» »

Grand Theft Auto VI

Grand Theft Auto VI

««
9 / 10
»»

oo7 ::

xseki je izjavil:

Both trailers have hit 100 million views on the exact same day!

GTA V Trailer: 100M views after 12 years
GTA VI Trailer: 100M views after 1 day

https://twitter.com/GTA6Intel/status/17...



Neverjetno...

xseki ::

Dela

oo7 ::

xseki je izjavil:

Dela


Dela :)

Čeprav 8 stran je pa še vedno okvarjena.

oo7 ::

Old Vice City vs New Vice City











Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

Infamous 'Florida Joker' who believes GTA 6 trailer parodies him now wants $1-2m from Rockstar Games



https://www.gamesradar.com/infamous-flo...

BorutO ::

tako, v petek dobil še grafično 4090 ... tako da je računalnik zdaj prava mrcina ... v pričakovanju gta 6 na pc. :) Še dobro, da vsi rockstarsevci radi igrajo na konzolah in se jim jebe za PCjaše. ;(

meho7 ::

2027 ko izide za pc bo pa midrange. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: meho7 ()

oo7 ::

Ja 2027 bo zunaj verjtno že RTX 6000 serija in jeseni 2025 RTX 5000.

Ampak 2027 boš lahko igral tudi GTA VI s RTX 4090 brez težav po moje :)

Skyman ::

BorutO je izjavil:

tako, v petek dobil še grafično 4090 ... tako da je računalnik zdaj prava mrcina ... v pričakovanju gta 6 na pc. :) Še dobro, da vsi rockstarsevci radi igrajo na konzolah in se jim jebe za PCjaše.
;(


Bi vzel 4080 + ps5 pa bi bil frajer da igras day 1.Tako bo pa 2027 ze 4090 povozena s strani 6060ti nvidia :))

meho7 ::

ahac ::

meho7 je izjavil:

https://tryhardguides.com/rockstar-dont...

:))


Tudi, če je to res in nimajo dovolj ljudi za developat PC release...
Rockstar je del Take-Two, ki ima v lasti še druge studije, ki bi lahko pomagali. To je dost standardno pri velikih studijih. Sploh Ubisoft se veliko poslužuje sistema, kjer je en studio lead, ko rabi pomoč pa vskočijo drugi.
Če pa tudi to ni možno, se pa da najeti zunanje studije, da pomagajo. Tudi to je dokaj pogosto. Npr. Square Enix je najemal Nixxes dokler tega ni kupil Sony za svoje PC porte.

Sploh pa, če je to razlog, zakaj potem ne bi enostavni povedali, da je tako in da PC release pride kasneje?
Larian je lepo razložil zakaj je Xbox verzija Baldurs Gate 3 zamujala in kje so imeli težave.
Rockstar pa ne samo, da ni napovedal PC verzije, ampak celo namenoma ignorirajo vsa vprašanja o tem. Tudi novinarjem sploh ne odgovarjajo, ampak gre mail očitno direktno v spam.

Zato ne verjamem, da je to zares težava. Ne, Rockstar oz. Sam Houser enostavno ne mara PC gaminga...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Gagatronix ::

Kako dobri so pri najemanju zunanjih izvajalcev so pokazali ze z Grand Theft Auto Trilogy Definitive Edition ja ... :))

hobinrood ::

Meni grafika sploh ni dobra. Vse izgleda plastično, ljudje so kot iz voska. Vzrok naj bi bil upscaling.

ZveeZ ::

hobinrood je izjavil:

Meni grafika sploh ni dobra. Vse izgleda plastično, ljudje so kot iz voska. Vzrok naj bi bil upscaling.

Verjetno zaradi hw omejitev trenutnih konzol.

Jaz imam obcutek, da se pri Rockstaru niso se odlocili ali bodo sploh razvili GTA6 za pc.
Verjetno se jim ze sanja koliksen odstotek igralcev si lasti konzole (uporabniki gta5 mp). Ce je teh bistveno vec kakor pcjasev oz ce se trend vedno bolj nagiba k konzolam, bi bilo naravnost neumno dvignit stroske v nebo samo zaradi pc verzije.
Mi starci, ki smo preigrali ze gta1, 2 in 3 ob izidu pac nismo ciljna publika/potrosnik za gta6.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

oo7 ::

Seveda bo tudi za PC. To delajo načrtno tako bodo dve leti po izdaji spet za PC prodali več milionov kopij pa tudi glede na GTA V mislim, da je skoraj 50% takih kateri kupijo za PC so prej kupili tudi na konzolah.

DejchSLO ::

Jaz bi si pa res želel, da GTA dajo končno v neko drugo mesto kakor te standardni, pričakovat da bo kakšno evropsko (čeprav je bil london v 2ki) je preveč visokoleteče, bi lahko vsaj dali kakšno drugo mesto, Denver nebi bil švoh, pa še okrog so gore, ali pa Seattle. Imamo 6 del, z vsemi derivati jih je verjetno 10 delov, pa smo imeli v bistvu samo New York, Los Angeles, Miami in Las Vegas pa prej omenjeni london iz časov začetkov Rockstarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DejchSLO ()

oo7 ::

Men je bila zelo všeč začetna lokacija v GTA V kjer se je dogajalo pozimi. Tako, da neko zimsko visokoležeče mesto :)

Kayzon ::

Kaj pa igralnost,nihce ne govori o igralnosti,ki ni napredovala tam od 2005?!

Gagatronix ::

Si ti ziher da si dejansko spilal GTA in ne kakih cungalunga klonov ? Pojdi pa primerjaj GTAIII in GTA V.

DejchSLO ::

Men je sicer GTA4 najboljši del, je edin GTA ki sem ga končal pa še pol špilal dost. Če zdaj pomislim, nisem niti 1k,2ke,3ke, San Andreas, Vice City niti 5ke preigral. Vse sem igral, ampak nobene končal, pač bluzil okol pa sračkal. Medtem k 4ko sem pa preigral in sračkal okol. Niko Belic mi je bil car, čeprav tist naglasak in vse je blo totalno mim, to če bi mene zaposlil pa bi naredu boljši VA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DejchSLO ()

Gagatronix ::

Jaz pa edino stirice nisem dokoncal, ker mi je slo na zivce prakticno vse razen okolja, kjer se dogaja.

OutOfTheBox ::

Gagatronix je izjavil:

Si ti ziher da si dejansko spilal GTA in ne kakih cungalunga klonov ? Pojdi pa primerjaj GTAIII in GTA V.


Kaj ima GTA 5 kar GTA 3 nima, kar se igralnosti tiče?

Gagatronix ::

Boljsi fizikalni model, vecjo svobodo gibanja, boljsi nadzor nad likom... Res ne vem o cem bluzis.

Ko da bi primerjal taprvi Tomb Raider iz 90-ih z Rise of the Tomb Raider iz 2015.

OutOfTheBox ::

Boljsi fizikalni model, vecjo svobodo gibanja, boljsi nadzor nad likom


Ja, v celih 12 letih so igro izboljšali za dobrih 20%. Največji preskok v "inovaciji" je R* naredil iz GTA 2 na GTA 3 (in drugi največji preskok je bil iz GTA 1 na 2). GTA 3, sem obrnil nekajkrat in to da sem v GTA 4 in 5 dobil po nekaj % sprememb, me ni potegnilo kaj preveč. So drugi špili bolj zanimivi.

Ampak da se razume - popolnoma osebno mnenje.

Zgodovina sprememb…

meho7 ::

ahac je izjavil:

meho7 je izjavil:

https://tryhardguides.com/rockstar-dont...

:))


Tudi, če je to res in nimajo dovolj ljudi za developat PC release...
Rockstar je del Take-Two, ki ima v lasti še druge studije, ki bi lahko pomagali. To je dost standardno pri velikih studijih. Sploh Ubisoft se veliko poslužuje sistema, kjer je en studio lead, ko rabi pomoč pa vskočijo drugi.
Če pa tudi to ni možno, se pa da najeti zunanje studije, da pomagajo. Tudi to je dokaj pogosto. Npr. Square Enix je najemal Nixxes dokler tega ni kupil Sony za svoje PC porte.

Sploh pa, če je to razlog, zakaj potem ne bi enostavni povedali, da je tako in da PC release pride kasneje?
Larian je lepo razložil zakaj je Xbox verzija Baldurs Gate 3 zamujala in kje so imeli težave.
Rockstar pa ne samo, da ni napovedal PC verzije, ampak celo namenoma ignorirajo vsa vprašanja o tem. Tudi novinarjem sploh ne odgovarjajo, ampak gre mail očitno direktno v spam.

Zato ne verjamem, da je to zares težava. Ne, Rockstar oz. Sam Houser enostavno ne mara PC gaminga...


GTA 3, VC, SA ter GTA4 so vse prisle na pc s pol letnim zamikom. Na GTA V je bilo potrebno cakati 2 leti ker so naredili popoln remaster zaradi nove generacije konzol (PS4, X1)
Oni dobro vedo kaj pocnejo. Se nebi cudil, ce imajo kaksen dogovor s Sonyem ter M$ da ne launchajo igre na pcju istocasno.

Gagatronix ::

OutOfTheBox je izjavil:

Boljsi fizikalni model, vecjo svobodo gibanja, boljsi nadzor nad likom


Ja, v celih 12 letih so igro izboljšali za dobrih 20%. Največji preskok v "inovaciji" je R* naredil iz GTA 2 na GTA 3 (in drugi največji preskok je bil iz GTA 1 na 2). GTA 3, sem obrnil nekajkrat in to da sem v GTA 4 in 5 dobil po nekaj % sprememb, me ni potegnilo kaj preveč. So drugi špili bolj zanimivi.

Ampak da se razume - popolnoma osebno mnenje.


Pac ti ne potegne, ampak to se vedno ne pomeni, da se od GTA3 naprej ni spremenilo nic. Trditi tako bi bil debilizem.

WallSreet ::

DejchSLO je izjavil:

Jaz bi si pa res želel, da GTA dajo končno v neko drugo mesto kakor te standardni, pričakovat da bo kakšno evropsko (čeprav je bil london v 2ki) je preveč visokoleteče, bi lahko vsaj dali kakšno drugo mesto, Denver nebi bil švoh, pa še okrog so gore, ali pa Seattle. Imamo 6 del, z vsemi derivati jih je verjetno 10 delov, pa smo imeli v bistvu samo New York, Los Angeles, Miami in Las Vegas pa prej omenjeni london iz časov začetkov Rockstarja.



Ma kakšna Evropa neki. Kaj boš pa počel? S traktorji se boš vozil okoli? Takšnih igric v Evropi sploh nebi dopustili da se v nekem Evropskem mestu streljajo in izvajajo kriminalne misije lol. Evropa nima za burek.

ZDA so večje kot vse Evropske države skupaj tako da je prostora in idej dovolj. ZDA lahko gladko razdeliš na 10 različnih regij in vsaj 40 različnih držav. Kot sem še na prejšnji strani omenil bi morala biti lokacija "Deep South" predvsem Atlanta, New Orleans ter Memphis ter Nashville. Morda bi lahko še malce raztegnili in dodali majhen del Texasa (San Antonio). Georgia postaja v resničnem svetu center ameriške zabave in kulture. Veliko filmov in serij se snema v Atlanti in okolici. New Orleans je sicer izjemno reven vendar vsaj zame povsem posebna zvezna država ki jo marsikdo ne omenja kljub temu da imajo kar močno kulturo tam spodaj. Deep South ima nek poseben vpliv in gre za precej zanimiv del ZDA tudi zgodovinsko gledano. Idej kaj bi lahko v igrici tam počel je pa neskončno. Atlanta je znana po tistih drevesih ter hišah z velikimi verandami in ogromnimi posestvi. Jaz bi šel malce izven mest čeprav je tudi Atlanta precej veliko mesto. Morda imam tak občutek predvsem zaradi RDR2 ki je bil izjemno dober. Morda bi potem vse skupaj spominjalo na kakšen Far Cry? Ne vem.

Se pa s teboj strinjam in sem tudi sam upal da ne bodo izbrali Florido čeprav je ena najbolj razvitih zveznih držav. ZDA imajo dovolj lokacij da jim ni potrebno izbirati med Kalifornijo (LA) ter Florido. 3 in 5 sta bile obe bazirane Zahodni obali medtem ko Vice City in 6 na Floridi. 1 je imela tisto pravo Atmosfero New Yorka/New Jerseya podobno kot 4.

DejchSLO ::

OutOfTheBox je izjavil:

Boljsi fizikalni model, vecjo svobodo gibanja, boljsi nadzor nad likom


Ja, v celih 12 letih so igro izboljšali za dobrih 20%. Največji preskok v "inovaciji" je R* naredil iz GTA 2 na GTA 3 (in drugi največji preskok je bil iz GTA 1 na 2). GTA 3, sem obrnil nekajkrat in to da sem v GTA 4 in 5 dobil po nekaj % sprememb, me ni potegnilo kaj preveč. So drugi špili bolj zanimivi.

Ampak da se razume - popolnoma osebno mnenje.

kakšnem preskoku iz 1 na 2 maš v mislih?

gozdar1 ::

Igra se mi nikoli ni zdela nič posebne (podobno kot velina rockstarjevih zadev) in ne razumem hypa.
Sem pa zadnjič patici poskusil, dati šanso, rezultat je po kakih 10 min skurjena rtx 3090, naključje?

DejchSLO ::

WallSreet je izjavil:

DejchSLO je izjavil:

Jaz bi si pa res želel, da GTA dajo končno v neko drugo mesto kakor te standardni, pričakovat da bo kakšno evropsko (čeprav je bil london v 2ki) je preveč visokoleteče, bi lahko vsaj dali kakšno drugo mesto, Denver nebi bil švoh, pa še okrog so gore, ali pa Seattle. Imamo 6 del, z vsemi derivati jih je verjetno 10 delov, pa smo imeli v bistvu samo New York, Los Angeles, Miami in Las Vegas pa prej omenjeni london iz časov začetkov Rockstarja.



Ma kakšna Evropa neki. Kaj boš pa počel? S traktorji se boš vozil okoli? Takšnih igric v Evropi sploh nebi dopustili da se v nekem Evropskem mestu streljajo in izvajajo kriminalne misije lol. Evropa nima za burek.

ZDA so večje kot vse Evropske države skupaj tako da je prostora in idej dovolj. ZDA lahko gladko razdeliš na 10 različnih regij in vsaj 40 različnih držav. Kot sem še na prejšnji strani omenil bi morala biti lokacija "Deep South" predvsem Atlanta, New Orleans ter Memphis ter Nashville. Morda bi lahko še malce raztegnili in dodali majhen del Texasa (San Antonio). Georgia postaja v resničnem svetu center ameriške zabave in kulture. Veliko filmov in serij se snema v Atlanti in okolici. New Orleans je sicer izjemno reven vendar vsaj zame povsem posebna zvezna država ki jo marsikdo ne omenja kljub temu da imajo kar močno kulturo tam spodaj. Deep South ima nek poseben vpliv in gre za precej zanimiv del ZDA tudi zgodovinsko gledano. Idej kaj bi lahko v igrici tam počel je pa neskončno. Atlanta je znana po tistih drevesih ter hišah z velikimi verandami in ogromnimi posestvi. Jaz bi šel malce izven mest čeprav je tudi Atlanta precej veliko mesto. Morda imam tak občutek predvsem zaradi RDR2 ki je bil izjemno dober. Morda bi potem vse skupaj spominjalo na kakšen Far Cry? Ne vem.

Se pa s teboj strinjam in sem tudi sam upal da ne bodo izbrali Florido čeprav je ena najbolj razvitih zveznih držav. ZDA imajo dovolj lokacij da jim ni potrebno izbirati med Kalifornijo (LA) ter Florido. 3 in 5 sta bile obe bazirane Zahodni obali medtem ko Vice City in 6 na Floridi. 1 je imela tisto pravo Atmosfero New Yorka/New Jerseya podobno kot 4.


To sploh ni res, evropska mesta so komot v igrah v čist vseh pogledih. Pa več različnosti imamo (od srednjeveške arhitekture, do socialističnih naselij pa do nove arhitekture). Rockstar se pač osredotoča na ameriška mesta, pa še te izbira samo tisto sveto trojico zabavništva pri njih (LA, NY in Miami). Tko da ne vem zakaj omenjaš Ameriko, če v GTA mečejo sam ta mesta. Bethesda je vsaj fuknila not Washington pa Boston, čeprav post apokaliptično, sam vsaj neki novga. Problem ni v tem, če bi v evropskih mestih blo uredu igrat, problem je, če bi rockstar znal zadet dotično satiro tistega mesta, ki bi ga izbrali (mislm, da bi jim).

Tko da ja, pri rockstar igri bi rad videl nekaj drugega kakor ta 3 mesta, ne bomo valda igral v GTA12, spet LA npr... Kaj je to point.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DejchSLO ()

Kayzon ::

Glede na to da je "Sandbox" igra,je zaradi linearnega tipa misij igra zelo omejena. To je tisto o cemu govorim,in je serija grajena po istem kopitu od GTA3 ki je prisel davnega 2003.

Gagatronix ::

WallSreet je izjavil:

DejchSLO je izjavil:

Jaz bi si pa res želel, da GTA dajo končno v neko drugo mesto kakor te standardni, pričakovat da bo kakšno evropsko (čeprav je bil london v 2ki) je preveč visokoleteče, bi lahko vsaj dali kakšno drugo mesto, Denver nebi bil švoh, pa še okrog so gore, ali pa Seattle. Imamo 6 del, z vsemi derivati jih je verjetno 10 delov, pa smo imeli v bistvu samo New York, Los Angeles, Miami in Las Vegas pa prej omenjeni london iz časov začetkov Rockstarja.



Ma kakšna Evropa neki. Kaj boš pa počel? S traktorji se boš vozil okoli? Takšnih igric v Evropi sploh nebi dopustili da se v nekem Evropskem mestu streljajo in izvajajo kriminalne misije lol. Evropa nima za burek.

ZDA so večje kot vse Evropske države skupaj tako da je prostora in idej dovolj. ZDA lahko gladko razdeliš na 10 različnih regij in vsaj 40 različnih držav. Kot sem še na prejšnji strani omenil bi morala biti lokacija "Deep South" predvsem Atlanta, New Orleans ter Memphis ter Nashville. Morda bi lahko še malce raztegnili in dodali majhen del Texasa (San Antonio). Georgia postaja v resničnem svetu center ameriške zabave in kulture. Veliko filmov in serij se snema v Atlanti in okolici. New Orleans je sicer izjemno reven vendar vsaj zame povsem posebna zvezna država ki jo marsikdo ne omenja kljub temu da imajo kar močno kulturo tam spodaj. Deep South ima nek poseben vpliv in gre za precej zanimiv del ZDA tudi zgodovinsko gledano. Idej kaj bi lahko v igrici tam počel je pa neskončno. Atlanta je znana po tistih drevesih ter hišah z velikimi verandami in ogromnimi posestvi. Jaz bi šel malce izven mest čeprav je tudi Atlanta precej veliko mesto. Morda imam tak občutek predvsem zaradi RDR2 ki je bil izjemno dober. Morda bi potem vse skupaj spominjalo na kakšen Far Cry? Ne vem.

Se pa s teboj strinjam in sem tudi sam upal da ne bodo izbrali Florido čeprav je ena najbolj razvitih zveznih držav. ZDA imajo dovolj lokacij da jim ni potrebno izbirati med Kalifornijo (LA) ter Florido. 3 in 5 sta bile obe bazirane Zahodni obali medtem ko Vice City in 6 na Floridi. 1 je imela tisto pravo Atmosfero New Yorka/New Jerseya podobno kot 4.



O glej, nekdo, ki ne ve da so bivsi DMA Design, kasnejsi Rockstar, iz Evrope ...

WallSreet ::

DejchSLO je izjavil:

WallSreet je izjavil:

DejchSLO je izjavil:

Jaz bi si pa res želel, da GTA dajo končno v neko drugo mesto kakor te standardni, pričakovat da bo kakšno evropsko (čeprav je bil london v 2ki) je preveč visokoleteče, bi lahko vsaj dali kakšno drugo mesto, Denver nebi bil švoh, pa še okrog so gore, ali pa Seattle. Imamo 6 del, z vsemi derivati jih je verjetno 10 delov, pa smo imeli v bistvu samo New York, Los Angeles, Miami in Las Vegas pa prej omenjeni london iz časov začetkov Rockstarja.



Ma kakšna Evropa neki. Kaj boš pa počel? S traktorji se boš vozil okoli? Takšnih igric v Evropi sploh nebi dopustili da se v nekem Evropskem mestu streljajo in izvajajo kriminalne misije lol. Evropa nima za burek.

ZDA so večje kot vse Evropske države skupaj tako da je prostora in idej dovolj. ZDA lahko gladko razdeliš na 10 različnih regij in vsaj 40 različnih držav. Kot sem še na prejšnji strani omenil bi morala biti lokacija "Deep South" predvsem Atlanta, New Orleans ter Memphis ter Nashville. Morda bi lahko še malce raztegnili in dodali majhen del Texasa (San Antonio). Georgia postaja v resničnem svetu center ameriške zabave in kulture. Veliko filmov in serij se snema v Atlanti in okolici. New Orleans je sicer izjemno reven vendar vsaj zame povsem posebna zvezna država ki jo marsikdo ne omenja kljub temu da imajo kar močno kulturo tam spodaj. Deep South ima nek poseben vpliv in gre za precej zanimiv del ZDA tudi zgodovinsko gledano. Idej kaj bi lahko v igrici tam počel je pa neskončno. Atlanta je znana po tistih drevesih ter hišah z velikimi verandami in ogromnimi posestvi. Jaz bi šel malce izven mest čeprav je tudi Atlanta precej veliko mesto. Morda imam tak občutek predvsem zaradi RDR2 ki je bil izjemno dober. Morda bi potem vse skupaj spominjalo na kakšen Far Cry? Ne vem.

Se pa s teboj strinjam in sem tudi sam upal da ne bodo izbrali Florido čeprav je ena najbolj razvitih zveznih držav. ZDA imajo dovolj lokacij da jim ni potrebno izbirati med Kalifornijo (LA) ter Florido. 3 in 5 sta bile obe bazirane Zahodni obali medtem ko Vice City in 6 na Floridi. 1 je imela tisto pravo Atmosfero New Yorka/New Jerseya podobno kot 4.


To sploh ni res, evropska mesta so komot v igrah v čist vseh pogledih. Pa več različnosti imamo (od srednjeveške arhitekture, do socialističnih naselij pa do nove arhitekture). Rockstar se pač osredotoča na ameriška mesta, pa še te izbira samo tisto sveto trojico zabavništva pri njih (LA, NY in Miami). Tko da ne vem zakaj omenjaš Ameriko, če v GTA mečejo sam ta mesta. Bethesda je vsaj fuknila not Washington pa Boston, čeprav post apokaliptično, sam vsaj neki novga. Problem ni v tem, če bi v evropskih mestih blo uredu igrat, problem je, če bi rockstar znal zadet dotično satiro tistega mesta, ki bi ga izbrali (mislm, da bi jim).

Tko da ja, pri rockstar igri bi rad videl nekaj drugega kakor ta 3 mesta, ne bomo valda igral v GTA12, spet LA npr... Kaj je to point.


Saj sem ti povedal da so ZDA dovolj velike da lahko izberejo še vsaj 10 novih lokacij. Pa kaj boš počel v Evropi, se boš tam vozil z Impalami ali kaj hahahha. Kdo se bo vozil okoli z rusko Lado :))? Grem raje potem igrati kakšen truck simulator lol. Celoten čar GTA igric je da vsaj približno preslikajo resnično dogajanje določene zvezne države. Kar boš v Evropi počel stari. Morda London vse ostalo bi bilo bedno in dolgočasno. Evropski GTA bi moral biti brez orožja in brez kriminala lool. Resno kdo bi to igral? Evropa je beda. Če bi že moral izbirati lokacije izven Amerike bi izbral Mehiko, Japonsko ali pa Južno Korejo. Avstralija tudi nebi bila slaba. Hvala bogu da so GTA igre bazirane v ZDA ker drugače bi bilo vse skupaj zares ubogo. Verjetno bi bil koncept povsem drugačen in GTA kot jo poznamo danes sploh nebi obstajal.

Dobra lokacija bi bila Las Vegas in kakšne puščavske misije skupaj s karteli. To bi bila dobra ideja.

O glej, nekdo, ki ne ve da so bivsi DMA Design, kasnejsi Rockstar, iz Evrope ...

Iz Velike Britanije. Vse skupaj financirano s strani ZDA ker v Evropi ni pogojev da bi lahko imel takšno podjetje in ustvarjal igre ki bi jih igral cel svet. Če bi bilo tako preprosto potem bi bil Rockstar Evropsko podjetje in me Ameriško ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

DejchSLO ::

WallSreet je izjavil:

DejchSLO je izjavil:

WallSreet je izjavil:

DejchSLO je izjavil:

Jaz bi si pa res želel, da GTA dajo končno v neko drugo mesto kakor te standardni, pričakovat da bo kakšno evropsko (čeprav je bil london v 2ki) je preveč visokoleteče, bi lahko vsaj dali kakšno drugo mesto, Denver nebi bil švoh, pa še okrog so gore, ali pa Seattle. Imamo 6 del, z vsemi derivati jih je verjetno 10 delov, pa smo imeli v bistvu samo New York, Los Angeles, Miami in Las Vegas pa prej omenjeni london iz časov začetkov Rockstarja.



Ma kakšna Evropa neki. Kaj boš pa počel? S traktorji se boš vozil okoli? Takšnih igric v Evropi sploh nebi dopustili da se v nekem Evropskem mestu streljajo in izvajajo kriminalne misije lol. Evropa nima za burek.

ZDA so večje kot vse Evropske države skupaj tako da je prostora in idej dovolj. ZDA lahko gladko razdeliš na 10 različnih regij in vsaj 40 različnih držav. Kot sem še na prejšnji strani omenil bi morala biti lokacija "Deep South" predvsem Atlanta, New Orleans ter Memphis ter Nashville. Morda bi lahko še malce raztegnili in dodali majhen del Texasa (San Antonio). Georgia postaja v resničnem svetu center ameriške zabave in kulture. Veliko filmov in serij se snema v Atlanti in okolici. New Orleans je sicer izjemno reven vendar vsaj zame povsem posebna zvezna država ki jo marsikdo ne omenja kljub temu da imajo kar močno kulturo tam spodaj. Deep South ima nek poseben vpliv in gre za precej zanimiv del ZDA tudi zgodovinsko gledano. Idej kaj bi lahko v igrici tam počel je pa neskončno. Atlanta je znana po tistih drevesih ter hišah z velikimi verandami in ogromnimi posestvi. Jaz bi šel malce izven mest čeprav je tudi Atlanta precej veliko mesto. Morda imam tak občutek predvsem zaradi RDR2 ki je bil izjemno dober. Morda bi potem vse skupaj spominjalo na kakšen Far Cry? Ne vem.

Se pa s teboj strinjam in sem tudi sam upal da ne bodo izbrali Florido čeprav je ena najbolj razvitih zveznih držav. ZDA imajo dovolj lokacij da jim ni potrebno izbirati med Kalifornijo (LA) ter Florido. 3 in 5 sta bile obe bazirane Zahodni obali medtem ko Vice City in 6 na Floridi. 1 je imela tisto pravo Atmosfero New Yorka/New Jerseya podobno kot 4.


To sploh ni res, evropska mesta so komot v igrah v čist vseh pogledih. Pa več različnosti imamo (od srednjeveške arhitekture, do socialističnih naselij pa do nove arhitekture). Rockstar se pač osredotoča na ameriška mesta, pa še te izbira samo tisto sveto trojico zabavništva pri njih (LA, NY in Miami). Tko da ne vem zakaj omenjaš Ameriko, če v GTA mečejo sam ta mesta. Bethesda je vsaj fuknila not Washington pa Boston, čeprav post apokaliptično, sam vsaj neki novga. Problem ni v tem, če bi v evropskih mestih blo uredu igrat, problem je, če bi rockstar znal zadet dotično satiro tistega mesta, ki bi ga izbrali (mislm, da bi jim).

Tko da ja, pri rockstar igri bi rad videl nekaj drugega kakor ta 3 mesta, ne bomo valda igral v GTA12, spet LA npr... Kaj je to point.


Saj sem ti povedal da so ZDA dovolj velike da lahko izberejo še vsaj 10 novih lokacij. Pa kaj boš počel v Evropi, se boš tam vozil z Impalami ali kaj hahahha. Kdo se bo vozil okoli z rusko Lado :))? Grem raje potem igrati kakšen truck simulator lol. Celoten čar GTA igric je da vsaj približno preslikajo resnično dogajanje določene zvezne države. Kar boš v Evropi počel stari. Morda London vse ostalo bi bilo bedno in dolgočasno. Evropski GTA bi moral biti brez orožja in brez kriminala lool. Resno kdo bi to igral? Evropa je beda. Če bi že moral izbirati lokacije izven Amerike bi izbral Mehiko, Japonsko ali pa Južno Korejo. Avstralija tudi nebi bila slaba. Hvala bogu da so GTA igre bazirane v ZDA ker drugače bi bilo vse skupaj zares ubogo. Verjetno bi bil koncept povsem drugačen in GTA kot jo poznamo danes sploh nebi obstajal.

Dobra lokacija bi bila Las Vegas in kakšne puščavske misije skupaj s karteli. To bi bila dobra ideja.

O glej, nekdo, ki ne ve da so bivsi DMA Design, kasnejsi Rockstar, iz Evrope ...

Iz Velike Britanije. Vse skupaj financirano s strani ZDA ker v Evropi ni pogojev da bi lahko imel takšno podjetje in ustvarjal igre ki bi jih igral cel svet. Če bi bilo tako preprosto potem bi bil Rockstar Evropsko podjetje in me Ameriško ;)

Pa sej veš da so to igre? Sej se tud v ameriki ne vozjo s tankom sred NY :D To maš ti nek v glavi, v Evropi bi komot blo, pač nardijo igro s to foro, mal te lokalne fore in to je to. Da, jz bi tudi vidu rad kakšne svetovne, tud rusijo pa kitajsko pa brazilijo itd. Pa tud aljasko bi lahk ufural. Sam nej že nehajo mi sam LA, NY in Miami FFS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DejchSLO ()

meho7 ::

Saj ze imamo vse lokacije. Liberty City, San Andreas ter Vice City.
Bodo sli pa nazaj v preteklost. GTA 7 bi zlahkoto lahko bil Liberty city postavljen v 90ih.

Gagatronix ::

meho7 je izjavil:

Saj ze imamo vse lokacije. Liberty City, San Andreas ter Vice City.
Bodo sli pa nazaj v preteklost. GTA 7 bi zlahkoto lahko bil Liberty city postavljen v 90ih.


Temu se rece GTA3 ;)

WallSreet ::

Pa sej veš da so to igre? Sej se tud v ameriki ne vozjo s tankom sred NY :D To maš ti nek v glavi, v Evropi bi komot blo, pač nardijo igro s to foro, mal te lokalne fore in to je to. Da, jz bi tudi vidu rad kakšne svetovne, tud rusijo pa kitajsko pa brazilijo itd. Pa tud aljasko bi lahk ufural. Sam nej že nehajo mi sam LA, NY in Miami FFS.

Kljub temu je trailer GTA6 zadel Florido v nulo ker se takšne stvari tam tudi dogajajo. Kar se tiče tankov imaš prav, kar se tiče streljanja se pa tam streljajo non stop :D. V Evropi je še "twerkanje" prepovedano medtem ko tam na Floridi to počnejo sredi ceste na strehi avtomobila hahahha. Poanta je da Evropa nima prave kulture za takšne stvari. Edino če želiš ustvariti povsem drugačen svet ki nima veze z Evropo, potem bi to šlo ker potem je vseeno in lahko notri postaviš povsem ne realne stvari. Poanta GTA je pa da vsaj približno replicirajo atmosfero oziroma okolico iz resničnega življenja. Če ti želiš Evropski GTA kjer boš okoli hodil z AR-15 potem to kar obdrži.

DejchSLO ::

Ja lej men dejansko neb sedl da hodm po ulci pa pijm kokto pa da vmes uletijo modeli pa se strelajo, neki je igra neki pa rl, tko da ker nej majo "fun" streljanje. V glavnem to je igra, lahk fukneš pretiravanje not, neglede kje je, pač ne vem očitno folku sicer sedejo ta tri mesta, ker drgač neb to mel že 3x v treh delih. sam ja, ne odstopam od tega, nej fuknejo za začetek kakšno drugo mesto v ameriki. Dost mam teh LAjev ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DejchSLO ()

meho7 ::

Gagatronix je izjavil:

meho7 je izjavil:

Saj ze imamo vse lokacije. Liberty City, San Andreas ter Vice City.
Bodo sli pa nazaj v preteklost. GTA 7 bi zlahkoto lahko bil Liberty city postavljen v 90ih.


Temu se rece GTA3 ;)

Ki je ze 22 let stara.

OutOfTheBox ::

DejchSLO je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Boljsi fizikalni model, vecjo svobodo gibanja, boljsi nadzor nad likom


Ja, v celih 12 letih so igro izboljšali za dobrih 20%. Največji preskok v "inovaciji" je R* naredil iz GTA 2 na GTA 3 (in drugi največji preskok je bil iz GTA 1 na 2). GTA 3, sem obrnil nekajkrat in to da sem v GTA 4 in 5 dobil po nekaj % sprememb, me ni potegnilo kaj preveč. So drugi špili bolj zanimivi.

Ampak da se razume - popolnoma osebno mnenje.

kakšnem preskoku iz 1 na 2 maš v mislih?


Razmerje v dodani vrednosti med naslovi. GTA2 je imel nove modele in izboljšano grafiko, dodal je nov način igranja / mehaniko (gangs), policija je imela boljši / dodelan AI (dodane taktike oz. načini kako te policija lovi), dodan multiplayer.

Zgodovina sprememb…

DejchSLO ::

Ja sam ful neke razlike ni blo, da bi rekel ogromni preskok, kakor je blo iz 2ke v 3ko.

OutOfTheBox ::

meho7 je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

meho7 je izjavil:

Saj ze imamo vse lokacije. Liberty City, San Andreas ter Vice City.
Bodo sli pa nazaj v preteklost. GTA 7 bi zlahkoto lahko bil Liberty city postavljen v 90ih.


Temu se rece GTA3 ;)

Ki je ze 22 let stara.


Sej prihaja remake :)



/s

Zgodovina sprememb…

OutOfTheBox ::

DejchSLO je izjavil:

Ja sam ful neke razlike ni blo, da bi rekel ogromni preskok, kakor je blo iz 2ke v 3ko.


Mogoče je to stvar percepcije. Meni se je 2-ka zdela kar že napredna v primerjavi z 1. 3-ka itak da niti ne govorimo, kar je bilo naprej pa sam nisem dobil občutka nekega večjega napredka (govorimo izključno o mehanikah, igralnosti). Grafično je 5-ka itak top.

DejchSLO ::

OutOfTheBox je izjavil:

DejchSLO je izjavil:

Ja sam ful neke razlike ni blo, da bi rekel ogromni preskok, kakor je blo iz 2ke v 3ko.


Mogoče je to stvar percepcije. Meni se je 2-ka zdela kar že napredna v primerjavi z 1. 3-ka itak da niti ne govorimo, kar je bilo naprej pa sam nisem dobil občutka nekega večjega napredka (govorimo izključno o mehanikah, igralnosti). Grafično je 5-ka itak top.


Jah ne vem kako je blo drugim, sam jaz se prav spomnem, da sem igral GTA3 pa SA in VC, pa sm potem na xbox360 dobil GTAIV in zame je takrat bla razlika ogromna, ne sam v grafiki, ampak od fizike v igri, cover sistema, do recoil streljanja, hitboxov, zgodba bolj odrasla, do zanimivih side questov ipd.

Aramis ::

Kayzon je izjavil:

Kaj pa igralnost,nihce ne govori o igralnosti,ki ni napredovala tam od 2005?!


OutOfTheBox
Ja, v celih 12 letih so igro izboljšali za dobrih 20%. Največji preskok v "inovaciji" je R* naredil iz GTA 2 na GTA 3 (in drugi največji preskok je bil iz GTA 1 na 2). GTA 3, sem obrnil nekajkrat in to da sem v GTA 4 in 5 dobil po nekaj % sprememb, me ni potegnilo kaj preveč. So drugi špili bolj zanimivi.

Ampak da se razume - popolnoma osebno mnenje.
By OutOfTheBox


Kako pa so izboljšali COD od leta 2003?
Še manj kot 20%. Da se o MW3 ne pogovarjamo :))
Pri doom še vedno pobijaš demone... tako kot si leta 1993.

Ali pa kakšne dirkačine.... še vedno voziš avte na 4 kolesih.

Vanadium ::

WallSreet je izjavil:

Pa sej veš da so to igre? Sej se tud v ameriki ne vozjo s tankom sred NY :D


Say what?



Ni glih NY je pa San Diego

DejchSLO ::

Ja pa dobr, se mi kr zdel da bo en to prpopu :D

OutOfTheBox ::

Aramis je izjavil:

Kayzon je izjavil:

Kaj pa igralnost,nihce ne govori o igralnosti,ki ni napredovala tam od 2005?!


OutOfTheBox
Ja, v celih 12 letih so igro izboljšali za dobrih 20%. Največji preskok v "inovaciji" je R* naredil iz GTA 2 na GTA 3 (in drugi največji preskok je bil iz GTA 1 na 2). GTA 3, sem obrnil nekajkrat in to da sem v GTA 4 in 5 dobil po nekaj % sprememb, me ni potegnilo kaj preveč. So drugi špili bolj zanimivi.

Ampak da se razume - popolnoma osebno mnenje.
By OutOfTheBox


Kako pa so izboljšali COD od leta 2003?


Naslovi ki prihajajo vsako leto so copy paste in je to samo marketinška strategija za večanje prodaje. O COD-u je itak škoda zgubljat besede. So zagotovo igre ki dodajo še manjšo vrednost skozi naslove kot npr GTA. COD si že omenil, FIFA tudi spada v to kategorijo. Praktično je nemogoče napovedat med temi naslovi kakšne spremembe so se zgodile.

Drži pa tudi naslednja zadeva, če vzamemo primer FIFE - več kot grafiko , AI igralcev in mogoče igralnih tehnik nimaš kaj izboljševat oz. dodajat.

Verjetno je na podoben način ta "cap" dosegel tudi GTA. Moj problem pri GTA franšizi je to da se pri sami igralnosti ne čuti bistvene razlike med naslovi. Razumem, da ima GTA 5 npr več vsebine kot prejšni naslovi - to ni problem. Problem je kaj vse lahko delam in kako moja dejanja vplivajo na potek igre. Če ubijem / rešim določenega NPC-ja kako bo to potem vplivalo naprej. Manjka dinamika ne nujno samo v tem opisanem kontekstu.

Plus to da je govora o GTA 6, o najbolj pričakovani igri, so moja pričakovanja naravno na zelo visokem nivoju. Bodo morali dal mal več not kot samo twerkanje in snemanje tiktokov.

oo7 ::

18-letni avtistični heker obsojen na prisilno dosmrtno hospitalizacijo
Arion Kurtaj vdrl v sistem Rockstar Games

Sodišče v Veliki Britaniji je 18-letnega hekerja, ki je objavil izseke težko pričakovane igre Grand Theft Auto, obsodilo na prisilno hospitalizacijo za "nedoločen čas". Arion Kurtaj je avtist in je bil ključen član mednarodne hekerske skupine Lapsus$.

https://www.rtvslo.si/svet/evropa/18-le...

mtosev ::

Zasluženo kazen je dobil.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
««
9 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Red Dead Redemption (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12024329 (358) dronyx
»

Red Dead Redemption 3

Oddelek: Igre
424519 (1514) DejchSLO
»

Grand Theft Auto V (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Igre
2390458335 (24951) Kayzon

Grand Theft Auto 6

Oddelek: Igre
62087 (1776) ahac

Več podobnih tem