Forum » Kaj kupiti » Telefonija za podjetje
Telefonija za podjetje
SLOJustMe ::
Pozdravljeni, upam da sem zadel temo, drugače se opravičujem. V našem podjetju trenutno iščemo rešitev za telefonijo, trenutna centrala je precej zastarela pa tudi prenosni telefoni so nehali delovati zaradi raznoraznih okvar. Trenutna centrala je Siemensov Gigaset 2060 isdn, nanjo pa je brezžično pripetih 8 telefonov.
Iščem torej zamenjavo kompletne telefonije. Še kaj pričakujemo od centrale: kot prvo, seveda dovolj ugoden nakup, potem možnost priklopa do 20 telefonov (lahko kakšen manj), pa seveda možnost prevezave klicev iz ene telefonske enote na drugo. Če je šansa, še dodelitev vsaki enoti svojo telefonsko številko, ni pa nujno, do sedaj smo imeli v podjetju 2 telefonski številki in je centrala preklapljala in usmerjala klice.
Če ima kdo izkušnje z nabavo, se priporočam za odgovor ;)
Iščem torej zamenjavo kompletne telefonije. Še kaj pričakujemo od centrale: kot prvo, seveda dovolj ugoden nakup, potem možnost priklopa do 20 telefonov (lahko kakšen manj), pa seveda možnost prevezave klicev iz ene telefonske enote na drugo. Če je šansa, še dodelitev vsaki enoti svojo telefonsko številko, ni pa nujno, do sedaj smo imeli v podjetju 2 telefonski številki in je centrala preklapljala in usmerjala klice.
Če ima kdo izkušnje z nabavo, se priporočam za odgovor ;)
SLOJustMe ::
Andrej, lahko malenkost več o tej rešitvi? Pingvin loverja že mamo...ne predstavljam si najbolj kako bi se to izpeljalo... kakšni telefoni bi potem delovali s to rešitvijo, bi bilo potrebno vleči kable, itd...?
Hvala in LP!
Hvala in LP!
aleksander10 ::
Tusmobil ali Telekom manage services (Cisco UC500 rešitev). Pozanimaj se pri njih. Če je to predrago, pa Telekom/TusMobil, Amis, itd centrex.
Alex
Alex
Aleksander
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
Poldi112 ::
Nazadnje ko sem gledal je bil telekomov centrex precej draga zadeva. Raje poglej kaj ponuja tvoj ponudnik interneta za poslovne uporabnike. T-2 vem da ima neko možnost centrale, za ostale si predstavljam da tudi morajo imeti take rešitve.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
mat xxl ::
Ip Centrex, potem pa pogodba z ostalimi za cenejše mednarodne pogovore.
Cena praktično ZASTONJ !
Cena praktično ZASTONJ !
jype ::
Poznam firmo, ki je preizkusila vse, pristala pa na asterisku (ki zmore največ - potrebuješ pa nekoga, ki zna reč skonfigurirat, če potrebuješ kontakt, mi javi).
aleksander10 ::
jype: kaj pomeni, da je stestiral VSE?
Ali pomeni, da je dejnsko uporabljal VSE to kar smo napisali ali je na koncu ugotovil, da je asterisk najcenejša varianta in se je zaradi tega odločil. Kaj je bil dejansko deal breaker, da se je odločil za asterisk?
Ali pomeni, da je dejnsko uporabljal VSE to kar smo napisali ali je na koncu ugotovil, da je asterisk najcenejša varianta in se je zaradi tega odločil. Kaj je bil dejansko deal breaker, da se je odločil za asterisk?
Aleksander
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
mat xxl ::
Kaj pa je Asterix, kak sistem ???
BTW sami imamo Centrex z Tiptel telefoni, zanimivo, daje SW od Telekoma tak, da telefona, ki je v bistvu računalnik ne moreš skonfigurirati tako, da bi klical iz memorije alternativne operaterje za tujino, zanimivo, ko sem si dopisoval z Tiptelovimi tehniki so mi poslali now sw oziroma firmware in po njem dela vse in laho nastaviš vse, od izbire operaterja glede na državo skratka ni da ni, pa so aparati tam 2002 letnik jasno povsem povezljivi preko COM porta z računalnikom.
BTW sami imamo Centrex z Tiptel telefoni, zanimivo, daje SW od Telekoma tak, da telefona, ki je v bistvu računalnik ne moreš skonfigurirati tako, da bi klical iz memorije alternativne operaterje za tujino, zanimivo, ko sem si dopisoval z Tiptelovimi tehniki so mi poslali now sw oziroma firmware in po njem dela vse in laho nastaviš vse, od izbire operaterja glede na državo skratka ni da ni, pa so aparati tam 2002 letnik jasno povsem povezljivi preko COM porta z računalnikom.
ali3n ::
mi smo na T2; 22 telefonov; ene par jih je "boljših" - za prevezave itd., ostali so normalni; dela b.p. že ene 3 leta; občasno kak napajalnik crne (menjajo v enem dnevu);
so pa pri nas vsi telefoni žični.
račun je pa 1/3 prejšnjega (Telekom Centreks).
Cifre so ostale enake.
Slabost je kreiranje imenikov v samih telefonih; neka mučka je, da je to centralizirano na T2 strežniku,... mogoče so pa že spremenili, pa ne vem.
so pa pri nas vsi telefoni žični.
račun je pa 1/3 prejšnjega (Telekom Centreks).
Cifre so ostale enake.
Slabost je kreiranje imenikov v samih telefonih; neka mučka je, da je to centralizirano na T2 strežniku,... mogoče so pa že spremenili, pa ne vem.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
polanecg ::
V našem podjetju(srednje veliko, okrog 30 tel.) bi šli z Telekomovega Centreksa na IP telefonijo. Zanima me, kateri ponudnik je glede ponudba/cena najugodnejši. hvala
NeMeTko ::
To ste potem že kandidati za IP Trunk + Asterix, Lync ali kakšen drug sistem za lastno IP centralo. Seveda morate potem vse telefone sami kupiti.
Mislim, da je bistveno vprašanje, če ste pripravljeni iti v to investicijo, ali pa bi raje najeli 'managed' rešitev, pa da vam provider postavi svoje telefone, za katere potem plačujete najemnino (strošek namesto osnovno sredstvo).
Če je oprema od providerja, se avtomatično odpoveš določeni meri fleksibilnosti, ki bi jo sicer imel če bi sam postavil kakšnega od 'unified messaging sistemov' (Asterix, Lync,...). Zato pa imate pri roki dežurnega 'krivca' če karkoli ne dela, kot bi moralo - enega sogovornika za vse probleme.
Mislim, da se ni lahko odločiti, katera opcija je tista prava za neko podjetje, veliko pa zavisi tudi od vrste podjetja in kadra, ki je na razpolago za upravljanje neke lastne IP centrale.
Vsekakor bi priporočil, da si kje ogledaš, kako te reči v praksi izgledajo, pa da ti sami uporabniki povedo, katere prednosti in slabosti ima njihova varianta rešitve v praksi.
Jaz imam telefonijo preko T-2, skupaj z njihovimi aparati, nekaj pa tudi lastnih analognih na sistemu. Telefonska centrala je kvazi 'virtualna' in jo upravlja T-2. Osnovna funkcionalnost telefonije je o.k., nimaš pa na voljo možnosti, da bi sam konfiguriral neke naprednejše opcije (npr. avtomatični vklop dnevno/nočnega režima, 'hount groups' ali kako že temu rečejo telefonisti, ko na eni številki zvoni hkrati več telefonov in podobno). Določene reči se sicer da urediti, vendar moraš za to vsakič nadlegovati tehnično službo na T-2, sam ne moreš kaj dosti več, kot urejati navadne prevezave.
Ker pa so na T-2 klici na mobilno telefonijo brezplačni (isto kot tudi med mobilnimi telefoni), se včasih sprašujem, če sploh še ima smisel imeti tiste klasične telefone na mizi.
Mislim, da je bistveno vprašanje, če ste pripravljeni iti v to investicijo, ali pa bi raje najeli 'managed' rešitev, pa da vam provider postavi svoje telefone, za katere potem plačujete najemnino (strošek namesto osnovno sredstvo).
Če je oprema od providerja, se avtomatično odpoveš določeni meri fleksibilnosti, ki bi jo sicer imel če bi sam postavil kakšnega od 'unified messaging sistemov' (Asterix, Lync,...). Zato pa imate pri roki dežurnega 'krivca' če karkoli ne dela, kot bi moralo - enega sogovornika za vse probleme.
Mislim, da se ni lahko odločiti, katera opcija je tista prava za neko podjetje, veliko pa zavisi tudi od vrste podjetja in kadra, ki je na razpolago za upravljanje neke lastne IP centrale.
Vsekakor bi priporočil, da si kje ogledaš, kako te reči v praksi izgledajo, pa da ti sami uporabniki povedo, katere prednosti in slabosti ima njihova varianta rešitve v praksi.
Jaz imam telefonijo preko T-2, skupaj z njihovimi aparati, nekaj pa tudi lastnih analognih na sistemu. Telefonska centrala je kvazi 'virtualna' in jo upravlja T-2. Osnovna funkcionalnost telefonije je o.k., nimaš pa na voljo možnosti, da bi sam konfiguriral neke naprednejše opcije (npr. avtomatični vklop dnevno/nočnega režima, 'hount groups' ali kako že temu rečejo telefonisti, ko na eni številki zvoni hkrati več telefonov in podobno). Določene reči se sicer da urediti, vendar moraš za to vsakič nadlegovati tehnično službo na T-2, sam ne moreš kaj dosti več, kot urejati navadne prevezave.
Ker pa so na T-2 klici na mobilno telefonijo brezplačni (isto kot tudi med mobilnimi telefoni), se včasih sprašujem, če sploh še ima smisel imeti tiste klasične telefone na mizi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Asterisk VoIP - izkušnje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Programska oprema | 17482 (3129) | webbacklink |
» | Asterisk telefonska centralaOddelek: Omrežja in internet | 2723 (2192) | klemenst1 |
» | IP hišna centralaOddelek: Mobilne tehnologije | 1557 (1145) | gzavec |
» | IP telefonijaOddelek: Mobilne tehnologije | 2870 (2399) | Blisk |
» | Obdržati isdn? (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 7612 (6540) | shock |