» »

Zeleni artefakti in utripanje zaslona na prenosniku

Zeleni artefakti in utripanje zaslona na prenosniku

Andrej51 ::

Pozdravljeni,
lastim si prenosnik Lenovo y510p in občasno (naključno) se mi začnejo pojavljat v naslov omenjeni "efekti". Pregledal sem Lenovo forum in kolikor sem razbral, naj bi bil to kar pogost problem katerega Lenovo ne priznava kot serijsko napako. Popravilo na servisu napake naj nebi odpravilo.

Zanima me kaj naj v danem primeru storim? Pošiljam prenosnik na servis (je še v garanciji) dokler ne bo skupaj 45 dni in takrat zahtevam denar oz. drugi izdelek?

Lep pozdrav

FX6300B ::

morajo popraviti, drugače so resno navadni šalabajzerji, kot da bi servis lahko odločil da v garancijskem roku popravijo le če se ti pokvari priključek za polnenje... če veš kaj mislim povedati, ti lepo pošlji v garancijo, ma da popravijo ali pa ja denar oz drugi izdelek.
May the force be with you!

MIHAc27 ::

Če je v garanciji morejo napako odpraviti. To da ne priznajo serijske napake še ne pomeni, da napake sploh ni. Se že pojavi samo v majhnem delu prenosnikov in ne v vseh tega modela.

Compufreek ::

Kar lepo na servis pošlji, upam samo da nimaš spraskanega oz. celo kje počeno ohišje na prenosniku, lenovo je edini primer, kjer se mi je znamka zasrala, in to samo zato ker so totalni šalabajzerji na servisu (npr, če se poruši bios je treba menjati matično ploščo za 200 eur ki pa je niti ni mogoče naročiti. In to v obdobju ko imajo vse ostale znamke simpl backup biosa z držanjem specifičnega gumba in bios fila na USB ju. in še hujše odgovore sem dobil iz servia) upam da ti zadevo kljub mojim slabim izkušnjam uredijo.

PS. KČe ti servis nebo uredil zadeve, potem kot res zadnjo možnost naredi tole daj nekomu (ali pa sam) da se laptop razsstavi vzemi vse kar lahko iz matične plošče in jo peci pri 180 stopinjah 8-9 minut
-sem to naredil na 9 prenosnikih, zadnji je bil pred letom dni in razen dveh, ki se jima je težava po dveh tednih ponovila ostali delajo brez problema že kar nekaj časa.
ampak zgoraj napisano rešitev narediš samo če si pripravljen kupit novo matično ploščo oz. prej da računalnik zavržeš.

tukaj je opisan postopek in razlog zakaj tole deluje ... sam grafične še nisem katere rabil popravljat, ker jim redno menjijem pasto na čipu in je posledično zelo mala možnost artifaktov, na prenosnikih pa sem že večkrat uporabil ker je isti problem.
http://www.addictivetips.com/hardware/f...

Zgodovina sprememb…

Andrej51 ::

A si prepričan, da je matična? Namreč artefakti in utripanje se pojavi šele pri večji svetlosti. Če nekoliko pritisnem pri nosilcih efekti izginejo za čas držanja. Zgleda kot, da je problem nekje med zaslonom in matično (grafično).

Bom ga pa vseeno nesel po počitnicah na servis, da vidim kaj bojo spackali.

#000000 ::

pregrevanje GPU, mogoče napačen gonilik na grafo ipd, al pa napaka kot prej omenjeno.

hojnikb ::

zjahan konektor za display.
#brezpodpisa

Andrej51 ::

Mogoče. Kot sem že rekel po počitnicah gre na servis. Prenosnik je bil kupljen v tujini (Nemčija), a ima Lenovo mednarodno garancijo?

hojnikb ::

ma, lahko pr nas uveljavlas.
#brezpodpisa

MIHAc27 ::

hojnikb je izjavil:

zjahan konektor za display.

Če pritisk ali prepogibanje ekrana povzročata motnje, bi res lahko bil samo ta kabel. Strošek potem ne bi smel bit tako hud... tam ene 40-50€ so ponavadi.

solatko ::

Pokliči Lenovo podporo in ti bo kurir prišel iskat prenosnik in ti popravljenega ali zamenjanega v kakšnih 10-ih dneh prinesel nazaj. Naših servisov se izogibaj, saj za določene modele sploh nimajo licence in ti naredijo več škode, kot koristi.
Delo krepa človeka


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20652013 (11979) Han
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11513849 (11521) kratos
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486589 (5132) Seljak
»

Asbis d.o.o. smrdi!

Oddelek: Kaj kupiti
4910257 (4818) Sssaga

Več podobnih tem