Forum » Konzole » God of War 4
God of War 4

kitl76 ::
Detroit: Become Human prvi je en pri,mer je pa res, da to ni isto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kitl76 ()

oo7 ::
Če bi bil direktor studija Santa Monica Kojima potem bi bilo drugače bi tudi GOw bil na PC-ju :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oo7 ()

oo7 ::
Direktor igre GOW pojasni zakaj igra od Kojime prihajana na PC
Despite being announced by PlayStation at its E3 press conference, funding part, if not all of the game's development and marketing costs, and even running on the Decima engine - a first party PlayStation game engine, the decision to have Death Stranding be available on PC was ultimately proposed by Kojima, and not Sony.
Sony's willingness to accept Kojima's terms and conditions for the game's release shows two things. Firstly, Hideo Kojima has built up enough of a brand and reputation of his own, that Sony were willing to compromise for the sake of having his name associated with the PlayStation brand. Secondly, Sony themselves don't consider the PC market to be a direct competitor to the PlayStation -- at least not in the same way that the Xbox is.
Despite being announced by PlayStation at its E3 press conference, funding part, if not all of the game's development and marketing costs, and even running on the Decima engine - a first party PlayStation game engine, the decision to have Death Stranding be available on PC was ultimately proposed by Kojima, and not Sony.
Sony's willingness to accept Kojima's terms and conditions for the game's release shows two things. Firstly, Hideo Kojima has built up enough of a brand and reputation of his own, that Sony were willing to compromise for the sake of having his name associated with the PlayStation brand. Secondly, Sony themselves don't consider the PC market to be a direct competitor to the PlayStation -- at least not in the same way that the Xbox is.

YesMan ::
To je res. To je lahko uspelo samo Kojimi. Vzel si je Sonyjev pogon, vzel si je Sonyjev denar ter vsa druga sredstva (snemalne studije z vso njihovo opremo npr.), na koncu pa še jih le nasral, da bo igro izdal še na PC-ju :D
Ampak ja, mislim, da je to vseeno dobra poteza Sony-ja. Kot zgoraj napisano, igra je vsepovsod asociirana s Playstation znamko, in tudi trenutno vbistvu JE Playstation ekskluziva in še pol leta bo.
Ampak ja, mislim, da je to vseeno dobra poteza Sony-ja. Kot zgoraj napisano, igra je vsepovsod asociirana s Playstation znamko, in tudi trenutno vbistvu JE Playstation ekskluziva in še pol leta bo.

springfield ::
Malo mesate stvari. Kot prvo Konami je neodvisna firma in Metal Gear Solid je bil delna ekskluziva. Nekateri deli so bili samo na PS, drugi ne. Recimo 5 je bil izdan na vseh moznih platformah. Sony ni bil lastnik fransize ali karkoli. Za novo podjetje, ki je naredilo Death Stranding, je pa Sony samo pomagal Kojimi zagnat zadevo, niso pa nikakrsni lastniki ali karkoli, tako da zopet nimajo besede pri ekskluzivah.
Za GOW je pa Sony lastnik Santa Monica Studios in lastnik fransize, tako da ne, tudi ce bi bil Kojima direktor (hvala bogu, da ni), bi bil GOW se vedno ekskluziva za PS.
Za GOW je pa Sony lastnik Santa Monica Studios in lastnik fransize, tako da ne, tudi ce bi bil Kojima direktor (hvala bogu, da ni), bi bil GOW se vedno ekskluziva za PS.

YesMan ::
springfield je izjavil:
Malo mesate stvari. Kot prvo Konami je neodvisna firma in Metal Gear Solid je bil delna ekskluziva. Nekateri deli so bili samo na PS, drugi ne. Recimo 5 je bil izdan na vseh moznih platformah. Sony ni bil lastnik fransize ali karkoli. Za novo podjetje, ki je naredilo Death Stranding, je pa Sony samo pomagal Kojimi zagnat zadevo, niso pa nikakrsni lastniki ali karkoli, tako da zopet nimajo besede pri ekskluzivah.
Za GOW je pa Sony lastnik Santa Monica Studios in lastnik fransize, tako da ne, tudi ce bi bil Kojima direktor (hvala bogu, da ni), bi bil GOW se vedno ekskluziva za PS.
Seveda imajo besedo pri ekskluzivah, če oni dajo sredstva, takšna in drugačna, za kreacijo igre. Če bi kateri koli drugi direktor oz katera koli druga third-party razvijalska ekipa hotela narediti igro s Sony-jevim in-house pogonom in s Sony-jevimi sredstvi, mu/jim Sony nikoli ne bi pustil, da se igra izda na čem koli drugem, kot na Playstation sistemu. V tem primeru sta nedvomno imela zelo veliko vezo sloves in prepoznavnost Kojime.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: YesMan ()

springfield ::
Ze, ampak to je stvar pogajan. Ce Kojimi pogoji ne bi ustrezali, bi pac vzel drug engine ali naredil svojega. Nikakor situacije ne moremo primerjat z GOW in Santa Monica Studios.

oo7 ::

oo7 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | God of War 5Oddelek: Konzole | 2231 (39) | oo7 |
» | Detroit: Become Human (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7256 (441) | Machete |
» | Spider-Man [PS4] (Igra leta?)Oddelek: Igre | 2193 (733) | z3ro |
» | Najboljše igre tega desetletja ? (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4522 (2568) | jype |
» | [PS3] God of War 3Oddelek: Konzole | 3055 (1311) | plaz21 |