Forum » Na cesti » Vozi tik za zadkom avta
Vozi tik za zadkom avta
sisemen ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
SeMiNeSanja ::
Bolje bi bilo imeti črno skrinjico, ki bi beležila zadnji dve uri vožnje (prekoračitve nad 130 za več kot 2 min pa eno leto) in bi jo lahko odčital vsak policist, vključno z vsemi prekoračitvami hitrosti.
Poleg prekoračitve hitrosti, bi črna skrinjica lahko tudi beležila razdaljo do vozila spredaj in zadaj.
Seveda bi se potem tudi kaznovalo 'za nazaj'....
Pa da potem vidimo junake...
Kaj pa ti reši blokada? NIČ! Kvečjemu te še bolj ogroža, ker ti onemogoči varno prehitevanje (ja, včasih je treba iti preko 130, da bi lahko varno prehitel vozilo!). Poleg tega je avtocesta, kjer je omejitev 130, še najmanj problematična. Bistveno večji problem so prekoračitve hitrosti v naseljih in na nevarnih odsekih, cestnih gradbiščih. Kaj ti tu pomaga fiksna blokada na 130? Ker bedak na AC ne bo mogel preko 130, se bo pa potem kje skozi naselje podil s 100km/h namesto 50..... Fail.
b3D_950 ::
LeQuack ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Sploh ni treba blokade.
Bolje bi bilo imeti črno skrinjico, ki bi beležila zadnji dve uri vožnje (prekoračitve nad 130 za več kot 2 min pa eno leto) in bi jo lahko odčital vsak policist, vključno z vsemi prekoračitvami hitrosti.
Poleg prekoračitve hitrosti, bi črna skrinjica lahko tudi beležila razdaljo do vozila spredaj in zadaj.
Seveda bi se potem tudi kaznovalo 'za nazaj'....
Pa da potem vidimo junake...
Kaj pa ti reši blokada? NIČ! Kvečjemu te še bolj ogroža, ker ti onemogoči varno prehitevanje (ja, včasih je treba iti preko 130, da bi lahko varno prehitel vozilo!). Poleg tega je avtocesta, kjer je omejitev 130, še najmanj problematična. Bistveno večji problem so prekoračitve hitrosti v naseljih in na nevarnih odsekih, cestnih gradbiščih. Kaj ti tu pomaga fiksna blokada na 130? Ker bedak na AC ne bo mogel preko 130, se bo pa potem kje skozi naselje podil s 100km/h namesto 50..... Fail.
Ne rabimo črnih skrinjic. Ko bo vzpostavljeno satelitsko cestninjenje se lepo beleži, potem pa na koncu meseca lahko dobiš še skupno položnico za vse prekoračene hitrosti in premajhne varnostne razdalje. Simpl.
Unknown_001 ::
Sicer je bilo ze veckrat na sporedu tule, ampak blokada motorja na 130km/h reši vse probleme. Od znižanja stroškov kredita, do minimaliziranja škode prepotentnih idiotov na cesti (prepoznali jih boste tako, da se bodo tule začeli pritoževati nad blokado).
Idiot here!
Jaz trdim drugače. Če omejitve in kazni ne dopuščajo razumne fleksibilnosti je sploh brezveze, da se gremo nek promet. Ampak ker sem oklican za idiota očitno moja trditev nima nobene veljave. Ampak ok, bodite pametni v svojem malem omejenem svetu kjer toleranc sploh ne bi bilo. Ampak ajde recimo da se bi res to zgodilo. Kako boš poenotil standard? Vsi merilniki hitrosti imejo svoja odstopanja. Se boš zanašal na GPS? ja ni problema, kaj pa v kakih vukojebinah brez signala, se mi bo avtomobil kar izklopil da ja ne bi šel niti kilometra na uro prehitro? Mislim nekaterih prav ne razumem. Dobesedno ne veste za kaj navijate. Kaka varnost lepo te prosim. Ok rešil si problem avtocest, kaj bo pa na regionalkah in v naseljih kjer se itak zgodi največ nesreč? In kaj točno si naredil? Ti bom pomagal do odgovora: NIČ, ker si se kot teoretik zanašal na neke slepe omejitve in teorije. Zanašanje ne neke omejitve je kretenizem do bola, sploh pri vrhunski signalizaciji kot jo imamo. Seme enkrat peljal za enim takim, jaz jim rečem kar robotki, ki je prehiteval en kombi. Kombi 120 on lagano 125 in jebiga, čakam, čakam, čakam... da bomo prehitel in mojster vidi tunel in znak 100 pa stisne po bremzi. Posledično je bilo treba bremzat ker bedak ni bil sposoben potegnit na 140 in prehitet varno. Bedak pa tudi zaradi tega, ker njegov ego ni prenesel, da bi se vozil za kombijem, ker njegova tako popolna hitrost ne sem biti motena. Na počivališču ko sem šel po kofe smo se kot zakleto srečala, pa nisem mogel da ga ne bi okurcal zarad bremzanja in on men reče, ja sej sem po omejitvah peljal. Sem samo hitro plačal pa štartal preden bi se tist pacient na cesto spravil.
Begabt
Pithlit ::
Miha 333 ::
Ne rabimo črnih skrinjic. Ko bo vzpostavljeno satelitsko cestninjenje se lepo beleži, potem pa na koncu meseca lahko dobiš še skupno položnico za vse prekoračene hitrosti in premajhne varnostne razdalje. Simpl.
Bolje, da ti kar sproti trgajo s TRR. Se vsaj ne moreš prekomerno zadolžiti.
AndrejO ::
Zanimivo. Pacient je tisti ki spoštuje omejitve...
Samo zato, ker nekdo spoštuje omejitev hitrosti, to še ne pomeni, da ne krši 10 drugih predpisov in izpolnjuje vse druge kriterije za pridobitev oznake "pacient".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
TRISTONAURO ::
korenje3 ::
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
TRISTONAURO ::
Unknown_001 je izjavil:
Zanašanje ne neke omejitve je kretenizem do bola, sploh pri vrhunski signalizaciji kot jo imamo.
Kaj pa je toliko narobe s slovensko signalizacijo?
Miha 333 ::
TRISTONAURO je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Zanašanje ne neke omejitve je kretenizem do bola, sploh pri vrhunski signalizaciji kot jo imamo.
Kaj pa je toliko narobe s slovensko signalizacijo?
Saj piše zgoraj, omejitve so prenizke.
Aston_11 ::
GrimReaper ::
TRISTONAURO je izjavil:
Katerih 10 predpisov je še kršil ta pacient? Vse kar si povedal je, da je vozil po predpisih.
Iz 120 se prehiti tako da daš v četrto in pohodiš do 140, vse ostalo je cincanje. Prvo pravilo prehitevanja je to, da moraš biti odločen, je samo da ali ne. 20km/h višja hitrost je pa nek minimum, ne moreš se ti it neke svoje igrice s 5km/h.
Seveda zelo pomaga, če imaš avto, ki ima dovolj navora. Čeprav na AC je sposoben tak manever v doglednem času dosečt tut navaden 1.6 atmosferc.
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Unknown_001 ::
TRISTONAURO je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Zanašanje ne neke omejitve je kretenizem do bola, sploh pri vrhunski signalizaciji kot jo imamo.
Kaj pa je toliko narobe s slovensko signalizacijo?
Genialne postavitve znakov sploh pri predoru za razcep Malence. Iz 130 moraš tik pred tunelom znižat na sto, potem je pa še znotraj tunela 80 kakor svetlobna tabla kaže. Da ne omenjam majstrov ki cesto štimajo. Isti fenomen. Iz 130 direkt na 80 znižaj direkt pa kje si to še videl. Če bi bilo normalno urejeno bi se dalo znižat samo s spuščanje, gasa tako pa...
Begabt
RedDrake ::
Po regionalki vsaj 140, če ne več.
AC pa kar brez, a ne?
V megli pa spustimo na 100 ali 90 če smo slabe volje.
Ko se boste ubili/pohabili, prosim ne odnesite s seboj še kakšnih nedolžnih - edina moja želja.
V ponedeljek sem videl, kako je cona 30 rešila življenje otroku.
Ker je tip začuda celo pripeljal 30 (mogoče še manj) je ustavil en meter pred mulcom (starost 1-3?) na triciklu, ki ni šljivil nikogar in zapeljal direktno čez prehod. Mama se je pet metrov zadaj samo drla kot jesihar.
Če bi tisti tip šel 50, ne bi bilo niti teoretične možnosti da ga ne bi zadel.
Ampak, saj vemo - omejitve so prenizke.
Iz 130 direkt na 80 znižaj- lol, kot da se tega kdo od "tahitrih" drži.
Ostali pa itak ne vozijo 130 do table, ker razmišljajo v naprej, in spustijo gas 500m prej ...
TRISTONAURO ::
Unknown_001 je izjavil:
TRISTONAURO je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Zanašanje ne neke omejitve je kretenizem do bola, sploh pri vrhunski signalizaciji kot jo imamo.
Kaj pa je toliko narobe s slovensko signalizacijo?
Genialne postavitve znakov sploh pri predoru za razcep Malence. Iz 130 moraš tik pred tunelom znižat na sto, potem je pa še znotraj tunela 80 kakor svetlobna tabla kaže. Da ne omenjam majstrov ki cesto štimajo. Isti fenomen. Iz 130 direkt na 80 znižaj direkt pa kje si to še videl. Če bi bilo normalno urejeno bi se dalo znižat samo s spuščanje, gasa tako pa...
Pol bi ti počil film za pacienti ki bi dejansko iz 130 znižali hitrost na dovoljenih 80 na prehitevalnem pred teboj, kar bi dodalo k nevarnosti odseka...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: TRISTONAURO ()
Unknown_001 ::
TRISTONAURO je izjavil:
Tega prekrška ni storil, po opisu Raptorja
Šlo je za navadno cincanje s 125 po števcu mimo vozila ki je šlo 120 (kombi). Pa precej takih mon vidim na cesti. Niti ne zamerim toliko da je cincal bolj mu zamerim da je bedak namesto, da bi mimo potegnil raje pohodil bremzo kot vol. Zarad tega bebota je bilo treba po nepotrebnem zavirati na 90 čeprav bi se lepo sešlo če bi tik ko je zagledal tablo samo mimo zapeljal in potem upočasnjeval. Najhujši primerek je bil pa retard 1. klase ki mi ni pustil da bi ga s kombijem prehitel. Mel sem dve polni paleti notr in to je blo vse skupaj približno 2,8 tone. Grem da ga bom prehitel, majmun potegne vštric. No naposled je le moral počakat za avtobusom. Lepo prehitim in peljem laganih 135. Un mučkač sr mi naslika v ogledalu in evo, klanc, hitrost je mal popustila in un me gre prehitet. Ampak ljudje ta budala me je prehitevala eno minuto. Nakar me izsili, zavije tik pred mene in začne zmanjševati hitrost jst naj pa ustavim tisto maso. Ko bi se cepec zavedal kok tovora je notr bi mogoče dvakrat premislil preden se je s posrano staro astro rinil spredaj.
Nehajte zagovarjat motorične debile. Sploh pa ne take ki ne gledajo nič okoli sebe in se niso sposobni prilagoditi situaciji. To da nekdo vozi 100% po omejitvah ne pomeni da je dober šofer. Zagovarjam vožnjo po omejitvah hakrati pa ne obsojam razumno hitrejše. Za 100 km na uro na ravnici po regionalki mi noben ne bo očital da divjam.
Begabt
Pithlit ::
Unknown_001 je izjavil:
Iz 130 direkt na 80 znižaj direkt pa kje si to še videl.
Vsak dan. Vsepovsod. Iz 90 na 50. Direkt.
Unknown_001 ::
Ja, ja, ja omejitve so prenizke.
Po regionalki vsaj 140, če ne več.
AC pa kar brez, a ne?
V megli pa spustimo na 100 ali 90 če smo slabe volje.
Ko se boste ubili/pohabili, prosim ne odnesite s seboj še kakšnih nedolžnih - edina moja želja.
V ponedeljek sem videl, kako je cona 30 rešila življenje otroku.
Ker je tip začuda celo pripeljal 30 (mogoče še manj) je ustavil en meter pred mulcom (starost 1-3?) na triciklu, ki ni šljivil nikogar in zapeljal direktno čez prehod. Mama se je pet metrov zadaj samo drla kot jesihar.
Če bi tisti tip šel 50, ne bi bilo niti teoretične možnosti da ga ne bi zadel.
Ampak, saj vemo - omejitve so prenizke.
Iz 130 direkt na 80 znižaj- lol, kot da se tega kdo od "tahitrih" drži.
Ostali pa itak ne vozijo 130 do table, ker razmišljajo v naprej, in spustijo gas 500m prej ...
Jaz bi res rad videl to briljantno vožnjo nekaterih taglasnih.
Medtem ko se pogovarjamo o presežkih do +10 na regionalki in +30 na AC v dobrih razmerah vi vpijete kot da hočmo vozit s hitrostjo 1mach in pri tem namerno še kako nesrečo narest.
Unknown_001 je izjavil:
Iz 130 direkt na 80 znižaj direkt pa kje si to še videl.
Vsak dan. Vsepovsod. Iz 90 na 50. Direkt.
Aekhmmmmm. Bo treba malo fiziko ponovit?
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
TRISTONAURO ::
Unknown_001 je izjavil:
Ko bi se cepec zavedal kok tovora je notr bi mogoče dvakrat premislil preden se je s posrano staro astro rinil spredaj.
A to si ko oni romunski kamionist ki je januarja tri osebe ubil?
RedDrake ::
Medtem ko se pogovarjamo o presežkih do +10 na regionalki in +30 na AC v dobrih razmerah vi vpijete kot da hočmo vozit s hitrostjo 1mach in pri tem namerno še kako nesrečo narest.
GrimReaper je mnenja, da je do 140 po regionalki vse OK.
En drugi razlaga, kako ponoči vozi skoraj 250, in vidi cesto manj kot sekundo v naprej.
Saj pravim vsakemu svoje, samo ne se vame ali moje bližnje zabit, to je vse.
Če se hočte odstranit iz reproduktivnega nabora, obstajajo tudi lažji načini.
Pa še vedno sem mnenja da gre pri objestno hitri vožnji za kompenzacijo _nečesa_ (ne nujno p....a).
GrimReaper ::
Še vedno ne vem koga točno ogrožaš vmes kjer je res lepa preglednost, saj če vidiš da dol po klancu kdo prehiteva, valda ne tiščiš naprej.
Za mano je bil pa tudi M135i (če ne bi bilo mene, bi on prišel do 200, oz. je verjetno samo zaradi mene sploh šel tako hitro), tako da če kdo misli da samo sam ne upoštevam omejitev, se moti.
Se strinjam da če bi vsi tako vozili, ne bi bilo pametno it na cesto, ampak sem pa tja kak pa še ni takega problema.
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
AndrejO ::
TRISTONAURO je izjavil:
Katerih 10 predpisov je še kršil ta pacient? Vse kar si povedal je, da je vozil po predpisih.
Heh, kadar delamo napake, jih tipično ne delamo slučajno in tudi ne vsako posamično. In ne, ne gre se za to, da je ta pacient naredil 10 drugih prekrškov, ampak za to, da spoštovanje zgolj enega predpisa, še ne pomeni, da ne kršiš kakšnega drugega. Enega ali 100 njih pa je potem verjetno čisto vseeno, ker si že prislužil oznako "pacient", ki pritiče tistim, ki predpise kršimo (ja, tudi jaz nisem nedolžen - plačal sem že dve položnici za prekrške).
Ampak, ko se zgoda razvije, pa potem najdeš notri tole:
Seme enkrat peljal za enim takim, jaz jim rečem kar robotki, ki je prehiteval en kombi. Kombi 120 on lagano 125 in jebiga, čakam, čakam, čakam...
2. odst. 51. čl. ZPrCP: "Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas."
Niti ne zamerim toliko da je cincal bolj mu zamerim da je bedak namesto, da bi mimo potegnil raje pohodil bremzo kot vol
3. odst. 45. čl. ZPrCP: "Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu."
Sploh pa ne smemo pozabiti na:
1. odst. 4. čl. ZPrCP: "Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno."
Če nekdo vozi tako, da ni sposoben predvideti, da svojega manevra (v tem primeru torej prehitevanja) ne bo uspel zaključiti tako, da ne bo motil nemotenega poteka prometa, potem je kriv tudi tega greha.
Trije kosi. Ni slabo za nekoga, ki se je uspel držati enega pravila, prekršil pa je tri druga. Nihče ni popoln, ampak to, da ljudje včasih ne premislimo za 15s naprej v kakšen položaj se bomo sami postavili, pač ni znak zbranosti za volanom (ponovno: tudi sa nisem nedolžen).
Potem pa uh in oh težave, ko je potrebno izbirati med prekrškom A in prekrškom B samo zato, ker je bila 15s pred tem glava nekje drugje, ne pa na cesti.
Šala ampak zares ...
GrimReaper ::
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
AndrejO ::
Miha 333 ::
GrimReaper je izjavil:
Regionalke so širok pojem, v Podvinski klanec lahko dosežeš hitrost 170, pa še pred vrhom brez pretiranega zaviranja zmanjšaš na zelo varnih 90.
Še vedno ne vem koga točno ogrožaš vmes kjer je res lepa preglednost, saj če vidiš da dol po klancu kdo prehiteva, valda ne tiščiš naprej.
Že to, da je tik ob cesti na obeh straneh gozd, je precej velika nevarnost. Postavljen je celo opozorilni znak za divjad na cesti.
Omejitve so z razlogom. In prav nič ni narobe, če nekdo vozi 80, tam kjer je teoretična omejitev 90 km/h. Preberite vendar ZPrCP. Vožnjo je med drugim treba prilagoditi razmeram na cesti, stanju cestišča, prometu, lastnostim vozila, sposobnostim voznika...
In ja, hitrost ubija (ok, da se ne bo spet kdo obešal na besede, pospešek ubija, največkrat negativni).
Še pojasnilo, zgoraj ko sem napisal, da so omejitve prenizke, je bilo mišljeno sarkastično.
jype ::
Če se ne da prehitet po predpisih, potem ne smeš prehitet.
SeMiNeSanja ::
SeMiNeSanja> ja, včasih je treba iti preko 130, da bi lahko varno prehitel vozilo!
Če se ne da prehitet po predpisih, potem ne smeš prehitet.
Kot 'varno prehitevanje' je bilo mišljeno prehitevanje v razumnem času - da ne prihaja do situacije, ko se prehitevata dva 'tempomat voznika', eden z 129km/h, drugi z 130km/h. Saj oba vozita 'po pravilih', ampak 10 minut trajajoč prehitevalni manever vsekakor ni več možno smatrati za 'varnega'.
Tudi se ne bo nihče obregnil, če boš za hip pospešil na 140, da prehitiš tistega z 129 km/h.
Isht ::
GrimReaper ::
Že to, da je tik ob cesti na obeh straneh gozd, je precej velika nevarnost. Postavljen je celo opozorilni znak za divjad na cesti.
Saj nisem ob 6-ih zjutraj postavljal rekordov, po mojih izkušnjah je že ob 6:30 samo še 10% možnost da naletiš na divjad, po 7-i uri gre pa že proti 0%.
Saj če prehitevaš res na veliko, se ti bo sigurno enkrat mal zalomilo, ampak če si na svojem pasu, pa tudi če imaš visoke hitrosti, mislim da kaj hujšega ne more bit.
Seveda se marsikaj naredi, recimo da je tovornjak sredi ovinka zavil levo. OK, bilo bi bolje če bi vozil 80 namesto 100, ampak sam osebno sem potem že raje doma, če bi moral vozit tako kot ostali, ki praktično stojijo na cesti, če voziš za njimi in jih gledaš kakšne pospeške imajo, ko se res počasi gibljejo 70 +/-5. Fak, sam se veliko hitreje premikam okoli 100 v šesti prestavi.
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
Regionalke so širok pojem, v Podvinski klanec lahko dosežeš hitrost 170, pa še pred vrhom brez pretiranega zaviranja zmanjšaš na zelo varnih 90.
Še vedno ne vem koga točno ogrožaš vmes kjer je res lepa preglednost, saj če vidiš da dol po klancu kdo prehiteva, valda ne tiščiš naprej.
Za mano je bil pa tudi M135i (če ne bi bilo mene, bi on prišel do 200, oz. je verjetno samo zaradi mene sploh šel tako hitro), tako da če kdo misli da samo sam ne upoštevam omejitev, se moti.
Se strinjam da če bi vsi tako vozili, ne bi bilo pametno it na cesto, ampak sem pa tja kak pa še ni takega problema.
Najbrž, da malo provociraš, ker posti v tej temi so infantilni, obnašanje na cesti pa tudi.
Kdo bi bil kriv, če bi počilo? Kako bi dokazal, da je prehiteval po desni in se vrinil pred mano na premajhni razdalji in takoj zaviral?Kriv bi bil ti, ker tudi če ti pade tudi z marsa pred avto, moraš kojci poskrbeti za varnostno razdaljo.
Ne sekiraj se, boš že odrastel, enkrat, morda.Taki nikoli ne odrastejo, edino v kakšem jarku, ker je pač statistika taka, da take infantilne bedarije ne morejo dolgo trajati. Sedaj, ali greš sam (itak piše po vseh postih, da je on tak, da nobenega ne ogroža), ponavadi pa peljejo še koga s sabo, ali pa spravijo koga na oni svet, oni pa veselo dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
krneki0001 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
TRISTONAURO ::
GrimReaper je izjavil:
Regionalke so širok pojem, v Podvinski klanec lahko dosežeš hitrost 170, pa še pred vrhom brez pretiranega zaviranja zmanjšaš na zelo varnih 90.
Še vedno ne vem koga točno ogrožaš vmes kjer je res lepa preglednost, saj če vidiš da dol po klancu kdo prehiteva, valda ne tiščiš naprej.
Za mano je bil pa tudi M135i (če ne bi bilo mene, bi on prišel do 200, oz. je verjetno samo zaradi mene sploh šel tako hitro), tako da če kdo misli da samo sam ne upoštevam omejitev, se moti.
Se strinjam da če bi vsi tako vozili, ne bi bilo pametno it na cesto, ampak sem pa tja kak pa še ni takega problema.
A to skozi to križišče zvoziš na 170?
SkIDiver ::
Kar je vzrok za prenekatero prerekanje v Sloveniji, je v Wisconsinu pač izrecno predpisano.
To je predpisano tudi pri nas pa imaš na cesti še vedno bogove, ki mislijo, da jim pri 130km/h pripada levi pas.
Če bi policija sankcionirala takšne prekrške, namesto da samo trobi, da hitrost ubija bi bilo bistveno manj morije na cestah. K temu bi dodal pa še neuporabo smernikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Aston_11 ::
Kaj so potem tisti zadaj, za katere omejitve ne veljajo?
Kar je vzrok za prenekatero prerekanje v Sloveniji, je v Wisconsinu pač izrecno predpisano.
To je predpisano tudi pri nas pa imaš na cesti še vedno bogove, ki mislijo, da jim pri 130km/h pripada levi pas.
Pithlit ::
Unknown_001 je izjavil:
Aekhmmmmm. Bo treba malo fiziko ponovit?
Seveda. Sploh ker predlog prihaja od nekoga ki prehitro vozi... in se hkrati pritožuje da se ne more pravočasno ustavit ker ima kombi nabasan.
GrimReaper je izjavil:
Saj nisem ob 6-ih zjutraj postavljal rekordov, po mojih izkušnjah je že ob 6:30 samo še 10% možnost da naletiš na divjad, po 7-i uri gre pa že proti 0%.
Po mojih izkušnjah je pa koncentracija divjadi na cesto največja okoli 8:30. Imam podpis ene košute na havbi za dokaz. In ta mona se niti na znake ni ozirala! Je cesto prečkala dobrih 100m pred znakom.
Svašta...
Kaj so potem tisti zadaj, za katere omejitve ne veljajo?
Na nujni vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
SkIDiver ::
Res ne razumem zakaj igrat šerifa v takih primerih. Kaj dejansko ima nekdo od tega?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Invictus ::
Aston_11 veljajo, ampak ti nisi tam, da igraš šerifa v takem primeru. Umakneš se desno, če ti razmere to dovoljujejo. Če vozi 160km/h ali več nisi ti tam za vzpostavljanje reda. Pokliči 113 in prijavi, da vozi prehitro.
Res ne razumem zakaj igrat šerifa v takih primerih. Kaj dejansko ima nekdo od tega?
Reševanje kompleksa malega človeka.
Ljudje se raje ukvarjajo z drugimi, kot s sabo.
Videno milijonkrat na naših cestah.
Da ne govorim o šoferjih, ki sicer vozijo po omejitvah, ampak prevozijo pa vsak STOP znak in rdečo luč.
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
TRISTONAURO ::
Aston_11 veljajo, ampak ti nisi tam, da igraš šerifa v takem primeru. Umakneš se desno, če ti razmere to dovoljujejo. Če vozi 160km/h ali več nisi ti tam za vzpostavljanje reda. Pokliči 113 in prijavi, da vozi prehitro.
Res ne razumem zakaj igrat šerifa v takih primerih. Kaj dejansko ima nekdo od tega?
Reševanje kompleksa malega človeka.
Ljudje se raje ukvarjajo z drugimi, kot s sabo.
Videno milijonkrat na naših cestah.
Ali enostavno prehitevajo na prehitevalnem pasu, kar tistim ki priletijo na 160 izgleda kot cencanje in igranje šerifa in bilokaj. Pa kdo se s kom ukvarja je subjektivno
Utk ::
Aston_11 ::
rokp ::
Pithlit ::
Kolikor opazam, prakticno vedno, ko vidim kak primer limanja na rit, tisti spredaj vozi z maksimalno dovoljeno hitrostjo na tistem odseku.
To je pa zato ker je omejitev prenizka.
Invictus ::
Kolikor opazam, prakticno vedno, ko vidim kak primer limanja na rit, tisti spredaj vozi z maksimalno dovoljeno hitrostjo na tistem odseku.
Potem pa slabo opažaš.
Na prehitevalnem pasu ljudje konstantno vozijo 100 - 110 km/h.
http://goo.gl/2YuS2x
RedDrake ::
Tudi prometnih znakov ne.
Kaj k$#ac mi tam en znak pred ovinkom s križiščem na regionalki teži s 70, če lahko jaz varno 120 speljem.
Al' pa tisti klinčevi znaki za enosmerno. Koji paja patak misli, da mam jaz cajt se zgubljat okrog 5 minut, če lahko tle pridem direkt.
Pa prepovedano parkiranje. Če misljo resno, naj količke nabijejo, drugač itak lahko parkiram kjer mi avto crkne, ko jih šljivi.
@GrimReaper:
Saj samo enkrat ti bo na tistem klancu na vrhu en iz križišča speljeval, ki te ne bo videl (zaradi naklona), in potem bosta na vrhu skupaj prišla, ker pač on ne bo pričakoval, da se nekdo proti vrhu klanca kotali mnogo hitreje kot bi se naj. Večkrat kot boš probal, večja bo verjetnost, da se zgodi
TRISTONAURO ::
Kolikor opazam, prakticno vedno, ko vidim kak primer limanja na rit, tisti spredaj vozi z maksimalno dovoljeno hitrostjo na tistem odseku.
Potem pa slabo opažaš.
Na prehitevalnem pasu ljudje konstantno vozijo 100 - 110 km/h.
Torej ne voziš dovolj hitro da bi to opazil in si tudi sam čep na cesti
Aston_11 ::
Na prehitevalnem pasu ljudje konstantno vozijo 100 - 110 km/h.Redko. To je na voznem pasu. Na prehitevalnem gredo večinoma kar 140+.
Kaj k$#ac mi tam en znak pred ovinkom s križiščem na regionalki teži s 70, če lahko jaz varno 120 speljem.Hje, tu je pa zatu, ker jih večina niti 60 ne more varno zvoziti. Pa v to s 120 ne verjamem. Pics/video or....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124777 (101799) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48883 (44278) | solatko |