Forum » Na cesti » Vožnja po prehitevalnem
Vožnja po prehitevalnem
GrimReaper ::
Običajno pospešim na 140km da začnejo dojemat, da to ne pelje nikamor ali pa zmanjšam.
oviranje prehitevanja, kar počneš ti, je kaznivo dejanje.
Lepo te prosim, to kar je on opisal ni nobeno oviranje prehitevanja. Mislim, po pravilih že je, ampak bodimo resni no. Konec koncev je preprečil zastoj zadaj.
Druga rešitev te sitacije bi bla, da bi zmanjšal pod 100, ampak kdo bi šel to delat? Sam vem da bi storil enako, in pač vozil naprej 130, če se 120 zaradi takih ne da.
Če bi prehitevajoči res dal v tretjo in poteral do konca, ti pa bi na voznem storil enako, potem bi se lahko govorilo o oviranju. Ne pa da ti gre prehitevat pri 5km/h večji hitrosti, najbolje da ga 2 minuti zdaj čakaš.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Olórin ::
Ne pospešujem ko je voznik takoj za mano ali vzporedno, govorim o večjih razdaljah. Težava je lahko tudi, da takega dobiš v mrtvi kot, ker gre praktično z enako hitrostjo, kot se giblješ na voznem pasu. Sicer so take situacije takrat ko se vključejem na AC in ostanejo na prehitavlnem pasu in začnem dobivat večjo hitrosto, kot jo ima tisti na prehitavalnem. Slednji pa se ne umakne nazaj. Se pa strinjam, da "učenje" drugih nima smisla, ampak včasih potrebuješ izkušnje-kilometre, da dojameš, da nima smisla.
kar imaš TI za storiti je to, da upočasniš, da lahko tisti zaključi prehitevanje, potem pa ga lahko po mili volji prehitiš. vse ostalo je igranje balkanskega šerifa.
Olórin ::
GrimReaper je izjavil:
najbolje da ga 2 minuti zdaj čakaš.
ja, točno tako. Ker TI voziš s 120 kmh in te on s 125 kmh NIČ ne ovira pri tem da bi ti nadaljeval s svojo vožnjo pri 120 kmh.
Če pa imaš neko čudno kanto, da te aerodinamika zajebava če nekdo vozi vzporedno s tabo pa zamenjaj avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Olórin ::
Res je.
ne skrbi, se mi pogosto zgodi da me živcira ko moram nekoga čakati ko se vključujem na avtocesto. Tudi v UK. Ampak na vozniku je da poskrbi za eleganten pretok prometa in se ne obnaša kot povprečen balkanc ki mora vsem kazati svoj napihnjen ego.
Lepo voziš umirjeno, pustiš da te prehiti, četudi je nekoliko počasen. Ampak to ni tvoj problem. Ker tudi če imaš ego napihnjen do amena, boš od Kopra do Maribora privarčeval morda 10 minut če voziš agresivno ali pa še voziš umirjeno.
Razlike med Koprom in Ljubljano pa so zanemarljive že če primerjaš hitrost 120 vs 140 konstanto hitrost (umeten izračun), kaj šele agresivno 130 ali umirjeno 130.
Samo ti kar imej napihnjen ego. Ti oprostim, ker lepo dokazuješ da slovenija mentalno nikoli ni spadala pod avstrijo ali italijo ampak je spadala in vedno bo spadala v jugoslavijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
solatko ::
Olórin - Ti si dal posnetek iz UK in tam je tak način vožnje pravi, morda je pa večina naših voznikov izpit delala tam, saj je na naših AC približno taka situacija.
Delo krepa človeka
Mare2 ::
KSZ:
Povzetek. Na tem forumu imamo voznike, ki
- pospešijo hitrost medtem, ko ga je že začelo prehitevati drugo vozilo
- trobi vozniku pred sabo neprekinjeno 20 sekund
- zavija iz Zaloške ceste na Kajuhovo brez smernega kazalca
itd.
Poanta je v tem, da so prepričani, da ravnajo pravilno.
Približno tako stanje je tudi na naših cestah. :)
Povzetek. Na tem forumu imamo voznike, ki
- pospešijo hitrost medtem, ko ga je že začelo prehitevati drugo vozilo
- trobi vozniku pred sabo neprekinjeno 20 sekund
- zavija iz Zaloške ceste na Kajuhovo brez smernega kazalca
itd.
Poanta je v tem, da so prepričani, da ravnajo pravilno.
Približno tako stanje je tudi na naših cestah. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
b3D_950 ::
Manjkajo ti še vozniki, ki:
- se vključujejo na AC z hitrostjo 40km/h ali manj
- se izločajo iz AC direktno po diagonali čez oba pasova
- prehitevajo po desni
- se vključujejo na AC z hitrostjo 40km/h ali manj
- se izločajo iz AC direktno po diagonali čez oba pasova
- prehitevajo po desni
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
Mare2 ::
rb750, hvala za dopolnitev. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Tezaab ::
kar imaš TI za storiti je to, da upočasniš, da lahko tisti zaključi prehitevanje, potem pa ga lahko po mili volji prehitiš. vse ostalo je igranje balkanskega šerifa.
Zakaj bi moral ti upočasniti? Samo pospešiti ne smeš.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
b3D_950 ::
Res je.
ne skrbi, se mi pogosto zgodi da me živcira ko moram nekoga čakati ko se vključujem na avtocesto. Tudi v UK. Ampak na vozniku je da poskrbi za eleganten pretok prometa in se ne obnaša kot povprečen balkanc ki mora vsem kazati svoj napihnjen ego.
Lepo voziš umirjeno, pustiš da te prehiti, četudi je nekoliko počasen. Ampak to ni tvoj problem. Ker tudi če imaš ego napihnjen do amena, boš od Kopra do Maribora privarčeval morda 10 minut če voziš agresivno ali pa še voziš umirjeno.
Razlike med Koprom in Ljubljano pa so zanemarljive že če primerjaš hitrost 120 vs 140 konstanto hitrost (umeten izračun), kaj šele agresivno 130 ali umirjeno 130.
Samo ti kar imej napihnjen ego. Ti oprostim, ker lepo dokazuješ da slovenija mentalno nikoli ni spadala pod avstrijo ali italijo ampak je spadala in vedno bo spadala v jugoslavijo.
>90% časa vozim po omejitvah oziroma izven naselja običajno še manj, ker ne profitiram, sploh pa če je cesta slaba.
Če se peljem 120km po AC, lahko pospešim na 130kmh in se peljem konst. naprej in ni tukaj nobenih balkanskih metod,
medtem ko je drugi avto na prehitavlnem 300m ali več za mano avto. Dvomim, da bi koga s tem oviral ali ogrožal njegovo varnost.
Ne delam scen, da bi tiščal v poden za brezveze.
Verjamem pa da vam gredo po glavi scene, ki se bolj pogoste na "navadnih" cestah.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
Unknown_001 ::
Men gre pa najbol na *organ ko se spravim koga prehitevat na AC s 135 če voz med 110-120 pol pa vštric pospeši na 150 da ga ne moreš prehitet in se lahk v nedogled vštric na prehitevalnem voziš, pol ko pa se umakneš nazaj za njega pa budala spusti gas na 110 in tako dalje. Jaz ne vem zakaj se psihotesti ne izvajajo pred pridobitvijo vozniškega dovoljenja.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
b3D_950 ::
Verjetno ima avto z bolj močnim motorjem in mu dela ego. Z navdnim atmosfercem kaj takega nebi moral naredit in bi ga lahko prehitel.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Unknown_001 ::
Verjetno ima avto z bolj močnim motorjem in mu dela ego. Z navdnim atmosfercem kaj takega nebi moral naredit in bi ga lahko prehitel.
Bil je v eni stari opel astri...
Komot bi ga šišnil ka sem takrat 3.0 turbodizla vozil. Res sem mel boljši avto takrat zihr sam jst več ko 150 ne grem ker je nevarnost za kazenske pike.
Mi ga je pa ratalo zajebat ko ni bilo nobenga za mano. Z žmigavcem pa rahlim pomikanjem nazaj na vozni pas mi ga je celo ratalo preslepit da je zmanjšal na 100 pol pa sam vollgas mimo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
lexios ::
Sj ne moreš verjet, preslepit ga je mogu, da je lahk prehitel! Ne veš al bi se jokal al smejal, folk ni normaln! Jst si bom tank nabavu pol se pa je****e, fantje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
b3D_950 ::
To ravno ne vem kaj si čaral s pomikanjem nazaj, zna bit nevarno, da koga dobiš ki drvi 180kmh v hrbet.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
Unknown_001 ::
Cesta bila prazna, vidl se je par kilometrov nazaj da ni nobenga. Fora je bla da sem ga šu z mal nižjo hitrostjo od prej "prehitevat" da je pospešu čist mal, dam kao žmiguc za nazaj na desno pa se na sredo pomaknem vidm rdeče luči, poknem v 5 pa gas zahodim. In sem normalno šu mim. Zdej pa al bi se 90 za njim peljal al pa 140 vštric. Pač bolani so eni na to, da jih ja ne bi ker prehitu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
lexios ::
rb750, imaš občutek, da živiš v Nemčiji mogoče?
Da men na slovenski AC kak kamikaze prleti 180km/h v "hrbet" in preživi ga jst na licu mesta ubijem! Brez zajebancije! Ne vem koji k. vas danes učijo v avtošoli?
@Raptor, mogoče si rb750-ja prehiteval, je mal prej opisoval nek podobn scenarij...
Da men na slovenski AC kak kamikaze prleti 180km/h v "hrbet" in preživi ga jst na licu mesta ubijem! Brez zajebancije! Ne vem koji k. vas danes učijo v avtošoli?
@Raptor, mogoče si rb750-ja prehiteval, je mal prej opisoval nek podobn scenarij...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
b3D_950 ::
Ja sorry, tista napisana hitrost je zgolj tko ... za dramatiziranje, pač, da lahko potem citiraš iz konteksta in se čudiš kot tisti balkanski človek iz Anglije.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
lexios ::
Ja sj, izven konteksta, tko kot pospeševanje ali zaviranje, ko te nekdo začne prehitevat. Važn, da so na cesti problem drugi, vsi ostali, pol se čudimo zakaj tolk prometnih nesreč na cestah, ane? 160 km/h 180 km/h 200 km/h makes no difference... Omejitev je na slovenski AC znana, če radi pritiskate na gas pol vsaj uporabljajte možgane ali pritiskajte, tam kjer s tem nikogar ne ogrožate.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
b3D_950 ::
Ja lej, za moje pojme, vse kar je nad 80kmh je že v "božjih rokah" ali neki takega.
V glavnem če se pelješ 80kmh lahko mogoče z zaviranjem (če imaš reflekse oziroma znaš predvidevat, da je lahko za ovinkom ovira) še zmanjšaš hitrost, da zdrži pleh, kar je več je že bolj good luck. Crash teste verjetno delajo na 60kmh, pa vidiš, da od avta ne ostane kaj veliko.
V glavnem če se pelješ 80kmh lahko mogoče z zaviranjem (če imaš reflekse oziroma znaš predvidevat, da je lahko za ovinkom ovira) še zmanjšaš hitrost, da zdrži pleh, kar je več je že bolj good luck. Crash teste verjetno delajo na 60kmh, pa vidiš, da od avta ne ostane kaj veliko.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
lexios ::
Super logika, ker je vse nad 80 km/h že "v božjih rokah" baje, kot ti pravš, pol je vseen al pelješ 130 km/h al 180 km/h al kaj si hotu zdj povedat?
To bo najbrž tudi razlog, da ko so na AC grabena dela in omejitev 80 km/h vozite 30 km/h, ane? Takoj po koncu omejitev pa gas na 150 ali 180 km/h? Keri frajerji!
To bo najbrž tudi razlog, da ko so na AC grabena dela in omejitev 80 km/h vozite 30 km/h, ane? Takoj po koncu omejitev pa gas na 150 ali 180 km/h? Keri frajerji!
b3D_950 ::
Mislil sem iz stališča fizikalnih zakonov. Če ne razumeš osnov fizik, potem pač dobiš idiote, ki vozijo na polno, pa ni važno ali je cesta napol uničena, ovinek ipd. in preiskušajo vse limite na cesti, ki temu sploh ni namenjena.
Sam ne vozim tako hitro, ker niti nisem veliko na AC, pa tudi avto ni ne vem kaj (atmosferski z manj kot 100 konji). Tisti primer ob katerega si postal našpičen, sem se pač spomnil, ko se je že od daleč vidlo, da se mi ne približju s hitrostjo, ampak je zgolj cijazil ne da bi se umaknil ostalim...in ko sem začel pospešvat je očitno dojel (lahko pač naključno in sploh ni gledal mene), in se je umaknil kakšne 5-10 sekund kasneje na desni pas. Bil je pa daleč za mano in ne vzporedno ali 5 metrov.
Sam ne vozim tako hitro, ker niti nisem veliko na AC, pa tudi avto ni ne vem kaj (atmosferski z manj kot 100 konji). Tisti primer ob katerega si postal našpičen, sem se pač spomnil, ko se je že od daleč vidlo, da se mi ne približju s hitrostjo, ampak je zgolj cijazil ne da bi se umaknil ostalim...in ko sem začel pospešvat je očitno dojel (lahko pač naključno in sploh ni gledal mene), in se je umaknil kakšne 5-10 sekund kasneje na desni pas. Bil je pa daleč za mano in ne vzporedno ali 5 metrov.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
lexios ::
Dejstvo je, da je na cesti en kup pacientov. Tud takih, ki so mogoče ves čas domišljajo, da jih nekdo prehiteva.
BigWhale ::
V petek smo potovali od Kopra proti Ljubljani.
Naenkrat sem imel red sabo tri (3) kamione (pospeševalni, vozni in... potem prehitevalni naenkrat).
Naenkrat so bli pred tabo? Ziher so se peljali v Hogwarts.
Mirnih živcev in brez preklinjanja v takšnih primerih držim hupo. Tisti trenutek sem jo držal cca 30 sekund.
Mirnih živcev. Hupa.
30 sekund si hupal mirnih zivcev? Kaj se je pa zgodilo s kamioni? So poleteli in se ti umaknili?
Olórin ::
kar imaš TI za storiti je to, da upočasniš, da lahko tisti zaključi prehitevanje, potem pa ga lahko po mili volji prehitiš. vse ostalo je igranje balkanskega šerifa.
Zakaj bi moral ti upočasniti? Samo pospešiti ne smeš.
ker je navedeno da moraš omogočiti prehitevanje, če te nekdo prehiteva.
51. člen
(varno prehitevanje)
(4) Voznik prehitevanega vozila ne sme povečevati hitrosti. Po potrebi mora zmanjšati hitrost in se pomakniti k desnemu robu vozišča in s svojim ravnanjem omogočiti vozniku, ki prehiteva čimprejšnjo zaključitev prehitevanja.
Olórin - Ti si dal posnetek iz UK in tam je tak način vožnje pravi, morda je pa večina naših voznikov izpit delala tam, saj je na naših AC približno taka situacija.
dobro vem kaj sem linkal. In zraven sem napisal da je to primer lepe kulturne vožnje. Prosim, če poste lepše bereš in komentiraš.
In ne, v sloveniji ni take situacije. V sloveniji trobijo, izsiljujejo, se lepijo na rit in te hočejo izrinit s ceste, ko te prehitijo pa iz jeze pred tabo zavirajo itd itd itd. Skratka balkan.
Unknown_001 je izjavil:
Cesta bila prazna, vidl se je par kilometrov nazaj da ni nobenga. Fora je bla da sem ga šu z mal nižjo hitrostjo od prej "prehitevat" da je pospešu čist mal, dam kao žmiguc za nazaj na desno pa se na sredo pomaknem vidm rdeče luči, poknem v 5 pa gas zahodim. In sem normalno šu mim. Zdej pa al bi se 90 za njim peljal al pa 140 vštric. Pač bolani so eni na to, da jih ja ne bi ker prehitu.
po tvojem opisu sodeč si prehiteval nekoga podobnega rb750.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Utk ::
hehe, pri tolk goveda na cestah, ki sodeluje tudi v tej temi, se nekateri čudijo, zakaj se ljudje vozijo kot govedo. Jaz še kolk kulture bi premogel, včasih nalašč ne, zakaj zafuka bi, če ste vsi drugi kreteni. In dosti jih še tako razmišlja. Se pa vsaj ne sekiram (več) zarad tega.
Zakaj se bi kamionar sekiral zarad enga idiota, ki je dal cigel na hupo. Zakaj se bi nekdo sekiral, da po levem pasu nikogar ne prehiteva, če je hotel se umaknit nekomu, ki se vključuje na avtocesto, ta pa namesto da bi to normalno naredu, vzporedno z njim začne pospeševat. Zakaj se bi šele sekiral, če voziš po levem pasu, če se itak vsi vozijo po levem. Da ne govorimo, da nimaš nobenga razloga vozit po skrajno desnem, tam kjer so 3, če boš potem po desni prehiteval tiste, ki se vozijo 70 v srednjem pasu. Na levega pa tako ne moreš, ker je poln. Potem najboljše, da si stalno na levem, 100 al pa kolk češ, sej ti tako nihče nič ne more. Kak bedak se bo zadaj že pizdil, ampak sej v 90% primerih je zadaj itak še večji bedak kot si sam.
Zakaj se bi kamionar sekiral zarad enga idiota, ki je dal cigel na hupo. Zakaj se bi nekdo sekiral, da po levem pasu nikogar ne prehiteva, če je hotel se umaknit nekomu, ki se vključuje na avtocesto, ta pa namesto da bi to normalno naredu, vzporedno z njim začne pospeševat. Zakaj se bi šele sekiral, če voziš po levem pasu, če se itak vsi vozijo po levem. Da ne govorimo, da nimaš nobenga razloga vozit po skrajno desnem, tam kjer so 3, če boš potem po desni prehiteval tiste, ki se vozijo 70 v srednjem pasu. Na levega pa tako ne moreš, ker je poln. Potem najboljše, da si stalno na levem, 100 al pa kolk češ, sej ti tako nihče nič ne more. Kak bedak se bo zadaj že pizdil, ampak sej v 90% primerih je zadaj itak še večji bedak kot si sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Unknown_001 ::
@Olórin
Ne, opisa se ne skladata, tole kar si citiral je zgolj dopolnitev mojega prejšnjega posta. Jaz sem šibal 135 na tempomat, vidim srebrno astro, ki gre počasneje, in pogled levi špegu, mrtvi kot žmiguc in na prehitevalnega. Majstr je pol pospešil na 140 jst sem povlekel na 155 po števcu un je še kar pospeševal da nisem mogu prehitet ker je lovil mojo hitrost več pa nisem upal potegnt . Pol sem se vrnil nazaj in je idiot odnehal hitrost da sem mogu bremzat pol sem hotu še ene trikrat prehitet, pa isto. V zadnem poskusu sem izvedel tist manever ko sem ga le zajebal pri oviranju prehitevanja.
Ne, opisa se ne skladata, tole kar si citiral je zgolj dopolnitev mojega prejšnjega posta. Jaz sem šibal 135 na tempomat, vidim srebrno astro, ki gre počasneje, in pogled levi špegu, mrtvi kot žmiguc in na prehitevalnega. Majstr je pol pospešil na 140 jst sem povlekel na 155 po števcu un je še kar pospeševal da nisem mogu prehitet ker je lovil mojo hitrost več pa nisem upal potegnt . Pol sem se vrnil nazaj in je idiot odnehal hitrost da sem mogu bremzat pol sem hotu še ene trikrat prehitet, pa isto. V zadnem poskusu sem izvedel tist manever ko sem ga le zajebal pri oviranju prehitevanja.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Mare2 ::
hehe, pri tolk goveda na cestah, ki sodeluje tudi v tej temi, se nekateri čudijo, zakaj se ljudje vozijo kot govedo. Jaz še kolk kulture bi premogel, včasih nalašč ne, zakaj zafuka bi, če ste vsi drugi kreteni. In dosti jih še tako razmišlja. Se pa vsaj ne sekiram (več) zarad tega.
Zakaj se bi kamionar sekiral zarad enga idiota, ki je dal cigel na hupo. Zakaj se bi nekdo sekiral, da po levem pasu nikogar ne prehiteva, če je hotel se umaknit nekomu, ki se vključuje na avtocesto, ta pa namesto da bi to normalno naredu, vzporedno z njim začne pospeševat. Zakaj se bi šele sekiral, če voziš po levem pasu, če se itak vsi vozijo po levem. Da ne govorimo, da nimaš nobenga razloga vozit po skrajno desnem, tam kjer so 3, če boš potem po desni prehiteval tiste, ki se vozijo 70 v srednjem pasu. Na levega pa tako ne moreš, ker je poln. Potem najboljše, da si stalno na levem, 100 al pa kolk češ, sej ti tako nihče nič ne more. Kak bedak se bo zadaj že pizdil, ampak sej v 90% primerih je zadaj itak še večji bedak kot si sam.
Tvoj besedni zaklad je pomilovanja vreden. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Utk ::
V tej temi je to samo ena stvar od tisočih vrednih pomilovanja.
Lahko pa ti takšne ljudi opišeš bolj slikovito, če hočeš.
Lahko pa ti takšne ljudi opišeš bolj slikovito, če hočeš.
Olórin ::
Unknown_001 je izjavil:
@Olórin
Ne, opisa se ne skladata, tole kar si citiral je zgolj dopolnitev mojega prejšnjega posta. Jaz sem šibal 135 na tempomat, vidim srebrno astro, ki gre počasneje, in pogled levi špegu, mrtvi kot žmiguc in na prehitevalnega. Majstr je pol pospešil na 140 jst sem povlekel na 155 po števcu un je še kar pospeševal da nisem mogu prehitet ker je lovil mojo hitrost več pa nisem upal potegnt . Pol sem se vrnil nazaj in je idiot odnehal hitrost da sem mogu bremzat pol sem hotu še ene trikrat prehitet, pa isto. V zadnem poskusu sem izvedel tist manever ko sem ga le zajebal pri oviranju prehitevanja.
nisem komentiral tebe. komentiral sem tistega, ki je oviral prehitevanje.
Tezaab ::
ker je navedeno da moraš omogočiti prehitevanje, če te nekdo prehiteva.
51. člen
(varno prehitevanje)
(4) Voznik prehitevanega vozila ne sme povečevati hitrosti. Po potrebi mora zmanjšati hitrost in se pomakniti k desnemu robu vozišča in s svojim ravnanjem omogočiti vozniku, ki prehiteva čimprejšnjo zaključitev prehitevanja.
Hvala za citat.
Za tole dvomim, da pride vedno v poštev na AC. Na regionalki jasno, ker prehitevajoči vozi po vozišču kjer promet poteka v nasprotni smeri in zelo hitro lahko pride do situacije, kjer bi to bilo koristno.
Ne pozabi pa, da je v temi govora o avtocesti. Prehitevajoči (predpostavimo, da prehiteva po levem pasu, ne drugje) v veliki večini primerov nima nasproti vozečega prometa. V členu tudi piše "po potrebi" - če vozim npr. 120km/h ali 130km/h in se me nekdo spravi prehitevat, zakaj bi moral jaz zavirati, če niti on niti jaz nimava ovir pred seboj?
Če smem vprašati - na koliko pa naj upočasnim, če moram to storiti vsakič, ko me nekdo na AC prehiteva?
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
Mare2 ::
V tej temi je to samo ena stvar od tisočih vrednih pomilovanja.
Lahko pa ti takšne ljudi opišeš bolj slikovito, če hočeš.
Saj sicer se nekako strinjam s tabo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Olórin ::
ker je navedeno da moraš omogočiti prehitevanje, če te nekdo prehiteva.
51. člen
(varno prehitevanje)
(4) Voznik prehitevanega vozila ne sme povečevati hitrosti. Po potrebi mora zmanjšati hitrost in se pomakniti k desnemu robu vozišča in s svojim ravnanjem omogočiti vozniku, ki prehiteva čimprejšnjo zaključitev prehitevanja.
Hvala za citat.
Za tole dvomim, da pride vedno v poštev na AC. Na regionalki jasno, ker prehitevajoči vozi po vozišču kjer promet poteka v nasprotni smeri in zelo hitro lahko pride do situacije, kjer bi to bilo koristno.
Ne pozabi pa, da je v temi govora o avtocesti. Prehitevajoči (predpostavimo, da prehiteva po levem pasu, ne drugje) v veliki večini primerov nima nasproti vozečega prometa. V členu tudi piše "po potrebi" - če vozim npr. 120km/h ali 130km/h in se me nekdo spravi prehitevat, zakaj bi moral jaz zavirati, če niti on niti jaz nimava ovir pred seboj?
Če smem vprašati - na koliko pa naj upočasnim, če moram to storiti vsakič, ko me nekdo na AC prehiteva?
recimo vsi klanci od Ljubljane proti primorski. Te prehiteva kak kombi, ki mu v klanec zmanjka moči. Ti mu moraš omogočiti zaključek prehitevanja, ne smeš pospešiti. Če mu želiš omogočiti zaključek prehitevanja, moraš upočasniti.
Po zakonu. In real life pa jaz vedno spremljam promet in če vidim da me bo prepočasni prehitevalnež zaprl, jaz pa imam pred seboj počasno oviro, se pač PRAVOČASNO postavim pred njega in mirnih živcev nadaljujem vožnjo.
Da pa bi "pospeševal po balkansko in mu pokazal da imam močnejši avto" pa se mi zdi zelo, zelo neumno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Unknown_001 ::
@Olórin
Hotel sem samo povedat da moja situacija ni nikakor povezana da ne boste je naprej metal @rb750
Kaj se mate tok za prepucavat med seboj. En bolj glasen ratal ko drug pa da kulture sploh ne komentiram.
Hotel sem samo povedat da moja situacija ni nikakor povezana da ne boste je naprej metal @rb750
Kaj se mate tok za prepucavat med seboj. En bolj glasen ratal ko drug pa da kulture sploh ne komentiram.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
DusanX ::
V petek smo potovali od Kopra proti Ljubljani.
Naenkrat sem imel red sabo tri (3) kamione (pospeševalni, vozni in... potem prehitevalni naenkrat).
Naenkrat so bli pred tabo? Ziher so se peljali v Hogwarts.
Mirnih živcev in brez preklinjanja v takšnih primerih držim hupo. Tisti trenutek sem jo držal cca 30 sekund.
Mirnih živcev. Hupa.
30 sekund si hupal mirnih zivcev? Kaj se je pa zgodilo s kamioni? So poleteli in se ti umaknili?
Hehe .. maš poln k* trenutno ?
Trije naekrat se pripetijo, ko v dani stacionaži (presta, pospeševalni pas) iz voznega pasa egoist kamionar gre na prehitevalnega z namenom prehitet prvega, zraven pa se priključuje nov tovornjak. Hogwarts ja ...
30 sekund mirnih živcev pa gre hupat, ... saj nisem razbijal hupe. Pretekli dogodek na cesti mi je to dal v podzavest.
Zakjučujem ...
P4ajo ::
A ni vse skupaj enostavno?
Voziš po voznem pasu, tvoja hitrost ne sme preseči 130 km/h, če je pred tabo na voznem pasu počasnejše vozilo, ga prehitiš po prehitevalnem pasu, tvoja hitrost še vedno ne sme preseči 130 km/h, po prehitevanju se vrneš na vozni pas.
Če (hipotetično) voziš 130 km/h in na prehitevalnem pasu prehitevaš skupino vozil, ki vozijo počasneje in se ti nekdo približa od zadaj, ga lahko mirno ignoriraš, ker že voziš z najvišjo dovoljeno hitrostjo, ko zaključiš prehitevanje, se umakneš na vozni pas, če te tisti, ki je bil za tabo prehiti, upaš, da ga čim prej sreča radar oziroma policija in ga kaznuje za ne upoštevanje predpisov, ker se gre za varnost vseh udeležencev v prometu. Če (hipotetično) podobno kot v prejšnji situaciji prehitevaš "neskončno" dolgo skupino vozil in voziš z najvišjo dovoljeno hitrostjo, se ti, dokler si hitrejši od tistih, ki jih prehitevaš, ni potrebno nikamor umikati, pa tudi če je za tabo še tako bleščeč nemški avtomobil.
Če je vozni pas prazen in se na prehitevalnem vozi z nižjo hitrostjo od tvoje (ki je hkrati tudi nižja od najvišje dovoljene), greš na prehitevalni pas, prilagodiš hitrost koloni in čakaš, da je cesta pred teboj prazna, da lahko voziš z želeno (in z zakonom omejeno) hitrostjo, voznikom pred tabo se ni potrebno nikamor umikati, ker so v enaki situaciji kot ti in čakajo, da bi lahko vozili z želeno hitrostjo, ki je višja od tiste, kot jo ima kolona. Če je na voznem pasu tovornjak, ki vozi 90 km/h in ga prehiteva nekdo, ki vozi 100 km/h, tega pa želi prehiteti nekdo, ki vozi 105, naslednji želi voziti 110, itd., se lahko pojavi kolona, ki pa se je ne da rešiti drugače, kot da vsi prehitijo ta tovornjak in ni nobene koristi, če bi se vozili po voznem pasu, ker je v vsakem primeru tovornjak bottleneck, edino kolona vozil bi lahko bila pol krajša (ali pa v celoti na voznem pasu z izjemo tistega vozila, ki v danem trenutku prehiteva tovornjak, še vedno bi se v idealnih pogojih vozila z enako hitrostjo, kot če bi bila samo na prehitevalnem pasu), a v tem primeru se pojavi vprašanje, kdo se naj umakne na vozni pas, tega ne moreš zahtevat od nikogar, ker vsi vozijo z nižjo od svoje želene hitrosti. Če se pa vsi umaknejo na vozni pas in eden po eden prehitevajo tovornjak, pa bodo od zadaj tisti, ki ne vedo, da je vožnja upočasnjena zaradi tovornjaka, seveda želeli prehiteti ta počasna vozila na voznem pasu in na koncu bi ravno tako prišli do bottlenecka, torej tovornjaka, zato je ta sistem slabši, kot če so vsi na prehitevalnem pasu.
Za tiste, ki delujejo drugače, so pa pristojni varuhi zakona.
Ker se verjetno vsem zdi smešno, da se ne bi smeli voziti več kot 130 km/h po avtocesti, je vprašanje, zakaj se omejitev ne zviša. Če ljudje, ki so pristojni za to in verjetno temu primerno strokovno podkovani, tega ne naredijo, ostane vprašanje, ali se moti stroka, ali pa "kmečka pamet" voznikov, ki bi želeli hitreje, ne deluje. Možno je tudi, da je meja postavljena nižje od dejansko varne, ker se predvideva, da bo za določen odstotek presežena in je tukaj tudi policija tolerantna. V tem primeru vse kar sem napisal zgoraj glede najvišje dovoljene hitrosti in 130 km/h, velja za to neuradno-uradno najvišjo dovoljeno hitrost.
Voziš po voznem pasu, tvoja hitrost ne sme preseči 130 km/h, če je pred tabo na voznem pasu počasnejše vozilo, ga prehitiš po prehitevalnem pasu, tvoja hitrost še vedno ne sme preseči 130 km/h, po prehitevanju se vrneš na vozni pas.
Če (hipotetično) voziš 130 km/h in na prehitevalnem pasu prehitevaš skupino vozil, ki vozijo počasneje in se ti nekdo približa od zadaj, ga lahko mirno ignoriraš, ker že voziš z najvišjo dovoljeno hitrostjo, ko zaključiš prehitevanje, se umakneš na vozni pas, če te tisti, ki je bil za tabo prehiti, upaš, da ga čim prej sreča radar oziroma policija in ga kaznuje za ne upoštevanje predpisov, ker se gre za varnost vseh udeležencev v prometu. Če (hipotetično) podobno kot v prejšnji situaciji prehitevaš "neskončno" dolgo skupino vozil in voziš z najvišjo dovoljeno hitrostjo, se ti, dokler si hitrejši od tistih, ki jih prehitevaš, ni potrebno nikamor umikati, pa tudi če je za tabo še tako bleščeč nemški avtomobil.
Če je vozni pas prazen in se na prehitevalnem vozi z nižjo hitrostjo od tvoje (ki je hkrati tudi nižja od najvišje dovoljene), greš na prehitevalni pas, prilagodiš hitrost koloni in čakaš, da je cesta pred teboj prazna, da lahko voziš z želeno (in z zakonom omejeno) hitrostjo, voznikom pred tabo se ni potrebno nikamor umikati, ker so v enaki situaciji kot ti in čakajo, da bi lahko vozili z želeno hitrostjo, ki je višja od tiste, kot jo ima kolona. Če je na voznem pasu tovornjak, ki vozi 90 km/h in ga prehiteva nekdo, ki vozi 100 km/h, tega pa želi prehiteti nekdo, ki vozi 105, naslednji želi voziti 110, itd., se lahko pojavi kolona, ki pa se je ne da rešiti drugače, kot da vsi prehitijo ta tovornjak in ni nobene koristi, če bi se vozili po voznem pasu, ker je v vsakem primeru tovornjak bottleneck, edino kolona vozil bi lahko bila pol krajša (ali pa v celoti na voznem pasu z izjemo tistega vozila, ki v danem trenutku prehiteva tovornjak, še vedno bi se v idealnih pogojih vozila z enako hitrostjo, kot če bi bila samo na prehitevalnem pasu), a v tem primeru se pojavi vprašanje, kdo se naj umakne na vozni pas, tega ne moreš zahtevat od nikogar, ker vsi vozijo z nižjo od svoje želene hitrosti. Če se pa vsi umaknejo na vozni pas in eden po eden prehitevajo tovornjak, pa bodo od zadaj tisti, ki ne vedo, da je vožnja upočasnjena zaradi tovornjaka, seveda želeli prehiteti ta počasna vozila na voznem pasu in na koncu bi ravno tako prišli do bottlenecka, torej tovornjaka, zato je ta sistem slabši, kot če so vsi na prehitevalnem pasu.
Za tiste, ki delujejo drugače, so pa pristojni varuhi zakona.
Ker se verjetno vsem zdi smešno, da se ne bi smeli voziti več kot 130 km/h po avtocesti, je vprašanje, zakaj se omejitev ne zviša. Če ljudje, ki so pristojni za to in verjetno temu primerno strokovno podkovani, tega ne naredijo, ostane vprašanje, ali se moti stroka, ali pa "kmečka pamet" voznikov, ki bi želeli hitreje, ne deluje. Možno je tudi, da je meja postavljena nižje od dejansko varne, ker se predvideva, da bo za določen odstotek presežena in je tukaj tudi policija tolerantna. V tem primeru vse kar sem napisal zgoraj glede najvišje dovoljene hitrosti in 130 km/h, velja za to neuradno-uradno najvišjo dovoljeno hitrost.
Sem (premalo) pameten, resno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: P4ajo ()
Glugy ::
P4ajo +1
Dobr si napisu. Če imamo neka pravila se jih mormo držat ne pa po svoje neki bluzit pa neki se maščevat če nas kdo hoče prehitet al pa postat živčn zarad tega. Mislm glavni problem pri vožnji vsaj kokr sem razbral iz odgovorov v tej temi je da vozniki ne prenašajo: da jih kdo prehiteva al pa da nekdo vozi najvišjo dovoljeno hitrost ko nekoga prehiteva ki je 10 km / h počasnejši ker potem tisti ki hočejo kršit zakon na prehitevalnem pasu reveži ne morjo vozt hitreje od dovoljene hitrosti. Pa čeprav se voznik takoj umakne na vozni pas ko končno prehiti. Predvsem jih mot to da je kdo pred njimi ane? Pa mal jih ego muči ker bi se kr maščeval voznikom pa jih probal z nevarnimi manevri učit kako naj se vozi. Mislm največja vrlina ki jo ima voznik na avtocesti je strpnost in nikakor ne da si prej na cilju tistih par sekund kot bi bil drgač. Morš bit umirjen ne pa bit časovni perfekcionist. Tok mal k pridobiš z agresivno al pa vsaj neumirjeno vožnjo je totalno neprimerljiv z spočitimi živci pa varnostjo. Vrednoto varnosti preveč ljudi začne spoštovat šele ko nasrkajo. In takrt jih šele udari ta realni svet...da nalimat se na rit avtomobila nekomu za to da pokažeš svoj prav enostavno ni vreden. Da je to tista resnica. Ampak ja sej kot pravm..šele ko se jim kej zgodi. Prej večina ne. Žalostno. Men ja pa varnost bolj pomembna kot pa da pokažem nekomu svoj prav.
Dobr si napisu. Če imamo neka pravila se jih mormo držat ne pa po svoje neki bluzit pa neki se maščevat če nas kdo hoče prehitet al pa postat živčn zarad tega. Mislm glavni problem pri vožnji vsaj kokr sem razbral iz odgovorov v tej temi je da vozniki ne prenašajo: da jih kdo prehiteva al pa da nekdo vozi najvišjo dovoljeno hitrost ko nekoga prehiteva ki je 10 km / h počasnejši ker potem tisti ki hočejo kršit zakon na prehitevalnem pasu reveži ne morjo vozt hitreje od dovoljene hitrosti. Pa čeprav se voznik takoj umakne na vozni pas ko končno prehiti. Predvsem jih mot to da je kdo pred njimi ane? Pa mal jih ego muči ker bi se kr maščeval voznikom pa jih probal z nevarnimi manevri učit kako naj se vozi. Mislm največja vrlina ki jo ima voznik na avtocesti je strpnost in nikakor ne da si prej na cilju tistih par sekund kot bi bil drgač. Morš bit umirjen ne pa bit časovni perfekcionist. Tok mal k pridobiš z agresivno al pa vsaj neumirjeno vožnjo je totalno neprimerljiv z spočitimi živci pa varnostjo. Vrednoto varnosti preveč ljudi začne spoštovat šele ko nasrkajo. In takrt jih šele udari ta realni svet...da nalimat se na rit avtomobila nekomu za to da pokažeš svoj prav enostavno ni vreden. Da je to tista resnica. Ampak ja sej kot pravm..šele ko se jim kej zgodi. Prej večina ne. Žalostno. Men ja pa varnost bolj pomembna kot pa da pokažem nekomu svoj prav.
lexios ::
Kot sm reku, pejte se furat na autoban v Nemčijo, bo mogoče kdo presenečen nad kulturo voznikov, pr nas se tak sistem 3-4 pasovnica "brez omejitev" najbrž ne bi obnesel...
Mogoče pa bi se pri nas obneslo, da bi na vsaki vstopni točki uvedli psiho teste in že tam izločali paciente. Druga varianta je non-stop monitoring, kamera na vsakih 500 m, blokade motorja in še višje kazni za kršitelje ter odvzem vozniškega dovoljenja za ogrožanje udeležencev v prometu pri hitrostih nad npr. 150 km/h... Pa naj ga dela še enkrat! Očitno je nekaterim osnove potrebno v glavo vcepit večkrat. Marsikdo se namreč ne zaveda, da je avto stroj za ubijanje in kakšne so zavorne poti in posledice trčenja pri zgolj 50 km/h v primerjavi s 60 km/h... Da o razlikah med vožnjo s hitrostjo pri 120 km/h ali 180 km/h niti ne nabijamo.
Al pa dejmo tko kot Američani dat še vsakemu nad 18 let puško v roke, ane?
Mogoče pa bi se pri nas obneslo, da bi na vsaki vstopni točki uvedli psiho teste in že tam izločali paciente. Druga varianta je non-stop monitoring, kamera na vsakih 500 m, blokade motorja in še višje kazni za kršitelje ter odvzem vozniškega dovoljenja za ogrožanje udeležencev v prometu pri hitrostih nad npr. 150 km/h... Pa naj ga dela še enkrat! Očitno je nekaterim osnove potrebno v glavo vcepit večkrat. Marsikdo se namreč ne zaveda, da je avto stroj za ubijanje in kakšne so zavorne poti in posledice trčenja pri zgolj 50 km/h v primerjavi s 60 km/h... Da o razlikah med vožnjo s hitrostjo pri 120 km/h ali 180 km/h niti ne nabijamo.
Al pa dejmo tko kot Američani dat še vsakemu nad 18 let puško v roke, ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
lexios ::
Jasno, da se vam j**e, ker je na AC kazen za prekoračitev hitrosti za 20 km/h "drobiž" - 80 evrov globe! Do 30km/h še vedno "drobiž" 120 evrov... Nad 170 km/h pa ima že redko kak pacient jajca. Ampak obstajajo pa pacienti, ki za stavo peljejo v nasprotni smeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
GrimReaper ::
Nad 170 km/h pa ima že redko kak pacient jajca.
Kazni nimaš napisanih pravih, do 40km/h je s polovičko samo 80€, se pravi bi te morali ustavit vsaj 3x, da bi te spametovali.
Meni že pri 90 števec laže za 9, se pravi 180km/h oz. v večini avtomobilov je to kolker da 4., če te skrbijo samo kazenske točke, in nič varnost, lahko komot voziš.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
lexios ::
Res je, nisem preverjal, 80EUR in 120EUR je iz 2011, v vsakem primeru te takšna zabava konkretno torej ne udari po denarnici:
http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.a...
Na avtocestah in hitrih cestah je največja dovoljena hitrost za osebna vozila je 130 km/h oz. 110 km/h. Kazni za prekoračitev hitrosti:
do vključno 10 km/h: 40 EUR
nad 10 do vključno 30 km/h: 80 EUR
nad 30 do vključno 40 km/h: 160 EUR
nad 40 do vključno 50 km/h: 250 EUR + 3 točke
nad 50 do vključno 60 km/h: 500 EUR + 5 točk
več kot 60 km/h: 1.200 EUR + 9 točk
...povečanje hitrosti, ko vas prehiteva drugo vozilo: 120 EUR
...neupoštevanje varnostne razdalje: 120 EUR
http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.a...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
solatko ::
P4ajo - To kar si napisal, je ravno tisto, kar se nebi smelo dogajat na prehitevalnem pasu. Počasni vozniki se že km+ postavijo na prehitevalni pas, da bi prehiteli nekoga, ki ga sploh še ne vidijo. Tako se zgodi, da je 1km+ dolga kolona vozil s hitrostjo 100-110km/h, na prehitevalnem pasu, vozni pas pa je do kamiona prazen, torej več kot km prazne ceste, ki je nihče ne uporablja.
Potem pa so vozniki, ki normalno vozijo, prisiljeni - ali upočasnit vožnjo in voziti za zadnjim v koloni na prehitevalnem pasu, ali pa storiti prekršek (zelo hud in nevaren), prehiteti celo kolono do kamiona, po voznem pasu - PO DESNI STRANI.
Prehitevat se prične, ko se počasnejše vozilo pojavi v varnostni razdalji in nič prej, potem pa je dolžnost voznika, da to stori čim hitreje.
Tudi policisti v Providi, ne kaznujejo nikogar, ki v trenutku prehitevanja, prekorači hitrost, recimo do 150 km/h in le-to upočasnijo, ko pridejo ponovno na vozni pas.
Zanimivo je, ko se kot zadnji v koloni na prehitevalnem pasu, pojavi policijsko vozilo - tako kot sem opisal v postu zgoraj, se čisto vsi, takoj, umaknejo tja, kjer bi morali biti, na vozni pas in to vse do tistega, ki prehiteva neko počasnejše vozilo.
Problem naših voznikov je namreč v tem, da enostavno ne znajo pravilno menjat voznih pasov in se na prehitevalni pas postavijo takoj, ko v ogledalu vidijo, da ni nikogar, pa če prav, so še daleč od ovire in bi mimo njih lahko hitreje odpeljalo več kot pol ustvarjene kolone.
Ravno tako, pa se našim voznikom zdi nekaj nemogočega, da je možno hitrost za oviro tudi znižat, da gredo lahko hitrejši mimo, preden se spravimo prehitevat sami.
Take vožnje se smatrajo kot oviranje prometnega toka, kar je kaznivo, je pa res, da so kazni za to tako nizke, da se našim policajem s tem ne splača ukvarjat, če prav je ravno to - oviranje prometnega toka in posledično prekratka varnostna razdalja, največkrat vzrok za hude prometne nesreče, tudi na AC.
Vozniki, ki varčno in "varno" vozijo na AC med 100 in 120, bi komot nekaj km vozili za oviro 90 in bi tako bil prehitevalni pas vedno dokaj prazen za hitrejše voznike ob prehitevanju.
Velikokrat se mi namreč zgodi, da ko hočem voziti lagano sportski - med 120 in 130, da me dohiti voznik, ki vozi 5km/h hitreje, me prehiti in po umiku nazaj na vozni pas, zmanjša hitrost na 5km/h počasnejšo, kot vozim sam. Po navadi prilagodim vožnjo tistemu pred menoj, včasih ga pa prehitim in ne mine dolgo, ko me zopet prehiti in zopet -5. Ta voznik potem enako počne z vsemi, ki so malenkost počasnejši od njega.
Takih pacientov je na slovenskih AC kolikor hočeš, pametnih normalnih voznikov pa izredno malo.
Kadar ni veliko prometa, si sam večkrat privoščim tudi malo hitrejšo vožnjo (tja do 180), vendar nikoli na račun drugih, takrat pač bolj pazim ravno na paciente, ki se na AC ne znajo obnašat.
Potem pa so vozniki, ki normalno vozijo, prisiljeni - ali upočasnit vožnjo in voziti za zadnjim v koloni na prehitevalnem pasu, ali pa storiti prekršek (zelo hud in nevaren), prehiteti celo kolono do kamiona, po voznem pasu - PO DESNI STRANI.
Prehitevat se prične, ko se počasnejše vozilo pojavi v varnostni razdalji in nič prej, potem pa je dolžnost voznika, da to stori čim hitreje.
Tudi policisti v Providi, ne kaznujejo nikogar, ki v trenutku prehitevanja, prekorači hitrost, recimo do 150 km/h in le-to upočasnijo, ko pridejo ponovno na vozni pas.
Zanimivo je, ko se kot zadnji v koloni na prehitevalnem pasu, pojavi policijsko vozilo - tako kot sem opisal v postu zgoraj, se čisto vsi, takoj, umaknejo tja, kjer bi morali biti, na vozni pas in to vse do tistega, ki prehiteva neko počasnejše vozilo.
Problem naših voznikov je namreč v tem, da enostavno ne znajo pravilno menjat voznih pasov in se na prehitevalni pas postavijo takoj, ko v ogledalu vidijo, da ni nikogar, pa če prav, so še daleč od ovire in bi mimo njih lahko hitreje odpeljalo več kot pol ustvarjene kolone.
Ravno tako, pa se našim voznikom zdi nekaj nemogočega, da je možno hitrost za oviro tudi znižat, da gredo lahko hitrejši mimo, preden se spravimo prehitevat sami.
Take vožnje se smatrajo kot oviranje prometnega toka, kar je kaznivo, je pa res, da so kazni za to tako nizke, da se našim policajem s tem ne splača ukvarjat, če prav je ravno to - oviranje prometnega toka in posledično prekratka varnostna razdalja, največkrat vzrok za hude prometne nesreče, tudi na AC.
Vozniki, ki varčno in "varno" vozijo na AC med 100 in 120, bi komot nekaj km vozili za oviro 90 in bi tako bil prehitevalni pas vedno dokaj prazen za hitrejše voznike ob prehitevanju.
Velikokrat se mi namreč zgodi, da ko hočem voziti lagano sportski - med 120 in 130, da me dohiti voznik, ki vozi 5km/h hitreje, me prehiti in po umiku nazaj na vozni pas, zmanjša hitrost na 5km/h počasnejšo, kot vozim sam. Po navadi prilagodim vožnjo tistemu pred menoj, včasih ga pa prehitim in ne mine dolgo, ko me zopet prehiti in zopet -5. Ta voznik potem enako počne z vsemi, ki so malenkost počasnejši od njega.
Takih pacientov je na slovenskih AC kolikor hočeš, pametnih normalnih voznikov pa izredno malo.
Kadar ni veliko prometa, si sam večkrat privoščim tudi malo hitrejšo vožnjo (tja do 180), vendar nikoli na račun drugih, takrat pač bolj pazim ravno na paciente, ki se na AC ne znajo obnašat.
Delo krepa človeka
St235 ::
Če je vozni pas prazen in se na prehitevalnem vozi z nižjo hitrostjo od tvoje (ki je hkrati tudi nižja od najvišje dovoljene), greš na prehitevalni pas, prilagodiš hitrost koloni in čakaš, da je cesta pred teboj prazna, da lahko voziš z želeno (in z zakonom omejeno) hitrostjo, voznikom pred tabo se ni potrebno nikamor umikati, ker so v enaki situaciji kot ti in čakajo, da bi lahko vozili z želeno hitrostjo, ki je višja od tiste, kot jo ima kolona.
Tole je idiotizem stoletja in je v nasprotju z zakonom. S tem ko tako ravnaš nisi nič manj v prekršku kot tisti s prehitro vožnjo. Prehitevalni pa s je namenjen PREHITEVANJU. Ni namenjen pripravam na prehitevanja, čakanju na prehitevanje in še ne vem kak idiotizem. Zakon pri prehitevanju jasno piše:
prehitevanje je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu.
Torej če je desni pas prazen NI in NE MORE bit prehitevanje.
Nadalje zakon določa:
(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.
(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu.
Torej na levem pasu spet nimaš kaj delat, če ne prehitevaš. In ne, čakanje na to da boš enkrat prehitel, ni prehitevanje ampak kretenizem prve vrste.
In še za konec:
(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas.
(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.
Torej spet jasno napisano: ko prehitiš vozilo se moraš umaknit če je za tabo hitrejši. Pri tem je popolnoma irelavantno ali tisti pred tabo ali za tabo krši prometne predpise. Ker nisi policaj in tudi za reševanje erektilne disfunkcionalnosti poznamo druge metode.
Če (hipotetično) voziš 130 km/h in na prehitevalnem pasu prehitevaš skupino vozil, ki vozijo počasneje in se ti nekdo približa od zadaj, ga lahko mirno ignoriraš, ker že voziš z najvišjo dovoljeno hitrostjo
S tako idiotsko logiko si v prekršku, ki se kaznuje z kaznijo 200€ kar je precej več od tistega, ki po avtocesti vozi 150km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
scipascapa ::
Manjkajo ti še vozniki, ki:
- se vključujejo na AC z hitrostjo 40km/h ali manj
- se izločajo iz AC direktno po diagonali čez oba pasova
- prehitevajo po desni
ne govori...res ne razumem, zakaj je pas je priključitev tako dolg, da lahko komot pospešiš do 100 in se na koncu pasu vključiš...ne gremo 40-60 takoj na voznega in ogrožat ostale.
2 in 3 ne bom komentiral, ker je preveč tega.
Olórin ::
Če je vozni pas prazen in se na prehitevalnem vozi z nižjo hitrostjo od tvoje (ki je hkrati tudi nižja od najvišje dovoljene), greš na prehitevalni pas, prilagodiš hitrost koloni in čakaš, da je cesta pred teboj prazna, da lahko voziš z želeno (in z zakonom omejeno) hitrostjo, voznikom pred tabo se ni potrebno nikamor umikati, ker so v enaki situaciji kot ti in čakajo, da bi lahko vozili z želeno hitrostjo, ki je višja od tiste, kot jo ima kolona.
s takšnim početjem si v 100% prekršku _na slovenskih cestah_. Je pa tak način vožnje povsem pravilen za UK.
Na prehitevalnem pasu nimaš kaj čakat in se praskat po riti.
Je pa način vožnje, ki si ga opisal, na cestah po sloveniji stalna praksa ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Invictus ::
KSZ:
Povzetek. Na tem forumu imamo voznike, ki
- pospešijo hitrost medtem, ko ga je že začelo prehitevati drugo vozilo
- trobi vozniku pred sabo neprekinjeno 20 sekund
- zavija iz Zaloške ceste na Kajuhovo brez smernega kazalca
itd.
Poanta je v tem, da so prepričani, da ravnajo pravilno.
Približno tako stanje je tudi na naših cestah. :)
Povzetek
Na tem forumu imamo cel kup primerkov, ki bi se šli home-made policaje, oz. bili bolj papeški od papeža ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
P4ajo ::
P4ajo - To kar si napisal, je ravno tisto, kar se nebi smelo dogajat na prehitevalnem pasu. Počasni vozniki se že km+ postavijo na prehitevalni pas, da bi prehiteli nekoga, ki ga sploh še ne vidijo. Tako se zgodi, da je 1km+ dolga kolona vozil s hitrostjo 100-110km/h, na prehitevalnem pasu, vozni pas pa je do kamiona prazen, torej več kot km prazne ceste, ki je nihče ne uporablja.
Voziš po voznem pasu, tvoja hitrost ne sme preseči 130 km/h, če je pred tabo na voznem pasu počasnejše vozilo, ga prehitiš po prehitevalnem pasu, tvoja hitrost še vedno ne sme preseči 130 km/h, po prehitevanju se vrneš na vozni pas.Ne vem, kje si dobil občutek, da je moja ideja, da se vozniki postavijo na prehitevalni pas, ko nimajo nikogar pred sabo, to je obratno od tega, kar sem napisal.
Ravno tako, pa se našim voznikom zdi nekaj nemogočega, da je možno hitrost za oviro tudi znižat, da gredo lahko hitrejši mimo, preden se spravimo prehitevat sami.Lahko to naredijo, nikakor pa jim tega ni potrebno narediti, seveda pa morajo paziti, da se ne vključijo na prehitevalni pas, ko jih nekdo (očitno hitrejši) že prehiteva, ampak to je izsiljevanje prednosti neodvisno od hitrosti.
Vozniki, ki varčno in "varno" vozijo na AC med 100 in 120, bi komot nekaj km vozili za oviro 90Ravno tako, kot bi oni komot vozili 30 km/h počasneje, torej namesto 120-90, bi lahko tudi drugi namesto 130 vozili 100 (ali namesto 150-120 (pazi, odstotek znižanja je tu celo nižji)), dokler tisti, ki vozijo s tako hitrostjo ne opravijo svojega prehitevanja. Kako se zdaj določa, kdo mora koga čakat? Tisti, ki ima dražji avto ima prednost ali prednost vedno pripada tebi? Najbolj pravično je, da tisti, ki prvi pride do ovire, jo prehiti.
Če bi vozil 130, kot je največ dovoljeno, bi te tisti, ki vozijo 110-120 motili bistveno manj, ker bi tudi razlika v hitrosti bila bistveno nižja. Tako pa je problem, ker te motijo tisti udeleženci prometa, ki za razliko od tebe spoštujejo predpise (če gledamo samo področje hitrosti in predpostavimo, da drugače oboji vozite pravilno).
in bi tako bil prehitevalni pas vedno dokaj prazen za hitrejše voznike ob prehitevanju.
Prehitevalni pas bi tako ali tako razen od prehitevanju neke ovire moral biti prazen. Če je po celotni dolžini avtoceste tako, da nekdo z 110 prehiteva tovornjak, ki vozi 90, torej da nikjer ne moreš prehiteti tistih, ki vozijo 110, je taka avtocesta zrela za razmišljanje o dodatnem pasu, ker je očitno preveč polna za normalno pretočen promet, ni pa to krivda tistih, ki vozijo 110.
Kadar ni veliko prometa, si sam večkrat privoščim tudi malo hitrejšo vožnjo (tja do 180), vendar nikoli na račun drugih, takrat pač bolj pazim ravno na paciente, ki se na AC ne znajo obnašat.Ne vem, kako to zgleda zdaj, me pa zanima, kako bi izgledalo, če bi po tvojem mnenju bilo na račun drugih, razen če bi se zaletel v vsakega, ki je počasnejši, to si znam predstavljat. Imam namreč občutek, da drugače, kot na račun drugih, razen če drugih ni, ne moreš tega početi.
Ker je ta tema več kot očiten dokaz, da se ljudje konkretno ne strinjamo glede tega, kaj je pravilno obnašanje na avtocesti, se mi zdi neprimerno tiste, ki imajo drugačno mnenje kot ti, označuješ za paciente. Če ne drugega, tvoja nestrpnost niža tvojo kredibilnost, ker biti strpen voznik, je za varnost koristno.
Ne me narobe razumet, meni se zdi v optimalnih pogojih vožnja nad 130 popolnoma varna in smiselna, mogoče včasih celo bolj kot nižja hitrost, ampak če to počnem, se zavedam, da kršim predpise in nikakor nimam pravice pričakovati, da jih bodo tudi drugi ali tega celo zahtevati od njih.
Sem (premalo) pameten, resno.
Utk ::
Niti ne. Ta forum je poln ljudi, ki vejo, da delajo narobe, samo jih to ne gane, ker delajo narobe tudi vsi drugi, in so se pač prilagodili.
Razen neprilagojenih kretenov, ki blendajo koloni, ti bi radi bli policaji.
Razen neprilagojenih kretenov, ki blendajo koloni, ti bi radi bli policaji.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35913 (33665) | Heavy |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48847 (44242) | solatko |
» | Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13666 (11493) | r3dkv1c4 |