Novice » Znanost in tehnologija » Pionirska Kalifornija ne bo dovolila samovozečih avtomobilov brez voznikov
matobeli ::
Točno tako! Sicer se pa podobni pojavi pojavljajo stalno. V sloveniji so se zaprli rudniki, šiviljska, čevljarska in jeklarska industrija pa obstaja v precej zmanjšanem obsegu kot je bila nekoč, če propadejo taksisti bodo pač propadli, bodo imeli itak precej dolgo prehodno obdobje preden bo na voljo samovozeča alternativa za vse ki koristijo taxi službo.
Ni to ravno tako kot da "čez noč" (v resnici ni nikoli čez noč, preden se kdo obesi) zapreš tovarno in je na cesti par 100 ljudi.
Ni to ravno tako kot da "čez noč" (v resnici ni nikoli čez noč, preden se kdo obesi) zapreš tovarno in je na cesti par 100 ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
PrihajaNodi ::
PrihajaNodi je izjavil:
Ali pa življenje ni vredno več od denarja
Saj ni. V tem je vsa poanta. Če dela ne bo, ga bo tako ali tako potrebno nekako ustvariti umetno. Utopično je pa pričakovati da se bodo kar vsi v nekaj prekvalificirali, če je pa vse avtomatizirano. Kot bi pričakoval od vse IQ 256.
Super ideja. Dejmo še kombajne odpoklicat. Bodo nekvalificirani brezposelni delal na polju, dejmo se znebit tovarn z avtomatizirano proizvodnjo, bomo ustanovili cehe in delavnice z ročnim nekvalificiranim delom, uvedimo telefonske operaterje, bodo oni prevezovali klice, znebimo se avtomatizacije, pa bo sigurno blizu 100% zaposlenost. Še fakultet ne bomo rabili, profesorju pa namesto, da predava o sestavi kamnin kramp v roke in množično v rudnike. Strojev mi že ne bomo prenašali.
Ne, ne dajmo se vsi na planetu zacet ucit programirat. Eni bodo znali fajtona drugo c- je mekateri bodo znali programirat v cnc vseh 7 miljard bo delalo v tej branži. Ka te pa je, kombajni bodo itak avtomatizirani.
Točno tako! Sicer se pa podobni pojavi pojavljajo stalno. V sloveniji so se zaprli rudniki, šiviljska, čevljarska in jeklarska industrija pa obstaja v precej zmanjšanem obsegu kot je bila nekoč, če propadejo taksisti bodo pač propadli, bodo imeli itak precej dolgo prehodno obdobje preden bo na voljo samovozeča alternativa za vse ki koristijo taxi službo.
Ni to ravno tako kot da "čez noč" (v resnici ni nikoli čez noč, preden se kdo obesi) zapreš tovarno in je na cesti par 100 ljudi.
Pa ti ves da je zaradi vseh teh propadov vSloveniji za vsako delovno mesto po 200 prijav vecina mladina? Ce je kaj vredno to mesto jasno. Notri pa imas vse profile od elektroinzinirjev do medicincev brez specializacije. To da pa ne dobijo nekih varilcev je pa mit, naj placajo pa bo. Ce bos kdaj imel podjetje bos videl kako zalostna je pravzaprav situacija ( ceprv dvomim da si sposoben vodenja)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
vostok_1 ::
V bistvu se ne strinjam z Nodijem, ampak i catch your drift.
Resnica je, da niso vsi tako ultra sposobni za se prekvalificirat v visoko zahtevne poklice. Še posebej starejši kot si, slabše je.
Podpiram bolj gradualno obliko. Neke osnovne regulacije morajo biti.
Glede fukanja androidov, i'm game.
Resnica je, da niso vsi tako ultra sposobni za se prekvalificirat v visoko zahtevne poklice. Še posebej starejši kot si, slabše je.
Podpiram bolj gradualno obliko. Neke osnovne regulacije morajo biti.
Glede fukanja androidov, i'm game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Shegevara ::
PrihajaNodi je izjavil:
Ne, ne dajmo se vsi na planetu zacet ucit programirat. Eni bodo znali fajtona drugo c- je mekateri bodo znali programirat v cnc vseh 7 miljard bo delalo v tej branži. Ka te pa je, kombajni bodo itak avtomatizirani.
Tvoja alternativa je bremzanje gospodarstva na račun nezaposljivih šoferjev? Ja, tako bomo pa zagotovo ostali konkurenčni na svetovnem trgu.
Ni mi jasno, kako si predstavljaš, da bodo naša podjetja zmožna podpirati šoferje in hkrati konkurirati s tujimi, ki jim takšnih bremen ne bo potrebno nositi.
Tuja podjetja bodo prva odšla, domača pa kmalu za njimi, tista, ki ne pa pogumno in z glavo v pesku v bankrot.
dope1337 ::
Vsi dosedanji kotraNodi komentarji, so precej ... ekstremistični. Nikjer ni bilo omenjeno, da bi morali popolnoma opustiti avtomatizacijo.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
vostok_1 ::
To pa zato ker ljudje ne marajo nians. Either with us or against us. Sej v resnici je svet res lahko črno bel, sam resolucija je infinitizimalno velika.
PrihajaNodi ::
Vsi dosedanji kotraNodi komentarji, so precej ... ekstremistični. Nikjer ni bilo omenjeno, da bi morali popolnoma opustiti avtomatizacijo.
Seveda, najlažje je pa puhlice nabijat. Ko imaš enkrat razgovore, svojo firmo, šele takrat spoznaš koliko sposobnega kadra je dobesedno na cesti. Nobena izobrazba pa jim ne bo zagotovila dela in standarda srednjega razreda.
Oberyn ::
Jaz bi še dodal, da nad to tehnologijo samovozečih avtomobilov sem impresioniran, ampak to je samo začetek. Vse to so bolj ali manj sintetični testi do sedaj. Eni tule pravite, da bi iz avta morali izginiti mehanizmi za ročno upravljanje in da človek sploh več ne bi imel vpliva na vožnjo. Ampak v avtu je potrebno izvajati še manevre, ki jih dosedanja tehnika niti v sanjah ne zmore. Potrebno ga je stisniti pred blokom na parkirišče, kjer ostane par cm prostora na vsaki strani. In to tam, kjer ni gajbice od ostrih sosedov, lahko je pa gajbica od bolj blagih sosedov. Mora biti pravo parkirišče, ponekod si v blokovskih naseljih prebivalci malo razdeliji področja na premajhnem parkirišču. Ga spustiti v garažo po zelo strmem uvozu pod kotom, kjer se pelje na cm natančno. Ga zjutraj dvigniti rikverc nazaj iz te garaže, pri tem da obe soseda levo in desno isto počneta in se ravnaš po odsevih luči. Parkirati bočno v mestu. Odzivati se na mahanje redarjev na gradbiščih, pri čemer imajo redarji vsak drugačen način mahanja. Se odzivati na glasovna navodila redarjev in tudi policajev (zapeljte tam okoli onega bagra pa nazaj na cesto / ustavte tam na oni postaji in počakajte). Najti pravi koridor iz stožcev na gradbiščih, kjer je postavljenih par sto stožcev vse naokoli, da samo debelo gledaš. Pravilno interpretirati psihadelične oznake pleskarjev, ki barvajo sredinsko črto. Pravilno interpretirati dva kompleta talnih označb, en bel in drugi rumen, ki se delno prekrivata (običajno na gradbiščih in še par tednov po njih). Še milijon takih položajev, ki jih človek z intelektom mikserja (kot nam en zgoraj laska) z lahkoto procesira, stroj jih pa še 30 let ne bo.
PrihajaNodi ::
Jaz bi še dodal, da nad to tehnologijo samovozečih avtomobilov sem impresioniran, ampak to je samo začetek. Vse to so bolj ali manj sintetični testi do sedaj. Eni tule pravite, da bi iz avta morali izginiti mehanizmi za ročno upravljanje in da človek sploh več ne bi imel vpliva na vožnjo. Ampak v avtu je potrebno izvajati še manevre, ki jih dosedanja tehnika niti v sanjah ne zmore. Potrebno ga je stisniti pred blokom na parkirišče, kjer ostane par cm prostora na vsaki strani. In to tam, kjer ni gajbice od ostrih sosedov, lahko je pa gajbica od bolj blagih sosedov. Mora biti pravo parkirišče, ponekod si v blokovskih naseljih prebivalci malo razdeliji področja na premajhnem parkirišču. Ga spustiti v garažo po zelo strmem uvozu pod kotom, kjer se pelje na cm natančno. Ga zjutraj dvigniti rikverc nazaj iz te garaže, pri tem da obe soseda levo in desno isto počneta in se ravnaš po odsevih luči. Parkirati bočno v mestu. Odzivati se na mahanje redarjev na gradbiščih, pri čemer imajo redarji vsak drugačen način mahanja. Se odzivati na glasovna navodila redarjev in tudi policajev (zapeljte tam okoli onega bagra pa nazaj na cesto / ustavte tam na oni postaji in počakajte). Najti pravi koridor iz stožcev na gradbiščih, kjer je postavljenih par sto stožcev vse naokoli, da samo debelo gledaš. Pravilno interpretirati psihadelične oznake pleskarjev, ki barvajo sredinsko črto. Pravilno interpretirati dva kompleta talnih označb, en bel in drugi rumen, ki se delno prekrivata (običajno na gradbiščih in še par tednov po njih). Še milijon takih položajev, ki jih človek z intelektom mikserja (kot nam en zgoraj laska) z lahkoto procesira, stroj jih pa še 30 let ne bo.
Jasno, ko pa infrastruktura še ni prilagojena.
matobeli ::
Da stroj ne bi znal na cm natančno parkirat? Ne v 30 letih? Pa kaj je z nekaterimi tukaj? Ker ljudje smo popolni in avtoličarji niso v vsaki vasi?
Tako kot zna vaški majster na ročni stružnici bolj natančno kot cnc, vsak dan, vsak dan 100x? Lepo prosim.
Tudi stroj ne bo znal vedno pravilno odreagirat v izrednih okoliščinah. Odvisno od softwera. Črte niso noben problem, količki tud ne. Sploh pa bo to računalnik precej hitro preračunal. Tudi reakcijski čas lahko zaokrožimo na 0.
V normalnem poteku pa za razliko od mikserjev nikoli ne bo klepetal, bral mejlov, spil pol jacka, "pozabil" dat žmigovc, spregledal kolesarja v mrtvem kotu, se tiščal nekomu v rit,...
Kako si sploh kdo predstavlja da mašina, ki brezpogojno spoštuje vse zakone, ima 360 stopinj pregleda in ve točno kolikšna je razdalja do , in je nasploh narejena točno za eno nalogo ne bi, v povprečju, bila superiornejša od človeka?
Edina resna pomankljivost je, kar pa začuda nihče ne vrže naprej, je pokvarljivost vsakega sistema, vdori, "zlonamerni firwire" in podobne slabosti računalnikov. To da en Renault danes ne zna nardit on board pcja ki bi držal 15let bp je itak nepomembno. Važno je to da sml ljudje "boljši" od vsega ostalega na zemlji.
P.s. Nodi, prosim če se vzdržiš osebnih komentarjev in s tem poiskusov diskreditacije (strawmmen ftw.), ker nimaš pojma kdo sem in kaj počnem ter tega nimam namena razlagati.
Tako kot zna vaški majster na ročni stružnici bolj natančno kot cnc, vsak dan, vsak dan 100x? Lepo prosim.
Tudi stroj ne bo znal vedno pravilno odreagirat v izrednih okoliščinah. Odvisno od softwera. Črte niso noben problem, količki tud ne. Sploh pa bo to računalnik precej hitro preračunal. Tudi reakcijski čas lahko zaokrožimo na 0.
V normalnem poteku pa za razliko od mikserjev nikoli ne bo klepetal, bral mejlov, spil pol jacka, "pozabil" dat žmigovc, spregledal kolesarja v mrtvem kotu, se tiščal nekomu v rit,...
Kako si sploh kdo predstavlja da mašina, ki brezpogojno spoštuje vse zakone, ima 360 stopinj pregleda in ve točno kolikšna je razdalja do , in je nasploh narejena točno za eno nalogo ne bi, v povprečju, bila superiornejša od človeka?
Edina resna pomankljivost je, kar pa začuda nihče ne vrže naprej, je pokvarljivost vsakega sistema, vdori, "zlonamerni firwire" in podobne slabosti računalnikov. To da en Renault danes ne zna nardit on board pcja ki bi držal 15let bp je itak nepomembno. Važno je to da sml ljudje "boljši" od vsega ostalega na zemlji.
P.s. Nodi, prosim če se vzdržiš osebnih komentarjev in s tem poiskusov diskreditacije (strawmmen ftw.), ker nimaš pojma kdo sem in kaj počnem ter tega nimam namena razlagati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
PrihajaNodi ::
P.s. Nodi, prosim če se vzdržiš osebnih komentarjev in s tem poiskusov diskreditacije (strawmmen ftw.), ker nimaš pojma kdo sem in kaj počnem ter tega nimam namena razlagati.
Oprosti, kje si vidil diskriminacijo ali slamnatega moža? Nevem kaj si ampak logika ti ne gre.
SimplyMiha ::
Seveda ne vidiš, če pa si tako sveto zaverovan v svoj prav. On trdi eno, ti pa omenjaš nekaj povsem drugega. Ergo, slamnati mož. Pol pa bluziš "če boš kdaj imel podjetje"... Se pravi že veš vse o človeku, katerega naslavljaš, in spodbijaš njegovo avtoriteto... O kateri seveda vse veš.
PrihajaNodi ::
SimplyMiha je izjavil:
Seveda ne vidiš, če pa si tako sveto zaverovan v svoj prav. On trdi eno, ti pa omenjaš nekaj povsem drugega. Ergo, slamnati mož. Pol pa bluziš "če boš kdaj imel podjetje"... Se pravi že veš vse o človeku, katerega naslavljaš, in spodbijaš njegovo avtoriteto... O kateri seveda vse veš.
Če bi ti ali on imela podjetje ne bi kvasila neumnosti, ker pojma nimata kako se vrti ekonomija. Če bi se danes takšna tehnologija implementirala, bi to pomenilo prej da industrija sama sebe uniči (implozija) kot pa napredek, ker kot že rečeno nimate(a) pojma da je logistika največji sektor v ZDA. Če tako vodi podjetje, potem lahko samo rečem bože milo...
SimplyMiha ::
Economy of the United States @ Wikipedia
Economy of the United States by sector @ Wikipedia
Nikjer ne vidim, da bi bila logistika največji sektor. Manj histeričnega bluzenja in več dejstev, prosim.
Economy of the United States by sector @ Wikipedia
Nikjer ne vidim, da bi bila logistika največji sektor. Manj histeričnega bluzenja in več dejstev, prosim.
PrihajaNodi ::
Economy of the United States @ Wikipedia
employment THOUSANDS FEBRUARY 2013 PERCENT OF TOTAL EMPLOYMENT
Transportation and warehousing 4,472 3%
Ta sektor je na 12 mestu,
Transporatation and warehousing...? Ni največji, je pa med večjimi.
employment THOUSANDS FEBRUARY 2013 PERCENT OF TOTAL EMPLOYMENT
Transportation and warehousing 4,472 3%
Ta sektor je na 12 mestu,
SimplyMiha je izjavil:
Economy of the United States @ Wikipedia
Economy of the United States by sector @ Wikipedia
Nikjer ne vidim, da bi bila logistika največji sektor. Manj histeričnega bluzenja in več dejstev, prosim.
Transporatation and warehousing...? Ni največji, je pa med večjimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
dope1337 ::
Da stroj ne bi znal na cm natančno parkirat? Ne v 30 letih? Pa kaj je z nekaterimi tukaj? Ker ljudje smo popolni in avtoličarji niso v vsaki vasi?
Tako kot zna vaški majster na ročni stružnici bolj natančno kot cnc, vsak dan, vsak dan 100x? Lepo prosim.
Pa kje je to kdo trdil človek božji :D
Vsi, ki smo tukaj za postopno uvajanje avtomatizacije se strinjamo s teboj, v smislu, da so stroji bol natančni, ter da je njihovo ravnanje bolj predvidljivo. Nikakor pa ne trdimo, da bi se jih morali popolnoma znebiti.
Teoretično gledano, je popolna avtomatizacija omogočena vse naprej od ENIAC-a. Ampak je postopek uvajanja dolgotrajen, zaradi lovljenja izjem/napak, ki jih zaenkrat še nismo predvideli, ter seveda odprava le-teh.
Vsekakor bo prej ali slej prišlo do popolne avtomatizacije vseh logičnih in fizičnih procesov. But perfection takes time. One cannot rush perfection
Capiche?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
PrihajaNodi ::
Vsi, ki smo tukaj za postopno uvajanje avtomatizacije se strinjamo s teboj, v smislu, da so stroji bol natančni, ter da je njihovo ravnanje bolj predvidljivo. Nikakor pa ne trdimo, da bi se jih morali popolnoma znebiti.
Indeed, kot bi razlagal to funkcionalno nepismeni osebi!
Da ne omenjamo da sistem ni kompatibilen s takšno tehnologijo. Še enkrat: kot bi dal otroku nabito puško za igranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
SimplyMiha ::
Kje si jemal slovenščino, Nodi? Ker se mi zdi, da ne ravno razumeš najbolje pojma besede "največji"...
Namig: to ni dvanajsti.
Sicer pa nimamo nič proti, če bi raje postopoma prešel na samovozne avte. Moti nas samo to, da nam odrekaš to. Pa kaj te za farbana jajca briga, če bi se radi vozili s samovoznimi avti?
Namig: to ni dvanajsti.
Sicer pa nimamo nič proti, če bi raje postopoma prešel na samovozne avte. Moti nas samo to, da nam odrekaš to. Pa kaj te za farbana jajca briga, če bi se radi vozili s samovoznimi avti?
matobeli ::
Oberyn je napisal da je treba več kot samo peljat naravnost z avtom, tudi na par cm parkirat pred blokom. Naučta se brat ( nodi in dope);-)
In še enkrat: članek govori o prepovedi takih vozil. Torej odvzema možnost za razvoj. Glede na to da do sedaj ni bilo težav z samovozečimi avtomobili je to čisto paranoično.
Kar se tiče pa prevozništva je pa to čisto drug sektor kot osebni promet.
In še enkrat: članek govori o prepovedi takih vozil. Torej odvzema možnost za razvoj. Glede na to da do sedaj ni bilo težav z samovozečimi avtomobili je to čisto paranoično.
Kar se tiče pa prevozništva je pa to čisto drug sektor kot osebni promet.
Oberyn ::
In še enkrat: članek govori o prepovedi takih vozil. Torej odvzema možnost za razvoj. Glede na to da do sedaj ni bilo težav z samovozečimi avtomobili je to čisto paranoično.
Kakor jaz vidim članek, ne govori o prepovedi. Avtomobili bodo lahko samovozeči, samo šofer bo moral sedeti poleg in biti pripravljen, da prevzame nadzor. To pomeni še naprej poln razvoj. Tudi do sedaj je človek sedel poleg in opazoval, pa se je razvoj očitno dogajal.
Markoff ::
PrihajaNodi je izjavil:
Ah spet puhlice. Kot kristjani in njihove ideje o naravnih in nenaravnih druzinah. Pa btw tudi v srednjem veku se je marsikaj izumilo.
Ah, spet spuščanje megle namesto argumentiranja. OdhajaNodi.
V srednjem veku se je izumilo predvsem različne mučilne metode. In kakšen trebušet. Velik napredek za človeštvo, ni kaj. Pozdravi Mediko.
PrihajaNodi je izjavil:
Daj ne trapaj neumnosti, če ne bi bilo javnega sektorja, ogromno zdravil ne bi bilo razvitih ker je razvoj predrag in se to ne splača, prav tako bi ti pisal še danes na papir...telefon? Od kje tehnologija za telefon? Od kje touch screen? Ne, ne ni bil Apple.
Farmacija je sedaj domena javnega sektorja? To me spominja na ono sceno iz Butec in Butec, ko Lloyd menja DogMobile za minimotor...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
Markoff ::
PrihajaNodi je izjavil:
Pa ne samo to. Manj nesreč pomeni, manj delovnih mest za ličarje, zdravnike, avtomehanike. Celotna industrija kolapsira. Tak napredek je kot bi dal otroku pravo pištolo za zabavo. Povzročanje še več revežev ni rešitev. Rešitev niso prekvalifikacije in nevem kakšna super duper izobraževanja, ki so sama sebi namen pri čemer kvalitetno izobrazbo itak dobijo samo tisti s financami, rešitev je samo "komunistični/socialistični" UTD. Ne more držat 1% ljudi za (oprostite izrazu) jajca 99% sveta.
Super ideja. Dajmo vzdrževat celotno industrijo, ki ne bo več koristna, zato da kupujemo socialni mir, namesto da bi razmišljali, kaj bi ti ljudje lahko koristnega delali jutri. A, že vem, rešitev je UTD, ki bo zagotovo stimulirala ljudi za delo in bo zmanjšala število prebivalcev hotelov mama za 90%. Socializem je zagotovo rešitev, saj nobena socialistična država še ni konvertirala v kapitalistično, medtem ko obratnih primerov kar mrgoli.
Si ti na norih gobah ali res živiš v risanki?
Ane, katastrofa, ker imajo ljudje dandanes sploh možnost preživeti nesrečo. Takoj stran z varnostnimi blazinami in pasovi. Zmečkljive cone? Zločin.
Ko smo že pri otroku s pištolo. Močno upam, da nimaš avta.
Močno upam, da nima OTROK!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
Markoff ::
Mogoče ni najboljši primer tole, (nima nič z avtomatizacijo) vendar pomnite Mariborske radarje? Čez noč začelo delovati 'n' radarjev. Narod je popizdil, župan je odletel, MB je v (še večjih) pufih.
V MB so ljudje popizdili predvsem, ker je denar šel v žepe privatnega podjetja in ker so bili nekateri radarji postavljeni v cone, kjer udeleženci v prometu niso bili ogroženi, torej se ni povečevala varnost, temveč colalo vsepovprek. Vprašaj kakšnega Mariborčana.
Radarje potrebujemo, vendar tudi razumno zakonodajo in razumne kazni. Kazni danes so postavljene visoko pod predpostavko, da redko kršitelje zalotijo in flagrante delicto. Radar jih zajame 100%, torej so kazni že zaradi incidence mnogo previsoke, hkrati pa tudi razmerje med "zločinom" in kaznijo ni niti pod razno primerno. Dodatno zakon ne predvideva nižje kazni za občasne prekrškarje in višje za pogostejše, kar bi bilo smiselno in pošteno (vsak naredi napako, redno ne krši predpisov vsak). In tako naprej...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
PrihajaNodi ::
Močno upam, da nima OTROK!
Uf si se pa raspisal. Pametnjakoviči tu gor solijo pamet drugim kaj in kako se bo tehnologija razvila v resnici pa pojma nimajo, koliko je umetnih služb v zda (in po svetu) povezanih samo in samo z narkokarteli od državnih do zasebnih, če izkoreninimo to gredo vse te službe papa. Brez skrbi oni že vedo kaj je prav, vam pa predlagam da začnete pisati protestna pisma z.d. Kaliforniji da to ni prav.
Si ti na norih gobah ali res živiš v risanki?
Ironija je da sam sebi nastavljaš ogledalo, vidiš pa odsev ki ga pripuješ meni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
dope1337 ::
Mogoče ni najboljši primer tole, (nima nič z avtomatizacijo) vendar pomnite Mariborske radarje? Čez noč začelo delovati 'n' radarjev. Narod je popizdil, župan je odletel, MB je v (še večjih) pufih.
V MB so ljudje popizdili predvsem, ker je denar šel v žepe privatnega podjetja in ker so bili nekateri radarji postavljeni v cone, kjer udeleženci v prometu niso bili ogroženi, torej se ni povečevala varnost, temveč colalo vsepovprek. Vprašaj kakšnega Mariborčana.
Radarje potrebujemo, vendar tudi razumno zakonodajo in razumne kazni. Kazni danes so postavljene visoko pod predpostavko, da redko kršitelje zalotijo in flagrante delicto. Radar jih zajame 100%, torej so kazni že zaradi incidence mnogo previsoke, hkrati pa tudi razmerje med "zločinom" in kaznijo ni niti pod razno primerno. Dodatno zakon ne predvideva nižje kazni za občasne prekrškarje in višje za pogostejše, kar bi bilo smiselno in pošteno (vsak naredi napako, redno ne krši predpisov vsak). In tako naprej...
Sem bil "Mariborčan" kakšnih sedem let (ne glih avtohton) tudi med ero radarjev. In se strinjam, da so bili postavljeni na popolnoma napačnih mestih oz. se je očitno videlo, da so postavljeni izključno z namenom polnjenja občinske blagajne in ne zaradi varnostnih razlogov.
Še bolj se pa strinjam s teboj, da bi morali zaračunavati večje kazni "pogostim" prekrškarjem. Sam drugačno metodo bi ubral - Ameriško. Zavarovalnice povezati z bazo prekrškov posameznikov in na podlagi "risk assesmenta" (neznam dobesedno prevedit) ter seveda tudi drugih faktorjev, zaračunavati zavarovalnino. Res je pa, da smo pri teh stvareh slovenci dokaj iznajdlivi in bi posledično registrirali avtomobile na družinske člane z najboljšo kvoto - bi pa dohodnino recimo (še bolj) nabili tistim, ki imajo več kot en avto registriran na svoje ime oz. nekakšen ekvivalent temu penalu.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
[D]emon ::
prisében -bna -o prid., prisébnejši (e??) 1. ki v nepričakovanem, težkem položaju razumno, premišljeno ravna: priseben šofer je preprečil nesrečo; ostati priseben; bil je toliko priseben, da je odskočil / priseben odgovor ga je rešil 2. ki se zaveda svojih dejanj, besed: priseben človek se ne bi tako pogovarjal; zaradi pohlepa ni bil več priseben / knjiž. bolnik ni več priseben pri zavesti
Ce ze jamrate o pravilni rabi slovenskega jezika, potem vsaj poglejte kdaj v SSKJ preden kliknete "objavi".
Drugace je pa pravilno, da se nove tehnologije vpeljujejo postopoma.
Ko so se pojavili prvi avtomobili, so se marsikje pojavili tudi (danes) cudni zakoni. Npr, da mora pred avtom hoditi clovek z rdeco zastavo in pesce opozarjati na blizajoce se vozilo. Ali pa da mora voznik, v primeru da sreca konjsko vprego, avto ustaviti ob cesti, ga pokriti s cerado da se konj ne ustrasi, ter pocakati, da gre vprega mimo.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tudi Samsung bo v Kaliforniji preizkušal avtonomna vozilaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8598 (6943) | Gregor P |
» | Koga naj ubije samovozeč avtomobil? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 68729 (61343) | Truga |
» | Uber v Pittsburghu začel testirati samovozeči taksi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 31470 (26992) | M.B. |
» | Musk obljublja samovozeče Tesle do konca leta 2017Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11605 (9734) | fpbs |
» | Pionirska Kalifornija ne bo dovolila samovozečih avtomobilov brez voznikov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 30130 (27205) | [D]emon |