» »

Vpis ocene

Vpis ocene

strani: 1 2 3 4

FlyingBee ::

M-XXXX je izjavil:

Niti nisem bral cele teme vendar sporočilo OP-ju:

Da ti da kakšno koli oceno za nenajavljen pisni preizkus (v tem primeru domača naloga): NO GO
Da ti kakšne minuse/pluse zapisuje in iz tega potem sestavi oceno: NO GO

Za vse ostale teoretike, ki podpirajo, da je OP dobil oceno za pomanjkanje domače naloge pa eno vprašanje: Se ocenjuje delo ali rezultat? Profesorja nima čisto nič za brigat koliko ti delaš neko nalogo (ali je to 1h, 15 minut ali pa 2 dni). Edino kar je važno je rezultat (pač v tem primeru znanje katerega se ocenjuje pisno ter ustno), v določenih primerih izdelek.. (odvisno od predmeta).

tako je, v takem primeru se lenobneža ustno vpraša in cena sledi tudi temu primerna, ponavadi

bluefish ::

Hja, saj veš, potem pa jamr po forumih, kako si profesor drzne nenapovedano spraševati.

Jerry000 ::

pa kake šole so zdaj to? Resno, kakšna so to bedna pravila? Mi smo mel nenapovedano spraševanje, tistga k je brigala ocena se tko ni učil, ga tudi nenapovedano spraševanje ni motilo al je pa šprical in mel grajo. Kake gluposti bojo še zdaj si zmisli. Če si mel nalogo je blo + če nisi pa -...seveda to ni blo pri vseh prfoksih. Danes je šolski sistem še na nižjem nivoju vidim, mam filing kot da se prfoksi bojijo učencev...wtf?
Sploh ne vem zakaj bi mel učenec pravico rečt "ne" pri spraševanju. Če si vprašan si vprašan, če dobiš šus...a jebi ga, boš pa popravu ta šus. Ne pa da vam majo kot za bogove v smislu "a si bil kaj priden? te lahko vprašam? ne? joooj oprosti nisem tko mislila". Come on

Smurf ::

Zanimivo, da se noben v tej temi ni znal utemeljiti zakaj je nenapovedano sprasevanje boljse, zgolj, da je bilo tako v njihovem casu in zato more biti tudi sedaj tako.

FlyingBee ::

boljše je za spodbujanje strahu v učencih in vsi vemo, da ravno prav prestrašen človek je priden človek

marvin42 ::

Smurf: nenapovedano spraševanje preprečuje kampanjsko učenje. Učiti se je treba sproti, to je daleč najboljši način za čim boljše in čim hitrejše razumevanje učne snovi. Realnost pa je zdaj taka, da profesor predava snov, tričetrt razreda ne sledi, ker točno vedo da bo test šele enkrat čez dva meseca... ker se večina tekoče snovi navezuje na prejšnjo, je takih, ki lahko tekoče sledijo, zelo malo (par tistih, ki se redno učijo in pa par genijev s slo-techa, ki jim šola nikoli ni delala problemov).
Mostly Harmless

Smurf ::

marvin42 je izjavil:

Smurf: nenapovedano spraševanje preprečuje kampanjsko učenje. Učiti se je treba sproti, to je daleč najboljši način za čim boljše in čim hitrejše razumevanje učne snovi. Realnost pa je zdaj taka, da profesor predava snov, tričetrt razreda ne sledi, ker točno vedo da bo test šele enkrat čez dva meseca... ker se večina tekoče snovi navezuje na prejšnjo, je takih, ki lahko tekoče sledijo, zelo malo (par tistih, ki se redno učijo in pa par genijev s slo-techa, ki jim šola nikoli ni delala problemov).

A ni zanimivo, da se recimo pojavlja napovedano sprasevanje prav na tistih gimnazijah, ki imajo najboljse rezultate na maturah (oz. najboljsi nabor dijakov).

Meni se zdi, da je to bolj orodje za ustrahovanje.

Jerry000 ::

Zato ker nenapovedano spraševanje spodbuja k sprotnemu učenju. In zato ker ko učitelj predava se ga posluša (dobr sej smo tut mi pizdarije delal, ne rečm). Ampak nenapovedano spraševanje razbije kampanjsko učenje. Sej tut pri nenapovedanem je kampansko...ampak bol v smislu feel lucky. In zdaj ti men povej zakaj je nenapovedano spraševanje slabo in zakaj je dobro da ti učenec reče, "ne, danes ne bi bil rad vprašan". Ne me narobe razumet, tut mi smo pizdarije zganjal, tut mi smo se izmikal spraševanju ampak se nismo pritoževali. Če si dobil 1 si itq popravil če ti je blo v interesu

Smurf je izjavil:

marvin42 je izjavil:

Smurf: nenapovedano spraševanje preprečuje kampanjsko učenje. Učiti se je treba sproti, to je daleč najboljši način za čim boljše in čim hitrejše razumevanje učne snovi. Realnost pa je zdaj taka, da profesor predava snov, tričetrt razreda ne sledi, ker točno vedo da bo test šele enkrat čez dva meseca... ker se večina tekoče snovi navezuje na prejšnjo, je takih, ki lahko tekoče sledijo, zelo malo (par tistih, ki se redno učijo in pa par genijev s slo-techa, ki jim šola nikoli ni delala problemov).

A ni zanimivo, da se recimo pojavlja napovedano sprasevanje prav na tistih gimnazijah, ki imajo najboljse rezultate na maturah (oz. najboljsi nabor dijakov).

Meni se zdi, da je to bolj orodje za ustrahovanje.


Pust ti najbolši nabor dijakov, oni tko sedijo skos za knjigam. Gre se za navadne SŠ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jerry000 ()

marvin42 ::

Smurf je izjavil:


A ni zanimivo, da se recimo pojavlja napovedano sprasevanje prav na tistih gimnazijah, ki imajo najboljse rezultate na maturah (oz. najboljsi nabor dijakov).


Točno to je bila tudi moja poanta - sprotno učenje je boljše od kampanjskega učenja in nenapovedano spraševanje te prisili v sprotno učenje.
Mostly Harmless

Hayabusa ::

Smurf je izjavil:

Zanimivo, da se noben v tej temi ni znal utemeljiti zakaj je nenapovedano sprasevanje boljse, zgolj, da je bilo tako v njihovem casu in zato more biti tudi sedaj tako.

Kdaj so uvedli napovedano spraševanje 8-O in čigava ideja je bila ?


FlyingBee je izjavil:

boljše je za spodbujanje strahu v učencih in vsi vemo, da ravno prav prestrašen človek je priden človek

Bedarija.Ne vem o kakšen strahu ti to, pač ni bilo takega zabušavanja kot je sedaj - ljudje se naučijo za test in naslednjo uro pozabijo vse, potem so pa problemi na maturi & faksu.
Si moral vsaj približno slediti in biti pozoren v tistih dneh, ko bi lahko prišel na vrsto.Profesorji so ponavadi gledali tekoči datum in iz tega našli kandidata (npr datum 15.1, so šli gledati če je številka 15 v redovalnici že bil vprašan, če da, potem so izbrali njegovega soseda).


marvin42
Točno tako.Sam se npr enega predmeta v SŠ sploh nisem učil doma, samo poslušal sem vsako uro, ko so drugi hibernirali v klopeh / počeli kaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Smurf ::

@Jerry000
Nenapovedano sprasevanje spodbuja spricanje, povecuje stres. Me prav zanima koliko dijakov dejansko potem res sledi snovi, imam bolj obcutek, da gre v drugo smer, kjer postanes melanholicen in ti je vseeno kaj bos dobil na koncu. Pri napovedanem sprasevanju pa imas vsaj priliko, da se poglobis v neko zadevo. Zdej, ce ste nekateri ucili na pamet in pozabili naslednji dan je pa to vas problem.

Pa na teh gimnazijah je dalec od tega, da bi cele dneve sedeli za knjigami.

@marvin42
Zakaj potem dobre gim. delajo ravno obratno.

@Hayabusa
Bezigrad ze precej let (15-20), sedaj tudi Poljane, pa se kaksna bi se nasla. Pa te dijaki nimajo problemov na maturi (v bistvu so v vrhu).

A potem bi vi tudi na faksu uvedli isti sistem?

P.S. Pri nas na gimnaziji si lahko celo popravljal katerikoli pisni izpit (tudi, ce si pisal 4). Zmeraj si imel na voljo se popravni rok, ce si ga zelel. Grozno a ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

marvin42 ::

Smurf: oprosti, napačno sem prebral tvoj odgovor - nisem videl, da si napisal NAPOVEDANO. Težko rečem, verjetno že selekcija točkovanja na prehodu iz OŠ v gimnazijo naredi svoje - bolj pridni učenci se že sami od sebe sproti učijo.
Vseeno pa mora biti vsakemu jasno, da je sprotno učenje boljše od kampanjskega. Kar se hitro naučiš, hitro pozabiš, tako delajo naši možgani. In sam lahko točno potrdim to - snov, ki sem se jo v srednji šoli učil redno, obvladam še zdaj, čeprav se z njo ne srečujem redno. Medtem ko sem tiste zadeve, ki sem se jih učil na horuk, že zdavnaj pozabil.
Mostly Harmless

FlyingBee ::

Hayabusa je izjavil:

Smurf je izjavil:

Zanimivo, da se noben v tej temi ni znal utemeljiti zakaj je nenapovedano sprasevanje boljse, zgolj, da je bilo tako v njihovem casu in zato more biti tudi sedaj tako.

Kdaj so uvedli napovedano spraševanje 8-O in čigava ideja je bila ?


FlyingBee je izjavil:

boljše je za spodbujanje strahu v učencih in vsi vemo, da ravno prav prestrašen človek je priden človek

Bedarija.Ne vem o kakšen strahu ti to, pač ni bilo takega zabušavanja kot je sedaj - ljudje se naučijo za test in naslednjo uro pozabijo vse, potem so pa problemi na maturi & faksu.
Si moral vsaj približno slediti in biti pozoren v tistih dneh, ko bi lahko prišel na vrsto.Profesorji so ponavadi gledali tekoči datum in iz tega našli kandidata (npr datum 15.1, so šli gledati če je številka 15 v redovalnici že bil vprašan, če da, potem so izbrali njegovega soseda).
če ne veš o kakšnem strahu jaz govorim itak da je bedarija zate

marvin42
Točno tako.Sam se npr enega predmeta v SŠ sploh nisem učil doma, samo poslušal sem vsako uro, ko so drugi hibernirali v klopeh / počeli kaj drugega.

Smurf ::

marvin42 je izjavil:

Smurf: oprosti, napačno sem prebral tvoj odgovor - nisem videl, da si napisal NAPOVEDANO. Težko rečem, verjetno že selekcija točkovanja na prehodu iz OŠ v gimnazijo naredi svoje - bolj pridni učenci se že sami od sebe sproti učijo.
Vseeno pa mora biti vsakemu jasno, da je sprotno učenje boljše od kampanjskega. Kar se hitro naučiš, hitro pozabiš, tako delajo naši možgani. In sam lahko točno potrdim to - snov, ki sem se jo v srednji šoli učil redno, obvladam še zdaj, čeprav se z njo ne srečujem redno. Medtem ko sem tiste zadeve, ki sem se jih učil na horuk, že zdavnaj pozabil.

Pomoje je pa predvsem vazno kako se ucis, tj. z razumevanjem in ne na pamet.

Ce se ucis na pamet je seveda bolje, da vsak dan ponavlas, ce se ucis z razumevanjem pa bi moralo biti vseeno. Jaz priznam, da sem se precej kampanjsko ucil in na gimnaziji in potem tudi na faksu, pa bi rekel, da imam dobro znanje.

marvin42 ::

Zato pa so razlike med učenci - eni znajo več, drugi manj. Ampak en in isti učenec bo od rednega učenja odnesel precej več kot od kampanjskega. Verjamem da imaš dobro znanje, noben ti ga ne oporeka.
Mostly Harmless

diavolo ::

Verjetno si problematični učenec. Verjem da profesorju ni v interesu, da te oškoduje.
Samo hoče te motivirat, da se začneš učit. To je samo šola za naprej, vrjem. Faksa s takim odnosom ne boš spacal.
S pogovorom verjetno ni šlo in mu je dopizdilo tvoje obnašanje.
Zloraba moči gor al pa dol, profesorji so zato, da te neki naučijo, če te že starši niso.
Skratka nehi bit otrok, začni se učit in boš vidu da ti bo z veseljem prpopu eno petico.
Pa ne spraševt po takem forumu, kjer je 90% ljudi, ki potrebujejo psihologa, večina jih je antisocialni problem, ker nimajo razčiščenih osnovnih življenskih stvari in še marsikej.....

Pa v gimnaziji ali katerikoli srednji šoli ima lahko vsak 5ke, le pridn morš bit.
Na faksu se začnejo opazat razlike.

Srečno....

Invictus ::

Smurf je izjavil:


Sej kar poskusam povedati je, da ne vem zakaj bi kaznovali lenobo.

Posledica lenobe je neznanje ...

Smurf je izjavil:

@Jerry000
Nenapovedano sprasevanje spodbuja spricanje, povecuje stres.

Ne me zafrkavat. Kaj v resničnem življenju pa stresa ni? Kje se bodo pa navadili na to? To je res posebnost slovenskega izobraževanja. Prijazno otroku. Tistega ki se je to bedarijo spomnil, bi morali obesit za kak organ ...

Če dijak šprica, se ga po določenem številu neopravičenih ur vrže iz šole. Case closed ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Smurf ::

Invictus je izjavil:

Smurf je izjavil:


Sej kar poskusam povedati je, da ne vem zakaj bi kaznovali lenobo.

Posledica lenobe je neznanje ...

Stvar definicije lenobe.

Koncni ucinek marsikdaj ni proporcionalen vlozenemu casu.

Invictus je izjavil:

Ne me zafrkavat. Kaj v resničnem življenju pa stresa ni? Kje se bodo pa navadili na to? To je res posebnost slovenskega izobraževanja. Prijazno otroku. Tistega ki se je to bedarijo spomnil, bi morali obesit za kak organ ...

Pa kaj imas ti neke komplekse s Slovenijo, da je skoraj vsak post namenjen pluvanju le te? To ni nobena stvar, kjer bi Slovenija izstopala v primerjavi z Zahodnimi drzavami. Mimogrede na mednarodni maturi, ki je povsod po svetu enaka in ti ob dobrem rezulatatu ponuja vpis na prestizne svetovne univerze sploh nimas ocenjevanja do koncnih izpitov (to je po 2 letih studija).

Sploh pa, ce je nekdo izspostavljen kostantnemu stresu se ne pomeni, da ga bo dobro prenasal, ko bo odrasel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

Invictus ::

Smurf je izjavil:


Pa kaj imas ti neke komplekse s Slovenijo, da je skoraj vsak post namenjen pluvanju le te? To ni nobena stvar, kjer bi Slovenija izstopala v primerjavi z Zahodnimi drzavami. Mimogrede na mednarodni maturi, ki je povsod po svetu enaka in ti ob dobrem rezulatatu ponuja vpis na prestizne svetovne univerze sploh nimas ocenjevanja do koncnih izpitov (to je po 2 letih studija).

Sploh pa, ce je nekdo izspostavljen kostantnemu stresu se ne pomeni, da ga bo dobro prenasal, ko bo odrasel.

Zato ker je sistem v k****. Samo folk je prezabit da bi to spoznal. Kako bodo naši bodoči davkoplačevalci sploh kaj zaslužili, če ne bodo navajeni stresa? Vsaj dober denar, pustim tiste nestresne službe ...

Ne mešaj mednarodne mature z slovenskim šolstvom. Na mednarodno maturo gredo samo pametni in pridni, in pa seveda tujci ki se na par let selijo po svetu.

Bo pa vsaj mularija vedela kako se je treba odzvati na stres. In znala oceniti kaj se splača ali ne.

Zdaj jih pa do diplome na faksu pripeljejo starši in odvetniki.

Smurf je izjavil:


Stvar definicije lenobe.

Koncni ucinek marsikdaj ni proporcionalen vlozenemu casu.

To je samo izgovor za hvatanje krivin. Domače naloge bi morale biti obvezne in njihovo delanje bi se moralo ocenjevati. Če ne z ocenami, pa vsaj s seznamom opravljenih domačih nalog.

Potem ima pa danes zaposlovalec ljudi, ki ne poznajo osnov matematike in neke normalne pisne slovenščine. Da ne govorim o tujih jezikih. Domače naloge so vsaj prisila da mularija nekaj naredi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Balaton ::

Pa to ne moreš verjeti. A je bralna pismenost res tako nizka v Sloveniji, da se mora vsaj 2x isto povedat, da se končno razume?


diavolo danes, 15:03:50

Verjetno si problematični učenec. Verjem da profesorju ni v interesu, da te oškoduje.
Samo hoče te motivirat, da se začneš učit. To je samo šola za naprej, vrjem. Faksa s takim odnosom ne boš spacal.
S pogovorom verjetno ni šlo in mu je dopizdilo tvoje obnašanje.
Zloraba moči gor al pa dol, profesorji so zato, da te neki naučijo, če te že starši niso.
Skratka nehi bit otrok, začni se učit in boš vidu da ti bo z veseljem prpopu eno petico.
Pa ne spraševt po takem forumu, kjer je 90% ljudi, ki potrebujejo psihologa, večina jih je antisocialni problem, ker nimajo razčiščenih osnovnih življenskih stvari in še marsikej.....

Pa v gimnaziji ali katerikoli srednji šoli ima lahko vsak 5ke, le pridn morš bit.
Na faksu se začnejo opazat razlike.

Srečno....


Je problem v odnosu, ampak ne JAZ-PROFESOR, ampak RAZRED-PROFESOR. V bistvu cel kolektiv dijakov, ki je nezadovoljna z načinom poučevanja in neprofesionalnosti. Tudi nisem problematičen dijak, če imam odlično, se ti ne zdi? Drugače se pa še vseeno zahvaljujem za kritiko, sem pričakoval tak odziv. Je pač folk različnega mnenja.

Also, ne da se mi naštevat folka za replike:
tako je, v takem primeru se lenobneža ustno vpraša in cena sledi tudi temu primerna, ponavadi

Hja, saj veš, potem pa jamr po forumih, kako si profesor drzne nenapovedano spraševati.


Avtorja naj si ponovno prebereta prvi post, 2x, 3x ter naj potem bluzita. Ni bil problem v nenapovedanem spraševanju, ker bi brez problema dobil solidno oceno. Problem je v tem, da ti brez kakršnekoli možnosti zagovora nalima negativno, zato ker nisi imel zraven lista. Niti ni bila domača naloga, temveč smo list dobili za domov in naj bi ga naslednjo uro rešili. In ga pač nisem imel s sabo. Upam da sta zdaj razumela, če ne pa kar vprašajta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Balaton ()

Phantomeye ::

marvin42 je izjavil:

Smurf: nenapovedano spraševanje preprečuje kampanjsko učenje. Učiti se je treba sproti, to je daleč najboljši način za čim boljše in čim hitrejše razumevanje učne snovi. Realnost pa je zdaj taka, da profesor predava snov, tričetrt razreda ne sledi, ker točno vedo da bo test šele enkrat čez dva meseca... ker se večina tekoče snovi navezuje na prejšnjo, je takih, ki lahko tekoče sledijo, zelo malo (par tistih, ki se redno učijo in pa par genijev s slo-techa, ki jim šola nikoli ni delala problemov).


fakof pa s 'preprečevanjem kampanjskega učenja'. Mislim, da se je človek sam sposoben odločit kak način učenja mu najbolj ustreza.

Smurf ::

@Invictus
- Vecje izpostavljanju stresu, te ne bo naredilo bolj odpornega nanj.
- Se mi zdi, da ljudje iz moje gimnazije cisto lepo handlajo stres glede na njihovo uspesnost.
- Ustna (nenapovedana) sprasevanja se v tujini uporabljajo, ce ze, redkeje kot pri nas.
- Zaposlovalec te bo vprasal kaj znas in kaj si naredil ne pa koliko si se trudil za nekaj. Se pravi se nekaj kjer je vazen ucinek.

Pithlit ::

Smurf je izjavil:

Zaposlovalec te bo vprasal kaj znas in kaj si naredil ne pa koliko si se trudil za nekaj. Se pravi se nekaj kjer je vazen ucinek.

Res je. Torej... ne narediš domače? Sedi ena. To jo je sosedov kuža pojedel? Sedi ena.

Tko je to na šihtu. Ne narediš tistega kar bi moral... ne dobiš plače. Simpl.

Ampak pri mucih je očitno drugače ane? Če mulc ne naredi domače se ga ne sme kaznovat! Kam pa pridemo no... In pol imaš delavce ki so sveto prepričani da jim delovno mesto kar pripada pa da se jih ne sme odpustit.
Life is as complicated as we make it...

lebdim ::

da pristavim še moje mnenje:
- glede na to, da bom poučeval matematiko in računalništvo, bom tako ali tako primoran ustno spraševati zgolj pri matematiki, pri računalništvu pa je ustna ocena najmanj uporabljena oblika preverjanja. absolutno nisem pristaš napovedanega spraševanja, saj se potem učenci učijo zgolj za to spraševanje, še nekaj učnih ur pred spraševanjem pa npr. sploh niso spremljali pouka in sploh niso vedeli, o čem naj bi se pogovarjali pri pouku. poleg tega pa je matematika tak predmet, kjer ti pokažeš z reševanjem nalog poznavanje postopkov, poznavanje teorije, zato je mnogo močnejša in bolj pomembna pisna ocena oz. kontrolna naloga.
pri računalništvu pa se lotiš ocenjevanja malo drugače:
- npr. z izdelavo seminarskih nalog, projektov, praktičnega preverjanja znanja, itd....

sammy73 ::

OP, jaz ti namesto iskanje luknje v pravilnikih in predpisih svetujuem ravno obraten pristop. V mislih imej to, da je učiteljica vedno v močnejši poziciji od tebe in da te lahko kadarkoli zafrkne na kakšen drug način. Poleg tega je zanjo njen predmet gotovo najpomembnejša stvar v osončju, ne glede na to, da v resnici nikogar ne zanima. Zato menim da je bolje, da za predmet pokažeš vsaj lažen interes, delaj vtis, da ti je zaradi cveka žal in se pozanimaj, kako ga lahko popraviš.

lebdim ::

tolikokrat sem tudi že to napisal, da ustno oceno, ki je negativna, itak popraviš z naslednjim pozitivnim testom ... seveda pa pisne negativne ocene moraš nujno popravljati pisno ...

Smurf ::

Pithlit je izjavil:


Res je. Torej... ne narediš domače? Sedi ena. To jo je sosedov kuža pojedel? Sedi ena.

Tko je to na šihtu. Ne narediš tistega kar bi moral... ne dobiš plače. Simpl.

Ampak pri mucih je očitno drugače ane? Če mulc ne naredi domače se ga ne sme kaznovat! Kam pa pridemo no... In pol imaš delavce ki so sveto prepričani da jim delovno mesto kar pripada pa da se jih ne sme odpustit.

To sem ze omenil, da je slaba primerjava, ampak bom se enkrat

V soli je, upam, da se strinjamo, cilj znanje. Domaca naloga je ena izmed sredstev kako priti do cilja.
Nekaj naresti na sihtu, je prav tako cilj.
Torej lahko primerjas dobiti znanje z nekaj naresti na sihtu. In ce nimas znanja v soli dobis slabo oceno s cemer se vsi strinjamo. Ali obratno, ce ti jaz dam naresti domaco stran za mojo firmo, me zanima kvaliteta izdelka in cena na koncu, ne pa ali si uporabila ze narejene template, ali si se ucila iz knjige ali interneta, ali si za to potrebovala 50 ali 60ur. Pri mesarju me zanima kakovost in cena mesa, ne pa, koliko casa je rezal ta specificen kos, ali je v OS delal domace naloge.

dice7 ::

Šola je vzgojno-izobraževalni zavod, ni cilj samo znanje

Smurf ::

No razlozi, kako s prisilnimi domacimi nalogami vzgajamo srednjesolce.

lebdim ::

@Smurf,
mislim, da s prisilnimi domačimi nalogami ravno ne vzgajamo srednješolcev. ampak mislim, da se jim s tem da vedeti, da so počasi zadosti stari, da začnejo razmišljati o svojih dejanjih ter prevzemati odgovornost za posledice, če se obveznosti ne naredi.

Smurf ::

Ce te nekdo vodi po tocno doloceni poti ne prevzemas nobene odgovornosti. Ko imas pa na voljo vec poti, ti pa moras izbrati eno izmed njih, pa dejansko vplivas na svoje zivljenje in prevzemas odgovornost.

Phantomeye ::

Pithlit je izjavil:

Smurf je izjavil:

Zaposlovalec te bo vprasal kaj znas in kaj si naredil ne pa koliko si se trudil za nekaj. Se pravi se nekaj kjer je vazen ucinek.

Res je. Torej... ne narediš domače? Sedi ena. To jo je sosedov kuža pojedel? Sedi ena.

Tko je to na šihtu. Ne narediš tistega kar bi moral... ne dobiš plače. Simpl.

Ampak pri mucih je očitno drugače ane? Če mulc ne naredi domače se ga ne sme kaznovat! Kam pa pridemo no... In pol imaš delavce ki so sveto prepričani da jim delovno mesto kar pripada pa da se jih ne sme odpustit.


Domače naloge so namenjene učenju/ponavljanju snovi. Če ti učenje z domačimi nalogami ne odgovarja, zakaj bi moral bit za to kaznovan? Zakaj ne bi raje učencev nagrajevali? A ni to bistvo? Dati nekomu nagrado, ker je nekaj naredil, namesto, da ga kaznujemo, ker ni?

Poznam polno ljudi, ki niso delal domačih nalog, pri kontrolnih nalogah so pa 'ownali sceno'.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Phantomeye je izjavil:

Dati nekomu nagrado, ker je nekaj naredil, namesto, da ga kaznujemo, ker ni?

Nagrado se daje ponavadi za nekaj kar je nekdo naredil kljub temu da mu ni bilo treba (oz. je bil v neki stvari boljši kot ostali).

Ponavadi tudi kaznujemo tiste ki svojega dela ne opravljajo.

Ali pa mogoče kdo misli da moram ISP-ja pustiti pri miru ko mi net par dni ne dela? Aja, točno, nagradit moram tehnika ko se po 14ih dneh od nekje pojavi in mi modem zamenja (ter s tem opravi svoje delo)! Jap, lep je ta vaš svet.
Life is as complicated as we make it...

Phantomeye ::

Pithlit je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

Dati nekomu nagrado, ker je nekaj naredil, namesto, da ga kaznujemo, ker ni?

Nagrado se daje ponavadi za nekaj kar je nekdo naredil kljub temu da mu ni bilo treba (oz. je bil v neki stvari boljši kot ostali).

Ponavadi tudi kaznujemo tiste ki svojega dela ne opravljajo.

Ali pa mogoče kdo misli da moram ISP-ja pustiti pri miru ko mi net par dni ne dela? Aja, točno, nagradit moram tehnika ko se po 14ih dneh od nekje pojavi in mi modem zamenja (ter s tem opravi svoje delo)! Jap, lep je ta vaš svet.


Rekla si, da nagradimo nekoga, ki je opravil delo, ki mu ga ni bilo treba.

Torej tehnika za opravljeno delo ne plačamo, ker menjava modema ni nekaj kar mu ne bi bilo treba naredit, saj plačilo lahko razumemo kot nagrado, tako kot oceno.

Če se pa tehnik ne prikaže, pa od njega zahtevamo denar, ker ni opravil svojega dela?

Aja, pa ne drzni si reči, da se ocen in plače ne sme primerjat. Ker če je temu tako, potem tudi tvoja primerjava šole in službe nima nobene veljavnosti.
--
To je problem (slovenskih) šol. Ker se vse ljudi obravnava enako. Ne upošteva se, da smo ljudje različni, da se različno lotimo problemov, itd. Kaznuje, ocenjuje se neznanje, namesto znanje.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Phantomeye je izjavil:

Torej tehnika za opravljeno delo ne plačamo, ker menjava modema ni nekaj kar mu ne bi bilo treba naredit, saj plačilo lahko razumemo kot nagrado, tako kot oceno.

Če se pa tehnik ne prikaže, pa od njega zahtevamo denar, ker ni opravil svojega dela?

Huh?

Tehnika je ISP najel zato da neko delo opravi (tko kot mora šolar delat določene naloge, tudi domače). Ako tehnik dela ne opravi sledijo sankcije. Ti pa trdiš da sankcij ne sme bit.

Ali pa ti mogoče pričakuješ na šihtu nagrado samo zato ker si se tam prikazal?

Phantomeye je izjavil:

Kaznuje, ocenjuje se neznanje, namesto znanje.

Mater vola. Ti pa niti šole nisi povohal al kako?
Kaznuje se neznanje, seveda. Kako pa drugače? Naj bi se kaznovalo znanje? Ali pa naj bi se preprosto spregledalo to da nekateri učenci šole niti pod razno ne jemljejo resno?
Ne ocenjuje se znanja praviš? Mhm... še nikoli noben ni dobil ocene odlično? Pa nikol nihče ni dobil pohvale za delo v šoli? Ali pa, bog ne daj, nagrade? Dej, ne se hecat. Če mulc nekaj ne naredi je edino logično da se ga kaznuje. S slabo oceno jo še dobro odnese... lahko bi fasal še kaj drugega (kakšen vzgojni ukrep).

In tak folk naj bi nekoč vodil ta svet? Očitno smo še precej daleč od dna...
Life is as complicated as we make it...

šernk ::

Mah te domače naloge so tudi meni bile vedno odveč. Spomnim se pri fiziki, če si hotel sploh pisati pozitivno si moral imeti ocenjen pozitivno zvezek od domačih nalog (vedno morali oddati pred testom) in seveda namesto da bi zadnji dan porabil za učenje sem ga porabil za prepisovanje domačih nalog. In od tistih prepisanih domačih nalog sem imel korist točno v tem da sem zapravil en zvezek in porabil nekaj črnila. Pa mislim da je tudi vplival zvezek nekaj na končno oceno. Zame je bil kot rečeno totalno neuporaben kos papirja, katerega sem nakracal v 3 urah (pač petice čiste kot solza ti ne more nobena domača naloga uničit, pa je lahko zlata).

skratka se strinjam da bi bilo potrebno spodbujat h reševanju nalog in ne kaznovat (imeli tako na faxu...z domačimi nalogami si si lahko priboril 10% ocene izpita, si pa moral imeti minimalno 2 rešeni (seveda na tablo in razloženi), da si lahko šel na izpit, 5 nalog je bilo 10%). Torej tisti slabši so konstantno reševali naloge, da bi dobili teh 10% in lažje naredili izpit, nekaterim nam je bilo pa pač vseeno in smo rešili 2 nalogi da smo dobili pogoj.

mislim da bi bilo vsem danes neumno reševati naloge:
2+2=
3+1=
5-2=
9-1=

in to dan za dnem, teden za tednom. Če snov zastopiš ti je dolgčas reševat 5x pratkično isto nalogo, samo z drugimi številkami.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Phantomeye ::

Pithlit je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

Torej tehnika za opravljeno delo ne plačamo, ker menjava modema ni nekaj kar mu ne bi bilo treba naredit, saj plačilo lahko razumemo kot nagrado, tako kot oceno.

Če se pa tehnik ne prikaže, pa od njega zahtevamo denar, ker ni opravil svojega dela?

Huh?

Tehnika je ISP najel zato da neko delo opravi (tko kot mora šolar delat določene naloge, tudi domače). Ako tehnik dela ne opravi sledijo sankcije. Ti pa trdiš da sankcij ne sme bit.

Ali pa ti mogoče pričakuješ na šihtu nagrado samo zato ker si se tam prikazal?

Phantomeye je izjavil:

Kaznuje, ocenjuje se neznanje, namesto znanje.

Mater vola. Ti pa niti šole nisi povohal al kako?
Kaznuje se neznanje, seveda. Kako pa drugače? Naj bi se kaznovalo znanje? Ali pa naj bi se preprosto spregledalo to da nekateri učenci šole niti pod razno ne jemljejo resno?
Ne ocenjuje se znanja praviš? Mhm... še nikoli noben ni dobil ocene odlično? Pa nikol nihče ni dobil pohvale za delo v šoli? Ali pa, bog ne daj, nagrade? Dej, ne se hecat. Če mulc nekaj ne naredi je edino logično da se ga kaznuje. S slabo oceno jo še dobro odnese... lahko bi fasal še kaj drugega (kakšen vzgojni ukrep).

In tak folk naj bi nekoč vodil ta svet? Očitno smo še precej daleč od dna...


Se opravičujem, ker imam glede določenih stvari drugačne poglede kot ti. Ampak nikar ne obračaj mojih besed oz. ne iz njih ne izpeljuj svojih zaključkov. Nikjer nisem rekel, da bi se moralo znanje kaznovati.

Domača naloga je zadolžitev za vse. Zato se mi zdi logično, da se pri ocenjevanju domačih nalog ne dela selekcije. Če se ocenjuje tiste, ki je niso naredili, naj se ocenjuje tudi tiste, ki so jo. Enostavno. Za tiste, ki je niso naredili je ocena kazen, za tiste, ki pa so jo - pa nagrada.
V teoriji bi takšen pristop (ocenjevanje za vse ali za nobenega) pozitivno vzpodbudil tiste, ki ne delajo nalog, k temu, da bi jih začeli.

Problem, ki ga je vredno izpostavit je, da veliko profesorjev pozabi, da so profesorji in da morajo biti pri svojem delu nevtralni. Ampak učitelji pogosto gojijo zamere do učencev oz. delajo preference med njimi.

To, da učitelj učencu, ki ga ne mara, da negativno oceno, zaradi samo majhnega prikaza neznanja (nenarejena domača naloga, neskončno število vprašanj med spraševanjem, dokler učenec ne pokaže neznanja, težavnost postavljenih vprašanj) je nedopustno. Probleme s težavnim učencem bi se moralo reševati z drugačnimi pedagoškimi pristopi. To, da ga zasuješ z nekimi ocenami, ki bolj kot ne temeljijo na 'jezi' do težavnega učenca ne pripomorejo k ničemur, razen da je učenec še bolj uporniški. In takšnih primerov je precej.

Sicer imaš pa prav, jaz šole nisem povohal. V resnici imam končano II. stopnjo (osnovno šolo).

Zgodovina sprememb…

zee ::

To, da učitelj učencu, ki ga ne mara, da negativno oceno, zaradi samo majhnega prikaza neznanja (nenarejena domača naloga, neskončno število vprašanj med spraševanjem, dokler učenec ne pokaže neznanja, težavnost postavljenih vprašanj) je nedopustno. Probleme s težavnim učencem bi se moralo reševati z drugačnimi pedagoškimi pristopi. To, da ga zasuješ z nekimi ocenami, ki bolj kot ne temeljijo na 'jezi' do težavnega učenca ne pripomorejo k ničemur, razen da je učenec še bolj uporniški. In takšnih primerov je precej.


a) Vsako negativno oceno pri ustnem sprasevanju se da popraviti.
b) Iz a) sledi, da cetudi imas slab dan, to ni nobena tragedija, ker velja a).
c) Uciti se je se vedno treba. Iz neba ne bo nic padlo.
d) Piz* na forumih je poceni... OP je pa tudi poniknil.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Nvidia Geforce GTX 1080

Pithlit ::

Phantomeye je izjavil:

Nikjer nisem rekel, da bi se moralo znanje kaznovati.

Jaz tudi ne. Sem le spraševala kaj naj bi se, po tvoje, kaznovalo... če se že neznanja ne sme.

Phantomeye je izjavil:

Domača naloga je zadolžitev za vse.

Jap. Točno tako. Je zadolžitev. Tko kot to da ti prideš na šiht in oddelaš kar je treba. A si zato kar upravičen do nagrade? Nikakor. Do nagrade bi bil upravičen če bi naredil nekaj več... če narediš manj (ne narediš domače), pa sledi *drumroll* kazen. Čudno ane?

Bi blo fajn ko bi se mulci naučili tudi malenkost odgovornosti. Ne samo da okol skačejo in vpijejo kakšna krivica se jim godi ko so zaradi nedela kaznovani.

Phantomeye je izjavil:

Problem, ki ga je vredno izpostavit je, da veliko profesorjev pozabi, da so profesorji in da morajo biti pri svojem delu nevtralni. Ampak učitelji pogosto gojijo zamere do učencev oz. delajo preference med njimi.

To (in tvoj naslednji odstavek) je seveda res. Ampak ponovno... kaj naj učitelj naredi z nekom ki svojih zadolžitev ne opravlja? Naj ga kar pusti da tako dela še naprej? Ali mogoče misliš da je kar vsak mulc ki fasa negativno na neki učiteljevi črni listi?
Life is as complicated as we make it...

Phantomeye ::

zee je izjavil:

To, da učitelj učencu, ki ga ne mara, da negativno oceno, zaradi samo majhnega prikaza neznanja (nenarejena domača naloga, neskončno število vprašanj med spraševanjem, dokler učenec ne pokaže neznanja, težavnost postavljenih vprašanj) je nedopustno. Probleme s težavnim učencem bi se moralo reševati z drugačnimi pedagoškimi pristopi. To, da ga zasuješ z nekimi ocenami, ki bolj kot ne temeljijo na 'jezi' do težavnega učenca ne pripomorejo k ničemur, razen da je učenec še bolj uporniški. In takšnih primerov je precej.


a) Vsako negativno oceno pri ustnem sprasevanju se da popraviti.
b) Iz a) sledi, da cetudi imas slab dan, to ni nobena tragedija, ker velja a).
c) Uciti se je se vedno treba. Iz neba ne bo nic padlo.
d) Piz* na forumih je poceni... OP je pa tudi poniknil.


V srednji šoli sem imel profesorico slovenščine, ki testom ni dajala nobene veljavnosti, ampak zgolj ustni oceni. Bila je zelo konfliktna in poniževalna. Par sošolcev je spraševala vsako uro 'pod pretvezo', da bodo popravili oceno. In pri vsakem spraševanju je postavljala nad-standardno težka vprašanja, samo zato, da niso imeli šans. Vsak od teh sošolcev je imel v redovalnici po 10 šutov.
Pri predstavitvah je dala kriterij, da mora biti predstavitev biti dolga vsaj 10 min. In predstavitev je štopala. Torej, če je ta trajala 9 min in 45 sekund. Si dobil šut. Tako, da je bilo bolje zate, če si imel štoparico. Jaz sem bil prvi in sem bil prekratek za 1 minuto. Dala mi je štirico, ker sem 'prebil led'. Čez celo predstavitev je pa stala čisto zadaj me gledala in zehala z odprtimi usti.

Phantomeye ::

Pithlit je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

Nikjer nisem rekel, da bi se moralo znanje kaznovati.

Jaz tudi ne. Sem le spraševala kaj naj bi se, po tvoje, kaznovalo... če se že neznanja ne sme.

Phantomeye je izjavil:

Domača naloga je zadolžitev za vse.

Jap. Točno tako. Je zadolžitev. Tko kot to da ti prideš na šiht in oddelaš kar je treba. A si zato kar upravičen do nagrade? Nikakor. Do nagrade bi bil upravičen če bi naredil nekaj več... če narediš manj (ne narediš domače), pa sledi *drumroll* kazen. Čudno ane?

Bi blo fajn ko bi se mulci naučili tudi malenkost odgovornosti. Ne samo da okol skačejo in vpijejo kakšna krivica se jim godi ko so zaradi nedela kaznovani.

Phantomeye je izjavil:

Problem, ki ga je vredno izpostavit je, da veliko profesorjev pozabi, da so profesorji in da morajo biti pri svojem delu nevtralni. Ampak učitelji pogosto gojijo zamere do učencev oz. delajo preference med njimi.

To (in tvoj naslednji odstavek) je seveda res. Ampak ponovno... kaj naj učitelj naredi z nekom ki svojih zadolžitev ne opravlja? Naj ga kar pusti da tako dela še naprej? Ali mogoče misliš da je kar vsak mulc ki fasa negativno na neki učiteljevi črni listi?


Ne. Jaz pravim, da bi se moralo ocenjevati domače naloge VSEH učencev. Kaj točno je s tem narobe? Če gledaš na takšen način, potem v tej situaciji ni nobene kazni in nagrade, ampak ocena opravljenega dela. Tako kot imaš službe, kjer si plačan na efekt. Ne dosežeš norme, nisi plačan. Dosežeš normo, si plačan.
Nisi dala nobenega proti argumenta, zakaj to ne bi bila efektivna strategija.

Poklicne srednje šole (torej 3. letne) imajo najnižje povprečje ocen, kljub temu, da so najlažje. Očitno jih šuti za nedelanje domačih nalog ne ganejo.

lambda ::

Pithlit je izjavil:

Smurf je izjavil:

Zaposlovalec te bo vprasal kaj znas in kaj si naredil ne pa koliko si se trudil za nekaj. Se pravi se nekaj kjer je vazen ucinek.

Res je. Torej... ne narediš domače? Sedi ena. To jo je sosedov kuža pojedel? Sedi ena.

Tko je to na šihtu. Ne narediš tistega kar bi moral... ne dobiš plače. Simpl.

Ampak pri mucih je očitno drugače ane? Če mulc ne naredi domače se ga ne sme kaznovat! Kam pa pridemo no... In pol imaš delavce ki so sveto prepričani da jim delovno mesto kar pripada pa da se jih ne sme odpustit.

Ne vem kako je na tvojem šihtu, ampak na mojem jih zanima predvsem rezultat, ne pa na kako konvencionalen način sem prišel do njega. Takšno ukalupljanje razmišljanja, kot ga omenjaš, je zastrupljanje možganov, da vse prepogosto na koncu, ko dobijo tisti svoj več ali manj vreden papir v roke, znajo razmišljat le še na ukaz, po navodilu, na standarden način. Ne velja za vse, za marsikoga pa.

Od recimo pol ducata takšnih oseb, ki segajo v zgornji percentil po bistrosti, sposobnosti in produktivnosti, ter jih osebno poznam, lahko rečem, da jih je večina (ne vsi, nekateri so tudi neverjeten družbeni zgled lepega vedenja in poslušnosti) kršila precej norm našega šolskega sistema. Tu je treba omenit samo eno stvar: tega nikoli niso počeli pri dobrih profesorjih. Dobri profesorji nudijo možnosti za uspeh in znanje ter ustrezno motivirajo. Če pa interesa za to pri posamezniku vseeno ni, pa tega tudi z brezvezno represijo ne bo.

Phantomeye ::

lambda je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Smurf je izjavil:

Zaposlovalec te bo vprasal kaj znas in kaj si naredil ne pa koliko si se trudil za nekaj. Se pravi se nekaj kjer je vazen ucinek.

Res je. Torej... ne narediš domače? Sedi ena. To jo je sosedov kuža pojedel? Sedi ena.

Tko je to na šihtu. Ne narediš tistega kar bi moral... ne dobiš plače. Simpl.

Ampak pri mucih je očitno drugače ane? Če mulc ne naredi domače se ga ne sme kaznovat! Kam pa pridemo no... In pol imaš delavce ki so sveto prepričani da jim delovno mesto kar pripada pa da se jih ne sme odpustit.

Ne vem kako je na tvojem šihtu, ampak na mojem jih zanima predvsem rezultat, ne pa na kako konvencionalen način sem prišel do njega. Takšno ukalupljanje razmišljanja, kot ga omenjaš, je zastrupljanje možganov, da vse prepogosto na koncu, ko dobijo tisti svoj več ali manj vreden papir v roke, znajo razmišljat le še na ukaz, po navodilu, na standarden način. Ne velja za vse, za marsikoga pa.

Od recimo pol ducata takšnih oseb, ki segajo v zgornji percentil po bistrosti, sposobnosti in produktivnosti, ter jih osebno poznam, lahko rečem, da jih je večina (ne vsi, nekateri so tudi neverjeten družbeni zgled lepega vedenja in poslušnosti) kršila precej norm našega šolskega sistema. Tu je treba omenit samo eno stvar: tega nikoli niso počeli pri dobrih profesorjih. Dobri profesorji nudijo možnosti za uspeh in znanje ter ustrezno motivirajo. Če pa interesa za to pri posamezniku vseeno ni, pa tega tudi z brezvezno represijo ne bo.


Da raznih high school in university dropout genijev sploh ne omenjamo. Te bi blo po okvirjih, ki jih Pith predlaga, treba kaznovat, ker ne sledijo normam šolskega sistema.

zee ::

Da raznih high school in university dropout genijev sploh ne omenjamo. Te bi blo po okvirjih, ki jih Pith predlaga, treba kaznovat, ker ne sledijo normam šolskega sistema.


V Sloveniji taksni geniji tipicno pristanejo v parlamentu. Heh. Takle mate.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Nvidia Geforce GTX 1080

Pithlit ::

lambda je izjavil:

Ne vem kako je na tvojem šihtu, ampak na mojem jih zanima predvsem rezultat, ne pa na kako konvencionalen način sem prišel do njega. Takšno ukalupljanje razmišljanja, kot ga omenjaš, je zastrupljanje možganov, da vse prepogosto na koncu, ko dobijo tisti svoj več ali manj vreden papir v roke, znajo razmišljat le še na ukaz, po navodilu, na standarden način. Ne velja za vse, za marsikoga pa.

Kakšno ukalupljanje? Kje? Si ti ziher da bereš tisto kar pišem?

Domača = delo ki ga je treba opraviti. Nobenega ne znanima kako (niti kdaj) bo mulc to napravil. Le da ga bo. Če ga ne... pa sledi ukrep. A na tvojem šihtu se nedela ne sankcionira?

Ali pa je mogoče kalup to da dobijo vsi učenci enako nalogo? In jo morajo vsi opraviti (pa nobenega ne zanima a foter/mat pomaga, ali se po učbenikih brska... ali pa se prek forumov sprašuje)?
Life is as complicated as we make it...

Invictus ::

lebdim je izjavil:

da pristavim še moje mnenje:
- glede na to, da bom poučeval matematiko in računalništvo, bom tako ali tako primoran ustno spraševati zgolj pri matematiki, pri računalništvu pa je ustna ocena najmanj uporabljena oblika preverjanja. absolutno nisem pristaš napovedanega spraševanja, saj se potem učenci učijo zgolj za to spraševanje, še nekaj učnih ur pred spraševanjem pa npr. sploh niso spremljali pouka in sploh niso vedeli, o čem naj bi se pogovarjali pri pouku. poleg tega pa je matematika tak predmet, kjer ti pokažeš z reševanjem nalog poznavanje postopkov, poznavanje teorije, zato je mnogo močnejša in bolj pomembna pisna ocena oz. kontrolna naloga.
pri računalništvu pa se lotiš ocenjevanja malo drugače:
- npr. z izdelavo seminarskih nalog, projektov, praktičnega preverjanja znanja, itd....

Bog se usmili takih učiteljev. Celotno odgovornost za znanje prenaša na učence. Kaj pa je potem tvoja naloga? Da se zjutraj poštempljaš?

Za začetek jih lahko učiš osnov na katerih bazira računalništvo. Če tega ne veš, daj raje odpoved ...

Šolstvo je dril. Učencem moraš v glavo vbiti osnove, zlepa ali zgrda ... Če komu to ni všeč, srednja šola pač ni obvezna.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

marvin42 ::

Phantomeye je izjavil:


fakof pa s 'preprečevanjem kampanjskega učenja'. Mislim, da se je človek sam sposoben odločit kak način učenja mu najbolj ustreza.


Res misliš, da so osnovnošolci in srednješolci tega sposobni? Nekateri da, večina pa ne.
Mostly Harmless

Invictus ::

marvin42 je izjavil:

Phantomeye je izjavil:


fakof pa s 'preprečevanjem kampanjskega učenja'. Mislim, da se je človek sam sposoben odločit kak način učenja mu najbolj ustreza.


Res misliš, da so osnovnošolci in srednješolci tega sposobni? Nekateri da, večina pa ne.

Niti ni pomembno ali so sposobni ali ne. Dejstvo je da je to "prisila" s katero se loči zrnje od plev ...

Saj lahko jim pustimo odločanje. Samo potem naj ne bo na forumu jamranja kako dobivajo šute zaradi neopravljenih nalog, in ker učitelj išče neznanje. Saj znanja sploh ni ...

Napovedano spraševanje je pa samo potuha leni generaciji s preveč pravicami. V službi te ne bo nihče vprašal ali znaš ali ne. Moraš znat. Če ne, hitro letiš ... Cel kup nenapovedanih spraševanj ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Smurf ::

Pithlit je izjavil:


Kakšno ukalupljanje? Kje? Si ti ziher da bereš tisto kar pišem?

Domača = delo ki ga je treba opraviti. Nobenega ne znanima kako (niti kdaj) bo mulc to napravil. Le da ga bo. Če ga ne... pa sledi ukrep. A na tvojem šihtu se nedela ne sankcionira?

Ali pa je mogoče kalup to da dobijo vsi učenci enako nalogo? In jo morajo vsi opraviti (pa nobenega ne zanima a foter/mat pomaga, ali se po učbenikih brska... ali pa se prek forumov sprašuje)?

Ok torej je tvoj cilj sole, da se naredi domaco nalogo. Vidis jaz pa mislim, da je najbolj pomembno, da se naucis stvari.

Za tem stoji vecji problem, se zmeri je ta miselnost, da je vazno, da se nekaj trudis ne pa da nekaj tudi naredis. Mlade bi bilo treba spodbujati k razmislanju, lastnemu angaziranju in prevzemanju odgovornosti. "Odrasel" dijak ni tisti, ki naredi vsak dan domaco nalogo, zato ker mu tako receta oci in mami, ampak tist, ki si zna sam organizirati ucni proces. No ja saj zdaj mi postaja jasno zakaj se toliko studentov na zacetku faksa izgubi, ker naenkrat preklopijo na sistem (pa se tukaj sedaj uvaja bolonjski sistem vec drzanja za roko), kjer so sami zase odgovorni. Ne vem, jaz sem vesel, da sem imel moznost se to nauciti ze v gimnaziji.

Smurf ::

Invictus je izjavil:


Niti ni pomembno ali so sposobni ali ne. Dejstvo je da je to "prisila" s katero se loči zrnje od plev ...

Saj lahko jim pustimo odločanje. Samo potem naj ne bo na forumu jamranja kako dobivajo šute zaradi neopravljenih nalog, in ker učitelj išče neznanje. Saj znanja sploh ni ...

Napovedano spraševanje je pa samo potuha leni generaciji s preveč pravicami. V službi te ne bo nihče vprašal ali znaš ali ne. Moraš znat. Če ne, hitro letiš ... Cel kup nenapovedanih spraševanj ...

To je spet neko natolcevanje v prazno. Z domacimi nalogami ne mores lociti zrnja od plevela, v bistvu lahko s to metodo stran vrnes ravno najpametnejse dijake, ki se jim zdijo naloge trivialne. Dijaki z napovedanim sprasevanjem so sedaj nadpovprecno uspesni v sluzbah. Seveda predvsem zato, ker so bili ze v osnovi pametnejsi, sam ocitno jih tak nacin sprasevanja ni nic pokvaril.
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaključne ocene

Oddelek: Šola
253380 (2130) lebdim
»

OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
9011990 (7547) s6c-gEL
»

Starši, ki uničujejo svoje otroke (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
11916641 (12124) solatko
»

Vegova (LJ) (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Šola
28827813 (7514) ZaphodBB

Več podobnih tem