» »

Vozi tik za zadkom avta

Vozi tik za zadkom avta

jype ::

To pomeni, da so nesreče zaradi duševno neuravnovešenih voznikov, ki ne znajo varno prehitevat.

krneki0001 ::

Sej vseeno, če bi bilo manj the, ki "šparajo" in ovirajo pretočnost cest, bi bilo tudi manj nesreč zaradi neuravnovešenih voznikov, ki bi lahko vozili po omejitvi.

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Solatko, trenutno je zelo veliko nesreč na regionalkah zaradi voznikov, ki vozijo 20 do 25km/h pod omejitvijo in se zadaj vozeči jezijo in potem v jezi prehitevajo, ker se jim mudi v službo.


Oh, kakor je jype povedal v tem primeru je za nesrečo kriv tisti ki ne zna prehitevat. Vkolikor se pa kolona več 3 ali več vozil nabere za polžem se mora pa le ta na prvem varnem mestu izločit iz prometa in druge spustiti naprej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Mehmed ::

Utk je izjavil:

A na blagajni v mercatorju tudi vsem poj**ete matere, ker so pred vami in vas ovirajo?


Ne, ti zlagas pospeseno iz svojega vozicka.
Un pred teboj spozna, da ovira ostale za seboj in zacne zlagati svoje stvari nazaj v svoj vozicek.
Nakar se umakne in odstopi prostor hitrejsim.

Najbolj normalna stvar. Zakaj bi bilo na cesti kaj drugace.

krneki0001 ::

Pelji se enkrat od recimo Dvora proti ivančni gorici pa poglej koliko se kolona vozi. 70km/h! Problem pa je ker se jih kar nekaj vozi 70km/h stalno, tako skozi naselja, kot potem izven naselja. Ko jih hočeš prehitet pa še malo po gasu stisne, da ga ne nebi slučajno prehitel. In se potem zadaj nabere kolona 30 vozil, tip pa še vedno enako naprej. Umaknit se pa nikakor noče.

Mehmed ::

Unknown_001 je izjavil:


Oh, kakor je jype povedal v tem primeru je za nesrečo kriv tisti ki ne zna prehitevat. Vkolikor se pa kolona več 3 ali več vozil nabere za polžem se mora pa le ta na prvem varnem mestu izločit iz prometa in druge spustiti naprej.


Ja. Ampak. Nihce nikoli ne pocaka, da bi se dejansko nabrali trije, preden zacne s tem ocitkom ane.
Ozigosan si za polza cim oviras enega.

AndrejO ::

Mehmed je izjavil:

AndrejO je izjavil:


Jebeno oklevanje je tudi to, da nekaj začneš, potem se pa brez kakršnegakoli razumnega razloga obiraš nekaj minu, preden stvar zaključiš. Ja, to je oklevanje.


Ce bos od zacetka do konca izpeljal namero z enakim tempom si pocasen, nisi pa okleval.
Napisi mi naslov pa ti posljem slovar.

Verjetno ga boš moral poslati na Policijo, Sektor prometne policije. Pa morda še po eno kopijo v vsako šolo vožnje.

Kakor izhaja iz določil 30. člena Zakona o pravilih cestnega prometa stalna vožnja po levem prometnem (prehitevalnem pasu) pasu avtoceste ni dovoljena. Po levem pasu izključno prehitevamo. Kadar se odločite za prehitevanje vozila pred seboj, bodite prepričani, da vozilo pred vami vozi dovolj počasi oziroma da boste vi dovolj hitri za varno prehitevanje. Pri tem ne pozabite na omejitev hitrosti, hkrati pa se prepričajte, da za vami na prehitevalnem pasu ni nikogar. Vozilu pred vami se približajte in ga prehitite v najkrajšem možnem času ter se nato vrnite na desni pas.

Vir

Nasveti (in kazni), ki jih izreka Policija morajo biti utemeljeni v zakonu.

Relevanten zakon je Zakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP).

V ZPrCP je edini stavek, ki se ukvarja s hitrostjo prehitevanja ta: "Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas"

Jaz se zanašam na stališče policistov in sodišč, ti pa gledaš zgolj slovar in ignoriraš slovnico (glagolski vid, dovršni glagoli).

Če hočeš bolj slikovito:
Enačiš odlašanje pri tem, da se bi spravil na stranišče srati, z oklevanjem pri tem, da čepiš na školjki in med svojim sranjem odlašaš s tem, da se bi dokončno usral, potegnil vodo in šel ven. Eno je dovršno, drugo pa nedovršno.

jype ::

nebivedu> Pelji se enkrat od recimo Dvora proti ivančni gorici pa poglej koliko se kolona vozi. 70km/h! Problem pa je ker se jih kar nekaj vozi 70km/h stalno, tako skozi naselja, kot potem izven naselja. Ko jih hočeš prehitet pa še malo po gasu stisne, da ga ne nebi slučajno prehitel. In se potem zadaj nabere kolona 30 vozil, tip pa še vedno enako naprej. Umaknit se pa nikakor noče.

Pokličeš policijo in počakaš, da ga izločijo iz prometa. Ničesar drugega ne moreš storiti, razen da ustaviš, in se malo pretegneš.

AndrejO ::

Mehmed je izjavil:


Ce zdej kolebas a bi dal naslov za zastonj knjigo je oklevanje. Ce mi tipkas z enim prstom je pa to jebeno pocasno tipkanje, ni pa to oklevanje.

Če tipkaš z enim prstom, potem je to kolebanje pri tem, da bi že enkrat (dovršno, dokončno) natipkal, kar moraš.

Mehmed je izjavil:

Če pa ti živiš v svetu, kjer ni možno, da bi več udeležencev v prometu sočasno naredilo več različnih prekrškov in bi bil vsak odgovoren za svoja dejanja in svoje prekrške, pa to več ni moj problem.

Zivim v svetu, kjer bo zadnji hitrejsi ocital sprednjemu, da ogroza varnost, ker ne gre hitreje. In prelaga odgovornost za svoje neumnosti nanj, da izpadejo bolj znosne.

Ja, svet je žal res takšen. Ampak meni ni potrebno pristajati na poenostavtive tipa, da če govorim o enem prekršku, potem kar avtomatično ignoriram vse ostale na tem planetu.

Vmes sem pa, upam da dovolj jasno, napisal, da eni s svojo nepremišljenostjo promet ovirajo, spet drugi pa ga s svojo aroganco ogrožajo. Zato je en prekršek "vreden" 40 EUR, drugi pa 200 EUR.

jalovec09 ::

krneki0001 je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

Po regionalni se vozim taj okol 75km/h, nikol težav, ker je hitrost podpovprečna me lahko vsak prehiti brez problema, če se voziš 85-90 se ti hitro nalima kdo za rit.
Zakaj se vozim s tako hitrostjo, ker je avto l.97.


Ne vem kak avto imaš, ampak očitno ni ravno tehnično izpraven, če se bojih vozit po omejitvah.

Sam se občasno prevažam s svojim avtom iz leta 1984, pa ga vseeno občasno stisnem tudi do 250. Je pa tehnično brezhiben.



Poglej kakšne kazni imamo, poglej ceno goriva, stanje cest, število avtov, kolesarjev.
Ja tam pod Ljubeljem gre pa ko raketa, ker je cesta zrihtana v nulo.

Grey ::

Oh počasnele na hitrih blagajnah (bi morali postavit tablo do 5 izdelkov)...eni na hitrih blagajnah res čakajo Godota...v eni roki arbitraren in irrelevanten predmet, z drugo roko počasneje od dvoprstega lenivca vzema iz vozička in potem obrača in obrača in obrača in obrača in počaaasi piiiiip in da v vrečko. In tako naprej naslednjih 10 artiklov. K bi stopu zravn pa jim sam popipkau tiste artikle jebelacesta.

Drugače pa kazni...ravno na sweetspot (140 km/h - 150 km/h) so nastavili 300€ in 3 točke, barabe inkasantske :D

Najbolj elegantna rešitev je spremeniti desni pas v minimalno hitrost 120 km/h in maksimalno 130 km/h za osebna vozila, levi pas pa v obvezno 150 km/h (nič manj nič več, če greš levo, moraš pospešit do 150 km/h prehitet in ali nadaljevat ali se vrniti nazaj na desni pas in upočasniti).
Lahko pa enostavno napišejo kazni za prepočasno vožnjo - 40€ če se pelješ 125 - 115, 80€ če se pelješ 114 do 105, 250€ + 3 točke, če se pelješ manj od 105 km/h.

Pač, oboje je potrebno sankcionirati zato, da se spodbudi pretočen promet (vsi enaka hitrost). V Ameriki npr. vsi vozijo enako od tovornjakov do avtomobilov zato je tudi promet bolj umirjen, ker ni veliko razlik med avtomobili in tudi vsi potem vozijo kot, da so na Celovški (vštric po 10, 20 km) in nobenega ne moti.

jype ::

Avtomatizirat avtoceste, ni druge.

Grey ::

jype je izjavil:

Avtomatizirat avtoceste, ni druge.

Upam, da to pride čimprej :D Ne bi bilo lepšega od tega da lahko na poti v službo prebereš novice in spiješ kavico :D

jype ::

Grey> Upam, da to pride čimprej :D Ne bi bilo lepšega od tega da lahko na poti v službo prebereš novice in spiješ kavico :D

Ja, saj grem mimo kuhinje, ampak kave ne pijem!

Mehmed ::

AndrejO je izjavil:


Če tipkaš z enim prstom, potem je to kolebanje pri tem, da bi že enkrat (dovršno, dokončno) natipkal, kar moraš.


Dobr, vidim da bi na novo spisal slovnico, samo da namocis tistega spredaj, ki te ovira.
Prometni tok pac ni tisti en debil zadaj, ki se ne zmore zadrzat. Tvoje intrepretacije zakona pa nekak niso dost dobre, da bi folku vzbudile slabo vest pa bi se jim zaceli umikat. Tako da samo trosis cas, ki ga bos pol moral not prinest na prehitevalnem.

krneki0001 ::

jype je izjavil:

nebivedu> Pelji se enkrat od recimo Dvora proti ivančni gorici pa poglej koliko se kolona vozi. 70km/h! Problem pa je ker se jih kar nekaj vozi 70km/h stalno, tako skozi naselja, kot potem izven naselja. Ko jih hočeš prehitet pa še malo po gasu stisne, da ga ne nebi slučajno prehitel. In se potem zadaj nabere kolona 30 vozil, tip pa še vedno enako naprej. Umaknit se pa nikakor noče.

Pokličeš policijo in počakaš, da ga izločijo iz prometa. Ničesar drugega ne moreš storiti, razen da ustaviš, in se malo pretegneš.


meni ni problem vozit z njegovo hitrostjo. Radio dam bolj na glas, povečam varnostno razdaljo in sem malo bolj pazljiv, kdo in kaj me prehiteva.

jype je izjavil:

Avtomatizirat avtoceste, ni druge.


Saj lahko to ostali počnete, ampak meni je pa všeč popolna kontrola nad avtomobilom. Uživam v vožnji.

Zgodovina sprememb…

AndrejO ::

Mehmed je izjavil:

AndrejO je izjavil:


Če tipkaš z enim prstom, potem je to kolebanje pri tem, da bi že enkrat (dovršno, dokončno) natipkal, kar moraš.


Dobr, vidim da bi na novo spisal slovnico, samo da namocis tistega spredaj, ki te ovira.

#1: Slovnico si opazil šele potem, ko sem jo že tretjič omenil. Prej si samo svoje slovarje videl.

#2: Koga jaz namakam kam? Me boš citiral?

Mehmed je izjavil:

Tvoje intrepretacije zakona ...

Moj vir je Policija, tvoj vir je ... slovar?

Mehmed je izjavil:

... pa nekak niso dost dobre, da bi folku vzbudile slabo vest pa bi se jim zaceli umikat.

Not my job, not my problem. Slabo vest folku lahko delate drugi, meni ni potrebno moralizirati.

Mehmed je izjavil:

Tako da samo trosis cas, ki ga bos pol moral not prinest na prehitevalnem.

Na srečo sem se brez večjih posledic in že leta nazaj naučil, da se na cesti vozi in ne "prinaša notri čas".

solatko ::

jype - saj nisem debatiral o bremzanju na kolesu, bi te pa rad videl, kako bi na polno zaviral na motorju, brez ABS-a.:'(
Avtomobil se pri zaviranju ne obnaša nič drugače, kot motor, samo da z mašino zavirajo pogonska kolesa, torej najmanj dva, na motorju pa samo eno.
Pa ne gre za zaviranje samo z motorjem, temveč v kombinaciji z zavorami in menjalnikom, kar dirkači počno še danes, kljub vsej elektroniki.
Delo krepa človeka

Mehmed ::

Oprosti andrej, sem mislil, da izumljas prekrske za sprednje, da bi jih motiviral k hitrejsi voznji.
Nisem pomislil, da jih za lastno zabavo. Tko da ne se pustit motit.

St235 ::

solatko je izjavil:

jype - saj nisem debatiral o bremzanju na kolesu, bi te pa rad videl, kako bi na polno zaviral na motorju, brez ABS-a.:'(
Avtomobil se pri zaviranju ne obnaša nič drugače, kot motor, samo da z mašino zavirajo pogonska kolesa, torej najmanj dva, na motorju pa samo eno.
Pa ne gre za zaviranje samo z motorjem, temveč v kombinaciji z zavorami in menjalnikom, kar dirkači počno še danes, kljub vsej elektroniki.


In smo spet pri super solatku za katerega fizikalna pravila ne velajo. Kdaj se boš naučil, da ostali vozniki nimamo sposobnosti redefinirati dizikalnih zakonitosti vsakič ko nam zapaše?

Scorpia ::

Ne bom bral vsega, ker je prevec takih komentarjev. Ker sem veliko po evropi, mi je zanimivo, da npr. v svici, avstriji nimajo takih problemov k tle. Celo ko hoces prehitevat tovornjak pri 120 ti tisti na prehitevalnem upocasni in pusti predse. Tukaj bi te s ceste vrgli.
////

Bryn ::

Scorpia je izjavil:

Ne bom bral vsega, ker je prevec takih komentarjev. Ker sem veliko po evropi, mi je zanimivo, da npr. v svici, avstriji nimajo takih problemov k tle. Celo ko hoces prehitevat tovornjak pri 120 ti tisti na prehitevalnem upocasni in pusti predse. Tukaj bi te s ceste vrgli.


Jp, in če se kdo "jajca" pri prehitevanju, folk večinoma upčasni in počaka na varni razdalji, da tisti pred njim prehiti, nato pa potegne in drvi dalje. Sam pri nas se folk nalepi na rit in blenda kot nor.

Invictus ::

Scorpia je izjavil:

Ne bom bral vsega, ker je prevec takih komentarjev. Ker sem veliko po evropi, mi je zanimivo, da npr. v svici, avstriji nimajo takih problemov k tle. Celo ko hoces prehitevat tovornjak pri 120 ti tisti na prehitevalnem upocasni in pusti predse. Tukaj bi te s ceste vrgli.

Saj tudi tukaj, če svojo namero dovolj zgodaj nakaže s smernikom ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Scorpia ::

Invictus... 1x sem za foro pri nas, naredil poskus in veckrat tudi namero. Ko se vsi vracajo z morja in se vsak pameten po prehitevalnem pasu vozi, prizges smernik, tega skoraj ne dozivis. Edino ce je kak tujec ki ni s juga...
////

solatko ::

Lakotnik29 - Če bi se jih priučili, nebi bilo toliko sranja na naših cestah, sicer pa več kot pol voznikov ni usposobljenih za varno uporabo avtomobila.

Poglejte si kazni za prekratko varnostno razdaljo, pa vam bo jasno. Sem nekajkrat pri nas doživel, da je ob dohitevanju prehitevajočih, avto nemške, avstrijske ali skandinavske registracije, blendal kot nor, pri hitrostih, ki so krepko presegale omejitev. Verjetno so bili vozniki z juga ali Turki, grem pa stavit, da v matičnih državah tega ne počnejo.

Za čuda pa izredno kulturni postanejo v tujini, tudi vozniki slovenskih registrskih območij (predvsem izkušnje z avstrijskimi policaji), celo umikajo se, ko se za njimi pojavi hitrejši voznik.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

McAjvar ::

Pred dobrim desetletjem sem vandral po Španiji. S slabotnim avtomobilom, ki več kot 110 ni šel (majhen, švoh, polno naložen). Prišli smo do kolone kamionov, ki so vozili okrog 100. Ko je bilo prosto, sem začel s prehitevanjem. Medtem sem v vzvratnem ogledalu opazil nekoga, ki se je zelo hitro približal, vendar je ostal na precejšnji varnostni razdalji, brez blendanja. Ko sem kolono prehitel in se vrnil na vozni pas, je trajalo še par minut, da je tisti avtomobil umirjeno prišel mimo.

Ko smo se vrnili domov, sem pri podobni hitrosti (se pravi, 110) spravil prehitevat 2 kamiona, ki sta šla precej počasneje, okrog 80-90, bi ugibal. Prehitevanja sem se lotil, ko je bil prehitevalni pas prazen. Medtem, ko sem lezel mimo zadnjega kamiona, se mi je na rit prilepil morda celo nekdo iz te teme in besno blendal, naj se mu že umaknem. Verjetno bi mu najbolj ustrezalo, če bi kar pod kamion zapeljal. Umakniti sem se nameraval takoj, ko sem lahko to varno storil, se pravi, da ne bi zapeljal neposredno pred kamion, vendar je bilo to za onega zadaj prepočasi, zato je mimo mene švignil po desni, hkrati pa je z gestami tudi izražal svoje nezadovoljstvo.

Lepo je bilo, biti ponovno doma.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

AndrejO ::

solatko je izjavil:


Poglejte si kazni za prekratko varnostno razdaljo, pa vam bo jasno. Sem nekajkrat pri nas doživel, da je ob dohitevanju prehitevajočih, avto nemške, avstrijske ali skandinavske registracije, blendal kot nor, pri hitrostih, ki so krepko presegale omejitev. Verjetno so bili vozniki z juga ali Turki, grem pa stavit, da v matičnih državah tega ne počnejo.

Vsaj za Nemčijo bi stavo izgubil. Obstoječe omejitve hitrosti se ignorirajo, pacientov s prekratko varnostno razdaljo je na pretek, blendanja tudi ne manjka.

Pithlit ::

Saj solatko itak živi v nekem svojem svetu kjer so na cestah sami specialci in kaskaderji (vključno z njim), ki avtomobile obvladajo v nulo (tudi kadar jim guma poči, pa srna skoči pred avto... medtem ko jim nasproti priteče mulc ki mu je žoga utekla - od zadaj pa še Raptor uleti s polno naloženim kombijem).
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

crniangeo ::

Pithlit je izjavil:

Saj solatko itak živi v nekem svojem svetu kjer so na cestah sami specialci in kaskaderji (vključno z njim), ki avtomobile obvladajo v nulo (tudi kadar jim guma poči, pa srna skoči pred avto... medtem ko jim nasproti priteče mulc ki mu je žoga utekla - od zadaj pa še Raptor uleti s polno naloženim kombijem).


Cestitam, ob tem sem se moral na glas zasmejat :D
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

St235 ::

AndrejO je izjavil:

solatko je izjavil:


Poglejte si kazni za prekratko varnostno razdaljo, pa vam bo jasno. Sem nekajkrat pri nas doživel, da je ob dohitevanju prehitevajočih, avto nemške, avstrijske ali skandinavske registracije, blendal kot nor, pri hitrostih, ki so krepko presegale omejitev. Verjetno so bili vozniki z juga ali Turki, grem pa stavit, da v matičnih državah tega ne počnejo.

Vsaj za Nemčijo bi stavo izgubil. Obstoječe omejitve hitrosti se ignorirajo, pacientov s prekratko varnostno razdaljo je na pretek, blendanja tudi ne manjka.


zadnje leto tedensko vozim na relaciji Ljubljana Munchen, Innsbruck in Bolzano. In vsak teden ugotavljam kak bullshit soltatko prodaja v svojih postih že zadnja štiri leta o tem kako vozijo nemci in avstrici.

Dva meseca nazaj je čistokrven nemec kljub 50 znakom za kolono in zmanjšanje hitrosti z 130 priletel v stoječo kolono pri Kufsteinu. trije avti totalka, jaz sem pa imel srečo da sem jo odnesel samo z razbito lučjo.

Zaviranja iz 130 na 50 brez kakršnegakoli razloga so stalnica, prekratka varna razdalja nekaj normalnega. Edino omejitev se v avstriji bolj držijo (in se posledično prehitevajo z 131km/h), ker so radarji nasrani vsakih par km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

McAjvar je izjavil:

Pred dobrim desetletjem sem vandral po Španiji. S slabotnim avtomobilom, ki več kot 110 ni šel (majhen, švoh, polno naložen). Prišli smo do kolone kamionov, ki so vozili okrog 100. Ko je bilo prosto, sem začel s prehitevanjem. Medtem sem v vzvratnem ogledalu opazil nekoga, ki se je zelo hitro približal, vendar je ostal na precejšnji varnostni razdalji, brez blendanja. Ko sem kolono prehitel in se vrnil na vozni pas, je trajalo še par minut, da je tisti avtomobil umirjeno prišel mimo.

Ko smo se vrnili domov, sem pri podobni hitrosti (se pravi, 110) spravil prehitevat 2 kamiona, ki sta šla precej počasneje, okrog 80-90, bi ugibal. Prehitevanja sem se lotil, ko je bil prehitevalni pas prazen. Medtem, ko sem lezel mimo zadnjega kamiona, se mi je na rit prilepil morda celo nekdo iz te teme in besno blendal, naj se mu že umaknem. Verjetno bi mu najbolj ustrezalo, če bi kar pod kamion zapeljal. Umakniti sem se nameraval takoj, ko sem lahko to varno storil, se pravi, da ne bi zapeljal neposredno pred kamion, vendar je bilo to za onega zadaj prepočasi, zato je mimo mene švignil po desni, hkrati pa je z gestami tudi izražal svoje nezadovoljstvo.

Lepo je bilo, biti ponovno doma.


Pa sej to se dogaja še vedno vsakodnevno na naših avtocestah.

Unknown_001 ::

Pithlit je izjavil:

Saj solatko itak živi v nekem svojem svetu kjer so na cestah sami specialci in kaskaderji (vključno z njim), ki avtomobile obvladajo v nulo (tudi kadar jim guma poči, pa srna skoči pred avto... medtem ko jim nasproti priteče mulc ki mu je žoga utekla - od zadaj pa še Raptor uleti s polno naloženim kombijem).


Joj ženska nehaj dramatizirat če ni potrebe za to. Neverjetno kaj ste eni sposobni skupaj spacat. Solatk je v tej temi eden redkih ki razmišlja racionalno, vsi ostali pa se samo nekaj napenjate tolčete po mizi in robantite nad vsem kar ni 105% tako kot si vi zamišljate da bi moglo bit. Niste samo vi na svetu in če vam ne paše da se je treba kdaj tudi prilagajat vam mi ne moremo pomagat. Ni pa treba nezadovoljstvo nad nestrinja jem z vami izkazovati z obsojanjem na tak način da karikirate in si še izmišljate zapovrh. Tista z naseljem je bila zelo grda, prispodoba sploh pa nevmesna ker smo se večji del pogovarjali o avtocesti kjer je najpomembnejše da promet teče. Res ne nabijajte nekaj v tri krasne. Če je treba lejte komot gre ker eno turo z mano po cest pa naj potem sam presodi če sem res največji problem ceste.

Resno ko boš imela boljši dan si vzemi čas in preberi zapise ter naredi nek objektiven zaključek. Priznam da nisem popoln voznik, sem pa sposoben voziti defenzivno in hkrati dinamično.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

TRISTONAURO ::

Unknown_001 je izjavil:

Niste samo vi na svetu in če vam ne paše da se je treba kdaj tudi prilagajat vam mi ne moremo pomagat.


Problem je da isto velja zate in razne solatkote, z razliko, da zaradi vašega idiotizma je verjetnost, da koga spravite iz tega sveta, precej večja. In tega se ne in se nočete zavedati

jype ::

Raptor F16> Joj ženska nehaj dramatizirat

Popolnoma objektivno je povzela vaše pisanje.

Bryn ::

Unknown_001 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Saj solatko itak živi v nekem svojem svetu kjer so na cestah sami specialci in kaskaderji (vključno z njim), ki avtomobile obvladajo v nulo (tudi kadar jim guma poči, pa srna skoči pred avto... medtem ko jim nasproti priteče mulc ki mu je žoga utekla - od zadaj pa še Raptor uleti s polno naloženim kombijem).


Joj ženska nehaj dramatizirat če ni potrebe za to. Neverjetno kaj ste eni sposobni skupaj spacat. Solatk je v tej temi eden redkih ki razmišlja racionalno, vsi ostali pa se samo nekaj napenjate tolčete po mizi in robantite nad vsem kar ni 105% tako kot si vi zamišljate da bi moglo bit. Niste samo vi na svetu in če vam ne paše da se je treba kdaj tudi prilagajat vam mi ne moremo pomagat. Ni pa treba nezadovoljstvo nad nestrinja jem z vami izkazovati z obsojanjem na tak način da karikirate in si še izmišljate zapovrh. Tista z naseljem je bila zelo grda, prispodoba sploh pa nevmesna ker smo se večji del pogovarjali o avtocesti kjer je najpomembnejše da promet teče. Res ne nabijajte nekaj v tri krasne. Če je treba lejte komot gre ker eno turo z mano po cest pa naj potem sam presodi če sem res največji problem ceste.

Resno ko boš imela boljši dan si vzemi čas in preberi zapise ter naredi nek objektiven zaključek. Priznam da nisem popoln voznik, sem pa sposoben voziti defenzivno in hkrati dinamično.


Sicer pa velja tudi zate, nisi samo ti na svetu, in če ti ne paše, da se je treba kdaj prilagajat ko se pred teboj nekdo jajca in prehiteva s 120 km/h, ti ne moremo pomagat.

r3dkv1c4 ::

Utk je izjavil:

Zakaj se torej vozite po levem pasu za nekom, če je očitno, da ga ne prehitevate? Ker je pač pred vami na istem pasu, in ga niti teoretično ne morete prehitet. Spizdite desno!

Še večji talenti, ki jih je kar 99%, so pa tisti, ki še vedno verjamejo v t.i. pas za počasna vozila(sicer ne vem v kateri gostilni se je izoblikovala ta besedna zveza) in kar vztrajno vozijo po sredinskem pasu.

Ampak njih nihče ne kaznuje.......spizdite desno.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Mehmed ::

Solatko je napravil miljon kilometrov, seveda je ob vsem tem razvil super sposobnosti na cesti.
Problem je samo, da je v vseh teh letih na cesti njegov edini sogovornik bila smrekca na ogledalu.
Nikoli mu ni ugovarjala, kimala tudi ce je zapeljal s ceste.
In to se pozna, ko se skusa pogovarjati z ljudmi.

Pithlit ::

Unknown_001 je izjavil:

vsi ostali

Jap. Vsi ostali smo krivi. Sam ti ne. Pa še par osamelcev. Le kako je mogoče da se cel svet okol vas parih moti.

V tistem mojem povzetku tam zgoraj bi bil ziher DARS kriv ker je solatku guma počila in je iz srne golaž skuhal medtem ko je bila cela vas na pogrebu butastega mulca ki si je na cesto drznil... pa se je solatko celo pred njim ustavil... dokler ga nek kombi ni od zadaj nabasal ker se svet ni prilagodil njegovemu vozniku. Jebeni DARS! Zakaj ne postavi table (ma kaj ene... najmanj 5!) da lahko guma poči točno na tistem odseku.

Eni in isti, majkemi. Rabijo tablo zato da jim pove da se v megli vozijo.
Life is as complicated as we make it...

Mare2 ::

Mehmed je izjavil:

Solatko je napravil miljon kilometrov, seveda je ob vsem tem razvil super sposobnosti na cesti.

Mislim, da je ta oseba tudi enkrat pisala po tem forumu, da ko zavijaš iz Zaloške ceste v ljubljani levo na Kajuhovo, da ni treba dati žmigavca. :)

Zelo racionalno ravnanje, ker prišparaš na elektriki. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

jype ::

Jah, saj v prometu obstaja cel kup izjem.

Recimo če voziš BMW, je smernike prepovedano uporabljati.

MasterTade ::

Ja al pa da ga da preden gre v krožiše, al pa še huj; zadnič sem v dveh krožiščih eden za drugim bil priča, ko sta dva noter z levimi žmigavci strašila
Mors omnia aequat

Thuban ::

1. če boš krožišče zapustil na prvem izvozu se smerokaz vklopi pred vstopom v krožišče.
2. v večjem delu evropskih držav je uporaba levega smerokaza v krožišču absolutno obvezna toliko kot je obvezna uporaba smerokaza ko krožišče zapustiš. Na balkanu tega še ne poznajo. V italiji menda tudi ne.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Bryn ::

Thuban je izjavil:

v večjem delu evropskih držav je uporaba levega smerokaza v krožišču absolutno obvezna toliko kot je obvezna uporaba smerokaza ko krožišče zapustiš.


This. To in pa, da ljudje nehajo vozit po zunanji špuri krožišča, ne glede na to kjer gredo ven, pa bi bila vožnja po krožiščih veliko manj stresna :D

jype ::

Draconis> 1. če boš krožišče zapustil na prvem izvozu se smerokaz vklopi pred vstopom v krožišče.

V krožišču z enim prometnim pasom (ali pred njim) je levi smernik znak za nevarnost.

Unknown_001 ::

Kukulele :) zdaj sem dokončno prepričan da tega foruma ni več resno za jemat. Vsi mi očitate kozlarije, kakšne točno? To da sem v prvi situaciji vozil na primerni razdalji za cincačem in sem nato z zaviranjem rešil situacijo ker se je znaka usral?
Da sem z naglim ustavlljanjem nato reševal situacijo ker mi en "šerif" ni pustil da bi vozil pred njim hitreje :) ?

Vaš common sense je res f**ed up do bola. Ali pa ste funkcionalno nepismeni in bo treba očitno nazaj v šolo kjer vas bodo branja in interpretacije naučili.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

MasterTade ::

1. če boš krožišče zapustil na prvem izvozu se smerokaz vklopi pred vstopom v krožišče.
Lahko pred vstopom, lahko takoj ko si noter, to ni tako važno..Lev smerokaz v krožišču z enim pasom je nesmisel
Mors omnia aequat

Thuban ::

ni. s tem ostalim enolično sporočiš da nisi pozabil dati smerokaza ko boš zavijal ven ampak da boš nadaljeval vožnjo znotraj krožišča.

Morda je v rovtah z malo prometa to nesmiselno lokalnim veljakom, v nekem zelo prometnem tropasovnem krožišču pa to prepreči prometne nesreče.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Thuban ::

jype je izjavil:

Draconis> 1. če boš krožišče zapustil na prvem izvozu se smerokaz vklopi pred vstopom v krožišče.

V krožišču z enim prometnim pasom (ali pred njim) je levi smernik znak za nevarnost.


levi smernik znak za nevarnost? Please elaborate, ne razumem.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

MasterTade ::

Problem je ker nekateri dajo smernik preden grejo v krožišče zato, da grejo vn na prvem izvozu, nekateri pa zato ker pač grejo noter, in zadnjič sem tako izsilil nekoga ker sem bil šur da gre ven, se je pa peljal naprej..
Mors omnia aequat

Thuban ::

takšnim pa je treba odvzeti izpit ker neposredno ogrožajo ostale udeležence v prometu z zavajanjem.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528124696 (101718) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24748855 (44250) solatko

Več podobnih tem