Novice » Znanost in tehnologija » Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW
Pithlit ::
1.6 TDI je. Ni pa 1.6 EURO 6 (kar je bil 'izvirni greh').
WarpedGone je izjavil:
Menjava motorja?
V izrednih primerih.
Menjava 1.6 TDI EURO 5 za EURO 6.
EURO 6 motor ima recimo novi Caddy.
Novi Caddy nima 1.6 TDI motorja.
Seveda, da ima 1.6 motor. Si mogoče mislil EURO 6?
Life is as complicated as we make it...
D3m ::
1.6 TDI je. Ni pa 1.6 EURO 6 (kar je bil 'izvirni greh').
WarpedGone je izjavil:
Menjava motorja?
V izrednih primerih.
Menjava 1.6 TDI EURO 5 za EURO 6.
EURO 6 motor ima recimo novi Caddy.
Novi Caddy nima 1.6 TDI motorja.
Seveda, da ima 1.6 motor. Si mogoče mislil EURO 6?
1.6 TDI EURO 6 motor je. Sem opazil napako z moje strani.
1.6 TDI EURO 6 ima Passat.
Izvirni greh je EURO 5.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
fujtajksel ::
1.6 TDI EURO 6 motor je. Sem opazil napako z moje strani.
1.6 TDI EURO 6 ima Passat.
Izvirni greh je EURO 5.
Pod predpostavko da je za verjet VW, da pri 6 v EU niso goljufali. V ZDA očitno so goljufali tudi pri zadnji generaciji. Za evropske motorje rezultate neodvisne preiskave še čakamo.
fujtajksel ::
Zanimivo da real-world emisije avtov kot kaže lahko ocenjujejo tudi množično z optičnim sistemom ob cesti v prostem prometnem toku, a la stacionarni radar
http://www.nytimes.com/2015/10/01/opini...
http://www.nytimes.com/2015/10/01/opini...
Tilen ::
C-Class Mercedes C220 TDi BlueTec was found emitting more than 40 times the amount of cancer-causing NOx than in the lab
http://www.forbes.com/sites/bertelschmi...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Bellzmet ::
Ja paše skupaj. Sej poglejte kakšen zrak je bil v Ljubljani v januarju. Seveda je večino pripomogel promet.
Ampak EJ, če v SLo ne kupiš dizla (tudi, če ga nucaš samo za 5 min do trgovine/lokalnega pajzla) pa ja nis ta prav, a ne!?
Ampak EJ, če v SLo ne kupiš dizla (tudi, če ga nucaš samo za 5 min do trgovine/lokalnega pajzla) pa ja nis ta prav, a ne!?
fujtajksel ::
C-Class Mercedes C220 TDi BlueTec was found emitting more than 40 times the amount of cancer-causing NOx than in the lab
http://www.forbes.com/sites/bertelschmi...
No sej sčasoma se bo razjasnilo tudi zakaj skoraj vsi spuščajo 10- do 40-krat več kot so uradne limite (kar je bilo znano tudi pred dizelgejtom).
Posebnost VW je samo v tem, da so konkurenčno prednost gradili na precej sofisticiranem sistemu, ki je zelo učinkovito zminimiziral "odvečno" uporabo testnega režima, da res ni bil v uporabi skoraj nikoli ko "ni bilo treba".
Unknown_001 ::
Smrdljivi dizli za smrdljivo Evropo. Saj gre nekako skupaj a ne.
Iz tvojega avta verjetno rožce letijo ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
SambaShare ::
Unknown_001 ::
SambaShare je izjavil:
Ja paše skupaj. Sej poglejte kakšen zrak je bil v Ljubljani v januarju. Seveda je večino pripomogel promet.
Velika večina so pripomogla kar kurišča.
Toplarna... in ljubljanska temperaturna inverzija-lega v kotlini = perfect match
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
globoko grlo ::
+ svinjski x40 dizli
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
SambaShare ::
globoko grlo je izjavil:
+ svinjski x40 dizli
Žal ne. Če se strinjamo vsaj v tem da so največji problem delci PM10 in manj, potem so daleč največji vir mala kurišča. Je pa fino vso krivdo prevaliti na promet, goriva je pač bolj praktično obdavčiti kot drva.
http://www.arso.gov.si/novice/datoteke/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
fujtajksel ::
Unknown_001 je izjavil:
SambaShare je izjavil:
Ja paše skupaj. Sej poglejte kakšen zrak je bil v Ljubljani v januarju. Seveda je večino pripomogel promet.
Velika večina so pripomogla kar kurišča.
Toplarna... in ljubljanska temperaturna inverzija-lega v kotlini = perfect match
Toplarna se je morala zadnja leta precej trudit da so znižali NOx, sicer bi morali letos pisker ugasnit. Za velike je precej resnejša regulativa kot za male.
Promet je faktor ob glavnih prometnicah, pa v mestih poleti.
stara mama ::
SambaShare je izjavil:
Je pa fino vso krivdo prevaliti na promet, goriva je pač bolj praktično obdavčiti kot drva.
Ne skrbet, tud na tem se dela, zato so pa uvedli prevoznice za les ;)
http://www.gozd-les.com/upravljanje-goz...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
antonija ::
Ni toplarna tista tahuda, tam imas lahko nadzor na enem mestu za ogromno kolicino izoustiv. Problem so domaca kurisca, ki so povsem neregulirana in kjer folk v pec tlaci vse kar jim pride pod roke, od najcenejsih kitajskih peletov (zlimah skupaj z bog-si-vedi katerimi strupi) do ostankom pohistva, ki so ponavadi iveral (zmlet les zlepljen skupaj z bog-si-vedi katerimi strupi) ki ima povrh se kaksno lepo glossy plasticno povrsino. To gre pa vse direktno v zrak, in to vsako zimo zaudarja v delih ljubljane, kjer so povecini hise.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Dejan_007 ::
Ni toplarna tista tahuda, tam imas lahko nadzor na enem mestu za ogromno kolicino izoustiv. Problem so domaca kurisca, ki so povsem neregulirana in kjer folk v pec tlaci vse kar jim pride pod roke, od najcenejsih kitajskih peletov (zlimah skupaj z bog-si-vedi katerimi strupi) do ostankom pohistva, ki so ponavadi iveral (zmlet les zlepljen skupaj z bog-si-vedi katerimi strupi) ki ima povrh se kaksno lepo glossy plasticno povrsino. To gre pa vse direktno v zrak, in to vsako zimo zaudarja v delih ljubljane, kjer so povecini hise.
Peleti oz peči na pelete niso problem. Tudi peči na pirolizo niso problem. Problem so navadne peči na drva. Država bi morala uvesti neke norme za izpuste oz prepovedat nekatere peči.
krneki0001 ::
Peleti oz peči na pelete niso problem. Tudi peči na pirolizo niso problem. Problem so navadne peči na drva. Država bi morala uvesti neke norme za izpuste oz prepovedat nekatere peči.
Ne moreš nekaj kar prepovedat, moraš ljudem dat alternativo in zamenjavo. Vedno več ljudi kuri na drva, ker se splača. Pri nas vidim, da so skoraj vsi sosedje prešaltal na drva, prej so imeli pa na kurilca. Drva so poceni, navadno centralno peč na drva dobiš že za 800 evrov in se ogrevajo. Nimajo vsi denarja, da bi kupovali tiste tadrage peči za 5k evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Bellzmet ::
"Nimajo vsi denarja, da bi kupovali tiste tadrage peči za 5k evrov."
Jebi ga. Pa nas se preselijo v stanovanje, če nimajo za ekološko sprejemljive peči. Pač to ni izgovor za brezbrižno osnaževanje.
Jebi ga. Pa nas se preselijo v stanovanje, če nimajo za ekološko sprejemljive peči. Pač to ni izgovor za brezbrižno osnaževanje.
J.McLane ::
Izgovor ni, ker ga trenutno sploh ne potrebuje, ker tako početje (drva v stari peči) je čisto v skladu z zakonom.
Država lahko naredi tele stvari:
- ponudi poceni subvencionirano možnost dalinjskega ogrevanja
- useka z okoljskim davkom vse, ki si lastijo staro peč na drva
- v celoti prepove kurjneje na drva na določenih območjih (npr. v mestu)
Država lahko naredi tele stvari:
- ponudi poceni subvencionirano možnost dalinjskega ogrevanja
- useka z okoljskim davkom vse, ki si lastijo staro peč na drva
- v celoti prepove kurjneje na drva na določenih območjih (npr. v mestu)
Bellzmet ::
"Izgovor ni, ker ga trenutno sploh ne potrebuje, ker tako početje (drva v stari peči) je čisto v skladu z zakonom."
Ka kar seveda ni res. Poglej Uredbo o emisiji snovi v zrak iz malih in srednjih kurilnih naprav in Pravilnik o meritvah.
Zakon obstaja, samo kot ponavadi zataji inšpekcija in tudi dimnikarske službe, ki neistreznih kurilnih naprav ne "prijavljajo" kar bi morali.
Ka kar seveda ni res. Poglej Uredbo o emisiji snovi v zrak iz malih in srednjih kurilnih naprav in Pravilnik o meritvah.
Zakon obstaja, samo kot ponavadi zataji inšpekcija in tudi dimnikarske službe, ki neistreznih kurilnih naprav ne "prijavljajo" kar bi morali.
SambaShare ::
stara mama je izjavil:
SambaShare je izjavil:
Je pa fino vso krivdo prevaliti na promet, goriva je pač bolj praktično obdavčiti kot drva.
Ne skrbet, tud na tem se dela, zato so pa uvedli prevoznice za les ;)
http://www.gozd-les.com/upravljanje-goz...
Poznam zgodbo, v praksi ne bo nikoli zaživela, ker je tak zakon nemogoče izvajati. Pa iskreno povedano naj si take predloge kar vtaknejo nekam. Naj raje subvencionirajo nove peči.
fujtajksel ::
SambaShare je izjavil:
Poznam zgodbo, v praksi ne bo nikoli zaživela, ker je tak zakon nemogoče izvajati. Pa iskreno povedano naj si take predloge kar vtaknejo nekam. Naj raje subvencionirajo nove peči.
Hec je da jih pa da imajo težave ker pri tem dajejo subvencije tudi za nove neustrezne peči, nedavno nekje pisalo v cajtngu. Ker so peči kombinirane, za pelete in tudi drva, pri čemer pri kurjenju drv ne ustrezajo. Potem da so jih prodajalci prekvalificirali v samo za pelete ampak se dejansko "predelajo" na drva z enim samim vijakom...
Ja paralela z dizlom je res pomanjkljiv nadzor. Sicer kolikor vem državni nadzor nad privat malimi pečmi ni dejansko neobstoječ, kot je to pri NOx od dizlov. Meni so dimnikarji za plinski bojler toliko časa težili, da sem ga zamenjal z električnim, čeprav dejansko ni bil problematičen, saj je sam ugasnil če kej ni štimalo. Najbrž se nadzor samo ne izvaja vedno in povsod dosledno.
Unknown_001 ::
"Nimajo vsi denarja, da bi kupovali tiste tadrage peči za 5k evrov."
Jebi ga. Pa nas se preselijo v stanovanje, če nimajo za ekološko sprejemljive peči. Pač to ni izgovor za brezbrižno osnaževanje.
S polno ritjo je lahko srat...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Bellzmet ::
Sem v majhem stanovanju. In potem se peljem mimo hiš z 200 kvadrati in še 500 kvadartov zemlje zraven - iz dimnika se pa kadi kakor iz termoelektrarne...se strnijam ja s polno ritjo je lahko srat.
SambaShare ::
Kaj, ko bi se vrnili na temo?
Saj kaj pa je novega? Dokazano je goljufal še vedno samo VW, ki je edini vgradil cheat device. Ostali pa so motorje prilagodili toliko, da grejo brez goljufanja vsaj skozi test. V realnih razmerah pa jasno vsi presegajo emisije, kar je problem trenutnega testa emisij.
Se slišimo, ko pridejo VW-ji iz servisa, baje bojo vpoklici že od marca naprej.
stara mama ::
Ne ni res!!
VW je samo priznal, dokazali pa niso še ničesar takega, kar nebi že tud drugim proizvajalcem.
Sicer pa ni nobenega hardwarea da bi ga lahko pokazal kot dokaz.
Je samo koda. Koliko je pa pregledna in koliko je iz nje razvidno namerno prilagajanje je pa stvar vsakega posameznega proizvajalca.
Ker je razlika med enim IF stavkom in celo skripto, ki stvar mal bolj zakrije.
VW je samo priznal, dokazali pa niso še ničesar takega, kar nebi že tud drugim proizvajalcem.
Sicer pa ni nobenega hardwarea da bi ga lahko pokazal kot dokaz.
Je samo koda. Koliko je pa pregledna in koliko je iz nje razvidno namerno prilagajanje je pa stvar vsakega posameznega proizvajalca.
Ker je razlika med enim IF stavkom in celo skripto, ki stvar mal bolj zakrije.
fujtajksel ::
stara mama je izjavil:
...
Ker je razlika med enim IF stavkom in celo skripto, ki stvar mal bolj zakrije.
Razlika je precejšnja. Npr med if stavkom ki ekologijo izklopi pod 10oC, kot so nedavno ugotovili za MB, in sofisticiranim nadzornikom, ki ekologijo izključi praktično vedno kadar avto ni na ekotestu
fujtajksel ::
http://www.zurnal24.si/dizli-bodo-lahko...
Kaže da se nekaj dogaja pri EU zakonodaji, ampak ne kaj prida resnega, industrija zlobirala svoje.
Imam občutek, da se bodo v prihodnjih letih mestna središča vedno bolj zapirala za dizle.
Kaže da se nekaj dogaja pri EU zakonodaji, ampak ne kaj prida resnega, industrija zlobirala svoje.
Imam občutek, da se bodo v prihodnjih letih mestna središča vedno bolj zapirala za dizle.
krneki0001 ::
Iz tega škandala obstaja samo en izhod - v letu 2017 je potrebno narediti pregled fleksibilnosti v novem testu in zagotoviti, da so najkasneje do leta 2021 vsi dizelski avtomobili na cesti v skladu s pravili Euro 6. Dokler se to ne zgodi, ne bo nihče dizelskih avtomobilov smatral za čiste in mesta bodo prisiljena, da jih prepovejo v skladu z EU standardi kakovosti zraka
Se strinjam. Trenutno EURO1 bencinar manj onesnažuje okolje kot EURO6 dizli.
WarpedGone ::
Se strinjam. Trenutno EURO1 bencinar manj onesnažuje okolje kot EURO6 dizli.
Tabelca na wikipedii se glih ne strinja.
Nov euro 6 bencinar lahko v zrak izbruha 2x več monoksida kot 10 let star dizl ki ustreza bogemu euro 4.
Pustmo kolk kak avto res ustreza omejitvam, gledam omejitve same.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Se strinjam. Trenutno EURO1 bencinar manj onesnažuje okolje kot EURO6 dizli.
Tabelca na wikipedii se glih ne strinja.
Nov euro 6 bencinar lahko v zrak izbruha 2x več monoksida kot 10 let star dizl ki ustreza bogemu euro 4.
Pustmo kolk kak avto res ustreza omejitvam, gledam omejitve same.
Vsi gledajo samo NOx-e očitno. V bistvu mi je vedno šlo prepucavanje češ dizl=smrduh, bencinar=rešitelj sveta (karikiram ampak nekateri bi to še res izjavili). Evo šolski primer pristranskosti. Pa da ne omenjamo trdih delcev, katere sodoben dizelski avtomobil brez težav prefiltrira.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
krneki0001 ::
Pa jih ne. Dokazano, da vsi filtri, ki jih imajo ne pomagajo, še vedno zadeve pridejo ven. Na novih bencinarjih tudi, na žalost.
Ampak pri starih bencinarjih pa je tega veliko manj kot pri smrdljivcih.
Ampak pri starih bencinarjih pa je tega veliko manj kot pri smrdljivcih.
J.McLane ::
SO2 je odvisen zgolj od kvalitete goriva oz. regulacije koliko žvepla lahko gorivo vsebuje.
Proizvajalci se lahko prilagodijo vsakemu zakonu, samo zakon in testni cikel mora biti napisan dosti ristiktivno, če ni potem to proizvajalci še bolj izkoriščajo, če hočeš zmagat v konkurečnosti na trgu moraš biti "inovativen", čisto enako kot v motošportu in pravilih, ki so pisani tam.
Proizvajalci se lahko prilagodijo vsakemu zakonu, samo zakon in testni cikel mora biti napisan dosti ristiktivno, če ni potem to proizvajalci še bolj izkoriščajo, če hočeš zmagat v konkurečnosti na trgu moraš biti "inovativen", čisto enako kot v motošportu in pravilih, ki so pisani tam.
Utk ::
Unknown_001 je izjavil:
Vsi gledajo samo NOx-e očitno. V bistvu mi je vedno šlo prepucavanje češ dizl=smrduh, bencinar=rešitelj sveta (karikiram ampak nekateri bi to še res izjavili). Evo šolski primer pristranskosti. Pa da ne omenjamo trdih delcev, katere sodoben dizelski avtomobil brez težav prefiltrira.
Zeleno umwelt vinjeto dobi vsak bencinar s katalizatorjem, od letnika 1993 naprej. Od dizlov jo dobijo samo euro 4, pa še tega v resnici noben dizel ne dosega. Tako da ja, dizel je smrduh, in kmalu bo v večjih mestih bolj al manj prepovedan, noben filter od danes znanih ne bo pomagal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
D3m ::
Unknown_001 je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Se strinjam. Trenutno EURO1 bencinar manj onesnažuje okolje kot EURO6 dizli.
Tabelca na wikipedii se glih ne strinja.
Nov euro 6 bencinar lahko v zrak izbruha 2x več monoksida kot 10 let star dizl ki ustreza bogemu euro 4.
Pustmo kolk kak avto res ustreza omejitvam, gledam omejitve same.
Vsi gledajo samo NOx-e očitno. V bistvu mi je vedno šlo prepucavanje češ dizl=smrduh, bencinar=rešitelj sveta (karikiram ampak nekateri bi to še res izjavili). Evo šolski primer pristranskosti. Pa da ne omenjamo trdih delcev, katere sodoben dizelski avtomobil brez težav prefiltrira.
Z dizlom je težje delati samomor, kot z bencinarjem. Če pa že delaš z dizlom moraš biti pa hudičevo dober mazohist.
|HP EliteBook|R5 6650U|
krneki0001 ::
Z dizlom je težje delati samomor, kot z bencinarjem. Če pa že delaš z dizlom moraš biti pa hudičevo dober mazohist.
Od bencinarja bi samo zaspal, brez kašljanja, od dizla bi te pa pobralo v groznem kašlju. Bencinarji pač spuščaji več CO2 v zrak kot smrdljivci. Čeprav novodobni bencinarji še NOx spuščajo zraven.
D3m ::
krneki0001 je izjavil:
Z dizlom je težje delati samomor, kot z bencinarjem. Če pa že delaš z dizlom moraš biti pa hudičevo dober mazohist.
Od bencinarja bi samo zaspal, brez kašljanja, od dizla bi te pa pobralo v groznem kašlju. Bencinarji pač spuščaji več CO2 v zrak kot smrdljivci. Čeprav novodobni bencinarji še NOx spuščajo zraven.
Sranje. Zdaj še bencinarji nisto to, kar so bili. Ahhhhh ja bo treba na nebotičnik v LJ.
|HP EliteBook|R5 6650U|
M-XXXX ::
Tako da ja, dizel je smrduh, in kmalu bo v večjih mestih bolj al manj prepovedan, noben filter od danes znanih ne bo pomagal.
Ahahha pa svizci bodo električne taxije vozili. Eni ste pa res iz lune popadali :)
Utk ::
Z dizlom iz leta 2005 ne smeš več v nobeno večje nemško (pa še kakšno) mesto. Kdo je z lune padel?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo goljufanje v ZDA stalo 10 milijard dolarjev (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 25536 (20643) | cuxoh |
» | Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 38881 (34535) | fujtajksel |
» | V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65199 (58271) | pirlo |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 77321 (63543) | stara mama |
» | Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 53229 (43258) | SuperVeloce |