» »

Vožnja po prehitevalnem

Vožnja po prehitevalnem

««
4 / 11
»»

Glugy ::

Jz se umaknem na vozni pas ko prehitim ampak eni so tko živčni ker peljem po omejitvah in ne več da ni normaln to. V bistvu na prehitevalnem pasu je kultura taka da se pričakuje od tebe da narediš prekršek in voziš več. In to se mi zdi tko no...bedasto. Razumem da je prehitevalni pas sam če je 130 omejitev je 130 omejitev. Ko si šel izpit delat sigurno nisi vozil več kot 130 po avtocesti, zakaj bi zdej?

bambam20 ::

Glugy je izjavil:

Jz se umaknem na vozni pas ko prehitim ampak eni so tko živčni ker peljem po omejitvah in ne več da ni normaln to. V bistvu na prehitevalnem pasu je kultura taka da se pričakuje od tebe da narediš prekršek in voziš več. In to se mi zdi tko no...bedasto. Razumem da je prehitevalni pas sam če je 130 omejitev je 130 omejitev. Ko si šel izpit delat sigurno nisi vozil več kot 130 po avtocesti, zakaj bi zdej?


Kulturno je, da če vidiš ( zato imamo ogledala, predvsem notranje, da opazuješ promet za sabo na AC-ju ), da se ti približuje hitreje vozeče vozilo, da pospešiš in se mu umakneš. Zato pa prihaja do zastojev, ker se ne umikate hitrejšim vozilom. A ti bo motor razpadel, če boš za 10 sekund pospešil na 150 km/h in dal prostor ?

Avtocesta ni lasten poligon in če se nekdo želi peljati več kot 130 je seveda v prekršku a ima pravico se peljat. Zakaj določeni raje živcirate in provocirate.

Utk ::

Če te nekdo sprovocira, če prehiteva tovornjak s 130, ali pa magari s 110...obstajajo ustanove za take primerke, obišči kakšno.

eric_cartman ::

bambam20 je izjavil:

Glugy je izjavil:

Jz se umaknem na vozni pas ko prehitim ampak eni so tko živčni ker peljem po omejitvah in ne več da ni normaln to. V bistvu na prehitevalnem pasu je kultura taka da se pričakuje od tebe da narediš prekršek in voziš več. In to se mi zdi tko no...bedasto. Razumem da je prehitevalni pas sam če je 130 omejitev je 130 omejitev. Ko si šel izpit delat sigurno nisi vozil več kot 130 po avtocesti, zakaj bi zdej?


Kulturno je, da če vidiš ( zato imamo ogledala, predvsem notranje, da opazuješ promet za sabo na AC-ju ), da se ti približuje hitreje vozeče vozilo, da pospešiš in se mu umakneš. Zato pa prihaja do zastojev, ker se ne umikate hitrejšim vozilom. A ti bo motor razpadel, če boš za 10 sekund pospešil na 150 km/h in dal prostor ?

Avtocesta ni lasten poligon in če se nekdo želi peljati več kot 130 je seveda v prekršku a ima pravico se peljat. Zakaj določeni raje živcirate in provocirate.


Rupsi, pozabljaš na švohnejše motorje, ki rabijo cel kilometer, da pridejo od 120 do 150 km/h. Tvoja dolžnost se je peljat 130 km/h in se držat omejitev. Če je za tabo pač nekdo, ki te dohiteva s 170 km/h--> če imaš možnost se mu varno umakneš..Sicer pa bo moral razumet, da se mu je potrebno ustavit na primerno hitrost oz. hitrost spredaj vozečega.

bambam20 ::

eric_cartman je izjavil:



Rupsi, pozabljaš na švohnejše motorje, ki rabijo cel kilometer, da pridejo od 120 do 150 km/h. Tvoja dolžnost se je peljat 130 km/h in se držat omejitev. Če je za tabo pač nekdo, ki te dohiteva s 170 km/h--> če imaš možnost se mu varno umakneš..Sicer pa bo moral razumet, da se mu je potrebno ustavit na primerno hitrost oz. hitrost spredaj vozečega.


Po svoje imaš prav :).

eric_cartman ::

bambam20 je izjavil:

eric_cartman je izjavil:



Rupsi, pozabljaš na švohnejše motorje, ki rabijo cel kilometer, da pridejo od 120 do 150 km/h. Tvoja dolžnost se je peljat 130 km/h in se držat omejitev. Če je za tabo pač nekdo, ki te dohiteva s 170 km/h--> če imaš možnost se mu varno umakneš..Sicer pa bo moral razumet, da se mu je potrebno ustavit na primerno hitrost oz. hitrost spredaj vozečega.


Po svoje imaš prav :).


No ja.. Še vedno imaš možnost prehitevanja po odstavnem pasu... :)

Mare2 ::

eric_cartman je izjavil:


No ja.. Še vedno imaš možnost prehitevanja po odstavnem pasu... :)


Razumem te... :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

AndrejO ::

St235 je izjavil:


V bistvu nismo nemočni. Lahko se preprosto nehano obremenjevat z vsemi ostalimi v prometu, vozimo v skladu s pravili in se nehamo pizdakat tja v tri dni. To je tudi edini način, da bo kadarkoli prišlo do spremembe vozniške kulture in črednih idiotizmov. Seveda so iz tega izvzeti pacienti tipa utk in nebivedu, ki že v osnovi ne poznajo prometnih predpisov in bi takšna vožnja resno ogrozila njihovo erektilno funkcionalnost.

Menim, da v bistvu smo nemočni, ker je dovolj samo nekaj "pacientov", pa postane skoraj nuja, da se (zavestno ali podzavestno - razlike pri temu ni) pridružiš čredi v duhu spoštovanja 4. čl. ZPrCP.

AndrejO ::

GrimReaper je izjavil:


Ampak res, kaj je razlika, če greš sam 100, na levi pa so vsaj trije ki gredo 80, kot pa če bi imel še dva za sabo. Kaj dobrega ti lahko tadva za tabo naredita, kvečjemu sta lahko še problem, če ne znata upoštevat varnostne razdalje.

Kolona treh vozil ni nikoli v mrtvem kotu, ker je vedno dovolj dolga, da boš vsaj eno izmed teh vozil videl v vsaj enem izmed ogledal. Nek higienski minumum za voznika je, da pogleda v ogledalo, preden se v koga zaleti.

No, sicer bi pomagalo, če bi tudi zasukal glavo in pogledal, če je kdo ali kaj v mrtvem kotu, ampak se mi dozdeva, da ima veliko voznikov neko kronično zategnjenost vratnih mišic, ki jim to preprečuje.

Mene je te kronične zategnjenosti ozdravilo skoraj bližnje srečanje na severni obvoznici Lj, kjer se je nekdo odločil, da lahko do izvoza prileti kar po odstavnem pasu. Moram reči, da je to bilo zelo dobro zdravilo, da sedaj pred menjavo pasu še po travi gledam za vsak primer, da me ne bi kakšen traktor po desni prehiteval.

Mare2 ::

AndrejO je izjavil:


da sedaj pred menjavo pasu še po travi gledam za vsak primer, da me ne bi kakšen traktor po desni prehiteval.


Saj je v resnici res treba biti previden. Če pomisliš, še sreča, da smo v avtu. Tudi, če nas nekdo zadane, nas še vedno kolikor toliko ščiti pleh. Kaj pa pešči, kolesarji, motoristi? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

krneki0001 ::

Ja, nekateri so očitno navajeni še avtov iz leta 1980, ko niso imeli desnega ogledala.

Vratu pa tudi nihče ne more več obrnit za več kot 60 stopinj očitno, ker skoraj noben ne pogleda če ima koga v mrtvem kotu, ampak samo zapelje. Zato pa je nesreč toliko.
Na srečo so pa avtomobili tisti, ki so vedno bolj varni, drugače bi bilo število mrtvih pri nas mnogo višje, tako imamo pa iz leta v leto višje število invalidov, mrtvih pa vedno manj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

shmandi ::

bambam20 je izjavil:

Glugy je izjavil:

Jz se umaknem na vozni pas ko prehitim ampak eni so tko živčni ker peljem po omejitvah in ne več da ni normaln to. V bistvu na prehitevalnem pasu je kultura taka da se pričakuje od tebe da narediš prekršek in voziš več. In to se mi zdi tko no...bedasto. Razumem da je prehitevalni pas sam če je 130 omejitev je 130 omejitev. Ko si šel izpit delat sigurno nisi vozil več kot 130 po avtocesti, zakaj bi zdej?


Kulturno je, da če vidiš ( zato imamo ogledala, predvsem notranje, da opazuješ promet za sabo na AC-ju ), da se ti približuje hitreje vozeče vozilo, da pospešiš in se mu umakneš. Zato pa prihaja do zastojev, ker se ne umikate hitrejšim vozilom. A ti bo motor razpadel, če boš za 10 sekund pospešil na 150 km/h in dal prostor ?

Avtocesta ni lasten poligon in če se nekdo želi peljati več kot 130 je seveda v prekršku a ima pravico se peljat. Zakaj določeni raje živcirate in provocirate.


Točno tako; avtocesta ni lasten poligon. Tako mora tudi tisti, ki se s 180km/h nekomu na rit prilima, to upoštevati.
Pa sploh ni važno, če ima avto za 100k€.
Zaradi tako mislečih je kakor je...

solatko ::

Zanimiva situacija včeraj okoli 20 ure, na cesti od Brnčičeve do Tomačevskega rondoja in naprej proti Jaršam in Rudniku. Vozil sem za zadnjim na prehitevalnem pasu, normalno okoli 90 na voznem pasu. Po levem pasu pripelje policijsko vozilo in kot, da bi imel čarobno paličico, se pričnejo z levega pasu, vsi umikati na vozni pas. Dal sem levi smerokaz in se zapeljal na prehitevalni pas, ter do oznake konec hitre ceste s 110 prehitev najmanj 30 vozil.
V krožišču na semafor za Jarše in piči 110 za policistoma (čisto normalna vožnja, brez modrih luči). Kot bi čarali, je bil prehitevalen pas prazen, na voznem pa kolona s hitrostjo, ki je bila prej na prehitevalnem pasu - 80-100.
Odcep za Rudnik 80, večinoma za policajema na prehitevalnem pasu, nobenega problema, potem vključevanje in do konca omejitve večinoma na voznem pasu, na levem pa kolona skoraj enako hitrih. Po koncu omejitve policista nekako prideta na prehitevalni pas in zopet enako, na enkrat noben več ni imel želje po prehitevanju (vzporedni vožnji cca 100 km/h). Taka situacija je bila do bencinskega servisa na Barju, ko sta šla policista na pumpo, 1000 m naprej pa sem že zopet dohitel novo kolono na prehitevalnem pasu in smo se lepo do Brda peljali med 70 in 80 km/h. Prazen vozni pas (v daljavi nek kamion) in zabasan prehitevalni pas, na odseku, kjer je omejitev 130 km/h.

Iz tega sklepam, da naši vozniki sicer vedo, kako naj bi se vozilo samo takrat, ko v ogledalu zagledajo vozilo, ki ima na strehi modre luči in na havbi napis POLICIJA.

In zanimivo, policaja nista imela nikakršnega razloga, kogarkoli oglobiti, ker so se kot pridni šolarčki, še na njihovi varnostni razdalji, lepo umikali desno.

Sicer pa moram omenit, da v prehitevalni koloni, niti eden ni imel varnostne razdalje, med njimi je bilo kvečjemu za dve vozili prostora, kar je pri hitrostih 70-80 vsekakor premalo.
Delo krepa človeka

mr1two ::

Ja, avte na belo prebarvat, pa par modrih črt gor, pa bo.

Po mojih ugotovitvah je izredno popularno vozit po prehitevalnem pasu. Ker prehitevaš, pa makar z 80kmh.

Želim si avtomatiziranega prometa, zakaj:
Preveč ljudi je na cestah za volanom.
Premalo je kulture pri vožnji.
Preveč voznikov ni spretnih.

Škoda, ker je tako enostavno priti do izpita za avto...
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Mare2 ::

mr1two je izjavil:


Škoda, ker je tako enostavno priti do izpita za avto...


Včasih si lahko vozniško dovoljenje kupil. Baje so prodajalci še vedno na svojih položajih oz. v službah, čeprav so jih dobili. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

GrimReaper ::

solatko je izjavil:

Taka situacija je bila do bencinskega servisa na Barju, ko sta šla policista na pumpo, 1000 m naprej pa sem že zopet dohitel novo kolono na prehitevalnem pasu in smo se lepo do Brda peljali med 70 in 80 km/h. Prazen vozni pas (v daljavi nek kamion) in zabasan prehitevalni pas, na odseku, kjer je omejitev 130 km/h.

70-80 (po števcu?, se pravi prej 60-70) na omejitvi 130, in to na prehitevalnem pasu? To pa že res skoraj ne verjamem.
Je pa potem že regionalka boljša, tam ti vsaj noben po levem pasu ne vozi, in lahko prehitevaš kolikor te je volja. Pa tud drugače samo 80 malokdo vozi, res pa da sam prehitim tudi tiste ki gredo 90, ker tudi to ni neka normalna hitrost.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

GrimReaper je izjavil:

res pa da sam prehitim tudi tiste ki gredo 90, ker tudi to ni neka normalna hitrost.

Prehitevanje je dovoljeno samo v določenih primeih. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

solatko ::

Hitrosti so bile po navigaciji, torej natančne. To sem napisal tistim, ki so ugotovili, da tega na naših cestah ni toliko. Če delaš kolikor toliko km po naših AC, se dnevno na skoraj vseh odsekih, srečaš s tem problemom. Ko vozniki zagledajo oviro na voznem pasu, že km ali več prej, predno jo dohitijo, zlezejo na prehitevalni pas in potem je taka situacija nekaj km ali dokler se zadaj ne pojavi policijsko vozilo.

Smer Vrhinika - LJ je promet na levem pasu gostejši kot na desnem - ever.
Delo krepa človeka

Mare2 ::

Prehitevano vozilo (npr tovorni avto) vozi 100 km/h, vozilo ki ga prehiteva pa 102 km/h. Kolikšna je pot prehitevanja? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Tezaab ::

Najvecja dovoljena dolzina je 18,75m, ce tole se vedno velja. Torej prevozi 2x toliko + 2 varnostni razdalji - z efektivno hitrostjo 2 km/h. Vzemi cas, ki ga dobis in pomnozi hitrost 102 km/h z njim.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

scipascapa ::

2km/h pretvoriš v m/s in upoštevaš čas potreben za to razdaljo. 2x razdaljo vozila + neko dodatno razdaljo....laično takole? hehe.

od oka 20m + 20m = 40...recimo 50m za ziher...

2 km/h = 0.555555555556 m/s

0.5 m ... sekunda
50m.... x
x= 100 sekund = 1 minuto 40 sekund....torej kamioni delajo gužve po nepotrebnem takoj naredijo gužvo za 2minuti na AC zaradi tega, kdo ima daljšega.

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

dzinks63 ::

Kralj prehitevalnega pasu
Ni se sicer zgodilo pri nas, ampak nekje, kjer vozijo po levi

toda enostavno si lahko predstavljamo zrcalno sliko kako poteka vožnja pri nas, to bi lahko tudi pri nas prakticirali v praksi, kaj kmalu bi naredili nekaj reda.

lexios ::

bambam20 je izjavil:

Glugy je izjavil:

Jz se umaknem na vozni pas ko prehitim ampak eni so tko živčni ker peljem po omejitvah in ne več da ni normaln to. V bistvu na prehitevalnem pasu je kultura taka da se pričakuje od tebe da narediš prekršek in voziš več. In to se mi zdi tko no...bedasto. Razumem da je prehitevalni pas sam če je 130 omejitev je 130 omejitev. Ko si šel izpit delat sigurno nisi vozil več kot 130 po avtocesti, zakaj bi zdej?


Kulturno je, da če vidiš ( zato imamo ogledala, predvsem notranje, da opazuješ promet za sabo na AC-ju ), da se ti približuje hitreje vozeče vozilo, da pospešiš in se mu umakneš. Zato pa prihaja do zastojev, ker se ne umikate hitrejšim vozilom. A ti bo motor razpadel, če boš za 10 sekund pospešil na 150 km/h in dal prostor ?

Avtocesta ni lasten poligon in če se nekdo želi peljati več kot 130 je seveda v prekršku a ima pravico se peljat. Zakaj določeni raje živcirate in provocirate.


Pej mal vozit na Autoban v Njemačkoj, dost odsekov brez omejitev, 3-4 pasovnica, v povprečju precej večji delež boljših avtomobilov ala Porsche, BMW in Audiji z večjo kubituro... In folk vseeno vozi bolj normalno kot na 2 pasovni AC v Sloveniji, tko da ne nabijaj o vozniški kulturi, ker je ni!

Glede na komentarje tule se čudim, kdo vam je dal izpit! Na prazni cesti zna vsaka budala prtisnt na gas... Pej pogledat kako Nemci vozijo na odsekih, kjer so gradbena dela! Nobenih zastojev! Nobenega ustavljanja! Pr nas pa folk očitno ni sposobn peljat normalno na odseku z gradbenimi deli, kjer je omejitev 80km/h ali pa ima težave z funkcionalno pismenostjo in za zihr raj pelje 30 km/h, vmese se pa še mal ustavi, da prečekira... Do zastojev prihaja ker ne znate vozit enakomerno po omejitvah in vozite ko budala!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

Dejan99 ::

knesz ::

Dejan99 je izjavil:


Verjetno si hotel s tem pokazati, da si prvi v koloni in da te zato vsi prehitevajo, tvoj števec pa ne kaže več kot 100km/h, ker fotografiraš med vožnjo, namesto da bi se posvetil vožnji?

Mare2 ::

knesz je izjavil:



Verjetno si hotel s tem pokazati, da si prvi v koloni in da te zato vsi prehitevajo, tvoj števec pa ne kaže več kot 100km/h, ker fotografiraš med vožnjo, namesto da bi se posvetil vožnji?


Hehe kaj vse so nekateri pripravljeni storiti na naših cestah za dokazovanje forumovskoh teorij. :)

Da nam ne boš še prikazal, kako priti do prometne nsreče?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Glugy ::

Vsi na prehitavalnem pasu... trapast. Če ne prehitevaš nimaš kej delat na prehitevalnem pasu.

Dejan99 ::

@knesz in @mare2 sta pa verjetno svetnika in še nikoli nista storila prekrška. In nihče ni prehiteval mene, pač pa sem moral sam voziti počasneje, da nisem kolone prehiteval po desni.

aiko ::

glavni problem te teme je, da tisti, kateri kronično vozijo po levi je nikoli ne bodo videli in s tem spremenili svoje ravnanje, katere spravlja vse ob živce :)

Olórin ::

problem je bolj v miselnosti "ah jaz se ne sekiram, vozim počasi in ne menjam voznih pasov", kar so nekateri omenili tudi v tej temi.

DusanX ::

V petek smo potovali od Kopra proti Ljubljani.
Naenkrat sem imel red sabo tri (3) kamione (pospeševalni, vozni in... potem prehitevalni naenkrat).
Mirnih živcev in brez preklinjanja v takšnih primerih držim hupo. Tisti trenutek sem jo držal cca 30 sekund.
Mirnih živcev. Hupa.

TESKAn ::

Tvoje ravnanje se ne sklada z mirnimi zivci. Pa ce si to se tako dopovedujes.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

detroit ::

S tem da ti hupaš ne izražaš mirnih živcev. Men osebno je hupanje bolno, pač iritira brez razloga. Seveda je to iz naslova "institucije" ki jo nosi DA HORN, da ne bo pomote.

Olórin je izjavil:

problem je bolj v miselnosti "ah jaz se ne sekiram, vozim počasi in ne menjam voznih pasov", kar so nekateri omenili tudi v tej temi.


Mislim da je največji problem v miselnosti malega qrca večjega avta še vedno;) Grem 180 kdor se mi ne umakne ga pogazim.
In še druga, zakaj bi se mu umaknil sj grem po omejitvah.

E ...problem.
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

damirez ::

Ne da se mi brat teme, ampak tisti, ki zagovarja vožnjo po levem pasu je debil in to je samo v Sloveniji oziroma je to najbolj pogost pojav v Sloveniji. Niti na balkanu tega tolk ne vidiš. V Sloveniji bi pa vsi vozili po levem pasu. Tisti ki vozijo 120 in BMWji, ki blendajo skoooz!

Zato se tudi imenuje vozni pas je vozit se in prehitevalni pas je za vozit. Tista fotografija, ki je niste razumeli pa govori o tem, da vsi vozijo po prehitevalnem, čeprav nobenega ne prehitevajo.

m0LN4r ::



Ja problem je, ker _VSI_ rinejo na levega in _VSI_ stem ovirajo ostale.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

detroit ::

Kakor vem termin "prehitevalni" pas ne obstaja.
Skero

Olórin ::

DusanX je izjavil:

V petek smo potovali od Kopra proti Ljubljani.
Naenkrat sem imel red sabo tri (3) kamione (pospeševalni, vozni in... potem prehitevalni naenkrat).
Mirnih živcev in brez preklinjanja v takšnih primerih držim hupo. Tisti trenutek sem jo držal cca 30 sekund.
Mirnih živcev. Hupa.


to je ravnanje norca, ne nekoga z mirnimi živci.

Ja, tudi tovornakarji morajo prehiteti počasnejši tovornjak, ne glede na to kako dolgega ima norec, ki 30 sekund trobi za njimi, ker ne zmore počakati.

detroit je izjavil:

Kakor vem termin "prehitevalni" pas ne obstaja.


v bistvu "fast lane" ne obstaja. Obstaja samo prehitevalni pas, ki pa se v določenih državah uporablja kot uporaba voznega pasu za daljše časovno obdobje. Tam velja, da ljudje na fast laneu vozijo točno po omejitvi, potem pa bolj kot greš proti najpočasnejšemu pasu, počasneje vozijo. Kar pa ni pravilo, saj tudi po najpočasnejšem pasu lahko voziš po omejitvi. Seveda ob prehitevanju izbereš "fast lane" oziroma prehitevalni pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Mare2 ::

Olórin je izjavil:

to je ravnanje norca

To je to. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

b3D_950 ::

Meni se zdijo trapasti tisti, ki me začnejo prehitevat 500m prej s hitrostjo mogoče 5km/h večjo kot se sam vozim. In potem gledam v ogledalo, ko se začne za njim delat kolona. Peljem se pa mogoče 120km po voznem pasu. Običajno pospešim na 140km da začnejo dojemat, da to ne pelje nikamor ali pa zmanjšam.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Glugy ::

detroit je izjavil:


In še druga, zakaj bi se mu umaknil sj grem po omejitvah.

E ...problem.

Jz se vedno umaknem na vozni pas ko neham prehitevat. Ampak to brez da bi kršil pravila o največji dovoljeni hitrosti. Pač ti si predstavu češ kot da al greš prehitr al pa da se nočeš umaknt. Umakne se seveda da se ampak ne na račun kršitve. Vsaj jz tko delam. Ne morm zdej za ostale govort. Če vidm da je kdo hitrejši za mano normalno da se umaknem ko z maksimalno dovoljeno hitrost pridem do prostora kjer se lahko vključim nazaj v vozni pas (tud sicer sm tm večino časa, prehitevam samo če je nekdo preveč odstopa po počasnejši vožnji od omejitve).

Olórin je izjavil:

problem je bolj v miselnosti "ah jaz se ne sekiram, vozim počasi in ne menjam voznih pasov", kar so nekateri omenili tudi v tej temi.

Ja če jih ne menjaš potem res. Drgač pa z vožnjo po predpisani hitrosti ni nč narobe. Če pa manj pa že ( ok razn če je gost promet in nimaš dost varnostne razdalje..pol normalno da morš imet manjšo hitrost da imaš dovolj varnostne)

Mare2 ::

b3D_950 je izjavil:

Običajno pospešim na 140km da začnejo dojemat,

Spet ena cvetka. :) :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

b3D_950 ::

Mare2 je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

Običajno pospešim na 140km da začnejo dojemat,

Spet ena cvetka. :) :)


Sem mnenja, da če prehitevaš, moraš prehitevat tako, da greš čimprej mimo tistega, ki ga prehitevaš. Tako tudi učijo v avtošolah, vsaj mene so. Je pa res, da imajo ljudje strah pred hitrostjo in jih moraš pač razumet.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

lexios ::

Običajno pospešim na 140km da začnejo dojemat, da to ne pelje nikamor


Ti si bolan! Pa še marsikdo tule...

Tako tudi učijo v avtošolah, vsaj mene so.


Aha? Kaj še učijo v avtošolah? Si zihr da so tud tebe?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

Mare2 ::

lexios je izjavil:


Aha? Kaj še učijo v avtošolah? Si zihr da so tud tebe?


Tistih s kupljenimi vozniškimi - vozniških dovoljenj še niso pobrali. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

b3D_950 ::

Govorim o pospešavanju ko je tisti avto 500 metrov za mano na prehitevalnem pasu in se za njim začne delat kolona, ker pelje relativno počasi glede na mojo hitrost. Jemljete iz kontektsta. Pa še to gre za počasno pospeševanje in ne neko sunkovito. Hočem povedati to, da ko se začnem odaljevat običajno tisti se tisti za mano pomakne nazaj na vozni pas.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()

Mare2 ::

Najprej si hotel vzbudit pozornost. Sedaj se hočeš ven zmazat.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Olórin ::

b3D_950 je izjavil:

Običajno pospešim na 140km da začnejo dojemat, da to ne pelje nikamor ali pa zmanjšam.


oviranje prehitevanja, kar počneš ti, je kaznivo dejanje.

takšnega balkanskega podjebavanja drugod po evropi ne poznajo ampak vsak kulturno vozi svojo hitrost, tudi če je razlika v hitrosti 1kmh.

b3D_950 je izjavil:

Govorim o pospešavanju ko je tisti avto 500 metrov za mano na prehitevalnem pasu in se za njim začne delat kolona, ker pelje relativno počasi glede na mojo hitrost. Jemljete iz kontektsta. Pa še to gre za počasno pospeševanje in ne neko sunkovito. Hočem povedati to, da ko se začnem odaljevat običajno tisti se tisti za mano pomakne nazaj na vozni pas.


da se za njim dela kolona NI tvoj problem. Niti ni problem voznikov ZA NJIM. Vsi imajo dolžnost počakati, da on v miru konča svoje prehitevanje. Balkanske ulične šerife naj igrajo drugod, ne v Sloveniji.

b3D_950 je izjavil:

Mare2 je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

Običajno pospešim na 140km da začnejo dojemat,

Spet ena cvetka. :) :)


Sem mnenja, da če prehitevaš, moraš prehitevat tako, da greš čimprej mimo tistega, ki ga prehitevaš. Tako tudi učijo v avtošolah, vsaj mene so. Je pa res, da imajo ljudje strah pred hitrostjo in jih moraš pač razumet.


Sem mnenja, da se mora vsaj sekirat za svojo vožnjo in _ne_ učiti druge kako se vozi.
in TI voziš za en drek. Pospeševati medtem ko te poizkuša nekdo prehiteti je poden od podna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Olórin ::

naučite se že enkrat vozniške kulture.

izgleda približno tako (od 4:00 dalje, recimo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

b3D_950 ::

Olórin je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

Običajno pospešim na 140km da začnejo dojemat, da to ne pelje nikamor ali pa zmanjšam.


oviranje prehitevanja, kar počneš ti, je kaznivo dejanje.

takšnega balkanskega podjebavanja drugod po evropi ne poznajo ampak vsak kulturno vozi svojo hitrost, tudi če je razlika v hitrosti 1kmh.

b3D_950 je izjavil:

Govorim o pospešavanju ko je tisti avto 500 metrov za mano na prehitevalnem pasu in se za njim začne delat kolona, ker pelje relativno počasi glede na mojo hitrost. Jemljete iz kontektsta. Pa še to gre za počasno pospeševanje in ne neko sunkovito. Hočem povedati to, da ko se začnem odaljevat običajno tisti se tisti za mano pomakne nazaj na vozni pas.


da se za njim dela kolona NI tvoj problem. Niti ni problem voznikov ZA NJIM. Vsi imajo dolžnost počakati, da on v miru konča svoje prehitevanje. Balkanske ulične šerife naj igrajo drugod, ne v Sloveniji.

b3D_950 je izjavil:

Mare2 je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

Običajno pospešim na 140km da začnejo dojemat,

Spet ena cvetka. :) :)


Sem mnenja, da če prehitevaš, moraš prehitevat tako, da greš čimprej mimo tistega, ki ga prehitevaš. Tako tudi učijo v avtošolah, vsaj mene so. Je pa res, da imajo ljudje strah pred hitrostjo in jih moraš pač razumet.


Sem mnenja, da se mora vsaj sekirat za svojo vožnjo in _ne_ učiti druge kako se vozi.
in TI voziš za en drek. Pospeševati medtem ko te poizkuša nekdo prehiteti je poden od podna.


Ne pospešujem ko je voznik takoj za mano ali vzporedno, govorim o večjih razdaljah.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()
««
4 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335599 (33351) Heavy
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24748530 (43925) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5613556 (11383) r3dkv1c4

Več podobnih tem