» »

HTC pokazal Vive za navidezno resničnost

HTC pokazal Vive za navidezno resničnost

Slo-Tech - Pred letom dni je na lanskem MWC-ju HTC napovedal, da bo skupaj z Valvom razvil komplet za navidezno resničnost HTC Vive, ki naj bi ga bili dobili že v božični nakupovalni sezoni. Sodelovanje z Valvom je garant za združljivost s Steamom, saj se HTC Vive ne priklaplja na telefon, temveč gre za čisto pravi, samostojni izdelek. Lanskega decembra se ni zgodilo, na letošnjem MWC-ju pa je HTC pokazal končno verzijo.

HTC Vive bodo v 24 državah (brez Slovenije) začeli prodajati 29. februarja, izdelek pa bodo začeli dostavljati aprila letos. Stal bo 800 dolarjev, v kompletu pa bo za začetek prinesel igri Job Simulator in Fantastic Contraption. To je veliko denarja, saj je Oculus Rift na primer 200 dolarjev cenejši. Za to ceno dobimo v kompletu HTC Vive naglavno komponento (z vgrajenim mikrofonom), dva krmilnika, dva zidna senzorja premikanja in povezljivost Bluetooth. To pomeni, da lahko ob povezavi s telefon kar v navidezni resničnosti med igro odgovarjata na sporočila, prejemate klice itd.

HTC za uporabo Viva priporoča GTX 970 ali R9 290 oziroma boljšo, Intel i5-4590 oziroma AMD FX 8350 oziroma boljši, 4 GB pomnilnika, HDMI 1.4 ali DisplayPort 1.2.

64 komentarjev

«
1
2

roli ::

Končno. To bo sedaj lahko utišalo tiste, ki so imeli neko čudno predstavo, da bo stvar cenejša od Oculusa.

Kupil ga zaenkrat še ne bom. Me pa zelo srbijo prsti, da bi nabavil OSVR ( http://www.osvr.org/ ). Trenutni dev-kiti so 380€ s poštnino do Slovenije kar je zelo primerna cena. Sicer se šušlja nekaj o verziji 1.4, ki bo imela nekaj manjših izboljšav. Ampak zaradi narave stvari pomeni, da je vse skupaj mogoče enostavno nadgraditi. Čeprav še vedno nisem čisto prepričan ali bi raje počakal na novo verzijo ali ne. Malo sem čakal na Vive, da vidim kako ceno bodo dali ven. Sedaj tega izgovora več nimam.
http://www.r00li.com

m0LN4r ::

Samo 1000€ za new age tech, ki je dejansko uporaben proti svojim predhonikom.... Jebiga. Televizije in monitorji se tudi najdejo za tolko ali vec.
Jaz si bom verjetno omislil tistega, kateri bo imel vecji PPI. Je pa ze zdaj kr velik preskok od DK1 pa do Vive/OCV1 po mojem.

Bo treba pocakat, da bo samsung/drugi zaceli masovno proizvajat 4K displaya za telefone srednjega razreda in da bo tudi strojna oprema,
dostopna srednjemu sloju. Pa smo na konju.

Se vam da pocakat do 2020, brez tega da bi probali ze danes? IMHO veliko ljudi bi reklo ja.

Sicer pa, ko so prisli prve plasme so se tu pa tam nasli taki z crnobelo katodno televizijo.
Enim je pac brezveze, enim pa kul.

Mas folk, ki zmece vec dnarja na leto za kavice, cike, telefone, 1001 narocniski paket in nepotreben bencin.

A za to osvr stran je treba adblock izkolpit, da sploh kaj vidis?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Netrunner ::

Ha ha 800$ ... Naj ga kar imajo ta vive in oculusa. Klasično nabita cena za novost. Kakšne 2 leti bom počakal oz. Dokler cena ne pride na neko realno raven.

tomy5 ::

Ma če se ti 800 € za nekja takega zdi veliko, potem pač to ni zate ;-)
Ne seštevat cene čipkov ki so vgrajeni, raje seštevaj vložene stroške v razvoj in pomisli če bi ti delal zastonj ? ;-)

Thuban ::

Netrunner je izjavil:

Ha ha 800$ ... Naj ga kar imajo ta vive in oculusa. Klasično nabita cena za novost. Kakšne 2 leti bom počakal oz. Dokler cena ne pride na neko realno raven.


Koliko pa po tvojem mnenju stane razvoj takšne naprave?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

DarkSite ::

Pa resno mislijo, da bo folk nosil to stvar na glavi, namesto da bi uporabljali navadne monitorje? No way ... :)

Da ne govorim kake zdravstvene težave bodo s tem prišle, ko boš to nosil nekaj ur vsak dan, leta.

mgermo ::

DarkSite je izjavil:

Pa resno mislijo, da bo folk nosil to stvar na glavi, namesto da bi uporabljali navadne monitorje?


Ta stvar ni mišljena kot nadomestek monitorja.

Netrunner ::

@tomy5 in @Draconis

Ne igra vloge koliko je stal razvoj, dejstvo je to, da kot vsaka nova igračka ima le ta ceno nabito in taka cena bo, dokler se razvoj ne bo pokril oz. ne bo prišla konkurenca. Zato čez cca 2-3 leta lahko pričakujemo upad cen. Kdor je pač neučakan bo dal 800EUR, jaz bom počakal ker se mi prav nikamor ne mudi in več kot 500EUR ne nameravam dati.

Ni problem da denarja ne bi imel, vendar enostavno nisem pripravljen dati toliko denarja za tako stvar... pa to sem samo jaz ... za ostale me pa ne zanima :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

tomy5 ::

No sej, imaš na na svetu miljon + ljudi ki imajo denar in ga raje porabijo za to kot pa za kaj drugega ali da bi ga imeli še 2 leti na banki.
Staln šimfanje vsega novega in kok je komu predrago pa več pove o osebi kot o ceni izdelka.

antonija ::

Vecina komot vrze ven 500+EUR za telefon, za takole zadevo, ki fura dva ekrana, extra optiko da lahko gledas od blizu, celega hudica senzorjev + dodatke + prilozen SW pa kar naenkrat ni vec vredno. V kompjuterju pa graficna za pol jurja, pa nad njim ekran za se vec dnarja... Mal ste hinavski.

Glavni (edini?) zadrzek za nakup je trenutno pomanjkanje vsebin in feedback uporabnikov kako se zadeva obnese. Na zacetku so vsi jamrali o slabosti ce se je lik prevec navidezno premikal (baje so imeli celo en VR pornic kjer je folku ratalo slabo ker se je galvni "igralec" premikal, zato zdaj vsi seidjo/lezijo), pa vsi poudarjajo da vsaka extra stopinja vidnega kota prinese ogromno k boljsi VR izkusnji. Ce se prav spomnim tukaj Vive vodi pred oculusom, nesporni zmagovalec za ta parameter je/bo pa StarVR (210x130 stopnij vidnega kota, ekrana pokrivata tudi prefierni vid). Uradno je pa v razvoju celega hudica takih in drugacnih naglavnih gizmotov, samo Oculus in Vive sta najbolj PRovsko opevana.

Jaz bom tako kot ponavadi pocakal da prvi hype mine, da se popravijo vsi zacetni bugi (ki so ob danasnji kompleksnosti naprav in posiljenih timelineih ze obvezno prisotni) in da se vsaj priblizno pokaze katega naprava bo omogocala vec povezljivosti (oculus rift mislim da bo omejen zgolj na win, pa se to samo na zadnje verzije zaradi directX ce se prav spomnim; vive bi skoraj moral podpirati tudi linux ce bo za celoten steam), za katero napravo bo obstajalo vec contenta, itd.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Ghenghiz ::

Dokler ne bodo zaceli delati poceni bolj gostih zaslonov ne bo sla cena nic kaj dol. Kot vem, je bil glavni razlog za tak preskok v ceni med development in consumer verzijami ravno v PPI in posledicno optiki.
Ce je Luckeyu za verjet, se oculus prodaja prakticno za stroske izdelave (yeah, right).

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tigrr ()

antonija ::

Konzole se prodaja celo z izgubo, samo da folk kasneje kopuje content. Ce bojo pri VRju enako pujski, potem bo zadeva tsrojno omejena samo na enega oz. nekaj providerjev, ki bojo % posiljali nazaj izdelovalcu HWja.
Ce bo pa stvar prosto uporabna, potem pa alhko rpicakujemo visje cene samega HWja.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Invictus ::

Glede na to, da toliko firm zdaj proizvaja neka 3D očala, zna biti to kar lep napredek pri igricah. Ker bo zgleda tudi cenovno dostopno.

Težko namreč nekdo, ki je zapravil 2k EUR za škatlo in vsako leto potroši nekaj 100 EUR za igre, reče da so predraga. Saj potem prihraniš pri monitorju.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

PARTyZAN ::

VR očala niso nadomestilo za monitor, klasičen zaslon boš še vedno rabil. Takšno ceno teh reči sem pa pričakoval, early adopter cena, pač. Bodo stvari že postale cenejše s časom. Bi bil pa pripravljen tudi to ceno plačat, ampak ne preden bodo na internetu na voljo reviewi. Tole je še mlada tehnologija in dokler se ne ve kateri content lahko konzumiram na kateri napravi, pa kakšne so hibe vseh konkurentov ne bi toliko denarja vrgel v napravo na slepo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PARTyZAN ()

next_byte ::

Proval samsung gear VR, bil mi je ušeč čutil sem globino veliko bolj kot v kakšen 3d kinu, in ja rad bi sproval ga, in če mi bo cool, ga kupim takoj skupaj z GPU jem in vsem potrebnim da stvar deluje tipi-topi

Zgodovina sprememb…

Netrunner ::

tomy5 je izjavil:

Staln šimfanje vsega novega in kok je komu predrago pa več pove o osebi kot o ceni izdelka.

Kaj pove o osebi ? 8-)

Qcube ::

m0LN4r je izjavil:


Mas folk, ki zmece vec dnarja na leto za kavice, cike, telefone, 1001 narocniski paket in nepotreben bencin.



Ne bi rekel da zmečejo, samo vlagajo v prijateljstva, kar je po raziskavah sodeč dobro za srečno in dolgo življenje.

sandmodnigga ::

Netrunner je izjavil:

tomy5 je izjavil:

Staln šimfanje vsega novega in kok je komu predrago pa več pove o osebi kot o ceni izdelka.

Kaj pove o osebi ? 8-)

pove to, da oseba nima pojma o ekonomiji. Ce Oculus Rift ne bi kikstartal, bi takle izdelek zdajle na trgu imeli za 2 kratno ceno, ce bi ga sploh imeli.

Qcube je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Mas folk, ki zmece vec dnarja na leto za kavice, cike, telefone, 1001 narocniski paket in nepotreben bencin.



Ne bi rekel da zmečejo, samo vlagajo v prijateljstva, kar je po raziskavah sodeč dobro za srečno in dolgo življenje.

Url or it didn't happen'. Korelacijo med drogami, zasvojitvijo in dolgim zivljenjem. Splosno gledano dlje zivis, ce dozivljas medgeneracijsko druzenje, se pravilno hranis, kdaj pa kdaj premaknes svojo rit, imas sreco z dobrim podedovanjem itd.

Zgodovina sprememb…

sandmodnigga ::

PARTyZAN je izjavil:

VR očala niso nadomestilo za monitor, klasičen zaslon boš še vedno rabil. Takšno ceno teh reči sem pa pričakoval, early adopter cena, pač. Bodo stvari že postale cenejše s časom. Bi bil pa pripravljen tudi to ceno plačat, ampak ne preden bodo na internetu na voljo reviewi. Tole je še mlada tehnologija in dokler se ne ve kateri content lahko konzumiram na kateri napravi, pa kakšne so hibe vseh konkurentov ne bi toliko denarja vrgel v napravo na slepo.

Tole lahko brez problema nadomesti klasičen zaslon. Za dobrih 50 jurčkov ti v roku leta pridobim early alpho takega GUIa, za dodatnih 100 tisočakov pa še postavim omrežje v premeru 150 km, kjer ima taka naprava oz. OS neomejen dostop in temu prilagojen material in samo rna naprava mora biti povezana v internet. Za kakšen miljonček uredimo, da interneta sploh ne potrebuješ, da prideš do informacij na www z minimalnim zamikom.

loucast ::

Gut, tak projekt ti podprem. Zalaufej projekt na kickstarterju.

roli ::

m0LN4r je izjavil:


A za to osvr stran je treba adblock izkolpit, da sploh kaj vidis?

Meni dela čisto ok z adblockom.

Več o HW je napisanega tukaj:
http://www.osvr.org/hardware.html

Moje izkušnje z Google Cardboard so OK (plastično varijanto). Sklepam, da nekih hudih razlik (razen resolucije seveda) med tem in Vive/Oculus/OSVR ni. Zadeva je vsekakor zanimiva za probat, ni pa vredna 800€. Zato mi je OSVR tudi toliko všeč. Omogoča ti, da za dokaj nizko ceno dobiš dobro izkušnjo iz VRja. Potem se pa čez kako leto ali dve, ko pride nekaj contenta in boljšega HWja odločiš za upgrade.

S tem, da ima OSVR v delu trenutno tudi 150° FOV, ki bo na voljo kot addon za trenutne dev-kite.
http://www.r00li.com

ivanuscha ::

Če te firbec matra kako izgleda VR in če imaš kolikor toliko sodoben telefon, si kupiš google cardboard. Za mainstream cene bo pa treba še počakat par let.

BigWhale ::

antonija je izjavil:

Vecina komot vrze ven 500+EUR za telefon, za takole zadevo, ki fura dva ekrana, extra optiko da lahko gledas od blizu, celega hudica senzorjev + dodatke + prilozen SW pa kar naenkrat ni vec vredno. V kompjuterju pa graficna za pol jurja, pa nad njim ekran za se vec dnarja... Mal ste hinavski.


Mogoce ne lih hinavski, samo prioritete imajo razlicne. Za TV tud 1500 EUR marsikomu ni problem dat.

antonija je izjavil:

Glavni (edini?) zadrzek za nakup je trenutno pomanjkanje vsebin in feedback uporabnikov kako se zadeva obnese.


Pomanjkanje vsebin je tudi zaradi pomanjkanja standardov. Sedaj je pescica proizvajalcev, ki izdeluje vsak svoj izdelek, s svojimi senzorji in s svojim kontrolerjem. Potrebujemo podporo v OpenGL/SDL in DirectX, ki bo enaka za vse.

VaeVictis ::

DarkSite ::

Link 1
Link 2

Primer(je še veliko drugih študij):
Recent studies of lab rats at the UCLA Keck Center for Neurophysics have revealed negative side effects including "cybersickness" and abnormal patterns of activity in rat brains, including 60 percent of neurons that simply shut down in virtual reality environments.


Pa ne mi govorit, da to ne bo zamenjalo monitorjev. Nekateri bodo to imeli na glavi ure in ure, ko bodo igrali recimo igrice. Ostali za druge zadeve. A je kaka velika firma naredila kako študijo kaj to naredi očem in možganom(velike firme o tem ne govorijo)? Imeti toliko elektronike na glavi, gledati z očmi tako blizu ure in ure ... res super.

antonija ::

Tole niso ravno znanstveni clanki s podatki, argumenti in vsem kar zdraven spada, tole je bolj v rangu dnevnih novic ali pa se to ne.

Tudi za TVje se je opevalo vse mozne slabe ucinke na vid, na razvoj mozganov, na nesocialnost, pa je clovestvo brez vecjih tezav prezivelo nekaj desetletij s TVji. Potem so bili na vrsti monitorji, potem posamezni tipi igric, zdaj bo naslednji na tapeti VR. In prav je da je na zacetku skepticizem, ampak tvoji clanki so neosnovan fearmongering.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

McClane ::

Dokler ne bo vse skupaj proper sprogramirano bo vse ostalo na domeni tehnoloških navdušencev, ne pa splošne populacije.
Kaj ti pomaga Oculus ali pa Vive, če ti je po kratki uporabi fizično slabo? Uporabljal sem Oculus DK1 in je že med demoti ogromna razlika, pri nekaterih ti instant postane slabo, pri drugih pa kasneje. Le redki so bili da sem lahko dlje časa uporabljal brez posledic. Ampak dokler ne poizkusiš ne veš. Da bi pa zadevo uporabljal par ur? No way.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

Qcube ::

Sem gledal na Tested na youtube pred kratkim intervju kjer testirajo VR z psihologi in je rekla da delajo v VR največ po 20 minut, kar je več da utrudi človeka.

antonija ::

Ah, prvi mainstream spil bo zadeve pospeseno spravil med publiko. Mogoce ne PC-only zadeve, ampak sonijev VR naj bi delal na PSju. Ce bo to res, se bo marsikateri igralec PSja odlocil za VR headset.

Monitorjev pa ta zadeva ne bo zamenjala, ker se vecina monitorjev uporablja za delo. Naglavni VR te pa odreze od okolice, kar ni ravno najbolje za danasnja delovna mesta, kje se promovira timsko delo, sodelovanje in komunikacija (razen ce so to implementira v VR).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

BigWhale ::

DarkSite je izjavil:

Pa ne mi govorit, da to ne bo zamenjalo monitorjev.


Ne, ne bo.

DarkSite je izjavil:

Nekateri bodo to imeli na glavi ure in ure, ko bodo igrali recimo igrice.


To se zmeraj ne pomeni, da bo to zamenjalo monitorje. Ne trapaj.

DarkSite je izjavil:

Ostali za druge zadeve. A je kaka velika firma naredila kako študijo kaj to naredi očem in možganom(velike firme o tem ne govorijo)? Imeti toliko elektronike na glavi, gledati z očmi tako blizu ure in ure ... res super.


Saj ne rabis kupiti zadeve. A kje pise, da jo moras? A si obvezan k temu? Nevem zakaj delas paniko, ce bo komu stvar skodila je pac ne bo uporabljal. Kaj pa je narobe z elektroniko na glavi? A ves kolk ostalih skodljivih stvari je ze ustvarilo clovestvo?

McClane je izjavil:

Dokler ne bo vse skupaj proper sprogramirano bo vse ostalo na domeni tehnoloških navdušencev, ne pa splošne populacije.
Kaj ti pomaga Oculus ali pa Vive, če ti je po kratki uporabi fizično slabo? Uporabljal sem Oculus DK1 in je že med demoti ogromna razlika, pri nekaterih ti instant postane slabo, pri drugih pa kasneje. Le redki so bili da sem lahko dlje časa uporabljal brez posledic. Ampak dokler ne poizkusiš ne veš. Da bi pa zadevo uporabljal par ur? No way.


Nekateri ljudje ze sedaj ne morejo igrati FPS iger, ker dobijo motion sickness. Enim je ze pri Minecraftu slabo. In? Tisti pac ne bodo igrali.

Vse te zadeve so zaenkrat za 'early adopters', ostali bodo pa se malo pocakali.

Kokore ::

Po moje tole ne bo zamenjalo nobene stvari, bo pa v roku 5 let( + - kako leto) to dodatna oprema vsake konzole in opcija vsakega PCja, TVja in telefona. Prvi primerki so tu, potencial za uporabo ogromen in razvoj bo sedaj skokovit!

vostok_1 ::

Če je dobro implementirano, bo zadeva skoraj vredna svojega dnarja. 800 je mogoče res mal preveč, ampak ko zadeve padejo tam na 500, bo zakon.

bMozart ::

McClane je izjavil:

Dokler ne bo vse skupaj proper sprogramirano bo vse ostalo na domeni tehnoloških navdušencev, ne pa splošne populacije.
Kaj ti pomaga Oculus ali pa Vive, če ti je po kratki uporabi fizično slabo? Uporabljal sem Oculus DK1 in je že med demoti ogromna razlika, pri nekaterih ti instant postane slabo, pri drugih pa kasneje. Le redki so bili da sem lahko dlje časa uporabljal brez posledic. Ampak dokler ne poizkusiš ne veš. Da bi pa zadevo uporabljal par ur? No way.


Stvar so že delno rešili z virtualnim nosom :)
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

bMozart ::

Glavni problem VR je (bo) to kar razloži v Matrici.
Brisanje stabilizacijskih "točk" in algoritmov, poleg tega pa še neločevanje spominov ter z njimi povezanih refleksov v glavah ljudi.
In zaradi zadnjega bodo (so že) tudi smrtne žrtve. Enostaven primer: znak ali luč lahko v večini simulacijah povoziš in greš naprej. Refleks se pri večini folka shrani neločeno v spomin. Ko furajo avto se obnašajo isto, ne da se bi sploh zavedali. Kaj se zgodi, ko se zaletiš v luč ali znak pa vemo(če imamo iskušnje iz "RL" kar ni samoumevno). To je samo en primer, takih primerov je... well, v bistvu vse.

Že Hollywoodski filmi delajo "resnico" v glavah ljudi. Poznam folk, ki po par ur na dan (5+) gleda serije. Zanimivo je govorit z njim 3 tedne preden so začeli gledati neko serijo in malo za tem:> Npr. pri Sopranovi(h) je bilo zelo zanimivo opazovat in se pogovarjat z folkom preden so pogledal to serijo in malo za tem, ter pri tem opazovati njihove moralne vrednote. Eh poden. Kakorkoli odvisno od serije se spremeni tudi "resnica" v glavah ljudi. Tako da če me kdo vpraša katero serijo naj pogleda, raje svetujem Penguins of Madagaskar :) Alterning reality :) TV(novice)? Bowling for Columbine Streljačine, well vprašajte kakšnega vojaka, če ga poznate ali vojake, ki so šli v Irak (poleg globalization, overpopulation in resources) :> Kakorkoli..

VR vse tole postavi v joke. Je 2 kategorije višje. Delna rešitev je dodajanje dodatne informacije, kar zahteva sprotno procesiranje oz. razmišljanje (kaj se bi zgodilo v "RL"). Druga delna rešitev je izbiranje pravih vsebin. Je razlika med NFS in Flight simulator kar velika. :>
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bMozart ()

m0LN4r ::

No nevem, jaz sem pricakoval vec, kot pa da not zmontirajo galaxyjev ekran v oba VRa in sicer samo 1440p, ki na kitajskem stane iz tovarne pride za ~50$ povrh sta pa oculus in samsung partnerja, tko da...

Za primerjavo vrzem na mizo xperio z5 premium v katero porinejo 4K zaslon za 700EUR in je tam notr en gromozanski kup (roko na srce veliko vec) tehnologije upostevajoc OS in vse driverje/firmware, kamere, gps radijske sprejemnike, g sensorje, procesor osemjedrni z graficno, ram, rom, baterija pa vse to na tak malo natlaceno ni da ni.

Potem bi pa lahko tut v en tak oculus zmontiral tak display za 700EUR

On the other hand v oculusu pa imas 50$ display, 100$ lece plastika, 10$ zvok, M$ kontroler in izboljsan driver/firmware od DK1 preko DK2... to je to in zadeva je brez zmogljivega racunalnika prakticno neuporabna. Se za 3D pornic rabis vsaj kolko tolko zmogljiv komp z nekaj usb prikljucki. Medtem, ko bi lahko bila zadeva komot samostojna (vsaj za p0rn), saj 4K h.265 dekoder je spet samo par $.

Sej GEAR VR laufa teoreticno z istim softwarom, optika je 100$. Stos je samo v tem, da je Galaxy S6 only stuff, ker je verjetno tut lazje vse nardit za isti display, kot pa da bi bla zadeva kompatibilna z kako 2160p Xperio.

Na podlagi tega, bi lahko bila cena nizja oz. imela zadeva vsaj boljsi display za tako ceno.

PS:
Sicer si bom verjetno zadevo nabavil, ampak sem resnico pricakoval 2160p dislpay notr, ker se ve da je na 1440p vidnost in gostota pikslov premala, pa gledas spet tisto mrezo pred sabo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

BigWhale ::

Za custveno nestabilne ljudi je lahko trigger marsikaj. Tudi alkohol in tobak ne vplivata enako na vse in povzrocata precej odvisnosti, bolezni in smrti. Nikjer ni videti, da ju bomo kaj kmalu prepovedali.

V resnici ni neke povezave med povecanim nasiljem zaradi igranja racunalniskih iger. Knjiga je lahko prav tako 'immersive' kot filmi ali pa racunalniska igra. Vcasih se bolj, ker pusti domisljiji se bolj prosto pot. Hitr zazgat knjige. :)

Da bi pa zaradi tega, ker lahko v racunalniski igri podres semafor, zacel podirati semaforje tudi v resnici, je pa precej bizarna trditev. Sicer pa link or it didn't happen. :)

m0LN4r ::

@BigWhale
lep primer manipulacije so, kako se jim ze rece, verske knjige. Fuj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Kenpachi ::

Dvomim, da je kdaj koga verska knjiga zmanipulirala v nekaj...
Zaraki Kenpachi.

m0LN4r ::

samo celi svet posredno, kaj sele neposredno xD

Point je, da ce lahko nekdo izjavi, da so igre krive za nasilje. Sta pa bibliji in koran krivi za par miljonov mrtvih in nekateri se vedno ne vejo zakaj praznujejo bozic in veliko noc.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Truga ::

DarkSite je izjavil:

Pa ne mi govorit, da to ne bo zamenjalo monitorjev. Nekateri bodo to imeli na glavi ure in ure, ko bodo igrali recimo igrice. Ostali za druge zadeve. A je kaka velika firma naredila kako študijo kaj to naredi očem in možganom(velike firme o tem ne govorijo)? Imeti toliko elektronike na glavi, gledati z očmi tako blizu ure in ure ... res super.

Optika v VR napravah je narejena tako da so oci fokusirane na neskoncnost (kot bi zunaj gledal nekam v daljavo). V tem stanju oci pocivajo, in to je za oci neprimerno bolje kot buljenje v ekran pri standardnih 50-60cm.

Kar pa se tice elektronike na glavi, kako se to razlikuje od slusalk/mikrofona/telefona? Pa ne mi s "sevanjem".

antonija ::

Kenpachi je izjavil:

Dvomim, da je kdaj koga verska knjiga zmanipulirala v nekaj...

Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

m0LN4r ::

Jaz si bom verjetno zadevo nabavil, sprobal in prodal naprej, potem pa cakal na
 tole z fokus distance, 4K in vecjim fov

tole z fokus distance, 4K in vecjim fov

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Kenpachi ::

antonija je izjavil:

Kenpachi je izjavil:

Dvomim, da je kdaj koga verska knjiga zmanipulirala v nekaj...



Very serious. Knjige kot take in njihove vsebine niso same po sebi akterji manipulacije.

Mogoce mislis na religije in njihove "ustanovne svete". Pol kurca nimajo veze s knjigami kot takimi.
Zaraki Kenpachi.

antonija ::

Tudi orozje kot tako ni predmet ki ubija, vedno ga mora nekdo prijeti in aktivirati.

Amapk na koncu dneva bo se vedno en jihadist z explozivom na prsih v rokah drzal koran in na hitro zmolil preden bo aktiviral orozje.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

m0LN4r ::

Mogoce mislis na religije in njihove "ustanovne svete". Pol kurca nimajo veze s knjigami kot takimi.

Eh kje pa, te zadeve so poneumljale ljudstvo izoblikovalo danasnjo kulturo zgolj iz ust v usta /s
Prvi prevodi/izvodi, so pa bli kovani v nebo mar ne.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Kenpachi ::

Offtopic sta, gospoda. V redu je, ne bomo o semantiki razpravljali.

"Tudi orozje kot tako ni predmet ki ubija, vedno ga mora nekdo prijeti in aktivirati."

And so it shall stand.
Zaraki Kenpachi.

bMozart ::

BigWhale je izjavil:

Za custveno nestabilne ljudi je lahko trigger marsikaj. Tudi alkohol in tobak ne vplivata enako na vse in povzrocata precej odvisnosti, bolezni in smrti. Nikjer ni videti, da ju bomo kaj kmalu prepovedali.

V resnici ni neke povezave med povecanim nasiljem zaradi igranja racunalniskih iger. Knjiga je lahko prav tako 'immersive' kot filmi ali pa racunalniska igra. Vcasih se bolj, ker pusti domisljiji se bolj prosto pot. Hitr zazgat knjige. :)

Da bi pa zaradi tega, ker lahko v racunalniski igri podres semafor, zacel podirati semaforje tudi v resnici, je pa precej bizarna trditev. Sicer pa link or it didn't happen. :)

Igrica z VR postane simulacija, boljša grafika pa samo še pripomore k temu da težje ločiš od "RL-a". Povezave se ti delajo v glavi neodvisno ali hočeš ali ne. Govorimo o VR. Mislim da me nisi dobro razumel, mogoče bi bil boljši primer z znakom, ko te zanese dol s ceste. Ali se ga bi probal izognil ali ne. In kaj imaš shranjeno v refleksu, ko prideš v tako situacijo. V VR se ves čas učiš, pravilno (stvari ki se ujemajo z "RL") in nepravilno (stvari ki se ne ujemajo z "Real Life-om")
Verjetno ti bo v roku 3 do 4 let zelo jasno o čem pišem.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

m0LN4r ::

Je kdo narocil HTC vive?
Kolega je med prvimi narocil in bo cca. na zacetku aprila ze pr meni, potem pa bomo vidl al mu ga dostavim v slo al proda naprej za vec.
Na ebayu je ze ogromno bidderjev.
Zdaj se caka ze baje do junija.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

BigWhale ::

bMozart je izjavil:

V VR se ves čas učiš, pravilno (stvari ki se ujemajo z "RL") in nepravilno (stvari ki se ne ujemajo z "Real Life-om")
Verjetno ti bo v roku 3 do 4 let zelo jasno o čem pišem.


Ne, ne bo. Tko kt se marsikomu ne bo. Lahko pa razlozis na podlagi cesa si prisel do teh sklepanj? :)

V VR bos igral igre.. Zaradi tega v resnicnem zivljenju ne bos nic manj znal funkcionirati. Folk se zaradi VR headsetov ne bo kr skozi prometne znake vozil, ker se jim ne bi znal izognit.

Saj jim ne bos headseta nataknil na glavo ob rojstvu in jih ucil kako se ne izogiba prometnim znakom.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Google Earth VR - modri planet v navidezni resničnosti

Oddelek: Novice / Ostalo
137033 (5540) LuiIII
»

Sulon Q: AMD-jev korak v navidezno resničnost

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
358410 (7182) vostok_1
»

AMD pokazal svojo najhitrejšo grafično kartico Radeon R9 Fury X2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
24051868 (45047) Napajalc
»

Odpuščanja naznanjajo težke čase za proizvajalce pametnih telefonov

Oddelek: Novice / Ostale najave
208088 (4933) PrihajaNodi
»

MWC: Navidezna resničnost izpod prstov HTC-ja in Valva

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
3111200 (7181) trim77

Več podobnih tem