» »

Renault - engine failure hazard

Renault - engine failure hazard

ticom ::

Pozdravljeni
Kot rečeno, na laguni, 2011,1,5 dci se je pojavil ta napis. Je že kdo imel podoben primer, kaj bi to blo?

Siddh ::

Najbolje k mehaniku zapeljat, pa priklopit na računalnik. Lahko je samo en senzor, lahko pa cela vrsta problemov.


A. Smith ::

-lahko je motor brez olja
-lahko je crknilo hlajenje
-lahko je šel kakšen senzor in motor misli, da ne deluje pravilno.

Kot že rečeno, se pelji do nekoga, ki ima diagnostični tester.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

ticom ::

jap, bil prikloplen na tester, napaka naj bi bla na senzorju. Zamenjan senzor, po 20 km ponovno sveti.

shadeX ::

Največji fail se je 100% zanašat na testerje. Ko je pri mojem bivšem avtu svetila lučka za engine, je mehanik zamenjal polovico elektronike po avtu (kar mu je tester narekoval), pa nikol ni blo nč od tega. Po nekaj km se je spet prižgala nazaj.

Na koncu je bila napaka čist nekje drugje niti 1% v povezavi s tistim kar je pisalo.

ticom ::

Lahko poveš kaj je blo?

videc ::

Lahko, da je:
- senzor pretoka nafte;
- črpalka nafte;
- injektorji;
- ...

Spajky ::

ticom je izjavil:

jap, bil prikloplen na tester, napaka naj bi bla na senzorju. Zamenjan senzor, po 20 km ponovno sveti.
Slab kontakt na enem od konektorjev ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

subby ::

1.5 dci je izredno nezanesljiva mašina. Čimprej na servis pa ne sanjat o nekih slabih kontaktih na senzorju.

Siddh ::

Nezanesljiva je bila do leta 2006/07. Kasnejše nimajo nekih izstopajočih problemov, da bi lahko rekel, da je slabša od konkurence.


ticom ::

Mogoče še vomu prav pride.Napaka je bila na senzorju temperature, posledično pa je prišlo do delne zamašitve dpf filtra. Avto je kljub opozorilu deloval normalno.
Po vožnji po AC zadeva urejena, bomo videli do kdaj. Me pa zanima kako naj bi se pravilno vozilo za čiščenje med vožnjo. Jaz sem vozil konstantno cca 2x po 20 min, v 4.prestavi, nekje 3200 obratov in 110 km/h.

WarpedGone ::

Pravilno je tako, da sploh ne veš da maš DPF i.e. se nanj ne oziraš.
Če stvar v takšnem režimu delovanja ne funkcionira, je defektna. Al v sami izdelavi al že po designu. Če si še v garanciji pelji na servis in naj zadevo uredijo, da bo delala sicer pa se klumpa znebi ... magari tako da ga odžagaš stran (DPF delete).

Razkritje: furam 2.0dCi, ki še ima DPF, edini neserijski obisk servisa je bil ravno zarad check DPF opozorila pri 30k prevoženih. 100k kasneje je še vedno vse OK, hudič noče crknit, da bi mel izgovor da sm ga vrgu ven...
Zbogom in hvala za vse ribe

Miha 333 ::

Večinoma kratke vožnje so lahko problem za DPF, to piše celo v navodilih. Ne more se regenerirati.

DPF je treba zamenjati, ko se iztroši. To je pač cena "poceni" vožnje na dizel. Če ne bi bilo dizelskih izpustov iz prometa, bi npr. v Ljubljani bila v povprečju za 8 mesecev daljša življenjska doba.

Še malo, pa bodo tudi pri nas, tako kot v nekaterih EU državah na tehničnem pregledu preverjali prisotnost DPF. Če je bil tovarniško vgrajen in je odstranjen, ne boš naredil tehničnega.

Daniel ::

Zanimivo. Meni je letnik 2012 1.5 dCI s kakimi 25000 km med vožnjo po avtocesti ob vklopu tempomata nametal ven cel kup napak za "pollution system" in ne vem kaj še vse. Takrat smo samo sneli klemo za par sekund, da ni svetil tisti velik ključ in ga potem čez par dni peljali na servis, kjer so samo pobrisali napako in od takrat je mir.

Sam sicer vozim dizla povsem enako kot bencinarja, kar pomeni, da ga po avtocesti tudi kdaj stistnem, da se malo prečistijo vsi ti sistemi in sedaj že gre proti 80000 km, pa se nič ne pritožuje. Upam, da tako tudi ostane.

trololo2 ::

Miha 333 je izjavil:

To je pač cena "poceni" vožnje na dizel. Če ne bi bilo dizelskih izpustov iz prometa, bi npr. v Ljubljani bila v povprečju za 8 mesecev daljša življenjska doba.


Tule si zelo udaril mimo. Ravno v zadnjem avtomoto magazinu je copy ADAC testa, kjer so merili trde delce v trovaljnem twingo/smart jajčku iz Revoza. Količina mikro trdih delcev pri 130km/h je na nivoju dizlov iz leta 1996. Tako da spravljanje na dizle je mimo. Lahko se pa spravljaš na brezvezne omejitve CO2 izpustov, ki potem povzročijo človeku dejansko zelo nevarne izpuste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

WarpedGone ::

Večinoma kratke vožnje so lahko problem za DPF, to piše celo v navodilih. Ne more se regenerirati.

Z drugim besedami - neprimerna tehnologija oz. defekt v dizajnu.

Precej hinavska je tut omejitev zahteve po DPF na avtomobile s tovarniško vgradnjo.
Če je DPF good, potem je vse kar ga nima, neprimerno za na cesto. Al pa zadeva pač ni obvezna.
Vključujoč 30 let stare dizl avtobuse, kjer ma folk kr slepo pego. Pa zadeva fura po 16 ur na dan po mestu gor in dol in kadi da glava boli. Ampak to baje ni problem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Miha 333 ::

trololo2 je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

To je pač cena "poceni" vožnje na dizel. Če ne bi bilo dizelskih izpustov iz prometa, bi npr. v Ljubljani bila v povprečju za 8 mesecev daljša življenjska doba.


Tule si zelo udaril mimo. Ravno v zadnjem avtomoto magazinu je copy ADAC testa, kjer so merili trde delce v trovaljnem twingo/smart jajčku iz Revoza. Količina mikro trdih delcev pri 130km/h je na nivoju dizlov iz leta 1996. Tako da spravljanje na dizle je mimo. Lahko se pa spravljaš na brezvezne omejitve CO2 izpustov, ki potem povzročijo človeku dejansko zelo nevarne izpuste.

Ne posplošuj, ker nisi dobro prebral. Problematični so novi trovaljni bencinarji z majhno prostornino, ki naj bi bili zelo varčni, zato delujejo z zelo revno mešanico goriva in zraka, kar ima za posledico povečane izpuste trdnih delcev. Zato kmalu dobijo tudi ti DPF oz. BPF filtre. "Normalni" bencinarji niso tako problematični glede tega.

trololo2 ::

Teh normalnih bencinarjev pa bo vedno manj. Skratka ni problem dizel, ampak šparanje pa naj stane kolikor hoče.

WarpedGone ::

Ne šparanje samo po sebi ampak zlobnogrdi CO2.
Ampak v osnovi je bil problem DPF, ki je samaposebi napol defektna tehnologija, neprimerna za vsakdanjo uporabo.
Zbogom in hvala za vse ribe


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21936250 (5735) turan
»

Volkswagen bo goljufanje v ZDA stalo 10 milijard dolarjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
8225692 (20799) cuxoh

Euro 6 zakonodaja

Oddelek: Problemi človeštva
489901 (8916) Mavrik
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27777700 (63922) stara mama
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15532876 (30231) WarpedGone

Več podobnih tem