» »

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h

1 2
3
4 5

M-XXXX ::

nekikr je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Ok, postavimo omejitev na 150 km/h. Zdaj neodgovorneži vozijo 200km/h. Kaj zdaj?

5.000€ kazni brez polovičk. Naslednjič 10.000€ kazni brez polovičk in odvzem vozniške za tri leta. Seveda kontrola na vseh odsekih redno, da se to lahko zgodi znotraj enega tedna. Naslednji problem?

Ob enem pa še kazen za tiste, ki brez razloga vozijo prepočasi in se ne umaknejo (delajo kolono) kazen 20 000€ brez polovičke in odvzem izpita. Se strinjam. Kje podpiševa?

nekikr ::

Trenutno nikjer, ker nimaš politične opcije, ki bi imela željo kaj storiti in preko katere bi lahko tak zakon spravil čez. Ne v koaliciji in ne v opoziciji. Stati inu obstati. Da se ja kaj ne spremeni slučajno.

Invictus ::

SimplyMiha je izjavil:

Ok, postavimo omejitev na 150 km/h. Zdaj neodgovorneži vozijo 200km/h. Kaj zdaj?

Taki vozijo toliko že sedaj. In v čem je sploh problem? V voznikih, ki vozijo po omejitvah in ne gledajo v vzvratna ogledala ko prehitevajo?

Ali gre preprosto za zavist, ko nekateri delajo nekaj kar si vsi želijo, pa ne upajo? Ali za zavist da si lahko oni privoščijo višjo porabo goriva, drugi pa gledajo na vsak mililiter porabe?

Vsak ima neko svojo najvišjo hitrost. Pri meni je 160 km/h. Po več nimam potrebe. Pa tudi vem, če ne bom delal pizdarij, me pri tej hitrosti sploh ne bodo ustavljali.

M-XXXX je izjavil:

nekikr je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Ok, postavimo omejitev na 150 km/h. Zdaj neodgovorneži vozijo 200km/h. Kaj zdaj?

5.000€ kazni brez polovičk. Naslednjič 10.000€ kazni brez polovičk in odvzem vozniške za tri leta. Seveda kontrola na vseh odsekih redno, da se to lahko zgodi znotraj enega tedna. Naslednji problem?

Ob enem pa še kazen za tiste, ki brez razloga vozijo prepočasi in se ne umaknejo (delajo kolono) kazen 20 000€ brez polovičke in odvzem izpita. Se strinjam. Kje podpiševa?

Kje podpišem ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

WarpedGone ::

Ob enem pa še kazen za tiste, ki brez razloga vozijo prepočasi in se ne umaknejo (delajo kolono) kazen 20 000€ brez polovičke in odvzem izpita. Se strinjam. Kje podpiševa?

Kje podpišem za identične kazni za idiote ki menjajo pasove brez uporabe ogledal?
Ne zahtevam uporabe smernikov, le to da se idiot prepriča da ima frej prostor in ne bo nikomur presekal pot.

VSE nesreče z več kot enim avtom se zgodijo zaradi izsiljevanja, takšnega ali drugačnega.
Na AC še nihče ni zletel iz ovinka.
Zbogom in hvala za vse ribe

...:TOMI:... ::

joze67 je izjavil:

kuvanasarma je izjavil:


To je nekako kot bi na kolo montiral magnetno zavoro, ker je po kolesarki najveÄja dovoljena hitrost 25km/h..

Here we go again.
Na kolesarski stezi hitrost ni posebej omejena.


NajveÄja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v obmoÄjih umirjenega prometa in v obmoÄjih za peĹĄce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi najveÄ...

http://www.promet.preporod.net/si/koles...
Tomi

Rok Woot ::

stock je izjavil:

Širše gume jasno pomenijo krajšo zavorno pot! In v le redkih primerih ni tako (poledica, pojav aquaplaninga)..


To pač ni res. Če bi bilo, bi imeli rally avtomobili široke gume. So po široke gume dostikrat mehkejše in imajo zato krajšo zavorno pot na lepi cesti. Pa da makadama, snega ter gozdnih poti sploh ne omenjam. Formula na primer pa ima zelo mehko gumo ter še samo formulo zelo pritiska k tlom ...

r3dkv1c4 ::

Rok Woot je izjavil:

stock je izjavil:

Širše gume jasno pomenijo krajšo zavorno pot! In v le redkih primerih ni tako (poledica, pojav aquaplaninga)..


To pač ni res. Če bi bilo, bi imeli rally avtomobili široke gume. So po široke gume dostikrat mehkejše in imajo zato krajšo zavorno pot na lepi cesti. Pa da makadama, snega ter gozdnih poti sploh ne omenjam. Formula na primer pa ima zelo mehko gumo ter še samo formulo zelo pritiska k tlom ...

Nehaj filozofirat.
Širše gume pomenijo večje trenje in posledično krajšo zavorno pot.

Ne mešat hrušk pa jabolk.
Vse mogoče kombinacije terena si vrgel v isti koš, iz tega nelogičnega definiranja si našel zaključek, da to ni res.

Malo se zamisli, kakšne klatiš.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Rok Woot ::

Če je guma iz istega materiala in širša, kar je pogost pojav NE pomeni večjega trenja.

pegasus ::

Invictus je izjavil:

Ali gre preprosto za zavist, ko nekateri delajo nekaj kar si vsi želijo, pa ne upajo? Ali za zavist da si lahko oni privoščijo višjo porabo goriva, drugi pa gledajo na vsak mililiter porabe?
Poraba je seveda zelo prijeten stranki efekt, primarno pa gre tu za samoohranitveni nagon. Pač skušaš maksimirat možnosti preživetja v nevarnem in pretežno neprijetnem okolju, v katerega te prisili tempo življenja.

Invictus ::

pegasus je izjavil:

Poraba je seveda zelo prijeten stranki efekt, primarno pa gre tu za samoohranitveni nagon. Pač skušaš maksimirat možnosti preživetja v nevarnem in pretežno neprijetnem okolju, v katerega te prisili tempo življenja.

Zato sam vozim hitreje. V naravi so počasne živali hitro hrana ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mikojan ::

Rok Woot je izjavil:

Če je guma iz istega materiala in širša, kar je pogost pojav NE pomeni večjega trenja.


Z srednjesolsko fiziko je trenje isto. Kompleksnejsa fizika pravi da se trenje poveca ce je pritisk med gumo in cestiscem nizji. V F1 pred cca 10 leti naprimer so radi med dirko montirali rabljene gume, ki so imeli sirso povrsino stika s cesto (Michelin uspel obvozit pravilnik).

Cervantes ::

Saj jaz tudi običajno vozim 150-160.
Le redko in če so res ugodne razmere, potegnem tja na 200, če že..
Pri 130, tempomat vklopljen... zaspim. Zame najbolj nevaren režim vožnje.
Se pa spomnim ob takih priložnostih enega svojega profesorja s faksa:
"Veste, C., fašizem se začne takrat, ko drugi določajo, ka je za vas dobro!"
To je bilo seveda še v svinčenih časih prejsnjega režima
Začuda ga niso zaprli.
Danes bi eni tukaj najbrž kar ga.

AC_DC ::

Invictus je izjavil:

pegasus je izjavil:

Poraba je seveda zelo prijeten stranki efekt, primarno pa gre tu za samoohranitveni nagon. Pač skušaš maksimirat možnosti preživetja v nevarnem in pretežno neprijetnem okolju, v katerega te prisili tempo življenja.

Zato sam vozim hitreje. V naravi so počasne živali hitro hrana ;).

r3dkv1c4 ::

Rok Woot je izjavil:

Če je guma iz istega materiala in širša, kar je pogost pojav NE pomeni večjega trenja.

Lahko to dokažeš.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

krucymucy ::

jype je izjavil:

V Nemčiji na redkih odsekih avtocest ni omejitev.

Niso tako zelo redki ne, se veckrat peljem tudi preko 200km/h in je vse skupaj precej manj stresno kot v sloveniji pri 130km/h.

neverjetni99 ::

Nevem če sem že slišal kaj bolj butastega kot to da bi naredli blokado na 130 lol

razerznak ::

neverjetni99 je izjavil:

Nevem če sem že slišal kaj bolj butastega kot to da bi naredli blokado na 130 lol


dejmo rajši v op možgane omejitev za stupid ,

troll tema
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

Martin Krpan ::

Cervantes je izjavil:

Saj jaz tudi običajno vozim 150-160.
Le redko in če so res ugodne razmere, potegnem tja na 200, če že..
Pri 130, tempomat vklopljen... zaspim. Zame najbolj nevaren režim vožnje.
Se pa spomnim ob takih priložnostih enega svojega profesorja s faksa:
"Veste, C., fašizem se začne takrat, ko drugi določajo, ka je za vas dobro!"
To je bilo seveda še v svinčenih časih prejsnjega režima
Začuda ga niso zaprli.
Danes bi eni tukaj najbrž kar ga.


Na javni cesti si odgovoren tudi za varnost ostalih udeležencev v prometu.
Lahko pa si zgradiš svojo privat cesto in tam mirno voziš 600 km/h.

b3D_950 ::

krucymucy je izjavil:

jype je izjavil:

V Nemčiji na redkih odsekih avtocest ni omejitev.

Niso tako zelo redki ne, se veckrat peljem tudi preko 200km/h in je vse skupaj precej manj stresno kot v sloveniji pri 130km/h.


Pa voziš 200kmh po dvopasovni ali tripasovni cesti? Greš 200 tudi tam, kjer so uvozi/izvozi iz AC?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

neo987 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Rok Woot je izjavil:

Äe je guma iz istega materiala in ĹĄirĹĄa, kar je pogost pojav NE pomeni veÄjega trenja.

Lahko to dokaĹžeĹĄ.


ena dokaj enostavna razlaga, v primeru da imaĹĄ identiÄni gumi (material) od katerih je ena ĹĄirĹĄa in ena oĹžja bosta imeli enako kontaktno povrĹĄino, kar pomeni enako trenje s cestiĹĄÄem in poslediÄno enako zaviranje.

Nazorna slikica:
https://www.google.si/search?q=wider+na...


in razlaga oprijema in trenja:
http://www.physlink.com/Education/AskEx...

Unknown_001 ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Nehaj filozofirat.
Širše gume pomenijo večje trenje in posledično krajšo zavorno pot.

Ne mešat hrušk pa jabolk.
Vse mogoče kombinacije terena si vrgel v isti koš, iz tega nelogičnega definiranja si našel zaključek, da to ni res.

Malo se zamisli, kakšne klatiš.


Tudi ti bi se moral. Trenje je povsem neodvisno od stične površine. Pomemben je samo koeficient trenja med površinama in normalna sila. Širša guma pomeni kvečjem manj deformacij ob obremenitveh in boljšo razporeditvi sile na tla F/A=tlak. Posledica je da se vozilo manj nagiba zaradi deformacije gume in je večji del kontrole na vzmeteh in blažilnikih. Če se boš kdaj z zimsko peljal med letom pa zapeljal na neravnino te bo potegnilo notr, medtem ko z boljšo in v teh razmerah tudi tršo + širšo letno boš normalno z minimalnim vplivom prevozil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

b3D_950 je izjavil:


Pa voziš 200kmh po dvopasovni ali tripasovni cesti? Greš 200 tudi tam, kjer so uvozi/izvozi iz AC?

Zakaj pa se ne bi?

Saj morajo tisti, ki se vključujejo na cesto, paziti na to da se varno vključijo. Ogledala, haloooo ?!?!?! Ali pa levi pogled.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GrimReaper ::

Morajo že, ampak greš lahko samo par metrov stran od doma po glavni cesti mimo Mercatorja ali Špara, pa boš takoj izsiljen.
V tem primeru 60km/h namesto 50 (oz. 90 namesto 70-80 na kontra pasu ob pogoju da nisi v naselju), je enako kot 150 ali več na AC pri uvozih (res pa da na AC imaš tudi levi pas kjer si težko izsiljen) ali 100 na regionalki kjer so stranske ceste.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Cervantes ::

Pa okod sploh teh kretenoidnih 130?
A so (kdo so "oni"?) sploh koga vprašal?
A je šlo za Univerzalno Evropsko Priporocilo?
Zavod za statistiko?
Tramvajkomando?
Zakaj dovolimo, da nam nekompetentni kreteni predpisujejo še bolj kretenske predpise in omejitve, na osnovi česa??
Folk, uprimo se Euro- in Sloveni- kratom, ki nam perejo možgane in iz nas delajo opravilno nesposobne butce!!
Jaz vem, kako hitro lahko peljem po kolovozu. Ali po avtocesti. Ne da bi pri tem koga (ali sebe) ogrožal.
Če bom naredil pizdaryjo, kazensko in materialno odgovarjam.
Ne rabim nobenega vsevednega aparatčika, da mi karkoli predpisuje!
Smo se borili za svobodo? Da!
Ne za tole sranje!
Vaš
Veteran C.

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Preprosto: tako so projektirane avtoceste - z določeno hitrostjo v mislih. Niso narejene za 200 km/h v ovinkih.

Zgodovina sprememb…

Cervantes ::

A. Za Ford-T ali za Bugatti Veyron?
In ti mi ne boš govoril, kam naj spizdim, dude.

In ja sem svobodnjak.
Ne hlapec!

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Slovenija je hribovita dežela. Če bi rad vozil bugatija, ne da bi zletel z avtoceste vsakih 5 min, pojdi v ZDA.

Cervantes ::

Neskončna hvala za genialni nasvet!
Ti pa v Somalijo in vozi svojih 130.
BTW, še tam se ti bodo smejali.

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Kar naj se smejijo, da bodo imeli vsaj nekaj od svojega prekratkega življenja.

Cervantes ::

Popestril si mi dan, hvala ti!
Redkokdaj neletim na inteligentnega sogovornika, sploh na kakšnem forumu.
Ki zna tako argumentirano predstaviti svoja stališča, da še mati Tereza ne bi imela pripomb.
Na 130! Forever!

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:

Preprosto: tako so projektirane avtoceste - z določeno hitrostjo v mislih. Niso narejene za 200 km/h v ovinkih.



Kje maš ti ovinke? V glavi verjetno.

Po slovenski avtocesti se da brez problema peljat 220-230 km/h .

Omejitve so zgolj zaradi ljudi, ki imajo fobijo pred hitrostjo.

Cervantes ::

bambam20 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Preprosto: tako so projektirane avtoceste - z določeno hitrostjo v mislih. Niso narejene za 200 km/h v ovinkih.



Kje maš ti ovinke? V glavi verjetno.

Po slovenski avtocesti se da brez problema peljat 220-230 km/h .

Omejitve so zgolj zaradi ljudi, ki imajo fobijo pred hitrostjo.

Pred pametjo.

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:

Slovenija je hribovita dežela. Če bi rad vozil bugatija, ne da bi zletel z avtoceste vsakih 5 min, pojdi v ZDA.


Avtocesta je ravnina. Res neumni izgovori. Nisi edini, ki imaš fobijo pred hitrejšo vožnjo. za takšne obstajajo regionalke, kjer lahko voziš polževo 50-60 km/h. Avtocesto pa prepusti pravim moškim.

Cervantes ::

Tudi prave ženske znajo.
Živela svoboda!
8-O

SimplyMiha ::

A odsek pri Višnji Gori je ravnina?

Še skobacajčki vedo, kdaj je kaj ravno.

Cervantes ::

Ja. Tvoje možganske vijuge.
:)):))

M-XXXX ::

A se mogoče Višnjegorskega odseka ne da čisto brez tezav zvozit pri 200?

Cervantes ::

M-XXXX je izjavil:

A se mogoče Višnjegorskega odseka ne da čisto brez tezav zvozit pri 200?

S Cliotom, malo problematicno.

Cervantes ::

Saj 200 sploh ni tak zmaj.
Moraš pa precej dobro predvideti, kdaj in kako zavirati.
Ker takrat gre v diske ogromno kineticne energije, rdeči žar pa to.
Nekoč sem imel Hondo CRX, ki je brez problemov letela 220. Enkrat sem malo pregrobo zaviral, pa so se diski deformirali.
Konstrukcijska napaka, seveda. In so mi zamenjali v garanciji.

SimplyMiha ::

Ne samo, da ogrožate vse s svojo neodgovorno vožnjo, še odgovorne voznike zmerjate, ker vas boli ponos.

bambam20 ::

Cervantes je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

A se mogoče Višnjegorskega odseka ne da čisto brez tezav zvozit pri 200?

S Cliotom, malo problematicno.



170 pa brez problema.

Cervantes ::

SimplyMiha je izjavil:

Ne samo, da ogrožate vse s svojo neodgovorno vožnjo, še odgovorne voznike zmerjate, ker vas boli ponos.

Boli me zdrava pamet, ko berem tvoje hlapcevske prispevke.

razerznak ::

Ja valda da ko je mal vecji ovinek na avtocesti nebo 200 skozi letel, uporabljajte common sense ljudje zaboga
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

SimplyMiha ::

Omejitev je 130. Common sense je, da se ne vozi hitreje od omejitve.

Cervantes ::

Common sense lahko uporablja tisti, ki ga ima.
SimplyMiha NOT.
Ima omejitev v glavi

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Nisem jaz tisti, ki ogroža življenja z zavestnim kršenjem predpisom.

pegasus ::

Cervantes je izjavil:

Jaz vem, kako hitro lahko peljem po kolovozu. Ali po avtocesti. Ne da bi pri tem koga (ali sebe) ogrožal.
Po kolovozu, kjer sem sam, se redno vozim 120km/h in več. Po avtocesti, kjer nisem, pač ne.

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:

Omejitev je 130. Common sense je, da se ne vozi hitreje od omejitve.



Omejitev je za takšne kot si ti, kot varovalo, da se ne zapelješ iz ceste dol.

SimplyMiha ::

Ne. Omejitev je obvezujoča za vse razen za vozila na nujni vožnji.

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:

Ne. Omejitev je obvezujoča za vse razen za vozila na nujni vožnji.


Nič ni obvezujoča. Je zgolj priporočena.
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12626753 (22902) Mare2
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12228337 (26519) IceIceBaby
»

Kazni za prehitro vožnjo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15630983 (28189) ;-)

Več podobnih tem