» »

Novi Superb in alternative

Novi Superb in alternative

1 2
3
»

Buggy ::

driver_x je izjavil:

facepalm je izjavil:

Zakaj pa ne?


Zato ker je po kakovosti bližje Zastavi kakor pa ostalim nemškim znamkam.



jaz sem ti pa hvalezen da tako mislis in se veliko drugih. Na ta racun pridem lahko poceni do zelo kvalitetnega avta, vi pa VAG preplacujte zarad mene.
Zadnji Opel Vectra karavan Cosmo 2.0 turbobencinar letnik 2008, sem po dveh letih kupil za 12K€ imel je 60Kkm (tip je zanjega odstel 32K)...zdej ima skoraj 250Kkm je cipan od zacetka na 210KM in se predelan na plin...in glej glej...nikoli nisem imel nobene tezave s to Zastavo po tvojih kriterijih...pa vozim zelo agresivno in po takih cestah kjer se ti se z kolesom nebi peljal.

Cveto ::

Pri meni je bil Opel resen kandidat za nakup (Insignia), a sem se potem vseeno raje odločil za Škodo. Zakaj? Ugotovil sem da je avto 200kg težji od recimo Superba, da rabi zato (vsaj) eno stopnjo močnejši motor za enake (še vedno malo slabše) zmogljivosti in zato, ker kljub temu da jeavto ogromen (daljši kot Superb) v prtljažniku praktično nima prostora.

Drugo, kar me moti pri Oplu, Citroenu in še nekaterih znamkah, je "mutenje" okoli cene: pri Škodi je bil zadeva jasna: avto stane 25.ooo, financiranje je brezplačno (brez obresti). Pri Oplu sem šel pa najprej gledat cenik in so me cene "sezule", potem je prodajalec rekel da tiste cene nimajo zveze z relnostjo in da mi bodo pripravili posebni ponudbo. Stvar je bila taka, da mi je nato pripravil solidno ponudbo za 26k, avto malo bolje opremljen kot Superb, s tem da je imela ta Insignia ceno po ceniku več kot 35.000 eur. Kaj je tukaj problem? Da plačaš kasko glede na polno ceno, torej več kot tretjino več in da ti gre ta višja cena tudi v razne sezname za vrtce, otroške dodatke in podobno. Še en problem je financiranje: pri Škodi bi me prišel avto 28% pologa+ 72x 1% (250eur), kar skupaj znese ravno toliko kot je vreden avto (25.000). Pri Oplu pa so mi pri enakih pogojih izračunali mesečni obrok 320 eur, torej opazno več. Avto bi me tako na koncu stal 30500 eur. Okej, rečeš: bom plačal s kešem. Ok, a potem velja višja cena (30.000).

Zakaj mislite da je po cestah toliko Škod?

Invictus ::

Tole pri Oplu je pa prav zabavno. Nateg na suho, če mene vprašate ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Roadkill ::

No, pa imamo vsaj en koristen post v temle topicu. Hvala Cveto!
Ü

driver_x ::

Buggy je izjavil:

jaz sem ti pa hvalezen da tako mislis in se veliko drugih. Na ta racun pridem lahko poceni do zelo kvalitetnega avta, vi pa VAG preplacujte zarad mene.


Opel (konkretno Insignia) je bistveno cenejša od primerljivih modelov konkurence (Toyota, Passat, Mazda 6, ...). Seveda ne po ceniku, kar je omenil že Cveto. Meni že ta razlika v ceni pove precej.

Roadkill ::

Ne boš pa povedal kaj ti pove. Samo to, da "precej".
Ü

driver_x ::

Nisem si mislil, da bom moral tole podrobno razlagati: če je avto istega razreda precej cenejši od ostalih mi ta podatek pove to, da ga očitno ne morejo prodajati po taki ceni, kot to počno ostali proizvajalci. Torej, če bi bil avto toliko vreden (beri: tako dober) kot ostali, bi se tudi prodajal za tako ceno.

Janac ::

driver_x je izjavil:

Nisem si mislil, da bom moral tole podrobno razlagati: če je avto istega razreda precej cenejši od ostalih mi ta podatek pove to, da ga očitno ne morejo prodajati po taki ceni, kot to počno ostali proizvajalci. Torej, če bi bil avto toliko vreden (beri: tako dober) kot ostali, bi se tudi prodajal za tako ceno.


tole je pa ubistvu precej smiselno

miko22 ::

Janac je izjavil:

driver_x je izjavil:

Nisem si mislil, da bom moral tole podrobno razlagati: če je avto istega razreda precej cenejši od ostalih mi ta podatek pove to, da ga očitno ne morejo prodajati po taki ceni, kot to počno ostali proizvajalci. Torej, če bi bil avto toliko vreden (beri: tako dober) kot ostali, bi se tudi prodajal za tako ceno.


tole je pa ubistvu precej smiselno


Torej je BMV toliko boljši od superba, ker je 3x dražji? Ima pa manj opreme, ampak je cena 3x višja in je 3x boljši? Ja, precej smiselno tole zveni :D

driver_x ::

miko22 je izjavil:

Torej je BMV toliko boljši od superba, ker je 3x dražji? Ima pa manj opreme, ampak je cena 3x višja in je 3x boljši? Ja, precej smiselno tole zveni :D


Ti tukaj primerjaš dva konkretna avta. Pri Insigniji pa poglej njo in ostale primerljive (Toyota avansis, VW Passat, Honda Accord, BMW 3, Mazda 6, ...) in vidiš, da Opel precej izstopa.

Domobrancek ::

No ja to je pa tisto splošno prepričanje, da če je ena stvar cenejša je zaradi tega avtomatsko tudi slabša.

driver_x ::

Domobrancek je izjavil:

No ja to je pa tisto splošno prepričanje, da če je ena stvar cenejša je zaradi tega avtomatsko tudi slabša.


Če bi bila enako dobra ali boljša, bi se tudi prodajala za višjo ceno. Ali morda meniš, da je Opel dobrodelna ustanova?

Domobrancek ::

driver_x je izjavil:

Domobrancek je izjavil:

No ja to je pa tisto splošno prepričanje, da če je ena stvar cenejša je zaradi tega avtomatsko tudi slabša.


Če bi bila enako dobra ali boljša, bi se tudi prodajala za višjo ceno. Ali morda meniš, da je Opel dobrodelna ustanova?


Nisem tega rekel. Mislim pa da je opel nekoliko cenejši zato, ker ni tako poznana in "ugledna" znamka kot je recimo BMW. V nekaterih primerih bolj plačaš znamko kot kaj drugega. Za primer lahko vzameš beats by dre slušalke. Stanejo 250EUR (govorim na pamet) pa se vseeno da dobiti za 100EUR slušalke, ki imajo ravno tako dober zvok(v nekaterih primerih še boljšega).Mogoče pa ima opel realne cene vsi ostali pa previsoke.

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

beats za 200 so slaba primerjava, ker komponente so sorazmerne s tistimi za 30eur. AKG in Sennheiser za 100 sta daleč spredaj. Ni ga avtomobila na tem svetu, ki bi za 10k eur ponujal več (pri neki stvari, kjer bmw blesti) od bmwja za 80k eur
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Domobrancek ::

SuperVeloce je izjavil:

beats za 200 so slaba primerjava, ker komponente so sorazmerne s tistimi za 30eur. AKG in Sennheiser za 100 sta daleč spredaj. Ni ga avtomobila na tem svetu, ki bi za 10k eur ponujal več (pri neki stvari, kjer bmw blesti) od bmwja za 80k eur


S tem sem samo hotel povedat, da ni vedno dražja stvar boljša od cenejše. Vsak naj kupi avto, ki mu je všeč in za katerega je mnenja da je zanesljiv. Mene je samo zanimalo zakaj imate vsi toliko za povedati čez opla.

mihec87 ::

driver_x je izjavil:

Nisem si mislil, da bom moral tole podrobno razlagati: če je avto istega razreda precej cenejši od ostalih mi ta podatek pove to, da ga očitno ne morejo prodajati po taki ceni, kot to počno ostali proizvajalci. Torej, če bi bil avto toliko vreden (beri: tako dober) kot ostali, bi se tudi prodajal za tako ceno.


Mhm zato je med vivaro in trafficom razlika v ceni(vsaj par let nazaj)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

driver_x ::

Domobrancek je izjavil:


Nisem tega rekel. Mislim pa da je opel nekoliko cenejši zato, ker ni tako poznana in "ugledna" znamka kot je recimo BMW.


Zakaj pa je potem cca. 15k cenejši od enako opremljene Mazde ali Toyote, ki sta že itak par tisočakov cenejši od primerljivega Passata? Pa za nobeno od teh znamk ne moremo trditi, da so nevemkoliko "ugledne".

Domobrancek ::

driver_x je izjavil:

Domobrancek je izjavil:


Nisem tega rekel. Mislim pa da je opel nekoliko cenejši zato, ker ni tako poznana in "ugledna" znamka kot je recimo BMW.


Zakaj pa je potem cca. 15k cenejši od enako opremljene Mazde ali Toyote, ki sta že itak par tisočakov cenejši od primerljivega Passata? Pa za nobeno od teh znamk ne moremo trditi, da so nevemkoliko "ugledne".


No ja za mazdo mogoče tega res nemoreš reči. Toyota pa mislim da je kar ugledna znamka. Za mazdo bi potem lahko rekli, da je pač precenjena. Drugače sem pa že povedal svoje mnenje: vsak naj kupi avto, ki mu je všeč in za katerega je prepričan da bo dobro deloval. Če bi se jaz osebno moral odločiti med mazdo 6 in opel insignio bi izbral opla.

Buggy ::

Zakaj pa je potem cca. 15k cenejši od enako opremljene Mazde ali Toyote, ki sta že itak par tisočakov cenejši od primerljivega Passata? Pa za nobeno od teh znamk ne moremo trditi, da so nevemkoliko "ugledne".


daj nam, ker si tako preprican v svoje trditve malo nanizaj konkretne podatke...seveda je govora o novih avtomobilih.
tale 15K razlika Insignie pri razredu avtov, ki stanejo okol 30K me pa res zanima....al to sam ti kar tako ves, ker ti je en pri tretjem piwu povedu tako?

krneki0001 ::

Insignia je jajc da ni večjega. Prvo leto še dela, potem so pa sami problemi. 2 sodelavca imata ta jajca, pa sta vsak mesec vsaj enkrat na servisu (avta sta dizla z vso opremo, stara sedaj nekje 3 leta)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Cveto ::

V bistvu Insignia ni tako cenejša da bi kaj izstopala. Ko sem kupoval avto in dejansko še v vsak salon z točno določenimi zahtevami, sem ugotovil da je bilo večina primerljivih avtov z primerljivo opremo znotraj 1000eur razlike.

Recimo Insignia, Mondeo, Superb, i40, Mazda 6, C5, 508 in Avensis so bili vse nekje 25k (motor 140-150ps, navigacija, avt. klima, vsaj 17col). Malo več je bil Passat (28k), Laguna pa nekaj manj (23k). Jasno je da so bili A3, razred C in serija 3 precej več (okoli 35k), zanimivo pa je da je imel tako ceno tudi Accord.

Tako da ne se kaj preveč ozirat na razne akcije, ugodnosti, financiranja, kupone in kaj vem še drugega, na koncu trg poskrbi da so cene skupaj tam kjer morajo biti. Vsake toliko sicer res pride akcija, ki kakšen avto zniža še bolj, a to je ponavadi pred prihodom novega modela (recimo predlani Superb za 22k)

Buggy ::

jaz ti pa seveda ne verjamem ker pozna 3 ki so blazno zadovoljni tako s porabo kot sedenjem na dolge proge...pa se toliko vec vem da spet bluzis ker brat dela na Avtotehni in sem ga ravno to spraseval, ce je kaj na tem kar taki pametnjakovici govorijo. Pred faceliftom do 2013 so bile res neke tezave z dolocenimi dizl motorji pa z bremzam...pol letniku 2013 pa sploh s prihodom novih motorjev tega ni...cence ki jih natepavajo razni nebiveduji ne igrajo vloge...vsaj zame ne.

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

jaz ti pa seveda ne verjamem ker pozna 3 ki so blazno zadovoljni tako s porabo kot sedenjem na dolge proge...pa se toliko vec vem da spet bluzis ker brat dela na Avtotehni in sem ga ravno to spraseval, ce je kaj na tem kar taki pametnjakovici govorijo. Pred faceliftom do 2013 so bile res neke tezave z dolocenimi dizl motorji pa z bremzam...pol letniku 2013 pa sploh s prihodom novih motorjev tega ni...cence ki jih natepavajo razni nebiveduji ne igrajo vloge...vsaj zame ne.



Si prebral mogoče to da sta avta nekje 3 leta stara in da imata stalne probleme, torej pred letnikom 2013.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

miko22 ::

Kaj je to tema o superbu ali o oplu in drugih avtih?

Domobrancek ::

miko22 je izjavil:

Kaj je to tema o superbu ali o oplu in drugih avtih?


To je tema o superbu in alternativah. Mi pač razpravljamo o alternativi (opel insignia :) )

Hribcek ::

Mufasa je izjavil:

Ne kupuj novega avta ko ven pride nov model...raje poceni zadnjo serijo starega (dobis se fin rabat), ali pa počakaj eno leto.

Govorim iz prve roke...dizaster se najde v prvem letu novih modelov na cesti tudi pri nemcih...


Tole se mi zdi upoštevanja vreden nasvet. Čeprav po drugi strani je garancija 6 let in če kaj odpove, popravijo v garancijskem roku. Ali kdo kaj ve, kako se ta podaljšana 6 letna garancija obnese v praksi?

facepalm ::

Raje se peljem se eno leto v starem avtu, kot pa da morem 1x mesecno na servis (tudi ce je zastonj). Po enem letu, ko so najhujse napake odpravljene pa bi kupil novega, za nizjo ceno kot bi leto prej:)

Utk ::

Buggy je izjavil:

jaz ti pa seveda ne verjamem ker pozna 3 ki so blazno zadovoljni tako s porabo kot sedenjem na dolge proge...pa se toliko vec vem da spet bluzis ker brat dela na Avtotehni in sem ga ravno to spraseval, ce je kaj na tem kar taki pametnjakovici govorijo. Pred faceliftom do 2013 so bile res neke tezave z dolocenimi dizl motorji pa z bremzam...pol letniku 2013 pa sploh s prihodom novih motorjev tega ni...cence ki jih natepavajo razni nebiveduji ne igrajo vloge...vsaj zame ne.

Mater, da z dve leti starimi avti ni težav se pa ne bi hvalila niti Zastava. Dej počak vsaj še par let. Ker če so prej imeli probleme že pri dveh letih, bo marsikdo počakal par 10 let preden spet kupi opla.

driver_x ::

Buggy je izjavil:

Zakaj pa je potem cca. 15k cenejši od enako opremljene Mazde ali Toyote, ki sta že itak par tisočakov cenejši od primerljivega Passata? Pa za nobeno od teh znamk ne moremo trditi, da so nevemkoliko "ugledne".


daj nam, ker si tako preprican v svoje trditve malo nanizaj konkretne podatke...seveda je govora o novih avtomobilih.
tale 15K razlika Insignie pri razredu avtov, ki stanejo okol 30K me pa res zanima....al to sam ti kar tako ves, ker ti je en pri tretjem piwu povedu tako?


Gledal sem avte z malo več opreme, cene so bile take:
- Insignia: po ceniku blizu 40k, prodajalec mi je (še preden sem vprašal) ponudil popust na 25k
- Mazda 6: cena po ceniku je bila 36k, za popuste so se bili v več salonih pripravljeni pogajati le v okviru 1k in nekaj tepihov
- Passat: s popusti sem prišel na 38k

driver_x ::

Dodatek: avte sem tudi preizkušal, a je to precej subjektivno, pa vendar: od vseh je imela Insignia daleč najslabše vozne lastnosti. Dokler nisem preizkušal še ostalih avtov, sem bil že skoraj odločen za Insignijo. Od nakupa me je nato odvrnila še prenizka cena ter mnenje dveh lastnikov (med drugim sta omenjala zariban motor, odpadanje kroma okoli stekel, stalne manjše okvare raznih stikal in podobno).

cebelar123 ::

Zato ker je vedel, da pri Insigni kupuješ probleme ne avto. Osebno poznam 5 ljudi kateri so mi zelo blizu in so vsi imeli Insignie oz. nekateri še jih imajo. Vse po vrsti so se kvarile kot po tekočem traku. Tisti ki jih nimajo več so jih takoj po izteku grancije prodali, ostali pa so toliko denarja not zmetali, da se jim enostavno ne splača še prodat.

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Buggy je izjavil:

jaz ti pa seveda ne verjamem ker pozna 3 ki so blazno zadovoljni tako s porabo kot sedenjem na dolge proge...pa se toliko vec vem da spet bluzis ker brat dela na Avtotehni in sem ga ravno to spraseval, ce je kaj na tem kar taki pametnjakovici govorijo. Pred faceliftom do 2013 so bile res neke tezave z dolocenimi dizl motorji pa z bremzam...pol letniku 2013 pa sploh s prihodom novih motorjev tega ni...cence ki jih natepavajo razni nebiveduji ne igrajo vloge...vsaj zame ne.


Problemie imajo vse znamke in vse tudi delujejo dobro. Dobro ali slabo izkušnjo imaš lahko z vsakim avtom sam ali pa poznaš par ljudi. Če ne bi bilo tako, bi vsi vozili samo eno znamko.

Buggy ::

Si prebral mogoče to da sta avta nekje 3 leta stara in da imata stalne probleme, torej pred letnikom 2013.


Mater, da z dve leti starimi avti ni težav se pa ne bi hvalila niti Zastava. Dej počak vsaj še par let. Ker če so prej imeli probleme že pri dveh letih, bo marsikdo počakal par 10 let preden spet kupi opla.


res ste revcki ja...tudi pred 2013 je bila zgleda po kriterijih DEKRE v letih 2011 in 2012 zastojn izbrana za rabljen avto z najmanj tezavami...res sami biseri ste...vasi vsi prijatelji pa najvecji nesrecniki pod soncem in to kar serijsko, da imajo zgolj oni take velike tezave...serjete tako da smrdi.


Awards

Since making its début, the Opel Insignia has won more than 50 national and international awards, including 'Best Executive Car' in the UK and Slovenia, 'Best Family Car' in Ireland twice, and best car for fleet customers in the UK, Austria, Denmark, and Portugal.[24]

The Insignia was voted 2009 European Car of the Year.[25][26]
The Insignia scored a five-star rating in EuroNCAP.
In 2011, German institute DEKRA gave Opel an award for the Insignia as a car with the fewest flaws in its class.[27]
In 2012 Gesellschaft für Technische Überwachung mbH/Association for Technical Supervision evaluated Opel Insignia as number one in terms of used car quality.[28]


http://media.opel.com/media/intl/en/ope...


Gledal sem avte z malo več opreme, cene so bile take:
- Insignia: po ceniku blizu 40k, prodajalec mi je (še preden sem vprašal) ponudil popust na 25k
- Mazda 6: cena po ceniku je bila 36k, za popuste so se bili v več salonih pripravljeni pogajati le v okviru 1k in nekaj tepihov
- Passat: s popusti sem prišel na 38k


nakaladas se bolj kot si prej...katera Insignia konkretno in kater paket (ki je konkurencen ostalim) pa te je prisla po ceniku 40K...si gledal OPC slucajno ;(( Imas konfigurator za vse znamke pa prosim tvoje lazi podtrdi z konkretnimi linki in ciframi...pa ne spet na pamet...Sicer je pa Cweto zelo lepo in nepristransko povedal, kako je s tem...Samo ti imas zgleda tako sreco da te opizdijo za 15K€

Problemie imajo vse znamke in vse tudi delujejo dobro. Dobro ali slabo izkušnjo imaš lahko z vsakim avtom sam ali pa poznaš par ljudi. Če ne bi bilo tako, bi vsi vozili samo eno znamko.


tocno to jaz razlagam...hec je le v tem, da so eni se vedno tako zaplankani in dolocene gostilniske in splosne krilatice neosnovano potencirajo pri drugih modelih pa napake nekako spregledajo...stvar percepcije in kot sem ze rekel meni to ugaja, ker dobim zaradi takih pacientov rablen dober avto dosti bolj poceni, kot sicer.

Mufasa ::

Za moje pojme je fail Insignije tistih 500l in čevap v prtljažniku. Nevem če nima celo isto placa kot astra tourer oz malenkost več kot fabia combi, in precej manj kot octavia combi. Z superbom jaz tega avta sploh nebi primerjal...

Sicer pa teli karavani so nekak ko imaš enega mulca, ko imaš pa dva pa morebiti z kakim superbom/bmw5/A6 prideš z malo kompromisi skozi... če hoče človek met no compromise družinski avto je potrebno it v klaso Sharan/Alhambra in ma človek mir. Eventuelno tudi Touran. (Fordi so pač lepi a kvarljivi)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

Si prebral mogoče to da sta avta nekje 3 leta stara in da imata stalne probleme, torej pred letnikom 2013.


Mater, da z dve leti starimi avti ni težav se pa ne bi hvalila niti Zastava. Dej počak vsaj še par let. Ker če so prej imeli probleme že pri dveh letih, bo marsikdo počakal par 10 let preden spet kupi opla.


res ste revcki ja...tudi pred 2013 je bila zgleda po kriterijih DEKRE v letih 2011 in 2012 zastojn izbrana za rabljen avto z najmanj tezavami...res sami biseri ste...vasi vsi prijatelji pa najvecji nesrecniki pod soncem in to kar serijsko, da imajo zgolj oni take velike tezave...serjete tako da smrdi.


Serješ samo ti tukaj. Insignija je jajc da ni večjega in se je treba izogibat teh jajc. Vsi, ki jo imajo se v večini pritožujejo da stalno nekaj crkuje. Moj šef jo ima, pa bi jo najrajši zakuril, ker na mesečnem nivoju vozi avto na servis (iz lj v novo gorico), sodelavec jo ima, pa je v glavnem samo še parkirana, ker če se bo vozil z njo, bo spet kaj crknilo. Še par lastnikov insignij poznam in noben ne reče dobre besede za ta avto. Vsi se samo sprašujejo, kdaj bo spet kaj crknilo.

Ampak prvo leto ali nekje 40.000km je vsem tem ljudem avto delal ko urca, brez enega problema. Potem se je pa pokazalo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Buggy ::

ja bo ze drzalo ce ti tako pravis...DEKRA je pa podkupljena ali pa zivi na drugem planetu...tam kjer ni nakladacev tvojega tipa. Koncujem z moje strani tale offtopic ker pameten odneha :))

uzivajte!

cebelar123 ::

Nič ne potenciram problema Insignije. Osebno nisem navezan na nobeno znamko ampak , da poznam pet ljudi z Insignijo in vseh pet je imelo ali ima probleme z njimi pa meni osebno dovolj pove.

Janac ::

Tudi moj stric je imel probleme z njo. Pa je bila najosnovnejši paket opreme in vstopni motor(nič kaj dost elektronike)...

driver_x ::

Saj. Problemov nima samo brat od prodajalca ....

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

ja bo ze drzalo ce ti tako pravis...DEKRA je pa podkupljena ali pa zivi na drugem planetu...tam kjer ni nakladacev tvojega tipa. Koncujem z moje strani tale offtopic ker pameten odneha :))

uzivajte!


Brez problemov, šefu ga je klavdija potegnila, pa je naredil dobro reklamo za opla.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Dekra išče samo napake na tehničnem pregledu. Čisto nekoristno za statistiko zanesljivosti. Predvsem ker moraš prit do tehničnega kar je pa za nekatere že problem.

SuperVeloce ::

Utk je izjavil:

Dekra išče samo napake na tehničnem pregledu. Čisto nekoristno za statistiko zanesljivosti. Predvsem ker moraš prit do tehničnega kar je pa za nekatere že problem.

Nekako tako ja. In ker so nonstop na servisih, je avto do tehničnega zrihtan :))

Mufasa je izjavil:

Za moje pojme je fail Insignije tistih 500l in čevap v prtljažniku. Nevem če nima celo isto placa kot astra tourer oz malenkost več kot fabia combi, in precej manj kot octavia combi. Z superbom jaz tega avta sploh nebi primerjal...

Sicer pa teli karavani so nekak ko imaš enega mulca, ko imaš pa dva pa morebiti z kakim superbom/bmw5/A6 prideš z malo kompromisi skozi... če hoče človek met no compromise družinski avto je potrebno it v klaso Sharan/Alhambra in ma človek mir. Eventuelno tudi Touran. (Fordi so pač lepi a kvarljivi)

Eventuelno bi ti šel iz Sharana na manjšega Tourana? Why?
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

cebelar123 ::

Tukaj so testirali Insignije in zelo zanimivi podatek
http://www.avtomanija.com/default.asp?r...

"Med testom se je Insignia spremenila v parnik, ko se je snela manšeta turbopolnilnika, pod sprednjimi kolesi in v notranjosti se je nabralo kar precej dima. Na žalost je to že tretja Insignia na našem testu, ki je zacvetela z napako in tako nosi neslavni rekord med modeli. Med znamkami še vedno vodi neka druga nemška tovarna."

cebelar123 ::

Mogoče bi v poštev prišel novi Espace

Verzije z dizelskim motorjem
LIFE Energy dCi 130 Stop&Start 29.990 €
ZEN Energy dCi 130 Stop&Start 32.490 €


Mufasa ::

SuperVeloce je izjavil:

Eventuelno bi ti šel iz Sharana na manjšega Tourana? Why?


Ne, z karavana na Tourana je pa kar opazen preskok. 3je fullon zici, 700l prtljaznik, 7 sedezev za obcasen razvoz...za prakticno isto ceno. Sharan je pa jasno cenovni razred visje in tudi je THE car (sploh z sliding doorsi :)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15317618 (12591) Timurlenk
»

Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40990573 (62978) jero_no1
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10320456 (13890) sass628
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17335290 (28356) Superboyy
»

Nov avto za 25k€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10616521 (11620) Buggy

Več podobnih tem