Forum » Znanost in tehnologija » Google se iz igre Go seli na StarCraft
Google se iz igre Go seli na StarCraft
Kenpachi ::
Clovek lahko gleda samo trenutno dogajanje na ekranu in ce hoce imet bazo ter skavta pod kontrolo konstantno preklapljat.
Da bo postena igra, naj bo tako tudi za AI. Ampak kaj zlomka, ko pa lahko racunalnik v mikrosekundah preklaplja in podaja ukaze, vedno popolno, brez "misclickov" in podobnih reci. Se huje, ce zna sam sebe zavtomatizirat, v enem threadu pokne policy keep_scout_at_distance in ajd cau.
Sam proces do tega je dolg... AI se mora naucit, da je scout pomemben, da je specificna gradnja pomembna, da je pomembna kombinacija enot, postavitev nasprotnikove baze, kaj je verjetno nasprotnikov scout videl(torej kako bo najverjetneje nasprotnik reagiral ko vidi AIjevo strategijo-postavitev), itd.
Na koncu, prej ali slej, bo AI pojedel za malo malco ljudi v igri, nam je predvsem zanimivo in najpomembnejse to, da se bo sam tega naucil. That's the actual thrill.
Da bo postena igra, naj bo tako tudi za AI. Ampak kaj zlomka, ko pa lahko racunalnik v mikrosekundah preklaplja in podaja ukaze, vedno popolno, brez "misclickov" in podobnih reci. Se huje, ce zna sam sebe zavtomatizirat, v enem threadu pokne policy keep_scout_at_distance in ajd cau.
Sam proces do tega je dolg... AI se mora naucit, da je scout pomemben, da je specificna gradnja pomembna, da je pomembna kombinacija enot, postavitev nasprotnikove baze, kaj je verjetno nasprotnikov scout videl(torej kako bo najverjetneje nasprotnik reagiral ko vidi AIjevo strategijo-postavitev), itd.
Na koncu, prej ali slej, bo AI pojedel za malo malco ljudi v igri, nam je predvsem zanimivo in najpomembnejse to, da se bo sam tega naucil. That's the actual thrill.
Zaraki Kenpachi.
BigWhale ::
AI se lahko precej hitreje nauci vseh moznih strategij v igri. Potem lahko zgrunta nove strategije in jih poizkusa uporabiti v praksi.
ZaphodBB ::
AI se lahko precej hitreje nauci vseh moznih strategij v igri. Potem lahko zgrunta nove strategije in jih poizkusa uporabiti v praksi.
Od kdaj je to dejstvo?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Phantomeye ::
Samo, ce bi se hoteli iti clovek vs ai, bi moral ai na enak način vnašati komande. torej, kot da ce bi slo za igro clovek vs clovek. drugace ni to nic drugace od AI-ja v igrah.
BigWhale ::
vostok_1 ::
Clovek lahko gleda samo trenutno dogajanje na ekranu in ce hoce imet bazo ter skavta pod kontrolo konstantno preklapljat.
Da bo postena igra, naj bo tako tudi za AI. Ampak kaj zlomka, ko pa lahko racunalnik v mikrosekundah preklaplja in podaja ukaze, vedno popolno, brez "misclickov" in podobnih reci. Se huje, ce zna sam sebe zavtomatizirat, v enem threadu pokne policy keep_scout_at_distance in ajd cau.
Sam proces do tega je dolg... AI se mora naucit, da je scout pomemben, da je specificna gradnja pomembna, da je pomembna kombinacija enot, postavitev nasprotnikove baze, kaj je verjetno nasprotnikov scout videl(torej kako bo najverjetneje nasprotnik reagiral ko vidi AIjevo strategijo-postavitev), itd.
Na koncu, prej ali slej, bo AI pojedel za malo malco ljudi v igri, nam je predvsem zanimivo in najpomembnejse to, da se bo sam tega naucil. That's the actual thrill.
This.
Nepopolna informacija gor ali dol. AI lahko špila tisoč stvari na enkrat. Človek pa ne.
Eventuelno lahko že drone/scv/probe kar sam vodi pri pobiranju resourcev, če pač najde optimalnejšo pot. Človeški igralec pa pač računa na in-game pathfinding. Ob enem pa nadzira vse skavte in se še bojuje s teboj.
Skratka...no way. Down the line se ne da primerjat človeško motoriko z AIjem. Zato tu pridejo v poštev zgolj turn based igre.
ZaphodBB ::
Damo pa AIju še miško in tipkovnico, pa je. :D
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
49106 ::
AI se lahko precej hitreje nauci vseh moznih strategij v igri. Potem lahko zgrunta nove strategije in jih poizkusa uporabiti v praksi.
Od kdaj je to dejstvo?
AlphaGo so skupaj zbobnali leta 2014, leta 2016 je premagal Sedola. Sedol je Go igral vec kot dve desetletji.
AlphaGo je odigral več iger, kot jih lahko Sedol odigra v 20 življenih. AI potrebuje za učenje več poizkusov kot človek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
ZaphodBB ::
Pa zablurramo kamero, ko da je spil six pack piv >:D
The only true way to play Starcraft :D
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
ZaphodBB ::
AlphaGo je odigral več iger, kot jih lahko Sedol odigra v 20 življenih. AI potrebuje za učenje več poizkusov kot človek.
Predvsem pa je Starcraft drugačna igra, bolj kompleksna in brez popolnih informacij.
Sam nikakor ne dvomim, da bo AI premagal človeka. Samo pravim, da se to ne bo zgodilo čisto tako na podlagi micro-managementa.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
BigWhale ::
AlphaGo je odigral več iger, kot jih lahko Sedol odigra v 20 življenih. AI potrebuje za učenje več poizkusov kot človek.
Na koncu v resnici steje samo cas, ki je potreben za to ucenje. AI se lahko hitreje nauci nekatere stvari, ceprav potrebuje za to vec ponovitev. Pomni pa bistveno hitreje in precej bolj ucinkovito kot clovek.
ahac ::
DeepMind Challenges for StarCraft
http://gamasutra.com/blogs/BenWeber/201...
http://gamasutra.com/blogs/BenWeber/201...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
49106 ::
AlphaGo je odigral več iger, kot jih lahko Sedol odigra v 20 življenih. AI potrebuje za učenje več poizkusov kot človek.
Na koncu v resnici steje samo cas, ki je potreben za to ucenje. AI se lahko hitreje nauci nekatere stvari, ceprav potrebuje za to vec ponovitev. Pomni pa bistveno hitreje in precej bolj ucinkovito kot clovek.
Vprašanje, če AI sploh potrebuje več ponovitev. Sedol se ni učil v izolaciji, ampak je Absorbiral velik del znanja predhodnikov in tekmecev. Vsekakor bo zanimivo spremljat AI-jev razvoj v Starcraftu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Strategy games (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 12137 (1631) | mtosev |
» | DeepMindovi boti v Starcraftu 2 premagujejo profesionalce (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 46413 (41885) | TheBlueOne |
» | Skrivnostni velemojster goja kar Googlov AlphaGoOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 9564 (5948) | Isotropic |
» | AlphaGo v prvi partiji premagal najboljšega igralcaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 15853 (12987) | nevone |