» »

Asterisk telefonska centrala

Asterisk telefonska centrala

razr ::

Hi!

A je možno postaviti Asterisk telefonsko centralo tako, da:
1. imam neko stacionarno cifro v Sloveniji, na kateri sprejemam klice
2. lahko klice prevzemam tudi preko mobilnega telefona kadar nisem v pisarni, ampak tako, da se klici še vedno zabeležijo v centrali?

Pozna kdo koga, ki se s tem ukvarja in to lahko [profesionalno] postavi?
Zadeva presega moje tehnične sposobnosti, saj niti ne vem kje bi se tega lotil, koliko taka stvar stane, kakšen hardware se potrebuje in tako naprej...

Kontakte lahko napišete javno, lahko pa tudi na PS. Mi je vseeno če je fizična oseba ali firma, je pa fino če lahko izda račun in potem tudi nudi podporo za to zadevo.

Hvala!

lp, kpk

SeMiNeSanja ::

Pa za to res rabiš lastno centralo?
Jaz imam IP telefonijo od T-2 in lepo udarim prevezavo na mobitel.
Ker imam mobi tudi na T-2, me te prevezave nič ne stanejo.
Nekakšen pregled klicev imaš potem na njihovi 'virtualni centrali'. Problem je edino, kar skrijejo zadnje tri cifre od telefonskih številk v tem pregledu (mene ne moti, tebe morda bi).

Mislim, da podobno ponujajo tudi nekateri drugi ponudniki IP telefonije.

t0r0 ::

V kolikor bi želel imeti telefonsko centralo preko asteriska potem pride v poštev SIP trunk, vsi večji ponudniki to ponujajo, se moraš pa zavedat, da je potrebno asterisk dobro zaščititi pred vdori, saj ti lahko z vdori naredijo zelo veliko škode (denarne).

razr ::

Saj to je problem, niti ne vem če uporabljam besedo "centrala" pravilno :)

Potrebujem pač:
- oglašanje na lokaciji (pisarna)
- oglašanje na terenu (gsm)

V obeh primerih rabim vsaj možnost:
- avtomatskega snemanja pogovorov
- integracijo v kakšen custom app (CRM)

Kolikor sem raziskoval, sem ugotovil, da je to možno naredit z Asteriskom, dlje pa nisem prišel :(

Zaenkrat sem prejel 1 kontakt preko ZS, hvala :)

Se priporočam še za kakšno referenco

Vice ::

V bistvu se ti bolj splača kupit namensko centralo npr. kakšen 3CX, mypbx ker te cenovno pride isto, mogoče celo dolgoročno ceneje, imaš iste opcije ter lažje "upravljanje", seveda v primeru če greš v centralo. Za en telefon se ti pa sigurno bolj splača imet najeto storitev od enega ponudnika, upam stavit da je strošek veliko manjši, pa nimaš nobene zajebancije.

#000000 ::

Snemanje pogovorov ima vsak PBX softwarem mislm da bi mogu bit res za luno distro da ga nima, lahko snemaš vse, ali samo klice notri-ven določene cifre lahko izvzameš ali obratno, vklopiš še call center in posnameš svoje sporočilo ala, za teh pomoč pitisnite 1, za blabla 2 in tako naprej, skor ni šanse da se kaj nebi dalo. Problem glede varnosti pa obstaja ker če ima tvoj PBX PSTN kartico in je povezan direktno na telekom ipd. ti lahko kdo zadevo sheka in ti kliče na cifre 090 kam bogu iz nogu kjer te mintuta košta lahko celo 5 eur al pa clo več, in ti veselo krade denar, ker ti boš ta račun mogu telekomu plačat ne glede na vse.

Če pa boš imel odprt nek sip trunk pa ti lahko heker ukrade samo tolko in tolk minut kolk imaš zakupljenega kredita pri trunk providerju, seveda da imaš avtomatiko za plačila izklopljeno.

Sem ti dal kontakt pa poklič človeka, ti bo vse razložu detaljno, je pa iz kopra.

Vice ::

O snemanju o katerem govoriš je zanj neuporabno. Avtomatičnega snemanja, ki ti beleži vse podatke, ki spadajo zraven (funkcionalnost snemalne naprave) nima 99% central. Po drugi strani kaj ti bo tako snemanje če je nelegalno. Kot drugo za eno cifro najemat programerja, da ti naštima lastno centralo ki jo moraš še vzdrževat je približno cenovno toliko kot če bi pri nekem ponudniku to stritev najel za 10 let.

#000000 ::

Ma ne rabiš programerja, rabiš samo da ti razloži kako to omogočiš. Snemanje je legalno, če nanj opozoriš, enako kot to počno vsi naši help deski.

Zdej odvisno kolko bi one imel uporabnikov, če ima tam 10-20 za hardware lahko uporabi vse kar ima mrežno kartico in disk, če rabi za 50-100 potem treba razmišljat o nekem poceni serverju.

Kolega goni na raspberry pi 512 mb 20 cifer in je imel konferenco z 10 uporabniki brez problema, pa je v bistvu že zastareli board.

Vice ::

Ne moreš razložit tega v uri ali dveh. Nisem imel v rokah centrale ki bi jo lahko nek neznalec po parih urah inštrukcij bil sposoben skonfigurirat. Snemanje ki ga omenjaš je od letos (feb.) nelegalno in so ga vsi "help deski" ukinili. Kot je rekel 1 uporabnik.

#000000 ::

Če je nelagalno potem so bob in telemach, ajde za dva sem siguren ker govorim z njimi, v prekršku, ker oboji snemajo, jest jim vedno lepo odvrnem da tudi jaz snemam svoje pogovore :)

no ja ni nujno da bo vsak diojel po par urah ampak sej ko plačaš nekomu da ti postavi tako zadevo, sem prepričan da ti teke nastavitve ne bo odrekel brezplačno, pa magari vsak mesec, ker njemu je to čas posla, in dober vtis do stranke.

Vice ::

#000000 ::

ja poklič na 068 680 680 pa boš vidu oz slišal

SeMiNeSanja ::

Saj ne vem, če kdo te posnetke potem sploh kdaj dejansko posluša (za zagotavljanje višje kakovosti).

En kup vika in krika za prazen nič. Hkrati pa tudi brezvezna potrata resursov (očitno so diski preveč poceni).

Jaz samo še čakam, da bo IP-RS ugotovil, da je poseg v zasebnost, če se na forumu shranjujejo sporočila komentatorjev. Koneckoncev so ti komentarji bistveno bolj 'osebne narave', kot pa support klic k nekemu providerju.

Vice ::

#000000 je izjavil:

ja poklič na 068 680 680 pa boš vidu oz slišal


Če nekdo povozi pešca na prehodu to še ne pomeni da je zato to dovoljeno. Kršitelji so in vedno bodo. Ima pa uporabnik opcijo prijavit takega kršitelja.

#000000 ::

Itak da imamo možnost prijave, ampak neko cako pa morjo poznat da si upajo to počet, ker kazen za njih ne bo 50 eur, no ja sem pozabu da smo v banana landu :)

klemenst1 ::

Podzravljen Razr,

naj na hitro objasnim nekaj zadev:
- za tvoje potrebe potrebuješ centralo, SIP Trunk in vse to zavarovano. Torej dostop do centrale mora biti zavarovan tudi preko pametnega telefona (VPN), povezava SIP trunka do operaterja pa mora biti prav tako urejena na varen način (operater pripelje do centrale poseben VLAN za to)
- snemanje klicev (tudi tistih, ki so preusmerjeni na GSM ali pa se na njih oglasiš preko Softphone-a na pametnem telefonu) se dajo snemat na centrali
- klice lahko snemaš, če stranko obvestiš in ji daš možnost, da klic prekine, v primeru, da se s tem ne strinja
- rešitev različne, najbolj optimalna glede na funkcionalnosti in ceno je zagotovo Asterisk. Rešitev za tvoje potrebe je lahko na zelo poceni hardware, arhiviranje in zanesljivost delovanje se lahko naredi na inovativne, poceni načine.
- centralo se da povezat na CRM-je, IP centreks rešitve zelo težko

Mi nudimo implementacije optimalnih rešitev (funkcionalnosti&kvaliteta&varnost&postrebe&cena) in imamo tudi lasten CRM, dokumentni sistem, v bistvu je celi ERP, ki je povezan s centralo in beleži celotno komunikacijo s strankami za ceno od 50€ dalje na mesec.

Če te zanima, prosim pošlji ZS.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Asterisk VoIP - izkušnje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Programska oprema
11416978 (2625) webbacklink
»

SIP trunk

Oddelek: Omrežja in internet
336425 (4982) #000000
»

IP telefonija

Oddelek: Mobilne tehnologije
212727 (2256) Blisk
»

Telefonija za podjetje

Oddelek: Kaj kupiti
141797 (1177) NeMeTko
»

Kateri VoIP program ?

Oddelek: Omrežja in internet
102265 (2068) mile

Več podobnih tem