» »

DeepMindovi boti v Starcraftu 2 premagujejo profesionalce

1 2 3
4
5

Smurf ::

nekikr je izjavil:

To je odvisno od tega kaj primerjaš. Če primerjaš zgolj pamet potem moraš izključiti vse ostalo. Če primerjaš komplet, potem je dovoljeno vse. In inteligenca nekako ne pomeni, da imaš potem tudi 10 rok s katerimi klikaš in tipkaš.

Ampak, sam 10k rok pa tudi ne pomaga. Rabis zraven tudi inteligentnost.

Mato989 ::

Smurf je izjavil:

nekikr je izjavil:

To je odvisno od tega kaj primerjaš. Če primerjaš zgolj pamet potem moraš izključiti vse ostalo. Če primerjaš komplet, potem je dovoljeno vse. In inteligenca nekako ne pomeni, da imaš potem tudi 10 rok s katerimi klikaš in tipkaš.

Ampak, sam 10k rok pa tudi ne pomaga. Rabis zraven tudi inteligentnost.


Player zmaga vsak AI, samo gre in izklopi power in je konec s superiornostjo Alphastara =) vse enote obstojijo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Smurf ::

Mato989 je izjavil:


Kje sem to trdil, trdim da ni primerljivo, sploh pa ne to kar ti primerjaš, v esports da bo AI superioren bi moral pač met enak playing field ampak bi AI zmagal ker bolje misli, ne pa zato ker premika 64 enot na 6 koncih hkrati, za mene se superiornost AIja kaže v tem da bo strateško zmagal ne pa zaradi načina inputa ukazov itd...

To je tako kot bi rekli, da si pa lahko igralec sprogramira da AIju izklopi elektriko (EMP) in zato zmaga, a je zato superioren?

Ja ze ves cas govoris o _svoji_ definiciji. Zame tudi avto ne bo nikoli boljsi od konja, dokler ne bo imel nog namesto koles.

Mato989 je izjavil:


Player zmaga vsak AI, samo gre in izklopi power in je konec s superiornostjo Alphastara =) vse enote obstojijo

Se en parameter, ki ni v okviru igre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

Mato989 ::

Smurf je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Kje sem to trdil, trdim da ni primerljivo, sploh pa ne to kar ti primerjaš, v esports da bo AI superioren bi moral pač met enak playing field ampak bi AI zmagal ker bolje misli, ne pa zato ker premika 64 enot na 6 koncih hkrati, za mene se superiornost AIja kaže v tem da bo strateško zmagal ne pa zaradi načina inputa ukazov itd...

To je tako kot bi rekli, da si pa lahko igralec sprogramira da AIju izklopi elektriko (EMP) in zato zmaga, a je zato superioren?

Ja ze ves cas govoris o _svoji_ definiciji. Zame tudi avto ne bo nikoli boljsi od konja, dokler ne bo imel nog namesto koles.

Mato989 je izjavil:


Player zmaga vsak AI, samo gre in izklopi power in je konec s superiornostjo Alphastara =) vse enote obstojijo

Se en parameter, ki ni v okviru igre.


Kako ne... Blizzard ne omogoča igranje človeku na nivoju APIjev kot omogočajo AIju... torej je to parameter izven okvira igre za človeka ali?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Smurf ::

Drugace jaz verjamem da so sposobni v pol leta izboljsati AI do te mere, da bo premikal zgolj zadeve katere glede, uporablja EPM v okviru pro igralcev in ne daje ukazov v istem casu, ampak zaporedno (z nekaj latence). Ali je to dovolj, da boste rekli, da je AI boljsi, ali boste potem nasli se kaksen izgovor?

Mato989 je izjavil:


Kako ne... Blizzard ne omogoča igranje človeku na nivoju APIjev kot omogočajo AIju... torej je to parameter izven okvira igre za človeka ali?

Miska in tipkovnica sta za cloveka boljse interface kot api.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

Aggressor ::

bajsibajsi je izjavil:

Odgovor je res banalen, ampak ne bo tebi pogodu.


Zakaj mi ne bi bil po godu? Za razliko od nekoga drugega tu nisem otročji užaljenček, ki ni sposoben stopiti koraka nazaj, predvsem pa nisem navijaški. Jebiga, ta rešitev mogoče res ni tako navdušujoča kot "macro instinkt", ampak je prav tako zanimiva, ker je nekaj samosvojega, kar se je AI naučila izrabiti glede na dane okoliščine (full zoom-out + odsev enot). V naslednji iteraciji bo že poskrbela za kaj boljšega. :) Takle mamo, to je to, za ta dnar.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Mato989 ::

Smurf je izjavil:

Drugace jaz verjamem da so sposobni v pol leta izboljsati AI do te mere, da bo premikal zgolj zadeve katere glede, uporablja EPM v okviru pro igralcev in ne daje ukazov v istem casu, ampak zaporedno (z nekaj latence). Ali je to dovolj, da boste rekli, da je AI boljsi, ali boste potem nasli se kaksen izgovor?


Smo, vendar bodo morali ponudit AI pogled na igro v tem primeru da bomo to ocenili, ne pa da gledamo playerja kako igra =) to je prvo, drugo pa bo potrebno zagotovit, da ne zaobite AI fog of war itd... kot pravim najbolj verodostojno bi bilo če bi sedel pred PCjem robot ki bi uporabljal miško in tipkovnico, sodnik bi pa sedel zraven in nadzoroval če je to to... s kamero bi pa gledal v monitor in se odločal kako premikat zadeve.

Ker čim je zadeva na PCju nimaš ti kot gledalec vpogleda točno kako on to sprejema, če pa gleda preko kamere je pa samo vizualna informacija, kot jo ima človek.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Smurf ::

Mato989 je izjavil:

Smo, vendar bodo morali ponudit AI pogled na igro v tem primeru da bomo to ocenili, ne pa da gledamo playerja kako igra =) to je prvo, drugo pa bo potrebno zagotovit, da ne zaobite AI fog of war itd... kot pravim najbolj verodostojno bi bilo če bi sedel pred PCjem robot ki bi uporabljal miško in tipkovnico, sodnik bi pa sedel zraven in nadzoroval če je to to... s kamero bi pa gledal v monitor in se odločal kako premikat zadeve.

Ker čim je zadeva na PCju nimaš ti kot gledalec vpogleda točno kako on to sprejema, če pa gleda preko kamere je pa samo vizualna informacija, kot jo ima človek.

Jaz bi kar verjel deepmindovcem, ni razloga, da bi lagali. Sicer pa imas pri sc2 toliko analitikov, da bi se hitro ugotovilo goljufanje. Da bi imeli fizicno robota ki gleda in klika ni realno, ker to ni namen tega projekta (zadovoljiti ene par posameznikov, ki hocejo tak scenarij). Skratka s temi omejitvami se mi zdi cisto dosegljivo, da bodo imeli v pol leta boljsega igralca v primerjavi s pro-igralci. Sam kaj, ko se bo takrat spet kdo oglasil, da "clovek pa ne more tako natancno izbirati komande kot ai".

49106 ::

Jaz bi kar verjel deepmindovcem, ni razloga, da bi lagali.


Bodoče investicije ni razlog, da bi lagali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Smurf ::

49106 je izjavil:

Jaz bi kar verjel deepmindovcem, ni razloga, da bi lagali.


Bodoče investicije ni razlog, da bi lagali?

V znanosti je precej tezko lagati, in uspesno to prikriti. Tudi sicer so znanstveniki v povprecju verjetno med bolj postenimi ljudmi.

Tudi sicer dvommim, da ima deepmind projekt tezave s financiranjem. Gre za trenutno eno bolj vrocih stvari, kjer hoce biti vsak zraven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

BigWhale ::

49106 je izjavil:

Jaz bi kar verjel deepmindovcem, ni razloga, da bi lagali.


Bodoče investicije ni razlog, da bi lagali?


Ne. Zato, ker bi jih prehitro pogruntali in bi tako ostali brez nadaljnih investicij.

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

49106 je izjavil:

Jaz bi kar verjel deepmindovcem, ni razloga, da bi lagali.


Bodoče investicije ni razlog, da bi lagali?


Ne. Zato, ker bi jih prehitro pogruntali in bi tako ostali brez nadaljnih investicij.


Saj pa so še komentatorji ugotovili v live streamu da je micro tako superioren da ga praktično ne bi mogel izvajat dalj časa noben človek oz. najboljši player na Svetu... uporabili so besed "ridicolous" tudi ko sem malo prej pogledal oba POVa se vidi kako Alphastar ekspresno skoči in izvede ukaze in nazaj medtem ko Mana to enostavno ne zmore, ker je bil osredotočen na fight... to so te razlike ki na koncu pomenijo to kar eni govorijo/mo

AI ima prednost brute force APMja... in pa micromanagementa, pa multitaskinga... kar ni nič narobe ampak ni pa enak playing field overall, enak bi bil kot pravim če bi sedel na drugi strani robot s kamero na glavi in premikanjem miške ter tipkovnice premagal playerja zaradi strategije, ne pa zaradi stalker microta ko vemo da bi popušili večinoma vsi proji proti immortalom.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Smurf ::

In kaj ima to veze z laganjem?

BigWhale ::

Ne, ne bi bil enak playing field, ker se tak robot lahk hitrejs premika, k ma bolj natancne roke, pa ker ga nikol nic ne srbi in ne more zasvicat in scat ga ne prime. Pa nervozn nic nic. Pa lahk ma misko z 10000 DPI in lahk ful hitrejs scrolla mapo...

Nekak tko so neumne tvoje primerjave.

Utk ::

Če je neka "strategija" tako zanič, da je zmaga odvisna samo od hitrosti klikanja, ni to problem AI-ja. Najdite drugo igro, pa vas bo AI glih tako premagal.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Če je neka "strategija" tako zanič, da je zmaga odvisna samo od hitrosti klikanja, ni to problem AI-ja. Najdite drugo igro, pa vas bo AI glih tako premagal.


Ok, igranje košarke na lokalnem košu v Mariboru :O... da ga vidim =) kako me bo PC premagal
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Smurf ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če je neka "strategija" tako zanič, da je zmaga odvisna samo od hitrosti klikanja, ni to problem AI-ja. Najdite drugo igro, pa vas bo AI glih tako premagal.


Ok, igranje košarke na lokalnem košu v Mariboru :O... da ga vidim =) kako me bo PC premagal

Ka ti pripeljem 3m, 200 kilskega robota se bos pa spet pritozeval, da ni fer.

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če je neka "strategija" tako zanič, da je zmaga odvisna samo od hitrosti klikanja, ni to problem AI-ja. Najdite drugo igro, pa vas bo AI glih tako premagal.


Ok, igranje košarke na lokalnem košu v Mariboru :O... da ga vidim =) kako me bo PC premagal

Izi pizi. AI ti vrže na telefonu gor en pornič, pa se ne boš niti pojavil na igrišču.

vostok_1 ::

No, nevone.

Ta debata je sprožla spet tiso o katerem smo govorili.

Ljudje se prizožujejo, da je alphaStar bil preveč superhuman in ga je treba hendikepirat.
Naslednjič ga bodo hendikepirali in bo spet zmaga, pa spet bodo našli nek razlog, da je "cheatal" pa ga bodo še bolj omejili.

Vprašanje je...ali bomo sposobni sploh vedet, če v eni točki res zmaguje z strategijo ali z nečim banalnim?

Sedaj si so predstavljal na RL primeru. Ali bomo lahko vedeli kaj v resnici počne in če počne pravilno?
Navidezno zgleda pravilno...ampak, ali je to zanesljivo...ali ne bo v naslednjem koraku, ko ne bomo več pozorni vse skupaj kolapsiral.
Pravim ti...naši človeški možgani niso sposobni preštudirat nekoga pametnejšega in/alli hitrejšega v istem time-frame-u.
Končalo se bo na zaupanju. Which may be 50/50 at best.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Mato989 ::

Smurf je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če je neka "strategija" tako zanič, da je zmaga odvisna samo od hitrosti klikanja, ni to problem AI-ja. Najdite drugo igro, pa vas bo AI glih tako premagal.


Ok, igranje košarke na lokalnem košu v Mariboru :O... da ga vidim =) kako me bo PC premagal

Ka ti pripeljem 3m, 200 kilskega robota se bos pa spet pritozeval, da ni fer.


Ahaaa, morjo ga še nardit? Alphastar ne zmore? :P Tak pa je ko si omejen samo na 1 zadevo... ki te slabši človek sprogramira.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Smurf ::

Mato989 je izjavil:


Ahaaa, morjo ga še nardit? Alphastar ne zmore? :P Tak pa je ko si omejen samo na 1 zadevo... ki te slabši človek sprogramira.

Clovek pa ne more dihati v vesolju? Kaj ima to veze s to temo.

49106 ::

Lih toliko kot avtonomen vijačnik.

Mato989 ::

Smurf je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Ahaaa, morjo ga še nardit? Alphastar ne zmore? :P Tak pa je ko si omejen samo na 1 zadevo... ki te slabši človek sprogramira.

Clovek pa ne more dihati v vesolju? Kaj ima to veze s to temo.


Nič, ampak ti si dal izziv naj najdemo drugo IGRO (nisi specificiral kje= in sem ti postregel, da me premaga :O saj si ti začel ne jaz
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

TheBlueOne ::

Malo berem in morda dodam, da je zadeve pokomentiral WinterSC na youtubu, kjer lahko tudi vidite igre. Toliko se spomnem iz povzetka

- APM, ki ga ima AI je menda dosti nizek, nekje na nivoju podna top tear igralcev. Menda okoli 300, kjer ima trenutni prvak Serral vec kot 400.

- AI zna igrati samo Protos VS Protos. Kaj drugega ga se niso naucili.

- AI simulira klike in tipke tipkovnice skoci virtualno tipkovnico in mis, torej nima posebnega pregleda.

Smurf ::

TheBlueOne je izjavil:

Malo berem in morda dodam, da je zadeve pokomentiral WinterSC na youtubu, kjer lahko tudi vidite igre. Toliko se spomnem iz povzetka

- APM, ki ga ima AI je menda dosti nizek, nekje na nivoju podna top tear igralcev. Menda okoli 300, kjer ima trenutni prvak Serral vec kot 400.

Problematicno je, da je v peaku imel AI 1500 EPM (effective apm), kar je za cloveka nedosegljivo.

TheBlueOne je izjavil:


- AI simulira klike in tipke tipkovnice skoci virtualno tipkovnico in mis, torej nima posebnega pregleda.

Prednost pred igralcem (razen zadnjo igro, ki jo je izgubil) je imel v tem, da je igral s popolnim "zoom outom" se pravi, da je videl vse svoje enote hkrati (za razliko od igralca, ki vidi samo tisto, kjer ima fokus).

TheBlueOne ::

Sem radoveden, kako bo pri random. Morda ves, koliko se AI uci, mene cudi, da je samo PVP. Kar bo zanimivo je tudi kaj bo sedaj ko je bil rebalance. Ali se sam prilagodi...

Smurf ::

TheBlueOne je izjavil:

Sem radoveden, kako bo pri random. Morda ves, koliko se AI uci, mene cudi, da je samo PVP. Kar bo zanimivo je tudi kaj bo sedaj ko je bil rebalance. Ali se sam prilagodi...

Mislim, da sem nekje videl graf, kjer so izvedli to ligo kjer agentje igrajo drug proti drugemu in se izbolsujejo. Potrebovali so priblizno 2 tedna, da so prisli gold lige to grandmaster nivoja. Aha sem nasel slikico:
. Ne vem pa koliko casa je trajal "supervised learning", ampak pomoje lahko vecino "supervised learninga" prenesjo tudi na ostale matchupe. Rebalance pomoje ne bo imel vpliva, ker gre za nianse. Prav tako ne vidim problema pri igranju z random. Pomoje jo lahko obravnavas kot 4 raso, dokler ne izves za katero gre.

TheBlueOne ::

Rebalance je lahko kar konkreten, za AI neroden, ce vzame del micra. Se mi pa zdi, da ce ne kaj drugega je lahko AI odlicno orodje za balanciranje.

Kakor sem bral, pri trenutnem rebalancu se menda ne bi zmagoval, je pa bil nekaj dni nazaj.

Smurf ::

TheBlueOne je izjavil:

Rebalance je lahko kar konkreten, za AI neroden, ce vzame del micra. Se mi pa zdi, da ce ne kaj drugega je lahko AI odlicno orodje za balanciranje.

Kakor sem bral, pri trenutnem rebalancu se menda ne bi zmagoval, je pa bil nekaj dni nazaj.

Nah, ne verjamem (tudi sam sem ljubitelj sc2, tako da imam nekaj ozadja v poznavanju igre). Meta igra se ni bistveno spremenila, oz. se AI tako ali tako ni veliko zanasal na to.
V PvPju je sedaj stalker opening mocnejsi v primerjavi s phoenixi. Ampak AI je ze sedaj preferiral stalkerje. Sicer tudi na splosno njegovi buildi niso bili dovolj "sharp" (ni delal neke super timing attacke), da bi ga takle balance change zmotil. Bolj se je zanasal na dober macro (ekonomijo) ter gradnje neki enot, ki jih pac preferira (ker so imele prednost mobilne enote, kjer se z dobro kontrolo, dobi velik added value).

Oz. ce napisem se drugace, taksen balance change mu lahko zacasno zbije mmr za recimo 200 tock, kar je pa samo en dodaten dan ucenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

TheBlueOne ::

Se igras? Jaz sem zacel na "stara" leta, 30+. :) Drugace pa sem radoveden kaj bo. Bi bilo fino videt kaksnega Serrala proti AI.

Utk ::

ki jih pac preferira (ker so imele prednost mobilne enote, kjer se z dobro kontrolo, dobi velik added value).

Če mu ni tega vnaprej sprogramiral, je ravno to I v AI.

Smurf ::

TheBlueOne je izjavil:

Se igras? Jaz sem zacel na "stara" leta, 30+. :) Drugace pa sem radoveden kaj bo. Bi bilo fino videt kaksnega Serrala proti AI.

Jaz sem lani zacel spet po 6 letih (tudi 30+). Zaenkrat mi se uspe drzati nivo diamantne lige :D.

Utk je izjavil:

ki jih pac preferira (ker so imele prednost mobilne enote, kjer se z dobro kontrolo, dobi velik added value).

Če mu ni tega vnaprej sprogramiral, je ravno to I v AI.

Niso v naprej sprogramirani. Agentje igrajo drug proti drugmu in se ucijo kaj je najboljse imeti.

Prinese pa to dolocene zabavne stvari, recimo kako je AI naredil 5 observerjev in jih vozil hkrati (ker je verjetno ob manjsem stevilu mu jih nasprotnik snajpnu :D).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

TheBlueOne ::

Smurf je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Se igras? Jaz sem zacel na "stara" leta, 30+. :) Drugace pa sem radoveden kaj bo. Bi bilo fino videt kaksnega Serrala proti AI.

Jaz sem lani zacel spet po 6 letih (tudi 30+). Zaenkrat mi se uspe drzati nivo diamantne lige :D.


Bi lahko imeli evente za igralce v letih. :D Jaz grem vecinoma do frenda, mi je kakor Tarok alternativa.

Smurf ::

TheBlueOne je izjavil:


Bi lahko imeli evente za igralce v letih. :D Jaz grem vecinoma do frenda, mi je kakor Tarok alternativa.

Meni je sc2 zanimiv, ker ti da doloceno zivljensko lekcijo. Nauci te izgubiti, ter biti samokriticen, ker moras biti sposoben objektivno oceniti, kaj si naredil narobe zato, ter to popraviti. Slisi se preprosto, ampak teh lastnosti premore premalo ljudi.

TheBlueOne ::

Caki, da poskusim to prodat moji. Jaz si praviloma dam se kaksen "handycap" pri igranju, imas se za to kaksen izgovor? :D

ginekk ::

Mato989 je izjavil:



Zato pa da bo enakomerno, mora AI z miško in tipkovnico enako potovat po zaslonu in klikat in uporabljat bližnjice, API je velika prednost.


Ne samo to, naj tudi gleda v monitor z umetnimi očmi in iz celotnega FOW razpozna tisto kar je relevantno. Da ne omenjam, če bi tak AI postavili na stol pred računalnik in mu dali komplet novo igro za preštudirat. Itak da so nesmiselne primerjave.

TheBlueOne ::

@ginekk, ce sem prav razumel in si zapomnil dobiva enake podatke kot igralci. Ni vkodiran, ampak je periferno prikljucen. Verjetno ve bolj natancno smurf...

Smurf ::

Blizzard mu je naredil api do katerega ima dostop. Ima Fog of War, ampak vidi pa svoje celotno podrocje (predstavljajte si kot maksimalni zoom out iz igre). V zadnji iteraciji pa je imel enako "vidno polje" kot igralec.

Drugace, ce koga zanima Q/A developerjev: https://www.reddit.com/r/MachineLearnin...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

neverlucky ::

Za tiste, ki ne razumete pojma imeti popolen micro management in imeti dober micro management, ki ga lahko ima človek.

Predstavljajte si, da ste na vesoljski hitrostni tekmi. Najboljši v tem tekmovanju imajo vrlino, da imajo izredno dobro orientacijo in so zelo hitri. Če hočeš biti v tem tekmovanju najboljši, moraš se znati dobro orientirat in biti hiter.

Če gledamo vesoljska hitrostna tekmovanja med ljudmi, bo tisti človek boljši, ki je hitrejši in se dobro orientira. Če sta obadva enako hitra, bo zmagal tisti, ki je imel v tem momentu boljšo orientacijo. Če se obadva enako dobro orientirata, bo zmagal tisti, ki je hitrejši. Vsi tekmovalci so omejeni s tem, da lahko potujejo z maksimalno hitrostjo svetlobno hitrostjo. To je primer tekmovanj, ki se dogajajo sedaj. Seveda imajo nekateri boljše sposobnosti, drugi slabše ampak tekmovanje je fer. Vsi smo ljudje in lahko tekmujemo in zmaga najboljši.

Sedaj pa naenkrat nekdo ustvari AI za vesoljska hitrostna tekmovanja. AI nima omejitve, da lahko potuje z maksimalno hitrostjo, ki je svetlobna hitrost, ampak ima možnost potovati kar z 2x svetlobno hitrostjo. Kljub veliko slabšim orientacijskim sposobnostim, AI najboljšega človeka gladko nabije.
Množica kriči : AI je boljši od človeka v vesoljski hitrostni tekmi!

Pa vendar se najdejo nekateri, ki pravijo, da je za to še prezgodaj trditi. AI je imel namreč neprimerno prednost, lahko se je premikal z 2x največjo možno hitrostjo, ki jo doseže človek. AI se je orientiral kot debil, vmes ogromnokrat zgrešil smer, a ker je bil dovolj hiter, je na koncu še zmeraj zmagal. To tekmovanje ni bilo pošteno za primerjati kdo je boljši AI ali človek!

Potem pa se oglasijo BigWhale, Smurf: (Od tu naprej pa lahko berete njihove argumente zgoraj na to temo).

Zelo enostaven koncept za dojet razliko med zmago zaradi perfektnega micro managementa, za razliko od zmage zaradi superiornih odločitev.

Zelo žalostno, da nekateri tega niste zmožni dojet.

Da ne pozabimo, uspeh, ki so ga dosegli pri DeepMindu je ogromen. Napredek, ki so ga naredili v zadnjih letih na področju umetne inteligence je gromozanski. A govoriti, da je v starcraftu 2 superioren človeku, je patetično.

Smurf ::

Glede na stevilo neposrecenih primerjav v tej temi, zacenjam sumiti, da ima veliko ljudi probleme z abstraktno problematiko. Tudi v tvojem primeru je bil AI boljsi od cloveka. Prisel je prvi do cilja.

Te primerjave se lahko gremo v neskoncnost. "Bolt je v sprintu zmagal samo zato, ker ima boljse fizicne predispozicije, kar pa ni pravicno, tako da ne moremo trditi, da je resnicno najboljsi sprinter".

Smesni ste.

neverlucky ::

Iskreno upam da trolaš.

TheBlueOne ::

Poleg tega, kdo pravi, da je od danes za vecno glavni AI. Do sedaj je izgubljal, morda bo ponovno. @Smurf, morda ves kdo je bil najboljsi igralec, ki je igral proti AI?

Zgodovina sprememb…

Smurf ::

TheBlueOne je izjavil:

Poleg tega, kdo pravi, da je od danes za vecno glavni AI. Do sedaj je izgubljal, morda bo ponovno. @Smurf, morda ves kdo je bil najboljsi igralec, ki je igral proti AI?

Mana, top50 igralec sveta top10 igralec v PvP. Njegov mmr je okoli 6500 (serral ima 7200).

neverlucky je izjavil:

Iskreno upam da trolaš.

Od sedaj se lahko igras samo se igro "s cem lahko vse omejimo AI, pa bo vseeno premagal cloveka". Ne pa vec ali AI lahko premaga cloveka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

Johnny37 ::

Hihi ldje smo ratal redundant.

Smurf ::

Mimogrede 15 februarja igra Serral proti zmagovalci tournirja botov (ki pa so povecini hobi projekti in ne deepmind). Pricakujem lahko zmago Serrala.

neverlucky ::

Smurf je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Poleg tega, kdo pravi, da je od danes za vecno glavni AI. Do sedaj je izgubljal, morda bo ponovno. @Smurf, morda ves kdo je bil najboljsi igralec, ki je igral proti AI?

Mana, top50 igralec sveta top10 igralec v PvP. Njegov mmr je okoli 6500 (serral ima 7200).

neverlucky je izjavil:

Iskreno upam da trolaš.

Od sedaj se lahko igras samo se igro "s cem lahko vse omejimo AI, pa bo vseeno premagal cloveka". Ne pa vec ali AI lahko premaga cloveka.


No pa se dajmo omejit, da ima micro management le za 5% boljši od najboljšega trenutnega igralca. Kar nas hoče večina tukaj videt, je zmaga, kjer bo AI človeka nadigral strateško in z boljšimi odločitvami.

Smurf ::

Kaj pa pomeni 5% boljsi micromanagement, s katerim parametri ga omejis.

TheBlueOne ::

Sej je res kar nekaj kritik glede tega, da je AI sel cez meje dovoljenega v micro smislu. Ravno berem, da so poskusali drzati micro nazaj ampak je na koncu zamgoval ravno s tem, kar pa naj ne bi bil smisel AI, smisel je menda bil, da zmaga predvsem stratesko.

jype ::

Smurf je izjavil:

Ja in kaj pol, ce tega clovek ne more? A ka bo, cez 20 let AI vojska z droni okol lovila bos trdil, da niso mocnejsi zato ka nimajo navadnih pistol v rokah. Ali pa ka bo AI algoritem bistveno boljse trejdal na borzah od cloveka, bos rekel, da to ne steje, ker nima omejitev cloveka? Common. Ves point AIja je, da nima bioloskih omejitev cloveka. To, da je boljsi od cloveka kljub marsikateri omejitvem, je zgolj plus.
Glede na to, da bo AI precej verjetno uničil borzo, AI vojski z droni bodo pa talibani pokazali QR kodo za včlanitev v SMS klub, pa bodo droni popadali z neba, mene ne skrbi pretirano, da nas bo AI zasužnjil.

Smurf ::

Trik je bil v tem, da sicer ni presegel apm (in se je drzal cifer pro-jev), ampak je fora v tem, da si bili njegovim apmi bistveno bolj natancni kot jih imajo proji. Pa tudi sicer trditev, da je zmagal zgolj zaradi microta ni ravno pravilna. Kot sem ze omenil je mel tudi macro v vseh igrah boljsi. Veliko prednost je imel tudi s tem, da je znal precej ostro oceniti kaj more naresti v dani situaciji.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AI AlphaStar dosegel stopnjo velemojstra

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
64536 (3217) TheBlueOne
»

Gromozanski čip za umetno inteligenco

Oddelek: Novice / Procesorji
2911193 (8540) pegasus
»

DeepMindovi boti v Starcraftu 2 premagujejo profesionalce (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20642210 (37682) TheBlueOne
»

AlphaGo po treh zmagah že skupni zmagovalec dvoboja v goju proti človeku

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4315650 (11391) bMozart

Več podobnih tem