» »

Pravilno resena naloga tockovana z 0 tockami

Pravilno resena naloga tockovana z 0 tockami

1
2
»

crniangeo ::

seminesanja: neki mi zgleda da si mel lazarja za slovo na vegovi :P
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Utk ::

noraguta je izjavil:

Utk je izjavil:

Če bi imela naloga 1 točko, in bi imel profesor pravilo, da ne deli polovičk, pol bi morda lahko dobil 0. 0 od 6 pa pač ne, ker tudi od tam naprej ne moreš rečt, da ni pokazal nič. Ni bila ta enakost vse, če ne bi imel pojma, mu tudi to ne bi pomagalo, in tudi če jo bi prepisal iz ne vem kje, je od tam še par stvari naredil. Zato si bi vsaj nekaj točk zaslužil.

Dokazovanje je sosledno. Ni to piflarija ampak vaja iz formalizma.

Od tam naprej je uporabil še kar nekaj enakosti, ki jih glih tako ni dokazal. So jih pa verjetno jemali v šoli, torej tisto naj bi bil napiflan in je v redu, če se sam napiflaš, pa ni. Se bo treba odločit ali je piflanje v redu ali ne. Ker zdaj bi očitno se moral še napiflat in vodit evidenco kaj si kje izvedel.

nevone ::

Za 5 zna bog,
za 4 piše v knjigah,
za 3 zna učitelj,
za učence je pa na voljo 2 in 1!


Le kje se potem učitelji naučijo za 3.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Smurf ::

rađo je izjavil:

Profesor je vrjetno hotel od tebe videti drugo znanje, tukaj pa si pač imel srečo verjetno da se je račun tako izšel in si našel tole iznajdbo. Sem imel sam podobne težave, ko sem trikotnik označil da je enakstraničen in si s tem zelo olajšal računanje, potem pa dobil 0 točk, ker pač ni bilo podano, da je trikotnik enakostraničen.

Bod frajer pa nam razloži na en tak simpl način zakaj je taka enakost. Z besedami, brez googlanja. Razloži tko na simpl, še izpeljave ne rabiš.

Ni isti primer. Ti si dejansko naredil napacno predpostavko. On pa ne.

Invictus ::

SeMiNeSanja je izjavil:


Ima pa zgodba še eno plat - če je učenec do rešitve prišel po zelo nenavadni poti, lahko obstaja tudi utemeljen sum, da je zadevo kratko malo od kje preplonkal.
Zgodba ima še eno plat.

Učitelji matematike ponavadi niso najboljši matematiki. Ko udari pa ven ego, je pa še hujše.

Se še kdo spomni primera, ko je učiteljica odbila točke, ker učenka ni formule zapisala kot 3x2, ampak 2x3?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jernejl ::

Ni isti primer. Ti si dejansko naredil napacno predpostavko. On pa ne.

Saj bi težko karkoli napačno predpostavljal, če pa je enakost že bila podana v besedilu naloge.

Nekateri tukaj bi dali že vse točke, če bi dijak enakost iz naloge prepisal in dvakrat podčrtal (ker je domnevno nekje pač prebral to enakost in si jo na pamet zapomnil).
Dijaki in študentje so lahko še bolj prefinjeni, če ne vedo, kako iz ene strani enačbe pridelati drugo stran.
Iz obeh strani naredijo dva ali tri korake, potem pa na neki točki vmes (ko ne vedo, kako stvar sestaviti skupaj) postavijo enačaj in se delajo, da so stvar dokazali.

Morda je profesor bil mnenja, da se je tudi v tem primeru zgodilo kaj takega. V izogib temu bo dijak za naslednjič vedel, da mora neelementarne enakosti dokazati z bolj elementarnimi (tistimi, ki so jih jemali pri pouku).
Lahko si sicer zapomni množico formul, ki jih je opazil na internetu, ampak če bo tako formulo uporabil, bo moral še pokazati, da jo razume in da formula pije vodo.
Če si torej neko formulo nekje prebral, še ne pomeni, da si jo dokazal.

Invictus ::

Za vse, ki obtožujete dijaka da je prepisal ...

Od koga bi pa lahko prepisal, če je bil on edini z tako rešitvijo?

Ta enoumnost učiteljev na šolah je tisto, kar bi vas morala skrbeti. My way, or no way ... Kako slovensko ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Rok Woot ::

Jah, ni neke rešitve. Pač matematično ni dokazal, res pa tudi noben sošolec ni. Spustil je več vmesnih členov, lahko je res vedel izrek. Najbolje bi bilo če se test razveljavi in je vprašan ustno.

SeMiNeSanja ::

Jaz sem na fakulteti imel kolegico, katere oče je bil profesor fizike na FMF.

Smo pisali kolokvij pri drugemu profesorju na FMF, naloga kvazi nepravilna... Kolegica pokaže nalogo očetu - ki reče da je pravilna.
Gre do našega profesorja - ji ne prizna točk.

Go figure.......

Res je, ego je včasih preklemanska reč...

crniangeo je izjavil:

seminesanja: neki mi zgleda da si mel lazarja za slovo na vegovi :P

Nak, nisem hodil na Vegovo. Sem šolan kemik, ki je 'zašel na kriva pota'...

Zgodovina sprememb…

jizzer ::

Po eni strani profesorja razumem. Če test preverja znanje neke določene snovi logično, da nebo dobil pik, ker to ni to, kar test od tebe zahteva.
Nekako tako kot da bi bilo navodilo naloge naj dobiš ničle kvadratne funkcije... (Hipotetično je primer rešljiv z vietovim izrekom) Med urami naredite n-vaj kako rešiti z vietovim, na testu pa prideš in rešuješ z diskriminanto. (ni glih top primer - but you see my point).
OPjeva naloga je točkovana z 6 točkami in ja, če bi ocenjeval jaz bi dobil 2-3, definitivno pa ne 0 točk.
@OP, lahko pa bi res ob strani nekje argumentiral, zapisal enakost. Kot učitelj bi jaz bil bolj vesel, sedaj pa daje vtis kot da hočeš bit pameten pa neke svoje načine vsiljevat.
Overall ni pristop iz nobene strani preveč korekten... My thoughts

šernk ::

sem tud sam rešil na faxu nalogo iz matematike pravilno pa so mi jo črtali. Zakaj? ker sem pač reševal po svoje (zakaj bi si kompliciral življenje z eno klobaso, če lahko vse skupaj spraviš v en normalen račun, umes pa še 2 kratka poračunaš nekam pri strani papirja in dobiš rezultat ven).

ampak v osnovni in srednji, kjer so me poznali je to šlo skozi na faxu pa ne več. So se hitro navadili da rešim nalogo prav ampak umes spustim 1/4 postopkov, potem še nekaj čaram z logičnimi prenosi levo desno, množenje, deljenje, polovico stvari si sploh ne zapišem in nato pridem do konca.

danes pač šolstvo večinoma ocenjuje piflarijo in ne znanja. na eni strani imaš človeka, ki ti bo brez napake rešil 200 nalog, na drugi strani pa imaš človeka, ki bo kdaj pa kdaj naredil kakšno napako ampak bo hitro pogruntal da nekaj ni ok.

daj rešit 10im ljudem nalogo iz prakse z enim napačnim podatkom: 9 ljudi ti bo nalogo rešilo 100% prav, eden bo pa nalogo sicer rešil in se umes zmotil, ob tem pa dodal pripombo da stvar v praksi ni izvedljiva. to pomeni da stvar razume ampak se kdaj zmoti. ostali so pa napiflani in ko bo nekaj novega ne bodo vedeli kako naprej.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dragana ::

Kolikor se jaz spoznam na matematiko, je učitelj nehal popravljati nalogo, ko si napisal, da je 2sin^2(Pi/4-x)=2cos^2(Pi/4-x), kar v splošnem ne velja razen ko... To je tudi obkrožil in s tem utemeljil točkovanje.
Kaj je od tu naprej pa v splošnem ni važno. Lahko bi ti kvečjemu dal kakšno točko za trud.

jernejl ::

Od koga bi pa lahko prepisal, če je bil on edini z tako rešitvijo?

Kakšno rešitvijo? Napačno?

danes pač šolstvo večinoma ocenjuje piflarijo in ne znanja

V tem primeru se to na srečo ni zgodilo. Tukaj je profesor ocenil, da enakost, pobrana ne vem kje, brez podanega dokaza veljavnosti, pač ni dovolj za rešitev naloge.

Lahko bi ti kvečjemu dal kakšno točko za trud.

Tudi jaz mislim, da več kot kakšne točke za trud pri taki "rešitvi" pač ne more dobiti.

šernk ::

Tukaj je profesor ocenil, da enakost, pobrana ne vem kje, brez podanega dokaza veljavnosti, pač ni dovolj za rešitev naloge.


osebno pogosto rešujem naloge malce levo malce desno. ravno sedaj imam primer v službi, ko bi lahko zapravil 4 ure za vse natančno izmerit in potem bi zračunal v roku pol ure vse (naloga, ki smo jo na faxu reševali 20min, mora biti sedaj rešena v 5ih minutah, ker ti je vseeno če zgrešiš za 10%, dokler zgrešiš v varno smer). vendar zakaj bi to delal če lahko vzamem bližnjico in imam rezultat, ki drži za tist primer v pol ure, če veš da bližnjica drži točno za določen primer kaj ima tu veze? v samo enačbo se ne bom spuščal, ker je res ne poznam ali drži in kdaj drži.

lahko se ti userje da je prav, lahko pa veš da drži za točno določen primer. v prvem primeru ok...v drugem primeru pa razumeš snov na višji stopnji. kot da bi od tebe zahtevali v osnovni šoli da računaš 4+3 s pomočjo prstov, čeprav lahko iz topa izstreliš koliko je koren iz 3.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Rok Woot ::

Za rešitev naloge je povsem dovolj rezultat, razen če naloga izrecno ne zahteva postopka. Dokazovanje pa je povsem druga stvar.

dragana ::

Saj rešitev te naloge je postopek. Drugih zahtev sploh ni. Vsa naloga se vrti okrog dokazovanja.

kikibeck ::

Zakaj ta trditev ne bi veljala, kolikor se jaz spomnim je cos(alfa) = sin (90-alfa)...

Alfa =
x-45

Cos(x-45)=sin(45-x)

Kvadtiras obe strani

Cos^2()=sin^2


...
Zdaj je moznost da se mu ni dal j*** z kakimi trigonometricnimi izreki al pa faktorizacijo itd. Pa je vzel osnovni izrek, ki ga vidis ce narises pravokotni trikotnik...

AC_DC ::

Rok Woot je izjavil:

Za rešitev naloge je povsem dovolj rezultat, razen če naloga izrecno ne zahteva postopka. Dokazovanje pa je povsem druga stvar.

Ne vem v katerem vesolju je dovolj samo rezultat.
Učiteljem bi moral biti bolj zanimiv postopek, saj se iz njega vidi, če učenec stvar razume ter kako se je lotil reševanja problema.

jernejl ::

Cos(x-45)=sin(45-x)

To v splošnem ne drži (oziroma drži samo za določene vrednosti x).
Na desni strani bi moralo biti 135° namesto 45°, potem bi pa enačaj tudi v splošnem veljal.

kikibeck ::

Identiteta je cos(90-alfa)=sin(alfa) in je dokazana in si jo lahko tudi sam narises. Ce pa reces da je x zamaknjena za 45 stopinj glede na alfo: alfa=45-x... Vstavi v kalkulator :)

McHusch ::

kikibeck je izjavil:

Zakaj ta trditev ne bi veljala, kolikor se jaz spomnim je cos(alfa) = sin (90-alfa)...



In če bi to napisal, bi tudi dobil točke. Tako je pa od nekje potegnil tole kvadrirano, pa še zamaknjeno za 45 stopinj. Sori, to je pa treba dokazat.

Okapi ::

Če je splošno znana enakost, napisana v kakšnem učbeniku, tudi če je v šoli niso jemali, potem IMHO ni treba nič posebej dokazovati.

McHusch ::

sin^2(x - 45°) = cos^2(x + 45°) zagotovo ni

čuhalev ::

McHusch je izjavil:

sin^2(x - 45°) = cos^2(x + 45°) zagotovo ni

Te ni niti v visokošolskih učbenikih. Je pa res, da geometrije na visokošolskih predmetih dejansko ni.

Invictus ::

Če bi kdo to vtipkal v Wolfram Alpha, bi na pogled videl, da izrek ne drži ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Rok Woot ::

AC_DC je izjavil:

Rok Woot je izjavil:

Za rešitev naloge je povsem dovolj rezultat, razen če naloga izrecno ne zahteva postopka. Dokazovanje pa je povsem druga stvar.

Ne vem v katerem vesolju je dovolj samo rezultat.
Učiteljem bi moral biti bolj zanimiv postopek, saj se iz njega vidi, če učenec stvar razume ter kako se je lotil reševanja problema.


Če ne znajo korektno niti navodil napisat je to pač njihov problem.

Mi smo imeli na fakulteti za sprejem na magisterij sledečo naloga.

Ali lahko s večjim številom izmeničnih sinusnih napetosti generiramo pravokotno izmenično napetost?
Seveda, da ne, ampak ker vem kako razmišljajo, sem pač obkrožil da (kar oni smatrajo za pravilno).

prenasalec ::

Invictus je izjavil:

Če bi kdo to vtipkal v Wolfram Alpha, bi na pogled videl, da izrek ne drži ...

Meni piše True. http://www.wolframalpha.com/input/?i=si...
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Točke v kompleksni ravnini

Oddelek: Šola
131509 (1155) lebdim
»

Ocenjevanje domačih nalog (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
8317877 (16032) Invictus
»

Vpis ocene (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Šola
18241370 (36759) gimnazija123
»

OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
9021814 (17371) s6c-gEL
»

6 nalog za fiziko ... prosim pomoč (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
7112160 (9855) lebdim

Več podobnih tem