Forum » Loža » Vračilo izdelka (kavni aparat)
Vračilo izdelka (kavni aparat)
Slo-One ::
Nekaj dni nazaj sem kupil sledeč aparat:
http://mt.russellhobbs.com/pdf/19721-56...
Ko sem ga 1. uporabil je pod aparatom puščala voda, ko sem nastavil, da bi avtomat skuhal vstavljeno kavo. Aparat sem nemudoma odnesel nazaj k prodajalcu ta mi trdi 2 stvari:
1. Da sem za napako kriv sam, saj sem uporabil pre fino zmleto kavo
2. Da je to stvar garancije in ne stvarna napaka
Sedaj pa mi ni jasno kako bi naj vedel, da bo "pre-fina" kava povzročila puščanje avtomata, saj v navodilih nikjer ne piše kako zelo fino je lahko zmleta kava. (23 točka navodil uporabe pravi le, da napolnimo filter z kavo do roba)
Zanima me tudi kako to ni stvarna napaka, če pa stvar ne deluje že od 1. uporabe tako kot bi morala.
Moja dilema:
Jutri grem spet k prodajalcu in me zanima kaj naj storim?
Sam menim, da gre za stvarno napako in si želim, da mi prodajalec zamenja izdelek za novega ali vrne kupnino, oni pa želijo stvar poslati na servis, pa me skrbi, da gre le za prelaganje njihove odgovornosti.
http://mt.russellhobbs.com/pdf/19721-56...
Ko sem ga 1. uporabil je pod aparatom puščala voda, ko sem nastavil, da bi avtomat skuhal vstavljeno kavo. Aparat sem nemudoma odnesel nazaj k prodajalcu ta mi trdi 2 stvari:
1. Da sem za napako kriv sam, saj sem uporabil pre fino zmleto kavo
2. Da je to stvar garancije in ne stvarna napaka
Sedaj pa mi ni jasno kako bi naj vedel, da bo "pre-fina" kava povzročila puščanje avtomata, saj v navodilih nikjer ne piše kako zelo fino je lahko zmleta kava. (23 točka navodil uporabe pravi le, da napolnimo filter z kavo do roba)
Zanima me tudi kako to ni stvarna napaka, če pa stvar ne deluje že od 1. uporabe tako kot bi morala.
Moja dilema:
Jutri grem spet k prodajalcu in me zanima kaj naj storim?
Sam menim, da gre za stvarno napako in si želim, da mi prodajalec zamenja izdelek za novega ali vrne kupnino, oni pa želijo stvar poslati na servis, pa me skrbi, da gre le za prelaganje njihove odgovornosti.
Magic1 ::
Itak da je stvarna napaka.
Upam da si pisno oddal zahtevo za stvarno napako, zahtevaj pisno obrazložilo za zavrnitev stvarne napake. Bo zadeva zelo preprosta za inšpektorja, če bo mutil.
Upam da si pisno oddal zahtevo za stvarno napako, zahtevaj pisno obrazložilo za zavrnitev stvarne napake. Bo zadeva zelo preprosta za inšpektorja, če bo mutil.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Ales ::
Kot je napisal Magic1 - pisno uveljavljaj stvarno napako, opiši težavo, navedi kaj piše v navodilih za uporabo in da si jim popolnoma sledil, dodaj če imaš še kako dokazilo (fotografija, itd.). Od tu naprej je dokazovanje ali ne gre za stvarno napako na njihovi strani.
Sam ne bi zahteval novega izdelka, saj obstaja precejšnja verjetnost, da se bo enako obnašal. Vračilo kupnine torej, nobenih dobropisov, bonov ali česarkoli podobnega.
Sam ne bi zahteval novega izdelka, saj obstaja precejšnja verjetnost, da se bo enako obnašal. Vračilo kupnine torej, nobenih dobropisov, bonov ali česarkoli podobnega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16330 (6258) | TOP |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6635 (5331) | next3steps |
» | nov fotoaparat (2 meseca) - garancija ali stvarna napakaOddelek: Kaj kupiti | 6817 (5763) | koyotee |
» | Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14803 (8025) | solatko |
» | Tožba ram2 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 160845 (134468) | markezii |