» »

Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW

««
11 / 13
»»

M-XXXX ::

Utk je izjavil:

Z dizlom iz leta 2005 ne smeš več v nobeno večje nemško (pa še kakšno) mesto. Kdo je z lune padel?

Nekaj je prepoved neustreznega avta (in s tem odličnega pospeševanja prodaje) nekaj pa je prepovedat pol avtomobilov, da lahko na to novico zeleni dr*ajo.
Resno: ne ga srat. Pa ko si ravno Nemčijo za primerjavo dal: sami sebi bodo šli v skledo pljunit in svoje avte prepovedali? Se dobro vidi kako je nemška vlada pri goljufanju zahtevala kaznovanje VW koncerna...

J.McLane ::

Zaenkrat so te zelene nalepke za v mesta gleda samo na to ali je avto opremljen z DPF ali ne, celo naknadno vgraditev DPF ti priznajo in dobiš nalepko (koliko je to smiselno nebi).

Morda bodo čez 10 let (prej verjetno ne) to še zaostrili in bodo izločeni vsi dizli brez SCR katalizatorja, spet ne glede na EURO norme.

Človek se vpraša zakaj sploh mamo EURO normo?

fujtajksel ::

M-XXXX je izjavil:

Utk je izjavil:

Z dizlom iz leta 2005 ne smeš več v nobeno večje nemško (pa še kakšno) mesto. Kdo je z lune padel?

Nekaj je prepoved neustreznega avta (in s tem odličnega pospeševanja prodaje) nekaj pa je prepovedat pol avtomobilov, da lahko na to novico zeleni dr*ajo.
Resno: ne ga srat. Pa ko si ravno Nemčijo za primerjavo dal: sami sebi bodo šli v skledo pljunit in svoje avte prepovedali? Se dobro vidi kako je nemška vlada pri goljufanju zahtevala kaznovanje VW koncerna...


Zakaj misliš da ne bi sami sebi v to skledo pljunili, če so to očitno že enkrat naredili? Najbrž res ne naenkrat in prec za vse, ampak skor zihr bo zelo kmalu za zeleno nalepko ki zdaj zahteva EURO 4 potreben EURO 5, malo kasneje EURO 6, še malo kasneje pa tisti EURO 6 ki se ga bo treba res držat tudi na cesti. Nadležno je da ne moreš računat da boš dizla ki ga zdajle kupiš lahko mirne duše povsod vozil 10 let. Industrija proti temu nima tolk, ker računajo da bodo zato spet prodajali nove avte, medtem ko bodo stari neustrezni migrirali proti vzhodu.

M-XXXX ::

Zakaj misliš da ne bi sami sebi v to skledo pljunili, če so to očitno že enkrat naredili? Najbrž res ne naenkrat in prec za vse, ampak skor zihr bo zelo kmalu za zeleno nalepko ki zdaj zahteva EURO 4 potreben EURO 5, malo kasneje EURO 6, še malo kasneje pa tisti EURO 6 ki se ga bo treba res držat tudi na cesti. Nadležno je da ne moreš računat da boš dizla ki ga zdajle kupiš lahko mirne duše povsod vozil 10 let. Industrija proti temu nima tolk, ker računajo da bodo zato spet prodajali nove avte, medtem ko bodo stari neustrezni migrirali proti vzhodu.

Absolutno se strinjam, da bodo ZAOSTRILI dizle v mestih.

PREPOVEDALI jih pa niti približno ne bodo. In kdorkoli to misli ali trdi je milorečeno bedak.

Odzval, pa sem se na sledečo izjavo:
Tako da ja, dizel je smrduh, in kmalu bo v večjih mestih bolj al manj prepovedan, noben filter od danes znanih ne bo pomagal.

Utk ::

"Bolj ali manj" si prikladno spregledal. Prepovedan je že danes napol, prepovedan bo vse bolj, dokler ne bo dokončno prepovedan, potem pa še bencinarji. Par let gor dol.

J.McLane ::

Kaj je pa razlika med ZAOSTRITVIJO in prepovedjo? Zaostritev je pač prepoved v določenem območju mesta.

fujtajksel ::

M-XXXX je izjavil:


PREPOVEDALI jih pa niti približno ne bodo. In kdorkoli to misli ali trdi je milorečeno bedak.


Milo rečeno imaš težave z manirami. PREPOVEDALI so v precej nemških mestih dizle pod EURO 4 ki ne morejo dobit zelene ekovinjete ŽE, prepoved pa bodo zelo verjetno v precej doglednem času zaostrili. Na vasi pa se lohk voziš z njimi.

LeQuack ::

Valda je bolj pomembno, da se Slovenec vozi po centru z dizlom (oz. z avti nasploh) kot pa zdravje ljudi. Eni pa res ne razmišljate.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

WarpedGone ::

To da se v center ne moreš pripeljat z avtom lahko negativno vpliva na zdravje. Just saying.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Zato pa zadnji čas, da se loči zrnje od sranja, preden se generalno prepovejo avti v mestih. Pol bo šele jok.

hammock ::

Valda je bolj pomembno, da se Slovenec vozi po centru z dizlom (oz. z avti nasploh) kot pa zdravje ljudi. Eni pa res ne razmišljate.


Za Ljubljano je en qurc vazno ali se avto pelje cez center, ali pa parkira na obrobju. Ko je smog, je v celi kotlini, in primarno NI zaradi avtov.

Ostala nasa mesta pa so tak bolj vasi kot kaj drugega. Edino kar bi res veljalo prepovedat v cetrih so peci na drva in 40 let stari TAM tovornjaki, ki tu in tam zakadijo celo ulico.

Invictus ::

hammock je izjavil:


Ostala nasa mesta pa so tak bolj vasi kot kaj drugega. Edino kar bi res veljalo prepovedat v cetrih so peci na drva in 40 let stari TAM tovornjaki, ki tu in tam zakadijo celo ulico.

Res ja, na tehničnem ti teži da ti katalizator ne dela v redu, 10 minut je pa mimo spustil TEŠ6 na 4 kolesih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fujtajksel ::

hammock je izjavil:

Valda je bolj pomembno, da se Slovenec vozi po centru z dizlom (oz. z avti nasploh) kot pa zdravje ljudi. Eni pa res ne razmišljate.


Za Ljubljano je en qurc vazno ali se avto pelje cez center, ali pa parkira na obrobju. Ko je smog, je v celi kotlini, in primarno NI zaradi avtov.


Poleti avti niso nič zanemarljivi.
Čez celo leto pa se packarije nadihaš zlasti v zastojih na obremenjenih prometnicah, pa v stanovanjih ob njih.
Če takole razmišljaš, je itaq vse brez veze in bi ti bilo vseeno če bi imeli še vedno polno SO2 kot včasih. Bi ti z veseljem prepustil svojo alergijo >:D

hammock ::

fujtajksel je izjavil:

hammock je izjavil:

Valda je bolj pomembno, da se Slovenec vozi po centru z dizlom (oz. z avti nasploh) kot pa zdravje ljudi. Eni pa res ne razmišljate.


Za Ljubljano je en qurc vazno ali se avto pelje cez center, ali pa parkira na obrobju. Ko je smog, je v celi kotlini, in primarno NI zaradi avtov.


Poleti avti niso nič zanemarljivi.
Čez celo leto pa se packarije nadihaš zlasti v zastojih na obremenjenih prometnicah, pa v stanovanjih ob njih.
Če takole razmišljaš, je itaq vse brez veze in bi ti bilo vseeno če bi imeli še vedno polno SO2 kot včasih. Bi ti z veseljem prepustil svojo alergijo >:D


Poleti je slab luft samo ko imas dlje casa anticiklon nad sabo, in ni nekega pametnega vetra po teden ali dva. Seveda so emisijski standardi pomembni, hocem samo reci da zaprtje 15 ulic v centru ne resi nicesar. Pac bo zastoj drugje, zrak pa po celi kotlini slab. Imas namrec se industrijo, kurjenje smeti, trave,...

dzinks63 ::

Zadeva se razpleta, pa ne na način kot bi pričakovali, ampak bolj na nam znani način. Torej ko ne morejo zadostiti tolerancam, jih bodo enostavno povečali, volk sit in koza cela. To lahko naredijo v EU, toda globalno gledano imajo problem, kako bodo prepričali amerikance in druge države z zelo strogimi standardi nad izpusti pa bomo videli. Ali bodo delali dvojna vozila, ena namenjena EU, druga pa za druge trge, tudi to je varianta, čeprav malo čudna.

V Bruslju sprejeli slab kompromis glede izpustov

WarpedGone ::

Vorsprung durch technik.
Das Auto.
The Ultimate Driving Machine.
The Future of the Automobile Engineered to move the human spirit.
My ass.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Meni najljubsi je "obcutek napredka". Kot da se bi sami iz sebe norca delali.

SambaShare ::

dzinks63 je izjavil:

Zadeva se razpleta, pa ne na način kot bi pričakovali, ampak bolj na nam znani način. Torej ko ne morejo zadostiti tolerancam, jih bodo enostavno povečali, volk sit in koza cela. To lahko naredijo v EU, toda globalno gledano imajo problem, kako bodo prepričali amerikance in druge države z zelo strogimi standardi nad izpusti pa bomo videli. Ali bodo delali dvojna vozila, ena namenjena EU, druga pa za druge trge, tudi to je varianta, čeprav malo čudna.

V Bruslju sprejeli slab kompromis glede izpustov


Saj to je korak v pravo smer, vsaj pri trenutni situaciji. Politično zgleda še nismo tam da bi generalno prepovedali dizelske motorje, prav tako ne zaprli mesta za ICE motorje.

In dokler nismo je bolje postaviti realne teste in realne meje emisij. In vztrajati da se proizvajalci držijo vsaj teh. Sicer pa tako prihajajo električni avti in se bo problem razrešil sam od sebe.

WarpedGone ::

Sicer pa tako prihajajo električni avti in se bo problem razrešil sam od sebe.

Ja, sam naštudirat jih še morjo in skopirat ... ehm 'izbolšat'.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

SambaShare je izjavil:

Sicer pa tako prihajajo električni avti in se bo problem razrešil sam od sebe.


NOT !

Če ciljaš na alternativne vire energije si se uštel. Za to, da boš ti lepo v superduper oko elektro avtočku okoli šminkiral bo treba še kako TEŠ postavit. In si naredil kaj točno?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

Zanimivo je recimo to, da je 25% avtomobilov na norveškem že električnih. Davek je manjši, "tankanje" je skoraj zastonj,...

SambaShare ::

Unknown_001 je izjavil:


Če ciljaš na alternativne vire energije si se uštel. Za to, da boš ti lepo v superduper oko elektro avtočku okoli šminkiral bo treba še kako TEŠ postavit. In si naredil kaj točno?


Prestavil si emisije zunaj mesta. Govorim za NOx, žveplo ipd..

Zgodovina sprememb…

PARTyZAN ::

Ali pa pač ne postaviš še enega TEŠa, ampak vklopiš razum in postaviš še eno NE.

SambaShare ::

krneki0001 je izjavil:

Zanimivo je recimo to, da je 25% avtomobilov na norveškem že električnih. Davek je manjši, "tankanje" je skoraj zastonj,...


25% novo registriranih vozil. Med vsemi registriranimi vozili je električnih ~2%.

krneki0001 ::

SambaShare je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Zanimivo je recimo to, da je 25% avtomobilov na norveškem že električnih. Davek je manjši, "tankanje" je skoraj zastonj,...


25% novo registriranih vozil. Med vsemi registriranimi vozili je električnih ~2%.


25% novo registriranih vozil, ja. Samo že to je veliko. Pri nas jih je pa koliko? 100? (avtomobilov, ne procentov)

Že nekaj let pravim, da naj italjani postavijo plinski terminal, mi pra zraven jedrsko. Plin je treba ogrevat iz 160 minusa na vsaj 155 minusa, da je dovolj tekoč, jedrsko pa hladit in zato bo oboje skupaj ravno taprava zadeva. Pa še vpliva na morje ne bo toliko, ker lahko zaprt tokokrog hlajenja naredijo.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Zanimivo je recimo to, da je 25% avtomobilov na norveškem že električnih. Davek je manjši, "tankanje" je skoraj zastonj,...


Davek se bo prestavil na elektriko.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Invictus ::

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Zanimivo je recimo to, da je 25% avtomobilov na norveškem že električnih. Davek je manjši, "tankanje" je skoraj zastonj,...


Davek se bo prestavil na elektriko.

Tankanje je zastonj dokler vsi plačujejo za eko frike. Bi rad rekel da ne na moj račun, pa me nihče ne posluša.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Zanimivo je recimo to, da je 25% avtomobilov na norveškem že električnih. Davek je manjši, "tankanje" je skoraj zastonj,...


Davek se bo prestavil na elektriko.


Ne bo se. Elektrika je tam gori skoraj zastonj. Vse kar rabiš je luknja v zemlji, kjer gre para vene in čez postaviš parno turbino, ki ti dela elektriko. Enako kot na islandiji. Strošek elektrike je na norveškem zanemarljiv.

Martin Krpan ::

Saj je nafta & bencin pri nas tudi skoraj zastonj , preden se nanju usede država , ki si od vsote , ki jo plačaš na Petrolu vzame debelih 66%.

A res kak naivnež misli , da se bo država temu denarju kar odpovedala ?

krneki0001 ::

Na islandiji je največji strošek najemnina stanovanja. In sicer nekje 150€ na mesec za dvosobno stanovanje. Elektrika, ogrevanje in voda (tako topla kot mrzla) pa te pride celih 6 evrov na mesec. In to v glavnem mestu. Elektrika je strašansko poceni.

Invictus ::

krneki0001 je izjavil:


Ne bo se. Elektrika je tam gori skoraj zastonj. Vse kar rabiš je luknja v zemlji, kjer gre para vene in čez postaviš parno turbino, ki ti dela elektriko. Enako kot na islandiji. Strošek elektrike je na norveškem zanemarljiv.

Norvežani imajo veliko hidroelektrarn, ki so zelo učinkovite zaradi visokega padca v fjordih.

Poleg tega tudi izvažajo elektriko na Dansko, kjer imajo probleme zaradi prevelike odvisnosti od vetrnih elektrarn. Drago izvažajo in poceni uvažajo, ko je preveč elektrike od vetrnic.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jan_g ::

Elektrika ni nikjer v Evropi skoraj zastonj (za končnega uporabnika, za industrijo je po večinoma zelo poceni). Je pa velika razlika v temu, koliko dodajo posamezne države svojih davkov in eko prispevkov na osnovno ceno. Na Danskem in v Nemčiji zelo veliko, medtem ko npr. v Veliki Britaniji pa praktično nič. Je pa osnovna cena v VB precej višja kot je povprečje za EU. Norveška ima skoraj enako ceno elektrike kot Slovenija. Zanimivo, da je najcenejša elektrika v Evropi v Srbiji, vsaj glede na eurostat raziskavo.

Elektrika je strašansko poceni.

Na Islandiji je elektrika nekaj cenejša kot v Sloveniji, ni pa to "strašansko" poceni. Če povprečno gospodinjstvo v Sloveniji plača tam okrog 30-40EUR na mesec, potem je nekaj podobnega tudi v Islandiji.

m0LN4r ::

V nemciji je 25-30 centov/khw, poloznice za 2+1 gospodinjstvo okol 100€+

Verjetno je tut od kupne moci prebivalstva odvisno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

krneki0001 ::

jan_g je izjavil:

Elektrika ni nikjer v Evropi skoraj zastonj (za končnega uporabnika, za industrijo je po večinoma zelo poceni). Je pa velika razlika v temu, koliko dodajo posamezne države svojih davkov in eko prispevkov na osnovno ceno. Na Danskem in v Nemčiji zelo veliko, medtem ko npr. v Veliki Britaniji pa praktično nič. Je pa osnovna cena v VB precej višja kot je povprečje za EU. Norveška ima skoraj enako ceno elektrike kot Slovenija. Zanimivo, da je najcenejša elektrika v Evropi v Srbiji, vsaj glede na eurostat raziskavo.

Elektrika je strašansko poceni.

Na Islandiji je elektrika nekaj cenejša kot v Sloveniji, ni pa to "strašansko" poceni. Če povprečno gospodinjstvo v Sloveniji plača tam okrog 30-40EUR na mesec, potem je nekaj podobnega tudi v Islandiji.


Najemnina za dvosobno stanovanje me je prišla 150€ in za stroške (voda, elektrika, ogrevanje) dodatnih 6 evrov, ko sem bil tam za en projekt. Tako da ti to govorim iz prve roke. In meni se zdi to strašansko poceni. Glede na to, da tukaj plačujem več kot desetkrat več za elektriko.

Pa povprečna plača na islandiji je pa nekje 2000€, direktorji in tisti na pozicijah imajo pa lahko petkratnik tega in se tega vsi držijo (od zadnjih bančnih problemov naprej).

Zgodovina sprememb…

jan_g ::

Koliko si ti plačal za stroške ne pomeni nič. Jaz se že na več lokacijah plačal 0, ker so bili pač všteti v najemnino. Gor imaš eurostatovo primerjavo cen elektrike, lahko ti pa dam še kakšne druge ocene stroškov v Islandiji, na primer tukaj je za "utilities" okrog 100EUR mesečno, kar je primerljivo s Slovenijo. Tudi najemnina je tako, enih 5x višja kot trdiš ti.

krneki0001 ::

Ja, ti podatki so nekako tako točni kot trdijo pri nas na AMZS, da je bencin v avstriji samo 3 cente cenejši kot pri nas, potem greš pa gor in dobiš za 20 centov na liter cenejši bencin na prvi pumpi mimo katere si pripeljal, da ne govorimo o dizli za 0.85evra.

Današnji podatki za avstrijo na AMZS
95 - 1,054 EUR.
98/100 - 1,199 EUR.
Dizel - 0,936 EUR

Moji podatki od danes zjutraj, ko sem se vračal nazaj - pumpa takoj čez mejo, ko prideš preko korenjskega sedla v avstrijo.
95 - 0,978EUR
100 - 1,099EUR
Diesel - 0,849EUR


Hrana in pijača sta dragi na islandiji. Ampak resnično dragi. En lep rdeč jabuk te pride okol 2 evra, pri nas dobiš takih lepih rdečih za ta denar kilo in pol. Obleke so tudi drage. Celo kitajske kopije so drage.

Ampak elektrika, voda in ogrevanje so pa dosti cenejši od tega kar tukaj eurostat prikazuje. Grem letos spet gor, pa ti bom lahko maja iz prve roke povedal kakšne bodo letos cene, ne glede na eurostat in ostale internetne strani.

Najel sem stanovanje na obrobju Reykjavika. Do centra sem rabil nekje 30 minut hoje. In tam je bila cena 150€ za dvosobno stanovanje. Stroški pa so bili posebaj za plačat.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Zanimivo je recimo to, da je 25% avtomobilov na norveškem že električnih. Davek je manjši, "tankanje" je skoraj zastonj,...


Davek se bo prestavil na elektriko.


Ne bo se. Elektrika je tam gori skoraj zastonj. Vse kar rabiš je luknja v zemlji, kjer gre para vene in čez postaviš parno turbino, ki ti dela elektriko. Enako kot na islandiji. Strošek elektrike je na norveškem zanemarljiv.


Daj ne pribijaj, elektrika je subvencionirana da glava peče. A so to vedel da, kar ti plačaš s položnico se od vseh skupaj ne pokrije niti 50% proizvodnih stroškov elektrike? A si vedel da se s ceno elektrike v mnogih državah še izdatno manipulira da se poveča poraba na prebivalca da se z rinejo na lestvico razvitejših držav? Energetika je hudičevo umazan posel ko se gremo poglobiti v finance.

Za končnega potrošnika mogoče res, vendar na tvojo žalost jaz gledam malo globlje.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Za končnega potrošnika mogoče res, vendar na tvojo žalost jaz gledam malo globlje.

Še vedno ne dovolj globko, da bi skapiral da je kuhanje lastne električne energije bol realna opcija, kot kuhanje lastne nafte/bencina.

Na tej točki je *osnovno* razhajanje konceptov.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Mehanizmov kako država priti do svojega denarja je mnogo:
- DMV ob nakupu avta
- letna dajatev
- cestninjenje
- trošarina na energent

Na elektriko se bodo obesli ravno toliko da se ti je ne bo splačlo "kuhat" doma, danes je to za moje pojme pri okrog 0,25 €/kWh. Na EV teh dajatev ne bo še vsaj 5, če ne 10 ali več let, poglejte prodajne številke. Koliko se pa avtomobilov na LPG vozi okrog pa se nihče ne pritožuje, da je tam trošarine premalo.

AC_DC ::

BEUC: Turbodizel v audiju Q5 ima po popravilu še višje izpuste NOx
http://www.zurnal24.si/test-emisije-aud...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Zheegec ()

fujtajksel ::

Skupina PSA objavila podatke o realni porabi. Leta 2017 jih bo dopolnila še z rezultati meritev škodljivih emisij dušikovih oksidov med dejansko uporabo vozil pri kupcih.
Bruhuhu, prehudo da bi šlo v javnost že danes ;)
http://www.zurnal24.si/peugeot-citroen-...

globoko grlo ::

sem bil malo off line in se mi ne da vsega brat :)

Sem zasledil novico nekje, da bo vw plačal 12 al kolk miljard v USA. Kako so pa to rešili v EU?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Utk ::

Nikakor. Ne hecam se. Nikakor. Kmalu bo eno leto od tega, v zda padajo denarji, pri nas pa se patchajo motorje, in to na slabse.

Dejan_007 ::

Utk je izjavil:

Nikakor. Ne hecam se. Nikakor. Kmalu bo eno leto od tega, v zda padajo denarji, pri nas pa se patchajo motorje, in to na slabse.


In prav je tako. V USA so strožja pravila. Lastniki VW lahko le sanjajo, da bodo v EU kaj dobili.

Utk ::

Kje pa, evropa je svetilnik demokracije, ekologije, potrosnikovih pravic in skrbi za zdravje, vse drugo so zlobne lazi. Amerika in Azija noceta dizla samo zato, ker je koristen za zdravje in bi ljudje predolgo ziveli. Zato nam pa chemtraile spuscajo, drugace bi 150 let ziveli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

stara mama ::

SambaShare je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Zanimivo je recimo to, da je 25% avtomobilov na norveškem že električnih. Davek je manjši, "tankanje" je skoraj zastonj,...


25% novo registriranih vozil. Med vsemi registriranimi vozili je električnih ~2%.

Pa sta vidva mogoče seznanjena z norveško davkarijo in avtomobilsko industrijo?
Davki na motorna vozila so drakonski, pravzaprav tudi drugod po skandinaviji imajo ljudje kljub višjemu standardu v povprečju starejša vozila kot pri nas.
Pri nas je pa imet avto in se mal okrog vozakat bog i batina!

krneki0001 ::

stara mama je izjavil:


Pa sta vidva mogoče seznanjena z norveško davkarijo in avtomobilsko industrijo?


Seveda, za elektro vozilo ne plačaš davka in cestnine, zato se toliko ljudi odloča za nakup takega vozila, ker s ceno pride na isto, kot da bi kupil bmw 3 2.0 dizel.

negot ::

R1710 ::

Ni alternative, BMW in japonci imajo škart dizle, PSA/volvo/renault/opel je loterija, daimler je drag, italijani ne vedo kaj bi sami s sabo, korejcem manjkajo kilovati...

Je pa dejstvo, da je prodaja volkswagnov padla, zrasla pa škodi, audiju, seatu, porscheju, VW (gospodarska) in scaniji.

Kakorkoli, če potegnem črto, imam z VAG-om skozi vso avto-zgodovino še najmanj problemov in mi je v bistvu vseeno če dobim cent od prozvajalca, ostajam na tej znamki.
V BMW-ja sem v par letih vrgel več denarja, kot dobi posamezen američan odškodnine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: R1710 ()

J.McLane ::

VW in Toyota imata zelo različne trge, VW ima v ZDA izredno majhen tržni delež (manj kot 3%), dizlov so pred afero prodali samo 8.000 na mesec. Zato ni presenetljivo, da na samo prodajo dizelgate nima velikega vpliva. Dizli v EU se pa prodajajo vemo zakaj.
««
11 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo goljufanje v ZDA stalo 10 milijard dolarjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
8225706 (20813) cuxoh
»

Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12739147 (34801) fujtajksel
»

V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19265592 (58664) pirlo
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27777739 (63961) stara mama
»

Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Tožbe
19653558 (43587) SuperVeloce

Več podobnih tem