Forum » Na cesti » Shared space - Ljubljana
Shared space - Ljubljana
BlaY0 ::
BlaY0> Poljubna ali javna ni isto...
Tudi vožnja z motornim vozilom po javni površini ni nikakršna pravica.
Ampak?
BlaY0> Avtobus na tako kratki liniji je lahko električen.
Pa iz papirja, da ne predstavlja nevarnosti za druge udeležence v prometu.
BlaY0> koliko ljudi je bilo hudo telesno poškodovanih v zadnjih desetih letih zaradi avtobusov, ki vozijo tam?
Po podatkih UKC zaradi bolezni dihal v Ljubljani predčasno umre okoli 200 ljudi na leto. Še več tisočim se izrazito poslabša kvaliteta življenja.
Zdaj pa tele 4 vrstice skupaj preberi eno za drugo pa jih poskusi povezati...
V prvi vrstici jaz eliminiram problem onesnaženja.
V drugi se začneš ti izgovarjati na fizične poškodbe.
V tretji te jaz vprašam koliko fizičnih poškodb je bilo na tem območju v zadnjih letih zaradi avtobusov.
V četrti pa ti spet preideš na bolezni dihal, ki so v glavnem posledica kajenja.
Kaj te zdaj torej moti? Težki avtobusi, ki nikogar ne poškodujejo ali kadilci?
Samo zato, ker se tebi ne ljubi prehodit tistih pet minut peš.
A samo zato? Zanimivo razmišljanje/provokacija...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Kolo ni alternativa za vse skozi vse leto.
Pravzaprav je. Skupaj z dobrimi čevlji in 10 minutnim odhodom prej od doma ...
Zakaj bi pravzaprav sploh hodil oziroma se vozil kam? Najbolje da ostaneš doma, saj ti ne bo potrebno zaslužiti denarja, ki bi ga sicer moral za nakup kolesa...
WarpedGone je izjavil:
Za kar obstaja tehnična rešitev, dokončni prehod vseh busov na metan.
Ki bogo še vedno ropotali in še vedno onesnaževali.
** nobenega ** tehničnega razloga ni, da mestni avtobusi niso 100% električni.
Z enim paketom baterij narediš ravno furo v eno smer neke povprečno dolge avtobusne linije, potem jih do konca dneva polniš...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Kaj te zdaj torej moti? Težki avtobusi, ki nikogar ne poškodujejo ali kadilci?
Moti me, da se komurkoli zdi, da je dobro, da se avtobusi prevažajo skozi mestno jedro, ker to očitno kaže na pomanjkljivosti izobraževalnega sistema.
Moti me, da se komurkoli zdi, da je dobro, da se avtobusi prevažajo skozi mestno jedro, ker to očitno kaže na pomanjkljivosti izobraževalnega sistema.
BlaY0 ::
BlaY0> Kaj te zdaj torej moti? Težki avtobusi, ki nikogar ne poškodujejo ali kadilci?
Moti me, da se komurkoli zdi, da je dobro, da se avtobusi prevažajo skozi mestno jedro, ker to očitno kaže na pomanjkljivosti izobraževalnega sistema.
Potem moraš začeti pri izobraževalnem sistemu, ne pa radikalizirat problema na napačnem koncu. Poleg tega se moraš vprašat koliko je še takšnih, ki jih moti isto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Potem moraš začeti pri izobraževalnem sistemu, ne pa radikalizirat problema na napačnem koncu.
Skratka, počakat še 20 let, preden zapremo center za motorni promet, zato da se ti ne boš vsajal?
Skratka, počakat še 20 let, preden zapremo center za motorni promet, zato da se ti ne boš vsajal?
Invictus ::
BlaY0> Kaj te zdaj torej moti? Težki avtobusi, ki nikogar ne poškodujejo ali kadilci?
Moti me, da se komurkoli zdi, da je dobro, da se avtobusi prevažajo skozi mestno jedro, ker to očitno kaže na pomanjkljivosti izobraževalnega sistema.
Potem moraš začeti pri izobraževalnem sistemu, ne pa radikalizirat problema na napačnem koncu.
Prepoveš promet skozi mestno jedro, potem se pa neizobraženci pritožujejo nad tem ...
Ko odpreš mestno jedro za avte, se neizobraženci pritožujejo nad pomanjkanje parkirnih mest.
Ko narediš parkiran mesta za neizobražence, se pritožujejo da niso zastonj.
Ko postanejo brezplačna, se izobraženci pritožujejo da v centru sploh ni ljudi. Seveda, ko so ves prostor zasedli avtomobili.
Vse to je rešljivo, če greš v center peš ali s kolesom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
jype ::
BlaY0> Seveda, magari 50 ali 100 let. Tako pač družba deluje...
Ne, družba čisto OK deluje, samo ti se vsajaš.
Ne, družba čisto OK deluje, samo ti se vsajaš.
Invictus ::
BlaY0> Potem moraš začeti pri izobraževalnem sistemu, ne pa radikalizirat problema na napačnem koncu.
Skratka, počakat še 20 let, preden zapremo center za motorni promet, zato da se ti ne boš vsajal?
Seveda, magari 50 ali 100 let. Tako pač družba deluje...
Pravzaprav ne ... raje se nikoli ne posluša. Oz. neizobražence. Celo oni se pa 2-3 mesecih navadijo na nov sistem. Kasneje še malo pojamrajo o starih časih ob piru, kar je njihov domet državljanske iniciative ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
BlaY0> Seveda, magari 50 ali 100 let. Tako pač družba deluje...
Ne, družba čisto OK deluje, samo ti se vsajaš.
Se ti zdi? Se ne strinjam s tabo v točki kjer se samo jaz vsajam. Pri družinskem zakoniku se jih je očitno vsajalo kar precej. Ampak ti ki se vsajajo so tudi del družbe. Družba nisi samo ti, ki se recimo da ne vsajaš, čeprav v resnici se... precej.
Okapi ::
BlaY0 ::
@jype: Daj mi raje povej zakaj bi res dejansko rad iz centra spravil motorni promet. Fizičnih poškodb v zvezi s tem itak ni (vštevši poškodbe dihal). A bi rad poceni stanovanje kupil v centru Ljubljane al kaj? Kaj bi dejansko rad v končni fazi dosegel?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
fujtajksel ::
Tukaj pricakujem isto. En kup jamranja folka, ki se mu upirajo spremembe, to je pa vse.
Ma ja, sej problem so samo spremembe zaradi sprememb ki jih delajo predvsem zato da se z nečim hvalijo. Nekako bo delovalo, pa če bo "shared space" al če bi bil pločnik pa kolesarska pa vozni pas za buse pa semaforji, glede tega sploh ne vidim bistvene razlike. Očitno je tudi da s takimi spremembami in pol še menjavo busov na kakšno bolj kosher tehnologijo lahko dosežejo naravnost neverjetno izboljšanje zraka na merilni postaji pri Figovcu, hehe. Žal pa ni potrebnega pospeška javnega prevoza.
Invictus ::
@jype: Daj mi raje povej zakaj bi res dejansko rad iz centra spravil motorni promet. Fizičnih poškodb v zvezi s tem itak ni (vštevši poškodbe dihal). A bi rad poceni stanovanje kupil v centru Ljubljane al kaj? Kaj bi dejansko rad v končni fazi dosegel?
A ni jasno?
Da se bo potem lahko pisalo o nevarnosti kolesarjev za pešce ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
BlaY0> Daj mi raje povej zakaj bi res dejansko rad iz centra spravil motorni promet.
Ker uničuje kvaliteto življenja v mestu.
Ker uničuje kvaliteto življenja v mestu.
vostok_1 ::
Agree. Avtomobili so totalen waste of space and time v samem mestu in za vsakdanje življenje. Od njih je zgolj gužva, ovire, nevarnosti ...
Za tisti pralni stroj, ki ga enkrat na 5 let prpelješ se boš že znajdel drugače ali pa pač plačal ekstra vstop v mesto.
Za tisti pralni stroj, ki ga enkrat na 5 let prpelješ se boš že znajdel drugače ali pa pač plačal ekstra vstop v mesto.
BlaY0 ::
BlaY0> Daj mi raje povej zakaj bi res dejansko rad iz centra spravil motorni promet.
Ker uničuje kvaliteto življenja v mestu.
Pa saj ti živiš na periferiji, kako te to tangira? A ti bi rad da se promet preseli na obrobje, da se boš ti potem lahko v center? Bi ti ustrezalo, da se Koseški bajer prestavi v center, center pa tja kjer je zdaj bajer? Kaj je zate kvaliteno življenje v mestu? Daj mi prosim definiraj to, res me firbec matra. A bi ti, ker si s periferije rad za vikend hodil v center na sprehod pa te moti promet? Kaj sploh delaš v centru? Iz vsega kar pišeš je pač razvidno, daa je tvoja definicija "kvalitete življenja" enodimenzionalna, poleg tega pa še verjameš oziroma veruješ v to.
Agree. Avtomobili so totalen waste of space and time v samem mestu in za vsakdanje življenje. Od njih je zgolj gužva, ovire, nevarnosti ...
Za tisti pralni stroj, ki ga enkrat na 5 let prpelješ se boš že znajdel drugače ali pa pač plačal ekstra vstop v mesto.
Zato pa že vseh 5 strani govorimo samo o avtobusih in drugih alternativah, če morda nisi opazil...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Invictus ::
Vse to je rešljivo, če greš v center peš ali s kolesom.
Je napisal nekdo ki naredi koliko že kilometrov mesečno peš in koliko že kilometrov letno z biciklom?
Očitno več kot večina tukaj ...
Ko hodiš celo leto, vključno z zimo, s kolesom v službo, potem si pač boljša referenca kot vsi ostali ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
@jype: Daj mi raje povej zakaj bi res dejansko rad iz centra spravil motorni promet. Fizičnih poškodb v zvezi s tem itak ni (vštevši poškodbe dihal). A bi rad poceni stanovanje kupil v centru Ljubljane al kaj? Kaj bi dejansko rad v končni fazi dosegel?
A ni jasno?
Da se bo potem lahko pisalo o nevarnosti kolesarjev za pešce ...
Ne vem kje vidiš tukaj kakšno povezavo. Nimaš resnega argumenta s katerim bi prepričal večino in potem izpostavljaš svoj intelekt skozi uporabo sarkazma.
BlaY0 ::
Vse to je rešljivo, če greš v center peš ali s kolesom.
Je napisal nekdo ki naredi koliko že kilometrov mesečno peš in koliko že kilometrov letno z biciklom?
Očitno več kot večina tukaj ...
Ko hodiš celo leto, vključno z zimo, s kolesom v službo, potem si pač boljša referenca kot vsi ostali ...
A v služno hodiš? Hmm. A z biciklom? Hmm. Lepo. A celo leto? Zakaj sploh hodiš v službo? A pa si zelo produktiven v službi? Narediš dodano vrednost? Kam jo pretočiš?
Tukaj si dokazal da nimaš blage veze, ker uporabljaš samo eno prevozno sredstvo skozi celo leto. Kako lahko soliš pamet potem ostalim?
BlaY0 ::
A so te izbrali za glasnika? Se čutiš poklicanega da v njihovem imenu moraliziraš? A si dejansko glasnik večine ali samo nabijaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> A so te izbrali za glasnika?
Vseeno mi je - jaz samo povem, kako je prav, ker se sicer ljudje motijo, pa tega sploh ne vedo.
Sicer pa knjigo v roke, pa boš tudi ti vedel, kako je prav.
Vseeno mi je - jaz samo povem, kako je prav, ker se sicer ljudje motijo, pa tega sploh ne vedo.
Sicer pa knjigo v roke, pa boš tudi ti vedel, kako je prav.
BlaY0 ::
Ne, ti samo poveš kako misliš ti da je prav in nič drugega. V resnici pa ti je čisto vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> A si dejansko glasnik večine ali samo nabijaš?
Količina ljudi, ki se motijo, me v resnici ne zanima.
BlaY0> Ne, ti samo poveš kako misliš ti da je prav in nič drugega.
Ko boš tudi ti posedoval dovolj znanja, boš tudi ti tako objektiven, kot sem jaz.
BlaY0> V resnici pa ti je čisto vseeno.
Ne, ni mi. V mestu imam prijatelje, ki bi živeli bolje, če bi bil promet urejen pravilneje (pa tudi, če ne bi bili moji prijatelji, mi ne bi bilo vseeno, kako prebivalci tam živijo).
Količina ljudi, ki se motijo, me v resnici ne zanima.
BlaY0> Ne, ti samo poveš kako misliš ti da je prav in nič drugega.
Ko boš tudi ti posedoval dovolj znanja, boš tudi ti tako objektiven, kot sem jaz.
BlaY0> V resnici pa ti je čisto vseeno.
Ne, ni mi. V mestu imam prijatelje, ki bi živeli bolje, če bi bil promet urejen pravilneje (pa tudi, če ne bi bili moji prijatelji, mi ne bi bilo vseeno, kako prebivalci tam živijo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlaY0 ::
Kar sem do zdaj prebral od tebe ne kaže na to, ker si zajel samo tisti del ki ti je všeč.
Hehe, saj kdaj pa kdaj si res objektiven, v tem primeru pa res ne. Center mesta ni samo za tvoje prijatelje.
Ko boš tudi ti posedoval dovolj znanja, boš tudi ti tako objektiven, kot sem jaz.
Hehe, saj kdaj pa kdaj si res objektiven, v tem primeru pa res ne. Center mesta ni samo za tvoje prijatelje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Center mesta ni samo za tvoje prijatelje.
Ne, center mesta je za vse, ki ga uporabljajo.
Ni pa primeren za tranzitni promet, sicer beseda "obvoznica" ne bi obstajala.
Ne, center mesta je za vse, ki ga uporabljajo.
Ni pa primeren za tranzitni promet, sicer beseda "obvoznica" ne bi obstajala.
BlaY0 ::
Kako si pa ti predstavljaš "uporabljanje" mesta brez javnega potniškega tranzitnega prometa?
jype ::
BlaY0> Kako si pa ti predstavljaš "uporabljanje" mesta brez javnega potniškega tranzitnega prometa?
Nisi prebral knjige, vidim. No, predstavljam si ga tako, kot vsi objektivni ljudje: Trivialno.
Človek sicer težko verjame, kakšen vik in krik so zagnali nekateri, ko se je za promet zaprlo Čopovo ulico, pa potem še Tromostovje in tudi Ciril Metodov trg, pa Wolfovo in celo Nazorjevo! Da bodo trgovine propadle, da bo središče izumrlo in da bo Ljubljana postala mesto duhov. Popolnoma vsakič popolnoma ista popolnoma pesem - in popolnoma vsakič popolnoma drugačen popolnoma rezultat.
Samo nekdo mora prevzet politično odgovornost in povedat, da Ljubljana ni Tomačevo, da bi bilo smiselno skozi središče speljati proge mestnega avtobusa, temveč je staro mesto (kjer so možnosti rekonstrukcije bolj omejene kot v sodobnejših mestih, kjer je urbanizem že od začetka bolj strokoven kot organski), ki mora promet prilagoditi potrebam uporabnikov. Trenutno so to v veliki večini storitveni sektor, ki tranzitnega prometa ne potrebuje, turisti, ki tranzitnega prometa nočejo niti videti, ter prebivalci, ki tranzitni promet sovražijo iz dna srca.
Bunijo se pa ljudje iz periferije, ki so včasih lahko parkirali pred konzorcijem in šli v Komuno, danes jim pa barabe zaračunajo, potem pa še 140 sekund dlje pešačijo, kot so včasih. No, vsaj dvojih registrskih tablic jim ni treba imet, za par-nepar shemo.
Nisi prebral knjige, vidim. No, predstavljam si ga tako, kot vsi objektivni ljudje: Trivialno.
Človek sicer težko verjame, kakšen vik in krik so zagnali nekateri, ko se je za promet zaprlo Čopovo ulico, pa potem še Tromostovje in tudi Ciril Metodov trg, pa Wolfovo in celo Nazorjevo! Da bodo trgovine propadle, da bo središče izumrlo in da bo Ljubljana postala mesto duhov. Popolnoma vsakič popolnoma ista popolnoma pesem - in popolnoma vsakič popolnoma drugačen popolnoma rezultat.
Samo nekdo mora prevzet politično odgovornost in povedat, da Ljubljana ni Tomačevo, da bi bilo smiselno skozi središče speljati proge mestnega avtobusa, temveč je staro mesto (kjer so možnosti rekonstrukcije bolj omejene kot v sodobnejših mestih, kjer je urbanizem že od začetka bolj strokoven kot organski), ki mora promet prilagoditi potrebam uporabnikov. Trenutno so to v veliki večini storitveni sektor, ki tranzitnega prometa ne potrebuje, turisti, ki tranzitnega prometa nočejo niti videti, ter prebivalci, ki tranzitni promet sovražijo iz dna srca.
Bunijo se pa ljudje iz periferije, ki so včasih lahko parkirali pred konzorcijem in šli v Komuno, danes jim pa barabe zaračunajo, potem pa še 140 sekund dlje pešačijo, kot so včasih. No, vsaj dvojih registrskih tablic jim ni treba imet, za par-nepar shemo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlaY0 ::
jype ::
BlaY0> Vidim, da si prebral eno knjigo in jo zdaj "v žepu" nosiš kot sveto pismo ter pridigaš iz nje.
To je uvod. Prebral sem že prek 50 knjig o tej tematiki. Ker so ležale doma.
BlaY0> Kako pa storitveni sektor deluje? A to kar samo od sebe laufa brez interakcij?
A ti še kr po poni ekspresu sodeluješ na forumu, al kako?
To je uvod. Prebral sem že prek 50 knjig o tej tematiki. Ker so ležale doma.
BlaY0> Kako pa storitveni sektor deluje? A to kar samo od sebe laufa brez interakcij?
A ti še kr po poni ekspresu sodeluješ na forumu, al kako?
jype ::
BlaY0> A zato mora bit v centru, da dela internet?
Ne. Zato, da lažje dobiš in obdržiš najboljši kader.
Ne. Zato, da lažje dobiš in obdržiš najboljši kader.
BlaY0 ::
Ki pripešači v center? Se prvi to je definicija dobrega kadra? Tisti ki lahko enako dela in naredi s klopce ob Koseškem bajerju je že OUT?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Ki pripešači v center?
Seveda. Saj center ni tako velik, da tega ne bi mogel storiti, za invalide pa itak obstaja poseben režim.
Seveda. Saj center ni tako velik, da tega ne bi mogel storiti, za invalide pa itak obstaja poseben režim.
BlaY0 ::
Takih je ravno 47 ali pa mogoče 48. Ostali so nesposobni? Ampak zakaj potem nucaš cel center za samo 48 najboljših?
jype ::
BlaY0> Se prvi to je definicija dobrega kadra?
Ne, seveda ne. Ampak dober kader se praviloma koncentrira v dobrih firmah, te se pa koncentrirajo kjer je največ dobrega kadra. Ljubljana je super ravno zato, ker se počasi ravnotežje urbanizma obrača v smeri sodobnega starega mestnega jedra, kjer se dobri kadri lahko tudi dobro počutijo in tam eventuelno živijo.
BlaY0> Takih je ravno 47 ali pa mogoče 48. Ostali so nesposobni? Ampak zakaj potem nucaš cel center za samo 48 najboljših?
Takih je v Ljubljani več kot 100.000.
Ne, seveda ne. Ampak dober kader se praviloma koncentrira v dobrih firmah, te se pa koncentrirajo kjer je največ dobrega kadra. Ljubljana je super ravno zato, ker se počasi ravnotežje urbanizma obrača v smeri sodobnega starega mestnega jedra, kjer se dobri kadri lahko tudi dobro počutijo in tam eventuelno živijo.
BlaY0> Takih je ravno 47 ali pa mogoče 48. Ostali so nesposobni? Ampak zakaj potem nucaš cel center za samo 48 najboljših?
Takih je v Ljubljani več kot 100.000.
BlaY0 ::
Se pravi (po tvoje) več kot tretjina Ljubljane? Se pravi tretjina Ljubljančanov dela v centru? Kaj pa delajo če smem vprašati? Še vedno govorimo o storitvenem sektorju, da ne boš kam zašel po pomoti...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Se pravi (po tvoje) več kot tretjina Ljubljane?
Drži.
BlaY0> Se pravi tretjina Ljubljančanov dela v centru?
Ne. Tretjina jih dela v storitvenem sektorju in so odvisni od infrastrukture, ki se šele zdaj razvija v pravo smer - urbanega prostora, ki ni namenjeno avtomobilom, ampak ljudem.
BlaY0> Kaj pa delajo če smem vprašati?
Opravljajo storitve za naročnike.
Drži.
BlaY0> Se pravi tretjina Ljubljančanov dela v centru?
Ne. Tretjina jih dela v storitvenem sektorju in so odvisni od infrastrukture, ki se šele zdaj razvija v pravo smer - urbanega prostora, ki ni namenjeno avtomobilom, ampak ljudem.
BlaY0> Kaj pa delajo če smem vprašati?
Opravljajo storitve za naročnike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlaY0 ::
Spet si na plano privlekel avtomobile? Zakaj? Saj s tem delom se strinjamo, vsaj jaz se.
Torej se strinjava, da ta tretjina mora nekako priti v center in da jih večina ne bo pešačila več kot 500 m?
Torej se strinjava, da ta tretjina mora nekako priti v center in da jih večina ne bo pešačila več kot 500 m?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
vostok_1 ::
Daj ne jebite. Mestna jedra (karkoli v lj to je) so namenjena nemotoriziranemu prometu, da se lahko ljudje premikajo neprekinjeno in brez večjih nevarnosti. Avtomobili za nekritične potrebe nimajo tam kaj početi in ustvarjajo samo gužvo in smog. Za dnevne migracije periferije imaš P&R, bicikelj, lastna manjša prevozna sredstva (v katere bom vseeno vštel motorizirane skuterje, ki so bistveno bolj primerni za zgoščena mesta, kot avtomobili), itd.
Če bi bilo po moje, bi jz zapru tranzitni promet na tržaški do merkatorja 24ur. Celovško nekje do mekiča, dunajsko tam nekje do merkatorjeve stavbe, vzhodni del lj pa je načeloma bolj industrijski če odštejemo bloke. Ne bi sicer komplet prepovedal promet, LPP obviously bi moral delovati, v še večjem številu. Vhod v mesto za nedomačine in domačine brez dovoljenja pa plačljiv. Izjema so seveda prevozi za invalide, ostarele in ljudi, ki drugače ne morejo prideti do doma. Tramvaj bi IMO spet lahko prišel v veljavo.
Promet v lj je res tečen praktično za vse.
Če bi bilo po moje, bi jz zapru tranzitni promet na tržaški do merkatorja 24ur. Celovško nekje do mekiča, dunajsko tam nekje do merkatorjeve stavbe, vzhodni del lj pa je načeloma bolj industrijski če odštejemo bloke. Ne bi sicer komplet prepovedal promet, LPP obviously bi moral delovati, v še večjem številu. Vhod v mesto za nedomačine in domačine brez dovoljenja pa plačljiv. Izjema so seveda prevozi za invalide, ostarele in ljudi, ki drugače ne morejo prideti do doma. Tramvaj bi IMO spet lahko prišel v veljavo.
Promet v lj je res tečen praktično za vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
jype ::
BlaY0 ::
Se ti zdi da 100.000 ljudi dela na tem odseku oziroma da bodo prestavili svoje službe na ta odsek? Potegni naprej do Trga OF in imaš skoraj 1 km. Kje boš odložil folk, da bo vse v radiju 250 m?
jype se s tem ne strinja. Jaz se...
Ne bi sicer komplet prepovedal promet, LPP obviously bi moral delovati, v še večjem številu.
jype se s tem ne strinja. Jaz se...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
l0g1t3ch ::
jype trola in deraila temo.
Vsi govorimo o lpp prometu, da si večina želi da jih bus pripelje/pobere v centru in ne nekje 1km stran, ker pač noče vsak v vsakih pogojih kolesarit.
Potem pa se v temo začne vlačit tranzitni promet in avtomobile pa pljučne bolezni...
Za promet zaprti del mesta bi bila še boljša opcija kot bus, tramvaj. Le ta vozi na elektriko, posledično ne ropota in ne smrdi, pa še svoj čar ima :)
Realno gledano pa v LJ na kaj več kot trole ne mormo upat in z pogonom na metan tudi zraka ne svinjamo.
Vsi govorimo o lpp prometu, da si večina želi da jih bus pripelje/pobere v centru in ne nekje 1km stran, ker pač noče vsak v vsakih pogojih kolesarit.
Potem pa se v temo začne vlačit tranzitni promet in avtomobile pa pljučne bolezni...
Za promet zaprti del mesta bi bila še boljša opcija kot bus, tramvaj. Le ta vozi na elektriko, posledično ne ropota in ne smrdi, pa še svoj čar ima :)
Realno gledano pa v LJ na kaj več kot trole ne mormo upat in z pogonom na metan tudi zraka ne svinjamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: l0g1t3ch ()
BlaY0 ::
Boh ne daj da bi omenil, da bi rad v službo prišel neprešvican, ker ti bo takoj navrgel češ kje pa delaš kmet zahojeni, saj v vsako sodobno pisarniško okolje ja sodi tudi tuš in garderoba...
[D]emon ::
Za promet zaprti del mesta bi bila še boljša opcija kot bus, tramvaj. Le ta vozi na elektriko, posledično ne ropota in ne smrdi, pa še svoj čar ima :)
Wishful thinking. Ga obljubljajo ze 25 let, pa ga bodo se naslednjih 50.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Mavrik ::
Vsi govorimo o lpp prometu, da si večina želi da jih bus pripelje/pobere v centru in ne nekje 1km stran, ker pač noče vsak v vsakih pogojih kolesarit.
Potem pa se v temo začne vlačit tranzitni promet in avtomobile pa pljučne bolezni...
Kje točno pa delaš da ti je trola v centru "1km" stran če se premakne od Name na Šubičevo pred parlament? A to namerno lažete?
The truth is rarely pure and never simple.
jype ::
Mavrik> A to namerno lažete?
Ne, to očitno jaz trolam, ker je od Šubičeve do Poljanske najmanj 40 kilometrov ulic, do katerih ne moreš drugače, kot da eno uro po snegu na polno goniš bicikel, ali pa celo noč pešačiš po neurju.
Ne, to očitno jaz trolam, ker je od Šubičeve do Poljanske najmanj 40 kilometrov ulic, do katerih ne moreš drugače, kot da eno uro po snegu na polno goniš bicikel, ali pa celo noč pešačiš po neurju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlaY0 ::
Vsi govorimo o lpp prometu, da si večina želi da jih bus pripelje/pobere v centru in ne nekje 1km stran, ker pač noče vsak v vsakih pogojih kolesarit.
Potem pa se v temo začne vlačit tranzitni promet in avtomobile pa pljučne bolezni...
Kje točno pa delaš da ti je trola v centru "1km" stran če se premakne od Name na Šubičevo pred parlament? A to namerno lažete?
Upam da ne misliš resno, da gre v tem primeru za laganje? Verjetno samo provociraš... se ti pol oprosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi živeli pod daljnovodom? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 40016 (16293) | Invictus |
» | Prometna nesreča na vhodu v osnovno šoloOddelek: Na cesti | 3731 (2900) | gulfstream |