» »

Digitalna evolucija

Digitalna evolucija

««
24 / 29
»»

Thomas ::

Nič ni bilo iz tega mojega projekta. Kolikor vem, to zdej (pa že prej) dela Kurzweil bolj uspešno. Goji (ena njegovih firm) predictorje za tečaje delnic. Kontrolni program ubija neuspešne in celo manj uspešne in razmnožuje alfe.

U glavnem, mene zaenkrat na tem področju ni.

Lahko pa probaš s Critticallom tudi to. Mušter je na moji strani. Ne bi vedu rečt, koliko je potrebno imeti podatkov in koliko CPUja pobere.

MaCoFaCo ::

Hm, to bi blo zanimivo. Imam namreč podatke za vse delnice na LJSE za nekaj let v svoji bazi. Zdaj sam rabim en pameten algoritem :)

Thomas ::

Jest pa rabim samo podatke. A greva v španovijo?

snow ::

To me spomne na film PI.

Je pa interesantna zadeva tole ja :))

Sam po moje bi moral uporabit še kakšne druge podatke, ki morebiti vplivajo na vrednost delnic. Recimo kakšni morebitni nakupi od zunaj, cena surovin, raznih valut...
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Thomas ::

Več podatkov imaš, večje so tvoje možnosti. Sicer to plačaš s CPU .. ampak nekje pač potegneš črto.

Po drugi strani, so pa lahko pravila, ki se tičejo relativno majhnega števila podatkov ... Ma sistem to za poiskat.

snow ::

No pa je tale PTSP prišel v končno fazo: http://cswww.essex.ac.uk/staff/sml/gecco/PTSPComp.html

In se 'fajtamo' na zadnji mapi(30 mest): http://algoval.essex.ac.uk:8080/ptsp/League.jsp?mapName=Map-30-g5
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

MaCoFaCo ::

Hm. Svaka čast.

lymph ::

no, ker vidim, da je thomas pravi strokovnjak glede kompresije podatkov, naj mi prosim razlozi, ce je taksna kompresija mozna:

vzames program, ki sproducira velike količine naključnih podatkov (recimo par gb). potem pa vzamemo datoteko, ki jo zelimo skompresirati in jo delimo na dele, ki ustrezajo nakljucnim znakom v veliki datoteki. te podatke potem nadomestimo s koordinatami, ki določajo pozicijo skupka podatkov v veliki datoteki.

in si zmanjšal datoteko na velikost števila znakov koordinat, pa še te lahko potem po konvencionalnem načinu skompresiraš.
ko pa bi skompresiral dovolj veliko količino podatkov, bi upravičil tisto par gb veliko datoteko in bil v plusu.

ker ne znam programirat, me zanimajo fizični problemi take kompresije. sklepam, da tudi nisem prvi s tako idejo in da je že kdo poskusil to naredit ter ni zneslo :)

ali pa sem odkril toplo vodo mogoče? :D
"Belief is immune to counter example."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lymph ()

MaCoFaCo ::

Tole me nekoliko spominja na LZW algoritem.
http://en.wikipedia.org/wiki/LZW

Thomas ::

Ekola. Snow jih je porazil na 10 in 20, zdej jih pa tepe tudi na 30.

EA4 tip pač. :)


p.s.

Lymph ... zvečer. Ker zdej mi tuki na terenu nekje laufa digitalna evolucija in nimam tok velik časa.

Thomas ::

Ne dela tak kompres.

Oziroma, več porabiš za zapisovanje, kot originalno, če je random file.

So pa nekateri tipi fajlov, ki bi se tako precej skompresirali. To pa ja.

snow ::

Upcoming tekmovanja:
Eno taki Al Zimmermann like: http://contest.thebyrdnest.net/
pa še eno tudi dost zanimivo: http://icfpc.plt-scheme.org/

Bi bil kdo zainteresiran v teamu delat? Alpa mogoče samo kake cliente gnat, če bi jih ustvarli?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Gandalfar ::

Bi ti gnal. Kaksno okolje rabis?

CCfly ::

Jaz sem za, samo rabim odjemalca, ki teče v Linuxu.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

snow ::

Ubistvu mam tele razne solverje v c++ napisane in console varianto, tak da to na linux dat po moje nebi smelo bit nekih problemov.

No kul, da mamo kake zainteresirane!!
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

romci ::

Evo, se en kandidat za poganjat...win client moze?
-- not all those who wander are lost...

CCfly ::

Na koliko odjemalcev pa si minimalno računal, da bi projekt uspel ?
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CCfly ()

snow ::

1 :) Pač do sedaj sem se takih tekmovanj lotaval bolj kot ne sam, oziroma s Thomasom.


Zdej zadeva je takšna, da jaz dokaj znam programirat z evolucijskmi algoritmi s katerimi se rešuje takšne zadeve. Programirat za network ne znam, bi pač ostali pri takšnih clientih, ki rezultat dajejo v eno datoteko in bi si pač mal pošiljali zadevo naokoli. Ozrioma lahko bi se prijavili kot team in bi kar direktno dajali rezultate gor.

Zdej poteka votanje za problem: http://contest.thebyrdnest.net/

Kva pol.. naredimo en team? :\
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

OwcA ::

Ja!
Otroška radovednost - gonilo napredka.

CCfly ::

Jaz sem že rekel da sem za.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

Hypno ::

Moj glas lahko tut prišteješ zraven.
Great are mysteries of the mind ...

snow ::

Kul.

Se prijavimo kot slo-tech potlej?

Meni se zdi ta "circle packing" problem ki trenutno vodi dost zanimiv, tak da bi jaz to zadevo laufal.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Hypno ::

snow,

a lahko mal specifikacij napišeš glede samega clienta, da vem približno zbrat kište na katerih bi to "dirkalo" zmagam naproti. :))
Great are mysteries of the mind ...

romci ::

Tud mene bi zanimal isto kot Hypnota, da lahka kej prispevam :)
-- not all those who wander are lost...

snow ::

To mam ponavadi en mali konzolski exe (250kb), ki ma zelo rad procesor(ga na polno obremeni), glede rama pa ni tolk požrešen. Pa bere iz ene datoteke pa v eno nekaj piše.

Bi blo pametno naredit, da bi zadeva laufala nekje v backgroundu z low priority a ne... hmm sam to mi bodo pa kaki programerski maherju tu pomagal.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Jst ::

Jaz imam tudi eno neizkoriščeno p4. linux 24/7.

If I can help...


Aja, prostega časa za programirat pa nimam. Prispevam CPU.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

CCfly ::

Moj prosti čas tudi trpi, ampak načeloma prioriteta ni problem, samo napišeš renice prioriteta ime_progama in je stvar rešena.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CCfly ()

Thomas ::

In hoc signo vinces!

:)

Hypno ::

Tale bi tut kr pasal sem:

Adde parvum parvo manus acervus erit.
Great are mysteries of the mind ...

Thomas ::

Mau je podobno nošenju kamenčkov na kup, ja. Še bolj je pa podobno proženju plazu, ko recimo en tisoči kamenček sproži plaz(, ki podere goro. Ali celino ...).

snow ::

> http://algoval.essex.ac.uk:8080/ptsp/League.jsp?mapName=Map-30-g5

Skoraj mi postaja dolgčas na tem PTSP.
Aja menda je par rezultatov, ki so boljši od mojega, pa so bili vnešeni brez emaila pa jih ni napisalo gor, pa jih bo stičko dal kasneje gor.
Hmm bom pol moral dat res kak resen rezultat gor?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Thomas ::

Se morš kar sprijaznt s tem, da si samotni borec, ki na neki pozabljeni koti brani svoj položaj.

Ampak kot vidiš, ti gre dobro, veš da tvoji bratje po orožju so na drugih frontah, bijoč podoben boj.

Dolžnost ti nalaga zmagat tle, nič drugega. :)

snow ::

Hehe, hvala!

Ma zdej se tam okol 700 sučemo.

Jaz pa šparam svojo 652. Zdej če še drugi kaj šparajo... bo zanimivo :)
Če pa ne bi pa rad videl izraze na sotekmovalcih in organizatorju ko updejtam moj rezultat.


Zdej pa nazaj k učenju farmacevtske kemije... u ja.. tam bi se dalo evoluirat, sam z mal več CPU.. pa da bi poznal aminokislinsko zaporedje vseh receptorjev in encimov!
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Thomas ::

> pa da bi poznal aminokislinsko zaporedje vseh receptorjev in encimov

Navsezadnje se tudi to spoznanje da zevoluirat.

Z evolucijo lahko izvlečeš informacijo od koder želiš. Čeprav včasih ni očitno kako in čeprav je včasih to neoptimalno - recimo pri množenju števil - da se vedno.

Thomas ::

Poleg tega pa snow, vidiš dvoje:

- gre

- počasi gre

Sprašujejo ljudje, kako hudiča nič ne naredite, če ste tko nasalamensko brihtni!?

Naredimo, samo je srcu povsem nevidno, očesu slabo vidno, možganom pa odlično vidno. Če imajo oster vid, seveda.

Kako majhen korak je od TSP do PTSP. Toda 100 let smo čakali nanj! Brez vse hitrejšega miganja z nožicami - ne bo nič.

Thomas ::

No, pa za tiste ki ne veste (veliko večino).

Tipček (snow) sploh ni znal/hotel programirat, nakar je bral tele moje blodnje tukaj na tem forumu, se poglobil v zadevo in zdej pretepa vse tiste belosvetske software designerje, information scientiste in druge take važiče.

Hehe ...

snow ::

Ja počasi... se sproža kamenček, ki butne ob malo večji kamenček... na koncu se poruši Zemlja :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

Sej programirat še zdej ne znam bogve kaj.
V temle mojem solverju mam en memory leak :) Tak dost hud. Pa zadeva vseeno dela. Hmmm mogoče ravno zato dela tak fajn :))
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

drejc ::

Tale ptsp problem je napisan v Javi, če dobr razumem.

To pol kaj...na roke prevajaš kodo iz c-ja v javo, al uporabljaš jni?
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

snow ::

Ne ne. Treba je samo rezultat poslat.
Drugače sem si pa vse sam napisal (v c++), sam nekaj ni za začetku štimalo... ker so meli enega buga v kodi, navodila so bla pa mal drugačna.

Rezultat zgleda takole:
345(število vektorjev)
1
3
2
1
0
2
1
2
... vsi vektorji.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

Sem na onem tekmovanju v stilu Al Zimmerman mal spremenil glasove, ker mi tisti krogi niso bli glih všeč, tak da zdej vodi primes in a square:

Given n, fill the n*n square-grid with digits 0..9 such that there are as many primes as possible among the number formed from consecutive digits horizontally or vertically.
http://www.primepuzzles.net/puzzles/puz...
Extending upto N=20 could be an interesting challenge.
You can replace primes with squares, or any other sequence of integers that does not turn the problem trivial.


Se pravi našopamo notri cifre v en kvadratek in gledamo kolk praštevil mamo.

Zdej za preverjanje al je cifra prime ali ne bi blo po moje najboljš kr eno precached tabelo si napravit. Sam hm 10^20 je že mal huda.

A kak bi to? Pa kak se splača potem zadevo kaj mešat?
Thomas ti si se dost s praštevili ubadal a ne? :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Thomas ::

Do 10^20 praštevila nekje pomnit?

To se da v kakšnem Giga (z malo computinga) in je the key condition. Conditio sine qua non, po domače rečeno.

Potem pa "preprost EA solver".

Lahko je pa tudi znotraj solverja procedura, ki preverja praštevilskost nizov. Da jih ni treba pomniti, toda potem bo manj generacij na sekundo ...

Samo je finta! Maksimiziraj le kratka praštevila, dolga ti je poslal Bog kot malico. Ker VEČINA substringov je kratkih in pri njih je verjetnost praštevilskosti bistveno večja. Poleg tega, da doprinesejo večino.

OwcA ::

A jst narobe gledam, ali so spremenili besedilo:
You are asked to fill a matrix nxn with numbers (0 --> 9) and to count the distinct primes embedded in the matrix, regarding that you can read the lines or part of them, in form vertical, horizontal or diagonal orientation, in both directions.

"Zanimivo" postane predvsem zaradi vseh smeri branja.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

snow ::

Thomas
To si ti mislil potem v ramu imet samo praštevila in se potem za vsako cifro sprehodit po tabeli mal?
Jaz sem prvo mislil met vsa števila v tabeli.. pač v stilu:

prastevilo[2]=1;
prastevilo[3]=1;
prastevilo[4]=0;

Se pravi za vse cifre. To bi blo dost hitro za preverit, sam pač ne moremo met 10^20 cifer notri :)
Pol naprej za višje cifre... kjer bi šlo ful rama in bi blo ful mal praštevil, bi si pa sam praštevila shranil in se potem sprehajal po tabeli in primerjal.

Ja to je dobra, da je treba maksimirat kratke stringe... no zato za kakšne rešitve, ki majo ful malo kratkih praštevil sploh nebi preverjal za dolge.

Me pa zanima kolk je praštevil v posameznem velikostnem razredu: Googl je frajer pa mi je našu

Pa tud že mal primality teste gledam: link
Keri so kaj hitri?
To bi blo treba mal pobenchmarkat jih, pa primerjat z searchem po tabeli?
Sam kolk časa bi pa kaj trajalo da bi si tabelo tavelikih praštevil naredil? :)

Nekak so mi tale praštevila (čeprav jih ne maram nekaj ful) bolj všeč kot pa oni krogi.


OwcA
Tisto kar si ti bral je na oni strani, kjer so našli problem, pa mal spremenili. Mislim, pa da se za točne cifre (velikost sistema) še niso zmenili.

Glavna stran tekmovanja:
http://contest.thebyrdnest.net/

Primer in a square.
http://contest.thebyrdnest.net/problem.php?problem=25
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

OwcA ::

prastevilo[2]=1;
prastevilo[3]=1;
prastevilo[4]=0;

Sodih števil (razen 2) sploh ne rabiš, samo dodaš dekodiranje indeksa in je.

Pri besedilu naloge(mi) ni jasno, ali bereš samo iz leve proti desni in od zgoraj navzdol, ali tudi obratno.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

snow ::

Se še ne ve točno... ker smo še v fazi izbiranja problema in debatiranja na yahoo grupi. En je rekel da bi raje tako kot piše na oni originalni strani.. se pravi v vse možne smeri. Men je tud to bolj všeč ja. :)


Hm za ona soda števila.
Vprašanje časa kolk traja en read iz tabele(no to ti zasede enkrat več rama) v primerjavi s tem da preveriš a je cifra soda in če ni pogledaš v tabelo.

table read vs. 50% even check + 50% (even check + table read)
Kaj se ti bolj splača?
Kako najhitreje preverit če je cifra soda?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

OwcA ::

Vprašanje časa kolk traja en read iz tabele(no to ti zasede enkrat več rama) v primerjavi s tem da preveriš a je cifra soda in če ni pogledaš v tabelo.

Preverjanje sodosti je en bitni in, kar je gotovo ceneje od branja iz tabele.

Se pa lahko zgodi, da bo rešitev konergirala k razporeditvi kjer ne bo enako sodih in lihih števk.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

snow ::

Ja bo držalo. :)


Pol mamo nekaj takega:
1) preveri sodost
2) potem če gledamo cifre manjše od 8 cifer (40mb rama mislim da bi taka tebela tehtala) pač pogledamo v tabelo, drugače pa kak primality test ali pa sprehod po kaki tabeli z praštevili(sam to zna bit mal overkill za dolge cifre).

Oziroma dolge cifre bi sploh šli gledat če je že pri malih dosti praštevil.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

OwcA ::

Za večje cifre bi prišle morda v poštev tudi kakšne "ljudske modrosti" kot je seštevanje števk za določanje deljivosti s 3 (čeprav tole je vprašanje, če ni predrago, ker je relativno nepraktično izbezati posamezno števko ven), deljivost s 5 je očitna, ...
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

snow ::

Pri gledanju deljivosti z 5 mamo deljenje vmes?

Eh sem neumen. Saj te cifre bomo itak sestavljali :))
Pač najprej malo prekontroliramo zadnjo cifro (za sodost ter če je cifra = 5).

Seštevanje, da ugotovimo če je deljivo s 3... kak že to gre. Seštejamo cifre in če je vsota deljiva z 3 pol je tud številka deljiva z 3. Alpa če kr probamo če je cifra deljiva z 3? Procesorsko gre isto časa?

A za 7 mamo tud kak trik? :)

Treba mal pomerit razne tele variante... te predteste ter branje iz tabele, pa kakšne univerzalne primality teste. Kdo pozna kakega?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
««
24 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najhitrejši programski jezik? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
757750 (5570) Senitel
»

Funkcija z logičnimi operaterji.... (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
905559 (4905) CaqKa
»

Petaflopsu naproti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Procesorji
1058870 (8870) Marjan
»

cene permutacij help please

Oddelek: Programiranje
262074 (1681) Sergio
»

kako definirtati prastevilo

Oddelek: Programiranje
143797 (3602) ooux

Več podobnih tem