» »

Asbis d.o.o. smrdi!

Asbis d.o.o. smrdi!

MrBrdo ::

Imam eno Toshibo, in sem jo pri njih servisiral, za najbolj preprost problem ever - pregrevanje. Najprej so mi hotel zaračunat (je komaj 6 mesecev star), pa sem jim potem malo zagrozil z uradom za varovanje potrošnikov in so si potem premislili (v garanciji namreč nič ne piše da to nebi spadalo v garancijo + Toshiba Uk so rekli da spada). Potem sem dobil prenosnik nazaj in zdaj mi zvočniki sploh več ne delajo, pa še serviser je pozabil noter en CD. Pa še vedno se mi pregreva. Mislim obup res saj niso normalni, ne vem kako so dobil pooblastilo za mednarodni servis za Toshibo. Prekleti oderuhi nesposobni.

That's all I had to say.
MrBrdo

LeQuack ::

To je nek trend se mi zdi v Sloveniji. Se pravi jebanje strank u glavo. Ne vem kako taka podjetja preživijo ampak vsekakor ne samo od prodaje končim kupcem, drugače bi jih bolj spoštovali.
Quack !

Avenger ::

Hja, nekateri poslujejo tko, da nategnejo vse kar lahko od dobaviteljev do kupcev, potem firmo pošljejo v stečaj in odprejo drugo.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

T-h-o-r ::

piši še na salabajzer.si :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

d0c70r ::

hehe......sm prepričan da ti je računalnik servisiral nekdo, ki dela preko študentskega servisa!

:P

inferno666 ::

Naša firma jemlje občasno pri njih, pa še nismo imeli težav. Je pa res, da če se katerikoli prenosnik pregreva, ga sami odpremo, in spihamo.

MrBrdo ::

mene zelo mika da bi ga sam spucal, ampak bi mi skoraj sigurno potem šla garancija... zato sem ga tja sploh nosil. pa ne vem kaj je s temi serviserji da se tok bojijo en ventilator zamenjat, sm mel že podoben problem pri drugem prenosniku pa tudi ni blo dosti boljše ko sem ga dobil nazaj iz servisa. očitno ni bil samo prah vzrok, lahko bi oni to malo potestirali preden ti dajo ne pa da nekaj na uč delajo...
MrBrdo

zee ::

Pojdi na servis Inea (prav tako uradni serviser za Toshibo). Nerad delam reklamo, vendar je na Asbisu podobno obupno/ogabno izkusnjo dozila tudi moja punca.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

matter ::

Glede servisa nevem, nismo nikoli še imeli kaj pri njih na servisu.
Za nakup so povsem OK. Dobre cene, hitra dobavljivost.
Grem basket pa bom neloke metal

luli ::

Toshibo sem kupil pred dvema letoma v Ameriki. Po približno 10ih mesecih so odpovedali vgrajeni zvočniki. Na servisu so kasirali 30EUR kljub garanciji. Toshiba ne hvala, dokler ne uredite kradljive servisne mreže.

Od takrat kupujem v Hoferju, kjer nedelujoče zadeve odnesem nazaj oni pa mi isti hip pri blagajni vrnejo denar na roko.

Zgleda, da bodo postali moj naj trgovec, čeprav sem se jih ponavadi izogibal v velikem loku.

zee ::

Jaz sem mojo Toshibo kupil v Italiji in je imela dvoletno mednarodno garancijo. Ko mi je (zaradi igranja Need for Speeda) crknila maticna plosca, sem lepo zanesel na servis v Sloveniji, kjer so mi maticno plosco zamenjali brez vprasanj in dodatnih stroskov.

Seveda to ni bil Asbis d.o.o.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

T-Majo ::

Podobno je z HP servisom Slovenija (pač preko različnih podjetij dobijo stvari za serivisirat).

Spoh se mi ne da pisat kakšne težave sem imel...

Icematxyz ::

Saj servisov dan danes ne moreš jemati preveč resno. In pričakovati da bo nek serviser dejansko kako zahtevno napako odpravil.

Deloma je za to krivo dejstvo da se danes vse menjuje v celoti. Se pravi se zelo malo popravlja. Drug problem je ta da ti servisi. En dan je na neki lokaciji na novo. Čez mesec dni pa je tam že nekaj drugega. Saj to ne gre.

Nazadnje sem HP tiskalnik nosil na servis 3 krat. Ker je še bil v garanciji in ni potegnil papirja.

Ko sem ga tretjič prinesel domov in še vedno ni potegnil papirja sem vzel v roke izvijač in ga popravil sam. Dela še sedaj brez težav. Na servis jaz dan danes gledam kot na neki vmesni člen kam neseš okvarjen izdelek da ti dajo novega. Vse pa kaj ima v besedi popravljanje pa bog pomagaj.

Brane2 ::

Pri Asbisu imam tako dobre kot slabe izkušnje.

Dobre so recimo, da z njihovo robo ni veliko problemov in da nimajo problemov z vračilom $$$ v upravičenih primerih.

Pri njih sem nabavil Foxcon plate, ki so mi pocrkale in mi jih niso mogli zamenjat z istimi.

Najprej so mi probali uturiti druge, ko pa to ni šlo, sem pač dobil denar nazaj.

Slabe izkušnje so zelo ozka izbira robe na zalogi in bolj leve cene. Dostikrat so dražji od konvencionalne štacune.

Ma mutenje s papirji mi gre tudi na ku**ac. Ko sem vrnil pokvarjeno robo in dvignil novo zamenjavo, so hoteli da podpišem dobavnico za novo robo, niso mi pa hoteli izdati prejemnico za vrnjeno robo.

In to ne enkrat- kot da bi ustvarjali umetno izdano robo, ki jo potem lahko pobašejo sami in prodajo "na črno" še enkrat.

Še en hec v Asbisu.

Pokličem za BluRay pekač. Edini model, ki ga imajo zlistanega, je star.

Pa še tega ni na zalogi, ampak pride- enkrat. Čeprav je že "passe".

"Novega" ne morem naročit. Pa BluRay medijev tudi ne. Enoto imajo, ploščkov pa ne.
Pa se enota kljub temu po njihovih besedah "kar dobro prodaja"...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

kmetek ::

Brane2: a veš, da v celi SLO iščem pri dobaviteljih BLURAY pekač, pa ga nihče nima?

Kaj nam sploh pomaga EU, ko pa ni robe?

Hardstyle ::

Nesel HPja na servis v Lancom na tržaški (maribor), baterijo zamenjali z novo dveh tednih tako, da pohvale, pa čeprav tam tudi delajo študentje.

MrBrdo ::

Jaz sem mojo Toshibo kupil v Italiji in je imela dvoletno mednarodno garancijo. Ko mi je (zaradi igranja Need for Speeda) crknila maticna plosca, sem lepo zanesel na servis v Sloveniji, kjer so mi maticno plosco zamenjali brez vprasanj in dodatnih stroskov.

Seveda to ni bil Asbis d.o.o.

Kateri servis pa je bil? Jaz sem mislil da je Asbis edini pooblaščen za mednarodne garancije za Toshibo pri nas...
Hvala.
MrBrdo

LuGi ::

Pojdi na servis Inea (prav tako uradni serviser za Toshibo). Nerad delam reklamo, vendar je na Asbisu podobno obupno/ogabno izkusnjo dozila tudi moja punca.

Okapi ::

Nesel HPja na servis v Lancom na tržaški (maribor), baterijo zamenjali z novo dveh tednih tako, da pohvale,
Ja, to je pa res izjemen uspeh, da so uspeli v dveh tednih zamenjati baterijo.:))

O.

Leks ::

Kolega ima HP 4710s na servisu (odpovedal disk) že 14 dni. Včeraj je klical na birotehno in povprašal, pa so mu dejali da pridejo šele v februarju, ker mora iti vse prek HPja. Ne moreš verjeti, kako počasen je lahko servis, vse kar je potrebno je noter namestiti nov 2,5" 500GB trdi disk.

MIHAc27 ::

Pa je v garanciji? Po mojih izkušnjah kar je v garanciji kar hitro uredijo. Če pa ni pa res lahko čakaš.

MrBrdo ::

Leks: Ja z birotehno mam tudi jaz podobne izkušnje.. Samo zato, da bi mi vstavili nov DVD pogon, ki sem ga kupil, so hotli da pridem naslednji dan. Mislim da sem jih potem mal napizdil pa so mi v 1 urci naredili. Pa čakalne vrste da joj.

Glede Asbisa: danes sem bil spet tam, ker mi zdaj še manj dela kot prej, in ko sem ga dal v servis so mi rekli da "zdaj pa ne morejo nič sprobat ker ni diska noter".. Mislim wtf?? Pa kakšen servis je to, še nikoli nisem prenosnika nesel na servis z diskom noter pa ni blo nikol nobenih vprašanj... Kaj potem shekajo gesla od stranke da lahko njihov OS uporabljajo al kaj? Groza... Bomo videli kako se bo zgodba nadaljevala, upam da ne bom zdaj čakal ne vem koliko časa da pospravijo kar so posrali...
MrBrdo

Bramac ^^ ::

Pojdi na servis Inea (prav tako uradni serviser za Toshibo). Nerad delam reklamo, vendar je na Asbisu podobno obupno/ogabno izkusnjo dozila tudi moja punca.


Ravno pred dobrim mesecem sem tudi sam nesel prenosnik na Inea servis in je bilo vse ok! Punca ima prav tako dobre izkušnje z njimi. Tako da priporočam! Sicer pa sem pred kratkim prejel tudi klic iz tujine, ko je klicala neka gospodična in jo je zanimalo kako sem bil zadovljen s servisom, kaj bi lahko izboljšali, nasplošno glede toshiba prenosnikov,.. in so me res pozitivno presenetili. Izgleda, da se zelo trudijo upoštevati želje uporabnikov ter posledično ponuditi čimboljše storitve.

blackbfm ::

Najbolš da se kar tukaj opišete težave http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?... :)

xeon ::

@MrBrdo, jaz bi na tvojem mestu naredil tako. Pisal bi na glavni support na TOSHIBO, naj pojasnijo kaj spada in kaj ne v garancijo, in v kakšnem stanju lahko prineseš pc na servis (z diskom ali brez) in obrazložil situacijo. In ker boš zagotovo dobil vse odgovore, ki jih potrebuješ, bi list izprintal in skupaj z kontaktnimi podatki toshibinga supporta odnesel na servis. V primeru, da ti ne zagotovijo to kar je TOSHIBA napisala, se pritožiš na urad za pravice potrošnikov..

aiko ::

Ma sej je 99% servisov pri nas totalno v k****.

Primer: Matična Gigabyte..mrtva...menjava 50 dni..50! (zahteval denar, vmes kupu drugo)
Nov disk WD (umrl 3 dni po nakupu)..menjava 14 dni.
Dell NBD (next business day) garancija, katero doplačaš; plata na novem prenosniku fuč (ni polnil baterije).... 20 dni...

... in še in še bi se našlo....tko da..no comment...

zee ::

Problem, ki ga vidim pri nas, je, da se vsi izdelki uvazajo prakticno posamicno, t.j. vsak kos posebej.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

andrej24 ::

Je notesnik bil v garanciji? Lahko napišeš serijsko številko?
Prah praviloma ne spada v garancijsko popravilo, ker je to stvar vzdrževanja računalnika. V večini garancijskih listov je tako tudi zavdeno in pri nas je precej bolj ohlapno kot v tujini, kjer ti to gladko zaračunajo + še kako komponento, ki se mimogrede skuri zaradi tega. Kar se pa zvočnikov tiče pa možno, da je kabel izgubil stik pri sestavljanju.Glede diska pa takole. Je že res, da servis lahko stestira računalnik s svojim diskom ampak se preveč pogosto izkaže, da je za napake kriv sistem zato je praviloma priporočljivo, da se ga pusti v računalniku. Nihče ne briše podatkov kar malo sem in tja, ker je to preveč občutljivo področje.

blackbfm ::

Ja prav imaš kupec je vedno kriv.

dtnt ::

menim da pa to le ni vse kar si imel za povedati...

potrdi sledeča dejstva

ali je računalnik v garanciji?
zakaj ga enostavno ne neseš tja kjer si ga kupil in tam zahtevaš vračilo kupnine, ker imaš toliko problemov s tem...

andrej24 ::

@ blackclw

ne vedno, ampak vse prevečkrat in kupci imajo večinoma mnenje, da je vse vedno v garanciji, naš zakon je pa tudi spisan tako da si lahko vsak privošči karkoli. Nekaj je manjava strojne opreme, na vpliv programske se pa vedno pozabi.

amigo_no1 ::

Nihče ne briše podatkov kar malo sem in tja, ker je to preveč občutljivo področje.

Večina servisov ima v pogojih napisano da ne odgovarjajo za podatke na medijih (disk in podobno) tako da lahko dobiš nazaj tudi prazen disk :D.

noraguta ::

Pojdi na servis Inea (prav tako uradni serviser za Toshibo). Nerad delam reklamo, vendar je na Asbisu podobno obupno/ogabno izkusnjo dozila tudi moja punca.


Ravno pred dobrim mesecem sem tudi sam nesel prenosnik na Inea servis in je bilo vse ok! Punca ima prav tako dobre izkušnje z njimi. Tako da priporočam! Sicer pa sem pred kratkim prejel tudi klic iz tujine, ko je klicala neka gospodična in jo je zanimalo kako sem bil zadovljen s servisom, kaj bi lahko izboljšali, nasplošno glede toshiba prenosnikov,.. in so me res pozitivno presenetili. Izgleda, da se zelo trudijo upoštevati želje uporabnikov ter posledično ponuditi čimboljše storitve.


a potem se le nekaj premika pri tošibi. bomo videli koliko časa bo trajalo , ker je odvraten servis vsaj mene odvračal od nakupa, ter sem se že iz tega naslova raje držal lenova , kjer so stvari pošlihtane.hp-jeva "odzivnost" v naših logih je pa tudi že kar legendarna.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Relanium ::

Zdaj je že leto dni in me zanima če so kake spremembe glede servisa za Toshibo
Namreč nekaj mi je začel zajebavat, prenosnik sem pa kupil v big-bangu.

Torej koliko mi je znano lahko nesem direkt na pooblaščen servis, da bi bilo malo hitreje,
nekje na papirjah sem vide, da piše Asbis, bi lahko nesel tudi na Ineo ?

Edit: Še je garancija

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

zee ::

Da.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Matko ::

Inea ni več zastopnik/servis za Toshibo

Relanium ::

Zdaj še samo Asbis servisira ?

Matko ::

Na uradni strani je že tako napisano.
http://bl.computers.toshiba-europe.com/...

flood ::

rad bi nesel prenosnik (toshiba) zaradi pregrevanja na pooblaščen servis, pa me zanima katerega priporočate
Asbis ali Acord-92?


lp
Asus A7N8X-X, Athlon xp 2700+, Radeon 9550 Gt, 1Gb ram, 120Gb Hitachi,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...

RejZoR ::

Eden razlog več da se ne kupi Toshibe, če so servisi res tko zanič.

@flood
Če že moraš, izberi Acord-92 ane...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

flood ::

ja žal moram, ker je v garanciji, če ne bi že sam rešil :|
Asus A7N8X-X, Athlon xp 2700+, Radeon 9550 Gt, 1Gb ram, 120Gb Hitachi,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...

RejZoR ::

Jezst sem tud svojega netbooka nakoncu šraufal kar sam (mal po svoji krivdi hehe). Del sem naročil pri Alterni (ki so ga kar hitro dobili), pol pa sem ga sam vgradil. Prighranil sem skor pol cene, ker ponavadi samo za delo zaračunajo toliko kot je komponenta.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Spock83 ::

amigo_no1 je izjavil:

Nihče ne briše podatkov kar malo sem in tja, ker je to preveč občutljivo področje.

Večina servisov ima v pogojih napisano da ne odgovarjajo za podatke na medijih (disk in podobno) tako da lahko dobiš nazaj tudi prazen disk :D.


Edino prav.

RejZoR ::

Čeprav bi bila mal bosa, da ti za menjavo ventilaotrja pobrišejo Okna... Primer.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kmetek ::

PRO SERVIS je za Toshibe.

Spock83 ::

RejZoR je izjavil:

Čeprav bi bila mal bosa, da ti za menjavo ventilaotrja pobrišejo Okna... Primer.


V večini problemov se to ne zgodi. Če je normalni servis.

flood ::

kmetek je izjavil:

PRO SERVIS je za Toshibe.

nič jim ne piše na strani o toshibi
meni rabi servis, ki popravlja pod garancijo (zastonj)
Asus A7N8X-X, Athlon xp 2700+, Radeon 9550 Gt, 1Gb ram, 120Gb Hitachi,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...

pivo ::

pro-servis ni za toshibe ampak za Dell ter Apple
za toshibe je kar lepo Asbis
žiulenje ni potica...pa tut testu za štrudl ne

kmetek ::

morda sem se zatipkal ;)

Sssaga ::

Banda! Men je mogu en nesposoben računalničar servisirat neuporabno miško in sem dobil v odgovor zavrnjeno garancijo, češ da je napaka v software-u OS-a. A dej ga no srat, sj ne da sm se posluževal celotnega troubleshootinga, k se ga lahko (kar se tiče ohranitve garancije - torej nisem odpiral miške). Testiral v različnih sistemih, OS-ih, USB drivers reinstall ...
Zanima me, kako se sploh testira periferijo? Saj gumbi delajo, vendar izgubiš živce pri uporabi (dvokliki, problemi z označevanjem teksta itd...) in očitno je serviser bil preveč utrujen, da bi videl kaj heca... Ne vem, no. Poden od podna!
Sicer to ni laptop in je le par EUR, ampak to ni bitno! Imajo za zamenjati!

Frendu sm lih ta tedn še formatiru komp in to je blo smeha. Vsaj neki koristnga sm meu od tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sssaga ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vaše izkusnje z internet trgovino esvet ?

Oddelek: Kaj kupiti
365122 (1666) Brdavs95
»

Toshiba servis za prenosnike

Oddelek: Pomoč in nasveti
84736 (3173) Jakka
»

Teleray :-)

Oddelek: Mobilne tehnologije
286502 (3835) Dr_M
»

Pomoč: Toshiba L550-117

Oddelek: Kaj kupiti
447200 (6474) toshibaL550
»

Toshiba ali HP v MediaMarkt

Oddelek: Kaj kupiti
244309 (3872) berta

Več podobnih tem