokazale zavarovalnici, kdo je izzival in kdo bo povrnil stroške.
Hočem rečt, kreganje glede ljubezenske vožnje je malo nesmiselno in se bo z zavarovalnicami samo uredilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: grex ()
Oberyn ::
ttzavod ::
Nekateri seveda zelo uživamo v vožnji...Boste pa užival na temu namenjenih progah.
Kdor uživa v streljaju s pištolo tega tudi ne more počet kjerkoli...
Pred 100 leti so konji na cestah tudi bili nekaj normalnega. Ampak, če zdaj nekdo uživa v jahanju, tega pač ne počne več na cesti...
edit:
Ali pa še boljš: v vožnji boste lahko užival kar v virtual reality.
Eni pa radi uzivate v omejenem svetu. Vec omejitev, vec uzitka.
Hvala, ampak ne hvala.
Voznja ne bo prepovedana. Bo pa neprakticna. Clovek bo omejen na 100 na uro po avtocesti, samovozeca vozila recimo na 180 (reakcijski cas in pravilno predvidevanje).
Markoff ::
Danes so omejitve po cestah tako nizke, da moraš biti res hud sadomazohist, da uživaš v vožnji po omejitvah.
Nočem sedaj posploševat, ampak prav zaradi tega imam tudi sam take izkušnje, da tisti, ki v vožnji uživajo, ponavadi uživajo v predrzni vožnji in povsod pohodijo na plin, če so prepričani, da ni radarjev.
Sej ne rečem, morda se nekje skriva tudi kak tak čudak, ki ljubi penzionersko vožnjo in pogled v vzratno ogledalo na kolono trobečih avtomobilov, ki se vali za njim, ker vozi venomer po omejitvah, ampak v splošnem velja prvi opis.
In ravno zaradi tega bom rekel, da je absolutno varnost prometnih udeležencev na višjem mestu, kot pa neka "ljubezen do vožnje".
Jaz vozim večinoma po predpisih. V taki vožnji ne uživam, nisem pa ravno pogosto napet in živčen. Ne boš verjel, nihče mi nikoli ne trobi, če kdo želi dirkat, naj me pač obvozi po prehitevalnem pasu ali v redkih primerih, ko vozim po regionalki, prehiti po desnem pasu. Kjer je omejitev 50, ne vozim 44, kjer je omejitev 90, ne vozim 72. Zakaj natančno bi takemu vozniku trobil?
Morda si pa ti eden tistih prenapetežev, ki rad ploza vsakemu, ki vozi po tvojem mnenju povsem neprimerno skrajnim fizičnim zmogljivostim vozil in cest? Verjetno te še nikjer nisem srečal, zato se mi pač zdiš izjema in ne pravilo. Hvala bogu.
PS: uživanje ni človekova temeljna pravica.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
Markoff ::
Eni pa radi uzivate v omejenem svetu. Vec omejitev, vec uzitka.
Hvala, ampak ne hvala.
Svoboda vsakega posameznika je omejena s svobodo drugih posameznikov. Nobena svoboda ni neomejena. Razen v permisivni vzgoji, ki je v resnici odsotnost vsakršne vzgoje.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Shegevara ::
Jaz vozim večinoma po predpisih...Zakaj natančno bi takemu vozniku trobil
Ker na dosti cestah na ta način voziš počasneje od povprečja in se posledično za tabo nabere kolona hitrih voznikov.
Kar sem hotel reči je bilo to kar praviš ti. Uživanje v vožnji je luksuz in manj pomemben od varnosti prometnih udeležencev.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uber in Toyota v polmilijardno sodelovanjeOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6770 (5499) | codeMonkey |
» | Začela se je sodna bitka za samovozeči avtomobil med Google Waymo in UberOddelek: Novice / Tožbe | 7090 (5923) | Markoff |
» | Tudi Samsung bo v Kaliforniji preizkušal avtonomna vozilaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8642 (6987) | Gregor P |
» | Google Waymo: samovozeča vozila bodo podobna klasičnimOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7451 (6628) | Unknown_001 |
» | Nvidia razvija samovozeče avtomobile, Michigan najliberalnejši (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 26463 (23221) | BigWhale |