» »

DeepMindovi boti v Starcraftu 2 premagujejo profesionalce

1
...
3 4
5
»

TheBlueOne ::

Menda je problem "spam clicking", ki ga delajo ljudje za visji apm. Ce je tako si predstavljam, da ga je tezko omejiti, ker nimas neke prave reference.

Zgodovina sprememb…

Smurf ::

Spam clickinga se lahko znebis s tem, da gledas EPM (effective action per minute). Problem je v tem, da bodo AIjev EPMji zmeraj bolj natancni (=perfektni) v primerjavi s clovekom.

bajsibajsi ::

Smurf je izjavil:

Trik je bil v tem, da sicer ni presegel apm (in se je drzal cifer pro-jev), ampak je fora v tem, da si bili njegovim apmi bistveno bolj natancni kot jih imajo proji. Pa tudi sicer trditev, da je zmagal zgolj zaradi microta ni ravno pravilna. Kot sem ze omenil je mel tudi macro v vseh igrah boljsi. Veliko prednost je imel tudi s tem, da je znal precej ostro oceniti kaj more naresti v dani situaciji.


Macro ni imel boljsi v vseh igrah, saj ni naredil niti ene same tranzicije! Ne vem, ce sploh razumes, kaj to pomeni. AI ni potreboval pamet, saj je imel na voljo superioren micro.

Predvidevam, da si low dia in v vecini iger utiliziras najvec t1 enote. Zato se ti zdi, da je imel boljsi macro v vseh igrah (tudi, ko na 10 min mark se vedno ne naredi expansion).

Smurf ::

bajsibajsi je izjavil:


Macro ni imel boljsi v vseh igrah, saj ni naredil niti ene same tranzicije! Ne vem, ce sploh razumes, kaj to pomeni. AI ni potreboval pamet, saj je imel na voljo superioren micro.

Predvidevam, da si low dia in v vecini iger utiliziras najvec t1 enote. Zato se ti zdi, da je imel boljsi macro v vseh igrah (tudi, ko na 10 min mark se vedno ne naredi expansion).

Seveda je imel macro, skoraj vedno je imel boljso ekonomijo (vec delavcec, vec baz), nikoli ni supply blockov, perfektno je chrono bostal. Kar mu manjka je se optimiziranje sestave vojske glede na to kar vidi. Tranzicija ni macro, ampak le del tega.

TheBlueOne ::

Vceraj gledal kako igra in ima kar nekaj bronze legue heroes taktik. :) Distance mining, max 16 probov na minaralih/nexus, unici svojo enoto, cez 20s jo ponovno naredi itn. Na koncu je imel skoraj samo se carierje, vse dugo je zrtvoval. Zanimivo za gledat. Se vidi, da je dosti bolj racionalen, ker ga ne zmoti, ce kaj izgubi oziroma dosti prej obupa nad obrambo kot ljudje.

Se mi zdi, da je mocan predvsem v late game, ker dobro uporablja spele, drugace se mi ni zdel ravno superioren. Si mislim, da bo se dosti boljsi.

Zanimivo bi bilo clovek in da mu pomaga AI pri spelih.

Zgodovina sprememb…

Smurf ::

Drugace 16 probov na mineralih/nexus je optimalnaa stevilka. Ali sem te nekako narobe razumel?

TheBlueOne ::

Z ostalimi je distance minal. Se jih bolj izplaca vec "lokalno", kot distance mining.

Sedaj nisem 100%, ce je to tukaj, niti ali da je sigurno bilo tako, ker nisem imel kontrole nad tem, kaj vidim...

Zgodovina sprememb…

1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AI AlphaStar dosegel stopnjo velemojstra

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
64915 (3596) TheBlueOne
»

Gromozanski čip za umetno inteligenco

Oddelek: Novice / Procesorji
2912702 (10049) pegasus
»

DeepMindovi boti v Starcraftu 2 premagujejo profesionalce (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20646937 (42409) TheBlueOne
»

AlphaGo po treh zmagah že skupni zmagovalec dvoboja v goju proti človeku

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4316580 (12321) bMozart

Več podobnih tem